Meh, geen accounts daar en geen tijd om te registeren. Ik wacht wel op Bitonic en ga intussen weer aan het werk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Via de exchanges die SEPA hebben. Kraken heeft dat volgens mij
Ik heb daar al vaker gekocht. Geen problemen mee gehad!quote:
Wtf... geen tijd om te registeren?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, geen accounts daar en geen tijd om te registeren. Ik wacht wel op Bitonic en ga intussen weer aan het werk.
Dit geeft wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Overzicht van alle grote BTC dips en hoe lang het duurde tot een nieuwe ATH.
[ afbeelding ]
Nieuwe ATH voor het eind van het jaar
Als je nu geld inlegt dan kost 't je toch 't hele weekend voordat het erop staat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wtf... geen tijd om te registeren?wil je geld maken of wil je blijven wachten tot het weer hoog staat?
Mooi overzicht, alleen graag geen 2013 - 2015 scenarioquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Overzicht van alle grote BTC dips en hoe lang het duurde tot een nieuwe ATH.
[ afbeelding ]
Nieuwe ATH voor het eind van het jaar
Alsnog, beter dan wachten op Bitonic en belachelijke fee’s betalen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je nu geld inlegt dan kost 't je toch 't hele weekend voordat het erop staat.
https://www.worldcoinindex.com/portfolioquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:30 schreef Nalbandian het volgende:
Blockfolio servers unavailable. Iedereen is aan het checken hoeveel ze verloren hebben
.
Straks panicsellen alle noobs hun crypto. Kunnen we ook eens lachen 😂quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:30 schreef Nalbandian het volgende:
Blockfolio servers unavailable. Iedereen is aan het checken hoeveel ze verloren hebben
.
Hodl hequote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
https://www.worldcoinindex.com/portfolio
-27.86% ¤ -459.0120
https://www.cryptocompare.com/portfolio/quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Patroon het volgende:
Is er ook een soort van Blockfolio of Delta maar dan online en niet voor op de mobiel? Ik wil daarmee voorkomen dat ik steeds met mijn mobiel mijn portfolio wil checken.
Hoewel de gap gefilled is van 13k, kan ook hier op blijven, support bouwt al weer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:29 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Gunstige scenario op groen, minder gunstig scenario op rood, het matje is 6k echt rockbottom
Tetherquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Afwazig het volgende:
Zit al 8 maanden in Tether, eindelijk winst
God straft snel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Al die nieuwe mensen die even snel geld dachten te maken.
auw, auw, auw...
Ik betaal je wel om uit te stappen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Patroon het volgende:
Als ik nu uitstap zal je zien dat de koers weer omhoog vliegt..Eigenlijk zou ik voor jullie moeten uitstappen
Heb nooit Tether gehad gelukkig. Ik heb mezelf voorgenomen sowieso tot het voorjaar te HODLEN wat er ook gebeurt. Stick to the plan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tetherhet valt me op dat die niet gebarsten is. Er wordt telkens een extra aantal “bijgedrukt”
Die heeft nu nog steeds een miljoen winst volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe zal die gast op de camping zich nu voelen?
Nog steeds als een koning want volgens mij stond ie op het moment dat hij instapte op 2,5k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
Cointrackr.com vind ik zelf wel prettig. Assets moet je wel handmatig bijhouden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Patroon het volgende:
Is er ook een soort van Blockfolio of Delta maar dan online en niet voor op de mobiel? Ik wil daarmee voorkomen dat ik steeds met mijn mobiel mijn portfolio wil checken.
Tja weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Nog steeds als een koning want volgens mij stond ie op het moment dat hij instapte op 2,5k.
Als het goed is staat ie nog dik in de plus, maar dan nog zal het niet prettig zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
Thnx, dat vind ik geen probleem. Ga vanavond even de site en die van Waterdrinker checken...probleem is dat het niet te doen is om alle trades over te nemenquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Cointrackr.com vind ik zelf wel prettig. Assets moet je wel handmatig bijhouden.
7k? Damnquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef EggsTC het volgende:
Wat denken jullie, hier stabiliseren omdat de 13k cap zich gevuld heeft of zakt hij nog verder? Jammer dat het nog even duurt voordat usa wakker wordt...
Ik gok nog steeds op de 11k7/k
Dat is een rotklus inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Thnx, dat vind ik geen probleem. Ga vanavond even de site en die van Waterdrinker checken...probleem is dat het niet te doen is om alle trades over te nemen
Dankzij die dombo's is er BTC op de markt om te kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Maryamgouda het volgende:
Al die dombo's die nu gaan verkopen, wtf. Dit is juist het moment om bij te kopen :/
Misschien maak ik wel per 1-1 een nieuwe start en schrijf ik mijn rendement tot die datum op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is een rotklus inderdaad.
panic sell hequote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Maryamgouda het volgende:
Al die dombo's die nu gaan verkopen, wtf. Dit is juist het moment om bij te kopen :/
Ik wil ook bijkopen maar t lukt nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Maryamgouda het volgende:
Boeie, meer bitcoin voor mn geld.quote:
Geen geld?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik wil ook bijkopen maar t lukt niet
Cointrackr is niet bedoeld om trades in bij te houden, het geeft alleen een overzicht van je portfolio en stijging/daling van de afgelopen 1 en 24 uur en 7 dagen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Thnx, dat vind ik geen probleem. Ga vanavond even de site en die van Waterdrinker checken...probleem is dat het niet te doen is om alle trades over te nemen
Hoe meer bitonic down is, hoe meer onzet ze missen. Dus nee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef MGeraads het volgende:
Toeval dat bitonic er weer uit ligt als mensen willen bijkopen!?
Nouja, dat zijn natuurlijk ook geen altruïsten, dus die willen niet met 150 BTC zitten die ze zelf voor $16k hebben ingekocht en voor $13k moeten verkopen. Ze zullen dus een kleine voorraad aanhouden; goed de site in de gaten houden dus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef MGeraads het volgende:
Toeval dat bitonic er weer uit ligt als mensen willen bijkopen!?
Dit dus. Bitonic > Litebit, want dat zijn echte boefjes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, dat zijn natuurlijk ook geen altruïsten, dus die willen niet met 150 BTC zitten die ze zelf voor $16k hebben ingekocht en voor $13k moeten verkopen. Ze zullen dus een kleine voorraad aanhouden; goed de site in de gaten houden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |