Hoe meer bitonic down is, hoe meer onzet ze missen. Dus nee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef MGeraads het volgende:
Toeval dat bitonic er weer uit ligt als mensen willen bijkopen!?
Nouja, dat zijn natuurlijk ook geen altruïsten, dus die willen niet met 150 BTC zitten die ze zelf voor $16k hebben ingekocht en voor $13k moeten verkopen. Ze zullen dus een kleine voorraad aanhouden; goed de site in de gaten houden dus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef MGeraads het volgende:
Toeval dat bitonic er weer uit ligt als mensen willen bijkopen!?
Dit dus. Bitonic > Litebit, want dat zijn echte boefjes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, dat zijn natuurlijk ook geen altruïsten, dus die willen niet met 150 BTC zitten die ze zelf voor $16k hebben ingekocht en voor $13k moeten verkopen. Ze zullen dus een kleine voorraad aanhouden; goed de site in de gaten houden dus.
Maar dat zag je al toen de trendline brak.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:35 schreef Joosie200 het volgende:
Edje geeft het ruiterlijk toe
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/944112762317307904
Tijdje dit topic niet meer gevolgd want was gewoon niet meer te doen. Ik zit hier oprecht van te genieten. Niet omdat ik mensen verlies gun maar als je zonder te weten wat Bitcoin, blockchain er cetera is... Jezus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef TimKuik het volgende:
Fucking collega komt binnen rennen "Bitcoin gaat crashen."
Blij dat ik in het rood sta, hopelijk stapt die normie uit. Liever verlies dan al die nieuwe cryptodebieltjes om me heen die enkel voor de 500% ROI komen kijken...
Mooi voor je dat je goed geshort hebt maar ga aub niet de wijsneus uithangen. Zelfs de pro's hebben moeite crypto the shorten dus ga er maar gewoon van uit dat je lucky was met je timing. Voor hetzelfde geld brak ie wel door 20k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef xminator het volgende:
We gaan weer rustig omhoog. Mensen die net hebben verkocht
Koop ik een hele bitcoin ipv zoals 3 jaar geleden 25,5 bitcoin voor hetzelfde geldquote:
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Tijdje dit topic niet meer gevolgd want was gewoon niet meer te doen. Ik zit hier oprecht van te genieten. Niet omdat ik mensen verlies gun maar als je zonder te weten wat Bitcoin, blockchain er cetera is... Jezus.
Weak hands OUT! En vanaf nu maar gewoon weer de nerdjes deze wereld laten handelen aub.
Mjah precies. In Januari lekker op vakantie, zie het daarna wel weer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:53 schreef Greys het volgende:
Bitcoin says Merry Christmas ho ho ho.
Ach ja. Blockfolio dicht en lekker gaan Netflixen ofzo. (Of gewoon werken, in mijn geval.)
Hij komt straks weer shitposten, no worries.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Is klaasweetalles al gesignaleerd?
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.Een gast vertelde dat hij 16 BTC bezat. Even later zei hij dat de daling logisch was want de oprichter van Bitcoin (bitcoin.com) had alles verkocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand met 16 BTC in fakenews trapt
Heerlijk vooruitzicht voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mjah precies. In Januari lekker op vakantie, zie het daarna wel weer.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.Een gast vertelde dat hij 16 BTC bezat. Even later zei hij dat de daling logisch was want de oprichter van Bitcoin (bitcoin.com) had alles verkocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je cryptokennis niet verder gaat dan wat er op nu.nl staat dan krijg je datquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]ik denk niet dat iemand die 16 btc heeft zo dom is.
Magnet is een held inderdaad. Door hem in Waves gegaan toen het 84 cent wasquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben vooral blij voor Magnet dat hij precies op tijd flink heeft uitgecasht en lekker vanaf februari kan rentenieren. Anders had hij daar langer op moeten wachten.
Dat geld wat wij verliezen is maar peanuts natuurlijk.
Huismoeders?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?
Nou wat slim... hij denkt dat de oprichter van btc uit btc is gegaan 🤔quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze niet
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?
Waarheid.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze niet
Bitcorn is outdated. Tegen de tijd dat bijna iedereen in crypto zit is bitcorn allang dood.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.
We zijn er echt nog lang lang lang niet qua instappen. Zeker niet wereldwijd. Maar dat weet je zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |