Maar dat zag je al toen de trendline brak.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:35 schreef Joosie200 het volgende:
Edje geeft het ruiterlijk toe
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/944112762317307904
Tijdje dit topic niet meer gevolgd want was gewoon niet meer te doen. Ik zit hier oprecht van te genieten. Niet omdat ik mensen verlies gun maar als je zonder te weten wat Bitcoin, blockchain er cetera is... Jezus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef TimKuik het volgende:
Fucking collega komt binnen rennen "Bitcoin gaat crashen."
Blij dat ik in het rood sta, hopelijk stapt die normie uit. Liever verlies dan al die nieuwe cryptodebieltjes om me heen die enkel voor de 500% ROI komen kijken...
Mooi voor je dat je goed geshort hebt maar ga aub niet de wijsneus uithangen. Zelfs de pro's hebben moeite crypto the shorten dus ga er maar gewoon van uit dat je lucky was met je timing. Voor hetzelfde geld brak ie wel door 20k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef xminator het volgende:
We gaan weer rustig omhoog. Mensen die net hebben verkocht
Koop ik een hele bitcoin ipv zoals 3 jaar geleden 25,5 bitcoin voor hetzelfde geldquote:
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Tijdje dit topic niet meer gevolgd want was gewoon niet meer te doen. Ik zit hier oprecht van te genieten. Niet omdat ik mensen verlies gun maar als je zonder te weten wat Bitcoin, blockchain er cetera is... Jezus.
Weak hands OUT! En vanaf nu maar gewoon weer de nerdjes deze wereld laten handelen aub.
Mjah precies. In Januari lekker op vakantie, zie het daarna wel weer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:53 schreef Greys het volgende:
Bitcoin says Merry Christmas ho ho ho.
Ach ja. Blockfolio dicht en lekker gaan Netflixen ofzo. (Of gewoon werken, in mijn geval.)
Hij komt straks weer shitposten, no worries.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Is klaasweetalles al gesignaleerd?
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.Een gast vertelde dat hij 16 BTC bezat. Even later zei hij dat de daling logisch was want de oprichter van Bitcoin (bitcoin.com) had alles verkocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand met 16 BTC in fakenews trapt
Heerlijk vooruitzicht voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mjah precies. In Januari lekker op vakantie, zie het daarna wel weer.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.Een gast vertelde dat hij 16 BTC bezat. Even later zei hij dat de daling logisch was want de oprichter van Bitcoin (bitcoin.com) had alles verkocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je cryptokennis niet verder gaat dan wat er op nu.nl staat dan krijg je datquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]ik denk niet dat iemand die 16 btc heeft zo dom is.
Magnet is een held inderdaad. Door hem in Waves gegaan toen het 84 cent wasquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben vooral blij voor Magnet dat hij precies op tijd flink heeft uitgecasht en lekker vanaf februari kan rentenieren. Anders had hij daar langer op moeten wachten.
Dat geld wat wij verliezen is maar peanuts natuurlijk.
Huismoeders?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?
Nou wat slim... hij denkt dat de oprichter van btc uit btc is gegaan 🤔quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze niet
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?
Waarheid.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze niet
Bitcorn is outdated. Tegen de tijd dat bijna iedereen in crypto zit is bitcorn allang dood.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.
We zijn er echt nog lang lang lang niet qua instappen. Zeker niet wereldwijd. Maar dat weet je zelf ook wel.
Ik keek net ook idd, als ik nu alles omzet zit ik behoorlijk dichtbij m'n Project Hele Bitcoin.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ah joh positief bekijken. Als je nu al je alt coins verkoopt heb je meer bitcoins dan je gister had
Niet als BTC massaal gedumpt wordt. Dan heb je er niks aanquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ah joh positief bekijken. Als je nu al je alt coins verkoopt heb je meer bitcoins dan je gister had
Oh geen idee. Ik gaf alleen maar aan dat er nog zat zijn die er niet in zitten als antwoord op z'n vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bitcorn is outdated. Tegen de tijd dat bijna iedereen in crypto zit is bitcorn allang dood.
Ja. Je kent het verhaal wel van die beurstycoon die in 1929 aandelentips kreeg van zijn schoenpoetser. Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.
We zijn er echt nog lang lang lang niet qua instappen. Zeker niet wereldwijd. Maar dat weet je zelf ook wel.
Laat de kerst maar komenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Je kent het verhaal wel van die beurstycoon die in 1929 aandelentips kreeg van zijn schoenpoetser. Daar doelde ik op.
Volgens mij kocht hij rond 2.8k dollar en nam ie ook nog de BCH snapshot mee. Had er zo'n 3 ton in en staat nog een factor van 5.8. Niet gek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die heeft nu nog steeds een miljoen winst volgens mij
Vandaar dat het ook zo debiel is dat het waves team de hele zomer zo vaag bleef rondom de waves 1.0 release date. Iedereen heeft toen een half jaar voor lucht gewacht terwijl alle andere cryptos wel moon gingen. En dan brengen ze nu alle grote releases uit op het moment dat de cryptokoorts al z'n intrede heeft gemaakt en in de markt veel onzekerheid heerst. Als waves niks wordt komt dat vooral door de incompetentie van het team.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Wel weer typisch eigenlijk, elke keer als Waves met een moment komt dat hij echt klaar is om te lanceren gebeurt er wel weer wat op de cryptomarkt waardoor alles in elkaar dondert en Waves weer verder moddert
Nu ook weer met de officiele launch van NG
Als ik een moest kijken hoeveel ik heb misgelopen, daar wordt je niet blij meequote:Op vrijdag 22 december 2017 10:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Volgens mij kocht hij rond 2.8k dollar en nam ie ook nog de BCH snapshot mee. Had er zo'n 3 ton in en staat nog een factor van 5.8. Niet gek.
Hij zal ook vast zijn inleg er uit gehaald hebben. Dat zou ik gedaan hebben.
Ik ben in twee dagen een hagelnieuwe auto verloren :-( #hodl
ga toch weg manquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef xminator het volgende:
Als jullie nou maar naar mij hadden geluisterd.... (Alweer)
Dat gebeurd wel vaker..over een paar minuten staan er weer 120 ofzo..quote:
Hier kwam mijn broertje gisteren ook mee. Toen moest ik even flink zuchten. Die Roger Ver heeft wel verdomd veel macht met zijn .com. Misselijk ventje vind ik het.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van de generaties na ons? Of mensen die ook klaar zijn met banken? Geef eens 20 a 30 jaar. Wacht tot bedrijven zoals supermarkten eigen channels voor LN kunnen openen. Of tot RSK smart contract die compatibel zijn met Ethereum (!) worden gelanceerd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar over 24uur toch nog netjes 37%quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ripple was vannacht de euro voorbij en is daarna ook gewoon weer een kwart gedaald.
Niet weten dat januari een wavesmaand isquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ga toch weg man
Tja, een correctie zat er broodnodig aan te komen! Ondanks dat ik mezelf er ook niet bijzonder op heb voorbereid (moet nog steeds m'n inleg eruit halen) vind ik ook niet zo spannend allemaal. Been there, done that, hodl.
Ik hoop dat de mensen die tijdens de bull zijn ingestapt niet teveel hebben zien verdampen deze middag.
Wat ik wel leuk vind is dat ik na elke correctie toch meer in BTC en in fiat overhoud dan die ervoor
p. s. niet doorhebben dat dit allemaal gepland is door Sasha omdat volgende week de echte Waves week begint![]()
Vertel me even als je al het zand uit je vagina gehaald hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hier kwam mijn broertje gisteren ook mee. Toen moest ik even flink zuchten. Die Roger Ver heeft wel verdomd veel macht met zijn .com. Misselijk ventje vind ik het.
Ik hoorde gisteren ook dat Coinbase Bcash Lier openen op 8.5k Dollar. Wat een faggots. De Bcash pump is wellicht de reden van deze Bitcoin correctie.
'Bcash is the true Bitcoin'. Flikker toch op! Ik zit met smart te wachten op de dag dat de Bcash 8 MB blocks vol raken, dat wordt echt genieten. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren omdat Bcash niet geneigd geadopteerd wordt om binnen 10 minuten zoveel tx te verwerken krijgen.
Noobs die panicsellen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zo zo zo is er heel wat aan de hand haha. Even douchen, bakje koffie en dan eens rustig bijlezen. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |