abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 21 december 2017 @ 19:50:23 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175900321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef Nintex het volgende:
Trump jaar 1

- Economie groeit als kool
- ISIS verslagen
- Belastingen gaan omlaag
- 50% minder(!) illegale migratie
- Soft coup tegen de extremisten in Saudi Arabie

Linkse huillies en media machine: "boehoehoehoehoe Trump is zo een nare man, onze linkse hobbies moeten we zelf voor gaan betalen ;( ;( ;( ;( "
Dat is best een karig lijstje.

De economie groeit tenslotte al jaren en IS is verslagen door het Iraakse leger.

Onder Trump is het NK gelukt een ICBM te bouwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175900501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef Nintex het volgende:
Trump jaar 1

- Economie groeit als kool door maatregelen van Obama
- ISIS verslagen door Rusland en Iran
- Belastingen gaan omlaag voor de allerrijksten
- 50% minder(!) illegale migratie, niemand wil er immers nog heen
- Soft coup tegen de extremisten in Saudi Arabie. Islamitische Putin geïnstalleerd.

Linkse huillies en media machine: "boehoehoehoehoe Trump is zo een nare man, onze linkse hobbies moeten we zelf voor gaan betalen ;( ;( ;( ;( "
Fixed. :Y


Linkse hobbies :') Welke dan, zoal?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175900772
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fixed. :Y

Linkse hobbies :') Welke dan, zoal?
quote:
Solyndra Scandal
Key coverage of the investigation into Solyndra, the Silicon Valley startup that collapsed, leaving taxpayers liable for $535 million in federal guarantees .
https://www.washingtonpost.com/politics/specialreports/solyndra-scandal/

quote:
In its determination to secure a nuclear deal with Iran, the Obama administration derailed an ambitious law enforcement campaign targeting drug trafficking by the Iranian-backed terrorist group Hezbollah, even as it was funneling cocaine into the United States, according to a POLITICO investigation.
https://www.politico.com/interactives/2017/obama-hezbollah-drug-trafficking-investigation/

quote:
The House Oversight Committee let loose with a scathing assessment of Eric Holder in a recent report, accusing the Barack Obama-era attorney general of outright misleading Congress on its investigation of the “Fast and Furious” gun-running scandal.
https://www.washingtontimes.com/news/2017/jun/7/eric-holder-slammed-fast-and-furious-obstruction/
pi_175900776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef Nintex het volgende:
Trump jaar 1

- Economie groeit als kool
- ISIS verslagen
- Belastingen gaan omlaag
- 50% minder(!) illegale migratie
- Soft coup tegen de extremisten in Saudi Arabie

Linkse huillies en media machine: "boehoehoehoehoe Trump is zo een nare man, onze linkse hobbies moeten we zelf voor gaan betalen ;( ;( ;( ;( "
Het gekke is, dat ik al die tijd en in de hele reeks jouw opmerkingen als ‘sarcastische samenvatting’ lees... :?
pi_175900883
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het gekke is, dat ik al die tijd en in de hele reeks jouw opmerkingen als ‘sarcastische samenvatting’ lees... :?
Ik wist dat ik niet de enige was.

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik interpreteer die posts van Nintex meestal als sarcastisch.
pi_175901716
benrileysmith twitterde op woensdag 20-12-2017 om 22:34:22 EXC: US making plans for 'bloody nose’ military attack on North Korea. https://t.co/oFjNBu0vrD reageer retweet
W7VOA twitterde op woensdag 20-12-2017 om 22:41:00 "One option is destroying a launch site before it is used by the regime for a new missile test. Stockpiles of weapo... https://t.co/Je6uVU7RPG reageer retweet
Prepare for complete and total victory :7
  Overall beste user 2022 donderdag 21 december 2017 @ 20:39:49 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175902209
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het gekke is, dat ik al die tijd en in de hele reeks jouw opmerkingen als ‘sarcastische samenvatting’ lees... :?
Nah. Daar is hij/zij te consequent voor in het loven van Trump. Een fanatieke IS fan die dag in dag uit predikt dat de ongelovigen dood moeten of iemand in een SS uniform die blijft juichen over de Autobahn en andere goede werken van de fuhrer kan zich ook niet verstoppen achter een: 'Het was maar ironie hoor!' smoesje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175902369
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:27 schreef Nintex het volgende:
benrileysmith twitterde op woensdag 20-12-2017 om 22:34:22 EXC: US making plans for 'bloody nose’ military attack on North Korea. https://t.co/oFjNBu0vrD reageer retweet
W7VOA twitterde op woensdag 20-12-2017 om 22:41:00 "One option is destroying a launch site before it is used by the regime for a new missile test. Stockpiles of weapo... https://t.co/Je6uVU7RPG reageer retweet
Prepare for complete and total victory :7
Wat is een bloody nose attack? Zoiets als de boel bombarderen en dan doen alsof je neus bloedt?

[ Bericht 0% gewijzigd door truthortruth op 21-12-2017 21:00:47 ]
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Overall beste user 2022 donderdag 21 december 2017 @ 20:59:57 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175902964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat is een bloody nose attack? Zoiets als de boel bombarderen en dan doen alsof je neus bloed?
Geen idee. Trump kreeg geen steun van ZK en Japan vandaag, dus waarschijnlijk boeit het hem weinig of er veel doden bij zo'n actie vallen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175903067
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 20:59 schreef Ulx het volgende:
Geen idee. Trump kreeg geen steun van ZK en Japan vandaag, dus waarschijnlijk boeit het hem weinig of er veel doden bij zo'n actie vallen.
Goeie, dat zal hem niet lekker zitten. Kan ook zijn dat die dan denkt ze zakken er maar in. Volgens mij is kans dat zo'n NK raket iets raakt in de VS vrij klein en dat denkt Mattis ook.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 21 december 2017 @ 21:18:06 #61
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175903715
quote:
10s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij hebt je duidelijk zeer goed verdiept in dit belastingplan dus dan kun je ons ook vast haarfijn voorrekenen wat de voordelen zullen zijn voor de gemiddelde Amerikaan?

Of wil je liever als een simplist door blijven trollen?
Het blijft natuurlijk lastig om per direct de positieve effecten vast te stellen van dereguleringsbeleid en van dit tax plan.
Weet je wat? we vragen het gewoon aan de werknemers van Fifth third bancorp, die het minimum loon zien stijgen en een bonus voor het personeel van 1000$
https://www.businesswire.(...)rp-Invests-Employees

Of we vragen het aan de werknemers van AT&T. Na deze belastingmaatregel gaat AT&T 1 miljard$ in de VS investeren en krijgen 200.000 werknemers een bonus:
http://about.att.com/stor(...)ax_rate_enacted.html

Ik betwijfel of de ontvangers van die bonussen, niet alleen directies, het eens zijn met de zuurpruimen in dit forum die alleen slecht (fake) nieuws willen verspreiden over alles wat Trump doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrRatio op 21-12-2017 22:35:50 ]
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  Overall beste user 2022 donderdag 21 december 2017 @ 21:21:08 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175903824
Maar de meeste werk zit bij het MKB. Die schieten er weinig mee op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175904895
Zojuist een nieuwe executive order getekend *O*

https://www.whitehouse.go(...)ts-abuse-corruption/

quote:
By the authority vested in me as President by the Constitution and the laws of the United States of America, including the International Emergency Economic Powers Act (50 U.S.C. 1701 et seq.) (IEEPA), the National Emergencies Act (50 U.S.C. 1601 et seq.) (NEA), the Global Magnitsky Human Rights Accountability Act (Public Law 114-328) (the “Act”), section 212(f) of the Immigration and Nationality Act of 1952 (8 U.S.C. 1182(f)) (INA), and section 301 of title 3, United States Code,

I, DONALD J. TRUMP, President of the United States of America, find that the prevalence and severity of human rights abuse and corruption that have their source, in whole or in substantial part, outside the United States, such as those committed or directed by persons listed in the Annex to this order, have reached such scope and gravity that they threaten the stability of international political and economic systems. Human rights abuse and corruption undermine the values that form an essential foundation of stable, secure, and functioning societies; have devastating impacts on individuals; weaken democratic institutions; degrade the rule of law; perpetuate violent conflicts; facilitate the activities of dangerous persons; and undermine economic markets. The United States seeks to impose tangible and significant consequences on those who commit serious human rights abuse or engage in corruption, as well as to protect the financial system of the United States from abuse by these same persons.

I therefore determine that serious human rights abuse and corruption around the world constitute an unusual and extraordinary threat to the national security, foreign policy, and economy of the United States, and I hereby declare a national emergency to deal with that threat.
National Emergency!!! :o
  donderdag 21 december 2017 @ 21:51:30 #64
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175904960
Misschien kan hij ook even een EO tekenen waarin hij de wereldvrede uitroept.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175905142
RandPaul twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:33:50 Time to investigate high ranking Obama government officials who might have colluded to prevent the election of… https://t.co/sPyC6odohF reageer retweet
Drain the Swamp. :7
  donderdag 21 december 2017 @ 21:58:23 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175905235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:49 schreef Refragmental het volgende:
Zojuist een nieuwe executive order getekend *O*

https://www.whitehouse.go(...)ts-abuse-corruption/

[..]

National Emergency!!! :o
National Emergency lijkt me wat bizar om op te treden tegen corruptie en mensenrechtenschendingen buiten eigen grenzen. Bovendien wat potsierlijk van een dergelijk corrupte regering van hemzelf, dus vraag me af in wat voor handelingen dat dan uitmondt en wat hier nu eigenlijk bedoeld wordt.
pi_175905401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

National Emergency lijkt me wat bizar om op te treden tegen corruptie en mensenrechtenschendingen buiten eigen grenzen. Bovendien wat potsierlijk van een dergelijk corrupte regering van hemzelf, dus vraag me af in wat voor handelingen dat dan uitmondt en wat hier nu eigenlijk bedoeld wordt.
Bron?
  Overall beste user 2022 donderdag 21 december 2017 @ 22:02:43 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175905417
En dat moest met een EO? Kon het niet gewoon met een wet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175905472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

National Emergency lijkt me wat bizar om op te treden tegen corruptie en mensenrechtenschendingen buiten eigen grenzen. Bovendien wat potsierlijk van een dergelijk corrupte regering van hemzelf, dus vraag me af in wat voor handelingen dat dan uitmondt en wat hier nu eigenlijk bedoeld wordt.
Schijnt vrij normaal te zijn in de VS (dat er een National Emergency wordt uitgeroepen):
quote:
Presidents have continued to use their emergency authority subject to the provisions of the act, with 32 national emergencies declared between 1976 and 2001.[7] Most of these were for the purpose of restricting trade with certain foreign entities under the International Emergency Economic Powers Act (IEEPA) (50 U.S.C. 1701-1707).
https://en.wikipedia.org/wiki/National_Emergencies_Act
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 donderdag 21 december 2017 @ 22:08:12 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175905647
Oh. Hij gaat landen boycotten die tegen de VS stemden vandaag. Maar alleen de kleintjes aan het taalgebruik te zien. Waar al weinig aan verdiend wordt.

Ik betwijfel of een land als Rusland, oh, wacht even....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175905742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:08 schreef Ulx het volgende:
Oh. Hij gaat landen boycotten die tegen de VS stemden vandaag. Maar alleen de kleintjes aan het taalgebruik te zien. Waar al weinig aan verdiend wordt.

Ik betwijfel of een land als Rusland, oh, wacht even....
Voor straf gaat hij geen olie meer kopen in het Midden-Oosten. Kunnen ze tenminste weer aan de slag met kolen, de brandstof van de toekomst.
in a crowd you lose humanity
pi_175905880
Was overigens handig als Refragmental ook de titel had gekopieerd, want die zegt meer over de doelstelling:
quote:
Executive Order Blocking the Property of Persons Involved in Serious Human Rights Abuse or Corruption
in a crowd you lose humanity
  donderdag 21 december 2017 @ 22:14:35 #73
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175905898
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:02 schreef Nintex het volgende:

[..]

Bron?
Stop eerst maar eens een periode met trollen. Dan kun je een serieus antwoord van me verwachten. Tot die tijd heb ik niet de indruk dat je uit bent op discussie.
pi_175905909
Met deze EO kan hij blijkbaar de assets bevriezen van personen gelinked aan mensensmokkel e.d. En wanneer van een persoon de assets zijn bevroren, en deze krijgt toch nog financiele hulp van anderen, kan van deze anderen ook weer de assets worden bevroren.

Ik kan niet zeggen dat ik dit een slechte EO vind.
Alles om mensensmokkel en erger tegen te gaan *O*
pi_175905936
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:14 schreef Wombcat het volgende:
Was overigens handig als Refragmental ook de titel had gekopieerd, want die zegt meer over de doelstelling:

[..]

Excuus, ik zat op mobile, wat het copy-pasten allemaal niet zo handig maakt.
  donderdag 21 december 2017 @ 22:17:51 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175905996
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:14 schreef Refragmental het volgende:
Met deze EO kan hij blijkbaar de assets bevriezen van personen gelinked aan mensensmokkel e.d. En wanneer van een persoon de assets zijn bevroren, en deze krijgt toch nog financiele hulp van anderen, kan van deze anderen ook weer de assets worden bevroren.

Ik kan niet zeggen dat ik dit een slechte EO vind.
Alles om mensensmokkel en erger tegen te gaan *O*
Vind het opvallend dat de Magnitsky Act benoemd wordt. Op zich natuurlijk toe te juichen.

Bericht hieronder heeft zo te zien betrekking op deze EO.

quote:
US sanctions top Myanmar general, others under Magnitsky Act

The Trump administration on Thursday announced sanctions against a Myanmar general accused of ethnic cleansing, the first such move against the Southeast Asian nation since it began to democratize during the Obama administration.

Maung Maung Soe is a general who oversaw the military’s operations against the Rohingya in Myanmar’s Rakhine state, a violence campaign Secretary of State Rex Tillerson has declared an example of ethnic cleansing.

Twelve other individuals were also targeted by the sanctions over alleged human rights abuses and corruption.

“The Department is committed to protecting and promoting human rights and combatting corruption with all of the tools at our disposal,” Tillerson said Thursday of the new sanctions. “Today’s actions advance our values and promote the security of the United States, our allies, and our partners.”

The penalties will freeze the assets of those targeted and restrict their access to the global financial system, a senior administration official said.

Trump on Thursday signed an executive order announcing the new sanction efforts, which also target another 39 entities and individuals under the Global Magnitsky Act. In signing the order, Trump also declared "a national emergency" in regards to global corruption and human rights abuses.

The new sanctions are the first to be imposed since the expansion of the act under the Obama administration in 2016.

“We as an interagency over the last year have taken an expansive view of the implementation of the Global Magnitsky Act,” said one senior administration official.

Other individuals sanctioned include the former head of an elite police force in Ukraine, Sergey Kusiuk, and the former president of Gambia, Yahya Jammeh. Artem Chayka, whose father is Russia’s prosecutor general, is also on the list, as is a top financial adviser to the president of South Sudan.

“Treasury is freezing their assets and publicly denouncing the egregious acts they’ve committed, sending a message that there is a steep price to pay for their misdeeds,” Treasury Secretary Steven Mnuchin said of the individuals targeted.

“At the direction of President Trump, Treasury and our interagency partners will continue to take decisive and impactful actions to hold accountable those who abuse human rights, perpetrate corruption, and undermine American ideals.”
pi_175906049
Hier meer info. Persbericht horende bij bovenstaande EO.

https://home.treasury.gov/news/press-releases/sm0243

United States Sanctions Human Rights Abusers and Corrupt Actors Across the Globe

quote:
Washington – Today, the Trump Administration launched a new sanctions regime targeting human rights abusers and corrupt actors around the world. Building on the Global Magnitsky Human Rights Accountability Act passed by Congress last year, President Donald J. Trump signed an Executive Order (Order) today declaring a national emergency with respect to serious human rights abuse and corruption around the world and providing for the imposition of sanctions on actors engaged in these malign activities. In an Annex to the Order, the President imposed sanctions on 13 serious human rights abusers and corrupt actors. In addition, the Treasury Department’s Office of Foreign Assets Control (OFAC), acting on behalf of the Secretary of the Treasury, in consultation with the Secretary of State and the Attorney General, imposed sanctions on an additional 39 affiliated individuals and entities under the newly-issued Order.

“Today, the United States is taking a strong stand against human rights abuse and corruption globally by shutting these bad actors out of the U.S. financial system. Treasury is freezing their assets and publicly denouncing the egregious acts they’ve committed, sending a message that there is a steep price to pay for their misdeeds,” said Secretary of the Treasury Steven T. Mnuchin. “At the direction of President Trump, Treasury and our interagency partners will continue to take decisive and impactful actions to hold accountable those who abuse human rights, perpetrate corruption, and undermine American ideals.”

As a result of today’s actions, all of the assets within U.S. jurisdiction of the individuals and entities included in the Annex to the Order or designated by OFAC are blocked, and U.S. persons are generally prohibited from engaging in transactions with them. Further details on these designations are included below.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 december 2017 @ 22:24:32 #78
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175906218
Als het klopt dat dit is om de gestelde zaken te bestrijden en dat dan ook gebeurt zonder aanziens des persoons/lands zou het denk ik de eerste keer zijn dat ik het eens ben met een concrete actie van deze regering?
pi_175906298
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als het klopt dat dit is om de gestelde zaken te bestrijden en dat dan ook gebeurt zonder aanziens des persoons/lands zou het denk ik de eerste keer zijn dat ik het eens ben met een concrete actie van deze regering?
Zoals ik het lees lijkt het daar wel op.
  donderdag 21 december 2017 @ 22:35:43 #80
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175906550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 21:56 schreef Nintex het volgende:
RandPaul twitterde op donderdag 21-12-2017 om 15:33:50 Time to investigate high ranking Obama government officials who might have colluded to prevent the election of… https://t.co/sPyC6odohF reageer retweet
Drain the Swamp. :7
Er gaan zelfs geruchten dat Obama compagne heeft gevoerd voor Clinton.

HUGE IF TRUE, STAY TUNED.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 21 december 2017 @ 22:44:31 #81
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175906877
Nog meer profiteurs van de tax cuts:

Wells Fargo, the San Francisco bank that has been hurt by a scandal involving the opening of 3.5 million unauthorized client accounts, also said it would boost its minimum wage to $15 per hour, an 11% increase from its current hourly rate of $13.50, once the law was passed. The pay raise will go into effect in March 2018, the company said.

Aerospace giant Boeing said it would move forward with $300 million in investments as a result of the new tax law, including $100 million in employee training and education and $100 million to enhance Boeing facilities as part of its "workforce of the future" initiative.

"Each of these investments benefits Boeing's most important strength – our employees – and reflects the real-time impact and economic benefit of the reforms," Boeing CEO Dennis Muilenburg, said in a statement.

Media and cable company Comcast said it would award special $1,000 bonuses to more than 100,000 eligible employees. The company, which also owns NBCUniversal, said it also expects to spend more than $50 billion over the next five years investing in infrastructure to improve and extend broadband plant and capacity, and its television, film and theme park offerings.

"With these investments, we expect to add thousands of new direct and indirect jobs," the company said in a media release.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_175908962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:44 schreef MrRatio het volgende:
Nog meer profiteurs van de tax cuts:

Wells Fargo, the San Francisco bank that has been hurt by a scandal involving the opening of 3.5 million unauthorized client accounts, also said it would boost its minimum wage to $15 per hour, an 11% increase from its current hourly rate of $13.50, once the law was passed. The pay raise will go into effect in March 2018, the company said.

Aerospace giant Boeing said it would move forward with $300 million in investments as a result of the new tax law, including $100 million in employee training and education and $100 million to enhance Boeing facilities as part of its "workforce of the future" initiative.

"Each of these investments benefits Boeing's most important strength – our employees – and reflects the real-time impact and economic benefit of the reforms," Boeing CEO Dennis Muilenburg, said in a statement.

Media and cable company Comcast said it would award special $1,000 bonuses to more than 100,000 eligible employees. The company, which also owns NBCUniversal, said it also expects to spend more than $50 billion over the next five years investing in infrastructure to improve and extend broadband plant and capacity, and its television, film and theme park offerings.

"With these investments, we expect to add thousands of new direct and indirect jobs," the company said in a media release.
En over een paar maanden krijg je te horen dat al deze extratjes extra aftrekbaar zijn waardoor ze nog minder hoeven te betalen. Dit gaat echt zo een enorm gat in de begroting slaan dat ze met de volgende keer als het schuld plafond moet worden verhoogt de democraten nu wel dwars gaan liggen.
pi_175909105
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:34 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

En over een paar maanden krijg je te horen dat al deze extratjes extra aftrekbaar zijn waardoor ze nog minder hoeven te betalen. Dit gaat echt zo een enorm gat in de begroting slaan dat ze met de volgende keer als het schuld plafond moet worden verhoogt de democraten nu wel dwars gaan liggen.
Sterker nog. Ze gaan knippen in de subsidies en extraatjes voor armen, dus die mensen die hun loon van $13,50 naar $15 zien gaan houden onder de streep minder over. En hun healthcare gaat met duizenden dollars omhoog, want geen ACA meer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175909256
Als China stopt met kopen van Amerikaanse obligaties dan is het gauw afgelopen met het laten oplopen van de staatschuld. Het is niet voor niks dat de Fed de rente verhoogt, het risico word steeds groter op de leningen.
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:25:55 #85
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175910629
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:14 schreef Refragmental het volgende:
Met deze EO kan hij blijkbaar de assets bevriezen van personen gelinked aan mensensmokkel e.d. En wanneer van een persoon de assets zijn bevroren, en deze krijgt toch nog financiele hulp van anderen, kan van deze anderen ook weer de assets worden bevroren.

Ik kan niet zeggen dat ik dit een slechte EO vind.
Alles om mensensmokkel en erger tegen te gaan *O*
'Niet slecht' :')
Dit is een grote ontwikkeling. Deze assets worden dus buiten het Amerikaanse financiële systeem gehouden.
De lijst met namen van het begeleidend persbericht dat je vergeten bent te vermelden.
Ik heb er even iets uitgelicht:

quote:
Dan Gertler

Dan Gertler (Gertler) is an international businessman and billionaire who has amassed his fortune through hundreds of millions of dollars’ worth of opaque and corrupt mining and oil deals in the Democratic Republic of the Congo (DRC). Gertler has used his close friendship with DRC President Joseph Kabila to act as a middleman for mining asset sales in the DRC, requiring some multinational companies to go through Gertler to do business with the Congolese state. As a result, between 2010 and 2012 alone, the DRC reportedly lost over $1.36 billion in revenues from the underpricing of mining assets that were sold to offshore companies linked to Gertler. The failure of the DRC to publish the full details of one of the sales prompted the International Monetary Fund to halt loans to the DRC totaling $225 million. In 2013, Gertler sold to the DRC government for $150 million the rights to an oil block that Gertler purchased from the government for just $500,000, a loss of $149.5 million in potential revenue. Gertler has acted for or on behalf of Kabila, helping Kabila organize offshore leasing companies.

In a related action, OFAC designated Pieter Albert Deboutte, Fleurette Properties Limited, Fleurette Holdings Netherlands B.V., Gertler Family Foundation, Oil of DR Congo SPRL, Jarvis Congo SARL, International Diamond Industries, D.G.D. Investments Ltd., D.G.I. Israel Ltd, Proglan Capital Ltd, Emaxon Finance International Inc., Africa Horizons Investment Limited, Caprikat Limited, Foxwhelp Limited, Caprikat and Foxwhelp SARL, Lora Enterprises Limited, Zuppa Holdings Limited, Orama Properties Ltd, DGI Mining Ltd, and Rozaro Development Limited.
https://home.treasury.gov/news/press-releases/sm0243

Dan Gertler in Wikileaks: https://search.wikileaks.org/?q=Dan+Gertler

Ook in de media: https://www.bloomberg.com(...)ler-over-congo-deals

Maar goed. Heel de lijst wordt bevolkt met de meest corrupte en criminele figuren. https://www.treasury.gov/(...)/Pages/20171221.aspx

Verder ook heel interessant dat de AG vandaag opdracht heeft gegeven tot heropening/opnieuw behandelen van de Uranium One zaak. https://www.nbcnews.com/n(...)ium-one-deal-n831436
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175911017
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 december 2017 00:25 schreef dellipder het volgende:


Verder ook heel interessant dat de AG vandaag opdracht heeft gegeven tot heropening/opnieuw behandelen van de Uranium One zaak. https://www.nbcnews.com/n(...)ium-one-deal-n831436
Dat staat echt nergens in dat artikel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:55:01 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175911235
Hm, weet niet of ik blij moet zijn met de terugkeer van dellipder. Nintex is meer bezig met trollen, Refragmental is naar eigen zeggen geen voorstander van Trump. Andere Trumpfans zijn er zeer zelden. Met redpiller wordt alleen de onzin meteen naar 10 geschroeft, wat dan ook weer niet voor me hoeft. Gewoon zo nu en dan een townhall artikeltje is meer m'n comfortable niveau zeg maar :P

Of althans, mss is er een methode mogelijk waarmee gewerkt kan worden en dat is dat als er een verwijzing naar een claim gemaakt wordt, deze dan in een voetnoot gezet wordt ipv midden in het betoog? Ik probeer het vaak wel te begrijpen, maar vind het doorgaans echt wel lastig.
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 december 2017 @ 05:09:24 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175913039
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 23:41 schreef thesiren.nl het volgende:
Als China stopt met kopen van Amerikaanse obligaties dan is het gauw afgelopen met het laten oplopen van de staatschuld. Het is niet voor niks dat de Fed de rente verhoogt, het risico word steeds groter op de leningen.
Dan is China zijn geld ook kwijt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:33:12 #89
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175914269
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 05:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan is China zijn geld ook kwijt.
Dat lijkt me een minder groot probleem dan verstrengeld blijven met een land dat binnen en decennium niet meer hun eigen interne zaken kan beheren. Ik denk eerder dat China zich nu vol stort op de Afrikaanse markt. Daar zit namelijk een onaangeboord marktaandeel met een potentie waarbij die van de VS zal verbleken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 22 december 2017 @ 08:38:35 #90
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175914333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Er gaan zelfs geruchten dat Obama compagne heeft gevoerd voor Clinton.

HUGE IF TRUE, STAY TUNED.
Het lijkt wel een pyromaan met een fakkel in de hand bij een brandende schuur die schreeuwt dat hij iemand had gezien die een doosje lucifers bij zich had.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175914414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 22:14 schreef Refragmental het volgende:
Met deze EO kan hij blijkbaar de assets bevriezen van personen gelinked aan mensensmokkel e.d. En wanneer van een persoon de assets zijn bevroren, en deze krijgt toch nog financiele hulp van anderen, kan van deze anderen ook weer de assets worden bevroren.

Ik kan niet zeggen dat ik dit een slechte EO vind.
Alles om mensensmokkel en erger tegen te gaan *O*
Dus over het belastingplan heb je geen mening, maar je komt hier wel even juichen omdat Trump een lullige EO heeft getekend?

Sorry hoor, maar dit is dus illustratief voor de Trumpisten in deze reeks (en ja, daar ben jij er gewoon een van). Het blijft bij gejuich en discussies over zaken die ertoe doen worden gemeden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:00:51 #92
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175914621
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 08:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus over het belastingplan heb je geen mening, maar je komt hier wel even juichen omdat Trump een lullige EO heeft getekend?

Sorry hoor, maar dit is dus illustratief voor de Trumpisten in deze reeks (en ja, daar ben jij er gewoon een van). Het blijft bij gejuich en discussies over zaken die ertoe doen worden gemeden.
Niet alleen Trumpisten Juichen: De Republikeinen graaien er op het moment driftig op los, en niemand die ze hier voor op hun vingers tikken. https://www.huffingtonpos(...)b7f7e4b06d1621b2394b.

Let op mijn woorden: Dit soort "kerstcadeautjes" moeten worden terugbetaald aan Trump in de vorm van een door het congres gesteunde Saturday Night Massacre, waar Robert Mueller en Rod Rosenstein zonder dat Trump er direct voor aansprakelijk kan worden gemaakt, effectief geloosd kunnen worden. De republikeinen zijn hier al mee bezig met een nogal logge poging om Mueller in discrediet te brengen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175914750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Niet alleen Trumpisten Juichen: De Republikeinen graaien er op het moment driftig op los, en niemand die ze hier voor op hun vingers tikken. https://www.huffingtonpos(...)b7f7e4b06d1621b2394b.

Let op mijn woorden: Dit soort "kerstcadeautjes" moeten worden terugbetaald aan Trump in de vorm van een door het congres gesteunde Saturday Night Massacre, waar Robert Mueller en Rod Rosenstein zonder dat Trump er direct voor aansprakelijk kan worden gemaakt, effectief geloosd kunnen worden. De republikeinen zijn hier al mee bezig met een nogal logge poging om Mueller in discrediet te brengen.
Denk eerlijk gezegd dat het einde sowieso in zicht is voor de GOP. Migranten/minderheden drukken een steeds grotere stempel op de verkiezingen. En slechts een klein deel daarvan stemt Republikeins. Het zal voor de partij in de toekomst steeds moeilijker worden om verkiezingen te winnen. Dus is het inderdaad logisch dat ze nog een keer de winkel leegroven.

Je zou er kwaad van worden. Godzijdank woon ik niet in dat verschrikkelijke land.

En voor de Trumpisten in deze reeks: nee, ik ben niet tegen belastingverlaging, integendeel. Maar laat die dan vooral ten goede komen aan de middenklasse in plaats van de superrijken. Dat is ook goed voor de economie, omdat middeninkomens hun extra inkomsten niet oppotten maar uitgeven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:13:17 #94
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175914799
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk eerlijk gezegd dat het einde sowieso in zicht is voor de GOP. Migranten/minderheden drukken een steeds grotere stempel op de verkiezingen. En slechts een klein deel daarvan stemt Republikeins. Het zal voor de partij in de toekomst steeds moeilijker worden om verkiezingen te winnen. Dus is het inderdaad logisch dat ze nog een keer de winkel leegroven.

Je zou er kwaad van worden. Godzijdank woon ik niet in dat verschrikkelijke land.

En voor de Trumpisten in deze reeks: nee, ik ben niet tegen belastingverlaging, integendeel. Maar laat die dan vooral ten goede komen aan de middenklasse in plaats van de superrijken. Dat is ook goed voor de economie, omdat middeninkomens hun extra inkomsten niet oppotten maar uitgeven.
Het is ook een onzalig plan om met een belastingplan het bedrijfsleven te pushen om personeel aan te nemen omdat ze minder belasting hoeven te betalen. Personeel neem je aan als je er werk voor hebt, niet als je er geld voor hebt. Dat weet elke manager.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175914876
https://nos.nl/l/2208809

Wat een afgang...
pi_175914880
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk eerlijk gezegd dat het einde sowieso in zicht is voor de GOP. Migranten/minderheden drukken een steeds grotere stempel op de verkiezingen. En slechts een klein deel daarvan stemt Republikeins. Het zal voor de partij in de toekomst steeds moeilijker worden om verkiezingen te winnen. Dus is het inderdaad logisch dat ze nog een keer de winkel leegroven.

Je zou er kwaad van worden. Godzijdank woon ik niet in dat verschrikkelijke land.

En voor de Trumpisten in deze reeks: nee, ik ben niet tegen belastingverlaging, integendeel. Maar laat die dan vooral ten goede komen aan de middenklasse in plaats van de superrijken. Dat is ook goed voor de economie, omdat middeninkomens hun extra inkomsten niet oppotten maar uitgeven.
Het einde van de Republikeinse Partij wordt al zo ongeveer sinds de oprichting van de Republikeinse Partij voorspeld. Ja, ze hebben de demografische ontwikkelingen tegen zich. Maar tegelijkertijd ligt de participatie in die groepen veel lager dan die onder de traditionele Republikeinse kiezers. En veel mensen schuiven op naar rechts naarmate ze ouder worden. Over 20 jaar zal hun invloed inderdaad minder zijn, maar het is wensdenken om te zeggen dat het einde in zicht is.
pi_175914935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is ook een onzalig plan om met een belastingplan het bedrijfsleven te pushen om personeel aan te nemen omdat ze minder belasting hoeven te betalen. Personeel neem je aan als je er werk voor hebt, niet als je er geld voor hebt. Dat weet elke manager.
Precies. En er is meer werk als de vraag naar jouw producten of diensten toenemen. Niets wijst erop dat dit plan daarvoor zorgt.

Waarom zou je immers meer personeel aannemen als dat nergens voor nodig is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175914940
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk eerlijk gezegd dat het einde sowieso in zicht is voor de GOP. Migranten/minderheden drukken een steeds grotere stempel op de verkiezingen. En slechts een klein deel daarvan stemt Republikeins. Het zal voor de partij in de toekomst steeds moeilijker worden om verkiezingen te winnen. Dus is het inderdaad logisch dat ze nog een keer de winkel leegroven.

Je zou er kwaad van worden. Godzijdank woon ik niet in dat verschrikkelijke land.

En voor de Trumpisten in deze reeks: nee, ik ben niet tegen belastingverlaging, integendeel. Maar laat die dan vooral ten goede komen aan de middenklasse in plaats van de superrijken. Dat is ook goed voor de economie, omdat middeninkomens hun extra inkomsten niet oppotten maar uitgeven.
Je zit natuurlijk wel met het feit dat met name Hispanics niet bepaald gelijkmatig verdeeld zijn over de VS, al kan dat ook geleidelijk aan nog veranderen. Zijn wel sterk vertegenwoordigd in staten als Arizona en Texas en met name laatstgenoemde zijn nu qua presidentsverkiezingen nog gewoon standaard 36 Republikeinse kiesmannen. Als je als partij de dichtbevolkte staten aan de Ooskust, Texas, Arizona en Californië standaard verliest, dan wordt het erg lastig om de presidentsverkiezingen nog te winnen.
Voor de senaat en het huis ligt dat weer anders. In de senaat ben je juist gebaat bij winst in zoveel mogelijk staten ongeacht het inwonertal en in het huis wordt er ook nogal creatief geschoven met districten waardoor je ook binnen staten ondanks een minderheid van de stemmen nog wel een meerderheid van de afgevaardigden kan veroveren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 22 december 2017 @ 09:22:38 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175914957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:18 schreef Beatific het volgende:
https://nos.nl/l/2208809

Wat een afgang...
En dan ook nog eens ontkennen dat hij het nepnieuws noemde... Maar hij is gelukkig niet politiek correct.

Overigens is er wel degelijk een no go zone in Nederland van Lil Kleine...


Die heeft hij vast zitten kijken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175914958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het einde van de Republikeinse Partij wordt al zo ongeveer sinds de oprichting van de Republikeinse Partij voorspeld. Ja, ze hebben de demografische ontwikkelingen tegen zich. Maar tegelijkertijd ligt de participatie in die groepen veel lager dan die onder de traditionele Republikeinse kiezers. En veel mensen schuiven op naar rechts naarmate ze ouder worden. Over 20 jaar zal hun invloed inderdaad minder zijn, maar het is wensdenken om te zeggen dat het einde in zicht is.
Moet bekennen dat het ook grotendeels wensdenken is van mijn kant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')