Dan mis je de epische pump tot 1 januariquote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, ik krijg steeds meer de neiging om volledig uit te stappen. Vorig jaar was ik nog de enige op kantoor die in Crypto zat. Als ik het erover had werd ik als 'nerd' bestempeld. Nu zit zowat het halve kantoor in de coins.
Waarom daarom stoppen? Wees blij dat je voor hun er in zat.quote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, ik krijg steeds meer de neiging om volledig uit te stappen. Vorig jaar was ik nog de enige op kantoor die in Crypto zat. Als ik het erover had werd ik als 'nerd' bestempeld. Nu zit zowat het halve kantoor in de coins.
Doe alsof je ze helpt en beroof ze dan.quote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
verkoop een deel dan. als ie verder stijgt pak je nog wat winst mee. precies de top timen lukt je nooit.quote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
Gewoon lekker je eigen coins shillen en hoog uitstappenquote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
lelijkkk. shitcoin. zie je meteen.quote:Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de nieuwe Verge wallet?
hier ben ik nog de enige dus wat dat betreft is de markt nog niet op z'n top denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen coins shillen en hoog uitstappen
op jouw kantoortje?quote:Op maandag 18 december 2017 16:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
hier ben ik nog de enige dus wat dat betreft is de markt nog niet op z'n top denk ik.
Hahahaquote:Op maandag 18 december 2017 16:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
dit komt meer in de buurt dan jij denkt.
waarbij 90% er verstand van denkt te hebben omdat hun 200 euro nu al 240 euro waard isquote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
Wanneerquote:Op maandag 18 december 2017 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Strat krijgt een pump door de release van de Alpha versie van de masternodes.
overal een klein beetje in pompen.quote:Op maandag 18 december 2017 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens,
Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
Gewoon alles kopen!quote:Op maandag 18 december 2017 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens,
Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?quote:Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
overal een klein beetje in pompen.
Dan kun je ook zo redeneren dat ze niet onderscheidend zijn en dus allemaal niet de moeite waardquote:Op maandag 18 december 2017 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens,
Macintoshquote:Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de nieuwe Verge wallet?
Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2.quote:Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
http://core.jochen-hoenicke.de/queue/#24hquote:Op maandag 18 december 2017 16:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hoe hoog zijn de btc fees op t moment?
Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?quote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2.
Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.quote:Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
nahquote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
moet ik aan de tokenpay ico meedoen?
Neequote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
moet ik aan de tokenpay ico meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout.quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
Geen idee, ik doe dat gewoon zelf.quote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?
Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout.
quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaandquote:Op maandag 18 december 2017 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.quote:Op maandag 18 december 2017 16:38 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaand
Sorry. Dit is dan ook de slowchat.quote:Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.
Waves is shitcoin. Behalve dan voor Magnet.quote:Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.
dat is zo 2017.....quote:
Gold Rush anno 2018quote:Op maandag 18 december 2017 16:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Goudmijnaandelen gaan het volgend jaar wel goed doen denk ik.
Heb je hier ergens een whitepaper ofzo van?quote:Op maandag 18 december 2017 16:51 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dat is zo 2017.....
2018 wordt CREDITS jaar![]()
1mln transacties p/s, fees $0.001 en javascripted smartcontracts
Totoquote:Op maandag 18 december 2017 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik hoorde dat TIPS weer een comeback gaat maken in 2018.
https://www.bestebank.org/blockchain/credits/quote:Op maandag 18 december 2017 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je hier ergens een whitepaper ofzo van?
Lol @ die tx/s weer. Dat aantal wordt steeds debieler. Bewijs hoef je niet te leveren dus gewoon claimen die hap.quote:Op maandag 18 december 2017 16:51 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dat is zo 2017.....
2018 wordt CREDITS jaar![]()
1mln transacties p/s, fees $0.001 en javascripted smartcontracts
waves verkopenquote:Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Greys het volgende:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die houden.
Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. Maar heb er nogal moeite mee
Nu houden en pas omzetten als ze nog eens 0.1 BTC extra opleveren.quote:Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Greys het volgende:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik in totaal met wat ik al aan BTC had richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die NEO's en Waves (veel) langer houden.
Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. Maar heb er nogal moeite mee
HODL!!!quote:Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Greys het volgende:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik in totaal met wat ik al aan BTC had richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die NEO's en Waves (veel) langer houden.
Je bent zelf een shitcoin.quote:Op maandag 18 december 2017 17:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
HODL!!!
behalve waves dan, dat is shitcoin.
we zullen het zien of ze het waar makenquote:Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lol @ die tx/s weer. Dat aantal wordt steeds debieler. Bewijs hoef je niet te leveren dus gewoon claimen die hap.
NEO eruit... Waves nog ff aankijken?!?!?quote:Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Greys het volgende:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin........
Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten.
Bitcoin hebben.quote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Heeft iemand in dit topic 1 hele bitcoin?
neequote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Meerdere mensen in dit topic bezitten meer dan 1 bitcoin. Samen dan wel alleen.quote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Ik had er 5 zo'n 5 maanden geleden, telt dat ook?quote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Jammer dat je ze nu niet meer hebt.quote:Op maandag 18 december 2017 17:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik had er 5 zo'n 5 maanden geleden, telt dat ook?
Jij trekt die getallen ook gewoon uit je reet of niet? Of heb je nog steeds (tien)duizenden waves?quote:Op maandag 18 december 2017 17:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey ik kan simpele screenshot maken hoor. 3.4 Op Bittrex en 1,6 verspreid op andere exchanges. En nee ik heb geen tienduizenden waves. Ik heb zowat al mijn Waves verkocht in juli/augustus verkocht. Het nog voor 7000 dollar aan Waves though dus dat is nog ietsquote:Op maandag 18 december 2017 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij trekt die getallen ook gewoon uit je reet of niet? Of heb je nog steeds tienduizenden waves?
Ik had er 10 zo'n 4 jaar geleden... zegt nietsquote:Op maandag 18 december 2017 17:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Plannen zijn er om aangepast te worden.quote:Op maandag 18 december 2017 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met mijn dilemma?
Stick to the plan?
Jij bent echt zo`n fucking loser hehquote:Op maandag 18 december 2017 17:13 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
hAaL jIj Je NuMmErS uIt Je ReEt?!![]()
Ik denk eerder voor zn leeftijd.quote:Op maandag 18 december 2017 17:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij bent echt zo`n fucking loser heh. Ik hoop dat die 98 staat voor je geboortejaar want dan heb je nog wat tijd om op te knappen.
Nee dat kloptquote:Op maandag 18 december 2017 17:10 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik had er 10 zo'n 4 jaar geleden... zegt niets![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 17:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij bent echt zo`n fucking loser heh. Ik hoop dat die 98 staat voor je geboortejaar want dan heb je nog wat tijd om op te knappen.
¤600quote:Op maandag 18 december 2017 17:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee dat kloptTja je hebt hopelijk wel winst gemaakt
0.07 btc erbij niet slechtquote:Op maandag 18 december 2017 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
¤600en toen vond ik gisteren nog 0.07 op m'n wallet uit mn oude pc waar ik dus nog meer mee heb verdiend. Ach ja, het is toch wat
nu allin op TRX.
Op tweakers was deze SC nooit getolereerd.quote:Op maandag 18 december 2017 17:17 schreef BadVlad het volgende:
Het lijkt wel Tweakers hier tegenwoordig. Beetje jammer.
En Tweakers lijkt tegenwoordig meer op FOK!... zoals het vroeger was dan.quote:Op maandag 18 december 2017 17:17 schreef BadVlad het volgende:
Het lijkt wel Tweakers hier tegenwoordig. Beetje jammer.
Als je daar onterecht een huillachje gebruikt krijg je een waarschuwing.quote:Op maandag 18 december 2017 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Tweakers lijkt tegenwoordig meer op FOK!... zoals het vroeger was dan.
Of een sarcastisch grapje dat de gemiddelde auti daar niet begrijpt. Verschrikkelijk forumquote:Op maandag 18 december 2017 17:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je daar onterecht een huillachje gebruikt krijg je een waarschuwing.
shitforum tweakers xDquote:Op maandag 18 december 2017 17:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je daar onterecht een huillachje gebruikt krijg je een waarschuwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:22:28 ]
nee man, echt niet.quote:Op maandag 18 december 2017 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Tweakers lijkt tegenwoordig meer op FOK!... zoals het vroeger was dan.
Het is een SCquote:Op maandag 18 december 2017 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het niveau is daar hoger dan ooit
Waar kan ik Universa kopen? Token sale is gesloten.quote:Op maandag 18 december 2017 17:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
0.07 btc erbij niet slechtinvesteer in Universa dan
Je kunt Universa nu nog nergens kopen. in Q1 komt het volgens mij op de exchanges.quote:Op maandag 18 december 2017 17:27 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Waar kan ik Universa kopen? Token sale is gesloten.
Dus?quote:
Weet je wat pas echt dom roepen is? Alles shitcoin noemen. Alsjeblieft man kijk eens in de spiegel voordat je wat zegt. Alles wat jij niet aanraakt is shit, alles waar jij aan zit is bergen van goud waard.quote:Op maandag 18 december 2017 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus?
Dit was ooit een heel hoogstaande reeks waar er echt daadwerkelijk kennis aanwezig was. Mensen zoals jij die maar wat dom roepen, de wijsneus uithangen en nogal trollend aanwezig kunnen zijn hebben dat om zeep geholpen.
Tientallenquote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 18 december 2017 17:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt dom roepen is? Alles shitcoin noemen. Alsjeblieft man kijk eens in de spiegel voordat je wat zegt. Alles wat jij niet aanraakt is shit, alles waar jij aan zit is bergen van goud waard.
Aha, dat was aan de hand.quote:Op maandag 18 december 2017 17:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Tientallen![]()
BTW: BCH pump tegelijk met BTC difficulty change en Roger Ver's AMA
Volgens mij moet zelf kunnen dat jij met je ideal betaald en je eigen wallet adres gebruikt.quote:Op maandag 18 december 2017 17:40 schreef satecl het volgende:
Vraagje. Het lukt mij niet om een BTC Direct account aan te maken. Ik heb wel een Bittrex account. En een collega van mij heeft wel een btc Direct account.
Is het mogelijk dat ik met mijn iDeal geld overmaak naar zijn BTC Direct account, en dat hij het dan overmaakt naar mijn Bittrex?
14.404.514.666quote:Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan iemand mij even vertellen hoe hoog de market cap van Verge theoretisch gezien moet zijn om 1 dollar te halen per stuk? Die is nou 5 cent in Dollars waard toch?
Dit is ook wel weer het toppunt van narcisme.quote:Op maandag 18 december 2017 17:43 schreef Zith het volgende:
BTW: BCH pump tegelijk met BTC difficulty change en Roger Ver's AMA
Ik kijk echt nergens meer van op bij die man.quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer het toppunt van narcisme.![]()
[ afbeelding ]
Wel mooie thread daaronder.
Circulating supply * prijsquote:Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan iemand mij even vertellen hoe hoog de market cap van Verge theoretisch gezien moet zijn om 1 dollar te halen per stuk? Die is nou 5 cent in Dollars waard toch?
quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hij zegt klopt wel.quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heeft die btc's tog niet gegeven aan andreas?quote:Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel.
Hij is verder wel tuig.
Ja ik moest even iemand overtuigen van wat jij zegt zonder dat het uit mijn eigen mond kwam.quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Circulating supply * prijs
Dus een marketcap van $14B
Dat zie ik niet gebeuren voor deze shitcoin (ik heb er nog wel een berg aangezien ik denk dat deze nog flink kan stijgen voordat hij instort)
CRASHquote:Op maandag 18 december 2017 18:45 schreef xaban06 het volgende:
Tidex kapot? Kan niet inloggen en krijg geen (fout)melding.
BTCdirectquote:U heeft zojuist een order geplaatst waarmee u in de afgelopen 24 uur een bedrag van ¤2.500 bereikt of overschreden heeft. Uw order is hiermee automatisch onderhevig aan een zogeheten cooldownperiode van maximaal twee werkdagen. Hiermee stellen wij onze bankpartners in staat om eventuele frauduleuze transacties te detecteren. U ontvangt een e-mailbericht zodra uw order is uitgeleverd.
Jawel. Dit is blijkbaar ingesteld vanwege extreem toegenomen verkeer op het netwerk. Het minimum bedrag voor uitbetalingen is ook verhoogd: 100 euro.quote:Op maandag 18 december 2017 19:19 schreef nickhguitar het volgende:
Is die minimale buy van bitonic nieuw? Ik had wat tutorials op internet gezien en daar zijn mensen die voor 25/50 euro bitcoins kochten. Ik wilde graag voor 100 euro bitcoins kopen, maar er staat nu ineens dat het minimale bedrag 200 euro is?
Heb je nog tips voor andere sites wat betreft het aankopen van bitcoins? Bitonic werd overal wel genoemd alszijnde goed/betrouwbaar.quote:Op maandag 18 december 2017 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jawel. Dit is blijkbaar ingesteld vanwege extreem toegenomen verkeer op het netwerk. Het minimum bedrag voor uitbetalingen is ook verhoogd: 100 euro.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat de marketing begonnen is.
Ik zou er niet op rekenen, ze sturen in batches om de fees laag te houden.quote:Op maandag 18 december 2017 19:22 schreef xaban06 het volgende:
Waves Lite Client naar Bitonic, gaat dat binnen 10 minuten, iemand ervaring?
Thanks, dan maar Kraken gebruiken, wel traag als de pest.quote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, ze sturen in batches om de fees laag te houden.
Ook niet.quote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, dan maar Kraken gebruiken, wel traag als de pest.
Oh zo, kan ookquote:Op maandag 18 december 2017 19:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bedoel Kraken BTC -> EUR -> SEPA
Zonder tussenkomst van Bitonic.
SEPAquote:Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh zo, kan ook
Ik vergeet altijd dat Kraken ook SEPA doet.
Alleen zijn ze niet heel snel met verwerken + de site ligt er heel vaak uit.quote:Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh zo, kan ook
Ik vergeet altijd dat Kraken ook SEPA doet.
Binnen 24 uur staat het op je rekening.quote:Op maandag 18 december 2017 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze niet heel snel met verwerken + de site ligt er heel vaak uit.
wat is t?quote:Op maandag 18 december 2017 19:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Iemand die hier mee gaat doen aan SingularityNET? Wat is the token use?
Doorsparen?quote:Op maandag 18 december 2017 19:45 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is het beste alternatief voor Bitonic aangezien zij een minimale inkoopprijs van 200 euro hanteren?
Nee helaas niet. Het is de enige manier die ik persoonlijk ken m.b.t. aankoop van BTC, maar er zullen vast meerdere manieren zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 19:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor andere sites wat betreft het aankopen van bitcoins? Bitonic werd overal wel genoemd alszijnde goed/betrouwbaar.
Kraken ................quote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het is de enige manier die ik persoonlijk ken m.b.t. aankoop van BTC, maar er zullen vast meerdere manieren zijn.Zag eerder in dit topicreeks de naam bl3p voorbijkomen?
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonicquote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef Awsom het volgende:
[..]
Kraken ................
Alleen geen idee hoe dat tegenwoordig zit met verificatie enzo![]()
Ja maar je wil geen Bitonic meer zeg je net omdat je niet wilt doorsparen. Dan zal je toch echt iets anders moeten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonic
Niet echt.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonic
Ja daarom vraag ik ook naar een alternatief. Ik bedoelde alleen dat elke tutorial/info op internet gebruik maakte van Bitonic en ik daar al min of meer van wist hoe het werktequote:Op maandag 18 december 2017 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je wil geen Bitonic meer zeg je net omdat je niet wilt doorsparen. Dan zal je toch echt iets anders moeten.
Niet lullig bedoeld. Maar wij kunnen de minimale inleg daar niet voor je veranderen bedoel ik. Tis of het één of het ander.
Tis beetje chaos momenteel. Bl3p hadden we je anders kunnen aanraden (ook van Bitonic en geen minimum van 200) maar die nemen nu kennelijk weer geen nieuwe accounts aan momenteel.
Dus eigenlijk is Kraken beter, simpelweg omdat deze goedkoper is? En qua werking wel min of meer hetzelfde toch lijkt me dan? Ik kan neem ik aan ook mijn BTC van Kraken naar een site als Bittrex zetten, aangezien deze meer coins ondersteunen?quote:Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
Niet echt.
Je maakt het geld gewoon over naar een Duits bankrekeningnummer waarna je binnen een dag het geld op je account hebt staan (minimum is ¤1,-). Daar kun je dan BTC mee kopen op die exchange. Ter vergelijking de prijzen op dit moment voor 1 BTC:
Bitonic - ¤15836
Kraken - ¤15451
Koop je dus een hele bitcoin dan scheelt het je 400 euro
Kraken beter zul je mij niet horen zeggen. Kraken is opzich prima máár is vaak erg traag/constante server overload. Ik gebruik het voor wat simpele long term trades én om geld naar toe te storten. Dan koop ik BTC/ETH/XRP op kraken wat ik dan weer overmaak naar bittrex/binance/cryptopia. Vaak via ETH of XRP oid want via BTC levert giga fee's op en is vaak ook nog eens traag.quote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Dus eigenlijk is Kraken beter, simpelweg omdat deze goedkoper is? En qua werking wel min of meer hetzelfde toch lijkt me dan? Ik kan neem ik aan ook mijn BTC van Kraken naar een site als Bittrex zetten, aangezien deze meer coins ondersteunen?
Ltc was ook prima, geen idee of dat door de hogere prijs nog een optie is. Laatst ripple gekocht om dit te doen, begon die ineens gigantisch omhoog te gaan (had het niet echt door, ben 2,5u op kraken bezig geweest om bij withdrawl te komen). Dus toevallig lekker mee kunnen liften.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
Kraken beter zul je mij niet horen zeggen. Kraken is opzich prima máár is vaak erg traag/constante server overload. Ik gebruik het voor wat simpele long term trades én om geld naar toe te storten. Dan koop ik BTC/ETH/XRP op kraken wat ik dan weer overmaak naar bittrex/binance/cryptopia. Vaak via ETH of XRP oid want via BTC levert giga fee's op en is vaak ook nog eens traag.
Die ervaring heb ik helaas niet.quote:Op maandag 18 december 2017 19:37 schreef Repeating het volgende:
[..]
Binnen 24 uur staat het op je rekening.
Komt wel weer als Waves een dipje heeftquote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef RobinaHoed het volgende:
waar is xminator trouwens? tijdje niet gehoord.
quote:Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.
Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
Ik heb hem gebanned omdat hij waves een shitcoin noemde.quote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef RobinaHoed het volgende:
waar is xminator trouwens? tijdje niet gehoord.
Geloof ik niet helemaalquote:Op maandag 18 december 2017 21:03 schreef Landgeld het volgende:
Bitonic helemaal leeg. 0,00 BTC verkrijgen. Bizar gewoon!
Stond een uur geleden nog op 200 Btc
Bron?quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef betyar het volgende:
Geruchten van een announcement van Ripple vrijdag a.s.?
Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom de ene ICO geen deposit van een exchange kan ontvangen en de ander wel?
Universagenot.quote:Last week I spent 3/5 working days in Russia, so we got a lot of local news —
- I have negotiated with Alfa Bank (one of the biggest Russian private banks) the integration of a-la Ripple system based on Universa Blockchain.
- I negotiated with RTS (nprts.ru) the integration with the crypto-exchange Voskhod.
- I held a meeting with the government of the Samara region on the introduction of the Blockchain into public services (colored coins — control of the state budget spending, registration of contracts and transactions).
- We continue our work with the Russian Association of Crypto Currency and Blockchain on the creation of a cryptorouble -https://m.rns.online/opin(...)konomiki-2017-12-15/
We have assembled the team of business developers whose task is to create a pipeline of 10+ projects for integration in January-February and bring these projects to a successful release.
Ah, ok, dat verklaart één en anderquote:Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:37 schreef BadVlad het volgende:
Portfolio ATH vandaag.![]()
Waves![]()
NEO![]()
Lisk![]()
IOTA![]()
Dragonchain
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.quote:Op maandag 18 december 2017 21:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staatquote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.quote:Op maandag 18 december 2017 21:34 schreef EdNoolk het volgende:
Zie hier niets langskomen over Monaco (niet te verwarren met MonacoCoin). Alleen al om de metalen creditcard (zonder aanmaak- of maandelijkse kosten) moet je hierin meedoen
3 euro zou al fenomenaal zijn!quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staat
Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw uiquote:Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.
Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaar, eerder de revu gepasseerd. Het ziet er allemaal bijna té solide uit maar die samenwerking met visa is wel fijn natuurlijkquote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.
¤0,50 zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.quote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou Lisk wel 30 euro kunnen staan en oceanlab niet
Omdat FOMO.quote:Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14$FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
edgodquote:Op maandag 18 december 2017 21:53 schreef Oscar. het volgende:
FUN! FUN! FUN! Omdat Edje het zei
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/942857056385675265twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14$FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
Of 20, of 40. Geef het een naampje.quote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fear of missing out? Dus 30 euro, serieus waar?
Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.quote:Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.
Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef xaban06 het volgende:
Kan een mod onlogisch niet uit BTC bannen, aub?
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.quote:Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huilen om wat er in een sc wordt gezegd.
BlockV?quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
NEM![]()
BLOCK![]()
BAT![]()
VERGE![]()
FUNFAIR![]()
DRAGONCHAIN
*vertoontquote:Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef Oscar. het volgende:
DE ING VERTOOND FOMO!
https://think.ing.com/upl(...)t_151217_OWEN_17.pdf
[ afbeelding ]
Ik klink als een ICO organisator zoals je het nu samenvat idd.quote:Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.
Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..quote:Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.
quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
toch maar eens wat tokenpay gekocht
ik post hem gewoon nog een keertje voor jou:quote:
Universaquote:Op maandag 18 december 2017 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik post hem gewoon nog een keertje voor jou:
https://medium.com/univer(...)en-sale-10aeebacf5d6
universagod
Enig idee wanneer dat zal zijn?quote:Op maandag 18 december 2017 22:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa![]()
Daar ga ik meteen veel meer van inslaan als het op de exchanges komt.
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..
Private key kwijt?quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..
Crypto Ed geeft FUN ook een mogelijk grote pumpquote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
NEM![]()
BLOCK![]()
BAT![]()
VERGE![]()
FUNFAIR![]()
DRAGONCHAIN
Exacte datum niet nee. Maar wel in Q1.quote:Op maandag 18 december 2017 22:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat zal zijn?
Hoe bedoel je? Je krijgt je tokens in je wallets nadat je het hebt gekocht. En wanneer de ICO is afgelopen dan kan je je tokens naar je personal wallet sturen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef D. het volgende:
Ik lees bij Tokenpay niet hoe je uiteindelijk aan je coins komt. Iemand een idee?
Eerst een wallet aanmaken via hun site dus alvorens te betalen?quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je krijgt je tokens in je wallets nadat je het hebt gekocht. En wanneer de ICO is afgelopen dan kan je je tokens naar je personal wallet sturen.
Er is al een wallet via de Tokenpay site.quote:Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst een wallet aanmaken via hun site dus alvorens te betalen?
Wel zorgen dat hij je referral gebruiktquote:Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef 1299 het volgende:
Ik heb voor 0.01 BC ingekocht bij tokenpay. Collega ook zover gekregen
Dus niets aanmaken, het komt eerst op de site, na de ICO in een dan aangemaakte wallet?quote:Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Er is al een wallet via de Tokenpay site.
[ afbeelding ]
refferal 50% bijquote:Op maandag 18 december 2017 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wel zorgen dat hij je referral gebruiktDan krijg je ook 50% bonus erbij.
Tokenpay heeft ook een eigen wallet. Die moet je downloaden op de Tokenpay website. Die gebruik je in principe na de ICO want dan worden de tokens gereleased. Maar nu het nog in ICO stage is gebruik je gewoon de ingebouwde walletquote:Op maandag 18 december 2017 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dus niets aanmaken, het komt eerst op de site, na de ICO in een dan aangemaakte wallet?
Dan kan deposit via exchange dus?
Ik heb RaiBlocks gekocht op Mecratox en Bitgrail. En ja, het zijn matige poep sites. Wel te vetrouwen maar regelmatig down door de populariteit van de coin. Ik heb momenteel mijn 2500 RaiBlocks in m'n wallet, dus safe.quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.
En kennen jullie NEXT.exchange al? Amsterdams bedrijf dat volgende maand start volgens hun site. Klinkt veel te mooi om waar te zijn. Ik vermoed dat de adder onder het gras is dat het een gesloten platform wordt waarbij je niet je eigen private keys hebt en geen crypto's kunt withdrawen. Maar ik hoor het graag als ik het mis heb
https://next.exchange/
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik kan niet bevatten wat er nu al gebeurd met DRGN. Geen shilling, gewoon verbazing. Al had ik het 'verwacht' anders stapte ik er niet vol in. Maar nu al dit...
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't carequote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.
Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018quote:Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't care
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018
quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.
Niet alleen dat, ook alle incubators die nog gaan komen waar we geen idee van hebben. Een pareltje.quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.
born ready!!quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.
Ik vermoed dat je er geen spijt van gaat krijgen. Je bent er alsnog erg vroeg bij.quote:Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't care
Wat doen ze?quote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Mensen hier die Verify volgen? Kleine cap nog (3 miljoen) en zeker een interessant project, alleen verkrijgbaar op Etherdelta nog atm.
haha fomoquote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef Blistering het volgende:
Gister wel al m'n coins omgezet in fiat (en dikke winst gepakt) maar na een dag alweer spijt![]()
Dus nu weer massaal terug erin.
Nee, maar ga ik op mijn lijstje zetten om naar te kijken. Gewoon geen tijd om alle projecten echt uitvoerig te bestuderen... Het zijn er zo veel... En toch zitten er vast 100 pareltjes tussen... Dussss blijf je maar lezen....quote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Mensen hier die Verify volgen? Kleine cap nog (3 miljoen) en zeker een interessant project, alleen verkrijgbaar op Etherdelta nog atm.
Speltip 2: niet handelen met emotiequote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef Blistering het volgende:
Gister wel al m'n coins omgezet in fiat (en dikke winst gepakt) maar na een dag alweer spijt![]()
Minimaal, toch?quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018
Welnee, 95% op IOTA, en deze dan x4 zien gaan in 2 wekenquote:Op maandag 18 december 2017 22:36 schreef Awsom het volgende:
Gewoon 100 euro in elk leuk project en dan hopen dat er één de $10000 aantikt op een toekomstige zondagochtend
Je had je inleg er uit kunnen halen waardoor gratis met de rest mee deed.quote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef Blistering het volgende:
Laat Nattekat het maar niet lezen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Welnee, 95% op IOTA, en deze dan x4 zien gaan in 2 weken
Reputatie protocol (verificatie) voor de Ethereum blockchain. Tokens worden gebruikt ter verificatie. Meer info: https://verify.as/quote:
Je kan het zien als de crypto variant van PayPal. Het is de meest anonieme token. Je kunt je ook bij hun bank aansluiten. Proof of stake is ook erg aantrekkelijk. Er bestaat geen mining in Tokenpay, je krijgt per jaar 5% gewoon extra van Tokenpay voor gewoon je Tokens op je wallet te laten. Dus stel je hebt 1000 Tokenpay dan krijg je altijd 5% erbij, dat zijn 50 tokens en aangezien 1 token 5,50 dollar waard is is het gewoon gratis geld. Zie het als de Tokenpay variant mining.quote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Tokenpay, heb die mail nog ongeopend staan want wilde er nog naar kijken. Waarom wel instappen?
Thanks voor het melden van deze coin! Vind het zeker een interessant concept en daarnaast zijn er niet zoveel coins van waardoor hij flink kan stijgen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Huis en kinderen verkopen dus en alles op Tokenpay?quote:Op maandag 18 december 2017 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kan het zien als de crypto variant van PayPal. Het is de meest anonieme token. Je kunt je ook bij hun bank aansluiten. Proof of stake is ook erg aantrekkelijk. Er bestaat geen mining in Tokenpay, je krijgt per jaar 5% gewoon extra van Tokenpay voor gewoon je Tokens op je wallet te laten. Dus stel je hebt 1000 Tokenpay dan krijg je altijd 5% erbij, dat zijn 50 tokens en aangezien 1 token 5,50 dollar waard is is het gewoon gratis geld. Zie het als de Tokenpay variant mining.
Wat is de ico prijs per coin en hoeveel coins komen er max?quote:Op maandag 18 december 2017 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je kan het zien als de crypto variant van PayPal. Het is de meest anonieme token. Je kunt je ook bij hun bank aansluiten. Proof of stake is ook erg aantrekkelijk. Er bestaat geen mining in Tokenpay, je krijgt per jaar 5% gewoon extra van Tokenpay voor gewoon je Tokens op je wallet te laten. Dus stel je hebt 1000 Tokenpay dan krijg je altijd 5% erbij, dat zijn 50 tokens en aangezien 1 token 5,50 dollar waard is is het gewoon gratis geld. Zie het als de Tokenpay variant mining.
Kon ik maar 5 jaar de toekomst in kijken om die vraag te beantwoorden. Maar Universa & TokenPay zijn mijn verwachte moneymakers in 2018.quote:Op maandag 18 december 2017 22:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Huis en kinderen verkopen dus en alles op Tokenpay?
Maar euh, hoe krijgen ze gratis tokenpays dan? hoe bieden ze zoveel mensen gratis geld?quote:Op maandag 18 december 2017 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dagelijksquote:Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die een dusdanige groei hebben gezien in hun portfolio dat ze eigenlijk een stuk eruit zouden moeten halen maar twijfelen omdat je het gevoel hebt dat het in 2018 nog wel eens veel meer zou kunnen worden?
Een token kost 5,50 dollar. Dan denk je poh dat is wel duur voor een token. Maar er zijn dan ook maar maximaal 25 miljoen tokens dus de supply is zeer laagquote:Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat is de ico prijs per coin en hoeveel coins komen er max?
Is dat een soort airdrop? DeepOnion doet hetzelfde, eerst dacht ik best leuk zo wat gratis coins, totdat ie ineens $ 3,75 per coin is, dan tikt het wel aan als je er elke week 350 krijgtquote:Op maandag 18 december 2017 22:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Een token kost 5,50 dollar. Dan denk je poh dat is wel duur voor een token. Maar er zijn dan ook maar maximaal 25 miljoen tokens dus de supply is zeer laagIn principe als je de 100% bonus had gepakt dan kostte een token 2,75 dollar. Nu krijg je een 50% bonus.
Hmmm.. Heldere uitleg, thanks. Erg interessant ja, ken deze aanpak nog niet. Toch ga ik er niet instappen, ik vind $1 voor NAGA al teveel, laat staan $5.50. Niet dat het dat niet waard is/kan zijn. Ik weiger gewoon.quote:Op maandag 18 december 2017 22:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mensen krijgen meer Tokenpay als ze hun Tokenpay op hun wallet laten zitten. Als je wallet open laat wordt het systeem daarmee geholpen. Dus ipv mining laat je gewoon je wallet open wanneer je thuis bent ofzo en dan mine je in de tokenpay manier.quote:Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef _--_ het volgende:
[..]
Maar euh, hoe krijgen ze gratis tokenpays dan? hoe bieden ze zoveel mensen gratis geld?
Hoe de fuck kan daarmee het systeem geholpen worden?quote:Op maandag 18 december 2017 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mensen krijgen meer Tokenpay als ze hun Tokenpay op hun wallet laten zitten. Als je wallet open wordt het systeem daarmee geholpen. Dus ipv mining laat je gewoon je wallet open wanneer je thuis bent ofzo en dan mine je in de tokenpay manier.
Waitwhut?quote:Op maandag 18 december 2017 22:52 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Is dat een soort airdrop? DeepOnion doet hetzelfde, eerst dacht ik best leuk zo wat gratis coins, totdat ie ineens $ 3,75 per coin is, dan tikt het wel aan als je er elke week 350 krijgt
jaquote:Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die een dusdanige groei hebben gezien in hun portfolio dat ze eigenlijk een stuk eruit zouden moeten halen maar twijfelen omdat je het gevoel hebt dat het in 2018 nog wel eens veel meer zou kunnen worden?
Nou ik was er vroeg bij maar je moet wel heel wat stappen ondernemen dus het is niet zo simpel als bij die andere coin. Er staan wat regels die je moet volgen en je moet ook een account hebben op Bitcointalk die al wat ouder isquote:Op maandag 18 december 2017 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Waitwhut?
ONION doet dat ook?
Hoe kom je daarvoor in aanmerking dan?
Continue. Het bizarre daarbij is dat ik voor mijn gevoel alle besef van geld kwijt raak. Bijv het kopen van een gadget van enkele tientallen euro's is dan niet meer relevant gezien de dagelijkse schommelingen in je portefeuille. Terwijl je uitgedrukt in arbeidsuren wel even bezig bent voor je datzelfde gadget hebt terugverdiend.quote:Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
Wat kan helpen is om af te vragen of je huidige portfolio life changing money voor je is. Is dat het niet én kun je het geld kwijt zonder verdere grote invloed op je leven: HOLDEN. Is het wel life changing money en ben je bang: haal (een deel) eruit.quote:Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij als ik het goed gelezen had als je wallet open is gebruikt het ook een beetje kracht om transacties te verwerken. Ik zoek het zo wel weer opquote:Op maandag 18 december 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan daarmee het systeem geholpen worden?
Yup en ik ga er zeker ook wat uithalen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Volgens mij als ik het goed gelezen had als je wallet open is gebruikt het ook een beetje kracht om transacties te verwerken. Ik zoek het zo wel weer op
https://www.tokenpay.com/whitepaper.pdf pagina 20-21-22. Daar wordt het beter uitgelegdquote:
Thx, morgen even inlezenquote:Op maandag 18 december 2017 22:57 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou ik was er vroeg bij maar je moet wel heel wat stappen ondernemen dus het is niet zo simpel als bij die andere coin. Er staan wat regels die je moet volgen en je moet ook een account hebben op Bitcointalk die al wat ouder is
https://deeponion.org/airdrop.html
Hoe wil je dat reguleren dan? Monero wordt ook niet gereguleerd, ZCash ook niet.quote:Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Yup en ik ga er zeker ook wat uithalen.
En tokenpayKlinkt haast als een scam zoals ik het hier lees. Vergeet ook niet dat door steeds meer druk op regulering anonieme transacties uiteindelijk weinig toegevoegde waarde gaan hebben.
Ik zit nu dusdanig boven de investering die ik heb gedaan verspreid over 5 jaar dat er echt iets geks moet gebeuren wil ik nog geld verliezen. Alleen als ik kijk naar de trend en dat sinds een paar maanden crypto pas echt goed op stoom komt denk ik dat er nog een kans is om er echt veel meer uit te halen. Maar ik ken het gevoel ja, je kijkt er naar maar omdat het niet op je rekening staat heb je er weinig gevoel bij ofzo. Maar ondertussen wel ff kijken op marktplaats naar een leuke auto, terwijl je die niet nodig hebt. Uitstappen en eens echt gek doen of toch holden en proberen het nog iets te rekken en verstandige dingen te doen ermee. Als ik de radio aanzet is het eerste wat ik hoor Bitcoin ditdatzuszoquote:Op maandag 18 december 2017 22:57 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Wat kan helpen is om af te vragen of je huidige portfolio life changing money voor je is. Is dat het niet én kun je het geld kwijt zonder verdere grote invloed op je leven: HOLDEN. Is het wel life changing money en ben je bang: haal (een deel) eruit.
Geloof me maar dat de overheid gaat winnen, uiteindelijk ben je gewoon illegaal bezig. Drugs verkopen via tor is ook niet zo succesvol gebleken.quote:Op maandag 18 december 2017 23:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat reguleren dan? Monero wordt ook niet gereguleerd, ZCash ook niet.
1 website down en daarom is het niet succesvol?quote:Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Geloof me maar dat de overheid gaat winnen, uiteindelijk ben je gewoon illegaal bezig. Drugs verkopen via tor is ook niet zo succesvol gebleken.
Dat is gewoon standaard juridische tekstquote:Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eens een stukje whitepaper van tokenpay op Google gezocht
Waar zie je dat? Volgens mij poppen er elke dag meer een meer markets op de tor browser. De overheid heeft niet gewonnen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Geloof me maar dat de overheid gaat winnen, uiteindelijk ben je gewoon illegaal bezig. Drugs verkopen via tor is ook niet zo succesvol gebleken.
Gekocht whitepaper/quote:Op maandag 18 december 2017 23:04 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Dat is gewoon standaard juridische tekst
Meerdere, maar blijkbaar volg je t nieuws niet volledig. Maar als je de illegaliteit in wilt, succes met coins als tokenpayquote:Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
1 website down en daarom is het niet succesvol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |