abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2017 @ 15:48:30 #1
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175812083

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a

Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175812128
Man man man, ik krijg steeds meer de neiging om volledig uit te stappen. Vorig jaar was ik nog de enige op kantoor die in Crypto zat. Als ik het erover had werd ik als 'nerd' bestempeld. Nu zit zowat het halve kantoor in de coins.
pi_175812144
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, ik krijg steeds meer de neiging om volledig uit te stappen. Vorig jaar was ik nog de enige op kantoor die in Crypto zat. Als ik het erover had werd ik als 'nerd' bestempeld. Nu zit zowat het halve kantoor in de coins.
Dan mis je de epische pump tot 1 januari
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175812160
quote:
Waarom daarom stoppen? Wees blij dat je voor hun er in zat. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 18 december 2017 @ 15:52:04 #5
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175812175
Inderdaad, ik dacht dat ik al laat begon een half jaar terug.. ben best blij nu
PSN-ID: SoliD_S
  maandag 18 december 2017 @ 15:52:47 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175812193
quote:
Doe alsof je ze helpt en beroof ze dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175812194
Werken jullie trouwens met bots of schuiven jullie zelf met de crypto's?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175812202
quote:
verkoop een deel dan. als ie verder stijgt pak je nog wat winst mee. precies de top timen lukt je nooit.
  maandag 18 december 2017 @ 15:53:59 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175812219
quote:
Gewoon lekker je eigen coins shillen en hoog uitstappen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175812513

Is dit de nieuwe Verge wallet? :')
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 18 december 2017 @ 16:06:27 #11
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812537
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit de nieuwe Verge wallet?
lelijkkk. shitcoin. zie je meteen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 18 december 2017 @ 16:07:07 #12
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812556
quote:
3s.gif Op maandag 18 december 2017 15:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon lekker je eigen coins shillen en hoog uitstappen :P
hier ben ik nog de enige dus wat dat betreft is de markt nog niet op z'n top denk ik.
pi_175812613
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:07 schreef hmmmz het volgende:

[..]

hier ben ik nog de enige dus wat dat betreft is de markt nog niet op z'n top denk ik.
op jouw kantoortje?
  maandag 18 december 2017 @ 16:11:00 #14
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812664
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

op jouw kantoortje?
ja bij het kantoor waar ik werk.
pi_175812746
  maandag 18 december 2017 @ 16:15:34 #16
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812810
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:13 schreef ColeJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt meer in de buurt dan jij denkt.
pi_175812898
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:15 schreef hmmmz het volgende:

[..]

dit komt meer in de buurt dan jij denkt.
Hahaha
pi_175812965
quote:
waarbij 90% er verstand van denkt te hebben omdat hun 200 euro nu al 240 euro waard is
:')

als je ze dan vraagt hoe die blockchain enzo nou werkt
"euuuuuheuheuhuhu ja ueuuuuuuuuuh"
pi_175813083
hoe hoog zijn de btc fees op t moment?
  maandag 18 december 2017 @ 16:29:32 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_175813289
Strat krijgt een pump door de release van de Alpha versie van de masternodes.
pi_175813304
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Strat krijgt een pump door de release van de Alpha versie van de masternodes.
Wanneer
Lambo of Rekt
  maandag 18 december 2017 @ 16:30:50 #22
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813312
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wanneer
nu
pi_175813339
Jongens,

Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
pi_175813365
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens,

Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
overal een klein beetje in pompen.
  maandag 18 december 2017 @ 16:33:42 #25
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813368
quote:
Jongens,

Gewoon alles kopen!
pi_175813378
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

overal een klein beetje in pompen.
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
pi_175813380
quote:
Jongens,

Dan kun je ook zo redeneren dat ze niet onderscheidend zijn en dus allemaal niet de moeite waard
  maandag 18 december 2017 @ 16:35:03 #28
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175813406
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit de nieuwe Verge wallet? :')
Macintosh :') .

Eckte bazen runnen FreeBSD.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175813407
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2. :+
pi_175813417
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hoe hoog zijn de btc fees op t moment?
http://core.jochen-hoenicke.de/queue/#24h

Daar kun je zien welke transacties (dus met hoeveel Satoshi/Byte) worden opgenomen in de blokken.
pi_175813426
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2. :+
Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?
pi_175813427
moet ik aan de tokenpay ico meedoen? :?
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:08 #33
236839 TimKuik
pi_175813446
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:18 #34
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813454
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
nah
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:26 #35
236839 TimKuik
pi_175813457
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:41 #36
131603 Afwazig
Serious business
pi_175813470
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout. :)
pi_175813476
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?
Geen idee, ik doe dat gewoon zelf.
pi_175813481
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout. :)
Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.
pi_175813500
quote:

[..]

Nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
):O
pi_175813517
quote:

[..]

_O-
pi_175813544
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.
Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaand *O*
pi_175813583
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:38 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaand *O*
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.
  maandag 18 december 2017 @ 16:40:52 #43
236839 TimKuik
pi_175813598
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sorry. Dit is dan ook de slowchat. :@
  maandag 18 december 2017 @ 16:41:23 #44
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813609
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waves is shitcoin. Behalve dan voor Magnet.
pi_175813648
Is er al nieuws over acceptatie van Electroneum bij handelssites? Op dit moment alleen verkrijgbaar bij Cryptopia, maar nu al meer waard dan bijv XVerge die wel overal verkrijgbaar is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 16:44:42 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175813736
Daarom Ethereumjaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175813752
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Daarom Ethereumjaar.
2015
  maandag 18 december 2017 @ 16:46:04 #48
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813784
2018 Rivetz jaar!
  maandag 18 december 2017 @ 16:48:26 #49
236839 TimKuik
pi_175813870
2018 RaiBlocks jaar *O*
pi_175813890
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:48 schreef TimKuik het volgende:
2018 RaiBlocks jaar *O*
Waarom?
pi_175813905
Goudmijnaandelen gaan het volgend jaar wel goed doen denk ik.
pi_175813954
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Daarom Ethereumjaar.
dat is zo 2017.....
2018 wordt CREDITS jaar :Y
1mln transacties p/s, fees $0.001 en javascripted smartcontracts ^O^
pi_175813990
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Goudmijnaandelen gaan het volgend jaar wel goed doen denk ik.
Gold Rush anno 2018
  maandag 18 december 2017 @ 16:53:17 #54
236839 TimKuik
pi_175814016
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 16:54:41 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814058
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

2015
2018
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 december 2017 @ 16:55:12 #56
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175814077
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:51 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dat is zo 2017.....
Heb je hier ergens een whitepaper ofzo van?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_175814114
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

2018
ik hoorde dat TIPS weer een comeback gaat maken in 2018.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 16:59:10 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814155
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ik hoorde dat TIPS weer een comeback gaat maken in 2018.
Toto :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 december 2017 @ 16:59:42 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_175814177
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:51 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dat is zo 2017.....
Lol @ die tx/s weer. Dat aantal wordt steeds debieler. Bewijs hoef je niet te leveren dus gewoon claimen die hap.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 december 2017 @ 16:59:57 #61
163650 Greys
pi_175814186
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik in totaal met wat ik al aan BTC had richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die NEO's en Waves (veel) langer houden.

Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. Maar heb er nogal moeite mee :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175814204
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Greys het volgende:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die houden.

Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. Maar heb er nogal moeite mee :')
waves verkopen :')
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 18 december 2017 @ 17:01:56 #63
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175814232
quote:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik in totaal met wat ik al aan BTC had richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.

Nu houden en pas omzetten als ze nog eens 0.1 BTC extra opleveren.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  maandag 18 december 2017 @ 17:02:01 #64
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175814235
quote:

HODL!!!

behalve waves dan, dat is shitcoin.
pi_175814255
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

HODL!!!

behalve waves dan, dat is shitcoin.
Je bent zelf een shitcoin.
pi_175814308
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lol @ die tx/s weer. Dat aantal wordt steeds debieler. Bewijs hoef je niet te leveren dus gewoon claimen die hap.
we zullen het zien of ze het waar maken :)
quote:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin........
Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. :')
NEO eruit... Waves nog ff aankijken?!?!?
  maandag 18 december 2017 @ 17:04:58 #67
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814319
Heeft iemand in dit topic 1 hele bitcoin?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 18 december 2017 @ 17:05:28 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_175814330
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin hebben. :')
Allin shitcoins _O_
  maandag 18 december 2017 @ 17:05:58 #69
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175814344
quote:
nee
pi_175814357
quote:
Meerdere mensen in dit topic bezitten meer dan 1 bitcoin. Samen dan wel alleen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:06:51 ]
pi_175814368
quote:
Ik had er 5 zo'n 5 maanden geleden, telt dat ook?
  maandag 18 december 2017 @ 17:07:53 #72
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814390
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jammer dat je ze nu niet meer hebt. _O-
pi_175814393
quote:

[..]

Jij trekt die getallen ook gewoon uit je reet of niet? Of heb je nog steeds (tien)duizenden waves?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:08:08 ]
pi_175814404
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 17:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij trekt die getallen ook gewoon uit je reet of niet? Of heb je nog steeds tienduizenden waves?
Hey ik kan simpele screenshot maken hoor. 3.4 Op Bittrex en 1,6 verspreid op andere exchanges. En nee ik heb geen tienduizenden waves. Ik heb zowat al mijn Waves verkocht in juli/augustus verkocht. Het nog voor 7000 dollar aan Waves though dus dat is nog iets :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:10:45 ]
pi_175814429
quote:

[..]

Ik had er 10 zo'n 4 jaar geleden... zegt niets :') ;(
Facts don't care about your feelings
pi_175814445
GEEN en zal er ook nooit 1 bezitten :D
pi_175814482
quote:
:Y
pi_175814487

hAaL jIj Je NuMmErS uIt Je ReEt?!

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:13:31 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 december 2017 @ 17:13:28 #79
163650 Greys
pi_175814494
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat zou jij doen met mijn dilemma?
Stick to the plan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 december 2017 @ 17:14:32 #80
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175814515
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 17:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat zou jij doen met mijn dilemma?
Stick to the plan?
Plannen zijn er om aangepast te worden.
  maandag 18 december 2017 @ 17:14:41 #81
131603 Afwazig
Serious business
pi_175814518
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:13 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

hAaL jIj Je NuMmErS uIt Je ReEt?!

Jij bent echt zo`n fucking loser heh :'). Ik hoop dat die 98 staat voor je geboortejaar want dan heb je nog wat tijd om op te knappen.
  maandag 18 december 2017 @ 17:16:46 #82
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814559
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Jij bent echt zo`n fucking loser heh :'). Ik hoop dat die 98 staat voor je geboortejaar want dan heb je nog wat tijd om op te knappen.
Ik denk eerder voor zn leeftijd. :D
pi_175814566
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

1 maar :')
pi_175814570
Het lijkt wel Tweakers hier tegenwoordig. Beetje jammer. -O-
pi_175814578
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:10 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik had er 10 zo'n 4 jaar geleden... zegt niets :') ;(
Nee dat klopt :{ Tja je hebt hopelijk wel winst gemaakt :P
pi_175814594
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

:') Jou negeer ik maar voortaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:18:46 ]
pi_175814598
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee dat klopt :{ Tja je hebt hopelijk wel winst gemaakt :P
¤600 :') en toen vond ik gisteren nog 0.07 op m'n wallet uit mn oude pc waar ik dus nog meer mee heb verdiend. Ach ja, het is toch wat :P nu allin op TRX.
pi_175814622
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

¤600 :') en toen vond ik gisteren nog 0.07 op m'n wallet uit mn oude pc waar ik dus nog meer mee heb verdiend. Ach ja, het is toch wat :P nu allin op TRX.
0.07 btc erbij niet slecht ^O^ investeer in Universa dan _O_
  maandag 18 december 2017 @ 17:20:10 #89
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175814632
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:17 schreef BadVlad het volgende:
Op tweakers was deze SC nooit getolereerd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 17:20:19 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814633
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:17 schreef BadVlad het volgende:
En Tweakers lijkt tegenwoordig meer op FOK!... zoals het vroeger was dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 december 2017 @ 17:21:15 #91
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814653
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je daar onterecht een huillachje gebruikt krijg je een waarschuwing. :')
pi_175814663
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:21 schreef _--_ het volgende:

[..]

Of een sarcastisch grapje dat de gemiddelde auti daar niet begrijpt. Verschrikkelijk forum :')
pi_175814671
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:21 schreef _--_ het volgende:

[..]

shitforum tweakers xD

SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:22:28 ]
  maandag 18 december 2017 @ 17:23:12 #94
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175814698
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

nee man, echt niet.
  maandag 18 december 2017 @ 17:24:17 #95
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814724
Bitcointalk moet het huillachje toevoegen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 17:26:13 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814758
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:23 schreef hmmmz het volgende:

[..]

nee man, echt niet.
Het niveau is daar hoger dan ooit
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175814778
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het niveau is daar hoger dan ooit
Het is een SC _O-
pi_175814782
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

0.07 btc erbij niet slecht ^O^ investeer in Universa dan _O_
Waar kan ik Universa kopen? Token sale is gesloten.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_175814797
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:27 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Waar kan ik Universa kopen? Token sale is gesloten.
Je kunt Universa nu nog nergens kopen. in Q1 komt het volgens mij op de exchanges.
  maandag 18 december 2017 @ 17:33:48 #100
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175814870
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:16 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

1 maar :')
pi_175814909
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:48 schreef TimKuik het volgende:
2018 RaiBlocks jaar *O*
Dit inderdaad
  maandag 18 december 2017 @ 17:37:25 #102
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175814930
2018 = OCL jaar
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 17:40:02 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814980
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:27 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het is een SC _O-
Dus?

Dit was ooit een heel hoogstaande reeks waar er echt daadwerkelijk kennis aanwezig was. Mensen zoals jij die maar wat dom roepen, de wijsneus uithangen en nogal trollend aanwezig kunnen zijn hebben dat om zeep geholpen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 december 2017 @ 17:40:49 #104
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175814994
Vraagje. Het lukt mij niet om een BTC Direct account aan te maken. Ik heb wel een Bittrex account. En een collega van mij heeft wel een btc Direct account.

Is het mogelijk dat ik met mijn iDeal geld overmaak naar zijn BTC Direct account, en dat hij het dan overmaakt naar mijn Bittrex?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175815002
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.

Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:41:39 ]
pi_175815024
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus?

Dit was ooit een heel hoogstaande reeks waar er echt daadwerkelijk kennis aanwezig was. Mensen zoals jij die maar wat dom roepen, de wijsneus uithangen en nogal trollend aanwezig kunnen zijn hebben dat om zeep geholpen.
Weet je wat pas echt dom roepen is? Alles shitcoin noemen. Alsjeblieft man kijk eens in de spiegel voordat je wat zegt. Alles wat jij niet aanraakt is shit, alles waar jij aan zit is bergen van goud waard.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:42:46 ]
  † In Memoriam † maandag 18 december 2017 @ 17:43:15 #107
230491 Zith
pls tip
pi_175815047
quote:
Tientallen :7

BTW: BCH pump tegelijk met BTC difficulty change en Roger Ver's AMA :R
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 17:43:28 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175815051
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Weet je wat pas echt dom roepen is? Alles shitcoin noemen. Alsjeblieft man kijk eens in de spiegel voordat je wat zegt. Alles wat jij niet aanraakt is shit, alles waar jij aan zit is bergen van goud waard.
Een betere wereld begint bij jezelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175815056
klote kraken :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 17:43:48 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175815060
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Tientallen :7

Aha, dat was aan de hand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175815068
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:40 schreef satecl het volgende:
Vraagje. Het lukt mij niet om een BTC Direct account aan te maken. Ik heb wel een Bittrex account. En een collega van mij heeft wel een btc Direct account.

Is het mogelijk dat ik met mijn iDeal geld overmaak naar zijn BTC Direct account, en dat hij het dan overmaakt naar mijn Bittrex?
Volgens mij moet zelf kunnen dat jij met je ideal betaald en je eigen wallet adres gebruikt.

Maar om het weer uit te betalen gaat denk ik lastig worden maar dat weet ik niet precies. Maar denk dat het mogelijk is alleen is je collega wel volledig verantwoordelijk.
  maandag 18 december 2017 @ 17:51:33 #112
418426 UtopiaVolger
pi_175815202
Kan iemand mij even vertellen hoe hoog de market cap van Verge theoretisch gezien moet zijn om 1 dollar te halen per stuk? Die is nou 5 cent in Dollars waard toch?
Utopia
pi_175815274
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan iemand mij even vertellen hoe hoog de market cap van Verge theoretisch gezien moet zijn om 1 dollar te halen per stuk? Die is nou 5 cent in Dollars waard toch?
14.404.514.666
pi_175815312
1.5u sporten. 6 pagina's door :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 18 december 2017 @ 17:57:30 #115
418426 UtopiaVolger
pi_175815326
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:54 schreef BadVlad het volgende:

[..]

14.404.514.666
Dankje
Utopia
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 17:57:54 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175815337
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:56 schreef Patroon het volgende:
1.5u sporten. 6 pagina's door :')
10 posts per pagina hebben :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175815376
Ik lees niet eens meer alles. :')
pi_175815493
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:43 schreef Zith het volgende:

Dit is ook wel weer het toppunt van narcisme. :r

Wel mooie thread daaronder.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 december 2017 @ 18:10:24 #119
163650 Greys
pi_175815582
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kijk echt nergens meer van op bij die man. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175815590
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Circulating supply * prijs

Dus een marketcap van $14B

Dat zie ik niet gebeuren voor deze shitcoin (ik heb er nog wel een berg aangezien ik denk dat deze nog flink kan stijgen voordat hij instort)
pi_175815687
quote:

[..]

[ afbeelding ]

maandag 18 december 2017 @ 18:21:34 #122
94080 VeX-
pi_175815764
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat hij zegt klopt wel. :P

Hij is verder wel tuig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175815820
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:37 schreef VeX- het volgende:
2018 = OCL jaar
Die moet op bittrex gelist gaan worden.
Lambo of Rekt
pi_175815831
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wat hij zegt klopt wel. :P

Hij is verder wel tuig.
hij heeft die btc's tog niet gegeven aan andreas?
  maandag 18 december 2017 @ 18:34:31 #125
418426 UtopiaVolger
pi_175816058
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Circulating supply * prijs

Dus een marketcap van $14B

Dat zie ik niet gebeuren voor deze shitcoin (ik heb er nog wel een berg aangezien ik denk dat deze nog flink kan stijgen voordat hij instort)
Ja ik moest even iemand overtuigen van wat jij zegt zonder dat het uit mijn eigen mond kwam.
Utopia
pi_175816326
Tidex kapot? Kan niet inloggen en krijg geen (fout)melding.
pi_175817021
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 18:45 schreef xaban06 het volgende:
Tidex kapot? Kan niet inloggen en krijg geen (fout)melding.
CRASH
pi_175817184
quote:
U heeft zojuist een order geplaatst waarmee u in de afgelopen 24 uur een bedrag van ¤2.500 bereikt of overschreden heeft. Uw order is hiermee automatisch onderhevig aan een zogeheten cooldownperiode van maximaal twee werkdagen. Hiermee stellen wij onze bankpartners in staat om eventuele frauduleuze transacties te detecteren. U ontvangt een e-mailbericht zodra uw order is uitgeleverd.
BTCdirect

Moet ik nu serieus twee dagen wachten tot ik m'n crypto krijg? :')
pi_175817269
Is die minimale buy van bitonic nieuw? Ik had wat tutorials op internet gezien en daar zijn mensen die voor 25/50 euro bitcoins kochten. Ik wilde graag voor 100 euro bitcoins kopen, maar er staat nu ineens dat het minimale bedrag 200 euro is?
  maandag 18 december 2017 @ 19:20:00 #130
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175817302
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:19 schreef nickhguitar het volgende:
Is die minimale buy van bitonic nieuw? Ik had wat tutorials op internet gezien en daar zijn mensen die voor 25/50 euro bitcoins kochten. Ik wilde graag voor 100 euro bitcoins kopen, maar er staat nu ineens dat het minimale bedrag 200 euro is?
Jawel. Dit is blijkbaar ingesteld vanwege extreem toegenomen verkeer op het netwerk. Het minimum bedrag voor uitbetalingen is ook verhoogd: 100 euro.
pi_175817400
Waves Lite Client naar Bitonic, gaat dat binnen 10 minuten, iemand ervaring?
pi_175817440
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Jawel. Dit is blijkbaar ingesteld vanwege extreem toegenomen verkeer op het netwerk. Het minimum bedrag voor uitbetalingen is ook verhoogd: 100 euro.
Heb je nog tips voor andere sites wat betreft het aankopen van bitcoins? Bitonic werd overal wel genoemd alszijnde goed/betrouwbaar.
pi_175817491
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat de marketing begonnen is.

pi_175817541
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:22 schreef xaban06 het volgende:
Waves Lite Client naar Bitonic, gaat dat binnen 10 minuten, iemand ervaring?
Ik zou er niet op rekenen, ze sturen in batches om de fees laag te houden.

Bitonic = altijd uit eigen BTC wallet sturen.
pi_175817563
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zou er niet op rekenen, ze sturen in batches om de fees laag te houden.
Thanks, dan maar Kraken gebruiken, wel traag als de pest.
pi_175817597
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Thanks, dan maar Kraken gebruiken, wel traag als de pest.
Ook niet.
Zie aanvulling.
pi_175817645
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ook niet.
Zie aanvulling.
Ik bedoel Kraken BTC -> EUR -> SEPA :)
Zonder tussenkomst van Bitonic.
pi_175817702
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik bedoel Kraken BTC -> EUR -> SEPA :)
Zonder tussenkomst van Bitonic.
Oh zo, kan ook :P
Ik vergeet altijd dat Kraken ook SEPA doet.
pi_175817746
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

SEPA _O_
Heerlijk hoe snel je geld op kraken kunt hebben
pi_175817779
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alleen zijn ze niet heel snel met verwerken + de site ligt er heel vaak uit.
  maandag 18 december 2017 @ 19:37:07 #141
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175817936
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Alleen zijn ze niet heel snel met verwerken + de site ligt er heel vaak uit.
Binnen 24 uur staat het op je rekening.
pi_175818081
Iemand die hier mee gaat doen aan SingularityNET? Wat is the token use?
pi_175818154
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Iemand die hier mee gaat doen aan SingularityNET? Wat is the token use?
wat is t?
pi_175818186
Wat is het beste alternatief voor Bitonic aangezien zij een minimale inkoopprijs van 200 euro hanteren?
pi_175818233
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:45 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is het beste alternatief voor Bitonic aangezien zij een minimale inkoopprijs van 200 euro hanteren?
Doorsparen?
sig verwijderd door FA
  maandag 18 december 2017 @ 19:46:59 #146
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175818239
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor andere sites wat betreft het aankopen van bitcoins? Bitonic werd overal wel genoemd alszijnde goed/betrouwbaar.
Nee helaas niet. Het is de enige manier die ik persoonlijk ken m.b.t. aankoop van BTC, maar er zullen vast meerdere manieren zijn. :+ Zag eerder in dit topicreeks de naam bl3p voorbijkomen?
pi_175818283
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Doorsparen?
Nee serieus. Er moet toch ook een optie zijn als je bijv. 50 of 100 euro in wil leggen?
pi_175818294
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Het is de enige manier die ik persoonlijk ken m.b.t. aankoop van BTC, maar er zullen vast meerdere manieren zijn. :+ Zag eerder in dit topicreeks de naam bl3p voorbijkomen?
Kraken ................
Alleen geen idee hoe dat tegenwoordig zit met verificatie enzo :P
pi_175818342
quote:
99s.gif Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

Kraken ................
Alleen geen idee hoe dat tegenwoordig zit met verificatie enzo :P
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonic :P
pi_175818393
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wat is t?
Een AI marktplaats. Check singularitynet.io. :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 december 2017 @ 19:51:36 #151
163650 Greys
pi_175818419
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonic :P
Ja maar je wil geen Bitonic meer zeg je net omdat je niet wilt doorsparen. Dan zal je toch echt iets anders moeten. ^O^

Niet lullig bedoeld. Maar wij kunnen de minimale inleg daar niet voor je veranderen bedoel ik. Tis of het één of het ander.

Tis beetje chaos momenteel. Bl3p hadden we je anders kunnen aanraden (ook van Bitonic en geen minimum van 200) maar die nemen nu kennelijk weer geen nieuwe accounts aan momenteel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175818449
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Niet echt.
Je maakt het geld gewoon over naar een Duits bankrekeningnummer waarna je binnen een dag het geld op je account hebt staan (minimum is ¤1,-). Daar kun je dan BTC mee kopen op die exchange. Ter vergelijking de prijzen op dit moment voor 1 BTC:

Bitonic - ¤15836
Kraken - ¤15451

Koop je dus een hele bitcoin dan scheelt het je 400 euro :P
pi_175818604
Bah, Waves Lite Client BTC overmaken gaat ook niet snel merk ik ..is nog niet eens uitgevoerd :D
pi_175818607
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar je wil geen Bitonic meer zeg je net omdat je niet wilt doorsparen. Dan zal je toch echt iets anders moeten. ^O^

Niet lullig bedoeld. Maar wij kunnen de minimale inleg daar niet voor je veranderen bedoel ik. Tis of het één of het ander.

Tis beetje chaos momenteel. Bl3p hadden we je anders kunnen aanraden (ook van Bitonic en geen minimum van 200) maar die nemen nu kennelijk weer geen nieuwe accounts aan momenteel.
Ja daarom vraag ik ook naar een alternatief. Ik bedoelde alleen dat elke tutorial/info op internet gebruik maakte van Bitonic en ik daar al min of meer van wist hoe het werkte ;) Zou jij Kraken ook aanraden?

quote:
99s.gif Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef Awsom het volgende:

[..]

Niet echt.
Je maakt het geld gewoon over naar een Duits bankrekeningnummer waarna je binnen een dag het geld op je account hebt staan (minimum is ¤1,-). Daar kun je dan BTC mee kopen op die exchange. Ter vergelijking de prijzen op dit moment voor 1 BTC:

Bitonic - ¤15836
Kraken - ¤15451

Koop je dus een hele bitcoin dan scheelt het je 400 euro :P
Dus eigenlijk is Kraken beter, simpelweg omdat deze goedkoper is? En qua werking wel min of meer hetzelfde toch lijkt me dan? Ik kan neem ik aan ook mijn BTC van Kraken naar een site als Bittrex zetten, aangezien deze meer coins ondersteunen?

Edit: Is coinbase ook een goede optie?
pi_175818719
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Dus eigenlijk is Kraken beter, simpelweg omdat deze goedkoper is? En qua werking wel min of meer hetzelfde toch lijkt me dan? Ik kan neem ik aan ook mijn BTC van Kraken naar een site als Bittrex zetten, aangezien deze meer coins ondersteunen?
Kraken beter zul je mij niet horen zeggen. Kraken is opzich prima máár is vaak erg traag/constante server overload. Ik gebruik het voor wat simpele long term trades én om geld naar toe te storten. Dan koop ik BTC/ETH/XRP op kraken wat ik dan weer overmaak naar bittrex/binance/cryptopia. Vaak via ETH of XRP oid want via BTC levert giga fee's op en is vaak ook nog eens traag.
pi_175818875
quote:
99s.gif Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef Awsom het volgende:

[..]

Kraken beter zul je mij niet horen zeggen. Kraken is opzich prima máár is vaak erg traag/constante server overload. Ik gebruik het voor wat simpele long term trades én om geld naar toe te storten. Dan koop ik BTC/ETH/XRP op kraken wat ik dan weer overmaak naar bittrex/binance/cryptopia. Vaak via ETH of XRP oid want via BTC levert giga fee's op en is vaak ook nog eens traag.
Ltc was ook prima, geen idee of dat door de hogere prijs nog een optie is. Laatst ripple gekocht om dit te doen, begon die ineens gigantisch omhoog te gaan (had het niet echt door, ben 2,5u op kraken bezig geweest om bij withdrawl te komen). Dus toevallig lekker mee kunnen liften.
pi_175819084
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 19:37 schreef Repeating het volgende:

[..]

Binnen 24 uur staat het op je rekening.
Die ervaring heb ik helaas niet.
pi_175819815
waar is xminator trouwens? tijdje niet gehoord.
pi_175819908
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef RobinaHoed het volgende:
Komt wel weer als Waves een dipje heeft
pi_175820083
Hier ook goede ervaring met Kraken. Die woekerfee's van Bitonic en Litebit doe ik niet aan mee. Zijn er nog mensen bij de IOTA meeting geweset?
pi_175820147
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.

Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
Koning.
pi_175820159
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Deze hou ik in de gaten.
Koning.
pi_175820701
toch maar eens wat tokenpay gekocht
  maandag 18 december 2017 @ 20:55:56 #164
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175820706
Geruchten van een announcement van Ripple vrijdag a.s.?
  † In Memoriam † maandag 18 december 2017 @ 20:59:33 #165
230491 Zith
pls tip
pi_175820843
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik heb hem gebanned omdat hij waves een shitcoin noemde.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175820860
WAVES SHITCOIN!!!!!!!!!1
pi_175820927
Ggzcoin gaat weer lekker
pi_175820972
Bitonic helemaal leeg. 0,00 BTC verkrijgen. Bizar gewoon!
Stond een uur geleden nog op 200 Btc
Love is in the air!
pi_175821105
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:03 schreef Landgeld het volgende:
Bitonic helemaal leeg. 0,00 BTC verkrijgen. Bizar gewoon!
Stond een uur geleden nog op 200 Btc
Geloof ik niet helemaal :) ik denk dat hun systeem rekening houd met wat ze ingekocht hebben vs wat de koers doet om niet met verlies te verkopen.
pi_175821252
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef betyar het volgende:
Geruchten van een announcement van Ripple vrijdag a.s.?
Bron?
pi_175821296
IOTA :D
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:11:46 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175821302
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 21:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Bron?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175821329
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:01 schreef Jed1Gam het volgende:
Ggzcoin gaat weer lekker
:D

Zeg dat wel :P
  maandag 18 december 2017 @ 21:14:01 #175
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175821388
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 21:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Bron?
Meerdere "bevestigingen" op een chat, daar komt het gerucht vandaan.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:25:28 #176
42184 crew  DaMart
pi_175821822
OMG gaat ook lekker vandaag :9.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:27:48 #177
18653 crew  D.
pi_175821900
Iemand een idee waarom de ene ICO geen deposit van een exchange kan ontvangen en de ander wel?
pi_175821968
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom de ene ICO geen deposit van een exchange kan ontvangen en de ander wel?
Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.
pi_175821997
https://medium.com/univer(...)en-sale-10aeebacf5d6

quote:
Last week I spent 3/5 working days in Russia, so we got a lot of local news — 
- I have negotiated with Alfa Bank (one of the biggest Russian private banks) the integration of a-la Ripple system based on Universa Blockchain.
- I negotiated with RTS (nprts.ru) the integration with the crypto-exchange Voskhod.
- I held a meeting with the government of the Samara region on the introduction of the Blockchain into public services (colored coins — control of the state budget spending, registration of contracts and transactions).
- We continue our work with the Russian Association of Crypto Currency and Blockchain on the creation of a cryptorouble -https://m.rns.online/opin(...)konomiki-2017-12-15/
We have assembled the team of business developers whose task is to create a pipeline of 10+ projects for integration in January-February and bring these projects to a successful release.
Universagenot.
:~

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 21:32:40 ]
pi_175822087
Zie hier niets langskomen over Monaco (niet te verwarren met MonacoCoin). Alleen al om de metalen creditcard (zonder aanmaak- of maandelijkse kosten) moet je hierin meedoen :9~
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:36:11 #181
18653 crew  D.
pi_175822160
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.
Ah, ok, dat verklaart één en ander :Y
pi_175822198
Portfolio ATH vandaag. *O*

Waves _O_
NEO _O_
Lisk _O_
IOTA _O_
Dragonchain _O_
  maandag 18 december 2017 @ 21:38:58 #183
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175822239
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:37 schreef BadVlad het volgende:
Portfolio ATH vandaag. *O*

Waves _O_
NEO _O_
Lisk _O_
IOTA _O_
Dragonchain _O_
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.
pi_175822289
Ik lach de ballen uit mijn broek met LISK. Godverdomme wat een lekkere investering.
pi_175822308
quote:
3s.gif Op maandag 18 december 2017 21:38 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:43:41 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822384
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staat :')
4045
onlogisch
pi_175822407
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:34 schreef EdNoolk het volgende:
Zie hier niets langskomen over Monaco (niet te verwarren met MonacoCoin). Alleen al om de metalen creditcard (zonder aanmaak- of maandelijkse kosten) moet je hierin meedoen :9~
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.
  maandag 18 december 2017 @ 21:44:28 #188
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175822412
quote:
9s.gif Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

3 euro zou al fenomenaal zijn!
pi_175822430
quote:

[..]

Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:45:57 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822449
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.
Jouw ui _O_
4045
onlogisch
pi_175822581
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jouw ui _O_
_O_ _O_ _O_ Putin _O_ _O_ _O_
  Eindredactie Games maandag 18 december 2017 @ 21:49:55 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175822586
NEM _O_
BLOCK _O_
BAT _O_
VERGE _O_
FUNFAIR _O_
DRAGONCHAIN _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175822623
quote:

[..]

Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.
pi_175822630
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.
Vandaar, eerder de revu gepasseerd. Het ziet er allemaal bijna té solide uit maar die samenwerking met visa is wel fijn natuurlijk
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:51:21 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822641
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.
:{

Waarom zou Lisk wel 30 euro kunnen staan en oceanlab niet :?
4045
onlogisch
pi_175822646
quote:

[..]

¤0,50 zou mooi zijn.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:52:22 #197
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822673
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

¤0,50 zou mooi zijn.
30 euro. FOMO slaat op alles toe :D
4045
onlogisch
pi_175822687
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:{

Waarom zou Lisk wel 30 euro kunnen staan en oceanlab niet :?
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:53:23 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822702
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.
Omdat FOMO.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games maandag 18 december 2017 @ 21:53:34 #200
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175822712
FUN! FUN! FUN! Omdat Edje het zei
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/942857056385675265

Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14 $FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
pi_175822732
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Omdat FOMO.
Fear of missing out? Dus 30 euro, serieus waar?
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:54:29 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822734
quote:
4s.gif Op maandag 18 december 2017 21:53 schreef Oscar. het volgende:
FUN! FUN! FUN! Omdat Edje het zei
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/942857056385675265

Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14 $FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
edgod
4045
onlogisch
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:54:56 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822749
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Fear of missing out? Dus 30 euro, serieus waar?
Of 20, of 40. Geef het een naampje.
4045
onlogisch
pi_175822767
:') OCL mag eerst wel eens een normale front end dev gaan inhuren.
En misschien alle leasers aan hun node goed uit gaan betalen..
  maandag 18 december 2017 @ 21:56:00 #205
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175822783
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

¤0,50 zou mooi zijn.
Maar ca. 600% meer t.o.v. nu? Da's extreem bearish!
pi_175822786
Kan een mod onlogisch niet uit BTC bannen, aub?
pi_175822803
Het wordt weer tijd om uit te stappen gezien 600% niet meer genoeg is..
  maandag 18 december 2017 @ 21:56:56 #208
132191 -jos-
Money=Power
pi_175822805
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:

Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.

En kennen jullie NEXT.exchange al? Amsterdams bedrijf dat volgende maand start volgens hun site. Klinkt veel te mooi om waar te zijn. Ik vermoed dat de adder onder het gras is dat het een gesloten platform wordt waarbij je niet je eigen private keys hebt en geen crypto's kunt withdrawen. Maar ik hoor het graag als ik het mis heb :)

https://next.exchange/

[ Bericht 2% gewijzigd door -jos- op 18-12-2017 22:02:40 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 21:58:11 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822838
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef xaban06 het volgende:
Kan een mod onlogisch niet uit BTC bannen, aub?

Huilen om wat er in een sc wordt gezegd.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games maandag 18 december 2017 @ 21:58:30 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175822846
pi_175822871
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Huilen om wat er in een sc wordt gezegd.
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.
pi_175822872
quote:
4s.gif Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
NEM _O_
BLOCK _O_
BAT _O_
VERGE _O_
FUNFAIR _O_
DRAGONCHAIN _O_
BlockV?
  maandag 18 december 2017 @ 21:59:30 #213
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_175822878
quote:
*vertoont
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:00:01 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175822894
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.
Ik klink als een ICO organisator zoals je het nu samenvat idd.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games maandag 18 december 2017 @ 22:00:26 #215
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175822907

JULLE WETEN HELEMAAL NIETS!
pi_175822915
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..
pi_175822942
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
toch maar eens wat tokenpay gekocht
^O^
pi_175822986
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

^O^
ik post hem gewoon nog een keertje voor jou:

universagod
pi_175823031
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 22:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik post hem gewoon nog een keertje voor jou:

universagod
Universa _O_ _O_ Daar ga ik meteen veel meer van inslaan als het op de exchanges komt.
pi_175823108
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Universa _O_ _O_ Daar ga ik meteen veel meer van inslaan als het op de exchanges komt.
Enig idee wanneer dat zal zijn?
  maandag 18 december 2017 @ 22:07:10 #221
94080 VeX-
pi_175823116
OCL zie ik $1+ wel halen. Als ie op een grote exchange komt gaat ie al een paar keer over de kop. Een beetje promo en samenwerking met waves en er kan heel veel gebeuren volgend jaar.

Het team is ijverig, maar helaas niet echte goede verkopers heb ik het idee van de afgelopen waves conference. En dat is bij crypto misschien soms nog wel belangrijker dan het product (lijkt het).
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:07:47 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175823134
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..
4045
onlogisch
  Eindredactie Games maandag 18 december 2017 @ 22:07:55 #223
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175823142
pi_175823174
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Private key kwijt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175823175
quote:
4s.gif Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
NEM _O_
BLOCK _O_
BAT _O_
VERGE _O_
FUNFAIR _O_
DRAGONCHAIN _O_
Crypto Ed geeft FUN ook een mogelijk grote pump :P
  maandag 18 december 2017 @ 22:10:01 #226
418426 UtopiaVolger
pi_175823219
Ik kan niet bevatten wat er nu al gebeurd met DRGN. Geen shilling, gewoon verbazing. Al had ik het 'verwacht' anders stapte ik er niet vol in. Maar nu al dit... :'(
Utopia
pi_175823256
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:07 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Enig idee wanneer dat zal zijn?
Exacte datum niet nee. Maar wel in Q1.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:13:50 #228
18653 crew  D.
pi_175823376
Ik lees bij Tokenpay niet hoe je uiteindelijk aan je coins komt. Iemand een idee?
pi_175823411
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef D. het volgende:
Ik lees bij Tokenpay niet hoe je uiteindelijk aan je coins komt. Iemand een idee?
Hoe bedoel je? Je krijgt je tokens in je wallets nadat je het hebt gekocht. En wanneer de ICO is afgelopen dan kan je je tokens naar je personal wallet sturen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 22:15:24 ]
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:17:20 #230
18653 crew  D.
pi_175823488
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je krijgt je tokens in je wallets nadat je het hebt gekocht. En wanneer de ICO is afgelopen dan kan je je tokens naar je personal wallet sturen.
Eerst een wallet aanmaken via hun site dus alvorens te betalen?
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:20:58 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175823602
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Private key kwijt?
4045
onlogisch
pi_175823615
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef D. het volgende:

[..]

Eerst een wallet aanmaken via hun site dus alvorens te betalen?
Er is al een wallet via de Tokenpay site.

pi_175823618
Ik heb voor 0.01 BC ingekocht bij tokenpay. Collega ook zover gekregen :)
pi_175823649
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef 1299 het volgende:
Ik heb voor 0.01 BC ingekocht bij tokenpay. Collega ook zover gekregen :)
Wel zorgen dat hij je referral gebruikt :) Dan krijg je ook 50% bonus erbij.
  maandag 18 december 2017 @ 22:23:44 #235
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175823720
Komt tokenpay uit op bittrex? Zo ja dan neem gelijk wat
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:25:06 #236
18653 crew  D.
pi_175823748
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Er is al een wallet via de Tokenpay site.

[ afbeelding ]
Dus niets aanmaken, het komt eerst op de site, na de ICO in een dan aangemaakte wallet?
Dan kan deposit via exchange dus?
  maandag 18 december 2017 @ 22:26:19 #237
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175823787
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wel zorgen dat hij je referral gebruikt :) Dan krijg je ook 50% bonus erbij.
refferal 50% bij :o :o :o
pi_175823791
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:25 schreef D. het volgende:

[..]

Dus niets aanmaken, het komt eerst op de site, na de ICO in een dan aangemaakte wallet?
Dan kan deposit via exchange dus?
Tokenpay heeft ook een eigen wallet. Die moet je downloaden op de Tokenpay website. Die gebruik je in principe na de ICO want dan worden de tokens gereleased. Maar nu het nog in ICO stage is gebruik je gewoon de ingebouwde wallet :)
pi_175823800
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:26 schreef _--_ het volgende:

[..]

refferal 50% bij :o :o :o
Yup :) :P
pi_175823808
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef -jos- het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.

En kennen jullie NEXT.exchange al? Amsterdams bedrijf dat volgende maand start volgens hun site. Klinkt veel te mooi om waar te zijn. Ik vermoed dat de adder onder het gras is dat het een gesloten platform wordt waarbij je niet je eigen private keys hebt en geen crypto's kunt withdrawen. Maar ik hoor het graag als ik het mis heb :)

https://next.exchange/
Ik heb RaiBlocks gekocht op Mecratox en Bitgrail. En ja, het zijn matige poep sites. Wel te vetrouwen maar regelmatig down door de populariteit van de coin. Ik heb momenteel mijn 2500 RaiBlocks in m'n wallet, dus safe.

Tof om te horen dat jij (en hopelijk vele anderen) het niet vertrouwen geld te sturen naar deze crappy exchanges. Dit is voor mij een teken dat wanneer een grote exchange deze coin gaat supporten we de lucht in zullen gaan :D
pi_175823819
quote:
99s.gif Op maandag 18 december 2017 22:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik kan niet bevatten wat er nu al gebeurd met DRGN. Geen shilling, gewoon verbazing. Al had ik het 'verwacht' anders stapte ik er niet vol in. Maar nu al dit... :'(
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.
pi_175823885
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't care :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175823887
cryptoEDgod
pi_175823920
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018 :7
pi_175823940
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018 :7
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.

:7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175823974
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

_O_ Altijd ready
pi_175823982
Ed kun je aub infinitecoin en lottocoin even boosten op je twitter?
  maandag 18 december 2017 @ 22:32:14 #248
418426 UtopiaVolger
pi_175823986
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Niet alleen dat, ook alle incubators die nog gaan komen waar we geen idee van hebben. Een pareltje. :'( *O*
Utopia
pi_175823987
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

born ready!!
  maandag 18 december 2017 @ 22:32:46 #250
418426 UtopiaVolger
pi_175824005
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je er geen spijt van gaat krijgen. Je bent er alsnog erg vroeg bij.
Utopia
pi_175824012
Gister wel al m'n coins omgezet in fiat (en dikke winst gepakt) maar na een dag alweer spijt :')

Dus nu weer massaal terug erin.
  maandag 18 december 2017 @ 22:33:15 #252
418426 UtopiaVolger
pi_175824022
Tokenpay, heb die mail nog ongeopend staan want wilde er nog naar kijken. Waarom wel instappen?
Utopia
pi_175824026
Mensen hier die Verify volgen? Kleine cap nog (3 miljoen) en zeker een interessant project, alleen verkrijgbaar op Etherdelta nog atm.
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:34:01 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175824050
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Mensen hier die Verify volgen? Kleine cap nog (3 miljoen) en zeker een interessant project, alleen verkrijgbaar op Etherdelta nog atm.
Wat doen ze?
4045
onlogisch
pi_175824055
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef Blistering het volgende:
Gister wel al m'n coins omgezet in fiat (en dikke winst gepakt) maar na een dag alweer spijt :')

haha fomo
  maandag 18 december 2017 @ 22:34:35 #256
418426 UtopiaVolger
pi_175824071
quote:
Nee, maar ga ik op mijn lijstje zetten om naar te kijken. Gewoon geen tijd om alle projecten echt uitvoerig te bestuderen... Het zijn er zo veel... En toch zitten er vast 100 pareltjes tussen... Dussss blijf je maar lezen.... :P
Utopia
pi_175824109
quote:

Speltip 2: niet handelen met emotie
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:36:19 #258
18653 crew  D.
pi_175824125
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Minimaal, toch? :P
pi_175824128
Gewoon 100 euro in elk leuk project en dan hopen dat er één de $10000 aantikt op een toekomstige zondagochtend
pi_175824156
quote:
99s.gif Op maandag 18 december 2017 22:36 schreef Awsom het volgende:
Gewoon 100 euro in elk leuk project en dan hopen dat er één de $10000 aantikt op een toekomstige zondagochtend
Welnee, 95% op IOTA, en deze dan x4 zien gaan in 2 weken _O-
pi_175824173
quote:

Je had je inleg er uit kunnen halen waardoor gratis met de rest mee deed.
pi_175824174
Ik heb ook iets in Universa gestopt maar ik weet niet meer hoeveel. :')

Edit: blijkbaar 0.5 ETH. _O-
pi_175824175
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Welnee, 95% op IOTA, en deze dan x4 zien gaan in 2 weken _O-
Laat Nattekat het maar niet lezen.
pi_175824192
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat doen ze?
Reputatie protocol (verificatie) voor de Ethereum blockchain. Tokens worden gebruikt ter verificatie. Meer info: https://verify.as/
pi_175824259
quote:
99s.gif Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Tokenpay, heb die mail nog ongeopend staan want wilde er nog naar kijken. Waarom wel instappen?
Je kan het zien als de crypto variant van PayPal. Het is de meest anonieme token. Je kunt je ook bij hun bank aansluiten. Proof of stake is ook erg aantrekkelijk. Er bestaat geen mining in Tokenpay, je krijgt per jaar 5% gewoon extra van Tokenpay voor gewoon je Tokens op je wallet te laten. Dus stel je hebt 1000 Tokenpay dan krijg je altijd 5% erbij, dat zijn 50 tokens en aangezien 1 token 5,50 dollar waard is is het gewoon gratis geld. Zie het als de Tokenpay variant mining. _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 22:46:33 ]
  maandag 18 december 2017 @ 22:43:08 #266
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_175824319
quote:
Thanks voor het melden van deze coin! Vind het zeker een interessant concept en daarnaast zijn er niet zoveel coins van waardoor hij flink kan stijgen.

Ben echter wel benieuwd wat het voordeel is van Verify ten opzichte van Req, want volgens mij heeft Req deze optie ook + nog heel veel!
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_175824445
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je kan het zien als de crypto variant van PayPal. Het is de meest anonieme token. Je kunt je ook bij hun bank aansluiten. Proof of stake is ook erg aantrekkelijk. Er bestaat geen mining in Tokenpay, je krijgt per jaar 5% gewoon extra van Tokenpay voor gewoon je Tokens op je wallet te laten. Dus stel je hebt 1000 Tokenpay dan krijg je altijd 5% erbij, dat zijn 50 tokens en aangezien 1 token 5,50 dollar waard is is het gewoon gratis geld. Zie het als de Tokenpay variant mining. _O_
Huis en kinderen verkopen dus en alles op Tokenpay? :D
pi_175824461
quote:

[..]

Wat is de ico prijs per coin en hoeveel coins komen er max?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175824470
Zijn er mensen die een dusdanige groei hebben gezien in hun portfolio dat ze eigenlijk een stuk eruit zouden moeten halen maar twijfelen omdat je het gevoel hebt dat het in 2018 nog wel eens veel meer zou kunnen worden?
pi_175824483
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Huis en kinderen verkopen dus en alles op Tokenpay? :D
Kon ik maar 5 jaar de toekomst in kijken om die vraag te beantwoorden. Maar Universa & TokenPay zijn mijn verwachte moneymakers in 2018.
  maandag 18 december 2017 @ 22:49:22 #271
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175824510
quote:

[..]

Maar euh, hoe krijgen ze gratis tokenpays dan? hoe bieden ze zoveel mensen gratis geld?
pi_175824533
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die een dusdanige groei hebben gezien in hun portfolio dat ze eigenlijk een stuk eruit zouden moeten halen maar twijfelen omdat je het gevoel hebt dat het in 2018 nog wel eens veel meer zou kunnen worden?
Dagelijks :P
  maandag 18 december 2017 @ 22:50:50 #273
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175824563
https://storj.io/share.html

Is dit het waard? :*
pi_175824590
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat is de ico prijs per coin en hoeveel coins komen er max?
Een token kost 5,50 dollar. Dan denk je poh dat is wel duur voor een token. Maar er zijn dan ook maar maximaal 25 miljoen tokens dus de supply is zeer laag :P In principe als je de 100% bonus had gepakt dan kostte een token 2,75 dollar. Nu krijg je een 50% bonus.
pi_175824624
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Een token kost 5,50 dollar. Dan denk je poh dat is wel duur voor een token. Maar er zijn dan ook maar maximaal 25 miljoen tokens dus de supply is zeer laag :P In principe als je de 100% bonus had gepakt dan kostte een token 2,75 dollar. Nu krijg je een 50% bonus.
Is dat een soort airdrop? DeepOnion doet hetzelfde, eerst dacht ik best leuk zo wat gratis coins, totdat ie ineens $ 3,75 per coin is, dan tikt het wel aan als je er elke week 350 krijgt
  maandag 18 december 2017 @ 22:53:16 #276
418426 UtopiaVolger
pi_175824635
quote:

[..]

Hmmm.. Heldere uitleg, thanks. Erg interessant ja, ken deze aanpak nog niet. Toch ga ik er niet instappen, ik vind $1 voor NAGA al teveel, laat staan $5.50. Niet dat het dat niet waard is/kan zijn. Ik weiger gewoon.
Utopia
pi_175824636
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:49 schreef _--_ het volgende:

[..]

Maar euh, hoe krijgen ze gratis tokenpays dan? hoe bieden ze zoveel mensen gratis geld?
Mensen krijgen meer Tokenpay als ze hun Tokenpay op hun wallet laten zitten. Als je wallet open laat wordt het systeem daarmee geholpen. Dus ipv mining laat je gewoon je wallet open wanneer je thuis bent ofzo en dan mine je in de tokenpay manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 22:55:27 ]
  maandag 18 december 2017 @ 22:54:28 #278
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175824666
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mensen krijgen meer Tokenpay als ze hun Tokenpay op hun wallet laten zitten. Als je wallet open wordt het systeem daarmee geholpen. Dus ipv mining laat je gewoon je wallet open wanneer je thuis bent ofzo en dan mine je in de tokenpay manier.
Hoe de fuck kan daarmee het systeem geholpen worden? :')
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:55:21 #279
18653 crew  D.
pi_175824692
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:52 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Is dat een soort airdrop? DeepOnion doet hetzelfde, eerst dacht ik best leuk zo wat gratis coins, totdat ie ineens $ 3,75 per coin is, dan tikt het wel aan als je er elke week 350 krijgt
Waitwhut?

ONION doet dat ook?
Hoe kom je daarvoor in aanmerking dan?
  maandag 18 december 2017 @ 22:55:27 #280
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175824695
quote:
ja
pi_175824749
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:55 schreef D. het volgende:

[..]

Waitwhut?

ONION doet dat ook?
Hoe kom je daarvoor in aanmerking dan?
Nou ik was er vroeg bij maar je moet wel heel wat stappen ondernemen dus het is niet zo simpel als bij die andere coin. Er staan wat regels die je moet volgen en je moet ook een account hebben op Bitcointalk die al wat ouder is
https://deeponion.org/airdrop.html
pi_175824761
quote:
Continue. Het bizarre daarbij is dat ik voor mijn gevoel alle besef van geld kwijt raak. Bijv het kopen van een gadget van enkele tientallen euro's is dan niet meer relevant gezien de dagelijkse schommelingen in je portefeuille. Terwijl je uitgedrukt in arbeidsuren wel even bezig bent voor je datzelfde gadget hebt terugverdiend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Born2trade op 18-12-2017 22:58:06 (grammar) ]
pi_175824767
quote:
Wat kan helpen is om af te vragen of je huidige portfolio life changing money voor je is. Is dat het niet én kun je het geld kwijt zonder verdere grote invloed op je leven: HOLDEN. Is het wel life changing money en ben je bang: haal (een deel) eruit.
pi_175824788
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:

[..]

Hoe de fuck kan daarmee het systeem geholpen worden? :')
Volgens mij als ik het goed gelezen had als je wallet open is gebruikt het ook een beetje kracht om transacties te verwerken. Ik zoek het zo wel weer op :P
pi_175824797
quote:
Yup en ik ga er zeker ook wat uithalen.

En tokenpay :') Klinkt haast als een scam zoals ik het hier lees. Vergeet ook niet dat door steeds meer druk op regulering anonieme transacties uiteindelijk weinig toegevoegde waarde gaan hebben.
  maandag 18 december 2017 @ 22:59:09 #286
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175824823
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volgens mij als ik het goed gelezen had als je wallet open is gebruikt het ook een beetje kracht om transacties te verwerken. Ik zoek het zo wel weer op :P
:o
pi_175824843
OCL naar dikke hoogten ja, zou nice zijn :P
Lambo of Rekt
pi_175824854
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 22:59 schreef _--_ het volgende:

[..]

:o
https://www.tokenpay.com/whitepaper.pdf pagina 20-21-22. Daar wordt het beter uitgelegd :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 23:00:21 ]
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 23:01:02 #289
18653 crew  D.
pi_175824887
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:57 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou ik was er vroeg bij maar je moet wel heel wat stappen ondernemen dus het is niet zo simpel als bij die andere coin. Er staan wat regels die je moet volgen en je moet ook een account hebben op Bitcointalk die al wat ouder is
https://deeponion.org/airdrop.html
Thx, morgen even inlezen :Y
pi_175824895
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Yup en ik ga er zeker ook wat uithalen.

En tokenpay :') Klinkt haast als een scam zoals ik het hier lees. Vergeet ook niet dat door steeds meer druk op regulering anonieme transacties uiteindelijk weinig toegevoegde waarde gaan hebben.
Hoe wil je dat reguleren dan? Monero wordt ook niet gereguleerd, ZCash ook niet.
pi_175824920
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:57 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Wat kan helpen is om af te vragen of je huidige portfolio life changing money voor je is. Is dat het niet én kun je het geld kwijt zonder verdere grote invloed op je leven: HOLDEN. Is het wel life changing money en ben je bang: haal (een deel) eruit.
Ik zit nu dusdanig boven de investering die ik heb gedaan verspreid over 5 jaar dat er echt iets geks moet gebeuren wil ik nog geld verliezen. Alleen als ik kijk naar de trend en dat sinds een paar maanden crypto pas echt goed op stoom komt denk ik dat er nog een kans is om er echt veel meer uit te halen. Maar ik ken het gevoel ja, je kijkt er naar maar omdat het niet op je rekening staat heb je er weinig gevoel bij ofzo. Maar ondertussen wel ff kijken op marktplaats naar een leuke auto, terwijl je die niet nodig hebt. Uitstappen en eens echt gek doen of toch holden en proberen het nog iets te rekken en verstandige dingen te doen ermee. Als ik de radio aanzet is het eerste wat ik hoor Bitcoin ditdatzuszo
pi_175824936
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe wil je dat reguleren dan? Monero wordt ook niet gereguleerd, ZCash ook niet.
Geloof me maar dat de overheid gaat winnen, uiteindelijk ben je gewoon illegaal bezig. Drugs verkopen via tor is ook niet zo succesvol gebleken.
  Eindredactie Games maandag 18 december 2017 @ 23:03:29 #293
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175824970
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Geloof me maar dat de overheid gaat winnen, uiteindelijk ben je gewoon illegaal bezig. Drugs verkopen via tor is ook niet zo succesvol gebleken.
1 website down en daarom is het niet succesvol?
  maandag 18 december 2017 @ 23:03:32 #294
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175824973

Ik heb eens een stukje whitepaper van tokenpay op Google gezocht :')
pi_175824974
  maandag 18 december 2017 @ 23:03:59 #296
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175824989
Tokenpay is scam. :P
pi_175824993
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb eens een stukje whitepaper van tokenpay op Google gezocht :')
Dat is gewoon standaard juridische tekst
pi_175824998
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Waar zie je dat? Volgens mij poppen er elke dag meer een meer markets op de tor browser. De overheid heeft niet gewonnen.
  maandag 18 december 2017 @ 23:04:28 #299
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175825001
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:04 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Dat is gewoon standaard juridische tekst
Gekocht whitepaper/ :Y
  maandag 18 december 2017 @ 23:04:38 #300
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175825005
lapo
pi_175825008
quote:
4s.gif Op maandag 18 december 2017 23:03 schreef Oscar. het volgende:

[..]

1 website down en daarom is het niet succesvol?
Meerdere, maar blijkbaar volg je t nieuws niet volledig. Maar als je de illegaliteit in wilt, succes met coins als tokenpay ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')