Dus?quote:
Weet je wat pas echt dom roepen is? Alles shitcoin noemen. Alsjeblieft man kijk eens in de spiegel voordat je wat zegt. Alles wat jij niet aanraakt is shit, alles waar jij aan zit is bergen van goud waard.quote:Op maandag 18 december 2017 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus?
Dit was ooit een heel hoogstaande reeks waar er echt daadwerkelijk kennis aanwezig was. Mensen zoals jij die maar wat dom roepen, de wijsneus uithangen en nogal trollend aanwezig kunnen zijn hebben dat om zeep geholpen.
Tientallenquote:Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Heeft iemand in dit topic 1 hele bitcoin?
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 18 december 2017 17:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt dom roepen is? Alles shitcoin noemen. Alsjeblieft man kijk eens in de spiegel voordat je wat zegt. Alles wat jij niet aanraakt is shit, alles waar jij aan zit is bergen van goud waard.
Aha, dat was aan de hand.quote:Op maandag 18 december 2017 17:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Tientallen![]()
BTW: BCH pump tegelijk met BTC difficulty change en Roger Ver's AMA
Volgens mij moet zelf kunnen dat jij met je ideal betaald en je eigen wallet adres gebruikt.quote:Op maandag 18 december 2017 17:40 schreef satecl het volgende:
Vraagje. Het lukt mij niet om een BTC Direct account aan te maken. Ik heb wel een Bittrex account. En een collega van mij heeft wel een btc Direct account.
Is het mogelijk dat ik met mijn iDeal geld overmaak naar zijn BTC Direct account, en dat hij het dan overmaakt naar mijn Bittrex?
14.404.514.666quote:Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan iemand mij even vertellen hoe hoog de market cap van Verge theoretisch gezien moet zijn om 1 dollar te halen per stuk? Die is nou 5 cent in Dollars waard toch?
Dit is ook wel weer het toppunt van narcisme.quote:Op maandag 18 december 2017 17:43 schreef Zith het volgende:
BTW: BCH pump tegelijk met BTC difficulty change en Roger Ver's AMA
Ik kijk echt nergens meer van op bij die man.quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer het toppunt van narcisme.![]()
[ afbeelding ]
Wel mooie thread daaronder.
Circulating supply * prijsquote:Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan iemand mij even vertellen hoe hoog de market cap van Verge theoretisch gezien moet zijn om 1 dollar te halen per stuk? Die is nou 5 cent in Dollars waard toch?
quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hij zegt klopt wel.quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heeft die btc's tog niet gegeven aan andreas?quote:Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel.
Hij is verder wel tuig.
Ja ik moest even iemand overtuigen van wat jij zegt zonder dat het uit mijn eigen mond kwam.quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Circulating supply * prijs
Dus een marketcap van $14B
Dat zie ik niet gebeuren voor deze shitcoin (ik heb er nog wel een berg aangezien ik denk dat deze nog flink kan stijgen voordat hij instort)
CRASHquote:Op maandag 18 december 2017 18:45 schreef xaban06 het volgende:
Tidex kapot? Kan niet inloggen en krijg geen (fout)melding.
BTCdirectquote:U heeft zojuist een order geplaatst waarmee u in de afgelopen 24 uur een bedrag van ¤2.500 bereikt of overschreden heeft. Uw order is hiermee automatisch onderhevig aan een zogeheten cooldownperiode van maximaal twee werkdagen. Hiermee stellen wij onze bankpartners in staat om eventuele frauduleuze transacties te detecteren. U ontvangt een e-mailbericht zodra uw order is uitgeleverd.
Jawel. Dit is blijkbaar ingesteld vanwege extreem toegenomen verkeer op het netwerk. Het minimum bedrag voor uitbetalingen is ook verhoogd: 100 euro.quote:Op maandag 18 december 2017 19:19 schreef nickhguitar het volgende:
Is die minimale buy van bitonic nieuw? Ik had wat tutorials op internet gezien en daar zijn mensen die voor 25/50 euro bitcoins kochten. Ik wilde graag voor 100 euro bitcoins kopen, maar er staat nu ineens dat het minimale bedrag 200 euro is?
Heb je nog tips voor andere sites wat betreft het aankopen van bitcoins? Bitonic werd overal wel genoemd alszijnde goed/betrouwbaar.quote:Op maandag 18 december 2017 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jawel. Dit is blijkbaar ingesteld vanwege extreem toegenomen verkeer op het netwerk. Het minimum bedrag voor uitbetalingen is ook verhoogd: 100 euro.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat de marketing begonnen is.
Ik zou er niet op rekenen, ze sturen in batches om de fees laag te houden.quote:Op maandag 18 december 2017 19:22 schreef xaban06 het volgende:
Waves Lite Client naar Bitonic, gaat dat binnen 10 minuten, iemand ervaring?
Thanks, dan maar Kraken gebruiken, wel traag als de pest.quote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, ze sturen in batches om de fees laag te houden.
Ook niet.quote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, dan maar Kraken gebruiken, wel traag als de pest.
Oh zo, kan ookquote:Op maandag 18 december 2017 19:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik bedoel Kraken BTC -> EUR -> SEPA
Zonder tussenkomst van Bitonic.
SEPAquote:Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh zo, kan ook
Ik vergeet altijd dat Kraken ook SEPA doet.
Alleen zijn ze niet heel snel met verwerken + de site ligt er heel vaak uit.quote:Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh zo, kan ook
Ik vergeet altijd dat Kraken ook SEPA doet.
Binnen 24 uur staat het op je rekening.quote:Op maandag 18 december 2017 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze niet heel snel met verwerken + de site ligt er heel vaak uit.
wat is t?quote:Op maandag 18 december 2017 19:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Iemand die hier mee gaat doen aan SingularityNET? Wat is the token use?
Doorsparen?quote:Op maandag 18 december 2017 19:45 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is het beste alternatief voor Bitonic aangezien zij een minimale inkoopprijs van 200 euro hanteren?
Nee helaas niet. Het is de enige manier die ik persoonlijk ken m.b.t. aankoop van BTC, maar er zullen vast meerdere manieren zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 19:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor andere sites wat betreft het aankopen van bitcoins? Bitonic werd overal wel genoemd alszijnde goed/betrouwbaar.
Kraken ................quote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Het is de enige manier die ik persoonlijk ken m.b.t. aankoop van BTC, maar er zullen vast meerdere manieren zijn.Zag eerder in dit topicreeks de naam bl3p voorbijkomen?
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonicquote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef Awsom het volgende:
[..]
Kraken ................
Alleen geen idee hoe dat tegenwoordig zit met verificatie enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |