Ja maar je wil geen Bitonic meer zeg je net omdat je niet wilt doorsparen. Dan zal je toch echt iets anders moeten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonic
Niet echt.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Werkt dat qua werking hetzelfde als Bitonic? Probleem is dat ik nieuw ben ik me al min of meer ingesteld had op Bitonic
Ja daarom vraag ik ook naar een alternatief. Ik bedoelde alleen dat elke tutorial/info op internet gebruik maakte van Bitonic en ik daar al min of meer van wist hoe het werktequote:Op maandag 18 december 2017 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar je wil geen Bitonic meer zeg je net omdat je niet wilt doorsparen. Dan zal je toch echt iets anders moeten.
Niet lullig bedoeld. Maar wij kunnen de minimale inleg daar niet voor je veranderen bedoel ik. Tis of het één of het ander.
Tis beetje chaos momenteel. Bl3p hadden we je anders kunnen aanraden (ook van Bitonic en geen minimum van 200) maar die nemen nu kennelijk weer geen nieuwe accounts aan momenteel.
Dus eigenlijk is Kraken beter, simpelweg omdat deze goedkoper is? En qua werking wel min of meer hetzelfde toch lijkt me dan? Ik kan neem ik aan ook mijn BTC van Kraken naar een site als Bittrex zetten, aangezien deze meer coins ondersteunen?quote:Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
Niet echt.
Je maakt het geld gewoon over naar een Duits bankrekeningnummer waarna je binnen een dag het geld op je account hebt staan (minimum is ¤1,-). Daar kun je dan BTC mee kopen op die exchange. Ter vergelijking de prijzen op dit moment voor 1 BTC:
Bitonic - ¤15836
Kraken - ¤15451
Koop je dus een hele bitcoin dan scheelt het je 400 euro
Kraken beter zul je mij niet horen zeggen. Kraken is opzich prima máár is vaak erg traag/constante server overload. Ik gebruik het voor wat simpele long term trades én om geld naar toe te storten. Dan koop ik BTC/ETH/XRP op kraken wat ik dan weer overmaak naar bittrex/binance/cryptopia. Vaak via ETH of XRP oid want via BTC levert giga fee's op en is vaak ook nog eens traag.quote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Dus eigenlijk is Kraken beter, simpelweg omdat deze goedkoper is? En qua werking wel min of meer hetzelfde toch lijkt me dan? Ik kan neem ik aan ook mijn BTC van Kraken naar een site als Bittrex zetten, aangezien deze meer coins ondersteunen?
Ltc was ook prima, geen idee of dat door de hogere prijs nog een optie is. Laatst ripple gekocht om dit te doen, begon die ineens gigantisch omhoog te gaan (had het niet echt door, ben 2,5u op kraken bezig geweest om bij withdrawl te komen). Dus toevallig lekker mee kunnen liften.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
Kraken beter zul je mij niet horen zeggen. Kraken is opzich prima máár is vaak erg traag/constante server overload. Ik gebruik het voor wat simpele long term trades én om geld naar toe te storten. Dan koop ik BTC/ETH/XRP op kraken wat ik dan weer overmaak naar bittrex/binance/cryptopia. Vaak via ETH of XRP oid want via BTC levert giga fee's op en is vaak ook nog eens traag.
Die ervaring heb ik helaas niet.quote:Op maandag 18 december 2017 19:37 schreef Repeating het volgende:
[..]
Binnen 24 uur staat het op je rekening.
Komt wel weer als Waves een dipje heeftquote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef RobinaHoed het volgende:
waar is xminator trouwens? tijdje niet gehoord.
quote:Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.
Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
Ik heb hem gebanned omdat hij waves een shitcoin noemde.quote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef RobinaHoed het volgende:
waar is xminator trouwens? tijdje niet gehoord.
Geloof ik niet helemaalquote:Op maandag 18 december 2017 21:03 schreef Landgeld het volgende:
Bitonic helemaal leeg. 0,00 BTC verkrijgen. Bizar gewoon!
Stond een uur geleden nog op 200 Btc
Bron?quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef betyar het volgende:
Geruchten van een announcement van Ripple vrijdag a.s.?
Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom de ene ICO geen deposit van een exchange kan ontvangen en de ander wel?
Universagenot.quote:Last week I spent 3/5 working days in Russia, so we got a lot of local news —
- I have negotiated with Alfa Bank (one of the biggest Russian private banks) the integration of a-la Ripple system based on Universa Blockchain.
- I negotiated with RTS (nprts.ru) the integration with the crypto-exchange Voskhod.
- I held a meeting with the government of the Samara region on the introduction of the Blockchain into public services (colored coins — control of the state budget spending, registration of contracts and transactions).
- We continue our work with the Russian Association of Crypto Currency and Blockchain on the creation of a cryptorouble -https://m.rns.online/opin(...)konomiki-2017-12-15/
We have assembled the team of business developers whose task is to create a pipeline of 10+ projects for integration in January-February and bring these projects to a successful release.
Ah, ok, dat verklaart één en anderquote:Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:37 schreef BadVlad het volgende:
Portfolio ATH vandaag.![]()
Waves![]()
NEO![]()
Lisk![]()
IOTA![]()
Dragonchain
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.quote:Op maandag 18 december 2017 21:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staatquote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.quote:Op maandag 18 december 2017 21:34 schreef EdNoolk het volgende:
Zie hier niets langskomen over Monaco (niet te verwarren met MonacoCoin). Alleen al om de metalen creditcard (zonder aanmaak- of maandelijkse kosten) moet je hierin meedoen
3 euro zou al fenomenaal zijn!quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staat
Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw uiquote:Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.
Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaar, eerder de revu gepasseerd. Het ziet er allemaal bijna té solide uit maar die samenwerking met visa is wel fijn natuurlijkquote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.
¤0,50 zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.quote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou Lisk wel 30 euro kunnen staan en oceanlab niet
Omdat FOMO.quote:Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14$FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |