Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?quote:Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
overal een klein beetje in pompen.
Dan kun je ook zo redeneren dat ze niet onderscheidend zijn en dus allemaal niet de moeite waardquote:Op maandag 18 december 2017 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens,
Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
Macintoshquote:Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de nieuwe Verge wallet?
Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2.quote:Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
http://core.jochen-hoenicke.de/queue/#24hquote:Op maandag 18 december 2017 16:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hoe hoog zijn de btc fees op t moment?
Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?quote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2.
Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.quote:Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
nahquote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
moet ik aan de tokenpay ico meedoen?
Neequote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
moet ik aan de tokenpay ico meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout.quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
Geen idee, ik doe dat gewoon zelf.quote:Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?
Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout.
quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaandquote:Op maandag 18 december 2017 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.quote:Op maandag 18 december 2017 16:38 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaand
Sorry. Dit is dan ook de slowchat.quote:Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.
Waves is shitcoin. Behalve dan voor Magnet.quote:Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |