abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2017 @ 15:48:30 #1
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175812083

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a

Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175812128
Man man man, ik krijg steeds meer de neiging om volledig uit te stappen. Vorig jaar was ik nog de enige op kantoor die in Crypto zat. Als ik het erover had werd ik als 'nerd' bestempeld. Nu zit zowat het halve kantoor in de coins.
pi_175812144
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, ik krijg steeds meer de neiging om volledig uit te stappen. Vorig jaar was ik nog de enige op kantoor die in Crypto zat. Als ik het erover had werd ik als 'nerd' bestempeld. Nu zit zowat het halve kantoor in de coins.
Dan mis je de epische pump tot 1 januari
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175812160
quote:
Waarom daarom stoppen? Wees blij dat je voor hun er in zat. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 18 december 2017 @ 15:52:04 #5
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_175812175
Inderdaad, ik dacht dat ik al laat begon een half jaar terug.. ben best blij nu
PSN-ID: SoliD_S
  maandag 18 december 2017 @ 15:52:47 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175812193
quote:
Doe alsof je ze helpt en beroof ze dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175812194
Werken jullie trouwens met bots of schuiven jullie zelf met de crypto's?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175812202
quote:
verkoop een deel dan. als ie verder stijgt pak je nog wat winst mee. precies de top timen lukt je nooit.
  maandag 18 december 2017 @ 15:53:59 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175812219
quote:
Gewoon lekker je eigen coins shillen en hoog uitstappen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175812513

Is dit de nieuwe Verge wallet? :')
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 18 december 2017 @ 16:06:27 #11
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812537
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit de nieuwe Verge wallet?
lelijkkk. shitcoin. zie je meteen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 18 december 2017 @ 16:07:07 #12
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812556
quote:
3s.gif Op maandag 18 december 2017 15:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gewoon lekker je eigen coins shillen en hoog uitstappen :P
hier ben ik nog de enige dus wat dat betreft is de markt nog niet op z'n top denk ik.
pi_175812613
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:07 schreef hmmmz het volgende:

[..]

hier ben ik nog de enige dus wat dat betreft is de markt nog niet op z'n top denk ik.
op jouw kantoortje?
  maandag 18 december 2017 @ 16:11:00 #14
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812664
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

op jouw kantoortje?
ja bij het kantoor waar ik werk.
pi_175812746
  maandag 18 december 2017 @ 16:15:34 #16
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175812810
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:13 schreef ColeJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt meer in de buurt dan jij denkt.
pi_175812898
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:15 schreef hmmmz het volgende:

[..]

dit komt meer in de buurt dan jij denkt.
Hahaha
pi_175812965
quote:
waarbij 90% er verstand van denkt te hebben omdat hun 200 euro nu al 240 euro waard is
:')

als je ze dan vraagt hoe die blockchain enzo nou werkt
"euuuuuheuheuhuhu ja ueuuuuuuuuuh"
pi_175813083
hoe hoog zijn de btc fees op t moment?
  maandag 18 december 2017 @ 16:29:32 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_175813289
Strat krijgt een pump door de release van de Alpha versie van de masternodes.
pi_175813304
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Strat krijgt een pump door de release van de Alpha versie van de masternodes.
Wanneer
Lambo of Rekt
  maandag 18 december 2017 @ 16:30:50 #22
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813312
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wanneer
nu
pi_175813339
Jongens,

Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
pi_175813365
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens,

Als er een berg nieuwe ICO's gepresenteerd word, hoe bepaal je dan welke je koopt? Bedoel de features zijn grotendeels hetzelfde namelijk.
overal een klein beetje in pompen.
  maandag 18 december 2017 @ 16:33:42 #25
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813368
quote:
Jongens,

Gewoon alles kopen!
pi_175813378
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

overal een klein beetje in pompen.
Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
pi_175813380
quote:
Jongens,

Dan kun je ook zo redeneren dat ze niet onderscheidend zijn en dus allemaal niet de moeite waard
  maandag 18 december 2017 @ 16:35:03 #28
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175813406
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit de nieuwe Verge wallet? :')
Macintosh :') .

Eckte bazen runnen FreeBSD.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175813407
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom zou je voor een bepaalde ICO kiezen van 1 cent en een andere van 20 cent niet etc? Is daar iets over te zeggen?
Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2. :+
pi_175813417
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hoe hoog zijn de btc fees op t moment?
http://core.jochen-hoenicke.de/queue/#24h

Daar kun je zien welke transacties (dus met hoeveel Satoshi/Byte) worden opgenomen in de blokken.
pi_175813426
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je doet dat, als het goed is, als je denkt dat het project een gat in de markt kan opvullen. Of om gewoon effe snel te hopen op een x2. :+
Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?
pi_175813427
moet ik aan de tokenpay ico meedoen? :?
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:08 #33
236839 TimKuik
pi_175813446
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:18 #34
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813454
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
nah
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:26 #35
236839 TimKuik
pi_175813457
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 december 2017 @ 16:36:41 #36
131603 Afwazig
Serious business
pi_175813470
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ligt aan de maand. Als er bijvoorbeeld een Wavesmaand komt zou ik daar geld in stoppen. Maar soms duurt een Wavesmaand langer dan 4 maanden en dan stap je per ongeluk te vroeg uit. Kwestie van onderzoek enzo.
Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout. :)
pi_175813476
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er zijn er zo fucking veel koekoek. Geen YouTube kanaal die vaak nuttige info geeft over nieuwe coins?
Geen idee, ik doe dat gewoon zelf.
pi_175813481
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:36 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we volgend jaar 12 Wavesmaanden dus dan kun je niet fout. :)
Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.
pi_175813500
quote:

[..]

Nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
):O
pi_175813517
quote:

[..]

_O-
pi_175813544
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat is een wavesmaand? Ben vrij nieuw hiermee namelijk.
Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaand *O*
pi_175813583
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:38 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Wavesmaand is de maand waarin Waves gaat stijgen. Let op, januari is Wavesmaand *O*
Oke geen serieuze hulp hier, bedankt.
  maandag 18 december 2017 @ 16:40:52 #43
236839 TimKuik
pi_175813598
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sorry. Dit is dan ook de slowchat. :@
  maandag 18 december 2017 @ 16:41:23 #44
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813609
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waves is shitcoin. Behalve dan voor Magnet.
pi_175813648
Is er al nieuws over acceptatie van Electroneum bij handelssites? Op dit moment alleen verkrijgbaar bij Cryptopia, maar nu al meer waard dan bijv XVerge die wel overal verkrijgbaar is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 16:44:42 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175813736
Daarom Ethereumjaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175813752
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Daarom Ethereumjaar.
2015
  maandag 18 december 2017 @ 16:46:04 #48
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175813784
2018 Rivetz jaar!
  maandag 18 december 2017 @ 16:48:26 #49
236839 TimKuik
pi_175813870
2018 RaiBlocks jaar *O*
pi_175813890
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 16:48 schreef TimKuik het volgende:
2018 RaiBlocks jaar *O*
Waarom?
pi_175813905
Goudmijnaandelen gaan het volgend jaar wel goed doen denk ik.
pi_175813954
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Daarom Ethereumjaar.
dat is zo 2017.....
2018 wordt CREDITS jaar :Y
1mln transacties p/s, fees $0.001 en javascripted smartcontracts ^O^
pi_175813990
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Goudmijnaandelen gaan het volgend jaar wel goed doen denk ik.
Gold Rush anno 2018
  maandag 18 december 2017 @ 16:53:17 #54
236839 TimKuik
pi_175814016
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 16:54:41 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814058
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

2015
2018
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 december 2017 @ 16:55:12 #56
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175814077
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:51 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dat is zo 2017.....
Heb je hier ergens een whitepaper ofzo van?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_175814114
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

2018
ik hoorde dat TIPS weer een comeback gaat maken in 2018.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 december 2017 @ 16:59:10 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175814155
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ik hoorde dat TIPS weer een comeback gaat maken in 2018.
Toto :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 december 2017 @ 16:59:42 #60
131603 Afwazig
Serious business
pi_175814177
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:51 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dat is zo 2017.....
Lol @ die tx/s weer. Dat aantal wordt steeds debieler. Bewijs hoef je niet te leveren dus gewoon claimen die hap.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 december 2017 @ 16:59:57 #61
163650 Greys
pi_175814186
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik in totaal met wat ik al aan BTC had richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die NEO's en Waves (veel) langer houden.

Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. Maar heb er nogal moeite mee :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175814204
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Greys het volgende:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.
Maar eigenlijk wilde ik die houden.

Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. Maar heb er nogal moeite mee :')
waves verkopen :')
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 18 december 2017 @ 17:01:56 #63
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175814232
quote:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin. Help me even, wat zouden jullie doen? Als ik nu de NEO's en Waves die ik al maanden heb omzet zit ik in totaal met wat ik al aan BTC had richting de 0.9 BTC dus schiet ik echt lekker op naar de hele.

Nu houden en pas omzetten als ze nog eens 0.1 BTC extra opleveren.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  maandag 18 december 2017 @ 17:02:01 #64
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175814235
quote:

HODL!!!

behalve waves dan, dat is shitcoin.
pi_175814255
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

HODL!!!

behalve waves dan, dat is shitcoin.
Je bent zelf een shitcoin.
pi_175814308
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lol @ die tx/s weer. Dat aantal wordt steeds debieler. Bewijs hoef je niet te leveren dus gewoon claimen die hap.
we zullen het zien of ze het waar maken :)
quote:
Arghhhh ik word gek van mezelf met m'n Project Hele Bitcoin........
Ze zeggen altijd 'stick to the plan' dus dat zou betekenen dat ik ze om moet zetten. :')
NEO eruit... Waves nog ff aankijken?!?!?
  maandag 18 december 2017 @ 17:04:58 #67
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814319
Heeft iemand in dit topic 1 hele bitcoin?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 18 december 2017 @ 17:05:28 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_175814330
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:04 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin hebben. :')
Allin shitcoins _O_
  maandag 18 december 2017 @ 17:05:58 #69
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175814344
quote:
nee
pi_175814357
quote:
Meerdere mensen in dit topic bezitten meer dan 1 bitcoin. Samen dan wel alleen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:06:51 ]
pi_175814368
quote:
Ik had er 5 zo'n 5 maanden geleden, telt dat ook?
  maandag 18 december 2017 @ 17:07:53 #72
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175814390
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jammer dat je ze nu niet meer hebt. _O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175814393
quote:

[..]

Jij trekt die getallen ook gewoon uit je reet of niet? Of heb je nog steeds (tien)duizenden waves?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:08:08 ]
pi_175814404
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 17:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij trekt die getallen ook gewoon uit je reet of niet? Of heb je nog steeds tienduizenden waves?
Hey ik kan simpele screenshot maken hoor. 3.4 Op Bittrex en 1,6 verspreid op andere exchanges. En nee ik heb geen tienduizenden waves. Ik heb zowat al mijn Waves verkocht in juli/augustus verkocht. Het nog voor 7000 dollar aan Waves though dus dat is nog iets :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 17:10:45 ]
pi_175814429
quote:

[..]

Ik had er 10 zo'n 4 jaar geleden... zegt niets :') ;(
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')