edgodquote:Op maandag 18 december 2017 21:53 schreef Oscar. het volgende:
FUN! FUN! FUN! Omdat Edje het zei
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/942857056385675265twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14$FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
Of 20, of 40. Geef het een naampje.quote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fear of missing out? Dus 30 euro, serieus waar?
Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.quote:Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.
Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef xaban06 het volgende:
Kan een mod onlogisch niet uit BTC bannen, aub?
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.quote:Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huilen om wat er in een sc wordt gezegd.
BlockV?quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
NEM![]()
BLOCK![]()
BAT![]()
VERGE![]()
FUNFAIR![]()
DRAGONCHAIN
*vertoontquote:Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef Oscar. het volgende:
DE ING VERTOOND FOMO!
https://think.ing.com/upl(...)t_151217_OWEN_17.pdf
[ afbeelding ]
Ik klink als een ICO organisator zoals je het nu samenvat idd.quote:Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.
Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..quote:Op maandag 18 december 2017 21:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn teveel nieuwelingen, die geen idee hebben wat ze doen en jij strooit maar met onrealistische cijfers rond.
quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
toch maar eens wat tokenpay gekocht
ik post hem gewoon nog een keertje voor jou:quote:
Universaquote:Op maandag 18 december 2017 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik post hem gewoon nog een keertje voor jou:
https://medium.com/univer(...)en-sale-10aeebacf5d6
universagod
Enig idee wanneer dat zal zijn?quote:Op maandag 18 december 2017 22:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa![]()
Daar ga ik meteen veel meer van inslaan als het op de exchanges komt.
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..
Private key kwijt?quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hij vervelend doet moet je gewoon vragen wat er met zijn Waves wallet is gebeurd..
Crypto Ed geeft FUN ook een mogelijk grote pumpquote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
NEM![]()
BLOCK![]()
BAT![]()
VERGE![]()
FUNFAIR![]()
DRAGONCHAIN
Exacte datum niet nee. Maar wel in Q1.quote:Op maandag 18 december 2017 22:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat zal zijn?
Hoe bedoel je? Je krijgt je tokens in je wallets nadat je het hebt gekocht. En wanneer de ICO is afgelopen dan kan je je tokens naar je personal wallet sturen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef D. het volgende:
Ik lees bij Tokenpay niet hoe je uiteindelijk aan je coins komt. Iemand een idee?
Eerst een wallet aanmaken via hun site dus alvorens te betalen?quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je krijgt je tokens in je wallets nadat je het hebt gekocht. En wanneer de ICO is afgelopen dan kan je je tokens naar je personal wallet sturen.
Er is al een wallet via de Tokenpay site.quote:Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst een wallet aanmaken via hun site dus alvorens te betalen?
Wel zorgen dat hij je referral gebruiktquote:Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef 1299 het volgende:
Ik heb voor 0.01 BC ingekocht bij tokenpay. Collega ook zover gekregen
Dus niets aanmaken, het komt eerst op de site, na de ICO in een dan aangemaakte wallet?quote:Op maandag 18 december 2017 22:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Er is al een wallet via de Tokenpay site.
[ afbeelding ]
refferal 50% bijquote:Op maandag 18 december 2017 22:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wel zorgen dat hij je referral gebruiktDan krijg je ook 50% bonus erbij.
Tokenpay heeft ook een eigen wallet. Die moet je downloaden op de Tokenpay website. Die gebruik je in principe na de ICO want dan worden de tokens gereleased. Maar nu het nog in ICO stage is gebruik je gewoon de ingebouwde walletquote:Op maandag 18 december 2017 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dus niets aanmaken, het komt eerst op de site, na de ICO in een dan aangemaakte wallet?
Dan kan deposit via exchange dus?
Ik heb RaiBlocks gekocht op Mecratox en Bitgrail. En ja, het zijn matige poep sites. Wel te vetrouwen maar regelmatig down door de populariteit van de coin. Ik heb momenteel mijn 2500 RaiBlocks in m'n wallet, dus safe.quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.
En kennen jullie NEXT.exchange al? Amsterdams bedrijf dat volgende maand start volgens hun site. Klinkt veel te mooi om waar te zijn. Ik vermoed dat de adder onder het gras is dat het een gesloten platform wordt waarbij je niet je eigen private keys hebt en geen crypto's kunt withdrawen. Maar ik hoor het graag als ik het mis heb
https://next.exchange/
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik kan niet bevatten wat er nu al gebeurd met DRGN. Geen shilling, gewoon verbazing. Al had ik het 'verwacht' anders stapte ik er niet vol in. Maar nu al dit...
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't carequote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.
Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018quote:Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't care
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zonde. Je kon dat geld in Universa doen en 100x je inleg terug verdienen in 2018
quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.
Niet alleen dat, ook alle incubators die nog gaan komen waar we geen idee van hebben. Een pareltje.quote:Op maandag 18 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Heel absurd inderdaad. Moet je nagaan wat er zal gebeuren als er een echte serieuze exchange Dragon gaat verhandelen.
born ready!!quote:Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voor Universa heb ik al fiat apart staan.
Ik vermoed dat je er geen spijt van gaat krijgen. Je bent er alsnog erg vroeg bij.quote:Op maandag 18 december 2017 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga even instappen nu het nog kan. Noem het FOMO, I don't care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |