Ah, ok, dat verklaart één en anderquote:Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Omzet de meeste ERC20 ICO's de tokens naar het adres versturen waar zij de ETH van hebben ontvangen. Dit mag dus geen adres van een exchange zijn.
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:37 schreef BadVlad het volgende:
Portfolio ATH vandaag.![]()
Waves![]()
NEO![]()
Lisk![]()
IOTA![]()
Dragonchain
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.quote:Op maandag 18 december 2017 21:38 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hier ook, maar met moeite. OCL (Oceanlab) vormt op dit moment een soort van molensteen.
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staatquote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een hele berg MobileGo en Oceanlab en nog een berg shitcoins.
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.quote:Op maandag 18 december 2017 21:34 schreef EdNoolk het volgende:
Zie hier niets langskomen over Monaco (niet te verwarren met MonacoCoin). Alleen al om de metalen creditcard (zonder aanmaak- of maandelijkse kosten) moet je hierin meedoen
3 euro zou al fenomenaal zijn!quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet weten dat Oceanlab volgend jaar 30 euro staat
Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw uiquote:Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Duh, daar neem ik zeker geen afscheid van.
Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaar, eerder de revu gepasseerd. Het ziet er allemaal bijna té solide uit maar die samenwerking met visa is wel fijn natuurlijkquote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ze stellen het leveren van de cards continu uit. Ik heb behoorlijk veel geduld maar anderen zien het als één grote show maar er wordt niks geleverd.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo trollen. Je helpt het topic om zeep.
¤0,50 zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.quote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou Lisk wel 30 euro kunnen staan en oceanlab niet
Omdat FOMO.quote:Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, vertel jij waarom OCL wel. Lisk bestaat al langer dan een jaar en nog geen 30 euro.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14$FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
edgodquote:Op maandag 18 december 2017 21:53 schreef Oscar. het volgende:
FUN! FUN! FUN! Omdat Edje het zei
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/942857056385675265twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op maandag 18-12-2017 om 21:40:14$FUN update: up +55% since my last call from this morning and even more from earlier calls. If the price breaks pre... https://t.co/tPyB0NV8Dd reageer retweet
Of 20, of 40. Geef het een naampje.quote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fear of missing out? Dus 30 euro, serieus waar?
Klinkt inderdaad wel erg goed. Ik wil sowieso meer geld in DAG crypto's steken. Maar zo te zien kan je Raiblocks nog op geen enkele normale plek kopen, ik zie alleen 3 hele obscure exchanges staan waar ik zeker geen geld naar ga sturen. Hoe kopen jullie dit? Ook heel cool trouwens dat ze een Nederlands whitepaper hebben.quote:Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.
Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef xaban06 het volgende:
Kan een mod onlogisch niet uit BTC bannen, aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |