Oh wat jammer... Maar ik las dat je je er al op had ingesteld... Dan nog is het natuurlijk flink balen. Lekker aan de wijn en gerookte zalm met kerst en oud en nieuw dan maar en hopen op de volgende rondequote:Op woensdag 20 december 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!
Ik doe helaas niet mee aan de streepjesregen. De test was zo wit als sneeuw...
B.ertha heel begrijpelijk, ik ben hier ook een tijdje weggeweest. Als je het zo voelt kun je beter uit zelfbescherming niet meelezen
Pffff, vreselijk. Barste spontaan in tranen uit toen ik je bericht las. Deels omdat ik het zo vervelend vind en deels omdat mijn lichaam ook van slag is.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!
B.ertha heel begrijpelijk, ik ben hier ook een tijdje weggeweest. Als je het zo voelt kun je beter uit zelfbescherming niet meelezen
Oh wat jammerquote:Op woensdag 20 december 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!
waarom wil hij zich niet laten testen?quote:Op woensdag 20 december 2017 11:44 schreef Feyre het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!
Bertha begrijpelijk. Doen waar je je goed bij voelt. Voel je ook vrij om hier te spuien als dat helpt he?
Majo nee![]()
wat shit zeg..
Hier weinig nieuws.. zit weer op m’n ei te wachten. HA wil dat mijn vriend zich laat testen (maar die wil dat niet zo graag doen geloof ik) en wil met een gyn gaan bellen voor overleg ivm vermoeden korte luteale fase.
Ik heb wel enorme nesteldrang :’). Heb zo’n toffe babykamer gezien, en ook nog eens hier om de hoek. (Ik zocht een leuke nieuwe peuterkast, ben niet gericht babykamers aan het zoeken he
).
Neeeej! Verdorie!quote:Op woensdag 20 december 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!
Ik ben er nogquote:Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef B.ertha het volgende:
Dromertje gefeliciteerd
Ik twijfel of ik misschien dit topic maar moet verlaten. Ondanks dat ik het jullie allemaal gun, merk ik dat ik er steeds meer moeite mee heb dat eigenlijk alleen de dames vertrekken die ik ook heb zien komen. Confronterend enzo.
quote:Op woensdag 20 december 2017 07:29 schreef Dromertje23 het volgende:
Ik deed vanmorgen een test en durfde bijna niet te kijken, maar toen ik keek stonden er 2 streepjes ! 😃
Ik weet niet hoe ik een foto upload en daar heb ik nu ook geen tijd voor maar wilde het toch even vertellen.
Ik kan het gewoon niet geloven ! En word er ook gelijk een beetje onzeker van, omdat ik zo graag wil dat het allemaal goed blijft gaan.
Verloskundige zorg maar ook bekkenfysiotherapie(!) zitten beiden in het basispakket.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:14 schreef Camac het volgende:
[..]
Vooral niet als potentieel zwangere of bevallen vrouw met een verwoest bekken.
dat geldt alleen voor bekkenfysio bij urine-incontinentie.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:39 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Verloskundige zorg maar ook bekkenfysiotherapie(!) zitten beiden in het basispakket.
Ah zo!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Staat sowieso op planning. Meneer wil alleen in Amsterdam wonen. Prima, dan regel jij het maar allemaal.
Wil weer dit soort foto's naar vriendinnen en man kunnen verzenden.
https://imgur.com/a/8FUFc
waarschijnlijk gewoon een verschuiving..quote:Op woensdag 20 december 2017 17:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, ben denk ik ongesteld gezien hoeveelheid. Eens zien of ik het einde van maand weer wordt.
Ja, na 20 dagen alweer ongesteld. Het is wel heel anders, veel lichter. Maar goed, hopelijk is dit voor even zo een ontregeling en ben ik snel weer de oude.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon een verschuiving..
Is het een brievenbuspakketje? Op brievenbuspost zit momenteel ivm de kerstdrukte veel vertraging.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik, tot morgen of overmorgen...
En voor het eerst is een bestelling van klackstar niet binnengekomen. Is het in deze tijd van het jaar normaal dat dat tien dagen langer duurt? Ik heb geen account (bestel altijd als gast) en kan de verkoper geen bericht sturen...
Ik neem van davitamon de mama-vitamines. Daar zit foliumzuur al in en een hoop extra’s.quote:Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!
Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.quote:Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!
Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
Dus daar slik je dan niet nog extra foliumzuur naast ?quote:Op donderdag 21 december 2017 07:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik neem van davitamon de mama-vitamines. Daar zit foliumzuur al in en een hoop extra’s.
Mmmm Okee. Normaal eet ik redelijk gevarieerd maar de laatste periode niet zo, omdat het erg druk en hectisch is.. wil na deze week wel weer beter op mijn voeding gaan lettenquote:Op donderdag 21 december 2017 07:31 schreef June. het volgende:
[..]
Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
In de davitamon mama zit genoeg foliumzuurquote:Op donderdag 21 december 2017 07:34 schreef Dromertje23 het volgende:
[..]
Dus daar slik je dan niet nog extra foliumzuur naast ?
10 mcg vitamine D per dag, gedurende zwangerschap en borstvoeding.quote:Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!
Ik heb multi mama van new care. Kost wel wat maar daar heb je idd 2 pillen bij: 1 foliumzuur en 1 met een bomvol extra vitaminen. Je hebt ze ook voor je vriend/man (multi papa) eventueelquote:Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!
Ik heb een onregelmatige cyclus nog en wij hebben nu seks wanneer we zin hebben (is vooral ook goed om het zaad goed te houden) en wanneer mijn ovulatie nadert, doen we het elke dag.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Nee. Mijn advies aan iedereen zou zijn om niet te blijven testen.
Maar goed, zelf mijn eigen advies volgen kan ik dus al niet
Het ging over zwangerschapstestenquote:Op donderdag 21 december 2017 10:18 schreef Kiara2009 het volgende:
[..]
Ik heb een onregelmatige cyclus nog en wij hebben nu seks wanneer we zin hebben (is vooral ook goed om het zaad goed te houden) en wanneer mijn ovulatie nadert, doen we het elke dag.
Maar ik gebruik de ovulatietesten van de Action nu elke dag om te kijken wanneer hij gaat komen, gelukkig kosten ze niks anders had ik het niet gedaan. Ik voel namelijk geen eisprong, nooit gedaan. Het slijm hou ik ook in de gaten, maar tot nu toe nog niks..
Ik kwam via independer uit op Zilveren Kruis.. 126 euro (aanvullend 40 uur kraamzorg + 100% vergoeding bevalling, niet medisch) Ik ben nog niet zwanger maar ik neem het er toch maar bij want ja je moet er toch rekening mee houden.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:08 schreef June. het volgende:
Wat een streepjesregen. Gefeliciteerd meiden! En balen Majo, het is jou ook zo gegund.. hoe voel je je eronder?
Qua verzekeringen vind ik ook lastig. Zag bij cz dat 1 aanvullend pakket maar iets van 7 euro per maand extra kost maar wel bijna alles vergoed (behalve bijdrage kraamzorg). Misschien doe ik dat wel. Die 200 euro dat dat kost weegt niet op tegen de hogere premie volgens mij.
Verder zit ik ook weer te wachten. Hooelijk niet weer binnen een week ognesteld.. :
Ik heb de pillen van Etos "Multi zwanger worden" die zijn top!quote:Op donderdag 21 december 2017 07:31 schreef June. het volgende:
[..]
Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
oh haha sorry...quote:Op donderdag 21 december 2017 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ging over zwangerschapstestengroot gelijk vwb ovulatietesten. Hoeveel verspringt jouw cyclus?
Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo..quote:Op donderdag 21 december 2017 10:32 schreef Kiara2009 het volgende:
[..]
Ik kwam via independer uit op Zilveren Kruis.. 126 euro (aanvullend 40 uur kraamzorg + 100% vergoeding bevalling, niet medisch) Ik ben nog niet zwanger maar ik neem het er toch maar bij want ja je moet er toch rekening mee houden.
Je kunt nadenken over zaken als fysiotherapie (want stel dat je bekkenklachten krijgt), vergoeding voor lacatatiekundige (ook niet in basispakket), vergoeding voor de eigen bijdrage van de kraamzorg, vergoeding voor cursussen rondom de bevalling.. sommige aanvullende pakketten vergoeden best veel wat je anders zelf moet betalen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo..Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Wellicht denk ik daar gewoon te nuchter overIk hou het wel bij m'n potje
Dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik wil per se wel in het ziekenhuis of kraamhotel bevallen en niet thuis. Dus dat maakt de situatie al iets anders. En dan nog de kraamzorg, lactatiekundige, de kolf en het tens apparaat en het kraampakket. Bovendien heb ik m'n aanvullende verzekering ook voor alternatieve therapie, fysiotherapie en m'n ehbo-diploma dat ik komend jaar wil halen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo..Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Rekening houden dat ik volgend jaar zwanger kan zijn. Ik wil sowieso bevallen in ziekenhuis en ik weet dat met medische indicatie alles zal worden vergoed maar ik bedoel die 200 euro wat het me gaat kosten extra (voor een heel jaar) als ik deze aanvullende verzekering neem doe ik het maar gewoonquote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef Tink89 het volgende:
De witte test van gisteren was misschien nog aan de vroege kant, dus ik heb vanochtend opnieuw getest. En....hartstikke wit.
Ik reken er nu op dat ik vandaag of morgen ongesteld word en heb daar zo, zo, zo ontzettend geen zin in. Blegh, kan wel janken. [/klaagmodus]
Welkomquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk dat ik mij ook mag melden in dit topic. 7 december de spiraal laten verwijderen met het idee 'we zien wel hoe snel het gaat' en vandaag foliumzuur gekocht.
Welkom! Snel beginnen met foliumzuur dan, dat moet eigenlijk vanaf vier weken voor een eventuele bevruchting. Wil je ook in de op? Moet je even een modje lief aankijkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk dat ik mij ook mag melden in dit topic. 7 december de spiraal laten verwijderen met het idee 'we zien wel hoe snel het gaat' en vandaag foliumzuur gekocht.
Nahjah dan kan het wel nog! Mijn test werd pas een dag of 6 na NOD positief..quote:Op zaterdag 23 december 2017 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb mijn nod vandaag, maar ben niet ongesteld...
Edit: maar de test blijft wit
Welkomquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Moeite niet maar heb wel zoiets van zou ook wel lekker mee willen zwangeren. Vooral omdat twee vriendinnen van mij nu zwanger zijnquote:Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Kiara2009 het volgende:
Ik zit alweer op cyclus dag 20 vandaag maar nog niks van een eisprong te bekennen (geen slijm). Bij mijn vorige cyclus kwam de eisprong op dag 26 dus hopelijk volgende week..dat zou wel betekenen dat met een eventuele zwangerschap het kindje verwekt is met de kerst haha.
Inmiddels is op Facebook de tweede kind ronde begonnen, allemaal zwanger zo wat. Hebben jullie daar ook moeite mee, of ben ik de enigste?
wat vervelend he? De onduidelijkheid... wel kans geen kans!quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef Tink89 het volgende:
De witte test van gisteren was misschien nog aan de vroege kant, dus ik heb vanochtend opnieuw getest. En....hartstikke wit.
Ik reken er nu op dat ik vandaag of morgen ongesteld word en heb daar zo, zo, zo ontzettend geen zin in. Blegh, kan wel janken. [/klaagmodus]
Welkome.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Geen moeite. Ik vind het ontzettend leuk voor diegene waar het bij lukt en echo's kunnen showen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Kiara2009 het volgende:
Ik zit alweer op cyclus dag 20 vandaag maar nog niks van een eisprong te bekennen (geen slijm). Bij mijn vorige cyclus kwam de eisprong op dag 26 dus hopelijk volgende week..dat zou wel betekenen dat met een eventuele zwangerschap het kindje verwekt is met de kerst haha.
Inmiddels is op Facebook de tweede kind ronde begonnen, allemaal zwanger zo wat. Hebben jullie daar ook moeite mee, of ben ik de enigste?
Spannend!quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Oh. Bah....quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef Tink89 het volgende:
Is ook rot. Had ik afgelopen maand. Echt grrrquote:Op zaterdag 23 december 2017 08:26 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb mijn nod vandaag, maar ben niet ongesteld...
Edit: maar de test blijft wit
Oh bah ik hoop dat hij snel beter is!quote:Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Missladybug het volgende:
Wat balen tink, die onzekerheid.
Welkom Helsinki!
Ik heb mijn nod ook ergens komende week. Veel tijd om erover na te denken heb ik niet want ik heb een behoorlijke zieke peuter. Zelfs een koortsstuip gehad 's nachts.
Oh getsie, wat naar. Ik hoop dat de peuter zich gauw weer beter voelt.quote:Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Missladybug het volgende:
Wat balen tink, die onzekerheid.
Welkom Helsinki!
Ik heb mijn nod ook ergens komende week. Veel tijd om erover na te denken heb ik niet want ik heb een behoorlijke zieke peuter. Zelfs een koortsstuip gehad 's nachts.
Nope nog helemaal niks hier; maar komt vast welquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef June. het volgende:
Hier ook spannend. Over 2 dagen zit ook weer op dag 8 dpo. Afgelopen 2 maanden was ik toen alweer ongesteld (had korte luteale fase, eerder nooit gehad). Hopelijk deze maand beter en twee streepjes op 1 januari.
Wie heeft nog meer binnenkort NOD? PriemGirl al ongesteld (of hopelijk niet natuurlijk)?![]()
Welkom Helsinki!
Het kan nog alle kanten op Tinkquote:Op maandag 25 december 2017 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteld en de (stiekeme) zwangerschapstest bij mijn moeder vanochtend was nog steeds wit. Zit nu op 2 dagen na mijn nod en 16 dagen na m'n ovulatie. Cd 30. Ik snap er niks meer van.
Stom...quote:Op maandag 25 december 2017 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteld en de (stiekeme) zwangerschapstest bij mijn moeder vanochtend was nog steeds wit. Zit nu op 2 dagen na mijn nod en 16 dagen na m'n ovulatie. Cd 30. Ik snap er niks meer van.
Spannend!quote:Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Loj het volgende:
Het kan hoor Tink, late innesteling of gewoon in verhouding weinig HCG.. maar het kan ook gewoon een late ongesteldheid zijn.
Ik ben misselijk, zoals ik dat bij Js was...
Maar ik verwacht er weinig van. Ik was trouwens altijd langzaam met HCG... lang lichte streepjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |