abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175858576
Oh dromertje O+ O+ O+ Ik hoop zeker ook op een plakker *O*
Denk maar zo: een streep is een streep O+ Maar over een week pas weer testen; niet meteen 5 tests na elkaar want dat zegt zo weinig.. Dat blijkt maar weer ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175858663
Ja Dromertje O+
Nog meer regen...

Hier geen enkele aanwijzing dat er bloed aankomt...
Vrijdag nog maar een keer testen bij het uitblijven :)
pi_175858693
Dromertje gefeliciteerd *O*

Ik twijfel of ik misschien dit topic maar moet verlaten. Ondanks dat ik het jullie allemaal gun, merk ik dat ik er steeds meer moeite mee heb dat eigenlijk alleen de dames vertrekken die ik ook heb zien komen. Confronterend enzo.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:22:46 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175858957
Gefeliciteerd dromertje!

Ik doe helaas niet mee aan de streepjesregen. De test was zo wit als sneeuw...

B.ertha heel begrijpelijk, ik ben hier ook een tijdje weggeweest. Als je het zo voelt kun je beter uit zelfbescherming niet meelezen :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_175858988
Sillie, er klopt nooit een zak van die testen met weekaanduiding, maak je daar geen zorgen over! :*

Dromertje gefeliciteerd!
pi_175859186
Dromertje wat ontzettend fijn! Na al die lange cyclussen eindelijk raak O+ Gefeliciteerd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 20 december 2017 @ 09:43:41 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175859326
Dromertje *O*

Ik zou vrijdag pas testen, maar ben zo nieuwsgierig... Misschien doe ik morgen wel alvast een poging.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175859382
:* Majo :'(
pi_175859504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!

B.ertha heel begrijpelijk, ik ben hier ook een tijdje weggeweest. Als je het zo voelt kun je beter uit zelfbescherming niet meelezen :*
Oh wat jammer... Maar ik las dat je je er al op had ingesteld... Dan nog is het natuurlijk flink balen. Lekker aan de wijn en gerookte zalm met kerst en oud en nieuw dan maar en hopen op de volgende ronde :*
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175860018
Gefeliciteerd Dromertje!!! Hopelijk gauw een knaller!!

Oh Majo.. Wat vreselijk -O- Weer een kerst en oud en nieuw niets (onderweg).

B.ertha. Dan is het een goeie keuze inderdaad om niet meer mee te lezen.
Sterkte!

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn ei was. Vorige week maandag had ik een donker streepje op de ovu, Dag later weer lichter.
Maar ik ben door blijven testen en vrijdag had ik weer een knaller. Toen was mijn temperatuur wel al hoog.
Stom he... Dan ben je al anderhalf jaar bezig voor een tweede notabene, heb je nog geen idee waar je mee bezig bent :+
pi_175860134
quote:
Gefeliciteerd dromertje!

Pffff, vreselijk. Barste spontaan in tranen uit toen ik je bericht las. Deels omdat ik het zo vervelend vind en deels omdat mijn lichaam ook van slag is.

Hoe lang duurt het voor zwangerschapshormonen het lichaam hebben verlaten?
pi_175860242
quote:
Gefeliciteerd dromertje!

Oh wat jammer -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175860680
Gefeliciteerd dromertje!

Stom MaJo :*

Wat betreft de cb test met weekaanduiding ik zou daar niet te hard aan trekken hoor! Die testen zijn altijd beetje vreemd!

Mijn lijf lijkt de weg kwijt ik verwacht mijn eisprong pas maandag ongeveer maar liep gister bijna leeg :’). Ben benieuwd of het een foutje is of dat mijn eisprong flink vroeg is vergeleken met normaal. We gaan t zien *)
♥ J & S
pi_175861787
Gefeliciteerd dromertje! *O*

Bertha begrijpelijk :*. Doen waar je je goed bij voelt. Voel je ook vrij om hier te spuien als dat helpt he?

Majo nee -O- ;( wat shit zeg..

Hier weinig nieuws.. zit weer op m’n ei te wachten. HA wil dat mijn vriend zich laat testen (maar die wil dat niet zo graag doen geloof ik :X) en wil met een gyn gaan bellen voor overleg ivm vermoeden korte luteale fase.

Ik heb wel enorme nesteldrang :’). Heb zo’n toffe babykamer gezien, en ook nog eens hier om de hoek O+. (Ik zocht een leuke nieuwe peuterkast, ben niet gericht babykamers aan het zoeken he :P).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175862466
Die test met indicator geeft vaak niet de goede termijn aan. Ik begreep dat als je bijv 4+6 dagen was er vaak ook staat 1-2.

B.ertha :* knuffel voor jou. Kan me goed voorstellen dat het confronterend is. Hopelijk ben je snel zelf aan de beurt.

Majo balen, ondanks dat je het verwacht had!

Hey klap gewoon de rest van de maand gezellig maken *O*

Foto van de kamer Feyre? O+

Ik ben net gebeld d door de vk. Andere als bij G omdat die echt super fijn was maar de praktijk was een km lopen vanaf de bus en dat had ik al vrij vlot moeite mee.
Deze was ik in oktober ook aangemeld. Ik heb 9 januari echo met 7 weken vanwege de vele miskramen. En 15 januari intake echo en gesprek met gyn erbij.
Als jullie het niet erg vinden blijf ik nog even hangen..in ieder geval tot 9 januari.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 20-12-2017 12:32:28 ]
pi_175862554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:44 schreef Feyre het volgende:
Gefeliciteerd dromertje! *O*

Bertha begrijpelijk :*. Doen waar je je goed bij voelt. Voel je ook vrij om hier te spuien als dat helpt he?

Majo nee -O- ;( wat shit zeg..

Hier weinig nieuws.. zit weer op m’n ei te wachten. HA wil dat mijn vriend zich laat testen (maar die wil dat niet zo graag doen geloof ik :X) en wil met een gyn gaan bellen voor overleg ivm vermoeden korte luteale fase.

Ik heb wel enorme nesteldrang :’). Heb zo’n toffe babykamer gezien, en ook nog eens hier om de hoek O+. (Ik zocht een leuke nieuwe peuterkast, ben niet gericht babykamers aan het zoeken he :P).
waarom wil hij zich niet laten testen?
quote:
Gefeliciteerd dromertje!

Neeeej! Verdorie!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef B.ertha het volgende:
Dromertje gefeliciteerd *O*

Ik twijfel of ik misschien dit topic maar moet verlaten. Ondanks dat ik het jullie allemaal gun, merk ik dat ik er steeds meer moeite mee heb dat eigenlijk alleen de dames vertrekken die ik ook heb zien komen. Confronterend enzo.
Ik ben er nog ;)
Dat het ontzettend rot voelt, omdat je het zelf ook zo graag wil.
De wereld kruipt niet voor ook al voelt het soms wel zo.

Maar doe vooral waar jouw behoefte ligt. Als dat even bij op een afstand houden is... dan is dat toch ook prima? Als dat eens in de maand neuzen of een hallo ik leef nog bericht is.. ook prima.. etc .

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:29 schreef Dromertje23 het volgende:
Ik deed vanmorgen een test en durfde bijna niet te kijken, maar toen ik keek stonden er 2 streepjes ! 😃
Ik weet niet hoe ik een foto upload en daar heb ik nu ook geen tijd voor maar wilde het toch even vertellen.

Ik kan het gewoon niet geloven ! En word er ook gelijk een beetje onzeker van, omdat ik zo graag wil dat het allemaal goed blijft gaan.
O+ *O*
Schudden voor gebruik
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 13:30:34 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175864109
Thanks lieve meiden! Ik ben er rustig onder. Ik ga lekker genieten van kerst en oud en nieuw zonder me zorgen te hoeven maken over wat ik wel en niet mag. En dan in 2018 weer met frisse moed er tegenaan!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_175864322
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:14 schreef Camac het volgende:

[..]

Vooral niet als potentieel zwangere of bevallen vrouw met een verwoest bekken.

Verloskundige zorg maar ook bekkenfysiotherapie(!) zitten beiden in het basispakket.

Eigen bijdrage voor kraamzorg thuis (max 200 ongeveer) en eigen bijdrage voor een ziekenhuisbevalling-op-eigen-verzoek en lactatie-advies kun je je voor bijverzekeren. Vaak schroeven ze de prijzen adhv je leeftijd dusdanig op dat je het er maar net uithaalt. :')
  woensdag 20 december 2017 @ 13:59:22 #219
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175864788
In mijn aanvullende verzekering zit ook nog een kraampakket, vergoeding voor kolf en tens en de lactatiekundige enzo. Naast eigen bijdragen voor ziekenhuisbevalling en kraamzorg.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175866269
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:39 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Verloskundige zorg maar ook bekkenfysiotherapie(!) zitten beiden in het basispakket.

dat geldt alleen voor bekkenfysio bij urine-incontinentie.
pi_175869838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Staat sowieso op planning. Meneer wil alleen in Amsterdam wonen. Prima, dan regel jij het maar allemaal.

Wil weer dit soort foto's naar vriendinnen en man kunnen verzenden.

https://imgur.com/a/8FUFc
Ah zo!

Ja dat snap ik heel goed. :)
:)
pi_175869921
MaJo. Verdomme. :{

Dromertje, gefeliciteerd!

Het is zo dubbel. Voor de één prachtig nieuws en voor de ander.....

:*
pi_175870057
Nou, ben denk ik ongesteld gezien hoeveelheid. Eens zien of ik het einde van maand weer wordt. :9~
pi_175871391
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, ben denk ik ongesteld gezien hoeveelheid. Eens zien of ik het einde van maand weer wordt. :9~
waarschijnlijk gewoon een verschuiving..
Schudden voor gebruik
pi_175871513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewoon een verschuiving..
Ja, na 20 dagen alweer ongesteld. Het is wel heel anders, veel lichter. Maar goed, hopelijk is dit voor even zo een ontregeling en ben ik snel weer de oude.

Wie oh wie op wachtbankje nu?
  woensdag 20 december 2017 @ 19:46:39 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175873286
Ik, tot morgen of overmorgen...

En voor het eerst is een bestelling van klackstar niet binnengekomen. Is het in deze tijd van het jaar normaal dat dat tien dagen langer duurt? Ik heb geen account (bestel altijd als gast) en kan de verkoper geen bericht sturen...

[ Bericht 79% gewijzigd door Tink89 op 20-12-2017 20:31:16 ]
pi_175875311
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik, tot morgen of overmorgen...

En voor het eerst is een bestelling van klackstar niet binnengekomen. Is het in deze tijd van het jaar normaal dat dat tien dagen langer duurt? Ik heb geen account (bestel altijd als gast) en kan de verkoper geen bericht sturen...
Is het een brievenbuspakketje? Op brievenbuspost zit momenteel ivm de kerstdrukte veel vertraging.
pi_175876395
Is brievenbus ja. En die lopen enorm achter.
pi_175878685
Ik gebruik de ovulatietesten van Zwanger&Kids, die bevallen erg goed. :)

En de volgende werkdag krijg je ze discreet door de brievenbus.
pi_175878828
Wat een streepjesregen. Gefeliciteerd meiden! En balen Majo, het is jou ook zo gegund.. hoe voel je je eronder?

Qua verzekeringen vind ik ook lastig. Zag bij cz dat 1 aanvullend pakket maar iets van 7 euro per maand extra kost maar wel bijna alles vergoed (behalve bijdrage kraamzorg). Misschien doe ik dat wel. Die 200 euro dat dat kost weegt niet op tegen de hogere premie volgens mij.

Verder zit ik ook weer te wachten. Hooelijk niet weer binnen een week ognesteld.. :
Shine bright like a diamond.
pi_175885022
Ik ben bij cz gebleven, maar ik zit nu collectief via mijn werkgever. Zeker even naar kijken als je die optie hebt, want je krijgt dan korting en ze bieden meer dekkingen dan binnen de “normale” pakketten (nu heb ik bijv 21 keer fysio ipv 9 keer en volledige eigen bijdrage kraamzorg vergoed).

En mijn streepjes worden nu echt donkerder! *O*
pi_175885055
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
pi_175885152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
Ik neem van davitamon de mama-vitamines. Daar zit foliumzuur al in en een hoop extra’s.
pi_175885305
quote:
Gelukkig silliegirl !!

Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
pi_175885338
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik neem van davitamon de mama-vitamines. Daar zit foliumzuur al in en een hoop extra’s.
Dus daar slik je dan niet nog extra foliumzuur naast ?
pi_175885341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:31 schreef June. het volgende:

[..]

Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
Mmmm Okee. Normaal eet ik redelijk gevarieerd maar de laatste periode niet zo, omdat het erg druk en hectisch is.. wil na deze week wel weer beter op mijn voeding gaan letten
pi_175885482
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:34 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Dus daar slik je dan niet nog extra foliumzuur naast ?
In de davitamon mama zit genoeg foliumzuur ;)
pi_175885526
quote:
Gelukkig silliegirl !!

10 mcg vitamine D per dag, gedurende zwangerschap en borstvoeding.
  donderdag 21 december 2017 @ 08:02:43 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175885528
Witte test vanochtend en - alsof m'n lijf het gebrek aan streepjes snapt - instant lage rugpijn... Ik ga de kerst ongesteld doorbrengen, vrees ik. Op naar ronde 4 dan maar -O-
pi_175887014
quote:
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb multi mama van new care. Kost wel wat maar daar heb je idd 2 pillen bij: 1 foliumzuur en 1 met een bomvol extra vitaminen. Je hebt ze ook voor je vriend/man (multi papa) eventueel :)

Hier morgenochtend toch maar even testen... Ik heb kerstborrel en kerstdiner van het werk en daar vloeit de alcohol meestal wel rijkelijk. Als ik bij alles 'nee' zeg omdat er een kans is, zien ze zo door me heen en ik wil liever niet dat m'n collega's het als eerste weten :') En m'n vriend wil ook niet dat ik gewoon blind wel ga drinken als er toch een kans is.
Dus morgen testen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het niks is. Ik heb pas vorige maand een normale cyclus en een ietwat normale ongesteldheid.
M'n vriend is er best wel nerveus onder; het is zo schattig om te zien *;
  donderdag 21 december 2017 @ 10:14:26 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175887115
In de Davitamon mama zit genoeg foliumzuur. Dus ik slik die niet nog eens ernaast.
pi_175887182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Nee. Mijn advies aan iedereen zou zijn om niet te blijven testen.

Maar goed, zelf mijn eigen advies volgen kan ik dus al niet :')
Ik heb een onregelmatige cyclus nog en wij hebben nu seks wanneer we zin hebben (is vooral ook goed om het zaad goed te houden) en wanneer mijn ovulatie nadert, doen we het elke dag.
Maar ik gebruik de ovulatietesten van de Action nu elke dag om te kijken wanneer hij gaat komen, gelukkig kosten ze niks anders had ik het niet gedaan. Ik voel namelijk geen eisprong, nooit gedaan. Het slijm hou ik ook in de gaten, maar tot nu toe nog niks..
pi_175887246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:18 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Ik heb een onregelmatige cyclus nog en wij hebben nu seks wanneer we zin hebben (is vooral ook goed om het zaad goed te houden) en wanneer mijn ovulatie nadert, doen we het elke dag.
Maar ik gebruik de ovulatietesten van de Action nu elke dag om te kijken wanneer hij gaat komen, gelukkig kosten ze niks anders had ik het niet gedaan. Ik voel namelijk geen eisprong, nooit gedaan. Het slijm hou ik ook in de gaten, maar tot nu toe nog niks..
Het ging over zwangerschapstesten :) groot gelijk vwb ovulatietesten. Hoeveel verspringt jouw cyclus?
pi_175887357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:08 schreef June. het volgende:
Wat een streepjesregen. Gefeliciteerd meiden! En balen Majo, het is jou ook zo gegund.. hoe voel je je eronder?

Qua verzekeringen vind ik ook lastig. Zag bij cz dat 1 aanvullend pakket maar iets van 7 euro per maand extra kost maar wel bijna alles vergoed (behalve bijdrage kraamzorg). Misschien doe ik dat wel. Die 200 euro dat dat kost weegt niet op tegen de hogere premie volgens mij.

Verder zit ik ook weer te wachten. Hooelijk niet weer binnen een week ognesteld.. :
Ik kwam via independer uit op Zilveren Kruis.. 126 euro (aanvullend 40 uur kraamzorg + 100% vergoeding bevalling, niet medisch) Ik ben nog niet zwanger maar ik neem het er toch maar bij want ja je moet er toch rekening mee houden.
pi_175887370
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:31 schreef June. het volgende:

[..]

Ik heb de pillen van Etos "Multi zwanger worden" die zijn top!
pi_175887394
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het ging over zwangerschapstesten :) groot gelijk vwb ovulatietesten. Hoeveel verspringt jouw cyclus?
oh haha sorry...

Mijn eerste ronde vorige maand was ik 40 dagen en ik zit nu inmiddels alweer op cyclus dag 18. Ik hoop deze maand minder... Het lijkt me zo leuk om het te weten rond oud en nieuw! Mijn vriend en ik zijn 12 jaar samen en wij willen nu wel echt een kindje :)

Maar ik ben sowieso al heel blij dat ik direct na het stoppen van de pil na 12 jaar toch direct weer een eisprong heb gekregen. Ik lees hier en daar dat er vrouwen zijn die de eerste 6 maanden geen eisprong krijgen.....
pi_175887543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:32 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Ik kwam via independer uit op Zilveren Kruis.. 126 euro (aanvullend 40 uur kraamzorg + 100% vergoeding bevalling, niet medisch) Ik ben nog niet zwanger maar ik neem het er toch maar bij want ja je moet er toch rekening mee houden.
Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo.. :@ Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Wellicht denk ik daar gewoon te nuchter over :@ Ik hou het wel bij m'n potje :P
pi_175887592
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo.. :@ Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Je kunt nadenken over zaken als fysiotherapie (want stel dat je bekkenklachten krijgt), vergoeding voor lacatatiekundige (ook niet in basispakket), vergoeding voor de eigen bijdrage van de kraamzorg, vergoeding voor cursussen rondom de bevalling.. sommige aanvullende pakketten vergoeden best veel wat je anders zelf moet betalen.
pi_175887653
Hmm ja allemaal dingen die ik eigenlijk wel al vergeleken heb... Ok ben ik in ieder geval zeker dat ik niks over het hoofd heb gezien. Thx ! :)
  donderdag 21 december 2017 @ 11:09:12 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175887927
quote:

[..]

Dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik wil per se wel in het ziekenhuis of kraamhotel bevallen en niet thuis. Dus dat maakt de situatie al iets anders. En dan nog de kraamzorg, lactatiekundige, de kolf en het tens apparaat en het kraampakket. Bovendien heb ik m'n aanvullende verzekering ook voor alternatieve therapie, fysiotherapie en m'n ehbo-diploma dat ik komend jaar wil halen.
pi_175892787
quote:

[..]

Rekening houden dat ik volgend jaar zwanger kan zijn. Ik wil sowieso bevallen in ziekenhuis en ik weet dat met medische indicatie alles zal worden vergoed maar ik bedoel die 200 euro wat het me gaat kosten extra (voor een heel jaar) als ik deze aanvullende verzekering neem doe ik het maar gewoon :). Voor het geval het geen medische indicatie zal worden dan is dit in mijn geval goedkoper dan wanneer ik alles los moet betalen (40 uur kraamzorg + bevalling).
Het risico dat het een medische indicatie kan worden moet ik dan maar nemen haha

[ Bericht 17% gewijzigd door Kiara2009 op 21-12-2017 15:06:18 ]
pi_175894710
Ja dat snap ik. Als je sowieso in het ziekenhuis wil bevallen is aanvullend wel de moeite idd :Y
pi_175907047
Als je pijnstilling zou willen word je automatisch medisch en word alles vergoed. Kan ook een tactiek zijn hehe. :+

Maar goed overwegingen zijn voor iedereen anders. Ik zou ook graag in het ziekenhuis bevallen als het ooit zover is. Maar ben dan ook redelijk bevooroordeeld door een vriendin die in opleiding is tot gynaecoloog. Teveel drama gehoord ;)
pi_175907701
Ik ook ziekenhuis. In onze familie hebben baby's het opvallend vaak moeilijk tijdens de bevalling dat er ingegrepen moet worden. En dat ze blij waren in het ziekenhuis te zijn. Hoeft misschien voor bij mij niks te zeggen maar better safe...

Maarja eerst maar eens zwanger zien te worden ofzo :')
pi_175915267
Ja ik snap de beweegredenen zeker; en dan is aanvullend wel heel erg nuttig idd :Y

Nou vanmorgen getest en hartstikke wit; dus gewoon gaan werken en zo dus aan de borrel (en ook met kerst en oud/nieuw) :+
  vrijdag 22 december 2017 @ 10:06:56 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175915753
De witte test van gisteren was misschien nog aan de vroege kant, dus ik heb vanochtend opnieuw getest. En....hartstikke wit.

Ik reken er nu op dat ik vandaag of morgen ongesteld word en heb daar zo, zo, zo ontzettend geen zin in. Blegh, kan wel janken. [/klaagmodus]
pi_175917878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef Tink89 het volgende:
De witte test van gisteren was misschien nog aan de vroege kant, dus ik heb vanochtend opnieuw getest. En....hartstikke wit.

Ik reken er nu op dat ik vandaag of morgen ongesteld word en heb daar zo, zo, zo ontzettend geen zin in. Blegh, kan wel janken. [/klaagmodus]
:*
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:14:35 #258
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175921381
Ik denk dat ik mij ook mag melden in dit topic. 7 december de spiraal laten verwijderen met het idee 'we zien wel hoe snel het gaat' en vandaag foliumzuur gekocht :).
pi_175921455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk dat ik mij ook mag melden in dit topic. 7 december de spiraal laten verwijderen met het idee 'we zien wel hoe snel het gaat' en vandaag foliumzuur gekocht :).
Welkom :)
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:34:03 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175921821
quote:
Welkom! Snel beginnen met foliumzuur dan, dat moet eigenlijk vanaf vier weken voor een eventuele bevruchting. Wil je ook in de op? Moet je even een modje lief aankijken :D
pi_175928901
Het stom Tink! En ook bij jou PreimGirl! Op naar de volgende ronde en een kerstfeest zonder dat je dingen moet laten staan :*

Ik ben bij de eerste poliklinisch bevallen, nr 2 thuis. Toch was ik bij beide uitgebreid verzekerd voor poliklinische bevallingen en geen eigen bijdrage van de kraamzorg. Dit keer blijf ik bij Zilveren kruis, lijkt prima geregeld en ook dit pakket vind ik fijn. Mocht een 3e lukken dan wil ik graag weer thuis bevallen.

Rond kerst zijn mijn meest vruchtbare dagen. Ben benieuwd of ik mn vent zo ver krijg, na feestjes is hij zo in slaap o|O .
♥ J & S
pi_175928912
En welkom Helsinki
♥ J & S
pi_175940110
Natuurlijk wel klap, gewoon wat wijn geven en dan willen ze altijd wel toch :P

Hier geen streepjes en 4 dagen na nod. Beetje balen, wel of geen wijn ;)
  zaterdag 23 december 2017 @ 08:26:12 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175940183
Ik heb mijn nod vandaag, maar ben niet ongesteld...

Edit: maar de test blijft wit

[ Bericht 31% gewijzigd door Tink89 op 23-12-2017 08:59:40 ]
pi_175943132
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:26 schreef Tink89 het volgende:

Nahjah dan kan het wel nog! Mijn test werd pas een dag of 6 na NOD positief..
pi_175943226
quote:
Welkom :)
pi_175943279
Ik zit alweer op cyclus dag 20 vandaag maar nog niks van een eisprong te bekennen (geen slijm). Bij mijn vorige cyclus kwam de eisprong op dag 26 dus hopelijk volgende week..dat zou wel betekenen dat met een eventuele zwangerschap het kindje verwekt is met de kerst haha.

Inmiddels is op Facebook de tweede kind ronde begonnen, allemaal zwanger zo wat. Hebben jullie daar ook moeite mee, of ben ik de enigste?
pi_175943696
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Kiara2009 het volgende:
Ik zit alweer op cyclus dag 20 vandaag maar nog niks van een eisprong te bekennen (geen slijm). Bij mijn vorige cyclus kwam de eisprong op dag 26 dus hopelijk volgende week..dat zou wel betekenen dat met een eventuele zwangerschap het kindje verwekt is met de kerst haha.

Inmiddels is op Facebook de tweede kind ronde begonnen, allemaal zwanger zo wat. Hebben jullie daar ook moeite mee, of ben ik de enigste?
Moeite niet maar heb wel zoiets van zou ook wel lekker mee willen zwangeren. Vooral omdat twee vriendinnen van mij nu zwanger zijn O+
pi_175945903
quote:

wat vervelend he? De onduidelijkheid... wel kans geen kans!
Rot dat je testen nog wit zijn!

quote:
Welkome.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Kiara2009 het volgende:

Geen moeite. Ik vind het ontzettend leuk voor diegene waar het bij lukt en echo's kunnen showen.
Wel willen wij ook graag weer op dat punt komen :D
Schudden voor gebruik
pi_175946632
quote:
Spannend! :)
pi_175946653
quote:

Oh. Bah.... :(
pi_175946709
Een witte test en niet ongesteld zijn is zo ontzettend stom... :r
pi_175946762
Hier CD 34. Toch gaat de tijd wel snel na het miskraamgebeuren.

Denk dat m’n ovulatie er aan komt. Geen idee of ik gelijk heb. :')

We zien het allemaal wel. :)
pi_175947681
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:26 schreef Tink89 het volgende:

Is ook rot. Had ik afgelopen maand. Echt grrr
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:38:37 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175948957
Nog steeds geen doorgebroken dijken...

Wel een nieuwe auto gekocht vandaag! M'n broertje gaat hem voor me opknappen. En ik heb cake en merengue en koekjes en zulks voor kerst gebakken ~:)

Vertaling: ik heb heel veel afleiding gezocht.
pi_175949555
Hier ook spannend. Over 2 dagen zit ook weer op dag 8 dpo. Afgelopen 2 maanden was ik toen alweer ongesteld (had korte luteale fase, eerder nooit gehad). Hopelijk deze maand beter en twee streepjes op 1 januari.

Wie heeft nog meer binnenkort NOD? PriemGirl al ongesteld (of hopelijk niet natuurlijk)? :+

Welkom Helsinki!
pi_175954043
Welkom helsinki!

Balen tink.. idd superstom als je later ongesteld wordt en wel een witte test hebt :r.

Spannend june! Lopen we qua NOD een beetje gelijk op, ik ga richting vruchtbare dagen en heb ook begin januari dan m’n NOD (korte luteale fase hiero).

@stippel ik denk dat geen enkele man het echt prettig vind om zich te laten testen, en daarbij lijkt het me zelf ook best awkward om zo’n potje kwak in je binnenzak oid warm te moeten houden en ergens te moeten inleveren :+.
pi_175954556
De NOD lijst loopt een beetje achter.
pi_175955032
Bijgewerkt ;)

Stom he Tink! ik zit ook maar te wachten :(
  zaterdag 23 december 2017 @ 21:18:32 #280
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175956734
Bedankt allemaal O+.
Uiteraard ook meteen begonnen met het slikken van foliumzuur. Ik gebruik Clue als app en zou 30 december ongesteld moeten worden. Het is zo spannend :D.

Tink, wat ben je lekker bezig geweest! Stom van de witte test zeg :(.
pi_175959012
Ik was vergeten dat we een nodlijst hadden :D Heb hem even bijgewerkt.
  zaterdag 23 december 2017 @ 22:40:29 #282
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_175959650
Mijne is 31/12. Spannend! Ik voel al gekke kraampjes maar zal wel aankomende menstruatie zijn, ik zie wel vaker spoken. Gek hoe je lichaam je voor de gek kan houden
  zondag 24 december 2017 @ 06:55:12 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175965227
Nog steeds niks... Ik gooi er nog een test tegenaan.

En die is weer wit. Ik ben wel echt kurkdroog :X Ga zo naar mijn familie en blijf daar slapen en dan morgen direct door naar de schoonfamilie, dat wordt mv en tampons mee en de 'jeeej, jullie worden opa en oma'-cadeautjes... Just in case.

[ Bericht 76% gewijzigd door Tink89 op 24-12-2017 07:22:26 ]
pi_175966893
Wat balen tink, die onzekerheid.

Welkom Helsinki!

Ik heb mijn nod ook ergens komende week. Veel tijd om erover na te denken heb ik niet want ik heb een behoorlijke zieke peuter. Zelfs een koortsstuip gehad 's nachts.
pi_175979989
Mlb, bah wat naar!! :{ Zo’n koortsstuip lijkt me niet prettig om mee te maken.

Hoop dat het snel weer beter gaat. :*

Een hele fijne Kerst allemaal!
pi_175980307
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Missladybug het volgende:

Welkom Helsinki!

Ik heb mijn nod ook ergens komende week. Veel tijd om erover na te denken heb ik niet want ik heb een behoorlijke zieke peuter. Zelfs een koortsstuip gehad 's nachts.
Oh bah ik hoop dat hij snel beter is!
  maandag 25 december 2017 @ 05:25:03 #287
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175985658
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Missladybug het volgende:

Welkom Helsinki!

Oh getsie, wat naar. Ik hoop dat de peuter zich gauw weer beter voelt.

Fijne kerst allemaal *O*. De mijne begint goed met een verkoudheid en blaasontsteking dus ik mag over een uurtje een kuurtje op gaan halen. Pfff.
pi_175987682
Iedereen prettige kerstdagen ~:)
pi_175992019
Oh mlb dat lijkt me zo naar en eng! Hopelijk gaat het alweer beter met Mies :*.

Fijne feestdagen allemaal! ~:)
pi_175992209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef June. het volgende:
Hier ook spannend. Over 2 dagen zit ook weer op dag 8 dpo. Afgelopen 2 maanden was ik toen alweer ongesteld (had korte luteale fase, eerder nooit gehad). Hopelijk deze maand beter en twee streepjes op 1 januari.

Wie heeft nog meer binnenkort NOD? PriemGirl al ongesteld (of hopelijk niet natuurlijk)? :+

Welkom Helsinki!
Nope nog helemaal niks hier; maar komt vast wel :+ maar dus nog helemaal niet stabiel in cyclus :') verdeurie :') blijft dus gokken, maar goed.
Ik heb in ieder geval genoten van wat champagne en wijntjes gisteren in belgie bij m’n familie. Nu op weg naar schoonfamilie voor het volgend kerstfeest ~:)

Fijne dagen iedereen >:O
  maandag 25 december 2017 @ 15:40:24 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175994729
Hier nog steeds niet ongesteld en de (stiekeme) zwangerschapstest bij mijn moeder vanochtend was nog steeds wit. Zit nu op 2 dagen na mijn nod en 16 dagen na m'n ovulatie. Cd 30. Ik snap er niks meer van.
pi_175995804
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteld en de (stiekeme) zwangerschapstest bij mijn moeder vanochtend was nog steeds wit. Zit nu op 2 dagen na mijn nod en 16 dagen na m'n ovulatie. Cd 30. Ik snap er niks meer van.
Het kan nog alle kanten op Tink :*. Het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG aan hebt gemaakt, een late innesteling hebt of dat je cyclus deze ronde raar doet. Geef het even de tijd, hoe frustrerend dit ook is .

Fijne kerst allemaal en hopelijk volgend jaar allemaal in Z&G :*
pi_175995971
Het kan hoor Tink, late innesteling of gewoon in verhouding weinig HCG.. maar het kan ook gewoon een late ongesteldheid zijn.

Ik ben misselijk, zoals ik dat bij Js was...
Maar ik verwacht er weinig van. Ik was trouwens altijd langzaam met HCG... lang lichte streepjes..
  dinsdag 26 december 2017 @ 09:54:11 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176007357
Tja, ik zie het wel. Vooralsnog wit en droog...

En spannend Loj! Ik duim voor je :)
pi_176007951
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Stom... :{

Hoop toch nog op iets moois. O+
pi_176007958
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Loj het volgende:
Het kan hoor Tink, late innesteling of gewoon in verhouding weinig HCG.. maar het kan ook gewoon een late ongesteldheid zijn.

Ik ben misselijk, zoals ik dat bij Js was...
Maar ik verwacht er weinig van. Ik was trouwens altijd langzaam met HCG... lang lichte streepjes..
Spannend!
pi_176007961
Helemaal niets en wit!
Net maar wat testjes besteld.. ik ga er vanuit dat ik dan nog geen eisprong heb gehad..

En het is echt heel stom dit keer, misselijk, moe en werd vannacht tot 3x toe wakker omdat ik dorst had (dat had ik bij m'n beide jongens ook, en nee: had geen alcohol op ;) )
pi_176008023
Heb hier iets stoms gedaan, wat ik eigenlijk helemaal niet van plan was... Maar kon het niet laten. :')

Ik had het vermoeden dat m’n ovulatie er aan kwam en heb testjes gedaan.

Is die laatste positief? :{ Test vanavond en morgen nog wel even en dat vind ik het wel prima hoor. Vandaag CD 37. Anders blijf ik aan het testen... :')

pi_176008811
Soof gooi er nog eens een zwangerschapstest tegenaan :o Een ovulatietest kan namelijk ook positief zijn als je zwanger bent.
pi_176009860
Spannend Tink kan idd alle kanten opgaan! We duimen!

Soof ik vind streepjes ovulatietesten zo moeilijk! Maar wat Camac zegt proberen?

MLB beterschap!!

Veel nods die er aankomen! Ik duim voor jullie.

Ik ben er achter gekomen dat ik een iets kortere luteale fase heb dan dat ik dacht. 11 dagen, nod is rond 4 jan. Ergens het idee dat het wel gelukt is dit keer maar goed het kan alle kanten op :’). Gewoon wachten dus!

Fijne 2e kerstdag O+
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')