abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 december 2017 @ 19:46:39 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175873286
Ik, tot morgen of overmorgen...

En voor het eerst is een bestelling van klackstar niet binnengekomen. Is het in deze tijd van het jaar normaal dat dat tien dagen langer duurt? Ik heb geen account (bestel altijd als gast) en kan de verkoper geen bericht sturen...

[ Bericht 79% gewijzigd door Tink89 op 20-12-2017 20:31:16 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175875311
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik, tot morgen of overmorgen...

En voor het eerst is een bestelling van klackstar niet binnengekomen. Is het in deze tijd van het jaar normaal dat dat tien dagen langer duurt? Ik heb geen account (bestel altijd als gast) en kan de verkoper geen bericht sturen...
Is het een brievenbuspakketje? Op brievenbuspost zit momenteel ivm de kerstdrukte veel vertraging.
pi_175876395
Is brievenbus ja. En die lopen enorm achter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175878685
Ik gebruik de ovulatietesten van Zwanger&Kids, die bevallen erg goed. :)

En de volgende werkdag krijg je ze discreet door de brievenbus.
:)
pi_175878828
Wat een streepjesregen. Gefeliciteerd meiden! En balen Majo, het is jou ook zo gegund.. hoe voel je je eronder?

Qua verzekeringen vind ik ook lastig. Zag bij cz dat 1 aanvullend pakket maar iets van 7 euro per maand extra kost maar wel bijna alles vergoed (behalve bijdrage kraamzorg). Misschien doe ik dat wel. Die 200 euro dat dat kost weegt niet op tegen de hogere premie volgens mij.

Verder zit ik ook weer te wachten. Hooelijk niet weer binnen een week ognesteld.. :
Shine bright like a diamond.
pi_175885022
Ik ben bij cz gebleven, maar ik zit nu collectief via mijn werkgever. Zeker even naar kijken als je die optie hebt, want je krijgt dan korting en ze bieden meer dekkingen dan binnen de “normale” pakketten (nu heb ik bijv 21 keer fysio ipv 9 keer en volledige eigen bijdrage kraamzorg vergoed).

En mijn streepjes worden nu echt donkerder! *O*
pi_175885055
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
pi_175885152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
Ik neem van davitamon de mama-vitamines. Daar zit foliumzuur al in en een hoop extra’s.
pi_175885305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
Shine bright like a diamond.
pi_175885338
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik neem van davitamon de mama-vitamines. Daar zit foliumzuur al in en een hoop extra’s.
Dus daar slik je dan niet nog extra foliumzuur naast ?
pi_175885341
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:31 schreef June. het volgende:

[..]

Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
Mmmm Okee. Normaal eet ik redelijk gevarieerd maar de laatste periode niet zo, omdat het erg druk en hectisch is.. wil na deze week wel weer beter op mijn voeding gaan letten
pi_175885482
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:34 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Dus daar slik je dan niet nog extra foliumzuur naast ?
In de davitamon mama zit genoeg foliumzuur ;)
pi_175885526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
10 mcg vitamine D per dag, gedurende zwangerschap en borstvoeding.
  donderdag 21 december 2017 @ 08:02:43 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175885528
Witte test vanochtend en - alsof m'n lijf het gebrek aan streepjes snapt - instant lage rugpijn... Ik ga de kerst ongesteld doorbrengen, vrees ik. Op naar ronde 4 dan maar -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175887014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 06:49 schreef Dromertje23 het volgende:
Gelukkig silliegirl !!

Ik heb even een vraagje.. nu slik ik alleen foliumzuur, maar is het verstandig om nog extra vitamines of iets in te nemen ?
Ik heb multi mama van new care. Kost wel wat maar daar heb je idd 2 pillen bij: 1 foliumzuur en 1 met een bomvol extra vitaminen. Je hebt ze ook voor je vriend/man (multi papa) eventueel :)

Hier morgenochtend toch maar even testen... Ik heb kerstborrel en kerstdiner van het werk en daar vloeit de alcohol meestal wel rijkelijk. Als ik bij alles 'nee' zeg omdat er een kans is, zien ze zo door me heen en ik wil liever niet dat m'n collega's het als eerste weten :') En m'n vriend wil ook niet dat ik gewoon blind wel ga drinken als er toch een kans is.
Dus morgen testen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het niks is. Ik heb pas vorige maand een normale cyclus en een ietwat normale ongesteldheid.
M'n vriend is er best wel nerveus onder; het is zo schattig om te zien *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 21 december 2017 @ 10:14:26 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175887115
In de Davitamon mama zit genoeg foliumzuur. Dus ik slik die niet nog eens ernaast.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175887182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:45 schreef silliegirl het volgende:
Nee. Mijn advies aan iedereen zou zijn om niet te blijven testen.

Maar goed, zelf mijn eigen advies volgen kan ik dus al niet :')
Ik heb een onregelmatige cyclus nog en wij hebben nu seks wanneer we zin hebben (is vooral ook goed om het zaad goed te houden) en wanneer mijn ovulatie nadert, doen we het elke dag.
Maar ik gebruik de ovulatietesten van de Action nu elke dag om te kijken wanneer hij gaat komen, gelukkig kosten ze niks anders had ik het niet gedaan. Ik voel namelijk geen eisprong, nooit gedaan. Het slijm hou ik ook in de gaten, maar tot nu toe nog niks..
pi_175887246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:18 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Ik heb een onregelmatige cyclus nog en wij hebben nu seks wanneer we zin hebben (is vooral ook goed om het zaad goed te houden) en wanneer mijn ovulatie nadert, doen we het elke dag.
Maar ik gebruik de ovulatietesten van de Action nu elke dag om te kijken wanneer hij gaat komen, gelukkig kosten ze niks anders had ik het niet gedaan. Ik voel namelijk geen eisprong, nooit gedaan. Het slijm hou ik ook in de gaten, maar tot nu toe nog niks..
Het ging over zwangerschapstesten :) groot gelijk vwb ovulatietesten. Hoeveel verspringt jouw cyclus?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175887357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:08 schreef June. het volgende:
Wat een streepjesregen. Gefeliciteerd meiden! En balen Majo, het is jou ook zo gegund.. hoe voel je je eronder?

Qua verzekeringen vind ik ook lastig. Zag bij cz dat 1 aanvullend pakket maar iets van 7 euro per maand extra kost maar wel bijna alles vergoed (behalve bijdrage kraamzorg). Misschien doe ik dat wel. Die 200 euro dat dat kost weegt niet op tegen de hogere premie volgens mij.

Verder zit ik ook weer te wachten. Hooelijk niet weer binnen een week ognesteld.. :
Ik kwam via independer uit op Zilveren Kruis.. 126 euro (aanvullend 40 uur kraamzorg + 100% vergoeding bevalling, niet medisch) Ik ben nog niet zwanger maar ik neem het er toch maar bij want ja je moet er toch rekening mee houden.
pi_175887370
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 07:31 schreef June. het volgende:

[..]

Als je normaal gevarieerd eet niet. Vitamine D is wel handig in de wintermaanden.
Ik heb de pillen van Etos "Multi zwanger worden" die zijn top!
pi_175887394
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het ging over zwangerschapstesten :) groot gelijk vwb ovulatietesten. Hoeveel verspringt jouw cyclus?
oh haha sorry...

Mijn eerste ronde vorige maand was ik 40 dagen en ik zit nu inmiddels alweer op cyclus dag 18. Ik hoop deze maand minder... Het lijkt me zo leuk om het te weten rond oud en nieuw! Mijn vriend en ik zijn 12 jaar samen en wij willen nu wel echt een kindje :)

Maar ik ben sowieso al heel blij dat ik direct na het stoppen van de pil na 12 jaar toch direct weer een eisprong heb gekregen. Ik lees hier en daar dat er vrouwen zijn die de eerste 6 maanden geen eisprong krijgen.....
pi_175887543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:32 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Ik kwam via independer uit op Zilveren Kruis.. 126 euro (aanvullend 40 uur kraamzorg + 100% vergoeding bevalling, niet medisch) Ik ben nog niet zwanger maar ik neem het er toch maar bij want ja je moet er toch rekening mee houden.
Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo.. :@ Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Wellicht denk ik daar gewoon te nuchter over :@ Ik hou het wel bij m'n potje :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175887592
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo.. :@ Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Wellicht denk ik daar gewoon te nuchter over :@ Ik hou het wel bij m'n potje :P
Je kunt nadenken over zaken als fysiotherapie (want stel dat je bekkenklachten krijgt), vergoeding voor lacatatiekundige (ook niet in basispakket), vergoeding voor de eigen bijdrage van de kraamzorg, vergoeding voor cursussen rondom de bevalling.. sommige aanvullende pakketten vergoeden best veel wat je anders zelf moet betalen.
pi_175887653
Hmm ja allemaal dingen die ik eigenlijk wel al vergeleken heb... Ok ben ik in ieder geval zeker dat ik niks over het hoofd heb gezien. Thx ! :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 21 december 2017 @ 11:09:12 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175887927
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo.. :@ Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Wellicht denk ik daar gewoon te nuchter over :@ Ik hou het wel bij m'n potje :P
Dat verschilt ook per persoon natuurlijk. Ik wil per se wel in het ziekenhuis of kraamhotel bevallen en niet thuis. Dus dat maakt de situatie al iets anders. En dan nog de kraamzorg, lactatiekundige, de kolf en het tens apparaat en het kraampakket. Bovendien heb ik m'n aanvullende verzekering ook voor alternatieve therapie, fysiotherapie en m'n ehbo-diploma dat ik komend jaar wil halen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')