abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175858576
Oh dromertje O+ O+ O+ Ik hoop zeker ook op een plakker *O*
Denk maar zo: een streep is een streep O+ Maar over een week pas weer testen; niet meteen 5 tests na elkaar want dat zegt zo weinig.. Dat blijkt maar weer ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175858663
Ja Dromertje O+
Nog meer regen...

Hier geen enkele aanwijzing dat er bloed aankomt...
Vrijdag nog maar een keer testen bij het uitblijven :)
pi_175858693
Dromertje gefeliciteerd *O*

Ik twijfel of ik misschien dit topic maar moet verlaten. Ondanks dat ik het jullie allemaal gun, merk ik dat ik er steeds meer moeite mee heb dat eigenlijk alleen de dames vertrekken die ik ook heb zien komen. Confronterend enzo.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:22:46 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175858957
Gefeliciteerd dromertje!

Ik doe helaas niet mee aan de streepjesregen. De test was zo wit als sneeuw...

B.ertha heel begrijpelijk, ik ben hier ook een tijdje weggeweest. Als je het zo voelt kun je beter uit zelfbescherming niet meelezen :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_175858988
Sillie, er klopt nooit een zak van die testen met weekaanduiding, maak je daar geen zorgen over! :*

Dromertje gefeliciteerd!
pi_175859186
Dromertje wat ontzettend fijn! Na al die lange cyclussen eindelijk raak O+ Gefeliciteerd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 20 december 2017 @ 09:43:41 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175859326
Dromertje *O*

Ik zou vrijdag pas testen, maar ben zo nieuwsgierig... Misschien doe ik morgen wel alvast een poging.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175859382
:* Majo :'(
pi_175859504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:22 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd dromertje!

B.ertha heel begrijpelijk, ik ben hier ook een tijdje weggeweest. Als je het zo voelt kun je beter uit zelfbescherming niet meelezen :*
Oh wat jammer... Maar ik las dat je je er al op had ingesteld... Dan nog is het natuurlijk flink balen. Lekker aan de wijn en gerookte zalm met kerst en oud en nieuw dan maar en hopen op de volgende ronde :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175860018
Gefeliciteerd Dromertje!!! Hopelijk gauw een knaller!!

Oh Majo.. Wat vreselijk -O- Weer een kerst en oud en nieuw niets (onderweg).

B.ertha. Dan is het een goeie keuze inderdaad om niet meer mee te lezen.
Sterkte!

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn ei was. Vorige week maandag had ik een donker streepje op de ovu, Dag later weer lichter.
Maar ik ben door blijven testen en vrijdag had ik weer een knaller. Toen was mijn temperatuur wel al hoog.
Stom he... Dan ben je al anderhalf jaar bezig voor een tweede notabene, heb je nog geen idee waar je mee bezig bent :+
pi_175860134
quote:
Gefeliciteerd dromertje!

Pffff, vreselijk. Barste spontaan in tranen uit toen ik je bericht las. Deels omdat ik het zo vervelend vind en deels omdat mijn lichaam ook van slag is.

Hoe lang duurt het voor zwangerschapshormonen het lichaam hebben verlaten?
pi_175860242
quote:
Gefeliciteerd dromertje!

Oh wat jammer -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175860680
Gefeliciteerd dromertje!

Stom MaJo :*

Wat betreft de cb test met weekaanduiding ik zou daar niet te hard aan trekken hoor! Die testen zijn altijd beetje vreemd!

Mijn lijf lijkt de weg kwijt ik verwacht mijn eisprong pas maandag ongeveer maar liep gister bijna leeg :’). Ben benieuwd of het een foutje is of dat mijn eisprong flink vroeg is vergeleken met normaal. We gaan t zien *)
♥ J & S
pi_175861787
Gefeliciteerd dromertje! *O*

Bertha begrijpelijk :*. Doen waar je je goed bij voelt. Voel je ook vrij om hier te spuien als dat helpt he?

Majo nee -O- ;( wat shit zeg..

Hier weinig nieuws.. zit weer op m’n ei te wachten. HA wil dat mijn vriend zich laat testen (maar die wil dat niet zo graag doen geloof ik :X) en wil met een gyn gaan bellen voor overleg ivm vermoeden korte luteale fase.

Ik heb wel enorme nesteldrang :’). Heb zo’n toffe babykamer gezien, en ook nog eens hier om de hoek O+. (Ik zocht een leuke nieuwe peuterkast, ben niet gericht babykamers aan het zoeken he :P).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175862466
Die test met indicator geeft vaak niet de goede termijn aan. Ik begreep dat als je bijv 4+6 dagen was er vaak ook staat 1-2.

B.ertha :* knuffel voor jou. Kan me goed voorstellen dat het confronterend is. Hopelijk ben je snel zelf aan de beurt.

Majo balen, ondanks dat je het verwacht had!

Hey klap gewoon de rest van de maand gezellig maken *O*

Foto van de kamer Feyre? O+

Ik ben net gebeld d door de vk. Andere als bij G omdat die echt super fijn was maar de praktijk was een km lopen vanaf de bus en dat had ik al vrij vlot moeite mee.
Deze was ik in oktober ook aangemeld. Ik heb 9 januari echo met 7 weken vanwege de vele miskramen. En 15 januari intake echo en gesprek met gyn erbij.
Als jullie het niet erg vinden blijf ik nog even hangen..in ieder geval tot 9 januari.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 20-12-2017 12:32:28 ]
pi_175862554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:44 schreef Feyre het volgende:
Gefeliciteerd dromertje! *O*

Bertha begrijpelijk :*. Doen waar je je goed bij voelt. Voel je ook vrij om hier te spuien als dat helpt he?

Majo nee -O- ;( wat shit zeg..

Hier weinig nieuws.. zit weer op m’n ei te wachten. HA wil dat mijn vriend zich laat testen (maar die wil dat niet zo graag doen geloof ik :X) en wil met een gyn gaan bellen voor overleg ivm vermoeden korte luteale fase.

Ik heb wel enorme nesteldrang :’). Heb zo’n toffe babykamer gezien, en ook nog eens hier om de hoek O+. (Ik zocht een leuke nieuwe peuterkast, ben niet gericht babykamers aan het zoeken he :P).
waarom wil hij zich niet laten testen?
quote:
Gefeliciteerd dromertje!

Neeeej! Verdorie!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:01 schreef B.ertha het volgende:
Dromertje gefeliciteerd *O*

Ik twijfel of ik misschien dit topic maar moet verlaten. Ondanks dat ik het jullie allemaal gun, merk ik dat ik er steeds meer moeite mee heb dat eigenlijk alleen de dames vertrekken die ik ook heb zien komen. Confronterend enzo.
Ik ben er nog ;)
Dat het ontzettend rot voelt, omdat je het zelf ook zo graag wil.
De wereld kruipt niet voor ook al voelt het soms wel zo.

Maar doe vooral waar jouw behoefte ligt. Als dat even bij op een afstand houden is... dan is dat toch ook prima? Als dat eens in de maand neuzen of een hallo ik leef nog bericht is.. ook prima.. etc .

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 07:29 schreef Dromertje23 het volgende:
Ik deed vanmorgen een test en durfde bijna niet te kijken, maar toen ik keek stonden er 2 streepjes ! 😃
Ik weet niet hoe ik een foto upload en daar heb ik nu ook geen tijd voor maar wilde het toch even vertellen.

Ik kan het gewoon niet geloven ! En word er ook gelijk een beetje onzeker van, omdat ik zo graag wil dat het allemaal goed blijft gaan.
O+ *O*
Schudden voor gebruik
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 13:30:34 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175864109
Thanks lieve meiden! Ik ben er rustig onder. Ik ga lekker genieten van kerst en oud en nieuw zonder me zorgen te hoeven maken over wat ik wel en niet mag. En dan in 2018 weer met frisse moed er tegenaan!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_175864322
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:14 schreef Camac het volgende:

[..]

Vooral niet als potentieel zwangere of bevallen vrouw met een verwoest bekken.

Verloskundige zorg maar ook bekkenfysiotherapie(!) zitten beiden in het basispakket.

Eigen bijdrage voor kraamzorg thuis (max 200 ongeveer) en eigen bijdrage voor een ziekenhuisbevalling-op-eigen-verzoek en lactatie-advies kun je je voor bijverzekeren. Vaak schroeven ze de prijzen adhv je leeftijd dusdanig op dat je het er maar net uithaalt. :')
  woensdag 20 december 2017 @ 13:59:22 #219
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175864788
In mijn aanvullende verzekering zit ook nog een kraampakket, vergoeding voor kolf en tens en de lactatiekundige enzo. Naast eigen bijdragen voor ziekenhuisbevalling en kraamzorg.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175866269
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:39 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Verloskundige zorg maar ook bekkenfysiotherapie(!) zitten beiden in het basispakket.

dat geldt alleen voor bekkenfysio bij urine-incontinentie.
pi_175869838
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Staat sowieso op planning. Meneer wil alleen in Amsterdam wonen. Prima, dan regel jij het maar allemaal.

Wil weer dit soort foto's naar vriendinnen en man kunnen verzenden.

https://imgur.com/a/8FUFc
Ah zo!

Ja dat snap ik heel goed. :)
:)
pi_175869921
MaJo. Verdomme. :{

Dromertje, gefeliciteerd!

Het is zo dubbel. Voor de één prachtig nieuws en voor de ander.....

:*
:)
pi_175870057
Nou, ben denk ik ongesteld gezien hoeveelheid. Eens zien of ik het einde van maand weer wordt. :9~
pi_175871391
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, ben denk ik ongesteld gezien hoeveelheid. Eens zien of ik het einde van maand weer wordt. :9~
waarschijnlijk gewoon een verschuiving..
Schudden voor gebruik
pi_175871513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 18:48 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewoon een verschuiving..
Ja, na 20 dagen alweer ongesteld. Het is wel heel anders, veel lichter. Maar goed, hopelijk is dit voor even zo een ontregeling en ben ik snel weer de oude.

Wie oh wie op wachtbankje nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')