abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175892787
quote:
2s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Maar... met wat rekening houden...? Ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie ofzo.. :@ Ik ga er vanuit dat ik niet in het ziekenhuis ga bevallen (ik hoef het niet persé in ieder geval). En als er medische indicatie is dan wordt dit ook vergoed vanuit basis.
Wellicht denk ik daar gewoon te nuchter over :@ Ik hou het wel bij m'n potje :P
Rekening houden dat ik volgend jaar zwanger kan zijn. Ik wil sowieso bevallen in ziekenhuis en ik weet dat met medische indicatie alles zal worden vergoed maar ik bedoel die 200 euro wat het me gaat kosten extra (voor een heel jaar) als ik deze aanvullende verzekering neem doe ik het maar gewoon :). Voor het geval het geen medische indicatie zal worden dan is dit in mijn geval goedkoper dan wanneer ik alles los moet betalen (40 uur kraamzorg + bevalling).
Het risico dat het een medische indicatie kan worden moet ik dan maar nemen haha

[ Bericht 17% gewijzigd door Kiara2009 op 21-12-2017 15:06:18 ]
pi_175894710
Ja dat snap ik. Als je sowieso in het ziekenhuis wil bevallen is aanvullend wel de moeite idd :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_175907047
Als je pijnstilling zou willen word je automatisch medisch en word alles vergoed. Kan ook een tactiek zijn hehe. :+

Maar goed overwegingen zijn voor iedereen anders. Ik zou ook graag in het ziekenhuis bevallen als het ooit zover is. Maar ben dan ook redelijk bevooroordeeld door een vriendin die in opleiding is tot gynaecoloog. Teveel drama gehoord ;)
Shine bright like a diamond.
pi_175907701
Ik ook ziekenhuis. In onze familie hebben baby's het opvallend vaak moeilijk tijdens de bevalling dat er ingegrepen moet worden. En dat ze blij waren in het ziekenhuis te zijn. Hoeft misschien voor bij mij niks te zeggen maar better safe...

Maarja eerst maar eens zwanger zien te worden ofzo :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175915267
Ja ik snap de beweegredenen zeker; en dan is aanvullend wel heel erg nuttig idd :Y

Nou vanmorgen getest en hartstikke wit; dus gewoon gaan werken en zo dus aan de borrel (en ook met kerst en oud/nieuw) :+
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 22 december 2017 @ 10:06:56 #256
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175915753
De witte test van gisteren was misschien nog aan de vroege kant, dus ik heb vanochtend opnieuw getest. En....hartstikke wit.

Ik reken er nu op dat ik vandaag of morgen ongesteld word en heb daar zo, zo, zo ontzettend geen zin in. Blegh, kan wel janken. [/klaagmodus]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175917878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef Tink89 het volgende:
De witte test van gisteren was misschien nog aan de vroege kant, dus ik heb vanochtend opnieuw getest. En....hartstikke wit.

Ik reken er nu op dat ik vandaag of morgen ongesteld word en heb daar zo, zo, zo ontzettend geen zin in. Blegh, kan wel janken. [/klaagmodus]
:*
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:14:35 #258
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175921381
Ik denk dat ik mij ook mag melden in dit topic. 7 december de spiraal laten verwijderen met het idee 'we zien wel hoe snel het gaat' en vandaag foliumzuur gekocht :).
pi_175921455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:14 schreef Helsinki het volgende:
Ik denk dat ik mij ook mag melden in dit topic. 7 december de spiraal laten verwijderen met het idee 'we zien wel hoe snel het gaat' en vandaag foliumzuur gekocht :).
Welkom :)
  vrijdag 22 december 2017 @ 14:34:03 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175921821
quote:
Welkom! Snel beginnen met foliumzuur dan, dat moet eigenlijk vanaf vier weken voor een eventuele bevruchting. Wil je ook in de op? Moet je even een modje lief aankijken :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175928901
Het stom Tink! En ook bij jou PreimGirl! Op naar de volgende ronde en een kerstfeest zonder dat je dingen moet laten staan :*

Ik ben bij de eerste poliklinisch bevallen, nr 2 thuis. Toch was ik bij beide uitgebreid verzekerd voor poliklinische bevallingen en geen eigen bijdrage van de kraamzorg. Dit keer blijf ik bij Zilveren kruis, lijkt prima geregeld en ook dit pakket vind ik fijn. Mocht een 3e lukken dan wil ik graag weer thuis bevallen.

Rond kerst zijn mijn meest vruchtbare dagen. Ben benieuwd of ik mn vent zo ver krijg, na feestjes is hij zo in slaap o|O .
♥ J & S
pi_175928912
En welkom Helsinki
♥ J & S
pi_175940110
Natuurlijk wel klap, gewoon wat wijn geven en dan willen ze altijd wel toch :P

Hier geen streepjes en 4 dagen na nod. Beetje balen, wel of geen wijn ;)
  zaterdag 23 december 2017 @ 08:26:12 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175940183
Ik heb mijn nod vandaag, maar ben niet ongesteld...

Edit: maar de test blijft wit

[ Bericht 31% gewijzigd door Tink89 op 23-12-2017 08:59:40 ]
pi_175943132
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:26 schreef Tink89 het volgende:

Nahjah dan kan het wel nog! Mijn test werd pas een dag of 6 na NOD positief..
pi_175943226
quote:
Welkom :)
pi_175943279
Ik zit alweer op cyclus dag 20 vandaag maar nog niks van een eisprong te bekennen (geen slijm). Bij mijn vorige cyclus kwam de eisprong op dag 26 dus hopelijk volgende week..dat zou wel betekenen dat met een eventuele zwangerschap het kindje verwekt is met de kerst haha.

Inmiddels is op Facebook de tweede kind ronde begonnen, allemaal zwanger zo wat. Hebben jullie daar ook moeite mee, of ben ik de enigste?
pi_175943696
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Kiara2009 het volgende:
Ik zit alweer op cyclus dag 20 vandaag maar nog niks van een eisprong te bekennen (geen slijm). Bij mijn vorige cyclus kwam de eisprong op dag 26 dus hopelijk volgende week..dat zou wel betekenen dat met een eventuele zwangerschap het kindje verwekt is met de kerst haha.

Inmiddels is op Facebook de tweede kind ronde begonnen, allemaal zwanger zo wat. Hebben jullie daar ook moeite mee, of ben ik de enigste?
Moeite niet maar heb wel zoiets van zou ook wel lekker mee willen zwangeren. Vooral omdat twee vriendinnen van mij nu zwanger zijn O+
pi_175945903
quote:

wat vervelend he? De onduidelijkheid... wel kans geen kans!
Rot dat je testen nog wit zijn!

quote:
Welkome.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:35 schreef Kiara2009 het volgende:

Geen moeite. Ik vind het ontzettend leuk voor diegene waar het bij lukt en echo's kunnen showen.
Wel willen wij ook graag weer op dat punt komen :D
Schudden voor gebruik
pi_175946632
quote:
Spannend! :)
:)
pi_175946653
quote:

Oh. Bah.... :(
pi_175946709
Een witte test en niet ongesteld zijn is zo ontzettend stom... :r
pi_175946762
Hier CD 34. Toch gaat de tijd wel snel na het miskraamgebeuren.

Denk dat m’n ovulatie er aan komt. Geen idee of ik gelijk heb. :')

We zien het allemaal wel. :)
pi_175947681
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:26 schreef Tink89 het volgende:

Is ook rot. Had ik afgelopen maand. Echt grrr
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:38:37 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175948957
Nog steeds geen doorgebroken dijken...

Wel een nieuwe auto gekocht vandaag! M'n broertje gaat hem voor me opknappen. En ik heb cake en merengue en koekjes en zulks voor kerst gebakken ~:)

Vertaling: ik heb heel veel afleiding gezocht.
pi_175949555
Hier ook spannend. Over 2 dagen zit ook weer op dag 8 dpo. Afgelopen 2 maanden was ik toen alweer ongesteld (had korte luteale fase, eerder nooit gehad). Hopelijk deze maand beter en twee streepjes op 1 januari.

Wie heeft nog meer binnenkort NOD? PriemGirl al ongesteld (of hopelijk niet natuurlijk)? :+

Welkom Helsinki!
pi_175954043
Welkom helsinki!

Balen tink.. idd superstom als je later ongesteld wordt en wel een witte test hebt :r.

Spannend june! Lopen we qua NOD een beetje gelijk op, ik ga richting vruchtbare dagen en heb ook begin januari dan m’n NOD (korte luteale fase hiero).

@stippel ik denk dat geen enkele man het echt prettig vind om zich te laten testen, en daarbij lijkt het me zelf ook best awkward om zo’n potje kwak in je binnenzak oid warm te moeten houden en ergens te moeten inleveren :+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175954556
De NOD lijst loopt een beetje achter.
pi_175955032
Bijgewerkt ;)

Stom he Tink! ik zit ook maar te wachten :(
  zaterdag 23 december 2017 @ 21:18:32 #280
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175956734
Bedankt allemaal O+.
Uiteraard ook meteen begonnen met het slikken van foliumzuur. Ik gebruik Clue als app en zou 30 december ongesteld moeten worden. Het is zo spannend :D.

Tink, wat ben je lekker bezig geweest! Stom van de witte test zeg :(.
pi_175959012
Ik was vergeten dat we een nodlijst hadden :D Heb hem even bijgewerkt.
  zaterdag 23 december 2017 @ 22:40:29 #282
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_175959650
Mijne is 31/12. Spannend! Ik voel al gekke kraampjes maar zal wel aankomende menstruatie zijn, ik zie wel vaker spoken. Gek hoe je lichaam je voor de gek kan houden
  zondag 24 december 2017 @ 06:55:12 #283
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175965227
Nog steeds niks... Ik gooi er nog een test tegenaan.

En die is weer wit. Ik ben wel echt kurkdroog :X Ga zo naar mijn familie en blijf daar slapen en dan morgen direct door naar de schoonfamilie, dat wordt mv en tampons mee en de 'jeeej, jullie worden opa en oma'-cadeautjes... Just in case.

[ Bericht 76% gewijzigd door Tink89 op 24-12-2017 07:22:26 ]
pi_175966893
Wat balen tink, die onzekerheid.

Welkom Helsinki!

Ik heb mijn nod ook ergens komende week. Veel tijd om erover na te denken heb ik niet want ik heb een behoorlijke zieke peuter. Zelfs een koortsstuip gehad 's nachts.
pi_175979989
Mlb, bah wat naar!! :{ Zo’n koortsstuip lijkt me niet prettig om mee te maken.

Hoop dat het snel weer beter gaat. :*

Een hele fijne Kerst allemaal!
pi_175980307
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Missladybug het volgende:

Welkom Helsinki!

Ik heb mijn nod ook ergens komende week. Veel tijd om erover na te denken heb ik niet want ik heb een behoorlijke zieke peuter. Zelfs een koortsstuip gehad 's nachts.
Oh bah ik hoop dat hij snel beter is!
  maandag 25 december 2017 @ 05:25:03 #287
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175985658
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:57 schreef Missladybug het volgende:

Welkom Helsinki!

Oh getsie, wat naar. Ik hoop dat de peuter zich gauw weer beter voelt.

Fijne kerst allemaal *O*. De mijne begint goed met een verkoudheid en blaasontsteking dus ik mag over een uurtje een kuurtje op gaan halen. Pfff.
pi_175987682
Iedereen prettige kerstdagen ~:)
pi_175992019
Oh mlb dat lijkt me zo naar en eng! Hopelijk gaat het alweer beter met Mies :*.

Fijne feestdagen allemaal! ~:)
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_175992209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:01 schreef June. het volgende:
Hier ook spannend. Over 2 dagen zit ook weer op dag 8 dpo. Afgelopen 2 maanden was ik toen alweer ongesteld (had korte luteale fase, eerder nooit gehad). Hopelijk deze maand beter en twee streepjes op 1 januari.

Wie heeft nog meer binnenkort NOD? PriemGirl al ongesteld (of hopelijk niet natuurlijk)? :+

Welkom Helsinki!
Nope nog helemaal niks hier; maar komt vast wel :+ maar dus nog helemaal niet stabiel in cyclus :') verdeurie :') blijft dus gokken, maar goed.
Ik heb in ieder geval genoten van wat champagne en wijntjes gisteren in belgie bij m’n familie. Nu op weg naar schoonfamilie voor het volgend kerstfeest ~:)

Fijne dagen iedereen >:O
  maandag 25 december 2017 @ 15:40:24 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175994729
Hier nog steeds niet ongesteld en de (stiekeme) zwangerschapstest bij mijn moeder vanochtend was nog steeds wit. Zit nu op 2 dagen na mijn nod en 16 dagen na m'n ovulatie. Cd 30. Ik snap er niks meer van.
pi_175995804
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteld en de (stiekeme) zwangerschapstest bij mijn moeder vanochtend was nog steeds wit. Zit nu op 2 dagen na mijn nod en 16 dagen na m'n ovulatie. Cd 30. Ik snap er niks meer van.
Het kan nog alle kanten op Tink :*. Het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG aan hebt gemaakt, een late innesteling hebt of dat je cyclus deze ronde raar doet. Geef het even de tijd, hoe frustrerend dit ook is .

Fijne kerst allemaal en hopelijk volgend jaar allemaal in Z&G :*
pi_175995971
Het kan hoor Tink, late innesteling of gewoon in verhouding weinig HCG.. maar het kan ook gewoon een late ongesteldheid zijn.

Ik ben misselijk, zoals ik dat bij Js was...
Maar ik verwacht er weinig van. Ik was trouwens altijd langzaam met HCG... lang lichte streepjes..
  dinsdag 26 december 2017 @ 09:54:11 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176007357
Tja, ik zie het wel. Vooralsnog wit en droog...

En spannend Loj! Ik duim voor je :)
pi_176007951
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Stom... :{

Hoop toch nog op iets moois. O+
pi_176007958
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:11 schreef Loj het volgende:
Het kan hoor Tink, late innesteling of gewoon in verhouding weinig HCG.. maar het kan ook gewoon een late ongesteldheid zijn.

Ik ben misselijk, zoals ik dat bij Js was...
Maar ik verwacht er weinig van. Ik was trouwens altijd langzaam met HCG... lang lichte streepjes..
Spannend!
pi_176007961
Helemaal niets en wit!
Net maar wat testjes besteld.. ik ga er vanuit dat ik dan nog geen eisprong heb gehad..

En het is echt heel stom dit keer, misselijk, moe en werd vannacht tot 3x toe wakker omdat ik dorst had (dat had ik bij m'n beide jongens ook, en nee: had geen alcohol op ;) )
pi_176008023
Heb hier iets stoms gedaan, wat ik eigenlijk helemaal niet van plan was... Maar kon het niet laten. :')

Ik had het vermoeden dat m’n ovulatie er aan kwam en heb testjes gedaan.

Is die laatste positief? :{ Test vanavond en morgen nog wel even en dat vind ik het wel prima hoor. Vandaag CD 37. Anders blijf ik aan het testen... :')

pi_176008811
Soof gooi er nog eens een zwangerschapstest tegenaan :o Een ovulatietest kan namelijk ook positief zijn als je zwanger bent.
pi_176009860
Spannend Tink kan idd alle kanten opgaan! We duimen!

Soof ik vind streepjes ovulatietesten zo moeilijk! Maar wat Camac zegt proberen?

MLB beterschap!!

Veel nods die er aankomen! Ik duim voor jullie.

Ik ben er achter gekomen dat ik een iets kortere luteale fase heb dan dat ik dacht. 11 dagen, nod is rond 4 jan. Ergens het idee dat het wel gelukt is dit keer maar goed het kan alle kanten op :’). Gewoon wachten dus!

Fijne 2e kerstdag O+
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')