twitter:BreitbartNews twitterde op woensdag 13-12-2017 om 04:37:46Dude. https://t.co/8Eqz2nIa0g reageer retweet
wat de fuk. wie is dittwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 05:08:41Congratulations to Doug Jones on a hard fought victory. The write-in votes played a very big factor, but a win is a… https://t.co/QLFQ88UaLM reageer retweet
twitter:
Er moet iets veranderen wil ij 2018 niet zijn senaat verliezen.quote:Op woensdag 13 december 2017 05:13 schreef Stabiel het volgende:
Trump voelt de hete adem in zijn nek hijgen. Zijn gematigde toon is niets meer dan het besef (shock) dat zijn revolutie aan het falen is, en de DNC het momentum heeft. Dit is een politieke aardbeving van jewelste.
Geen idee hoeveel binnen is, bij 0.5 wordt het nog wel een recount.twitter:gdebenedetti twitterde op woensdag 13-12-2017 om 05:15:58SERIOUSLY don't underestimate The Shelby Effect. Jones' margin of victory is currently @ 0.7%.Write-in: 1.7%. reageer retweet
Ik zie niet in welke verandering de GOP, Bannon of Trump nog gaat redden.quote:Op woensdag 13 december 2017 05:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er moet iets veranderen wil ij 2018 niet zijn senaat verliezen.
Maar deze toon gaat hij nog geen 24 uur volhouden, bovendien heeft hij dit niet geschreven. Dit is totaal niet zijn tweetstijl, dit lijkt op iemand die wel kan schrijven die trump aan het imiteren is.
Maar de papertrail moest toch worden vernietigd?quote:Op woensdag 13 december 2017 05:31 schreef Stabiel het volgende:
Moore's campaigne hint naar een recount.
Het maakt het weer wat leuker.quote:
quote:
twitter:TheTweetOfGod twitterde op woensdag 13-12-2017 om 06:27:22No, I'm good, thanks. https://t.co/u1BZ5DaUwi reageer retweet
quote:Shout-out to political mastermind Steve Bannon for losing Alabama to a pro-choice Democrat
Eigenlijk niet. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die geen hel-en-verdoemenis prekende pedofiel willen kiezen. Op zich niet raar.quote:
Ik zie het wel als een win voor de democraten. Het zou alleen een verlies zijn van de RNC als de turnout daar lag was en die van DNC normaal. Echter zij ndemocraten massaal komen stemmen, vooral de zwarte bevolking.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had er stiekem een beetje op gerekend, ik ben wat dit soort dingen betreft toch meer een optimist dan een pessimist en het is goed om te zien dat een mogelijke pedofiel geen poot aan de grond heeft gekregen.
Dat de marge klein is, doet er niet toe. Om in Alabama als Democraat te winnen moet je tegenstander gewoon een ontzettend slechte kandidaat zijn, en dat is hier het geval. Ik zie het niet als een overwinning voor de Democraten, maar als een verlies voor onfatsoen. En dat is veel belangrijker dan partijpolitiek. De Republikeinen hebben hun ziel verkocht aan onmenselijke figuren die, en dat meen ik oprecht, in- en in-slechte mensen zijn waar geen greintje menselijkheid of waardigheid te vinden is. Dat is in Virginia afgestraft, en hier ook weer. En dat is goed nieuws om te lezen voor mensen in de VS die wél fatsoen in hun sodemieter hebben. Of je nu Democraat bent of niet, zelfs in Alabama zijn die mensen in de meerderheid.
Iemand heeft Trump's telefoon volgens mij. Hij gaf de schuld aan de write-ins.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:19 schreef KoosVogels het volgende:
Jones gewonnen? Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Voor de verandering eens goed nieuws uit de VS. Heeft Trump Moore al de rug toegekeerd?
quote:Op woensdag 13 december 2017 07:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, top comment op Reddit:
[..]
Meghantwitter:
Ik zie dat anders. Mensen hebben massaal op een Democraat gestemd. Een Democraat met andere waarden dan die in Alabama gebruikelijk zijn, dus ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die zich in principe niet met de Democraten identificeren. Ze wilden gewoon in elk geval niet op Moore stemmen. Dat laatste vind ik hoopgevend.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een win voor de democraten. Het zou alleen een verlies zijn van de RNC als de turnout daar lag was en die van DNC normaal. Echter zij ndemocraten massaal komen stemmen, vooral de zwarte bevolking.
Ik vind “massaal” nog wel tegenvallen tbh.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Mensen hebben massaal op een Democraat gestemd. Een Democraat met andere waarden dan die in Alabama gebruikelijk zijn, dus ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die zich in principe niet met de Democraten identificeren. Ze wilden gewoon in elk geval niet op Moore stemmen. Dat laatste vind ik hoopgevend.
Whehe, goed puntquote:Op woensdag 13 december 2017 07:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Let trouwens op hoe snel dit door bepaalde figuren gedraaid gaat worden naar "sja Trump was in eerste instantie al tegen de man, en hij was natuurlijk hartstikke vuil. Heeft niets met de gop te maken, dit."
Voor een staat waarin de meeste mensen er toch radicaal andere ideeën op nahouden vind ik het vrij fors.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:41 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vind “massaal” nog wel tegenvallen tbh.
Aangezien Alabama normaal een walkover voor de GOP is, is dit idd wel een redelijke aardverschuiving.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een staat waarin de meeste mensen er toch radicaal andere ideeën op nahouden vind ik het vrij fors.
Inderdaad!quote:Op woensdag 13 december 2017 06:11 schreef livelink het volgende:
Zo, dat was even verrassing vanochtend![]()
Ik had echt niet verwacht dat Jones het zou winnen.
Haha, lekker nietszeggend weer. Als iets in je voordeel uitpakt dan dank je God en zo niet, dan zeg je gewoon dat God nog niet geoordeeld heeft.quote:Republican Roy Moore refuses to concede, says "wait on God and let this process play out"
Ik was ook verrast, dit moet een harde klap zijn geweest voor met name Bannon.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:19 schreef KoosVogels het volgende:
Jones gewonnen? Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Voor de verandering eens goed nieuws uit de VS. Heeft Trump Moore al de rug toegekeerd?
Het is een soort Pakistan daar qua religieuze fundamentalisten. Toch een flinke prestatie van de democraten om daar te winnen. Of zullen we het op de incompetentie van republikeinen gooien.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, lekker nietszeggend weer. Als iets in je voordeel uitpakt dan dank je God en zo niet, dan zeg je gewoon dat God nog niet geoordeeld heeft.
Het is een clusterfuck van jewelste dat de GOP Alabama verliest, Alex Burns had nog een mooi draadje hoe ze alles fout hebben gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is een soort Pakistan daar qua religieuze fundamentalisten. Toch een flinke prestatie van de democraten om daar te winnen. Of zullen we het op de incompetentie van republikeinen gooien.
Of ze incompetent zijn valt nog te bezien. Jones moet zich eerst nog bewijzen. We zullen dit zien in de komende mandenquote:Op woensdag 13 december 2017 08:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is een soort Pakistan daar qua religieuze fundamentalisten. Toch een flinke prestatie van de democraten om daar te winnen. Of zullen we het op de incompetentie van republikeinen gooien.
Dubbel leuk begin van de dag wel zoquote:Op woensdag 13 december 2017 03:47 schreef vigen98 het volgende:
Moore heeft gewoon 8% meer van de stemmen dus snap überhaupt niet waarom jullie denken dat Jones gaat winnen
Maar dat Trump met een rare nasmaak in de mond zal ontwaken staat vast, hij zal wel tig keer op de cola knopje drukken, dan gaat hij over op de waan van de dag en valt iemand (Mitch McConnell) aan.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een clusterfuck van jewelste dat de GOP Alabama verliest, Alex Burns had nog een mooi draadje hoe ze alles fout hebben gedaan.
En Trump steunt gewoon twee keer de loser, kan niet wachten tot hij wakker is. Suck it.
Lovely.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dubbel leuk begin van de dag wel zo
Met incompetentie bedoel ik dat de republikeinen een staat die 20 jaar hun senatoren had, en sinds Reagan steevast een republikeinse kandidaat heeft verkozen, nu een zetel is verloren tijdens een republikeinse administratie.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Of ze incompetent zijn valt nog te bezien. Jones moet zich eerst nog bewijzen. We zullen dit zien in de komende manden
De senaat van Alabama verliezen Is een hele harde klap voor de GOPquote:Op woensdag 13 december 2017 08:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Met incompetentie bedoel ik dat de republikeinen een staat die 20 jaar hun senatoren had, en sinds Reagan steevast een republikeinse kandidaat heeft verkozen, nu een zetel is verloren tijdens een republikeinse administratie.
Het verschil is wel weer klein natuurlijk, maar dat is overal in de VS.
De democraat die ze daarvoor hadden was btw fel anti-abortus, pro-vuurwapens en wilde bv. ook verplicht kinderen laten bidden op scholen enzo ... dus niet echt een heel typische democraat zeg maar.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Met incompetentie bedoel ik dat de republikeinen een staat die 20 jaar hun senatoren had, en sinds Reagan steevast een republikeinse kandidaat heeft verkozen, nu een zetel is verloren tijdens een republikeinse administratie.
Het verschil is wel weer klein natuurlijk, maar dat is overal in de VS.
Maar wel een typische Alabamian. Het is daar de Staphorst van de VS..quote:Op woensdag 13 december 2017 09:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De democraat die ze daarvoor hadden was btw fel anti-abortus, pro-vuurwapens en wilde bv. ook verplicht kinderen laten bidden op scholen enzo ... dus niet echt een heel typische democraat zeg maar.
quote:[..]
Jefferson county, wat zwaar democratisch is, moeten nog veel stemmen komen. Ik vind wel dat sommigen wel erg voorbarig juichen
dit is genieten..quote:“Zwaar democratisch” kerel dit is Alabama. We praten hier over +5% democrats. Dat is niet zwaar democrat
Ik denk dat hij redelijk opgelucht is. De aandacht van Trump is nu niet meer op hem gericht. McConnell is nu de bok.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:21 schreef clumsy_clown het volgende:
İk zou nu best betalen om het gezicht van Sessions, die nu vervangen is door een democraat, willen zien.
Ik gok op een paar venijnige tweets over Obummer en Crooked Hitlery en dat ie de elections heeft gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:44 schreef Szura het volgende:
En Trump steunt gewoon twee keer de loser, kan niet wachten tot hij wakker is. Suck it.
Gisteren zag ik een interview met hem waarin hij zei dat God wel zou oordelen.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, lekker nietszeggend weer. Als iets in je voordeel uitpakt dan dank je God en zo niet, dan zeg je gewoon dat God nog niet geoordeeld heeft.
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen:quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je met je goede gedrag de afgelopen weken een pedofiele christenfundamentalist lopen verdedigen, die zelfs in het donkerrode Alabama niet weet te winnen.
Hulde voor de users die zich aangesproken mogen voelen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 15:09:26The people of Alabama will do the right thing. Doug Jones is Pro-Abortion, weak on Crime, Military and Illegal Immi… https://t.co/yv1IbXRYEj reageer retweet
Met zijn eerste zijn hij heeft nog wel gelijkquote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 15:09:26The people of Alabama will do the right thing. Doug Jones is Pro-Abortion, weak on Crime, Military and Illegal Immi… https://t.co/yv1IbXRYEj reageer retweet
Zouden mensen als Roy Moore weten dat, als God echt zou bestaan en dan ook echt in de vorm zoals zij geloven, die God hem rechtstreeks naar de Hel zou sturen?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren zag ik een interview met hem waarin hij zei dat God wel zou oordelen.
Toen vroeg ik me al af of hij dat ook zou zeggen als hij verliest. Ik ging er al niet echt vanuit.
Het helpt niet als Trump een kandidaat steunt. Strange kreeg steun: Verslagen door Moore. Moore kreeg steun: Verslagen door Jones. Hij lijkt een beetje besmet,quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 15:09:26The people of Alabama will do the right thing. Doug Jones is Pro-Abortion, weak on Crime, Military and Illegal Immi… https://t.co/yv1IbXRYEj reageer retweet
De voornaamste strategie van republikeinen is inderdaad het zo moeilijk mogelijk maken voor minderheden om te stemmen. Dat dit ze in Alabama niet is gelukt zegt wel veel.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Hehe de Republikeinen verliezen in Alabama, door de minority vote. Cruz maak je borst maar nat. Dit kan je eigenlijk niet geloven. Ik moet toegeven dat toen ik ging slapen om 3 uur ik er geen vertrouwen in had. Maar dit is heerlijk wakker worden.
Hoe zal dit nu komen?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het helpt niet als Trump een kandidaat steunt. Strange kreeg steun: Verslagen door Moore. Moore kreeg steun: Verslagen door Jones. Hij lijkt een beetje besmet,
Door Hillary!quote:
Voter fraud natuurlijk. Allemaal illegalen die 41841 maal tegen Moore hebben gestemd.quote:
Als je naar de exitpolls kijkt, is Trump in een jaar 26% populariteit kwijtgeraakt. Daarnaast, Strange was te mainstream (zijn support voor hem was al erg out of character), Moore bleek een vieze creepquote:
Is dat niet Gods wil?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voter fraud natuurlijk. Allemaal illegalen die 41841 maal tegen Moore hebben gestemd.
Uiteraard. Maar dat willen die Deus Vult motherfuckers niet begrijpen.quote:
Het is allemaal fake news voor ze, ze gaan nu naar bed, en morgen zullen ze op staan en heeft Roy Moore alsnog gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat willen die Deus Vult motherfuckers niet begrijpen.
quote:Senate Majority Leader Mitch McConnell said Tuesday that no matter who wins Tuesday’s Senate election in Alabama, Republican Luther Strange will remain in the seat until the end of the session this year.
“Sen. Strange is going to be here through the end of this session,” McConnell, R-Ky., told reporters.
Republicans are eager to pass a tax reform bill and send it to the president’s desk as early as next week, but there is no guarantee they will be able to round up the votes by then, and they might need more time.
Strange, a Republican, was appointed to the seat to replace Jeff Sessions, who President Trump picked to serve as attorney general.
Keeping Strange in the seat assures Republicans of a reliable GOP vote, not just for tax reform but for must-pass spending legislation.
Republican Roy Moore defeated Strange in the Alabama Republican primary and is facing off against Democrat Doug Jones in Tuesday's election.
State officials said certification of Tuesday's election would not happen until Dec. 26th at the earliest in order to ensure all counties have reported results. The Senate is only expected to be in session this year until Dec. 22 at the latest.
Moore has been accused of sexual misconduct and a pattern of seeking relationships with teenage girls when he was in his 30s. Moore also opposes McConnell, who worked to defeat him in the primary, although it is unclear how Moore's unfavorable view of McConnell would impact how he votes as a GOP senator.
A Jones victory would shrink the GOP's majority to a mere 51 votes and would make it harder to pass legislation such as the tax bill, which has not support from Democrats.
Nu hij verloren heeft heeft hij besloten uit de politiek te stappen zodat hij meer tijd door kan brengen met andermans kinderen.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen vroeg ik me al af of hij dat ook zou zeggen als hij verliest.
Wat een kindervriendquote:Op woensdag 13 december 2017 10:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nu hij verloren heeft heeft hij besloten uit de politiek te stappen zodat hij meer tijd door kan brengen met andermans kinderen.
Wat een smeerlappen zijn het toch, ze proberen natuurlijk die vervloekte tax bill er nog even gauw door te drukken zolang ze nog een meerderheid hebben.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:08 schreef Ulx het volgende:
http://www.washingtonexam(...)year/article/2643267
[..]
Ik denk et. Heb me hier helemaal niet mee bezig gehouden behalve dan die overduidelijk aangepaste handtekening in dat jaarboek. Verder was het mij om het even wie hier zou winnen. Slechts onverwacht dat Jones heeft gewonnen aangezien Alabama zo conservatief als de pest is.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:36 schreef klappernootopreis het volgende:
Nintex, Dellliper, Refragmental!
Wat is het gezellig hier vandaag he?
Ook als Jones er zit hebben ze gewoon een meerderheid, hoor.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zijn het toch, ze proberen natuurlijk die vervloekte tax bill er nog even gauw door te drukken zolang ze nog een meerderheid hebben.
Waarom doen ze het dan volgens jou? Dit is namelijk totaal niet gebruikelijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook als Jones er zit hebben ze gewoon een meerderheid, hoor.
Ja, maar nog maar van 1 zetel en Mccain is aan het doodgaan.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de uitslag van de verkiezing vast stellen, en tegen de tijd dat dat gebeurt is hebben ze al vakantie. Volgens mij is het vrij normaal dat je na de winst nog even een tijdje moet wachten.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan volgens jou? Dit is namelijk totaal niet gebruikelijk.
Ik neem aan dat de operatives van beide partijen continu nepverhalen over de tegenstanders verspreiden. Daar zou dit onder kunnen vallen. Helemaal nu ze boos zijn dat Moore verloren heeft.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer? Chuck Schumer Calls Police Over Forged Sexual Harassment Document.
Lijkt mij op een paar gekken die denken dat het heel makkelijk is om iedereen voor de gek te houden met vervalsingen en zin hebben om een politiek tegenstander te beschadigen.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer? Chuck Schumer Calls Police Over Forged Sexual Harassment Document.
Groot gelijk dat hij de politie heeft ingelicht natuurlijk, dit loopt gewoon uit de hand....quote:Op woensdag 13 december 2017 10:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de operatives van beide partijen continu nepverhalen over de tegenstanders verspreiden. Daar zou dit onder kunnen vallen. Helemaal nu ze boos zijn dat Moore verloren heeft.
Hangt er wel een beetje van af wat er uit de conference komt. Ik heb gelezen dat het Republikeinse huis niet te spreken is over de Obamacare concessies die er in de Senaatsversie zitten. Als die er uit wordt gehaald, is de kans groot dat Collins van Maine de Bill niet meer steunt. Samen met Corker en Jones ipv Strange hebben ze dan geen meerderheid meer. Met andere woorden, het is voor de Republikeinen belangrijk om dit er snel door te drukken, omdat een vote minder de boel ernstig compliceert.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fox News Corrects Story Claiming Roy Moore Accuser ‘Forged’ Candidate’s Signaturequote:Op woensdag 13 december 2017 10:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk et. Heb me hier helemaal niet mee bezig gehouden behalve dan die overduidelijk aangepaste handtekening in dat jaarboek. Verder was het mij om het even wie hier zou winnen. Slechts onverwacht dat Jones heeft gewonnen aangezien Alabama zo conservatief als de pest is.
Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen, maar voor de duidelijkheid aangezien de verwarring nog steeds aanwezig lijkt te zijn. Ik ben geen Trump supporter en geen supporter van de mensen die Trump support.
quote:Op woensdag 13 december 2017 11:43 schreef Puddington het volgende:
https://twitter.com/Cernovich/status/930297320918302720?s=17
Hahahaha
yep. Moore kwam op een paard, en werd door een ezel verslagen.quote:
Extra mooi omdat die Cernovich ook echt een gigantische klootzak is.quote:Op woensdag 13 december 2017 11:43 schreef Puddington het volgende:
https://twitter.com/Cernovich/status/930297320918302720?s=17
Hahahaha
Over dat paard is ook het laatste woord niet gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2017 11:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
yep. Moore kwam op een paard, en werd door een ezel verslagen.
twitter:evepeyser twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 17:43:04Roy Moore riding a horse to vote, because if there's anything teen girls love, it's ponies!! reageer retweet
twitter:AndyBCampbell twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 17:49:44Asked whether he would comment on whether he’d write in a candidate, Sassy said “neigh” https://t.co/vxgw8KQoPw reageer retweet
twitter:ohkayewhatever twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 19:14:20I KNOW THIS ISN'T THE POINT BUT ROY MOORE IS AN AWFUL RIDER, PUT YOUR FUCKING HEEL DOWN AND GET YOUR LEG UNDER YOU… https://t.co/tIQbedU2pX reageer retweet
twitter:ohkayewhatever twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 19:17:56WHY IS YOUR TOE LEVEL WITH THIS HORSE'S KNEE, HAVE YOU NEVER EVEN LOOKED AT A PERSON SITTING ON A HORSE BEFORE YOU… https://t.co/bgOWZDveww reageer retweet
twitter:annamerlan twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 19:21:30the way he's holding the reins is legitimately bizarre and that horse is confused as fuck https://t.co/EAUbfKAOMz reageer retweet
Om heel eerlijk te zijn vond ik zijn "act" met dat pistool meer betekenis hebben. Een gun-happy rechter, die wil je graag in het congres hebben.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Over dat paard is ook het laatste woord niet gezegd.twitter:evepeyser twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 17:43:04Roy Moore riding a horse to vote, because if there's anything teen girls love, it's ponies!! reageer retweet
twitter:AndyBCampbell twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 17:49:44Asked whether he would comment on whether he’d write in a candidate, Sassy said “neigh” https://t.co/vxgw8KQoPw reageer retweet
twitter:ohkayewhatever twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 19:14:20I KNOW THIS ISN'T THE POINT BUT ROY MOORE IS AN AWFUL RIDER, PUT YOUR FUCKING HEEL DOWN AND GET YOUR LEG UNDER YOU… https://t.co/tIQbedU2pX reageer retweet
twitter:ohkayewhatever twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 19:17:56WHY IS YOUR TOE LEVEL WITH THIS HORSE'S KNEE, HAVE YOU NEVER EVEN LOOKED AT A PERSON SITTING ON A HORSE BEFORE YOU… https://t.co/bgOWZDveww reageer retweet
twitter:annamerlan twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 19:21:30the way he's holding the reins is legitimately bizarre and that horse is confused as fuck https://t.co/EAUbfKAOMz reageer retweet
Derde keer. Virginia en twee keer Alabama.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi. De tweede keer toch dat een kandidaat gesteund door Trump verliest?
oja, bij de voorverkiezingen.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Derde keer. Virginia en twee keer Alabama.
Bekijk de video. Wat een namaak-cowboy.twitter:Molly_Kats twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 20:19:33This is hilarious, his form sucks & that horse was thinking about bucking him https://t.co/NLWfm8QtlY reageer retweet
Ik heb 30 jaar geleden voor het laatst op een paard gezeten, maar zag meteen dat Moore's "zit" heel slecht was + hoe hij aan die teugels hing + dat het paard VEEL te klein voor hem was.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:01 schreef Ulx het volgende:
Over dat paard is ook het laatste woord niet gezegd.
Nicequote:Op woensdag 13 december 2017 12:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Derde keer. Virginia en twee keer Alabama.
Dit is gewoon de Democraten-versie van conspiracy theories. In Alabama kon je gewoon stemmen met een studenten ID, iets wat ook veel makkelijker te verkrijgen is dan een gun ID (dus ze zijn niet hetzelfde).quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
https://www.quora.com/You(...)-election-in-the-USA
Hier staan veel kleine subtiele dingetjes in hoe het moeilijk wordt gemaakt door de republikeinen om de typische democraat te laten stemmen. Alle beetjes helpen is het devies. Universiteitskaart niet geldig laten verklaren als voter ID? Mooi, weer een paar honderd (meestal democraat) studenten minder. Tuurlijk, ze zijn een beetje lui en je zou het de studenten zelf moeten aanrekenen. Maar tegelijkertijd: gun registration ID is wel geldig (want vaak republikein). Dat is een bewuste keuze. Je had het ook om kunnen draaien. Of beide kunnen verbieden. Of allebei wel toestaan. Maar nee, heel geniepig wordt het democraten telkens iets moeilijker gemaakt...
Hij heeft er zijn buik van vol, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:31 schreef brokjespoes het volgende:
En omdat één plaatje soms meer zegt dan duizend woorden... "De Teleurstelling":
[ afbeelding ]
Oversized kleding altijd in dat obese land.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:31 schreef brokjespoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 2,5 jaar in Illinois gezeten en er liepen genoeg slanke mensen rond, maar op de een of andere manier is er geen tussenmaat... ze gaan van dun > normaal > extra dik > extra extra dikquote:Op woensdag 13 december 2017 12:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
Oversized kleding altijd in dat obese land.
Het is eigenlijk gewoon een beetje jammer dat Sassy niet op hol geslagen is. Of was gaan steigeren. Of dat hij/zij de ouwe gek niet even van zich af gegooid heeft. Headfirst in een berg mest of zo.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:11 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Ik heb 30 jaar geleden voor het laatst op een paard gezeten, maar zag meteen dat Moore's "zit" heel slecht was + hoe hij aan die teugels hing + dat het paard VEEL te klein voor hem was.
En "Sassy" (naam v/h paard) zeg je normaal van jonge pittige meisjes, net zoals Moore ooit de titel van een cheerleaderfilm als slogan gebruikte - waarschijnlijk niet eens bewust, het kwam zo maar in hem op.
(Mijn goede moeder zei al: waar de mond van vol is, loopt de neus van over.)
een beetje naar beneden gezakt dus..quote:Op woensdag 13 december 2017 12:31 schreef brokjespoes het volgende:
[ afbeelding ]
KLOPT. Ik pas altijd even voor ik broeken koop daar.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:45 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar in Illinois gezeten en er liepen genoeg slanke mensen rond, maar op de een of andere manier is er geen tussenmaat... ze gaan van dun > normaal > extra dik > extra extra dik
Ik was bv met een vriendin broeken kopen, die had heel trots een 30/36 voor me gevonden. Iedereen lag blauw toen ik uit de paskamer kwam, want het was een 36/30 - en dat was niet eens de breedste.
Volgens mij heeft Beverly Young zelf aangegeven een aantal zaken zelf aan de handtekening te hebben toegevoegd. Juist die zaken die duidelijk een andere inktkleur hadden, waar we toen die discussie over hadden.quote:Op woensdag 13 december 2017 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fox News Corrects Story Claiming Roy Moore Accuser ‘Forged’ Candidate’s Signature
Zat je er weer eens naast dus.
Maar dat er sprake zou zijn van een vervalsing, is grote onzin.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Beverly Young zelf aangegeven een aantal zaken zelf aan de handtekening te hebben toegevoegd. Juist die zaken die duidelijk een andere inktkleur hadden, waar we toen die discussie over hadden.
Dat klopt. Maar dat heb ik zojuist dan ook niet beweerd.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat er sprake zou zijn van een vervalsing, is grote onzin.
Dat staat ook in de link die koos post. Klik voortaan ff voordat je iets roept.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Beverly Young zelf aangegeven een aantal zaken zelf aan de handtekening te hebben toegevoegd. Juist die zaken die duidelijk een andere inktkleur hadden, waar we toen die discussie over hadden.
Wat is het toch een idioot, zelfs als hij de verkeerde steunt moet hij het achteraf nog recht proberen te praten.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 12:22:04The reason I originally endorsed Luther Strange (and his numbers went up mightily), is that I said Roy Moore will n… https://t.co/DcgJPmLTXy reageer retweet
Inktkleur of niet, er staat een handtekening van Moore op. WAT er verder ook om heen geschreven wordt doet aan dit feit niks af. Haarkloverij hierover is wegduiken voor de feiten.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb de link niet gelezen. Want huffpo en geen zin. Snap alleen niet waarom Koos zegt dat ik er weer naast zat. Terwijl ik het niet over vervalsen heb gehad. Maar de link geeft mij gewoon gelijk zoals te lezen valt.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat staat ook in de link die koos post. Klik voortaan ff voordat je iets roept.
Als hij er in de eerste plaats aan had getwijfeld, waarom toch een rally in Pensacola en een robocall??quote:Op woensdag 13 december 2017 13:04 schreef Wespensteek het volgende:
Wat is het toch een idioot, zelfs als hij de verkeerde steunt moet hij het achteraf nog recht proberen te praten.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 12:22:04The reason I originally endorsed Luther Strange (and his numbers went up mightily), is that I said Roy Moore will n… https://t.co/DcgJPmLTXy reageer retweet
quote:Op woensdag 13 december 2017 13:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb de link niet gelezen. Want huffpo en geen zin. Snap alleen niet waarom Koos zegt dat ik er weer naast zat. Terwijl ik het niet over vervalsen heb gehad. Maar de link geeft mij gewoon gelijk zoals te lezen valt.
Ik was toen gewoon kritisch aan het kijken naar de foto's die beschikbaar waren. Mij viel de verschil in inktkleur gelijk op. Mijn vraagtekens daarbij zetten werd toen niet gewaardeerd. Terwijl ik dus achteraf gewoon gelijk had dat dat stuk niet origineel was.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:06 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Inktkleur of niet, er staat een handtekening van Moore op. WAT er verder ook om heen geschreven wordt doet aan dit feit niks af. Haarkloverij hierover is wegduiken voor de feiten.
Hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb de link niet gelezen. (..) Maar de link geeft mij gewoon gelijk zoals te lezen valt.
Nu lieg je. Wat niet gewaardeerd werd was dat je direct weer in conspiray modus ging.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik was toen gewoon kritisch aan het kijken naar de foto's die beschikbaar waren. Mij viel de verschil in inktkleur gelijk op. Mijn vraagtekens daarbij zetten werd toen niet gewaardeerd. Terwijl ik dus achteraf gewoon gelijk had dat dat stuk niet origineel was.
Waar spring ik op de bres voor Moore? Waarom heb jij altijd de neiging om in te vullen en te projecteren?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Snap best dat je de behoefte voelt om in de bres te springen voor een pedofiele gristenfundamentalist.
Weet je wel wat projecteren betekent?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar spring ik op de bres voor Moore? Waarom heb jij altijd de neiging om in te vullen en te projecteren?
Ohja, tuurlijk, daarom heeft 'ie een rally voor hem gedaan, omdat 'ie wist dat Moore sowieso al kansloos was. Allemachtig, waar haalt Trump zijn spins vandaan want hier prikt iedereen toch doorheenquote:Op woensdag 13 december 2017 13:04 schreef Wespensteek het volgende:
Hoe verdedig ik Moore door te constateren dat er meerdere inktkleuren zijn gebruikt in die handtekening en er daar mijn vraagtekens bij zet?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wel wat projecteren betekent?
Jij behoort tot het kamp dat naar eigen zeggen heul geen fan is van figuren zoals Trump en Moore, maar zich altijd wel in heel veel bochten wringt om dergelijke figuren te verdedigen.
Om de een of andere beland jij toch altijd weer op websites waar zo'n engnekkie met behulp van allerlei vergezochte theorieën wordt vrijgepleit.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe verdedig ik Moore door te constateren dat er meerdere inktkleuren zijn gebruikt in die handtekening en er daar mijn vraagtekens bij zet?
Welke websites? Foto was gewoon van de twitter van CNN. Nogmaals niets invullen en daarop je mening baseren.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om de een of andere beland jij toch altijd weer op websites waar zo'n engnekkie met behulp van allerlei vergezochte theorieën wordt vrijgepleit.
Ik vind dat bijzonder.
Maarre, wat is nu eigenlijk je mening over de kus des doods die Trump steeds uitdeelt?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke websites? Foto was gewoon van de twitter van CNN. Nogmaals niets invullen en daarop je mening baseren.
En zonder ergens aan te twijfelen sprong je gelijk maar op die bandwagon?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Welke websites? Foto was gewoon van de twitter van CNN. Nogmaals niets invullen en daarop je mening baseren.
je gebruikt wél een foto van CNN, maar weigert om Huffington post berichten te lezen.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
quote:Heb de link niet gelezen. Want huffpo en geen zin
verfrissend, vergeleken met wat er al jaren zat.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:33 schreef DeParo het volgende:
Een Democraat gekozen in Alabama, het oude blauw herrijst in het Zuiden, of een verkapte Republikein.
Waar moest ik aan twijfelen? Het was overduidelijk te zien dat er 2 kleuren waren. Iets waar iemand zoals jij totaal geen vraagtekens bij heeft gezet, wat eigenlijk bizar is, want bij alle andere zaken zet je wel constant je vraagtekens.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zonder ergens aan te twijfelen sprong je gelijk maar op die bandwagon?
Nogmaals, ik vind het opvallend dat jouw goedpraterij beperkt blijft tot de Republikeinen. Over Hillary of Bill Clinton zien we jou nooit relativerende zaken posten.
Welk gedrag van Moore? En wat is er met die twee kleurtjes?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar moest ik aan twijfelen? Het was overduidelijk te zien dat er 2 kleuren waren. Iets waar iemand zoals jij totaal geen vraagtekens bij heeft gezet, wat eigenlijk bizar is, want bij alle andere zaken zet je wel constant je vraagtekens.
En waar heb ik Moore zijn gedrag ooit goedgepraat?
Je blijft op een hele vevelende manier zaken onjuist invullen en op zo'n manier de discussie proberen te ontsporen.
"De Clintons zijn verleden tijd want niet meer politiek actief". Of zoiets.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zonder ergens aan te twijfelen sprong je gelijk maar op die bandwagon?
Nogmaals, ik vind het opvallend dat jouw goedpraterij beperkt blijft tot de Republikeinen. Over Hillary of Bill Clinton zien we jou nooit relativerende zaken posten.
Ah, Donnie heeft zijn telefoon terug.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 12:22:04The reason I originally endorsed Luther Strange (and his numbers went up mightily), is that I said Roy Moore will n… https://t.co/DcgJPmLTXy reageer retweet
Nogmaals, ik vind het frappant dat zoiets je wel opvalt als het om een Moore gaat, terwijl je in het geval van Clinton geen enkele ruimte ziet om vraagtekens te plaatsen bij alle aantijgingen.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar moest ik aan twijfelen? Het was overduidelijk te zien dat er 2 kleuren waren. Iets waar iemand zoals jij totaal geen vraagtekens bij heeft gezet, wat eigenlijk bizar is, want bij alle andere zaken zet je wel constant je vraagtekens.
En waar heb ik Moore zijn gedrag ooit goedgepraat?
Je blijft op een hele vevelende manier zaken onjuist invullen en op zo'n manier de discussie proberen te ontsporen.
Moore is een smeerlap. De regels zo gebruiken om een wet die je er door heen wil krijgen, er door heen te krijgen, is niet echt smeerlapperij. Zou redelijk stom zijn om het niet te doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan volgens jou? Dit is namelijk totaal niet gebruikelijk.
Omdat ik redelijk obsessief anti-Clinton ben, en dat lijkt me hier toch algemeen bekend.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het frappant dat zoiets je wel opvalt als het om een Moore gaat, terwijl je in het geval van Clinton geen enkele ruimte ziet om vraagtekens te plaatsen bij alle aantijgingen.
The Donald wringt zich weer in allerlei bijzondere bochten.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:43 schreef Puddington het volgende:
Ah, Donnie heeft zijn telefoon terug.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 12:22:04The reason I originally endorsed Luther Strange (and his numbers went up mightily), is that I said Roy Moore will n… https://t.co/DcgJPmLTXy reageer retweet
Je hebt een grotere hekel aan Clinton dan aan een christenfundamentalist die wordt beschuldigd van de pedofilie en van mening is dat homoseksualiteit illegaal moet zijn?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat ik redelijk obsessief anti-Clinton ben, en dat lijkt me hier toch algemeen bekend.
Volgens mij heeft niemand het daarover gehad.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:49 schreef timmmmm het volgende:
We gaan het nu niet weer hebben over die rarecomplottheorie dat de demcraten, de media en McCain Moore met valse beschuldigingen ten val willen brengen.
Daar isBNW voor
je begint alweer over vervalsigen en we weten allemaal waar dat eindigtquote:Op woensdag 13 december 2017 13:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand het daarover gehad.
Kijk, nu vul je weer in. Alweer. Voor de zoveelste keer.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt een grotere hekel aan Clinton dan aan een christenfundamentalist die wordt beschuldigd van de pedofilie en van mening is dat homoseksualiteit illegaal moet zijn?
Oke.
Ik heb het nergens over vervalsingen gehad tim. Wel een beetje opletten okay.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je begint alweer over vervalsigen en we weten allemaal waar dat eindigt
Wegwezen met dat gedoe, laten we het lekker over de uitslag hebben ofzo
Daar ben ik zeker niet op uit. Ik kan er met mijn verstand simpelweg niet bij dat bepaalde users in deze reeks (dellipder, MrRatio, jij) het telkens op leken te nemen voor Roy Moore. FOX beweerde dat er sprake was een vervalsing, en direct sprong jij erbovenop. Dat terwijl je toch enige tijd overtuigd was van de bewering dat Clinton onderdeel was van een pedofielennetwerk dat kinderen misbruikt in de kelder van een pizzarestaurant.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kijk, nu vul je weer in. Alweer. Voor de zoveelste keer.
Naar trekje, vooral in een discussie. Hopelijk stop je daar ook heel snel mee, want je doel lijkt puur en alleen het ontsporen van de discussie te zijn.
Zijn er eigenlijk mensen in de chat die de aantijgingen tegen Franken niet geloven of downplayen?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker niet op uit. Ik kan er met mijn verstand simpelweg niet bij dat bepaalde users in deze reeks (dellipder, MrRatio, jij) het telkens op leken te nemen voor Roy Moore. FOX beweerde dat er sprake was een vervalsing, en direct sprong jij erbovenop. Dat terwijl je toch enige tijd overtuigd was van de bewering dat Clinton onderdeel was van een pedofielennetwerk dat kinderen misbruikt in de kelder van een pizzarestaurant.
Ik vind dat opvallend.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen in de chat die de aantijgingen tegen Franken niet geloven of downplayen?
Ik heb het nergens opgenomen voor Moore, ik constateerde alleen dat de foto van CNN nogal vreemd was. FOX e.d. waren toen niet mijn bron.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker niet op uit. Ik kan er met mijn verstand simpelweg niet bij dat bepaalde users in deze reeks (dellipder, MrRatio, jij) het telkens op leken te nemen voor Roy Moore. FOX beweerde dat er sprake was een vervalsing, en direct sprong jij erbovenop. Dat terwijl je toch enige tijd overtuigd was van de bewering dat Clinton onderdeel was van een pedofielennetwerk dat kinderen misbruikt in de kelder van een pizzarestaurant.
Ik vind dat opvallend.
Jup, mobiel is weer terugtwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 14:02:52Wow, more than 90% of Fake News Media coverage of me is negative, with numerous forced retractions of untrue storie… https://t.co/nyZJca6Hnm reageer retweet
En komt sneller dan ik had verwacht. Het geeft de burger moedquote:Op woensdag 13 december 2017 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Na Virginia wist ik dat deze periode-Trump niet lang zou duren.
De zege van Doug Jones is een mooie extra opsteker.
Die 10 % kan ook genoeg zijn om zijn ijdelheid te strelen.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Jup, mobiel is weer terugtwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 14:02:52Wow, more than 90% of Fake News Media coverage of me is negative, with numerous forced retractions of untrue storie… https://t.co/nyZJca6Hnm reageer retweet
Moore is in het verleden eens uit een winkelcentrum gejaagd, omdat hij zich maar al te vaak bij minderjarigen ophield. Franken greep wel eens raak, maar die is tenminste nog man genoeg om hiervoor zijn boetekleed aan te trekken. Moore en Trump zijn ongure figuren die niks te zoeken hebben in de politiek.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:
Zelf vind ik het lastig. Moore is sowieso een enge vent met absurd archaïsche denkwijzes, maar zowel bij Franken, als hem en anderen (misschien wel zeker binnen de politiek) vind ik wel dat onschuldig tot bewijs moet gelden.
Iig blij dat Moore verloren heeft, heel blij.
quote:Op woensdag 13 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
(iets ingekort wegens zaken die al 100x zijn langsgekomenquote:Mr. Moore’s campaign has been a shame for Alabama, one of the nation’s poorest states, whose need for better-paying jobs, health care, education and infrastructure he almost entirely neglected. He did not abandon the race even as the sex abuse charges multiplied; instead, aided by the political nihilist Steve Bannon, he doubled down, insisting the women were lying, part of a plot by the "establishment" and "fake news" to prevent him from changing Washington.
Mr. Moore was twice removed from Alabama’s Supreme Court, first for flauting a federal court order to remove a Ten Commandments monument that he’d commissioned and then for ignoring the United States Supreme Court by ordering Alabama judges not to issue same-sex marriage licenses. After that uproar, he decided to run for the seat vacated by Jeff Sessions, when Mr. Trump appointed him attorney general.
Mr. Moore repulsed many Alabamians even before the campaign. He has referred to Native Americans and Asians as "reds and yellows", called gay people "perverts" and homosexuality "an inherent evil", and falsely claimed that Shariah law exists in Illinois and Indiana.
Some Republicans had taken to describing Mr. Moore as a type of biblical plague visited upon them. Yet at every pivotal moment, Mr. Moore was aided by party leaders unwilling to take a united, moral stand against him.
Alabama’s deep-red politics argued against Mr. Jones’s chances. A former federal prosecutor, Mr. Jones won convictions of two Ku Klux Klan members for the 1963 bombing of Birmingham’s 16th Street Baptist Church that killed four girls, and no Democrat had won a Senate race in two decades.
"Roy Moore will always vote with us," Mr. Trump tweeted on Election Day. But Alabamians said there was more at stake in this race, choosing a candidate whose record was cause for pride, not shame, one who spent his career battling bigotry, not exploiting it.
Ik vind trouwens een enorm verschil zitten tussen een vrouw in haar kont knijpen en een kind van 14 proberen aan te randen.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:09 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Moore is in het verleden eens uit een winkelcentrum gejaagd, omdat hij zich maar al te vaak bij minderjarigen ophield. Franken greep wel eens raak, maar die is tenminste nog man genoeg om hiervoor zijn boetekleed aan te trekken. Moore en Trump zijn ongure figuren die niks te zoeken hebben in de politiek.
Ja hoor. Dat het een complot was van de GOP en onzinnig voor Franken om hierom op te stappen etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen in de chat die de aantijgingen tegen Franken niet geloven of downplayen?
Natuurlijk zit daar verschil tussen, maar los van de aard van seksueel wangedrag, in een politieke functie vind ik dat daar geen sprake van mag zijn. Laat de rechter maar bepalen hoe die twee in verhouding staan tot elkaar, als volksvertegenwoordiger moet je in beide gevallen je conclusies trekken. Franken begreep dat beter dan Moore. Moore druipt dan ook via de zijdeur af.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind trouwens een enorm verschil zitten tussen een vrouw in haar kont knijpen en een kind van 14 proberen aan te randen.
Franken was toen nog geen volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
in een politieke functie vind ik dat daar geen sprake van mag zijn
Trump ook niet. En Moore volgens mij ook niet nu ik er over nadenkquote:Op woensdag 13 december 2017 14:30 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Franken was toen nog geen volksvertegenwoordiger.
Moore was DA. Dat gebruikte hij zelfs om meisjes stil te houden.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
En Moore volgens mij ook niet nu ik er over nadenk
DA is geen volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:33 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Moore was DA. Dat gebruikte hij zelfs om meisjes stil te houden.
quote:Op woensdag 13 december 2017 14:30 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Franken was toen nog geen volksvertegenwoordiger.
Het gaat dan ook niet om of je dán een volksvertegenwoordiger bent. Het gaat er om of je er nog eentje denkt te worden. Dan behoor je gewoon van onbesproken gedrag te zijn wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump ook niet. En Moore volgens mij ook niet nu ik er over nadenk
Daar kan het een gekozen functie zijn. Uit 2003, weet niet precies wat de status overal nu is, maar ok: https://www.cga.ct.gov/2003/rpt/2003-R-0231.htmquote:Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
DA is geen volksvertegenwoordiger.
Die worden toch gekozen in de VS? Of zit ik er nu naast?quote:Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
DA is geen volksvertegenwoordiger.
Eens hoor. Vond het ook eerder een slap argument als verdediging van Franken.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Het gaat dan ook niet om of je dán een volksvertegenwoordiger bent. Het gaat er om of je er nog eentje denkt te worden. Dan behoor je gewoon van onbesproken gedrag te zijn wat mij betreft.
quote:Op woensdag 13 december 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die worden toch gekozen in de VS? Of zit ik er nu naast?
Niet elke gekozen functie is een volksvertegenwoordiger. In de VS worden rechters bijvoorbeeld ook soms verkozen maar die vertegenwoordigen niet per se het volk.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar kan het een gekozen functie zijn.
En dit is ook nog in een tijd waarin de economie op volle toeren draait.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:04 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En komt sneller dan ik had verwacht. Het geeft de burger moed
Brokjespoes sprong wel in de bres voor hem, maar over het algemeen was de stemming wel dat Franken moest vertrekken.quote:Op woensdag 13 december 2017 13:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Strakke kleding is inderdaad erg Europeesch. Mijn vrouw moest er erg aan wennen. Overigens weegt die inmiddels minder dan de helft (van haar USA gewicht) sinds ze in Nederland woont.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:45 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar in Illinois gezeten en er liepen genoeg slanke mensen rond, maar op de een of andere manier is er geen tussenmaat... ze gaan van dun > normaal > extra dik > extra extra dik
Ik was bv met een vriendin broeken kopen, die had heel trots een 30/36 voor me gevonden. Iedereen lag blauw toen ik uit de paskamer kwam, want het was een 36/30 - en dat was niet eens de breedste.
Bij mijn weten (maar wie ben ik?) sprong ik in de bres voor "eerst onderzoek afmaken", plus dat Tweeden en Gillibrand allebei flink boter op hun hoofd hadden, plus dat een en ander opvallend vaak bij de reakties in HuffPo+NYT terugkwam, zoals hier: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #434 Droge mondquote:Op woensdag 13 december 2017 14:46 schreef Puddington het volgende:
Brokjespoes sprong wel in de bres voor hem
nog geen 16 jaar geleden fileerden de republikeinen Bill Clinton omdat hij een relatie had met een stagiere. Clinton loog onder ede, en Trump liegt altijd en overal, en vooral over zijn handtastelijk gedrag. Op het moment dat het er echt om gaat zit Trump zwaar in de problemen.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind trouwens een enorm verschil zitten tussen een vrouw in haar kont knijpen en een kind van 14 proberen aan te randen.
Wat Clinton ook heeft gedaan dat was nog altijd met wederzijdse instemming, alhoewel het in deze tijd ongetwijfeld uitgelegd zou worden als machtspositie en had geen keuze, ach.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:03 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
nog geen 16 jaar geleden fileerden de republikeinen Bill Clinton omdat hij een relatie had met een stagiere. Clinton loog onder ede, en Trump liegt altijd en overal, en vooral over zijn handtastelijk gedrag. Op het moment dat het er echt om gaat zit Trump zwaar in de problemen.
Dat maakt hem dan eigenlijk volgens zijn eigen maatstaf een "LOSER!", toch?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
The Donald wringt zich weer in allerlei bijzondere bochten.
Hij gaat er voor het gemak even aan voorbij dat hij in Alabama twee keer de verliezende kandidaat heeft gesteund.
Ik vond toen ook al dat Clinton had moeten opstappen, zijn gedrag, al was het consensual, was niet betamelijk voor het ambt wat hij bekleede.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat Clinton ook heeft gedaan dat was nog altijd met wederzijdse instemming, alhoewel het in deze tijd ongetwijfeld uitgelegd zou worden als machtspositie en had geen keuze, ach.
Charles Manson: "Wow elke keer als Fake News over mij begint is het negatief!"quote:Op woensdag 13 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Laten we alle MSM wegjagen. Totdat Fox en Breitbart mainstream zijn... oh shit en dan?quote:
Onzin. Als ik denk dat ik door een stelende en liegende neuspeuterende vrouwenhatende relnicht met losse handjes en een ernstige coke-habit goed vertegenwoordigd kan worden wil ik op hem kunnen stemmen.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Dan behoor je gewoon van onbesproken gedrag te zijn wat mij betreft.
Ach, Mitterand had gewoon een tweede familie. Die deed het prima als president.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond toen ook al dat Clinton had moeten opstappen, zijn gedrag, al was het consensual, was niet betamelijk voor het ambt wat hij bekleede.
Er is wel veel voor nodig om een President uit zijn ambt te krijgen, kijk naar al die schandalen, en alleen Nixon is feitelijk uit zijn ambt gezet en Johnson bijna.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond toen ook al dat Clinton had moeten opstappen, zijn gedrag, al was het consensual, was niet betamelijk voor het ambt wat hij bekleede.
Maar we hebben nu veel van dezelfde Senatoren en Congres leden die toen Clinton aanklaagden en nu ineens zowel Trump als Moore goedpraten. Tja...
Dat is het nadeel van direct kiezen. Daarom ben ik ook tegen een gekozen burgemeester of premier. Hoe kom je van een slecht functionerende af?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is wel veel voor nodig om een President uit zijn ambt te krijgen, kijk naar al die schandalen, en alleen Nixon is feitelijk uit zijn ambt gezet en Johnson bijna.
Agossie, hangt de vlag al half-stok in Israël?quote:Op woensdag 13 december 2017 13:33 schreef DeParo het volgende:
Een Democraat gekozen in Alabama, het oude blauw herrijst in het Zuiden, of een verkapte Republikein.
Als je denkt dat ik Moore had gesteund dan ben je een dwaas.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:29 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Agossie, hangt de vlag al half-stok in Israël?
Amerika is toch gebouwd op de strijd tegen tirannie?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van direct kiezen. Daarom ben ik ook tegen een gekozen burgemeester of premier. Hoe kom je van een slecht functionerende af?
Dat land was toch opgebouwd door slavenhoudende landjatters die geen belasting wilden betalen?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Amerika is toch gebouwd op de strijd tegen tirannie?
Dat geldt voor het hele Westen in principe.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat land was toch opgebouwd door slavenhoudende landjatters die geen belasting wilden betalen?
Nixon mocht ontslag nemen, hij is nooit officieel aangeklaagd of verwijderd, volgens mij.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is wel veel voor nodig om een President uit zijn ambt te krijgen, kijk naar al die schandalen, en alleen Nixon is feitelijk uit zijn ambt gezet en Johnson bijna.
Hij kreeg een pardon van Lyndon B. Johnson..quote:Op woensdag 13 december 2017 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nixon mocht ontslag nemen, hij is nooit officieel aangeklaagd of verwijderd, volgens mij.
Hij wist gewoon wie tegen hem zouden stemmen en trok zelf de conclusie. Als hij was blijven zitten hadden ze hem weggestuurd.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nixon mocht ontslag nemen, hij is nooit officieel aangeklaagd of verwijderd, volgens mij.
Dat klopt maar het is nooit, officieel, zo ver gekomen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij wist gewoon wie tegen hem zouden stemmen en trok zelf de conclusie. Als hij was blijven zitten hadden ze hem weggestuurd.
quote:WASHINGTON (AP) — The White House says Omarosa Manigault Newman — one of President Donald Trump’s most prominent African-American supporters — plans to leave the administration next month.
White House press secretary Sarah Huckabee Sanders says Manigault Newman’s resignation is effective Jan. 20, one year since Trump’s inauguration.
Manigault Newman’s decision comes at the start of what’s expected to be a round of departures heading into the new year.
The White House said last week that deputy national security adviser Dina Powell will leave the administration early next year.
Manigault Newman is a former contestant on Trump’s reality TV show “The Apprentice.” She joined the administration as director of communications for the White House Office of Public Liaison, working on outreach to various constituency groups.
Ze was tenminste geen swamp of zo. Wat deed dat mens verder?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:46 schreef Ludachrist het volgende:
Dat zo iemand als Omarosa überhaupt al een baan kreeg is natuurlijk te gênant voor woorden, dat ze het ruim een jaar vol heeft gehouden zo mogelijk nog meer.
twitter:adamgoldmanNYT twitterde op woensdag 13-12-2017 om 16:49:24Rod Rosenstein says he hasn't seen any impropriety related to Mueller's team. reageer retweet
Die outreach van haar zal wel een succes geweest zijn bij de neo nazi' en KKK, verwacht ik.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:46 schreef Ludachrist het volgende:
Dat zo iemand als Omarosa überhaupt al een baan kreeg is natuurlijk te gênant voor woorden, dat ze het ruim een jaar vol heeft gehouden zo mogelijk nog meer.
Tja, als FBI agenten tegen elkaar zeggen dat Trump een idioot is dan is dat toch gewoon een feitelijke constatering?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ten overvloedde wellicht, maar goed:twitter:adamgoldmanNYT twitterde op woensdag 13-12-2017 om 16:49:24Rod Rosenstein says he hasn't seen any impropriety related to Mueller's team. reageer retweet
Daarbij noemde Tillerson hem ook gewoon een fucking moron... dat maakt hen vergelijkbaar met Trumps inner circle. Ik zie derhalve een groter gevaar erin dat ze een oogje zullen toeknijpen.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als FBI agenten tegen elkaar zeggen dat Trump een idioot is dan is dat toch gewoon een feitelijke constatering?
Heh, ja, was ik nog even vergeten. Dan word het wel erg lastig om anderen aan te pakken, inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2017 17:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daarbij noemde Tillerson hem ook gewoon een fucking moron... dat maakt hen vergelijkbaar met Trumps inner circle. Ik zie derhalve een groter gevaar erin dat ze een oogje zullen toeknijpen.
Die meiden kunnen ook in de kolenmijn werken dus wat zeuren ze?quote:Op woensdag 13 december 2017 17:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Ondertussen gaat de regering Trump lekker door met allerlei (h)eerlijke plannetjes: het ministerie van Arbeid heeft een regeling voorgesteld, die restaurants in staat stelt om fooien af te pakken van de serveerders zonder die terug te moeten geven aan de medewerkers: http://thehill.com/regula(...)g-rule-amid-backlash.
Het is bijna kolderiek, dit soort schurkachtige planntjes. Ter info, in de V.S. leven veel serveerders van de fooien, omdat het minimumloon zo laag ligt.
Moet toch altijd gelijk weer aan reservoir dogs denken bij dat soort maatregelen.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Ondertussen gaat de regering Trump lekker door met allerlei (h)eerlijke plannetjes: het ministerie van Arbeid heeft een regeling voorgesteld, die restaurants in staat stelt om fooien af te pakken van de serveerders zonder die terug te moeten geven aan de medewerkers: http://thehill.com/regula(...)g-rule-amid-backlash.
Het is bijna kolderiek, dit soort schurkachtige planntjes. Ter info, in de V.S. leven veel serveerders van de fooien, omdat het minimumloon zo laag ligt.
quote:Muslim leaders condemned U.S. President Donald Trump’s recognition of Jerusalem as the capital of Israel on Wednesday and called on the world to respond by recognizing East Jerusalem as the capital of Palestine.
Turkish President Tayyip Erdogan, who hosted the summit of more than 50 Muslim countries in Istanbul, said the U.S. move meant Washington had forfeited its role as broker in efforts to end Israeli-Palestinian conflict.
“From now on, it is out of the question for a biased United States to be a mediator between Israel and Palestine, that period is over,” Erdogan said at the end of the meeting of the Organization of Islamic Cooperation member states.
“We need to discuss who will be a mediator from now on. This needs to be tackled in the UN too,” Erdogan said.
A communique posted on the Turkish Foreign Ministry website said the emirs, presidents and ministers gathered in Istanbul regarded Trump’s move “as an announcement of the U.S. Administration’s withdrawal from its role as sponsor of peace”.
It described the decision as “a deliberate undermining of all peace efforts, an impetus (for) extremism and terrorism, and a threat to international peace and security”.
Leaders including Palestinian President Mahmoud Abbas, Iran’s President Hassan Rouhani and Jordan’s King Abdullah, a close U.S. ally, all criticized Washington’s move.
“Jerusalem is and always will be the capital of Palestine,” Abbas said, adding Trump’s decision was “the greatest crime” and a violation of international law.
The Trump administration says it remains committed to reaching peace between Israel and the Palestinians and its decision does not affect Jerusalem’s future borders or status.
Wait staff krijgt meestal niet eens minimum loon, enigzins afhankelijk van de staat, trouwens.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:51 schreef westwoodblvd het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2017 17:51 schreef westwoodblvd het volgende:
Zou Trump doorgehad hebben dat dit over een andere NRA ging?quote:Worker rights advocates and congressional Democrats are slamming the Trump administration for catering to the wishes of the National Restaurant Association and proposing a rule that will allow employers to steal workers’ tips.
Denk je dat het hem interesseert? Nou ja, in dit geval wel want dit betekent meer winst voor zijn golf toko's en hotels.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Zou Trump doorgehad hebben dat dit over een andere NRA ging?
Daar is volgens mij helemaal geen wet over, als een restaurant dat wil afspreken dan mag dat gewoon, volgens mij, kan het mis hebben overigens.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vind het overigens wel een belachelijk regel dat fooien alleen onder de serverende staf gedeeld mag worden.
Dat heb je mis. Staat in het artikeltje van The Hill:quote:Op woensdag 13 december 2017 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar is volgens mij helemaal geen wet over, als een restaurant dat wil afspreken dan mag dat gewoon, volgens mij, kan het mis hebben overigens.
quote:In proposing the rule, the Labor Department said it aims to allow employers to share tips with employees who typically don’t earn tips, like the dishwashers and cooks in the kitchen.
But Saru Jayaraman, co-founder and co-director of the Restaurant Opportunities Centers (ROC) United, said there are no protections in the proposed rule against employers taking a share of the tips.
In a statement, Angelo Amador, executive director of the Restaurant Law Center, said the ROC United is on the wrong side of the issue.
“Confining tips to just servers creates a disparity between servers and those in the back-of-the-house washing dishes and preparing the meal," he argued.
"They’re all working towards the same goal of providing a great guest experience.”
Ik zou niet direct heel veel consequenties aan het verlies van Moore verbinden, maar bij FiveThirtyEight denken ze daar iets anders over:quote:Op woensdag 13 december 2017 19:01 schreef Hexagon het volgende:
Maar GOP mag nu wel goed in paniek raken. Dat wordt volgend jaar een mooi bloedbad op lokaal niveau.
In het congres zal het nog wel meevallen maar op staat niveau gaan ze er denk ik flink van langs krijgenquote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou niet direct heel veel consequenties aan het verlies van Moore verbinden, maar bij FiveThirtyEight denken ze daar iets anders over:
https://fivethirtyeight.c(...)oore-was-an-outlier/
Hij houdt blijkbaar wel van jonge bloemetjes maar ze naar hem sturen is onverstandig.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:40 schreef Hexagon het volgende:
Die Roy Moore mogen ze bij de democraten wel een bloemetje sturen.
Het hangt af van de positie van Bannon. Wint hij en steunt hij nog meer mafkezen kan de GOP aardige klappen verwachten.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In het congres zal het nog wel meevallen maar op staat niveau gaan ze er denk ik flink van langs krijgen
En ook Steve Bannon mogen ze niet vergeten. Ik ben benieuwd met welke topkandidaten hij volgend jaar op de proppen komt.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij houdt blijkbaar wel van jonge bloemetjes maar ze naar hem sturen is onverstandig.
Nixon zou een stemming niet overleefd hebben, want een meerderheid aan Democrats in het Congress. Bill Clinton overleefde de impeachment wel, want een meerderheid aan Democrats in het Congress.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Een hoop swamp creatures en zittende Democrats.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:01 schreef Hexagon het volgende:
Maar GOP mag nu wel goed in paniek raken. Dat wordt volgend jaar een mooi bloedbad op lokaal niveau.
deflectorquote:Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Nixon zou een stemming niet overleefd hebben, want een meerderheid aan Democrats in het Congress. Bill Clinton overleefde de impeachment wel, want een meerderheid aan Democrats in het Congress.
Overigens het afluisteren van politieke tegenstanders en daarna het onderzoek belemmeren, waar Nixon koos voor aftreden kozen Obama en trawanten voor grootschaligheid waarin 30x voor afgetreden zou zijn.
Maak eens een lijstje met door jouw toegestane politiek correcte talking points!quote:
nou ja beginnen over Obama die al 30x had moeten aftreden is gewoon BS en leidt af van Trump, ergo deflectie...quote:Op woensdag 13 december 2017 20:53 schreef dellipder het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje met door jouw toegestane politiek correcte talking points!
Haal diep adem en laat gaan. Niet van die totalitaire trekjes alstublieft.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:54 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja beginnen over Obama die al 30x had moeten aftreden is gewoon BS en leidt af van Trump, ergo deflectie...
flikker op naar je handlerquote:Op woensdag 13 december 2017 20:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
Haal diep adem en laat gaan. Niet van die totalitaire trekjes alstubliet.
Dit topic is Amerikaanse politiek. Die is breder dan Donald Trump.
Maar ik vroeg een lijstje in plaats van deze deflectie.
och, negeren werkt niet, heeft nog nooit gewerkt op FOK! ontregeld wordt het tochquote:Op woensdag 13 december 2017 20:59 schreef Tchock het volgende:
Ik merk dat hier steeds vaker gereageerd wordt op trollen met gescheld en persoonlijke aanvallen. Dat helpt dus echt niet, jongens. Eerder het tegendeel.
Negeer het gewoon en gun het geen aandacht in plaats van elke keer zo kansloos in de kaart te spelen van users die de discussie willen ontregelen.
Nou ja, dan ga je toch lekker verder met schelden en tieren. Kijken waar dat je brengt.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:07 schreef Re het volgende:
[..]
och, negeren werkt niet, heeft nog nooit gewerkt op FOK! ontregeld wordt het toch
Wat denk jij? Is Trump zijn magic touch in de politiek kwijt? Drie verliezende kandidaten aanprijzen (waarvan er één wel heel fout is) in redelijk solid GOP gebied.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:57 schreef dellipder het volgende:
[..]
Haal diep adem en laat gaan. Niet van die totalitaire trekjes alstublieft.
Dit topic behandelt Amerikaanse politiek. Die is breder dan Donald Trump.
Maar ik vroeg een lijstje in plaats van deze deflectie.
Of dat nou een expliciet oogmerk is of niet, het gevolg van trollen is dat de discussie ontregeld wordt, omdat ze reacties naar zich toe trekken en het daardoor niet over belangrijke zaken gaat. Dat ontregelt of het nou zo bedoeld is of niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De aanname dat mensen bewust de discussie willen ontregelen vind ik eerlijk gezegd ook wat gemakzuchtig soms. Er huppelen nog miljoenen mensen binnen de VS achter Trump of willekeurig welke republikeinse scheet aan en daar zul je hier dus ook een aantal van hebben ... clubblaadjes als Breitbart en Infowars worden ook hier geconsumeerd immers.
Had Trump eerder wel een magic touch dan?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is Trump zijn magic touch in de politiek kwijt? Drie verliezende kandidaten aanprijzen (waarvan er één wel heel fout is) in redelijk solid GOP gebied.
De glans is wel weg nu.
Roy Moore is een problematische kandidaat. Ook in eerdere verkiezingen behaalde hij rond de 50-55%, dus dit was bekend. Nog afgezien van de Allred sting operatie (zo zie ik dit nu eenmaal) en Steve Bannon die zich heeft overschat.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat denk jij? Is Trump zijn magic touch in de politiek kwijt? Drie verliezende kandidaten aanprijzen (waarvan er één wel heel fout is) in redelijk solid GOP gebied.
De glans is wel weg nu.
Ik probeer de sfeer goed te houden.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had Trump eerder wel een magic touch dan?
Maar de Trump kandidaat verloor van Moore.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
Roy Moore is een problematische kandidaat. Ook in eerdere verkiezingen behaalde hij rond de 50-55%, dus dit was bekend. Nog afgezien van de Allred sting operatie (zo zie ik dit nu eenmaal) en Steve Bannon die zich heeft overschat.
Volgens mijn inschatting raakt dit Donald Trump nauwelijks en zijn het juist een Bannon en Moore die vooral de dupe zijn.
Klopt. Ik zei al dat Bannon zich overschat had, want die joeg Mitch McConnell in de gordijnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar de Trump kandidaat verloor van Moore.
Je moet je dan ook afvragen waarom Trump zich zo achter Moore schaarde terwijl hij blijkbaar al lang wist dat Moore niet kon winnen (wat natuurlijk een wat goedkope move is om zichzelf in te dekken, maar oké).quote:Op woensdag 13 december 2017 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar de Trump kandidaat verloor van Moore.
Punt is ook dat Trump en de GOP al bijna een jaar verneukt hebben om wetgeving door het door hun gecontroleerde Congres te jassen. Daar gaan ze nog eens met pijn aan terugdenken als ze daadwerkelijk klappen zouden krijgen volgend jaar november.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou niet direct heel veel consequenties aan het verlies van Moore verbinden, maar bij FiveThirtyEight denken ze daar iets anders over:
https://fivethirtyeight.c(...)oore-was-an-outlier/
Dat is dan blijkbaar voortschrijdend inzicht want daar heb je voor gisteravond nooit over gesprokenquote:Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
Roy Moore is een problematische kandidaat. Ook in eerdere verkiezingen behaalde hij rond de 50-55%, dus dit was bekend.
Alleen maar om z’n stem in de Senaatquote:Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet je dan ook afvragen waarom Trump zich zo achter Moore schaarde terwijl hij blijkbaar al lang wist dat Moore niet kon winnen (wat natuurlijk een wat goedkope move is om zichzelf in te dekken, maar oké).
Maar het GOP voetvolk stemde op Moore in plaats van op Strange. Dus wat je nu schrijft lijkt niet te kloppen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef dellipder het volgende:
[..]
Klopt. Ik zei al dat Bannon zich overschat had, want die joeg Mitch McConnell in de gordijnen.
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:25 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat is dan blijkbaar voortschrijdend inzicht want daar heb je voor gisteravond nooit over gesproken
Mooi hè, al die nieuw gevonden kennis. Maandenlang werd Moore verdedigd en nu hij verloren heeft laat iedereen hem vallen als een baksteen. Want was toch al duidelijk dat hij geen goede kandidaat was, etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar het GOP voetvolk stemde op Moore in plaats van op Strange. Dus wat je nu schrijft lijkt niet te kloppen.
Ja, dat heb ik wel. Het is namelijk met een paar muisklikken terug te halen hoe controversieel en uiterst koppig Roy Moore is. Ik heb ook aangetikt dat hij veel vijanden heeft gemaakt door zeer controversiële standpunten en optreden.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:25 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat is dan blijkbaar voortschrijdend inzicht want daar heb je voor gisteravond nooit over gesproken
Je meent het. Dat is zeg maar wat zijn tegenstanders al tijden roepen. Want ook los van seksuele aantijgingen is Moore een verderfelijk mens met gestoorde denkbeelden.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:31 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel. Het is namelijk met een paar muisklikken terug te halen hoe controversieel en uiterst koppig Roy Moore is.
Moore won de primaries met behulp van Bannon, waarna McConnell reageerde.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar het GOP voetvolk stemde op Moore in plaats van op Strange. Dus wat je nu schrijft lijkt niet te kloppen.
maar zonder het feit dat hij blijkbaar niet van jonge meisjes af kon blijven had hij denk ik wel gewonnen, maar toch blijkt hij nu dus eigelijk toch al niet ging winnen... een aparte denkwijze van de voormalige Moore steunersquote:Op woensdag 13 december 2017 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je meent het. Dat is zeg maar wat zijn tegenstanders al tijden roepen. Want ook los van seksuele aantijgingen is Moore een verderfelijk mens met gestoorde denkbeelden.
Ja, kiezers in Alabama vinden het blijkbaar niet erg als je slavernij weer wil invoeren. Er was een lastercampange vanuit de DNC vereist om Moore te laten verliezen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef Re het volgende:
[..]
maar zonder het feit dat hij blijkbaar niet van jonge meisjes af kon blijven had hij denk ik wel gewonnen, maar toch blijkt hij nu dus eigelijk toch al niet ging winnen... een aparte denkwijze van de voormalige Moore steuners
Alabama judicial elections, 2012quote:Moore was elected chief justice of the Alabama Supreme Court on November 6, winning 51.8 percent of the vote over Robert S. Vance. He previously won the Republican primary on March 13, receiving 50 percent of the vote.
Judicial elections zijn veel minder gepolitiseerd dan andere verkiezingen. En in een primary strijdt hij uiteraard enkel tegen andere Republikeinen (waaronder de kandidaat die door Trump gesteund werd). Dit is derhalve niet erg representatief om uitspraken over te doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:45 schreef dellipder het volgende:
[..]
Alabama judicial elections, 2012
https://ballotpedia.org/Alabama_judicial_elections,_2012
Is gewoon vrij toegankelijke informatie. Moore is geen kandidaat die met gemak 60-70% haalt. Heeft hij nog nooit gedaan.
Write-ins waren ongeveer 22.000 stemmen. Vind je het heel gek ik aanneem dat de meesten daarvan geen Democraten waren?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kiezers in Alabama vinden het blijkbaar niet erg als je slavernij weer wil invoeren. Er was een lastercampange vanuit de DNC vereist om Moore te laten verliezen.
![]()
Is wel idd 1 van de verhalen die onderdeel zijn van de uitslag, Shelby met de write in candidate. Had hij Moore endorsed had Moore gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef dellipder het volgende:
[..]
Write-ins waren ongeveer 22.000 stemmen. Vind je het heel gek ik aanneem dat de meesten daarvan geen Democraten waren?
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Gloria Allred minder effect zou hebben. Dat dan weer wel. 22.000 is best veel. Bijna 3 keer zoveel als het verschil in aantal stemmen.
Bij benadering, want ik heb de cijfers niet dichtbij.
Weet je niet. Dat soort uitspraken zijn zo makkelijk achteraf. We weten toch niet eens nog hoe veel stemmen elke write-in heeft?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is wel idd 1 van de verhalen die onderdeel zijn van de uitslag, Shelby met de write in candidate. Had hij Moore endorsed had Moore gewonnen.
Klopt, maar ongeveer elke pundit van WaPo, 538, NYT etc zegt dat je mag aannemen dat bijna alle write in stemmen naar diegene gingen. Daar kopieer ik iig de stelling van.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je niet. Dat soort uitspraken zijn zo makkelijk achteraf. We weten toch niet eens nog hoe veel stemmen elke write-in heeft?
Ik wil ermee zeggen dat Moore niet zo'n goede kandidaat is, zoals ik in mijn eerste bericht al stelde. Ook in de andere verkiezingen waarin hij meedeed was het allemaal een beetje faal.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Judicial elections zijn veel minder gepolitiseerd dan andere verkiezingen. En in een primary strijdt hij uiteraard enkel tegen andere Republikeinen (waaronder de kandidaat die door Trump gesteund werd). Dit is derhalve niet erg representatief om uitspraken over te doen.
Weet ook eigenlijk niet wat je hier mee wil zeggen, behalve dat het echt bizar achterlijk is van de GOP dat ze het zo ver hebben laten komen dat Moore op de ballot stond. Dat is waarschijnlijk de enige kandidaat die van Jones had kunnen verliezen in Alabama.
dus jij gaat er dan vanuit dat de write-ins anders naar Moore waren gegaan omdat geen democraten?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef dellipder het volgende:
[..]
Write-ins waren ongeveer 22.000 stemmen. Vind je het heel gek ik aanneem dat de meesten daarvan geen Democraten waren?
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Gloria Allred minder effect zou hebben. Dat dan weer wel. 22.000 is best veel. Bijna 3 keer zoveel als het verschil in aantal stemmen.
Bij benadering, want ik heb de cijfers niet dichtbij.
Voor Democraten was er minder aanleiding om op de write-in te stemmen dan voor de GOP aanhang. Of ben je het hiermee ook al oneens?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je niet. Dat soort uitspraken zijn zo makkelijk achteraf. We weten toch niet eens nog hoe veel stemmen elke write-in heeft?
Geen idee of het al besproken is, maar ging het wel om Moore dat hij gekozen is?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik wil ermee zeggen dat Moore niet zo'n goede kandidaat is, zoals ik in mijn eerste bericht al stelde. Ook in de andere verkiezingen waarin hij meedeed was het allemaal een beetje faal.
De laatste zin ben ik met jou eens en ik heb daarover al gewezen op de rol van Steve Bannon.
Dus? Wat wil je hier nou mee bereiken? Je maakt geen punt waar je heen wil.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef dellipder het volgende:
[..]
Voor Democraten was er minder aanleiding om op de write-in te stemmen dan voor de GOP aanhang. Of ben je het hiermee ook al oneens?
Voor een deel. Het was gewoon 1 van de ingredienten die nodig waren.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je hier nou mee bereiken? Je maakt geen punt waar je heen wil.
Bedoel je te zeggen dat de write-ins de verkiezing beslist hebben volgens jou?
Veel aspecten speelden tegelijkertijd inderdaad. Daarom snap ik ook niet dat redpill de hele tijd zo op die writeins blijft hameren, tenzij dat prettig in zijn eigen verhaal past.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor een deel. Het was gewoon 1 van de ingredienten die nodig waren.
Opkomst van zwarte bevolking en de omslag van white educated voters waren belangrijker, maar het blijft belangrijk. Tenminste, wat was het uiteindelijke verschil qua stemmen?
Komt hun goed uit. Het was altijd al een niet te winnen wedstrijd omdat zowel DNC als RNC eigenlijk tegen Moore waren.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel aspecten speelden tegelijkertijd inderdaad. Daarom snap ik ook niet dat redpill de hele tijd zo op die writeins blijft hameren, tenzij dat prettig in zijn eigen verhaal past.
Het zijn verschillende effecten die uiteindelijk tot de uitslag leiden.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je hier nou mee bereiken? Je maakt geen punt waar je heen wil.
Bedoel je te zeggen dat de write-ins de verkiezing beslist hebben volgens jou?
Dit valt wel mee. Ik maakte slechts één bericht daarover en ik moet dit vervolgens een aantal keer toelichten.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel aspecten speelden tegelijkertijd inderdaad. Daarom snap ik ook niet dat redpill de hele tijd zo op die writeins blijft hameren, tenzij dat prettig in zijn eigen verhaal past.
Dat heb ik ook gelezen, maar dat lijkt me wellicht wat wensdenken. Het klopt dat ze Moore liever kwijt dan rijk zijn maar als de Republikeinen hierdoor de meerderheid in de senaat verliezen volgend jaar (om maar wat te noemen) dan is dat echt nog veel schadelijker.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt hun goed uit. Het was altijd al een niet te winnen wedstrijd omdat zowel DNC als RNC eigenlijk tegen Moore waren.
Overigens geloof ik best dat McConnel en trawanten niet heel ongelukkig waren met de uitkomst.
Die krokodillentranen kwamen pas nadat Moore beschuldigd werd van misbruik. Daarna was ie ineens een onhoudbaar figuur. Ze wilden maar wat graag die zetel, koste wat kost.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt hun goed uit. Het was altijd al een niet te winnen wedstrijd omdat zowel DNC als RNC eigenlijk tegen Moore waren.
Overigens geloof ik best dat McConnel en trawanten niet heel ongelukkig waren met de uitkomst.
Voor de establishment maakt dit niet erg veel uit. Dit klinkt heel cynisch, maar de donors zijn misschien belangrijker dan de kiezers.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen, maar dat lijkt me wellicht wat wensdenken. Het klopt dat ze Moore liever kwijt dan rijk zijn maar als de Republikeinen hierdoor de meerderheid in de senaat verliezen volgend jaar (om maar wat te noemen) dan is dat echt nog veel schadelijker.
Gewoon een rampscènario, of Moore nou had gewonnen of verloren. Dat krijg je door zulke kandidaten. Trumps uitverkiezing als presidentskandidaat had zo'nzelfde sfeer er om hangen.
Mwuah, ik moet het nog maar zien of de senaat zoveel anders is met 1 vote in meerderheid republikeinen of 1 voor democraten (met hun 2 onafhankelijken). Het zit eigenlijk hoe dan ook in een deadlock.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen, maar dat lijkt me wellicht wat wensdenken. Het klopt dat ze Moore liever kwijt dan rijk zijn maar als de Republikeinen hierdoor de meerderheid in de senaat verliezen volgend jaar (om maar wat te noemen) dan is dat echt nog veel schadelijker.
Gewoon een rampscènario, of Moore nou had gewonnen of verloren. Dat krijg je door zulke kandidaten. Trumps uitverkiezing als presidentskandidaat had zo'nzelfde sfeer er om hangen.
De donors gepleased.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Voor de establishment maakt dit niet erg veel uit. Dit klinkt heel cynisch, maar de donors zijn misschien belangrijker dan de kiezers.
Wat precies hebben ze de afgelopen maanden met de meerderheid in het Huis, de Senaat en het presidentschap gedaan?
Nou ja, dat de senaat in een deadlock zit ben ik wel met je eens maar in een meerderheids-systeem is het verschil tussen net wel en net niet natuurlijk gigantisch.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Mwuah, ik moet het nog maar zien of de senaat zoveel anders is met 1 vote in meerderheid republikeinen of 1 voor democraten (met hun 2 onafhankelijken). Het zit eigenlijk hoe dan ook in een deadlock.
De Koch brothers?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Voor de establishment maakt dit niet erg veel uit. Dit klinkt heel cynisch, maar de donors zijn misschien belangrijker dan de kiezers.
Wat precies hebben ze de afgelopen maanden met de meerderheid in het Huis, de Senaat en het presidentschap gedaan?
Nouja, idd is wel het verschil dat republikeinen van een kleine kans op beleid maken naar 0 gaan, wat dat betreft willen ze wel echt die meerderheid behouden om ook democraten niet de kans te gaan geven.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat de senaat in een deadlock zit ben ik wel met je eens maar in een meerderheids-systeem is het verschil tussen net wel en net niet natuurlijk gigantisch.
Deze week zagen we fake news van Brian Ross over Flyn, fake news over Wikileaks en Kusner, fake news over het aantal toeschouwers bij de recente manifestatie in Florida.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De aanname dat mensen bewust de discussie willen ontregelen vind ik eerlijk gezegd ook wat gemakzuchtig soms. Er huppelen nog miljoenen mensen binnen de VS achter Trump of willekeurig welke republikeinse scheet aan en daar zul je hier dus ook een aantal van hebben ... clubblaadjes als Breitbart en Infowars worden ook hier geconsumeerd immers.
Volgens mij anderhalf jaar. Het is een short term seat.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik moet het nog maar zien of de senaat zoveel anders is met 1 vote in meerderheid republikeinen of 1 voor democraten (met hun 2 onafhankelijken). Het zit eigenlijk hoe dan ook in een deadlock.
Anders heb je 3 jaar een enorme rat in je senaat zitten die neem ik aan dan over 3 jaar weer kan meedoen en mogelijkerwijs daarna 6 jaar in de senaat zit. Good riddance.
Bovendien zal Jones, als hij meestemt volgens partyline en niet Alabama vertegenwoordigd, ongekend impopulair zijn over 3 jaar en zal de staat weer keurig rood zijn. NRC moet zich iig gaan voorbereiden op een extreem stabiele kandidaat in 2020 en dat ook mensen als Cruz in Texas moeten verwachten echt strijd te gaan krijgen om hun plek van de DNC. Die zijn meer gemotiveerd dan ooit. Nevada gaan ze sowieso wel verliezen, Arizona zal spannend worden.
Is er nog een staat eigenlijk die DNC moet behouden die zoals het er nu naar uitziet enigszins in gevaar komt? Niet echt naar gekeken.
https://www.theatlantic.c(...)e-doug-jones/548186/quote:Jones will fill the rest of Sessions' term, which ends in 2020, and then he'll have to run for reelection. In a presidential election year, with presidential-level turnout, and -- presumably -- a less controversial Republican candidate on the ballot, Republicans expect they'll be able to easily retake the seat.
Ik krijg hier hoofdpijn van.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:13 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Deze week zagen we fake news van Brian Ross over Flyn, fake news over Wikileaks en Kusner, fake news over het aantal toeschouwers bij de recente manifestatie in Florida.
Het aantal fake news berichten in Breitbart is zeer gering, niet politiek correct wel feitelijk correct.
Infowars is wat lastig te volgen voor mij, merk ik. Heeft ook te maken met de presentatie door Alex Jones.
Het Amerikaanse publiek begint de meeste media steeds minder te vertrouwen, FOX stijgt in de ratings- nu op 1 prime time. De media willen meespelen in het politieke spel. Doen alsof ze objectief zijn, maar ondertussen zijn het activistisch ingestelde lieden die zich voordoen als neutrale journalist.
Ik zich hier informatie van allerlei left leaning bronnen voorbij komen. Ik pleit er niet voor om deze bagger weg te moderen.
"
Er huppelen nog miljoenen mensen binnen de VS achter Sanders of willekeurig welke democratic scheet aan en daar zul je hier dus ook een aantal van hebben ... clubblaadjes als CNN, mother jones, NBC, NewYork Times, WaPo en HuffPo worden ook hier geconsumeerd immers.
"
De marge was al flinterdun en die wordt alleen maar dunner. Het is in veel gevallen al heel lastig om genoeg stemmen te krijgen voor voorstellen en dat gaat alleen maar lastiger worden.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Manchin, Donelly, Heitkamp en McCaskill zo uit mijn hoofd in ieder geval.quote:Anders heb je 3 jaar een enorme rat in je senaat zitten die neem ik aan dan over 3 jaar weer kan meedoen en mogelijkerwijs daarna 6 jaar in de senaat zit. Good riddance.
Bovendien zal Jones, als hij meestemt volgens partyline en niet Alabama vertegenwoordigd, ongekend impopulair zijn over 3 jaar en zal de staat weer keurig rood zijn. NRC moet zich iig gaan voorbereiden op een extreem stabiele kandidaat in 2020 en dat ook mensen als Cruz in Texas moeten verwachten echt strijd te gaan krijgen om hun plek van de DNC. Die zijn meer gemotiveerd dan ooit. Nevada gaan ze sowieso wel verliezen, Arizona zal spannend worden.
Is er nog een staat eigenlijk die DNC moet behouden die zoals het er nu naar uitziet enigszins in gevaar komt? Niet echt naar gekeken.
Zullen spannende midterms worden, politiek zeker in amerika lijkt meer populair dan ooit.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
De marge was al flinterdun en die wordt alleen maar dunner. Het is in veel gevallen al heel lastig om genoeg stemmen te krijgen voor voorstellen en dat gaat alleen maar lastiger worden.
[..]
Manchin, Donelly, Heitkamp en McCaskill zo uit mijn hoofd in ieder geval.
Heeft ie schurft ofzoquote:Op woensdag 13 december 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Godsklere, het verlies van Moore heeft Bannon geen goed gedaan he.
Ook, maar ik denk oprecht dat als je je hele leven al gedraagt als een haatvol persoon je er ook zo gaat uitzien.quote:
Jij snapt de taak van de media niet zo he?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:13 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Deze week zagen we fake news van Brian Ross over Flyn, fake news over Wikileaks en Kusner, fake news over het aantal toeschouwers bij de recente manifestatie in Florida.
Het aantal fake news berichten in Breitbart is zeer gering, niet politiek correct wel feitelijk correct.
Infowars is wat lastig te volgen voor mij, merk ik. Heeft ook te maken met de presentatie door Alex Jones.
Het Amerikaanse publiek begint de meeste media steeds minder te vertrouwen, FOX stijgt in de ratings- nu op 1 prime time. De media willen meespelen in het politieke spel. Doen alsof ze objectief zijn, maar ondertussen zijn het activistisch ingestelde lieden die zich voordoen als neutrale journalist.
Ik zich hier informatie van allerlei left leaning bronnen voorbij komen. Ik pleit er niet voor om deze bagger weg te moderen.
"
Er huppelen nog miljoenen mensen binnen de VS achter Sanders of willekeurig welke democratic scheet aan en daar zul je hier dus ook een aantal van hebben ... clubblaadjes als CNN, mother jones, NBC, NewYork Times, WaPo en HuffPo worden ook hier geconsumeerd immers.
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |