twitter:BreitbartNews twitterde op woensdag 13-12-2017 om 04:37:46Dude. https://t.co/8Eqz2nIa0g reageer retweet
wat de fuk. wie is dittwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 13-12-2017 om 05:08:41Congratulations to Doug Jones on a hard fought victory. The write-in votes played a very big factor, but a win is a… https://t.co/QLFQ88UaLM reageer retweet
twitter:
Er moet iets veranderen wil ij 2018 niet zijn senaat verliezen.quote:Op woensdag 13 december 2017 05:13 schreef Stabiel het volgende:
Trump voelt de hete adem in zijn nek hijgen. Zijn gematigde toon is niets meer dan het besef (shock) dat zijn revolutie aan het falen is, en de DNC het momentum heeft. Dit is een politieke aardbeving van jewelste.
Geen idee hoeveel binnen is, bij 0.5 wordt het nog wel een recount.twitter:gdebenedetti twitterde op woensdag 13-12-2017 om 05:15:58SERIOUSLY don't underestimate The Shelby Effect. Jones' margin of victory is currently @ 0.7%.Write-in: 1.7%. reageer retweet
Ik zie niet in welke verandering de GOP, Bannon of Trump nog gaat redden.quote:Op woensdag 13 december 2017 05:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er moet iets veranderen wil ij 2018 niet zijn senaat verliezen.
Maar deze toon gaat hij nog geen 24 uur volhouden, bovendien heeft hij dit niet geschreven. Dit is totaal niet zijn tweetstijl, dit lijkt op iemand die wel kan schrijven die trump aan het imiteren is.
Maar de papertrail moest toch worden vernietigd?quote:Op woensdag 13 december 2017 05:31 schreef Stabiel het volgende:
Moore's campaigne hint naar een recount.
Het maakt het weer wat leuker.quote:
quote:
twitter:TheTweetOfGod twitterde op woensdag 13-12-2017 om 06:27:22No, I'm good, thanks. https://t.co/u1BZ5DaUwi reageer retweet
quote:Shout-out to political mastermind Steve Bannon for losing Alabama to a pro-choice Democrat
Eigenlijk niet. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die geen hel-en-verdoemenis prekende pedofiel willen kiezen. Op zich niet raar.quote:
Ik zie het wel als een win voor de democraten. Het zou alleen een verlies zijn van de RNC als de turnout daar lag was en die van DNC normaal. Echter zij ndemocraten massaal komen stemmen, vooral de zwarte bevolking.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had er stiekem een beetje op gerekend, ik ben wat dit soort dingen betreft toch meer een optimist dan een pessimist en het is goed om te zien dat een mogelijke pedofiel geen poot aan de grond heeft gekregen.
Dat de marge klein is, doet er niet toe. Om in Alabama als Democraat te winnen moet je tegenstander gewoon een ontzettend slechte kandidaat zijn, en dat is hier het geval. Ik zie het niet als een overwinning voor de Democraten, maar als een verlies voor onfatsoen. En dat is veel belangrijker dan partijpolitiek. De Republikeinen hebben hun ziel verkocht aan onmenselijke figuren die, en dat meen ik oprecht, in- en in-slechte mensen zijn waar geen greintje menselijkheid of waardigheid te vinden is. Dat is in Virginia afgestraft, en hier ook weer. En dat is goed nieuws om te lezen voor mensen in de VS die wél fatsoen in hun sodemieter hebben. Of je nu Democraat bent of niet, zelfs in Alabama zijn die mensen in de meerderheid.
Iemand heeft Trump's telefoon volgens mij. Hij gaf de schuld aan de write-ins.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:19 schreef KoosVogels het volgende:
Jones gewonnen? Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Voor de verandering eens goed nieuws uit de VS. Heeft Trump Moore al de rug toegekeerd?
quote:Op woensdag 13 december 2017 07:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, top comment op Reddit:
[..]
Meghantwitter:
Ik zie dat anders. Mensen hebben massaal op een Democraat gestemd. Een Democraat met andere waarden dan die in Alabama gebruikelijk zijn, dus ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die zich in principe niet met de Democraten identificeren. Ze wilden gewoon in elk geval niet op Moore stemmen. Dat laatste vind ik hoopgevend.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een win voor de democraten. Het zou alleen een verlies zijn van de RNC als de turnout daar lag was en die van DNC normaal. Echter zij ndemocraten massaal komen stemmen, vooral de zwarte bevolking.
Ik vind “massaal” nog wel tegenvallen tbh.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Mensen hebben massaal op een Democraat gestemd. Een Democraat met andere waarden dan die in Alabama gebruikelijk zijn, dus ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die zich in principe niet met de Democraten identificeren. Ze wilden gewoon in elk geval niet op Moore stemmen. Dat laatste vind ik hoopgevend.
Whehe, goed puntquote:Op woensdag 13 december 2017 07:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Let trouwens op hoe snel dit door bepaalde figuren gedraaid gaat worden naar "sja Trump was in eerste instantie al tegen de man, en hij was natuurlijk hartstikke vuil. Heeft niets met de gop te maken, dit."
Voor een staat waarin de meeste mensen er toch radicaal andere ideeën op nahouden vind ik het vrij fors.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:41 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vind “massaal” nog wel tegenvallen tbh.
Aangezien Alabama normaal een walkover voor de GOP is, is dit idd wel een redelijke aardverschuiving.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een staat waarin de meeste mensen er toch radicaal andere ideeën op nahouden vind ik het vrij fors.
Inderdaad!quote:Op woensdag 13 december 2017 06:11 schreef livelink het volgende:
Zo, dat was even verrassing vanochtend![]()
Ik had echt niet verwacht dat Jones het zou winnen.
Haha, lekker nietszeggend weer. Als iets in je voordeel uitpakt dan dank je God en zo niet, dan zeg je gewoon dat God nog niet geoordeeld heeft.quote:Republican Roy Moore refuses to concede, says "wait on God and let this process play out"
Ik was ook verrast, dit moet een harde klap zijn geweest voor met name Bannon.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:19 schreef KoosVogels het volgende:
Jones gewonnen? Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Voor de verandering eens goed nieuws uit de VS. Heeft Trump Moore al de rug toegekeerd?
Het is een soort Pakistan daar qua religieuze fundamentalisten. Toch een flinke prestatie van de democraten om daar te winnen. Of zullen we het op de incompetentie van republikeinen gooien.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, lekker nietszeggend weer. Als iets in je voordeel uitpakt dan dank je God en zo niet, dan zeg je gewoon dat God nog niet geoordeeld heeft.
Het is een clusterfuck van jewelste dat de GOP Alabama verliest, Alex Burns had nog een mooi draadje hoe ze alles fout hebben gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is een soort Pakistan daar qua religieuze fundamentalisten. Toch een flinke prestatie van de democraten om daar te winnen. Of zullen we het op de incompetentie van republikeinen gooien.
Of ze incompetent zijn valt nog te bezien. Jones moet zich eerst nog bewijzen. We zullen dit zien in de komende mandenquote:Op woensdag 13 december 2017 08:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is een soort Pakistan daar qua religieuze fundamentalisten. Toch een flinke prestatie van de democraten om daar te winnen. Of zullen we het op de incompetentie van republikeinen gooien.
Dubbel leuk begin van de dag wel zoquote:Op woensdag 13 december 2017 03:47 schreef vigen98 het volgende:
Moore heeft gewoon 8% meer van de stemmen dus snap überhaupt niet waarom jullie denken dat Jones gaat winnen
Maar dat Trump met een rare nasmaak in de mond zal ontwaken staat vast, hij zal wel tig keer op de cola knopje drukken, dan gaat hij over op de waan van de dag en valt iemand (Mitch McConnell) aan.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een clusterfuck van jewelste dat de GOP Alabama verliest, Alex Burns had nog een mooi draadje hoe ze alles fout hebben gedaan.
En Trump steunt gewoon twee keer de loser, kan niet wachten tot hij wakker is. Suck it.
Lovely.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dubbel leuk begin van de dag wel zo
Met incompetentie bedoel ik dat de republikeinen een staat die 20 jaar hun senatoren had, en sinds Reagan steevast een republikeinse kandidaat heeft verkozen, nu een zetel is verloren tijdens een republikeinse administratie.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Of ze incompetent zijn valt nog te bezien. Jones moet zich eerst nog bewijzen. We zullen dit zien in de komende manden
De senaat van Alabama verliezen Is een hele harde klap voor de GOPquote:Op woensdag 13 december 2017 08:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Met incompetentie bedoel ik dat de republikeinen een staat die 20 jaar hun senatoren had, en sinds Reagan steevast een republikeinse kandidaat heeft verkozen, nu een zetel is verloren tijdens een republikeinse administratie.
Het verschil is wel weer klein natuurlijk, maar dat is overal in de VS.
De democraat die ze daarvoor hadden was btw fel anti-abortus, pro-vuurwapens en wilde bv. ook verplicht kinderen laten bidden op scholen enzo ... dus niet echt een heel typische democraat zeg maar.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Met incompetentie bedoel ik dat de republikeinen een staat die 20 jaar hun senatoren had, en sinds Reagan steevast een republikeinse kandidaat heeft verkozen, nu een zetel is verloren tijdens een republikeinse administratie.
Het verschil is wel weer klein natuurlijk, maar dat is overal in de VS.
Maar wel een typische Alabamian. Het is daar de Staphorst van de VS..quote:Op woensdag 13 december 2017 09:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De democraat die ze daarvoor hadden was btw fel anti-abortus, pro-vuurwapens en wilde bv. ook verplicht kinderen laten bidden op scholen enzo ... dus niet echt een heel typische democraat zeg maar.
quote:[..]
Jefferson county, wat zwaar democratisch is, moeten nog veel stemmen komen. Ik vind wel dat sommigen wel erg voorbarig juichen
dit is genieten..quote:“Zwaar democratisch” kerel dit is Alabama. We praten hier over +5% democrats. Dat is niet zwaar democrat
Ik denk dat hij redelijk opgelucht is. De aandacht van Trump is nu niet meer op hem gericht. McConnell is nu de bok.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:21 schreef clumsy_clown het volgende:
İk zou nu best betalen om het gezicht van Sessions, die nu vervangen is door een democraat, willen zien.
Ik gok op een paar venijnige tweets over Obummer en Crooked Hitlery en dat ie de elections heeft gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:44 schreef Szura het volgende:
En Trump steunt gewoon twee keer de loser, kan niet wachten tot hij wakker is. Suck it.
Gisteren zag ik een interview met hem waarin hij zei dat God wel zou oordelen.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Haha, lekker nietszeggend weer. Als iets in je voordeel uitpakt dan dank je God en zo niet, dan zeg je gewoon dat God nog niet geoordeeld heeft.
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen:quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je met je goede gedrag de afgelopen weken een pedofiele christenfundamentalist lopen verdedigen, die zelfs in het donkerrode Alabama niet weet te winnen.
Hulde voor de users die zich aangesproken mogen voelen.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 15:09:26The people of Alabama will do the right thing. Doug Jones is Pro-Abortion, weak on Crime, Military and Illegal Immi… https://t.co/yv1IbXRYEj reageer retweet
Met zijn eerste zijn hij heeft nog wel gelijkquote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 15:09:26The people of Alabama will do the right thing. Doug Jones is Pro-Abortion, weak on Crime, Military and Illegal Immi… https://t.co/yv1IbXRYEj reageer retweet
Zouden mensen als Roy Moore weten dat, als God echt zou bestaan en dan ook echt in de vorm zoals zij geloven, die God hem rechtstreeks naar de Hel zou sturen?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren zag ik een interview met hem waarin hij zei dat God wel zou oordelen.
Toen vroeg ik me al af of hij dat ook zou zeggen als hij verliest. Ik ging er al niet echt vanuit.
Het helpt niet als Trump een kandidaat steunt. Strange kreeg steun: Verslagen door Moore. Moore kreeg steun: Verslagen door Jones. Hij lijkt een beetje besmet,quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat jammer dat dit niet heeft geholpen:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 15:09:26The people of Alabama will do the right thing. Doug Jones is Pro-Abortion, weak on Crime, Military and Illegal Immi… https://t.co/yv1IbXRYEj reageer retweet
De voornaamste strategie van republikeinen is inderdaad het zo moeilijk mogelijk maken voor minderheden om te stemmen. Dat dit ze in Alabama niet is gelukt zegt wel veel.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Hehe de Republikeinen verliezen in Alabama, door de minority vote. Cruz maak je borst maar nat. Dit kan je eigenlijk niet geloven. Ik moet toegeven dat toen ik ging slapen om 3 uur ik er geen vertrouwen in had. Maar dit is heerlijk wakker worden.
Hoe zal dit nu komen?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het helpt niet als Trump een kandidaat steunt. Strange kreeg steun: Verslagen door Moore. Moore kreeg steun: Verslagen door Jones. Hij lijkt een beetje besmet,
Door Hillary!quote:
Voter fraud natuurlijk. Allemaal illegalen die 41841 maal tegen Moore hebben gestemd.quote:
Als je naar de exitpolls kijkt, is Trump in een jaar 26% populariteit kwijtgeraakt. Daarnaast, Strange was te mainstream (zijn support voor hem was al erg out of character), Moore bleek een vieze creepquote:
Is dat niet Gods wil?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voter fraud natuurlijk. Allemaal illegalen die 41841 maal tegen Moore hebben gestemd.
Uiteraard. Maar dat willen die Deus Vult motherfuckers niet begrijpen.quote:
Het is allemaal fake news voor ze, ze gaan nu naar bed, en morgen zullen ze op staan en heeft Roy Moore alsnog gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat willen die Deus Vult motherfuckers niet begrijpen.
quote:Senate Majority Leader Mitch McConnell said Tuesday that no matter who wins Tuesday’s Senate election in Alabama, Republican Luther Strange will remain in the seat until the end of the session this year.
“Sen. Strange is going to be here through the end of this session,” McConnell, R-Ky., told reporters.
Republicans are eager to pass a tax reform bill and send it to the president’s desk as early as next week, but there is no guarantee they will be able to round up the votes by then, and they might need more time.
Strange, a Republican, was appointed to the seat to replace Jeff Sessions, who President Trump picked to serve as attorney general.
Keeping Strange in the seat assures Republicans of a reliable GOP vote, not just for tax reform but for must-pass spending legislation.
Republican Roy Moore defeated Strange in the Alabama Republican primary and is facing off against Democrat Doug Jones in Tuesday's election.
State officials said certification of Tuesday's election would not happen until Dec. 26th at the earliest in order to ensure all counties have reported results. The Senate is only expected to be in session this year until Dec. 22 at the latest.
Moore has been accused of sexual misconduct and a pattern of seeking relationships with teenage girls when he was in his 30s. Moore also opposes McConnell, who worked to defeat him in the primary, although it is unclear how Moore's unfavorable view of McConnell would impact how he votes as a GOP senator.
A Jones victory would shrink the GOP's majority to a mere 51 votes and would make it harder to pass legislation such as the tax bill, which has not support from Democrats.
Nu hij verloren heeft heeft hij besloten uit de politiek te stappen zodat hij meer tijd door kan brengen met andermans kinderen.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen vroeg ik me al af of hij dat ook zou zeggen als hij verliest.
Wat een kindervriendquote:Op woensdag 13 december 2017 10:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nu hij verloren heeft heeft hij besloten uit de politiek te stappen zodat hij meer tijd door kan brengen met andermans kinderen.
Wat een smeerlappen zijn het toch, ze proberen natuurlijk die vervloekte tax bill er nog even gauw door te drukken zolang ze nog een meerderheid hebben.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:08 schreef Ulx het volgende:
http://www.washingtonexam(...)year/article/2643267
[..]
Ik denk et. Heb me hier helemaal niet mee bezig gehouden behalve dan die overduidelijk aangepaste handtekening in dat jaarboek. Verder was het mij om het even wie hier zou winnen. Slechts onverwacht dat Jones heeft gewonnen aangezien Alabama zo conservatief als de pest is.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:36 schreef klappernootopreis het volgende:
Nintex, Dellliper, Refragmental!
Wat is het gezellig hier vandaag he?
Ook als Jones er zit hebben ze gewoon een meerderheid, hoor.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zijn het toch, ze proberen natuurlijk die vervloekte tax bill er nog even gauw door te drukken zolang ze nog een meerderheid hebben.
Waarom doen ze het dan volgens jou? Dit is namelijk totaal niet gebruikelijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook als Jones er zit hebben ze gewoon een meerderheid, hoor.
Ja, maar nog maar van 1 zetel en Mccain is aan het doodgaan.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de uitslag van de verkiezing vast stellen, en tegen de tijd dat dat gebeurt is hebben ze al vakantie. Volgens mij is het vrij normaal dat je na de winst nog even een tijdje moet wachten.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan volgens jou? Dit is namelijk totaal niet gebruikelijk.
Ik neem aan dat de operatives van beide partijen continu nepverhalen over de tegenstanders verspreiden. Daar zou dit onder kunnen vallen. Helemaal nu ze boos zijn dat Moore verloren heeft.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer? Chuck Schumer Calls Police Over Forged Sexual Harassment Document.
Lijkt mij op een paar gekken die denken dat het heel makkelijk is om iedereen voor de gek te houden met vervalsingen en zin hebben om een politiek tegenstander te beschadigen.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nu weer? Chuck Schumer Calls Police Over Forged Sexual Harassment Document.
Groot gelijk dat hij de politie heeft ingelicht natuurlijk, dit loopt gewoon uit de hand....quote:Op woensdag 13 december 2017 10:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de operatives van beide partijen continu nepverhalen over de tegenstanders verspreiden. Daar zou dit onder kunnen vallen. Helemaal nu ze boos zijn dat Moore verloren heeft.
Hangt er wel een beetje van af wat er uit de conference komt. Ik heb gelezen dat het Republikeinse huis niet te spreken is over de Obamacare concessies die er in de Senaatsversie zitten. Als die er uit wordt gehaald, is de kans groot dat Collins van Maine de Bill niet meer steunt. Samen met Corker en Jones ipv Strange hebben ze dan geen meerderheid meer. Met andere woorden, het is voor de Republikeinen belangrijk om dit er snel door te drukken, omdat een vote minder de boel ernstig compliceert.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fox News Corrects Story Claiming Roy Moore Accuser ‘Forged’ Candidate’s Signaturequote:Op woensdag 13 december 2017 10:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk et. Heb me hier helemaal niet mee bezig gehouden behalve dan die overduidelijk aangepaste handtekening in dat jaarboek. Verder was het mij om het even wie hier zou winnen. Slechts onverwacht dat Jones heeft gewonnen aangezien Alabama zo conservatief als de pest is.
Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen, maar voor de duidelijkheid aangezien de verwarring nog steeds aanwezig lijkt te zijn. Ik ben geen Trump supporter en geen supporter van de mensen die Trump support.
quote:Op woensdag 13 december 2017 11:43 schreef Puddington het volgende:
https://twitter.com/Cernovich/status/930297320918302720?s=17
Hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |