Dat vind ik serieus top 10 materiaal.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:09 schreef richolio het volgende:
Welke plek is terecht voor God Only Knows?
Yep, Ladiedadieda Bart van Leeuwen was dat.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet meer zo goed wie er voor Annet zat, was dat Bart ja?
Tineke volgens mij ook nog een tijdje.
114quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:09 schreef richolio het volgende:
Hoezo, we?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Stelletje zeikbejaarden zijn we geworden he?
Top 20 minimaalquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus top 10 materiaal.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De laatste drie jaar doet hij het dus prima.quote:
Een paar plekken lager dan Daysquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:09 schreef richolio het volgende:
Radio 2 heeft er een tool voor om dit te (semi-?)automatiseren. Zeggen ze zelf tenminste.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:28 schreef jcdragon het volgende:
Waarom duurt het zo lang? Of worden de vrije keuzes handmatig bekeken?
Ja ik dus ook welquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Valt bij mij best meequote:Op dinsdag 12 december 2017 16:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Stelletje zeikbejaarden zijn we geworden he?
Bij mij viel ie tijdens de Wonder Yearsquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook wel door deze film hoorJa, ik vind deze nog steeds leuk
#softei
ik hoop het, maar ik vrees veeeeeeel hoger.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook wel een pooltje houden voor waar Everything Now terecht komt. Ik denk niet veel hoger dan 1450.
382quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook wel een pooltje houden voor waar Everything Now terecht komt. Ik denk niet veel hoger dan 1450.
1999 nummers in de lijst zijn toch covers van Leen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken het werk van de Beach Boys vooral van de man van wie ze alles gecoverd hebben.
Zonder Leen konden ze die hele lijst wel opdoeken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1999 nummers in de lijst zijn toch covers van Leen?
850quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik ben nog steeds zo naïef om te denken dat hij de lijst niet haaltquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Dat nummer komt er zo hard in als de 1-1 van van Persie tegen Spanje toen in 2014quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo naïef om te denken dat hij de lijst niet haalt
630quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
900quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
538.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
1241quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Everything Now in de top 2000 zou wat mij betreft ook echt helemaal prima zijn (beetje snel, maar waan van het jaar, ditdat en zo) maar ik denk dat het lang niet zo hoog gaat staan als sommige denken dus leek me wel interessant om daar even een korte rondvraag over te doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:11 schreef Chiappucci het volgende:
Everything Now maak ik me niet zo druk om, best een prima nummer. Despacito zou veel erger zijn.
1380quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Sign of the times / Harry Stylesquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dankzijn DJ Symphonic heb ik Everything now ook gehoord, en nee, het is het gewoon net niet. Nu eens kijken wat ik tijdens deze Top2000 ga ontdekken qua recente hits
Heb hem twee keer in één weekend in California gezien, samen met Al Jardin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
En de meester zelfOoit hem mogen bewonderen in de Oosterpoort. Zat op een paar meter voor me. Wat een held.
Ik heb nog overwogen om op Amsterdam van Nothing bur Thieves te stemmen, maar ik vind eigenlijk dat je niet of nauwelijks op platen uit dit jaar moet stemmen... ik heb alleen voor Everything Now een uitzondering gemaakt omdat het voor mij de single van het jaar is en omdat ik Arcade Fire op BKS echt geniaal vondquote:Op dinsdag 12 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Malibu staat er niet in gok ik. Wel Bridges van Kensington en Sorry en Amsterdam van Nothing But Thieves.
Despacito haalt maar plaats 1400 ofzo, als de jaarlijkse zomerhit. En volgend jaar er weer uit
Ik vind ban all the music, itch en vooral if I get high beter... Vind het bijna gek dat die niet in de lijst staan gezien de populariteit van Radiohead en musequote:Op dinsdag 12 december 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om op Amsterdam van Nothing bur Thieves te stemmen, maar ik vind eigenlijk dat je niet of nauwelijks op platen uit dit jaar moet stemmen... ik heb alleen voor Everything Now een uitzondering gemaakt omdat het voor mij de single van het jaar is en omdat ik Arcade Fire op BKS echt geniaal vond![]()
Amsterdam is wel een heerlijk liedje met potentie bij mij persoonlijk om een van de 35 plekken in te nemen volgend jaar...
Denk ook zoiets ja. Malibu stiekem wel een lekker liedje (en ze kan live ook best ok zingen)quote:Op dinsdag 12 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Malibu staat er niet in gok ik. Wel Bridges van Kensington en Sorry en Amsterdam van Nothing But Thieves.
Despacito haalt maar plaats 1400 ofzo, als de jaarlijkse zomerhit. En volgend jaar er weer uit
Iddquote:Op dinsdag 12 december 2017 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk ook zoiets ja. Malibu stiekem wel een lekker liedje (en ze kan live ook best ok zingen)
Nothing but Thieves kon dit jaar pas een show van formaat afas aan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ban all the music, itch en vooral if I get high beter... Vind het bijna gek dat die niet in de lijst staan gezien de populariteit van Radiohead en muse
De top 2000 anno 2010 vergelijken met anno 2015 is wel een grove denkfout...quote:Op woensdag 13 december 2017 07:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nothing but Thieves kon dit jaar pas een show van formaat afas aan.
Muse is pas de lijst in gekomen toen ze al tien jaar tourden en in het Goffertpark hadden gespeeld.
Duurt langquote:Op woensdag 13 december 2017 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staatieindetop2000 vraagt nu om toegang, zal dus zo online gaan
Kan ik me wel in vinden. Schandalig trouwens dat Ray Charles, Vera Lynn, Tom Petty er niet meer instondenquote:Op woensdag 13 december 2017 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verwachting wat er in ieder geval in komt:
Arcade Fire - Everything Now
Chef'Special - Amigo
Chef'Special - Try Again
Clean Bandit feat. Sean Paul - Rockabye
Clean Bandit - Tears
Coldplay - A Head Full Of Dreams
Coldplay/Chainsmokers - Something Just Like This
Coldplay - Miracles
Damien Rice - Takes a lot To Know A Man (deze had ik gemist, anders zoooo hard op gestemd)
Dua Lipa - Be The One
Diggy Dex - Laten We Dansen
Ed Sheeran - Shape of You
Ed Sheeran - Castle On The Hill
Ed Sheeran - Galway Girl
Ed Sheeran - Perfect
Elbow - Magnificent
Elbow - Golden Slumbers (misschien ook die van de Beatles)
Glen Hansard - Her Mercy
Het Goede Doel - Nooduitgang
James Arthur - Say You Won't Let Me Go
John Legend - Love Me Now
John Mayer - Love On The Weekend
Katy Perry - Chained to the Rhythm
Katy Perry - Feels
Little Steven - Forever
Metallica - The Unforgiven II
Metallica - Whiskey in the Jar
Michael Kiwanuka - De stendersplugplaat
Muse - Feeling Good
Oasis - Role With It
Ozzy Osbourne - Dreamer
Rammstein - Mutter
Racoon - Die nieuwe zooi
Sua - Cheap Thrills
The Police - Do Do Do Do, Da Da DA DA
Weeknd/Daft Punk - Starboy
Wham! - Freedom
The xx - On Hold
Wulf - Mind Made Up
Nothing But Thieves - Sorry
Nothing But Thieves - Amsterdam
Harry Styles - Sign of the Times
Sia - The Greatest
Kensington - Fiji
Kensington - Bridges
Niall Horan - This Town
Niall Horan - Slow Hands
Young Gun Silver Fox - Long Way Back
Marco Borsato - Thuis
Marco Borsato - 18 Jaar
Clean Bandit - Symphony
Imagine Dragons - Believer
Imagine Dragons - Thunder
U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
Armin van Buuren - Sunny Days
Portugal The Man - Feel It, Still
Lucas and Steve - Up Til Dawn
Luis Fonsi - Despacito
George Ezra - Don't Matter Now
Beck - Up All Night
Chef'Special - Because I Love You
Script - Rain
Die nieuwe van Bastille
Tom Petty - Mary Janes Last Dance
Fleetwood Mac - Black Magic Woman
Blof - Zoutelande
Re-entries:
Dandy Warhols - Bohemian Like You
Rag N Bone Man - Skin
Tom Petty - Refugee
Steve Winwood - While You See A Chance
Chicken Shack - I'd Rather Go Blind
Robin S - Show Me Love
Guus Meeuwis - Proosten
Coldplay - Lovers in Japan
Tom Petty - Freefallin'
Tom Petty - Into The Great Wide Open
Tom Petty - Face In The Crowd
Katrina and the Waves - Walking on Sunshine
Marco Borsato - Vrij Zijn
Kamahl - The Elephant Song
The 5th Dimension - Aquarius/Let The Sunshine In
Vera Lynn - We'll Meet Again
Prodigy - Out of Space
Clean Bandit - Rather Be
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
Vicki Brown - Stay With Me 'Til The Morning
Sheppard - Geronimo
Ray Charles - Hit The Road Jack
Tot zover. Ik zal er vast een aantal fout hebben, maar dit lijkt me best realistisch
Waarom zou dat nummer van the Police erin komen? En Jeronimo?quote:Op woensdag 13 december 2017 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn verwachting wat er in ieder geval in komt:
....
Tot zover. Ik zal er vast een aantal fout hebben, maar dit lijkt me best realistisch
Die van de Plisie stond voor het eerst in de keuzelijst. Volgens mijquote:Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou dat nummer van the Police erin komen? En Jeronimo?
Ik hoop iig op een re-entry van één van the Kinks nummers die er vorig jaar zijn uitgevallen.
Ze hebben zich een beetje verkeken op de hoeveelheid werk die het checken van al die vrije keuzes opleverde.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef laxus13 het volgende:
Komt pas in de middag online hoor ik net
Ik denk niet dat Geronimo er weer in komt, bij dat soort nummers is het vaak toch zo dat ze gelijk vergeten zijn als ze niet meer in de lijst staan volgens mij.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van de Plisie stond voor het eerst in de keuzelijst. Volgens mij
Geronimo van hoog eruit gevallen en was best populair.
Er schijnen wel maar 10 liedjes uit de vrije keuze in te komen, dat is zo wel echt heel snel klaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Geronimo er weer in komt, bij dat soort nummers is het vaak toch zo dat ze gelijk vergeten zijn als ze niet meer in de lijst staan volgens mij.
Ik denk ook wel dat er een nummer van die nieuwe plaat van de War On Drugs in komt (waarschijnlijk Holding On) + Ocean In Between The Waves. En misschien nog wat extra's van Arctic Monkeys en Black Keys
Voorproefje dan maar alvast:quote:Op woensdag 13 december 2017 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op met die site, zin in gifjesGENOT
Jackie Wilson - Reet Petite staat NIET in de lijstquote:Op woensdag 13 december 2017 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorproefje dan maar alvast:
[ afbeelding ]
Misschien wel George Michael en Mary J Blidge met As(s)quote:Op woensdag 13 december 2017 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jackie Wilson - Reet Petite staat NIET in de lijst
Crack Davidquote:Op woensdag 13 december 2017 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien wel George Michael en Mary J Blidge met As(s)
Jackie Wilson sad.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Chris Cornell (soundgarden), Chuck Berry, to name a fewquote:Op woensdag 13 december 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
http://www.nporadio2.nl/nieuws/13655/ode-aan-de-doden-2016
Ik ben op zoek naar artiesten/bandleden van de afgelopen top 2000 die gestorven zijn in 2017. Ik kom nu op deze namen:
Chester Bennington (zanger Linkin Park)
Prodigy
Tom Petty
Eamonn Campbell (The Dubliners)
Fats Domino
Hans Vermeulen (Sandy Coast)
Chuck Mosley (Faith No More)
Malcolm & George Young (ACDC)
Weten jullie er nog meer?
Glenn Campbellquote:Op woensdag 13 december 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar artiesten/bandleden van de afgelopen top 2000 die gestorven zijn in 2017. Ik kom nu op deze namen:
Prodigy
Tom Petty
Fats Domino
Chris Cornellquote:Op woensdag 13 december 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Prodigy
Tom Petty
Fats Domino
quote:Op woensdag 13 december 2017 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ammehoelaquote:
Stond vorig jaar niet in de top 2000.quote:
Die stond er wel in. Bedanktquote:Op woensdag 13 december 2017 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stond Peter Starstedt er vorig jaar nog in? Al Jarreau ook dood dit jaar.
Phoe hoe kan ik die vergetenquote:Op woensdag 13 december 2017 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Chris Cornell (soundgarden), Chuck Berry, to name a few
Epic niet?quote:Op woensdag 13 december 2017 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chuck Mosley stond nooit in de Top 2000
Daar zong Mike Patton al, Chuck Mosely is alleen bekend van We Care a Lotquote:
Aha, scherp. Bedanktquote:Op woensdag 13 december 2017 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zong Mike Patton al, Chuck Mosely is alleen bekend van We Care a Lot
quote:Op woensdag 13 december 2017 12:12 schreef satecl het volgende:
Prodigy
Greg Allman van de Allman Brothers band. Die stonden vast in de afgelopen T2000 met Jessica.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Aha, scherp. BedanktAls je er nog meer weet, hoor ik dat graag.
Jaquote:Op woensdag 13 december 2017 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een linkje naar de welbekende topicreeks niet een mogelijkheid?
Ik vind die Reet niet echt Petite.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook niet in de lijstquote:Op woensdag 13 december 2017 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Reet niet echt Petite.
Thnx!quote:Op woensdag 13 december 2017 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En George Young zat niet in AC/DC, dus die hoort er niet bij
Prodigy was inderdaad die andere matige rapper.quote:
of Rapper Sjors met z'n nieuwe vriendin. "Yeah I meet her in the street and then we go to the club and learn us there. It's now three weeks. The time go fast."quote:Op woensdag 13 december 2017 13:10 schreef MielMonteur het volgende:
Beter staat Repper de Klep er dit jaar eindelijk eens in
Danny Boyquote:Op woensdag 13 december 2017 13:10 schreef MielMonteur het volgende:
Beter staat Repper de Klep er dit jaar eindelijk eens in
Kom maar op met die lijst.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:06 schreef FlyingEagle het volgende:
Spannend... Lijst word denk ik zo online gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |