In principe haalt hij spelfouten er wel redelijk uit. Na het intoetsen krijg je (als het hetzelfde werkt als vorige jaren) ook een extra lollig gifje met daarin ook herhaald welke track/artiest je hebt ingetoetst en of die er dan wel/niet in staat.quote:Op maandag 11 december 2017 11:48 schreef BufordTJustice het volgende:
Vanaf morgen kunnen we checken welke nummers dit jaar in de top 2000 staan toch? Ik ben benieuwd, zit me ook af te vragen hoe zinnig ze zijn op spelfouten, krijg je te zien dat ie er niet instaat omdat je een spatie bent vergeten of zo blijkt ie er later toch in te staan...
Dacht dat het vorig jaar ook een dag van te voren konquote:Op maandag 11 december 2017 14:33 schreef DecoAoreste het volgende:
De site lijkt al te werken, maar ik denk dat hij nog niet up to date is. Zal morgen wel komen.
Lijkt nog niet up to date; de link werkte vorige week ook al maar was nog niet bijgewerkt. Heb nu zojuist drie nummers van Tom Petty geprobeerd die er toen niet in stonden en ze staan er allemaal niet in. Ik ga er vanuit dat er dit jaar toch wel zeker eentje van Tom Petty in gaat staan.quote:Op maandag 11 december 2017 14:33 schreef DecoAoreste het volgende:
De site lijkt al te werken, maar ik denk dat hij nog niet up to date is. Zal morgen wel komen.
"Dit is de oude lijst!quote:Op maandag 11 december 2017 15:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dacht dat het vorig jaar ook een dag van te voren kon
Ik heb het idee dat ik dan lijstjesmoe ben zodra de top 2000 begintquote:Op maandag 11 december 2017 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als opwarmertje de Top 4000 luisteren...
Wel of niet doen?
Ik vind het wel leuk om af en toe te luisteren. Je hoort veel vergeten nummers die bijna nooit meer gedraaid worden, zeker in de onderste regionen.quote:Op maandag 11 december 2017 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als opwarmertje de Top 4000 luisteren...
Wel of niet doen?
Nope.quote:
Vanaf 12 uur 's middags wellicht?quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope.Ik ben bang dat ie vandaag dan niet meer komt..
Het is pas in de morgen, ff geduldquote:Op dinsdag 12 december 2017 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope.Ik ben bang dat ie vandaag dan niet meer komt..
mwah het zingt al rond dat ie morgen pas online komtquote:Op dinsdag 12 december 2017 11:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het is pas in de morgen, ff geduld
Waar heb je dat gehoord dan?quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah het zingt al rond dat ie morgen pas online komt
'dat heb gestaan op feesboek'quote:
ah de radio 2 facebook dan of?quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'dat heb gestaan op feesboek'
dus misschien is het onwaar, maar misschien ook niet, dat t nu langer duurt zet me in ieder geval aan t denken
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'dat heb gestaan op feesboek'
dus misschien is het onwaar, maar misschien ook niet, dat t nu langer duurt zet me in ieder geval aan t denken
Stond volgens mij in 1 van de recente comments, maar ik kan het nu niet meer vindenquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Yolk het volgende:
Ik heb net navraag gedaan via Twitter: morgen is de site up-to-date..
Pff lekker dan Radio 2, dan de volledige lijst ook maar 1 dag later doenquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Yolk het volgende:
Ik heb net navraag gedaan via Twitter: morgen is de site up-to-date..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |