Gewoon pas op tweede kerstdag beginnen en op nieuwjaarsdag eindigen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:55 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Pff lekker dan Radio 2, dan de volledige lijst ook maar 1 dag later doen
Blijft leuker dan een 'gewone' radioweek op 2.quote:
Vind er niet zoveel aan en de muziek is ook matig in zijn algemeen (en niet zo'n fa van 3fm)quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft leuker dan een 'gewone' radioweek op 2.
Op 18 december begint de Snob 2000 alquote:Op dinsdag 12 december 2017 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft leuker dan een 'gewone' radioweek op 2.
Bekendmaking duurt wel lang.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op 18 december begint de Snob 2000 al
Ben jij die Feyenoord-fan die op bezoek was in Valkenburg? ;-)quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Yolk het volgende:
Ik heb net navraag gedaan via Twitter: morgen is de site up-to-date..
Is op het gebied van nieuwe muziek altijd nog wel relevanter dan Radio 2 natuurlijk. Radio 2 heeft de laatste Queens of the Stone Age bijvoorbeeld totaal niet opgepakt terwijl het echt wel in het zenderprofiel ligt...quote:
Kun je ook zeggen iddquote:
Jij houdt ook niet echt van britpop toch? Dan wordt 3fm wel een stuk saaier.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:16 schreef laxus13 het volgende:
Heb 3fm eigenlijk nooit leuk gevonden maar ik luister ook niet heel veel radio (toen ook al niet)
Oasis vind ik vooral echt goed, Blur enz hebben een paar prima nummers maar geen groot fan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet echt van britpop toch? Dan wordt 3fm wel een stuk saaier.
Ik vond 3FM leuk ten tijde van 2004/2005/2006. Toen waren djs nog leuk en niet per se allemaal mediapersoonlijkheden. En toen lag mn muzieksmaak ook nog enigszins gelijk met die van 3FM.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:16 schreef laxus13 het volgende:
Heb 3fm eigenlijk nooit leuk gevonden maar ik luister ook niet heel veel radio (toen ook al niet)
Voor mij hetzelfde maar dan 2009-2013 ofzo. Toevallig ook de tijd dat SR op haar hoogtepunt was.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond 3FM leuk ten tijde van 2004/2005/2006. Toen waren djs nog leuk en niet per se allemaal mediapersoonlijkheden. En toen lag mn muzieksmaak ook nog enigszins gelijk met die van 3FM.
Het was eigenlijk een zootje, maar toch had het met die verticale programmering wel zijn charme.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:12 schreef cafca het volgende:
Ik vond 3fm leuk toen het nog Hilversum 3 heette.
Je had gewoon nog verschillende programma's voor verschillende doelgroepen toen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een zootje, maar toch had het met die verticale programmering wel zijn charme.
En er werd veel edgier gedraaid ook.
Klopt, van Country Trail tot Polderpopparade tot VARA's Vuurwerk tot de Soulshow tot de Muzikale Fruitmand.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Je had gewoon nog verschillende programma's voor verschillende doelgroepen toen.
Op woensdag even naar Veronica op Hilversum 1 (??) overschakelen, want dan zaten die kwezels van de EO op Hilversum 3...quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Je had gewoon nog verschillende programma's voor verschillende doelgroepen toen.
Niet dat Kletskop, Will wil wel en Nederland Muziekland nu zo geweldig waren, maar toch..quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op woensdag even naar Veronica op Hilversum 1 (??) overschakelen, want dan zaten die kwezels van de EO op Hilversum 3...
Qua muziek won Bart van Leeuwen het makkelijk van de EO...quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet dat Kletskop, Will wil wel en Nederland Muziekland nu zo geweldig waren, maar toch..
Weet niet meer zo goed wie er voor Annet zat, was dat Bart ja?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua muziek won Bart van Leeuwen het makkelijk van de EO...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |