Ik ben nog steeds zo naïef om te denken dat hij de lijst niet haaltquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook wel een pooltje houden voor waar Everything Now terecht komt. Ik denk niet veel hoger dan 1450.
Dat nummer komt er zo hard in als de 1-1 van van Persie tegen Spanje toen in 2014quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo naïef om te denken dat hij de lijst niet haalt
630quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook wel een pooltje houden voor waar Everything Now terecht komt. Ik denk niet veel hoger dan 1450.
900quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
538.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
1241quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Everything Now in de top 2000 zou wat mij betreft ook echt helemaal prima zijn (beetje snel, maar waan van het jaar, ditdat en zo) maar ik denk dat het lang niet zo hoog gaat staan als sommige denken dus leek me wel interessant om daar even een korte rondvraag over te doen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:11 schreef Chiappucci het volgende:
Everything Now maak ik me niet zo druk om, best een prima nummer. Despacito zou veel erger zijn.
1380quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Cee het volgende:
Sign of the times / Harry Stylesquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dankzijn DJ Symphonic heb ik Everything now ook gehoord, en nee, het is het gewoon net niet. Nu eens kijken wat ik tijdens deze Top2000 ga ontdekken qua recente hits
Heb hem twee keer in één weekend in California gezien, samen met Al Jardin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
En de meester zelfOoit hem mogen bewonderen in de Oosterpoort. Zat op een paar meter voor me. Wat een held.
Ik heb nog overwogen om op Amsterdam van Nothing bur Thieves te stemmen, maar ik vind eigenlijk dat je niet of nauwelijks op platen uit dit jaar moet stemmen... ik heb alleen voor Everything Now een uitzondering gemaakt omdat het voor mij de single van het jaar is en omdat ik Arcade Fire op BKS echt geniaal vondquote:Op dinsdag 12 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Malibu staat er niet in gok ik. Wel Bridges van Kensington en Sorry en Amsterdam van Nothing But Thieves.
Despacito haalt maar plaats 1400 ofzo, als de jaarlijkse zomerhit. En volgend jaar er weer uit
Ik vind ban all the music, itch en vooral if I get high beter... Vind het bijna gek dat die niet in de lijst staan gezien de populariteit van Radiohead en musequote:Op dinsdag 12 december 2017 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om op Amsterdam van Nothing bur Thieves te stemmen, maar ik vind eigenlijk dat je niet of nauwelijks op platen uit dit jaar moet stemmen... ik heb alleen voor Everything Now een uitzondering gemaakt omdat het voor mij de single van het jaar is en omdat ik Arcade Fire op BKS echt geniaal vond![]()
Amsterdam is wel een heerlijk liedje met potentie bij mij persoonlijk om een van de 35 plekken in te nemen volgend jaar...
Denk ook zoiets ja. Malibu stiekem wel een lekker liedje (en ze kan live ook best ok zingen)quote:Op dinsdag 12 december 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Malibu staat er niet in gok ik. Wel Bridges van Kensington en Sorry en Amsterdam van Nothing But Thieves.
Despacito haalt maar plaats 1400 ofzo, als de jaarlijkse zomerhit. En volgend jaar er weer uit
Iddquote:Op dinsdag 12 december 2017 23:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk ook zoiets ja. Malibu stiekem wel een lekker liedje (en ze kan live ook best ok zingen)
Nothing but Thieves kon dit jaar pas een show van formaat afas aan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ban all the music, itch en vooral if I get high beter... Vind het bijna gek dat die niet in de lijst staan gezien de populariteit van Radiohead en muse
De top 2000 anno 2010 vergelijken met anno 2015 is wel een grove denkfout...quote:Op woensdag 13 december 2017 07:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nothing but Thieves kon dit jaar pas een show van formaat afas aan.
Muse is pas de lijst in gekomen toen ze al tien jaar tourden en in het Goffertpark hadden gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |