abonnement Unibet Coolblue
pi_175481890
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
pi_175481895
Cool! Mijn eerste gereekste topic! :D (Weer wat geleerd. :P )

.
Maar goed, we waren hier:
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 01:34 schreef brokjespoes het volgende:
Als het écht Dowd is geweest, hoort hij te worden geschorst. Heeft hij dat wel voor Oom Donald over?
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 01:42 schreef Kijkertje het volgende:
Als het écht zo is, kan het ook zijn dat hij idd bereid is dat risico te nemen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe groot de kans is dat hij om die reden geroyeerd zou worden.
pi_175481934
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 01:58 schreef brokjespoes het volgende:
Cool! Mijn eerste gereekste topic! :D (Weer wat geleerd. :P )

.
Maar goed, we waren hier:

[..]

[..]

Gelukt! *O* ^O^

Gefeliciteerd w/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175481944
Thank you, thank you, you're too kind! :@ :D

Nog eventjes wilde paniek want ik moest opeens een titel verzinnen, waar ik gemakkelijk een uur over had kunnen nadenken, maar was té bezig met Het Zometeen Te Doen. :P

(Als ik alsnog met iets gevatters kom, zien jullie het vanzelf wel. Of ik bewaar het voor de volgende keer, want dit smaakt natuurlijk naar meer. ;) )
pi_175481989
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 02:13 schreef brokjespoes het volgende:
Thank you, thank you, you're too kind! :@ :D

Nog eventjes wilde paniek want ik moest opeens een titel verzinnen, waar ik gemakkelijk een uur over had kunnen nadenken, maar was té bezig met Het Zometeen Te Doen. :P

(Als ik alsnog met iets gevatters kom, zien jullie het vanzelf wel. Of ik bewaar het voor de volgende keer, want dit smaakt natuurlijk naar meer. ;) )
Je kan je TT niet meer aanpassen :P
pi_175482345
Oh dear, how sad, never mind. :D
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 05:44:19 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175482525
Het lijkt me ook dat de advocaat van Trump wat uit te leggen heeft als hij beweert die tweet te hebben geschreven.
Laywer-Client privilege was er niet in deze zaak toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 05:51:07 #8
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175482552


[ Bericht 50% gewijzigd door Euribob op 04-12-2017 11:41:27 (Geen fakenieuws dankjewel) ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 4 december 2017 @ 06:15:29 #9
64792 Mryc
play me one more song
pi_175482598
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 05:51 schreef dellipder het volgende:
Alinea’s vol met nonsens
Stop eens met dat belachelijke gewauwel of verdwijn gewoon eens uit dit topic. Asjeblieft.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 06:37:48 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175482646
Die lawaaimachine stopt nooit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175483063
Bij mij is hij gestopt. Ik zie alleen dat hij weer zwarte pieten heeft uitgedeeld als jullie hem quoten. Heerlijk rustgevend in dit topic.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 08:19:03 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175483312
Grassley derides those who spend all their money 'on booze or women or movies'

Als je meer belasting mot dokkuh mot je gewoon minder neukuh en zuipuh jonguh.

JesseFFerguson twitterde op zondag 03-12-2017 om 22:59:46 Darn straight, Sen. Grassley.if we gave that money in middle class tax cuts, they'd just waste it on hookers and... https://t.co/xGpruFOb7T reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 08:21:38 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175483331
Deze is wel een beetje *auw*.

MichaelSLinden twitterde op maandag 04-12-2017 om 04:59:45 Remember when the GOP complained about the ACA being "rushed through?"Well, here is what a truly rushed legislati… https://t.co/rekxaI6R2T reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 08:29:07 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175483394
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 05:44 schreef Ulx het volgende:
Het lijkt me ook dat de advocaat van Trump wat uit te leggen heeft als hij beweert die tweet te hebben geschreven.
Laywer-Client privilege was er niet in deze zaak toch?
Trump is hoe dan ook verantwoordelijk wat er in die tweets staan. En je zou dit kunnen vergelijken met een geschreven memo. Met de wetenschap dat in veel tweets van deze president directe besluiten en bevelen zijn verpakt, lijkt het mij voor de hand dat dit een "hot item " is..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 08:30:31 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175483409
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump is hoe dan ook verantwoordelijk wat er in die tweets staan. En je zou dit kunnen vergelijken met een geschreven memo. Met de wetenschap dat in veel tweets van deze president directe besluiten en bevelen zijn verpakt, lijkt het mij voor de hand dat dit een "hot item " is..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 08:35:36 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175483464
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 08:49:33 #17
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175483598
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:21 schreef Ulx het volgende:
Deze is wel een beetje *auw*.

MichaelSLinden twitterde op maandag 04-12-2017 om 04:59:45 Remember when the GOP complained about the ACA being "rushed through?"Well, here is what a truly rushed legislati… https://t.co/rekxaI6R2T reageer retweet
[ afbeelding ]
De democraten hebben dit niet eens gefilibusterd. De wetenschap dat dit als los zand in elkaar geflanst is, maakt met de tussentijdse verkiezingen voor de boeg een uitgelezen kans om de republikeinen eerst vleugellam te maken en gaandeweg die tax bill naar een fatsoenlijke versie om te zetten. Want het zorgplan is geparkeerd, aan de som van de staatsfinancien mag niet worden getornd, dus zal het congres met een plan moeten komen om die gaten op te vullen. Ze hebben dan wel die bill er door gekregen, maar alle opties staan nog open. En dit weten de democraten, die in principe wel voor een tax cut te porren waren, maar niet op deze manier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 08:51:17 #18
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175483616
quote:
en die bus zat ook nog vol getuigen die dit kunnen bevestigen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 08:59:53 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175483693
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en die bus zat ook nog vol getuigen die dit kunnen bevestigen.
Allemaal linkse hufters die fake news brengen om Keizer Trump dwars te zitten :).
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 09:15:12 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175483902
Clinton Should Run for Cotton’s Senate Seat

quote:
If Arkansas Democrats want to field a serious Democrat, there’s only one name to consider. I’m talking, of course, about Clinton.

Of course, Hillary Clinton would have to overcome a lot of impediments to become only the third person in history to have represented more than one state in the Senate. She lost Arkansas to Trump by 27 points, and didn’t even bother to campaign there. She’s not a native Arkansan and was always a polarizing figure during her stint as the state’s first lady. She didn’t come back there to live after serving in the White House, nor does she visit often. A sudden return to the state would likely dredge up bad memories of the Whitewater investigation, in which she was never charged with a crime but many of her Arkansas associates were convicted. As Bloomberg columnist Leonid Bershidsky summed up after visiting the state during the 2016 campaign, “Arkansas is pleased to forget Hillary Clinton.”

Moreover, a Hillary for Senate campaign would anger Berniecrats who view her as representative of a corporatist wing of the party, threatening national party unity when Democrats will be trying to boost base turnout for all of the 2018 midterm elections.

But what about Bill?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175484187
Interressant stuk wel. Maar is de VS, na de Bushes, Clintons en Trumps' nepotisme, niet totaal moe van dergelijke politieke families?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 4 december 2017 @ 09:54:30 #22
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175484535
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 08:59 schreef Szura het volgende:

[..]

Allemaal linkse hufters die fake news brengen om Keizer Trump dwars te zitten :).
Wel "pussy" voor hem, dat ze microfonen hebben. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 09:58:29 #23
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175484603
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:34 schreef Barbusse het volgende:
Interressant stuk wel. Maar is de VS, na de Bushes, Clintons en Trumps' nepotisme, niet totaal moe van dergelijke politieke families?
Het lijkt er inderdaad op dat dit door families wordt beslist. Veel verschil met koninkrijken is er niet.

In dit licht gezien bleek Joshua Abraham Norton het allemaal goed te hebben begrepen. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175484660
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:58 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het lijkt er inderdaad op dat dit door families wordt beslist. Veel verschil met koninkrijken is er niet.

In dit licht gezien bleek Joshua Abraham Norton het allemaal goed te hebben begrepen. ;)
Die moet ik even opzoeken :P

Edit: roflol wat een figuur _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Barbusse op 04-12-2017 10:08:43 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 10:17:08 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175484844
Emperor Norton! Held!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175485519
quote:
Je hebt het artikel op een suggestieve plek weggeknipt, de strekking van het artikel is dat Chelsea Clinton een gooi zou moeten doen. Dat lijkt me overigens ook een slecht idee.
pi_175485671
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en die bus zat ook nog vol getuigen die dit kunnen bevestigen.
Trump heeft al lang toegegeven dat hij het gezegd heeft. Dat maakt de ontkenning nog tig keer achterlijker. Is trouwens niet de eerste keer dat Trump ontkend iets gezegd te hebben, terwijl hij eerder al on record heeft toegegeven dat dat wel zo was.

Ik weet niet of het komt omdat hij niet kan bijhouden welke van zijn uitspraken leugens zijn en welke niet, of dat hij denkt dat hij echt werkelijk alles kan zeggen omdat hij altijd gelijk heeft, of dat hij al een paar decennia seniel is.
  maandag 4 december 2017 @ 11:21:13 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175485799
Het komt omdat het hem gewoon niet interesseert wat hij zegt. De man is een bullshitter pur sang. Je kan aan letterlijk niks van wat hij zegt enig waarheidsgehalte koppelen.
  maandag 4 december 2017 @ 11:25:24 #29
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175485878
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het komt omdat het hem gewoon niet interesseert wat hij zegt. De man is een bullshitter pur sang. Je kan aan letterlijk niks van wat hij zegt enig waarheidsgehalte koppelen.
Er zijn genoeg idioten die alles wat hij zegt voor zoete koek slikken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 11:29:18 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175485963
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je hebt het artikel op een suggestieve plek weggeknipt, de strekking van het artikel is dat Chelsea Clinton een gooi zou moeten doen. Dat lijkt me overigens ook een slecht idee.
Bill zou veel cooler zijn!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 11:40:21 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175486138
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:25 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Er zijn genoeg idioten die alles wat hij zegt voor zoete koek slikken.
Yep. Bizar fenomeen.
pi_175486266
Trump is de eerste Lego-president van de VS. Zijn geschiedenis van uitspraken bied je de bouwblokjes om naar eigen wens een vermeende politieke agenda in elkaar te knutselen. Wat de nontexjes van deze wereld dan ook gretig doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175486326
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump heeft al lang toegegeven dat hij het gezegd heeft. Dat maakt de ontkenning nog tig keer achterlijker. Is trouwens niet de eerste keer dat Trump ontkend iets gezegd te hebben, terwijl hij eerder al on record heeft toegegeven dat dat wel zo was.

Ik weet niet of het komt omdat hij niet kan bijhouden welke van zijn uitspraken leugens zijn en welke niet, of dat hij denkt dat hij echt werkelijk alles kan zeggen omdat hij altijd gelijk heeft, of dat hij al een paar decennia seniel is.
Of hij denkt zo geweldig te zijn dat het niet uitmaakt wat hij doet en zegt omdat mensen hem blijven aanbidden. Voorlopig lijkt dat laatste in elk geval voor een deel van de mensen te kloppen.
pi_175486396
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump heeft al lang toegegeven dat hij het gezegd heeft. Dat maakt de ontkenning nog tig keer achterlijker. Is trouwens niet de eerste keer dat Trump ontkend iets gezegd te hebben, terwijl hij eerder al on record heeft toegegeven dat dat wel zo was.

Ik weet niet of het komt omdat hij niet kan bijhouden welke van zijn uitspraken leugens zijn en welke niet, of dat hij denkt dat hij echt werkelijk alles kan zeggen omdat hij altijd gelijk heeft, of dat hij al een paar decennia seniel is.
Het interesseert hem simpelweg niet of iets klopt of niet. In Trumpland is de waarheid ondergeschikt aan de boodschap. Als het je niet boeit of je een leugen of een waarheid vertelt, kun je ook nooit betrapt worden op een leugen. Als het mij niet boeit dat 1+1 geen 3 is, kun je het nog zo vaak tegen me zeggen, maar dan raakt het me niet. Dat is de kracht van het surrealistische voorkomen van Trump: zolang hij zelf niet toegeeft dat hij fout zit, zit hij nooit fout.

Met zijn bullshit appelleert hij aan een moeilijk te duiden gevoel van onbehagen onder zijn kiezers: een vage angst voor een toekomst waarin ze de relevantie die ze als white middle-class blue collars zijn kwijtgeraakt omdat de geglobaliseerde en gediversificeerde realiteit ze heeft ingehaald. Voor die mensen boeit het net zo min of iets dat Trump zegt de waarheid is of niet, of dat zijn daden ze daadwerkelijk helpen: zijn erkenning voor hun onbehagen is al meer dan ze van elke andere politicus kunnen krijgen.
  maandag 4 december 2017 @ 11:53:16 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175486428
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:46 schreef Monolith het volgende:
Trump is de eerste Lego-president van de VS. Zijn geschiedenis van uitspraken bied je de bouwblokjes om naar eigen wens een vermeende politieke agenda in elkaar te knutselen. Wat de nontexjes van deze wereld dan ook gretig doen.
Met als de uiteindelijke slachtoffers: de kleine man die hem in het zadel heeft geholpen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175486474
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bill zou veel cooler zijn!
Het grootste geschenk wat je de GOP kunt geven momenteel, is wéér een Clinton naar voren schuiven.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 12:00:14 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175486579
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met als de uiteindelijke slachtoffers: de kleine man die hem in het zadel heeft geholpen.
Die krijgt daar een overwinning in de War on Christmas en steun voor rechts extremisten en blanke superioriteit voor terug. Da's toch prachtig?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175486890
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bill zou veel cooler zijn!
Ik heb weinig met verkrachters jij wel ?
pi_175486916
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:12 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik heb weinig met verkrachters jij wel ?
Dat maakt niet uit, de GOP vindt het tegenwoordig prachtig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 12:15:41 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175486957
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:12 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik heb weinig met verkrachters jij wel ?
Ach, in de Bijbel staat ook gewoon dat dat kon. "Hij nam haar tot vrouw" en dat soort dingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 12:27:28 #41
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175487176
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, in de Bijbel staat ook gewoon dat dat kon. "Hij nam haar tot vrouw" en dat soort dingen.
Roy Moore verstopte zich ook achter den bijbel.. Blasfemie als schild. daar zijn ze vooral in het christelijk conservatieve republikeinse smaldeel niet gelukkig mee. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 12:42:48 #42
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175487391
Trump is al weer druk bezig met de volgende afleidingsmanouvre:

https://www.politico.com/(...)-senate-hatch-276805
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 12:43:57 #43
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175487405
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 12:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, de GOP vindt het tegenwoordig prachtig.
Die hebben de buit nu binnen. Ik verwacht dat ze Trump nu gaan lozen en vervangen door de vale gier Pence.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 12:52:15 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175487526
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games maandag 4 december 2017 @ 12:56:23 #45
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175487584
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:52 schreef HendrikV het volgende:
Goed om te zien dat me post weer verwijderd worden.

Stumperts hun verheerlijken een verkachter Bill Clinton (zoals al vaker) en mij censureren zonder aan te geven waarom.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 4 december 2017 @ 13:01:07 #46
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175487647
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij spreken ook nederlands goed?
_O- _O- _O- _O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 13:14:15 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175487901
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175487915
quote:
All the Promises Republicans Cannot Keep
In their haste to pass a tax bill through the Senate, GOP leaders made commitments big and small—on economic growth, deficits, health care, and immigration—that could haunt them in the years to come.

The tax overhaul the Senate approved on Saturday rests on a shaky stack of promises Republicans will be hard-pressed to keep.

Foremost are the two central assurances GOP senators made to justify passage of the bill, which may be irreconcilable with each other. First, Republicans have insisted that the measure’s $1.4 trillion cost would disappear under a bustle of economic activity—more jobs, higher wages, and buckets full of new tax revenue flowing into the government.

“The plan will pay for itself with growth,” Treasury Secretary Steven Mnuchin declared this spring, a claim that he and other administration officials and Republicans repeated throughout the summer and fall. They made this assertion despite all available evidence to the contrary—the past experiences of the federal tax cuts enacted under George W. Bush and the more recent failure of tax cuts in Kansas; independent analyses by the Tax Foundation, the Tax Policy Center, and other outside arbiters; and, most flagrantly, by Congress’s own in-house analysts at the Joint Committee on Taxation, who found that the Senate bill would provide a tepid boost to economic growth and would recoup barely one-third of its cost over 10 years.

Republicans are also promising that millions of families will never see the future tax increases that they wrote into the bill to make it work under the Senate’s budget rules. The expiration in six years of most of the benefits for individuals is a fuse that will never be lit, the GOP insists, under the presumption that lawmakers would never abide a tax increase that large. Yet if that fiscal bomb never goes off, the bill’s true cost would soar even higher still, making the party’s first promise, that the bill would pay for itself, even more unattainable.

In addition to the major pledges they made to the public, GOP leaders made more discreet, shorter-term promises to round up the final votes for the bill, on issues far afield from tax policy. Those will be equally tough to keep, and a failure to follow through could jeopardize the tax legislation’s final enactment after negotiations in a conference committee of the Senate and House.

To win over Senator Susan Collins of Maine, top Republicans committed to passing a pair of bipartisan health-care bills aimed at bolstering the Affordable Care Act’s faltering individual-insurance market. Collins demanded those bills to mitigate the impact of repealing the law’s individual mandate, which she supported as part of the tax plan despite voting against several earlier GOP proposals to do so. One bill would restore the payments to insurers that President Trump cancelled earlier this fall, while another written by Collins and Democratic Senator Bill Nelson of Florida would fund reinsurance programs to offset the cost of covering the most expensive patients.

Collins had said she wants to see those measures signed into law before enactment of the tax bill, which would give her leverage in a final vote on the conference report. But that presumes passage by the House, where conservatives are warning their leadership against any legislation that would prop up Obamacare. In a statement announcing her support for the tax bill, Collins said only that Majority Leader Mitch McConnell had promised his support for passing those bills by the end of the year—leaving open the possibility that her vote for the tax overhaul requires a leap of faith on health care. If the health bills stall, would she reverse her vote on tax cuts?

Similarly, Senator Jeff Flake of Arizona said he secured a commitment from both the Senate leadership and the Trump administration on immigration in exchange for his vote. They agreed, he said in a statement, “to work with me on a growth-oriented legislative solution to enact fair and permanent protections for DACA recipients.” In fairness to Flake, he’s not quite saying Republicans promised to pass such a bill—only to help him try. But it’s still a curious commitment on which to base his vote considering that Trump has been escalating his rhetoric against illegal immigrants of late and accusing Democrats allied with Flake on the issue of wanting undocumented immigrants “flooding into the country.” Moreover, with Democrats and even some Republicans insisting that a DACA fix be attached to a year-end spending bill, the president is reportedly girding for a government shutdown to rally his base.

Perhaps Collins and Flake realize that the assurances they won were etched in something less than permanent ink, just as Republicans more broadly understand that their claims about the tax bill’s potential for economic growth are optimistic guesses at best. Both senators cited other, more concrete provisions that helped sway their vote, and both all along indicated their desire to support a key pillar of the GOP agenda. But in their haste to pass their tax bill through the Senate, Republican leaders have put themselves on the hook with lawmakers and voters alike, and for commitments that could haunt them in the weeks and years to come.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 december 2017 @ 13:34:49 #49
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175488304
quote:
Nu het belastingplan door de senaat is gekomen, is de weg nu vrij voor verstandiger dingen blijkbaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 4 december 2017 @ 13:38:23 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175488363
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:52 schreef HendrikV het volgende:
Goed om te zien dat me post weer verwijderd worden.

Stumperts hun verheerlijken een verkachter Bill Clinton (zoals al vaker) en mij censureren zonder aan te geven waarom.
Sjw much?
;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175488464
Dowds excuus samengevat:

- Trump wist dat Flynn tegen Pence had gelogen
- Trump wist dat Flynn "hetzelfde verhaal tegen de FBI had verteld"
- Trump wist niet dat dat ook gelogen was, omdat Sally Yates toen niet het woord "liegen" had gebruikt

Nou, zou hij hiermee wegkomen, wat denken jullie? ;) :P
pi_175488497
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:45 schreef brokjespoes het volgende:
Dowds excuus samengevat:

- Trump wist dat Flynn tegen Pence had gelogen
- Trump wist dat Flynn "hetzelfde verhaal tegen de FBI had verteld"
- Trump wist niet dat dat ook gelogen was, omdat Sally Yates toen niet het woord "liegen" had gebruikt

Nou, zou hij hiermee wegkomen, wat denken jullie? ;) :P
Wat is dit voor wereldvreemde spin? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175488503
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met als de uiteindelijke slachtoffers: de kleine man die hem in het zadel heeft geholpen.
Overigens denk ik dat Trump er heilig van overtuigd is dat het belastingplan goed is voor de kleine man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 december 2017 @ 13:51:11 #54
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175488550
Het zou nu inderdaad best kunnen dat de Republikeinen zich tegen hem keren omdat hun belastingplan erdoor is.

Zo had ik het nog niet bekeken. 'Elk nadeel heb zijn voordeel', zullen we maar zeggen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175488578
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat Trump er heilig van overtuigd is dat het belastingplan goed is voor de kleine man.
Zou me niets verbazen nee. Neem aan dat dit ook braaf het verhaaltje is dat bij Fox & Friends werd afgedraaid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175488668
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:51 schreef DustPuppy het volgende:
Het zou nu inderdaad best kunnen dat de Republikeinen zich tegen hem keren omdat hun belastingplan erdoor is.
En dan ook nog een belastingplan dat voor een deel sluitend is gekregen omdat ze ervan uitgaan dat delen die strijdig met andere delen zijn, maar er in moesten om voldoende voorstemmers te krijgen, toch wel weer zullen worden afgeschaft voordat iemand er last van heeft, maar tot die tijd gewoon bij de opbrengsten mogen worden meegerekend.

Echt, je verzint het niet. :P

Bovendien verdienen de rijken eindelijk wel eens een big tax cut cut cut omdat mensen met lagere inkomens hun geld toch alleen maar tot de laatste cent opmaken aan drank en vrouwen (volgens Sen. Chuck Grassley, R-Iowa).

(Geldt dat trouwens ook voor vrouwen met een eigen inkomen, Chuck? :{ )

quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor wereldvreemde spin? :')
Ja, goed hè? Daar moet je echt jaaaaaaaaaaren voor hebben gestudeerd! :Y

[ Bericht 15% gewijzigd door brokjespoes op 04-12-2017 14:41:25 ]
  maandag 4 december 2017 @ 14:00:40 #57
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175488700
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen nee. Neem aan dat dit ook braaf het verhaaltje is dat bij Fox & Friends werd afgedraaid.
Ze krijgen pas de rekening als het te laat is.

Keurkoop politiek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 14:29:21 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175489124
Trump lawyer: President 'cannot obstruct justice'

De POTUS is God-Koning volgens zijn advocaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175489161
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen nee. Neem aan dat dit ook braaf het verhaaltje is dat bij Fox & Friends werd afgedraaid.
Ergens is dat natuurlijk extreem tragisch. Je wordt als burger dan gewoon keihard in de zeik genomen door je eigen overheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 december 2017 @ 15:48:53 #61
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175490577
quote:
En die opvatting is hem op gegeven moment noodlottig geworden. Trump heeft in principe afgelopen weekend zijn ondergang getwittert.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175490627
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En die opvatting is hem op gegeven moment noodlottig geworden. Trump heeft in principe afgelopen weekend zijn ondergang getwittert.
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Tot dusver lijkt alles van Trump af te glijden. Zolang bij de Republikeinen de wil bestaat om hem in het zadel te houden, gaat hij helemaal nergens heen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 15:57:03 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175490738
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Tot dusver lijkt alles van Trump af te glijden. Zolang bij de Republikeinen de wil bestaat om hem in het zadel te houden, gaat hij helemaal nergens heen.
Men heeft het nog niet geprobeerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175490794
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Men heeft het nog niet geprobeerd.
Van de Republikeinen hoeft volgens mij weinig te worden verwacht.

Wat is dat een amoreel zooitje engnekken. Neem nou dat belastingplan, dat bijna lachwekkend kwaadaardig is. Of het feit dat de partijbonzen toch hebben besloten om zich achter die walgelijke Roy Moore te schuiven.

Wat een land. Ik heb het al vaker gezegd: wat ben ik ontzettend blij met onze saaie maar degelijke politici.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175491123
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Tot dusver lijkt alles van Trump af te glijden. Zolang bij de Republikeinen de wil bestaat om hem in het zadel te houden, gaat hij helemaal nergens heen.
Ik zie de Republikeinen ook absoluut niet meewerken aan een impeachment. Sowieso is een impeachment redelijk partisan iets.
Zelfs bij Nixon was het zo dat in de House Judiciary Committee redelijk partisan gestemd werd:

quote:
Article I: Obstruction of Justice
Democrats: 21 yes, 0 no
Republicans: 6 yes, 11 no

Article II: Abuse of Power
Democrats: 21 yes, 0 no
Republicans: 7 yes, 10 no

Article III: Contempt of Congress
Democrats: 19 yes, 2 no
Republicans: 2 yes, 15 no

Article on Cambodia bombing
Democrats: 12 yes, 9 no
Republicans: 0 yes, 17 no

Article on Failure to pay taxes
Democrats: 12 yes, 9 no
Republicans: 0 yes, 17 no
En dat was in een tijd dat er nog veel minder partisanship was in het congres.

Interessanter wordt het wellicht als Mueller achter Kushner aangaat, die uiteindelijk ergens voor veroordeeld zou worden en Trump doodleuk gratie zou verlenen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175491125
Kennen jullie die mop van die berg extra geld die naar defensie zou gaan?
Trump's military buildup still a mirage
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175491248
quote:
“Well, I feel badly for general Flynn. I feel very badly. He's led a very strong life and I feel very badly. I will say this, Hillary Clinton lied many times to the FBI. Nothing happened to her. Flynn lied, and they destroyed his life. I think it's a shame,” Trump said. “Hillary Clinton on the fourth of July weekend went to the FBI, not under oath. It was the most incredible thing anyone's ever seen. She lied many times, nothing happened to her. Flynn lied and it's like they ruined his live. It's very unfair.”
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175491260
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie de Republikeinen ook absoluut niet meewerken aan een impeachment. Sowieso is een impeachment redelijk partisan iets.
Zelfs bij Nixon was het zo dat in de House Judiciary Committee redelijk partisan gestemd werd:

[..]

En dat was in een tijd dat er nog veel minder partisanship was in het congres.

Interessanter wordt het wellicht als Mueller achter Kushner aangaat, die uiteindelijk ergens voor veroordeeld zou worden en Trump doodleuk gratie zou verlenen.
Stel dat Trump gratie verleent. Wat dan?

Want het zal ongetwijfeld leiden tot een hoop verontwaardigde reacties, maar heeft dat ook nog daadwerkelijke gevolgen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175491295
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 16:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Wat mij nog het meest stoort, is zijn stupide manier van spreken. Hij blijft zichzelf eindeloos herhalen. Je zou zo'n figuur maar de hele dag om je heen hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175491398
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij nog het meest stoort, is zijn stupide manier van spreken. Hij blijft zichzelf eindeloos herhalen. Je zou zo'n figuur maar de hele dag om je heen hebben.
Erg he ik hoor die stem ook in mijn hoofd als ik die domme tweets lees; alsof colbert ze voorleest...Dot dot dot.
pi_175491406
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stel dat Trump gratie verleent. Wat dan?

Want het zal ongetwijfeld leiden tot een hoop verontwaardigde reacties, maar heeft dat ook nog daadwerkelijke gevolgen?
Het lijkt mij voor de Republikeinen een stuk lastiger te verkopen om dat te negeren dan iets als hinder van de rechtsgang. En als ze dat wel doen zie ik dat wel meer impact hebben op de midterms als het daarvoor nog zou gebeuren bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175491448
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
Kennen jullie die mop van die berg extra geld die naar defensie zou gaan?
Trump's military buildup still a mirage

Vreemd, ik meen me een lijstje van Nintex te herinneren met alle dingen die Trump al voor elkaar had gekregen in zijn eerste jaar, en daar stond dit wel tussen. Naast IS kapotmaken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 16:41:06 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175491525
quote:
11s.gif Op maandag 4 december 2017 16:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vreemd, ik meen me een lijstje van Nintex te herinneren met alle dingen die Trump al voor elkaar had gekregen in zijn eerste jaar, en daar stond dit wel tussen. Naast IS kapotmaken.
Vreemd dat Nintex er naast zit. Dat is onverwacht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 16:45:05 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175491595
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Van de Republikeinen hoeft volgens mij weinig te worden verwacht.

Wat is dat een amoreel zooitje engnekken. Neem nou dat belastingplan, dat bijna lachwekkend kwaadaardig is. Of het feit dat de partijbonzen toch hebben besloten om zich achter die walgelijke Roy Moore te schuiven.

Wat een land. Ik heb het al vaker gezegd: wat ben ik ontzettend blij met onze saaie maar degelijke politici.
Het hangt af van heel wat factoren. Kushner te grazen nemen is de eerstvolgende stap. Papa kan dochterlief niets weigeren. Dus dat breekt hem op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175491876
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 16:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Wanneer zou Donald snappen dat het nu niet meer handig is om zich te associeren met, of het op de nemen voor, Flynn? Zou hij begrijpen dat Flynn niet meer aan zijn kant staat?
pi_175491984
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wanneer zou Donald snappen dat het nu niet meer handig is om zich te associeren met, of het op de nemen voor, Flynn? Zou hij begrijpen dat Flynn niet meer aan zijn kant staat?
Hij zal Flynn niet hard afvallen want dan loopt hij nog meer risico.
  maandag 4 december 2017 @ 17:59:19 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175492956
Zei de ene smeerlap tegen de andere...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 4 december 2017 @ 18:37:53 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175493636
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:59 schreef Szura het volgende:
Zei de ene smeerlap tegen de andere...
[ afbeelding ]
Dieptriest -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175494169
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:15 schreef Monolith het volgende:
Uit je quote:

One bill would restore the payments to insurers that President Trump cancelled earlier this fall
Zoals ik laatst al zei, het is een bananenrepublliek aan het worden.
Waar slaat dit op? Je schaft iets af als president, en een paar maanden draai je het weer om.
in a crowd you lose humanity
pi_175494285
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stel dat Trump gratie verleent. Wat dan?

Want het zal ongetwijfeld leiden tot een hoop verontwaardigde reacties, maar heeft dat ook nog daadwerkelijke gevolgen?
Dan mag Kushner zich niet meer op zijn zwijgrecht beroepen.
in a crowd you lose humanity
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 20:00:43 #81
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175495394
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zoals ik laatst al zei, het is een bananenrepublliek aan het worden.
Waar slaat dit op? Je schaft iets af als president, en een paar maanden draai je het weer om.
Aan het worden? Daar zijn wel al een tijdje, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 20:10:04 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175495607
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan mag Kushner zich niet meer op zijn zwijgrecht beroepen.
Dat niet alleen. Hoe kan hij Kushner's echtgenote dan nog bij zich houden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 20:50:29 #83
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175496531
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 16:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Flynn, zittend in het getuigenbankje, kijkt stoïcijns naar de jury: Donald Trump told me to contact the Russi...

<Trump stormt de rechtzaal binnen, zweet druppend van langs zijn slaap>

Trump: ...whatabout HiIllary....

<Iedereen kijkt verbaast, geschokt verward>

Jury: we're sorry for your trouble here Mr Flynn, you can leave now

Mueller: Verdikkie!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 4 december 2017 @ 21:13:35 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175497144
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:50 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Flynn, zittend in het getuigenbankje, kijkt stoïcijns naar de jury: Donald Trump told me to contact the Russi...

<Trump stormt de rechtzaal binnen, zweet druppend van langs zijn slaap>

Trump: ...whatabout HiIllary....

<Iedereen kijkt verbaast, geschokt verward>

Jury: we're sorry for your trouble here Mr Flynn, you can leave now

Mueller: Verdikkie!
Dat kan niet eens :')
Jury gaat daar niet over..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 21:28:19 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175497472
Als Trump de rechtzaal inrent mag hij gelijk blijven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 21:30:29 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175497514
Trouwens, Trump rennen? De man heeft een golfkarretje nodig tussen de slagen. Hij is ongezond. Geen stamina.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175498803
ZekeJMiller twitterde op maandag 04-12-2017 om 22:15:55 WASHINGTON (AP) - Supreme Court allows full enforcement of Trump travel ban affecting residents of six mostly Muslim countries. reageer retweet
pi_175498869
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
ZekeJMiller twitterde op maandag 04-12-2017 om 22:15:55 WASHINGTON (AP) - Supreme Court allows full enforcement of Trump travel ban affecting residents of six mostly Muslim countries. reageer retweet
Ah, gelukkig maar. Die fijne travel ban die de toeristische industrie een vermogen kost.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 december 2017 @ 22:26:15 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175498871
IT’S NOT A BAN
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 22:28:25 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175498921
Nu zullen er geen aanslagen meer worden gepleegd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 22:37:33 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175499118
https://www.politico.com/(...)-bill-clinton-278517

:D

quote:
At
It was Jeff Sessions, in a section of his speech titled “personal observations,” who laid out the emotional and philosophical case for removing former President Bill Clinton from office on charges that included obstruction of justice.


President Donald Trump’s personal lawyer argued Monday that, as the nominal head of federal law enforcement, the president is legally unable to obstruct justice. But the exact opposite view was once argued by another senior Trump lawyer: Attorney General Jeff Sessions.

In 1999, Sessions – then an Alabama senator – laid out an impassioned case for President Bill Clinton to be removed from office based on the argument that Clinton obstructed justice amid the investigation into his affair with White House intern Monica Lewinsky.


“The facts are disturbing and compelling on the President's intent to obstruct justice,” he said, according to remarks in the congressional record.

Sessions isn’t alone. More than 40 current GOP members of Congress voted for the impeachment or removal of Clinton from office for obstruction of justice. They include Senate Majority Leader Mitch McConnell – who mounted his own passionate appeal to remove Clinton from office for obstruction of justice – Senate Judiciary Committee Chairman Chuck Grassley and Senate Intelligence Committee Chairman Richard Burr, who was a House member at the time.(,,,)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 23:04:47 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175499749
Komt Mueller de goednieuwsshow weer verpesten?

@AP
BREAKING: Mueller team says Paul Manafort ghost-wrote a draft op-ed with colleague who was 'assessed to have' ties to Russian intelligence.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 23:07:18 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175499804
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:04 schreef Szura het volgende:
Komt Mueller de goednieuwsshow weer verpesten?

@AP
BREAKING: Mueller team says Paul Manafort ghost-wrote a draft op-ed with colleague who was 'assessed to have' ties to Russian intelligence.
*gniffel*
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2017 @ 23:10:01 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175499869
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 22:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar. Die fijne travel ban die de toeristische industrie een vermogen kost.
Ze hebben btw deze zaak over de derde travelban (terwijl het eigenlijk maar 90 dagen oid moest duren om uit te vogelen ‘what the hell is going on’) in feite terugverwezen naar lagere rechtbanken waar twee zaken lopen en geen inhoudelijk oordeel gegeven van wat ik begrijp. Dit feest gaat dus nog even door.
pi_175499878
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 22:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar. Die fijne travel ban die de toeristische industrie een vermogen kost.
Hoe dan (mbt toeristische industrie)?
pi_175499960
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoe dan (mbt toeristische industrie)?
U.S. Economy Losing Billions As 'Trump Slump' Continues In Tourism Sector
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 december 2017 @ 23:15:22 #97
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175499973
quote:
The special counsel investigating Russian meddling in the 2016 U.S. presidential election on Monday accused President Donald Trump’s former campaign manager, Paul Manafort, of working with a Russian colleague to draft an opinion piece about his work for Ukraine.
Bron

attackerman twitterde op maandag 04-12-2017 om 23:14:31 Mueller says Manafort has already violated the terms of his bail agreement & ghostwrote an op-ed on his Ukraine wor... https://t.co/ncA77sXamS reageer retweet
quote:
Prosecutors working for particular counsel Robert Mueller say Donald Trump's former marketing campaign chairman Paul Manafort has been engaged on an op-ed essay with a longtime colleague "assessed to have ties" to a Russian intelligence service.

Courtroom papers say Manafort and the colleague sought to publish the op-ed beneath another person's identify and meant it to affect public opinion about his work in Ukraine. The op-ed was being drafted as late as final week whereas Manafort is underneath home arrest. Prosecutors didn't identify the colleague however famous the individual is predicated in Russia.
bron



[ Bericht 30% gewijzigd door dellipder op 04-12-2017 23:21:33 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2017 @ 23:19:36 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175500064
quote:
So what. Big beautiful coalmines komen terug!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175500135
quote:
Interessant. Maar niet onoverkomelijk. De economie groeit nog steeds dus dan moet hij het ergens anders Goedmaken schijnbaar.
pi_175500245
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Interessant. Maar niet onoverkomelijk. De economie groeit nog steeds dus dan moet hij het ergens anders Goedmaken schijnbaar.
Tsja, alleen wat zuur als jij een van de getroffen toeristische ondernemers bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175500266
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, alleen wat zuur als jij een van de getroffen toeristische ondernemers bent.
Disney kan het wel lijden toch denk ik zo :P.
pi_175500315
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Disney kan het wel lijden toch denk ik zo :P.
Over Disney maak ik mij weinig zorgen. Er zijn echter talloze kleine ondernemers die voor een groot deel van hun inkomsten afhankelijk zijn van toerisme.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175500405
quote:
Wat zou het betekenen voor toerisme in de landen die zijn banned? Als je daar op vakantie gaat kom je ook niet zomaar de US binnen toch?
  maandag 4 december 2017 @ 23:39:55 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175500419
Weer een hoop nieuws vanavond... nu ook nog weer meer bewijs gevonden tegen Roy Moore: Woman shares new evidence of relationship with Roy Moore when she was 17

Weer een Trump official die naar het zich doet aanzien gelogen heeft tegen de senaat: McFarland Contradicted Herself on Russia Contacts, Congressional Testimony Shows

[ Bericht 30% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-12-2017 23:46:30 ]
pi_175500516
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 23:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat zou het betekenen voor toerisme in de landen die zijn banned? Als je daar op vakantie gaat kom je ook niet zomaar de US binnen toch?
Somalië, Iran en Syrië waren natuurlijk al geen echte toeristische trekpleisters.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175500553
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Somalië, Iran en Syrië waren natuurlijk al geen echte toeristische trekpleisters.
Was Syrie dat ooit niet?
pi_175500603
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over Disney maak ik mij weinig zorgen. Er zijn echter talloze kleine ondernemers die voor een groot deel van hun inkomsten afhankelijk zijn van toerisme.
Klopt dat?
Volgens mij wordt juist deze industrie voor een groot deel gekenmerkt door grote ondernemers. Of tellen we de hele hotelbranch en horeca mee want dat zou niet helemaal eerlijk zijn.
pi_175500618
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 23:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Was Syrie dat ooit niet?
Niet echt, maar wel toegankelijker, er kwamen zeker toeristen.
pi_175500651
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:51 schreef Slaro het volgende:

[..]

Klopt dat?
Volgens mij wordt juist deze industrie voor een groot deel gekenmerkt door grote ondernemers. Of tellen we de hele hotelbranch en horeca mee want dat zou niet helemaal eerlijk zijn.
Natuurlijk tellen die mee. Ik woon zelf in een toeristische regio en talloze ondernemers - hotels, horeca, campings, souvenirwinkels, zwembaden, grote en kleine attracties - hebben er last van als er minder toeristen komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175500807
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:51 schreef Slaro het volgende:

[..]

Niet echt, maar wel toegankelijker, er kwamen zeker toeristen.
Dat geldt ook (nog streeds) voor Iran.

Je komt de VS dan nog wel in, maar niet meer via ESTA. Je moet dan naar de ambassade komen voor een verhoor, en een regulier visum kopen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175500980
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk tellen die mee. Ik woon zelf in een toeristische regio en talloze ondernemers - hotels, horeca, campings, souvenirwinkels, zwembaden, grote en kleine attracties - hebben er last van als er minder toeristen komen.
Kleine Amerikaanse ondernemers zijn vooral aangewezen op Amerikaans toerisme dus wat dat betreft klopt dat niet helemaal wat je zegt. Buitenlanders gaan vaak een bepaalde route af vol met grote ondernemers dus.
pi_175501062
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk tellen die mee. Ik woon zelf in een toeristische regio en talloze ondernemers - hotels, horeca, campings, souvenirwinkels, zwembaden, grote en kleine attracties - hebben er last van als er minder toeristen komen.
Gezien jouw antwoord...wie van de users in dit topic woont ook in de u.s. of a.?
En jijzelf ook?

Brokjespoes heeft er een periode gewoond, begrijp ik.
pi_175501237
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat geldt ook (nog streeds) voor Iran.

Je komt de VS dan nog wel in, maar niet meer via ESTA. Je moet dan naar de ambassade komen voor een verhoor, en een regulier visum kopen.
Iraniers bedoel je?
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 01:26:36 #114
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175501448
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:51 schreef Slaro het volgende:

[..]

Iraniers bedoel je?
Ook Nederlanders geld dat voor, mijn vrouw heeft collega's die geen ESTA voor de VS meer krijgen omdat ze voor werk in Iran geweest zijn. Ze moesten 6 weken wachten op toestemming van de ambassade om naar de VS te reizen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175501681
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Over Disney maak ik mij weinig zorgen. Er zijn echter talloze kleine ondernemers die voor een groot deel van hun inkomsten afhankelijk zijn van toerisme.
De main route voor buitenlandse toeristen zit juist vol met grote ondernemers op dit moment. Kleine ondernemers in de branches die wij noemden zijn juist vaak grotendeels aangewezen op Amerikaans toerisme hier.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 06:41:41 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175502018
Er zijn genoeg andere branches in de VS die hier niet blij mee zijn.
Misschien kan Nederland of de EU hier zijn voordeel mee doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 5 december 2017 @ 06:52:00 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175502057
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:22:17 #118
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175502645
https://www.gop.com/presidential-approval-poll-nov/

De antwoordmogelijkheden van deze poll. :')

:'(
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_175502674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 03:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

De main route voor buitenlandse toeristen zit juist vol met grote ondernemers op dit moment. Kleine ondernemers in de branches die wij noemden zijn juist vaak grotendeels aangewezen op Amerikaans toerisme hier.
Want buitenlandse toeristen eten, drinken en kopen souvernirs uitsluitend bij megaketens? Volgens mij snap jij niet helemaal hoe het werkt.

In mijn woonplaats heb je het Dolfinarium. De meeste toeristen komen voor de attracties. Er zijn echter meerdere kleine ondernemers (met name visverkopers, restaurant, snackbars en souvenirwinkels) die profiteren van het feit dat mensen het Dolfinarium bezoeken.

In de VS is dat niet anders. Als er een miljoen toeristen minder komt, dan voelen veel ondernemers dat in hun portemonnee.

Zou ook niet weten waarom het geen probleem zou zijn als grote ondernemers minder verdienen. Die hebben talloze werknemers in dienst die er belang bij hebben dat het bedrijf goed draait.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:30:14 #120
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175502734
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat geldt ook (nog streeds) voor Iran.

Je komt de VS dan nog wel in, maar niet meer via ESTA. Je moet dan naar de ambassade komen voor een verhoor, en een regulier visum kopen.
Dat ESTA moeten ze ook in Nederland voor Amerikaanse toeristen invoeren. Je moet notabene geld dokken hiervoor. Dat willen we hier ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175502742
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want buitenlandse toeristen eten, drinken en kopen souvernirs uitsluitend bij megaketens? Volgens mij snap jij niet helemaal hoe het werkt.

In mijn woonplaats heb je het Dolfinarium. De meeste toeristen komen voor de attracties. Er zijn echter meerdere kleine ondernemers (met name visverkopers, restaurant, snackbars en souvenirwinkels) die profiteren van het feit dat mensen het Dolfinarium bezoeken.

In de VS is dat niet anders. Als er een miljoen toeristen minder komt, dan voelen veel ondernemers dat in hun portemonnee.

Zou ook niet weten waarom het geen probleem zou zijn als grote ondernemers minder verdienen. Die hebben talloze werknemers in dienst die er belang bij hebben dat het bedrijf goed draait.
Je kan de Nederlandse toeristenindustrie toch niet vergelijken met de Amerikaanse toeristenindustrie? Als buitenlandse toeristen naar Amerika gaan boeken ze vaak een package of gaan naar een van de meer bekende resorts al dan niet steden waar ze dezelfde paden afleggen. Nederland krijgt veel meer dagjestoeristen uit omringende landen, landen die Amerika minder heeft en minder afhankelijk van is, de dagjestoeristen komen dan ook vooral uit eigen land. Grote ondernemers zullen deze schade denk ik wel kunnen lijden, het is een fluctuatie in 2017, als deze ontwikkeling zich doorzet kan het uiteraard ook problematisch zijn voor grote ondernemers maar voorlopig moeten die de storm wel uit kunnen zitten er.
pi_175502752
Vandaag dient de rechtszaak van die bakker in Denver die weigerde een bruidstaart voor een homostel te maken. Hij heeft de steun van de regering hierin...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:32:45 #123
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175502764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:22 schreef Euribob het volgende:
https://www.gop.com/presidential-approval-poll-nov/

De antwoordmogelijkheden van deze poll. :')

:'(
Ik zou nergens op klikken. Wedden dat je keuze doorgestuurd wordt naar een Russische server?:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:36:51 #124
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175502804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:31 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag dient de rechtszaak van die bakker in Denver die weigerde een bruidstaart voor een homostel te maken. Hij heeft de steun van de regering hierin...
Het ging om (hele vage) religieuze redenen, maar dit had openlijk vermeld moeten worden in die winkel, en dit had die bakker niet gedaan, dus je kunt je voorstellen dat dit stel wel een reden heeft om een rechtszaak aan te spannen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175502826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan de Nederlandse toeristenindustrie toch niet vergelijken met de Amerikaanse toeristenindustrie? Als buitenlandse toeristen naar Amerika gaan boeken ze vaak een package of gaan naar een van de meer bekende resorts al dan niet steden waar ze dezelfde paden afleggen. Nederland krijgt veel meer dagjestoeristen uit omringende landen, landen die Amerika minder heeft en minder afhankelijk van is, de dagjestoeristen komen dan ook vooral uit eigen land. Grote ondernemers zullen deze schade denk ik wel kunnen lijden, het is een fluctuatie in 2017, als deze ontwikkeling zich doorzet kan het uiteraard ook problematisch zijn voor grote ondernemers maar voorlopig moeten die de storm wel uit kunnen zitten er.
Dat ze pakketreizen boeken, betekent niet dat kleine ondernemers niet meeprofiteren. Ook buitenlandse toeristen eten, drinken en kopen spullen. Daar hebben ook de kleine jongens profijt van. Er staat nota bene in het stuk van Forbes dat buitenlanders in een stad als New York vier keer meer uitgeven dan binnenlandse toeristen. Denk je nou werkelijk dat alleen Disney en het Hilton daarvan profiteren?

Maar goed, dat is dus het tegenargument? Dalende inkomensten uit toerisme boeien niet want bepaalde figuren hebben zichzelf wijsgemaakt dat enkel grote concerns hieraan verdienen. En omdat die kwaadaardig zijn, maakt het geen zak uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175502843
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef KoosVogels het volgende:

Denk je nou werkelijk dat alleen Disney en het Hitler daarvan profiteren?

Goede autocorrect :D
pi_175502853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Goede autocorrect :D
Haha.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175502913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat ze pakketreizen boeken, betekent niet dat kleine ondernemers niet meeprofiteren. Ook buitenlandse toeristen eten, drinken en kopen spullen. Daar hebben ook de kleine jongens profijt van. Er staat nota bene in het stuk van Forbes dat buitenlanders in een stad als New York vier keer meer uitgeven dan binnenlandse toeristen. Denk je nou werkelijk dat alleen Disney en het Hilton daarvan profiteren?

Maar goed, dat is dus het tegenargument? Dalende inkomensten uit toerisme boeien niet want bepaalde figuren hebben zichzelf wijsgemaakt dat enkel grote concerns hieraan verdienen. En omdat die kwaadaardig zijn, maakt het geen zak uit.
Autocorrect haha?
De kleine jongens in de Amerikaanse toeristenindustrie zijn inderdaad minder afhankelijk van buitenlandse toeristen. Het feit dat buitenlandse toeristen zoveel uitgeven komt ook omdat ze eerder geneigd zijn bij de grote ketens en ondernemingen geld te besteden waar de prijzen duidelijk hoger liggen. Kleine ondernemers zijn veel meer afhankelijk, internationaal, van zakentoerisme. Dat zijn mensen die de stad al enigszins kennen en niet per se voor het grootste en duurste gaan. En die stroom van toeristen zie ik in de cijfers niet significant afnemen.

Het tweede gedeelte van mijn tekst ging er over dat een 1-jaarlijkse daling van toeristen voor grote ondernemingen, heeft niks met kwaadaardigheid van die bedrijven te maken, niet per se veel effect zal hebben. Die kunnen dat wel even uitzingen. Kleine ondernemingen zouden daar veel gevoeliger zijn maar minder waarschijnlijk getroffen te worden door deze daling.

Als deze daling zich enkele jaren blijft doorzetten, ja natuurlijk dan treft het de grote ondernemingen ook, maar zover zijn we nog lang niet in deze situatie.
pi_175502947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het ging om (hele vage) religieuze redenen, maar dit had openlijk vermeld moeten worden in die winkel, en dit had die bakker niet gedaan, dus je kunt je voorstellen dat dit stel wel een reden heeft om een rechtszaak aan te spannen.
Het loopt al 5 jaar en het homostel heeft al 2 keer gelijk gekregen. Maar met een conservatief hooggerechtshof is het maar de vraag of dat nu weer gebeurd...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:49:53 #130
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175502965
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het loopt al 5 jaar en het homostel heeft al 2 keer gelijk gekregen. Maar met een conservatief hooggerechtshof is het maar de vraag of dat nu weer gebeurd...
Die moeten zich natuurlijk wel aan de wet houden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175503051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Autocorrect haha?
De kleine jongens in de Amerikaanse toeristenindustrie zijn inderdaad minder afhankelijk van buitenlandse toeristen. Het feit dat buitenlandse toeristen zoveel uitgeven komt ook omdat ze eerder geneigd zijn bij de grote ketens en ondernemingen geld te besteden waar de prijzen duidelijk hoger liggen. Kleine ondernemers zijn veel meer afhankelijk, internationaal, van zakentoerisme. Dat zijn mensen die de stad al enigszins kennen en niet per se voor het grootste en duurste gaan. En die stroom van toeristen zie ik in de cijfers niet significant afnemen.

Het tweede gedeelte van mijn tekst ging er over dat een 1-jaarlijkse daling van toeristen voor grote ondernemingen, heeft niks met kwaadaardigheid van die bedrijven te maken, niet per se veel effect zal hebben. Die kunnen dat wel even uitzingen. Kleine ondernemingen zouden daar veel gevoeliger zijn maar minder waarschijnlijk getroffen te worden door deze daling.

Als deze daling zich enkele jaren blijft doorzetten, ja natuurlijk dan treft het de grote ondernemingen ook, maar zover zijn we nog lang niet in deze situatie.
Geen idee hoe jij je in buitenland gedraagt, maar hoewel buitenlandse toeristen enerzijds de gebaande paden bewandelen pompen zij hun geld net zo goed in die ene hotdogkraam of dat restaurant dat je tijdens je bezoek aan New York tegenkomt.

Maar goed, het lijkt mij sowieso niet gunstig als er miljarden minder euro's in je economie worden gepompt.

Overigens verwacht ik niet dat tij snel keert. Die travel ban vergroot de onzekerheid waardoor toeristen met een Arabisch uiterlijk eerder geneigd zijn weg te blijven. Daarnaast is het feit dat Trump aan het raar staat voor veel Europeanen reden om de VS maar even links te laten liggen. De beste man wordt namelijk redelijk unaniem veracht op dit continent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 09:00:39 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175503108
Het boeit mij weinig hoe de toeristenindustrie in de VS kapot gaat. Ik wil dat Nederland (en in het verlengde de EU) van het geneuzel van Trump gebruik maakt om er zelf beter van te worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175503127
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:31 schreef AnneX het volgende:
Brokjespoes heeft er een periode gewoond, begrijp ik.
Ik heb 2,5 jaar geforensd, helft in NL, helft in Illinois. Eerste keer: "Joepie, mijn eerste grote vliegreis!" :D Laatste keer: "Niet wéér in dat vliegtuig!" :'( :P
pi_175503141
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee hoe jij je in buitenland gedraagt, maar hoewel buitenlandse toeristen enerzijds de gebaande paden bewandelen pompen zij hun geld net zo goed in die ene hotdogkraam of dat restaurant dat je tijdens je bezoek aan New York tegenkomt.

Maar goed, het lijkt mij sowieso niet gunstig als er miljarden minder euro's in je economie worden gepompt.

Overigens verwacht ik niet dat tij snel keert. Die travel ban vergroot de onzekerheid waardoor toeristen met een Arabisch uiterlijk eerder geneigd zijn weg te blijven. Daarnaast is het feit dat Trump aan het raar staat voor veel Europeanen reden om de VS maar even links te laten liggen. De beste man wordt namelijk redelijk unaniem veracht op dit continent.
Als je als buitenlander naar Amerika gaat moet je een stuk meer investeren dan een buurland. Het is sowieso niet echt te vergelijken.
pi_175503180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je als buitenlander naar Amerika gaat moet je een stuk meer investeren dan een buurland. Het is sowieso niet echt te vergelijken.
Het is in ieder geval geen feest voor de Amerikaanse toeristische industrie:

What effect is Donald Trump really having on American tourism?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175503296
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen feest voor de Amerikaanse toeristische industrie:

What effect is Donald Trump really having on American tourism?
Voorlopig doet de hotelbranche het anders nog wel aardig en verwacht met in 2018 nog steeds optimisme:

http://www.meetings-conve(...)cupancy-Strong-2018/

Zoals ik al zei denk ik dat het effect van minder buitenlandse bezoekers beperkt zal blijven.
pi_175503381
Trump = te zwaar? :o

Misschien is het velen nog niet echt opgevallen, maar president Trump is een beetje aan de stevige kant. Waarschijnlijk eet hij te veel: de energiebehoefte van een 71-jarige man met een grotendeels zittend leven (wanneer je bij golfen van tee naar tee moet worden gereden, is dat nog steeds zitten) is 2.000 kcal per dag en alleen al het typische McDonald's-diner dat hij gewend is tot zich te nemen tikt een ferme 2.672 kcal aan (mits met een kleine shake).

Weinig slapen (volgens Trump slaapt hij 3 tot 4 uur per nacht) helpt ook niet echt bij het vasthouden van een gezond gewicht, al wijzen de pauzes tussen zijn tweets op "micronaps" (even wegzakken zonder dat je het zelf echt in de gaten hebt).

(Er ligt hier mogelijk een mooie taak voor de first lady: meer seks. Nee, ik moet er ook niet aan denken. :P )
pi_175503404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Voorlopig doet de hotelbranche het anders nog wel aardig en verwacht met in 2018 nog steeds optimisme:

http://www.meetings-conve(...)cupancy-Strong-2018/

Zoals ik al zei denk ik dat het effect van minder buitenlandse bezoekers beperkt zal blijven.
Definieer 'beperkt'. De Amerikaanse economie zal inderdaad niet instorten als gevolg daarvan (Daar zorgen de deregulering en tax cuts wel voor), maar het is nooit goed om miljarden euro's mis te lopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175503444
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:28 schreef brokjespoes het volgende:
Trump = te zwaar? :o

Misschien is het velen nog niet echt opgevallen, maar president Trump is een beetje aan de stevige kant. Waarschijnlijk eet hij te veel: de energiebehoefte van een 71-jarige man met een grotendeels zittend leven (wanneer je bij golfen van tee naar tee moet worden gereden, is dat nog steeds zitten) is 2.000 kcal per dag en alleen al het typische McDonald's-diner dat hij gewend is tot zich te nemen tikt een ferme 2.672 kcal aan (mits met een kleine shake).

Weinig slapen (volgens Trump slaapt hij 3 tot 4 uur per nacht) helpt ook niet echt bij het vasthouden van een gezond gewicht, al wijzen de pauzes tussen zijn tweets op "micronaps" (even wegzakken zonder dat je het zelf echt in de gaten hebt).

(Er ligt hier mogelijk een mooie taak voor de first lady: meer seks. Nee, ik moet er ook niet aan denken. :P )
Die man is echt het prototype smerige, vadsige Amerikaan met ranzige eetgewoonten :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:34:33 #140
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175503450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:01 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Ik heb 2,5 jaar geforensd, helft in NL, helft in Illinois. Eerste keer: "Joepie, mijn eerste grote vliegreis!" :D Laatste keer: "Niet wéér in dat vliegtuig!" :'( :P
Tenzij je business class vliegt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175503452
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die man is echt het prototype smerige, vadsige Amerikaan met ranzige eetgewoonten :')
Een van de redenen waarom het gewoonvolk hem fantastisch vindt.

Ordinaire voorkeuren hebben is niet zo slecht wat Trump betreft.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:36:22 #142
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175503467
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die man is echt het prototype smerige, vadsige Amerikaan met ranzige eetgewoonten :')
Zijn eetgewoonten zijn nog niet zo erg als zijn politieke opvattingen. Die zijn pas ranzig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175503478
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:34 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom het gewoonvolk hem fantastisch vindt.

Ordinaire voorkeuren hebben is niet zo slecht wat Trump betreft.
Absoluut waar.

Met z'n steak met ketchup. Wat een stuk stront, die vent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175503483
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
Die man is echt het prototype smerige, vadsige Amerikaan met ranzige eetgewoonten :')
De omgeving stimuleert het ook wel... in mijn VS-tijd (2,5 jaar dus) ben ik bijna 10 kilo aangekomen terwijl ik helemaal niet het idee had dat ik meer at of minder bewoog (ik had er zelfs mijn eigen fiets).

Gelukkig moest iedereen altijd lachen om mijn "OMG!! I'm turning into an American!!" :P
pi_175503488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:36 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zijn eetgewoonten zijn nog niet zo erg als zijn politieke opvattingen. Die zijn pas ranzig.
Trump heeft helemaal geen politieke opvattingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175503496
So true. :D :D
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Met z'n steak met ketchup.
En twéé bolletjes! :(
pi_175503526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:37 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

De omgeving stimuleert het ook wel... in mijn VS-tijd (2,5 jaar dus) ben ik bijna 10 kilo aangekomen terwijl ik helemaal niet het idee had dat ik meer at of minder bewoog (ik had er zelfs mijn eigen fiets).

Gelukkig moest iedereen altijd lachen om mijn "OMG!! I'm turning into an American!!" :P
Oh, daar twijfel ik niet aan. Maatje dat naar de VS is geëmigreerd ziet er tegenwoordig uit als het Michelinmannetje.

Als iemand die graag lekker uit eten gaat, kots ik op die Amerikaanse eetgewoonten.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 05-12-2017 09:47:16 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:46:44 #148
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175503577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:37 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

De omgeving stimuleert het ook wel... in mijn VS-tijd (2,5 jaar dus) ben ik bijna 10 kilo aangekomen terwijl ik helemaal niet het idee had dat ik meer at of minder bewoog (ik had er zelfs mijn eigen fiets).

Gelukkig moest iedereen altijd lachen om mijn "OMG!! I'm turning into an American!!" :P
Als ik bij mijn schoonmoeder kom in Sunrise Florida, ga ik ook altijd even naar Sawgrass Mills een enorm winkelcentrum, die een apart plein heeft met zoveel eettenten dat je er van duizelt. Ik ga steevast voor een Philly cheesesteak en een kleintje cola light ( ongeveer een halve liter) Dan zie ik wel eens gasten rondlopen met een extra king size burger en een grote cola (en dat is een emmer vol) Ze hebben altijd enige moeite om op te staan van hun gemotoriseerde winkelkarretjes om zuchtend hun tussendoortje van de balie op te halen in een stoel te ploffen met hun overgewicht. Trump is simpelweg een product van dit systeem.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 05-12-2017 09:53:18 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175503899
Ooit een keer de fout gemaakt om een large milkshake te bestellen in de VS, daar is gewoon niet door te komen. -O-

Werkte toen ook veel afwisselend in Noord Amerika en Azie, dat gaf ook wel een aardig jojo effect
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:07:48 #150
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175503928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:06 schreef Chewie het volgende:
Ooit een keer de fout gemaakt om een large milkshake te bestellen in de VS, daar is gewoon niet door te komen. -O-

Werkte toen ook veel afwisselend in Noord Amerika en Azie, dat gaf ook wel een aardig jojo effect
Vooral thais voedsel is lekker :9
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:18:06 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175504140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:22 schreef Euribob het volgende:
https://www.gop.com/presidential-approval-poll-nov/

De antwoordmogelijkheden van deze poll. :')

:'(
Ik snap echt niet dat mensen hierin trappen, maar blijkbaar zijn er genoeg. Wat een niveau inderdaad.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175504198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:06 schreef Chewie het volgende:
Ooit een keer de fout gemaakt om een large milkshake te bestellen in de VS
Ik 1x een medium Mountain Dew. (Volgens mij klots ik nog steeds.)

En dan bij Wendy's 1 gepofte aardappel met kaas & broccoli (zeer goed te eten overigens).
"Moet je niks voor onderweg?"
"Nee hoor, ik heb hier voor de hele avond genoeg aan."

Iedereen keek me aan of ik er spontaan een tweede hoofd bij had gekregen. :o

En (om weer on-topic te gaan) dit is toch wel weer tekenend voor zo'n beetje alles in de VS: eten, politiek, etc etc etc: het *is* er, dus moeten we het hebben. Sterker nog, we hebben er *recht* op. En o ja, meer, meer, meer!
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:32:57 #153
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175504390
https://www.politico.com/(...)truct-justice-216008

Allemaal heel leuk maar hier is de advocaat van Trump wel even het spoor bijster. Hoewel de president in principe de macht heeft om de directeur van de FBI te ontslaan, maar hij heeft er geen recht op, want dit is tegen de wet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175504459
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Definieer 'beperkt'. De Amerikaanse economie zal inderdaad niet instorten als gevolg daarvan (Daar zorgen de deregulering en tax cuts wel voor), maar het is nooit goed om miljarden euro's mis te lopen.
De economie groeit ook zonder tax cuts dus ik neem aan dat als er al een verlies in toerisme wordt gedraaid dat die elders flink wordt opgevangen. Als je naar de cijfers voor de hotelbranche kijkt zie je dat deze [naar verwachting] niet wordt geraakt in 2018 en in 2017 ook niet echt is geraakt. Het PwC-onderzoek benadrukt ook terecht dat een deel van minder buitenlandse bezoekers in Amerika ook gedeeltelijk te maken heeft met de grote natuurrampe eerder dit jaar. Niet alleen met Donald Trump. Maar zelfs met al deze gebeurtenissen doet de branche het nog steeds meer dan aardig. Aangezien de hotelbranche vrij relevant is voor toerisme bedoel ik met beperkt dat er voorlopig nog niet een erg merkbaar effect is van die zogenaamde Trump Slump in toerisme. Misschien dat je andere cijfers hebt?
pi_175504551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

De economie groeit ook zonder tax cuts dus ik neem aan dat als er al een verlies in toerisme wordt gedraaid dat die elders flink wordt opgevangen. Als je naar de cijfers voor de hotelbranche kijkt zie je dat deze [naar verwachting] niet wordt geraakt in 2018 en in 2017 ook niet echt is geraakt. Het PwC-onderzoek benadrukt ook terecht dat een deel van minder buitenlandse bezoekers in Amerika ook gedeeltelijk te maken heeft met de grote natuurrampe eerder dit jaar. Niet alleen met Donald Trump. Maar zelfs met al deze gebeurtenissen doet de branche het nog steeds meer dan aardig. Aangezien de hotelbranche vrij relevant is voor toerisme bedoel ik met beperkt dat er voorlopig nog niet een erg merkbaar effect is van die zogenaamde Trump Slump in toerisme. Misschien dat je andere cijfers hebt?
Ik heb hier nota bene twee artikelen gepost waarin meerdere cijfers worden genoemd.

Dat de hotelbrache nog sterk staat kan, zoals je zelf eerder al aangaf, te maken hebben met zakenreizen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175504560
https://nos.nl/artikel/22(...)inning-mogelijk.html

Hier wordt ik dan weer droevig van.
pi_175504599
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb hier nota bene twee artikelen gepost waarin meerdere cijfers worden genoemd.

Dat de hotelbrache nog sterk staat kan, zoals je zelf eerder al aangaf, te maken hebben met zakenreizen.
Niet alleen zakenreizen. Ook binnenlands toerisme. De artikelen die jij citeerde noemen niet echt concrete cijfers maar geven een soort analyse over de richting waarin ze verwachten dat de markt voor buitenlandse toeristen naar toe gaat zonder echt specifiek te benaderen wat voor soort ondernemingen ze hier nou precies mee bedoelen. Het PwC-rapport geeft wel enkele concrete cijfers en resultaten. Ik zou deze graag willen zien want dan kan ik het analyseren en ook duidelijker zeggen waar de impact precies is te voelen.
pi_175504650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:42 schreef Odaiba het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)inning-mogelijk.html

Hier wordt ik dan weer droevig van.
Het komt onder staatsgezag wat niet per se wilt zeggen dat het [volledig] commercieel zal worden uitbesteed, maja, sowieso een treurige ontwikkeling zeker voor de Native Americans echt schandalig hoe die al eeuwenlang worden behandeld overigens.
pi_175504709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het komt onder staatsgezag wat niet per se wilt zeggen dat het [volledig] commercieel zal worden uitbesteed, maja, sowieso een treurige ontwikkeling zeker voor de Native Americans echt schandalig hoe die al eeuwenlang worden behandeld overigens.
Je weet met Trump wel wat er gaat gebeuren. Inderdaad ook sneu voor de Natives, maar het gaat mij om de flora en fauna. Die natives leven volgens mij toch niet meer zoals 200 jaar geleden.
pi_175504745
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:49 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Je weet met Trump wel wat er gaat gebeuren. Inderdaad ook sneu voor de Natives, maar het gaat mij om de flora en fauna. Die natives leven volgens mij toch niet meer zoals 200 jaar geleden.
Allebei sneu, maar zoals gezegd wil dit plan niet zeggen dat deze volledige gebieden plotseling beerputten en vol met oliebedrijven staan, zo ver is het nog lang niet in deze.
pi_175504767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:52 schreef DeParo het volgende:

[..]

Allebei sneu, maar zoals gezegd wil dit plan niet zeggen dat deze volledige gebieden plotseling beerputten en vol met oliebedrijven staan, zo ver is het nog lang niet in deze.
Allebei sneu inderdaad.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:55:26 #162
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175504779
ik voorspel een aanslag op trump door pocahontas...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:59:01 #163
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175504832
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:42 schreef Odaiba het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)inning-mogelijk.html

Hier wordt ik dan weer droevig van.
Dit poste ik gisteren ook.. misdadig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:00:19 #164
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175504851
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:55 schreef Re het volgende:
ik voorspel een aanslag op trump door pocahontas...
Vorige week had een native american er de kans op. Toen stond hij heel dichtbij..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:48:10 #165
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175505627
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit poste ik gisteren ook.. misdadig.
Tevens illegaal.

Mag namelijk niet van de wet. Elke rechtbank zal dit verwerpen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:48:31 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175505633
Zowel Trump als Mueller op de shortlist van Time :P. Verder ook:
- Jeff Bezos (Amazon)
- De dreamers
- Patty Jenkins (Wonder Woman)
- Kim Jong-Un
- Colin Kaepernick (quarterback NFL die knielde)
- MeToo-beweging
- Saudische kroonprins Mohammed bin Salman
- Xi Jinping
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175505715
Van gisteren over trump die zijn busconversatie ontkent.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 12:00:50 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175505862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:48 schreef Szura het volgende:
Zowel Trump als Mueller op de shortlist van Time :P. Verder ook:
- Jeff Bezos (Amazon)
- De dreamers
- Patty Jenkins (Wonder Woman)
- Kim Jong-Un
- Colin Kaepernick (quarterback NFL die knielde)
- MeToo-beweging
- Saudische kroonprins Mohammed bin Salman
- Xi Jinping
Mueller. Dat zou de heftigste rants van Trump geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175506129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:48 schreef Szura het volgende:
Zowel Trump als Mueller op de shortlist van Time :P. Verder ook:
- Jeff Bezos (Amazon)
- De dreamers
- Patty Jenkins (Wonder Woman)
- Kim Jong-Un
- Colin Kaepernick (quarterback NFL die knielde)
- MeToo-beweging
- Saudische kroonprins Mohammed bin Salman
- Xi Jinping
Gestemd op de Saudische Kroonprins. Groot fan van zijn bewind.
pi_175506268
Colin Kaepernick.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:32:55 #171
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175506348
Als we kijken naar de grootste impact op het sociaal discours is het inderdaad of Colin of de MeToo beweging.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175506411
Jammer van Carmen Cruz. :'(

quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:55 schreef Re het volgende:
ik voorspel een aanslag op trump door pocahontas...
Veel stammen hebben de mogelijkheid om iemand erelid te maken. Lijkt me toch wel mooi als een stam senator Warren adopteert. :D

(En dan moet Oom Donald toch écht zijn Pocahontas-"garpjes" dimmen.)
pi_175506730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:42 schreef Odaiba het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)inning-mogelijk.html

Hier wordt ik dan weer droevig van.
Ean de andere kant, Trump doet dit gewoon voor de achterban.

Er zijn diverse surveys gedaan voor winbare grondstoffen in Bears Ears. Daar zit praktisch niets. Klein beetje leisteen, maar het is nog maar de vraag of dat economisch winbaar is want het is niet veel en ook geen fluit waard.

https://naturalresources.(...)rs-national-monument
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:05:24 #174
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175506806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:49 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Je weet met Trump wel wat er gaat gebeuren. Inderdaad ook sneu voor de Natives, maar het gaat mij om de flora en fauna. Die natives leven volgens mij toch niet meer zoals 200 jaar geleden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175507494
Bill O’Reilly galoppeert zichzelf voorbij

In de zoveelste poging van talk show host Bill O’Reilly om zijn eigen straatje schoon te vegen, blijkt hij de voorwaarden van een wepratenernietmeerover-overeenkomst te hebben geschonden. Sinds april heeft hij namelijk via diverse media herhaaldelijk dat alle klaagsters (dus ook degenen over wie niet meer gesproken zou worden) liegen.

Tja, en nu komt er dus alsnog eentje met bewijsstukken - want waar het normaal niet zo makkelijk zou zijn geweest om aan te tonen hoe O’Reilly zich exact zou hebben misdragen, is het een fluitje van een cent om te laten zien dat hij ergens over gesproken heeft waar hij niet meer over zou praten. :P
pi_175507736
Was het al gemeld? Deutsche bank heeft gegevens over trump overhandigd aan Mueller. Trumpie wordt dubbel genomen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 14:12:13 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175507799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:07 schreef Freak188 het volgende:
Was het al gemeld? Deutsche bank heeft gegevens over trump overhandigd aan Mueller. Trumpie wordt dubbel genomen.
:9

Vertel eens, waar heb je een linkje?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:13:23 #178
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175507817
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

:9

Vertel eens, waar heb je een linkje?
https://www.theguardian.c(...)-over-robert-mueller
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 14:15:17 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175507841
:9

Delicious. Ik heb zin in de dagelijkse rant.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175507858
quote:
Dat wordt een sappig verhaal.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:18:42 #181
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175507892
Dit zal vanavond ook nog wel even scheve blikken veroorzaken in het Witte huis:

quote:
According to a new report in The Atlantic, in the wake of the explosive Access Hollywood tape, then-vice-presidential candidate Mike Pence contemplated a ballot coup against then-candidate Donald Trump, and a small group of billionaire donors were weighing the possibility of paying the firebrand $800 million to drop out of the race. “Within hours” of The Washington Post story about the tape, Pence “made it clear to the Republican National Committee that he was ready to take Trump’s place as the party’s nominee,” McKay Coppins reports. At the same time, multiple donors entertained the possibility of offering Trump enough money to walk away from the election. According to Coppins, “Republican donors and party leaders began buzzing about making Pence the nominee and drafting Condoleezza Rice as his running mate.”
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 14:18:55 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175507897
Trump's Russia defense in disarray

quote:
President Donald Trump's legal defense against Robert Mueller's unrelenting special counsel investigation is beginning to look as chaotic as his early days in the White House.

A sequence of reflexive tweets and comments about the Russia probe from the White House and Trump's legal team has spectacularly backfired, suggesting that the administration was knocked off balance by news of Michael Flynn's plea deal and raising questions about whether its struggles reflect a deteriorating legal position for the President.

The fallout from Friday's bombshell consumed several days when Trump should have been highlighting his biggest political win yet after the Senate passed a tax reform bill, and may well have deepened his legal and political jeopardy.
Comparisons to the chaos, confusion and disinformation that raged in the first weeks and months of Trump's presidency -- before Chief of Staff John Kelly began to impose comparative discipline on the White House staff, if not the mercurial President -- are appropriate for another reason.

Key events from those days, including the decisions by Trump to hire and fire Flynn as his national security adviser and his fateful decision to oust FBI Director James Comey, are haunting the President to this day and are at the heart of his exposure to the Mueller probe.
The dysfunction should also concern Trump's supporters, since he is up against the most revered prosecutor of his generation, in Mueller and a team of crack lawyers picked from top blue chip law firms.

Mueller's team is far more expert and experienced than the band of lawyers under special counsel Kenneth Starr who drove the impeachment of President Bill Clinton in the 1990s for instance.
The competency of Trump's team came into focus after a weekend of ill-advised tweets and an explosive interview with Axios by Trump's personal attorney John Dowd on Monday.
One now notorious tweet issued from the President's account said that he had no choice but to fire Flynn because he had lied to Vice President Mike Pence and the FBI.
Trump critics pounced, arguing that if he knew that Flynn had lied, and subsequently leaned on Comey to go easy on Flynn as the former FBI director reported under oath, he may have obstructed justice.
CNN on Monday reported that White House counsel Donald McGahn told Trump he believed Flynn had not told the truth in his interview with the FBI or to Pence. McGahn did not tell the President that Flynn had violated the law in his FBI interview or was under criminal investigation, a source said.
Dowd eventually copped to the tweet that set off the firestorm, but suspicions lingered that Trump played a bigger role in the episode than has so far been revealed.
Then on Monday, Dowd told Axios in an interview that the President, by dint of his Constitutional authority, could not by definition obstruct justice.

An arcane legal argument turned into a political disaster, as news shows recalled disgraced President Richard Nixon's comment: "When the President does it, that means that it is not illegal."
It was also pointed out that both Nixon and President Bill Clinton were accused of obstruction in Articles of Impeachment framed against them.
Dowd's contemporaries vouched for his legal acumen. But most argued that he had made a mistake, or what CNN's senior legal analyst Jeffrey Toobin, coining a non-legal term, called "a big mess."

Dowd's comments begged a damaging question that drove a day of bad headlines: Was his argument motivated by a conclusion that Trump had indeed obstructed justice?
Michael Hayden, the former director of the CIA and the National Security Agency, told CNN's "New Day" on Tuesday that the decision by Trump's team to resort to technical arguments may reflect Trump's legal jeopardy.
"When you own the facts, you argue the facts. When you don't own the facts, you argue the law," Hayden, now a CNN national security analyst, said.
"What we have seen since Mike Flynn's guilty plea last Friday is now the administration is trying to argue the law rather argue the facts. To me, that is very revealing of what is happening behind the screens."
Most legal scholars concede that the law is inconclusive on whether a sitting president can be indicted on a criminal charge. But the idea that a President cannot face obstruction of justice charges in an impeachment proceeding run by Congress defies precedent.
Dowd's defenders also point out that in Trump, he hardly has the ideal client, given the President's propensity to stoke political firestorms in a way that could undermine the work of even the most diligent legal team.
Late Monday night, another White House lawyer, Ty Cobb, sought to clean up the apparent disarray inside Trump's legal braintrust, downplaying the idea that questioning whether the president could obstruct justice would be at the center of the team's strategy.
"It's interesting as a technical legal issue, but the president's lawyers intend to present a fact-based defense, not a mere legal defense," Cobb told The Washington Post. "That should resolve things, but we all shall see."

In many ways, the President is responding to a legal challenge with an unrestrained political strategy -- as evidenced by his assaults on the credibility of the FBI and Mueller and his unsubstantiated claim that Hillary Clinton had told far more lies to the FBI than Flynn.
Such an approach may represent an eventual hedge against possible impeachment proceedings and an attempt to bolster support among GOP lawmakers.
But it makes Dowd's job much harder and may explain his missteps.
"I think that's what happens when you conflate being a defense lawyer with being a PR flack," former Watergate prosecutor Richard Ben-Veniste told CNN's Wolf Blitzer on Monday.

Another explanation for Trump's tactics is that they are designed to give ammunition to his media cheerleaders who want to discredit the Mueller probe.
A better legal strategy however, would be to keep quiet.
With that in mind, Ben-Veniste told Blitzer that there was a big fish mounted on the wall of his rec room.
"If he had kept his mouth shut, he wouldn't be there," he quipped.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:32:40 #183
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175508131
quote:
Ze WETEN dat Trump niet een persoon is die in staat is om zich te verdedigen. Hij heeft de aard van een schoolbeul die stompen uitdeelt omdat die zo groot is, maar op het moment dat er een jochie zijn getreiter zat is, hem zonder probleem tegen de vlakte kan werken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175508158
Heeft Trump die Russische sancties inmiddels al getekend, trouwens?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175508467
Oeh, vanavond @realDonaldTrump maar weer eens biijlezen dan. Dat zal wel weer een orgie van frustratie en wartaal worden :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175508515
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:53 schreef BlackLining het volgende:
Oeh, vanavond @realDonaldTrump maar weer eens biijlezen dan. Dat zal wel weer een orgie van frustratie en wartaal worden :D
Hoe feller hij tweet, hoe meer hij zich in een hoek gedrukt voelt. Zag je ook destijds bij Comey. Vormt enige graadmeter.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:02:51 #187
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175508637
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:55 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe feller hij tweet, hoe meer hij zich in een hoek gedrukt voelt. Zag je ook destijds bij Comey. Vormt enige graadmeter.
Met het verschil dat Mueller geen krimp zal geven. Gaat nog leuk worden... :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175508672
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:34 schreef Ludachrist het volgende:
Heeft Trump die Russische sancties inmiddels al getekend, trouwens?
Volgens mij niet nee. Ze zijn aan het rekken bij het State Dept.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:10:43 #189
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175508762
Wel getekend, maar niet geïmplementeerd toch?
Géén kloon van tvlxd!
pi_175508845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef Mike het volgende:
Dit zal vanavond ook nog wel even scheve blikken veroorzaken in het Witte huis:

[..]

Hoeveel zouden die donoren bieden om hem nu op te laten stappen? Kunnen we niet een soort wereldwijde crowdfunding actie opzetten? We weten dat Trump een hebberig mannetje is, hoeveel zou genoeg zijn?
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 15:27:28 #191
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175509023
Ik vind het wel mooi dat bij elk succesje dat Trump gehaald denkt te hebben Robert Mueller het feestje gelijk komt verzieken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175509028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:18 schreef Mike het volgende:
Dit zal vanavond ook nog wel even scheve blikken veroorzaken in het Witte huis:

[..]

Ik lees toch wat anders in het artikel van The Atlantic. Trump was er bij toen Priebus opperde om hem als kandidaat te vervangen door Pence en Rice. Trump wist dat hij ernstig onder druk stond na het lekken van de tape. Pence heeft geen geheim plot gesmeed. Hij heeft gewoon aangegeven er klaar voor te zijn.
pi_175509141
Hier kan wel een gezellig (en on-topic!) kerstmuziekje bij. :Y

.
On the first day of Christmas (note: "Christmas", not "Holidays") Bob Mueller gave to me...


...a Michael Flynn guilty plea!
  Redactie Games dinsdag 5 december 2017 @ 15:47:42 #194
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175509328
thehill twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 03:10:05 JUST IN: RNC reinstates support for Roy Moore after Trump endorsement https://t.co/pYrh9MhA6R https://t.co/pX8V9gtL0d reageer retweet
GOP is nu gewoon Vereniging Martijn.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_175509337
Ze weten echt van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. :{
pi_175509340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef Puddington het volgende:
thehill twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 03:10:05 JUST IN: RNC reinstates support for Roy Moore after Trump endorsement https://t.co/pYrh9MhA6R https://t.co/pX8V9gtL0d reageer retweet
GOP is nu gewoon Vereniging Martijn.
Whehe. Die schamen zich ook nergens meer voor.
pi_175509388
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:10 schreef Montov het volgende:
Wel getekend, maar niet geïmplementeerd toch?
Ah klopt. De administratie probeert de implementatie te rekken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175509429
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef Puddington het volgende:
thehill twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 03:10:05 JUST IN: RNC reinstates support for Roy Moore after Trump endorsement https://t.co/pYrh9MhA6R https://t.co/pX8V9gtL0d reageer retweet
GOP is nu gewoon Vereniging Martijn.
Echte Christenen O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games dinsdag 5 december 2017 @ 15:55:41 #199
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175509463
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Echte Christenen O+
Ach ja, allebei de organisaties hebben kleine kindertjes aan het kruis (pun intended).
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:28:35 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175510079
https://twitter.com/thehill/status/938062179542224897
Ojee dit kan hij niet verdragen hoor
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 16:33:57 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175510185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef Puddington het volgende:
thehill twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 03:10:05 JUST IN: RNC reinstates support for Roy Moore after Trump endorsement https://t.co/pYrh9MhA6R https://t.co/pX8V9gtL0d reageer retweet
GOP is nu gewoon Vereniging Martijn.
NAMBLA!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175510201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

NAMBLA!
NAMGLA in dit geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 16:37:14 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175510228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

NAMGLA in dit geval.
Bij fanatieke anti-homo-mannen ben ik daar nooit zo zeker van.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175511129
Conyers houdt het voor gezien in ieder geval:

https://www.washingtonpos(...)m_term=.520f7a477528

En een nieuwe defense voor Moore:

http://nymag.com/daily/in(...)okesperson-says.html

"Er zijn ook heel veel vrouwen die *geen* klacht tegen Roy hebben ingediend..." _O-

[ Bericht 20% gewijzigd door Knipoogje op 05-12-2017 17:41:37 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175511430
Maar er zijn toch ook veel mannen die niet over Moore hebben geklaagd... bewijst dat dan dat hij niet homoseksueel is? :{

Of juist weer wel? :{

(Moeilijk hoor, al die juridische praat.)
pi_175511541
Deutsche Bank gets subpoena from Mueller on Trump accounts: source

quote:
A U.S. federal investigator probing alleged Russian interference in the 2016 U.S. presidential election asked Deutsche Bank (DBKGn.DE) for data on accounts held by President Donald Trump and his family, a person close to the matter said on Tuesday.

Germany’s largest bank received a subpoena from Special Counsel Robert Mueller several weeks ago to provide information on certain money and credit transactions, the person said, without giving details, adding key documents had been handed over in the meantime.

Deutsche Bank, which has loaned the Trump organization hundreds of millions of dollars for real estate ventures, said it would not comment on any of its clients.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175511837
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:48 schreef Szura het volgende:
Zowel Trump als Mueller op de shortlist van Time :P. Verder ook:
- Jeff Bezos (Amazon)
- De dreamers
- Patty Jenkins (Wonder Woman)
- Kim Jong-Un
- Colin Kaepernick (quarterback NFL die knielde)
- MeToo-beweging
- Saudische kroonprins Mohammed bin Salman
- Xi Jinping
Doe dan Kim Jong-Un maar heeft hij weer wat te Twitteren
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:39:00 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175511877
quote:
Mike kwam er net mee: The Guardian durft zelfs wat verder te gaan, Mueller heeft de informatie al gekregen: https://www.theguardian.c(...)-over-robert-mueller
pi_175511884
Abbas en de andere leiders in de omgeving gebeld om de intentie om Jeruzalem als hoofdstad van Israël te erkennen en de ambassade te (gaan) verhuizen mede te delen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175511943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef nostra het volgende:
Abbas en de andere leiders in de omgeving gebeld om de intentie om Jeruzalem als hoofdstad van Israël te erkennen en de ambassade te (gaan) verhuizen mede te delen.
Pff dat zal echt meehelpen aan de vrede in het Midden-Oosten :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:52:22 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175512114
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mike kwam er net mee: The Guardian durft zelfs wat verder te gaan, Mueller heeft de informatie al gekregen: https://www.theguardian.c(...)-over-robert-mueller
Dagvaarding is een aantal weken geleden al afgeleverd.

quote:
Mueller issued a subpoena to Germany’s largest lender several weeks ago, forcing the bank to submit documents on its relationship with Trump and his family, according to a person briefed on the matter, who asked not to be identified because the action has not been announced.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 19:23:36 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175512640
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Pff dat zal echt meehelpen aan de vrede in het Midden-Oosten :')
Het aanstaande aanklagen van Jared Kushner door Mueller zal wel als excuus worden gebruikt door de kliek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175512680
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het aanstaande aanklagen van Jared Kushner door Mueller zal wel als excuus worden gebruikt door de kliek.
Ben benieuwd of hij voor die tijd de opiumcrisis weet op te lossen :')
pi_175512723
quote:
The latest news supports our view that Mr. Mueller is too conflicted to investigate the FBI and should step down in favor of someone more credible. The investigation would surely continue, though perhaps with someone who doesn’t think his job includes protecting the FBI and Mr. Comey from answering questions about their role in the 2016 election.
https://www.wsj.com/articles/muellers-credibility-problem-1512432318

Mueller heeft veel geloofwaardigheid verloren


Breaking911 twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 10:35:08 BREAKING: Turkey warns US that recognizing Jerusalem as Israel's capital is 'red line' for Muslims - AP reageer retweet
Breaking911 twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 18:23:50 BREAKING: Trump tells Palestinian President Abbas in phone call that he will be moving U.S. embassy to Jerusalem. A... https://t.co/Ku8e5zgXHT reageer retweet
8-) :7

[ Bericht 32% gewijzigd door Nintex op 05-12-2017 19:33:15 ]
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:33:15 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175512876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

https://www.wsj.com/articles/muellers-credibility-problem-1512432318

Mueller heeft veel geloofwaardigheid verloren
De FBI en de DoJ hebben veel geloofwaardigheid verloren. Blijken nog corrupter dan men zich kon voorstellen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175512895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

https://www.wsj.com/articles/muellers-credibility-problem-1512432318

Mueller heeft veel geloofwaardigheid verloren
Ah ja FOX meldt dat ook, dan zal het wel kloppen :Y :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:36:36 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175512973
Ah ja, de WSJ editorial board. Radicaal rechtse partisan hacks. Dat mensen hun mening serieus nemen als het hierop aankomt snap ik niet.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:39:40 #218
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513066
Ik snap nog steeds niet dat men nog steeds heiilg gelooft in Russia gate.
Maarja, Joy Reid en Joy Behar doen het goed in linkse kringen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:43:27 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175513172
Beter stoppen met het serieus nemen van partisan hacks. Dan schrappen we WSJ editorial board, Hannity en The Young Turks ofzo.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:45:23 #220
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_175513228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mike kwam er net mee: The Guardian durft zelfs wat verder te gaan, Mueller heeft de informatie al gekregen: https://www.theguardian.c(...)-over-robert-mueller
En dat allemaal tijdens de audit van zijn belastingaangiftes.
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:47:08 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175513269
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:45 schreef Montov het volgende:

[..]

En dat allemaal tijdens de audit van zijn belastingaangiftes.
Het zit hem allemaal niet mee he. ;(
pi_175513320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

https://www.wsj.com/articles/muellers-credibility-problem-1512432318

Mueller heeft veel geloofwaardigheid verloren


Breaking911 twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 10:35:08 BREAKING: Turkey warns US that recognizing Jerusalem as Israel's capital is 'red line' for Muslims - AP reageer retweet
Breaking911 twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 18:23:50 BREAKING: Trump tells Palestinian President Abbas in phone call that he will be moving U.S. embassy to Jerusalem. A... https://t.co/Ku8e5zgXHT reageer retweet
8-) :7
Hmm.. zou Mueller anders iets op het spoor zijn? Dat Trump en zijn aanhang hem zo graag kwijt ziet? Of zou dat zijn omdat het allemaal een grote heksenjacht is?
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:53:50 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513437
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Beter stoppen met het serieus nemen van partisan hacks. Dan schrappen we WSJ editorial board, Hannity en The Young Turks ofzo.
Ben je zo kort in geheugen dat je een aantal schandalen bent vergeten zoals ATF gunwalking, IRS en Loïs Lerner, Clinton e-mail schandaal of dat Eric Holder in overweldigende meerderheid obstructie van het Congres is opgelegd?
Ik vind het een beetje infantiel deze geschiedenis terug te voeren tot 'partisan hack' of 'WSJ'.
Maar goed.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:57:38 #224
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175513547
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ben je zo kort in geheugen dat je een aantal schandalen bent vergeten zoals ATF gunwalking, IRS en Loïs Lerner, Clinton e-mail schandaal of dat Eric Holder in overweldigende meerderheid obstructie van het Congres is opgelegd?
Ik vind het een beetje infantiel deze geschiedenis terug te voeren tot 'partisan hack' of 'WSJ'.
Maar goed.
Je haalt er allemaal zaken bij die geen reet te maken hebben met die column van de WSJ editorial board. Sowieso .. Eric Holder ... Clintons e-mails ... echt joh... waarom moet het elke keer over hasbeens gaan als Trump in het nauw lijkt te komen? Je omzeilt ook gewoon mijn punt dat partisan hacks beter niet serieus genomen kunnen worden in opiniestukken.
pi_175513563
quote:
Op dinsdag 5 december 2017 19:53 schreef dellipder het volgende:
Ben je zo kort in geheugen dat je een aantal schandalen bent vergeten zoals ATF gunwalking, IRS en Loïs Lerner, Clinton e-mail schandaal of dat Eric Holder in overweldigende meerderheid obstructie van het Congres is opgelegd?
Ik vind het een beetje infantiel deze geschiedenis terug te voeren tot 'partisan hack' of 'WSJ'.
Maar goed.
Uit een overledene ontsnapt ook wel eens wat lucht. :D

Iemand obstruction of justice opleggen ?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 20:00:06 ]
pi_175513587
TravelGov twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 19:45:38 Widespread calls for demonstrations beginning Dec. 6 in Jerusalem & the West Bank. US gov't employees & family rest… https://t.co/KoIEC71DTl reageer retweet
_O-
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:00:57 #227
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je haalt er allemaal zaken bij die geen reet te maken hebben met die column van de WSJ editorial board. Sowieso .. Eric Holder ... Clintons e-mails ... echt joh... waarom moet het elke keer over hasbeens gaan als Trump in het nauw lijkt te komen? Je omzeilt ook gewoon mijn punt dat partisan hacks beter niet serieus genomen kunnen worden.
Het is niet uit de lucht gegrepen dat er weinig vertrouwen meer is in de FBI, de DoJ en special counsel.
De zaken die ik hier opnoem, maar ook de tanende vertrouwen vanwege de zaak peter Strzok is een gegeven.
Behalve bij MSNBC, uiteraard. Daar hebben ze feestvierende Joy Behar.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:02:21 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513684
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:58 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Uit een overledene ontsnapt ook wel eens wat lucht. :D

Iemand obstruction of justice opleggen ? [ afbeelding ]
Lees je in voordat je reageert!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175513715
quote:
Op dinsdag 5 december 2017 20:02 schreef dellipder het volgende:
Lees je in voordat je reageert!
Nou; leg het maar eens uit aan zo'n onwetend schaap als ikke.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:05:41 #230
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513771
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:03 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nou; leg het maar eens uit aan zo'n onwetend schaap als ikke.
Eric Holder is de eerste AG in de geschiedenis van de Verenigde Staten geweest die contempt of Congres is opgelegd.

Misschien deze even lezen: https://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Holder#Contempt_of_Congress
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175513801
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

De FBI en de DoJ hebben veel geloofwaardigheid verloren. Blijken nog corrupter dan men zich kon voorstellen.
Heel goed. Je moet ook alvast even voorsorteren op president Pence ofzo iets.
pi_175513812
MalcolmNance twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 19:49:23 PREDICTION: By 00:00 ET (0800 ZULU/GMT+2) Thursday 7 Dec 17 MidEast/SWA could ignite. Americans & facilities overse… https://t.co/jp0rLlGPuM reageer retweet
Trump gooit gewoon een strijker in een bijennest. :7

De radicalen laten hun ware gezicht zien. De Kushner coup en Israelische F16's doen de rest.

8-)
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:08:17 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:06 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Heel goed. Je moet ook alvast even voorsorteren op president Pence ofzo iets.
Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175513852
quote:
Op dinsdag 5 december 2017 20:05 schreef dellipder het volgende:
Eric Holder is de eerste AG in de geschiedenis van de Verenigde Staten geweest die in contempt of Congres is opgelegd.
Op zich een knappe prestatie.
Leuk.
Mooi weetje voor op de scheurkalender.
Maar wat heeft het opleggen (sic) van obstruction of justice Congress te maken met het opleggen (sic) van in (sic) contempt of Congress ?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 20:15:21 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 20:08:39 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175513855
https://twitter.com/realD(...)102355878440960?s=17

Hij is weer begonnen. De meltdown komt straks wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175513881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

https://www.wsj.com/articles/muellers-credibility-problem-1512432318

Mueller heeft veel geloofwaardigheid verloren


Breaking911 twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 10:35:08 BREAKING: Turkey warns US that recognizing Jerusalem as Israel's capital is 'red line' for Muslims - AP reageer retweet
Breaking911 twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 18:23:50 BREAKING: Trump tells Palestinian President Abbas in phone call that he will be moving U.S. embassy to Jerusalem. A... https://t.co/Ku8e5zgXHT reageer retweet
8-) :7
Dump anders ff het hele bericht hier, aan alleen de eerste alinea hebben we niks.

Althans, ik neem toch aan dat jij het hele bericht gewoon gelezen hebt toch? Anders zou je het niet opvoeren in een discussie..

Ik begrijp ook niet waarom je zo blij bent met het verplaatsen van de ambassade. Wie of wat wordt daar beter van?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:10:03 #237
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513889
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:08 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Leuk.
Mooi weetje voor op de scheurkalender.
Maar wat heeft het opleggen (sic) van obstruction of justice te maken met het opleggen (sic) van in (sic) contempt of Congress ?
Het punt is je ontgaan dat gemaakt werd dat er weinig vertrouwen meer is in de DoJ en de FBI (en special counse)l. Alsof er twee rechtssystemen bestaan en sommigen wegkomen met hetzelfde waar anderen verantwoordelijk worden gehouden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 20:10:52 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175513909
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:10 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het punt is je ontgaan dat gemaakt werd dat er weinig vertrouwen meer is in de DoJ en de FBI. Alsof er twee rechtssystemen bestaan en sommigen wegkomen met hetzelfde waar anderen verantwoordelijk worden gehouden.
Heb je het over pussygrabben?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:12:04 #239
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175513930
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het is niet uit de lucht gegrepen dat er weinig vertrouwen meer is in de FBI, de DoJ en special counsel.
De zaken die ik hier opnoem, maar ook de tanende vertrouwen vanwege de zaak peter Strzok is een gegeven.
Behalve bij MSNBC, uiteraard. Daar hebben ze feestvierende Joy Behar.
Het is elke keer hetzelfde gelul. Ze creeeren elke keer een rook van bullshit als Trump in het nauw komt.

Eerst hadden we de Seth Rich bullshit wat vele rechtse media breed werd uitgemeten, waar, hoewel het allang duidelijk was dat het opgeklopte bs was, een retractie op volgde, en geen journalist sancties voor kreeg... want ja, ze moeten natuurlijk wel mensen die bereid zijn te liegen aan boord houden.

Daarna hadden we Uranium One, waar Clinton als de antichrist zelve natuurlijk omgekocht zou zijn ofzo. Dit terwijl ze de deal niet had kunnen blokkeren. Niks te geven is niks te kopen, simpel. Ook hier gingen de partisan hacks en het rechtse nepnieuws als gatewaypundit weer in mee.

Nu weer de FBI agent die geen voorstander van Trump is en uit team Mueller is gezet, wat natuurlijk het hele onderzoek naar Clintons e-mails in diskrediet brengt, want zoveel invloed heeft 1 agent wel.

Natuurlijk heeft 1 agent niet zoveel in de melk te brokkelen. Nee, in plaats van met ratio en neutraliteit de boel te aanschouwen, moeten we mee gaan met elke scheet die partisan hacks de wereld in helpen, die nota bene keer op keer onzin blijken. Hun wereldbeeld is kennelijk dat alles en iedereen gepolitiseerd is en belangrijker, tegen hen.

Treurige stand van zaken dat een hoop mensen die ontzettend in hun radicaal republikeinse hokje zitten het blijven geloven en zichzelf voor de gek blijven houden.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:13:03 #240
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513954
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heb je het over pussygrabben?
Ik heb bijvoorbeeld het over de Logan Act en Title 18 US 1001.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175513984
quote:
Op dinsdag 5 december 2017 20:10 schreef dellipder het volgende:
Het punt is je ontgaan dat gemaakt werd dat er weinig vertrouwen meer is in de DoJ en de FBI (en special counse)l. Alsof er twee rechtssystemen bestaan en sommigen wegkomen met hetzelfde waar anderen verantwoordelijk worden gehouden.
Nee.
Je stelling waar ik op reageerde was: 'Eric Holder is obstructie van het congres opgelegd'.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:14:20 #242
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175513994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Seth Rich
Het zit je wel hoog dat je die Seth Rich maar blijft na papegaaien. Begint een beetje zielig te worden, in mijn opinie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175514006
JacobAWohl twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 18:51:26 @realDonaldTrump President Trump is the first US President to understand that Israel has a right to exist as a Jewi… https://t.co/DhUK5chghh reageer retweet
Oh, deze mafkees is er ook nog :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175514011
L0gg0l twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:03:39 SAUDI KING SALMAN TELLS TRUMP DECISION ON ISRAEL EMBASSY MOVE "DANGEROUS", SHOULD BE POSTPONED UNTIL AFTER FINAL SETTLEMENT REACHED. reageer retweet
'

Salman is een loser, tijd dat de prins het karwei af maakt. :{w
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:15:51 #245
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175514025
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nee.
Je stelling waar ik op reageerde was: 'Eric Holder is obstructie van het congres opgelegd'.
Dan heb je het begin van de thread gemist.

Kom ik terug op een eerder punt:

quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:02 schreef dellipder het volgende:

[..]

Lees je in voordat je reageert!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175514040
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:15 schreef Nintex het volgende:
L0gg0l twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:03:39 SAUDI KING SALMAN TELLS TRUMP DECISION ON ISRAEL EMBASSY MOVE "DANGEROUS", SHOULD BE POSTPONED UNTIL AFTER FINAL SETTLEMENT REACHED. reageer retweet
'

Salman is een loser, tijd dat de prins het karwei af maakt. :{w
Want de prins vindt het allemaal geweldig?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:16:52 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175514050
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog dat je die Seth Rich maar blijft na papegaaien. Begint een beetje zielig te worden, in mijn opinie.
Kan er niks aan doen dat je er topics vol over geschreven hebt om dan een retractie om je oren te krijgen. Mijn mening is dat je er goed aan zou doen te reflecteren op je bronnen en degenen die je het aangepraat hebben te schrappen van je lijst. Ze schrappen immers zelf hun onbetrouwbare journalisten niet.
pi_175514059
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Want de prins vindt het allemaal geweldig?
De prins was met Kushner lekker bezig om de oude garde op te ruimen en te hervormen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:20:19 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175514130
Die prins is een megalomane faalhaas wiens stokende acties in het buitenland in z’n gezicht ontploffen. Hariri weer los en hij blijft gewoon premier, Qatar zoekt toenadering tot Turkije en Iran, z’n gok Saleh ligt ergens met een headshot onder de Jemenitische grond.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175514142
Met een beetje geluk word ik morgen veroordeeld tot diefstal van vijf miljoen in -niet traceerbare- contanten. :9
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:21:09 #251
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175514154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen dat je er topics vol over geschreven hebt om dan een retractie om je oren te krijgen. Mijn mening is dat je er goed aan zou doen te reflecteren op je bronnen en degenen die je het aangepraat hebben te schrappen van je lijst.
Je geeft wel blijk van weinig realiteitsbesef en overmatige vorm van drama opvoeren. Dit is ook heel zielig.
Ik heb namelijk de kwestie Seth Rich inderdaad behandeld, maar slechts oppervlakkig in een topic over de DNC leaks. Dit was maar 1 topic en de main cluster van mijn berichten gingen over de Awan zaak.
Dus alstublieft get a grip!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175514172
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
Met een beetje geluk wordt mij morgen opgelegd: diefstal van vijf miljoen in -niet traceerbare- contanten. :9
pi_175514185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

De prins was met Kushner lekker bezig om de oude garde op te ruimen en te hervormen.
Dat was mijn vraag niet.

Denk jij werkelijk dat de kroonprins hier wel op zit te wachten? :D

Ik weet dat je onbekend bent met geopolitieke verhoudingen in centraal Azië maar zelfs jij moet toch ook wel kunnen bedenken dat hier gedonder van gaat komen, en niet alleen van koning Salman.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175514233
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet.

Denk jij werkelijk dat de kroonprins hier wel op zit te wachten? :D

Ik weet dat je onbekend bent met geopolitieke verhoudingen in centraal Azië maar zelfs jij moet toch ook wel kunnen bedenken dat hier gedonder van gaat komen, en niet alleen van koning Salman.
Zelfs Trump weet dat. Hij doet het erom en die haatbaarden trappen er met open ogen in morgen. :')
pi_175514240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:20 schreef Szura het volgende:
Die prins is een megalomane faalhaas wiens stokende acties in het buitenland in z’n gezicht ontploffen. Hariri weer los en hij blijft gewoon premier, Qatar zoekt toenadering tot Turkije en Iran, z’n gok Saleh ligt ergens met een headshot onder de Jemenitische grond.
En als Trump de ambassade gaat verplaatsen is de koning die prins waarschijnlijk weer helemaal zat.
pi_175514243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Zelfs Trump weet dat. Hij doet het erom en die haatbaarden trappen er met open ogen in morgen. :')
Waar trappen ze precies in?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:27:29 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175514285
Nintex post weer net zo stupide als Trump z’n ambt uitoefent.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175514732
Briljante zet weer.

De Palestijnen willen niet onderhandelen, waarom zouden ze?

De EU geeft ze toch altijd gelijk tegen dat 'slechte' Israel. De pro-pallie propaganda levert miljarden op. Trump doet een schot voor de boeg, nadat eerder al was gelekt dat ze niet wilden meewerken aan het Trump Peace Plan. Met andere woorden? Oh jullie willen geen vrede? Nou, dan hebben jullie ook niets aan de hoofdstad Hij pakt gelijk een belangrijke kaart van tafel. Willen ze die terug dan zullen ze daar iets groots tegenover moeten bieden. Hebben ze dat niet? Nou dan pakt Trump de volgende kaart. Onderhandelen vanuit een sterke positie. Art of the Deal. :7
pi_175514890


Ik kan er eigenlijk alleen uit opmaken daar Europa niet mee wilde werken aan het 'Trump Peace Plan', en dat dáárom Trump nu de knuppel in het hoenderhok gooit daar. Lekker puh.

Hoe is dat precies voordelig voor het 'Trump Peace Plan'?

[ Bericht 30% gewijzigd door BlackLining op 05-12-2017 20:55:03 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175514924
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waar trappen ze precies in?
En ik ben hier nog steeds benieuwd naar, Nintex?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:50:04 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175514935
Welk fucking peace plan? :')

Dit soort diplomatieke bavianen steekt de lont in het kruitvat en achter hen de zondvloed. Toegejuicht door volk als Nintex, dezelfde figuren die hier straks weer alle vluchtelingen komen afkankeren die als resultaat van alle ellende het Midden-Oosten ontvluchten. Amerika als mediator en brenger van stabiliteit in de regio, laat me niet lachen :r.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175514954
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En ik ben hier nog steeds benieuwd naar, Nintex?
Als ze morgen de straat op gaan, omdat hij binnen nu en 6 maanden van plan is de ambassade te verplaatsen kan hij weer wijzen en roepen dat het een stel gestoorde terroristen zijn.

"Zie je wel dat we de muur en travel ban nodig hebben met dat gekke volk?"

Kinderspel

En daar zijn de eerste al
KhaledAbuToameh twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:43:01 Palestinians burn photos of TRUMP to protest embassy move to #Jerusalem. https://t.co/naCWrNECJL reageer retweet
pi_175515016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als ze morgen de straat op gaan, omdat hij binnen nu en 6 maanden van plan is de ambassade te verplaatsen kan hij weer wijzen en roepen dat het een stel gestoorde terroristen zijn.

"Zie je wel dat we de muur en travel ban nodig hebben met dat gekke volk?"

Kinderspel
De muur? :D

Waar denk jij dat Saudi-Arabië ligt? Gister zei je ook al dat Israël straks Palestina de zee in ging bulldozeren. Is best ver hoor, helemaal naar de Indische Oceaan.

Ik zie nog steeds niet in wáár men dan intrapt. Dat men, geheel volgens verwachting, negatief reageert op een dergelijke verhuizing?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175515133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:50 schreef Szura het volgende:
Welk fucking peace plan? :')

Dit soort diplomatieke bavianen steekt de lont in het kruitvat en achter hen de zondvloed. Toegejuicht door volk als Nintex, dezelfde figuren die hier straks weer alle vluchtelingen komen afkankeren die als resultaat van alle ellende het Midden-Oosten ontvluchten. Amerika als mediator en brenger van stabiliteit in de regio, laat me niet lachen :r.
Dit is misschien wel het meest sneue ja.

"Al die kutvluchtelingen! We moeten die landen bombarderen!" :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175515166
Hoe zit het eigenlijk met haar e-mails?
pi_175515227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als ze morgen de straat op gaan, omdat hij binnen nu en 6 maanden van plan is de ambassade te verplaatsen kan hij weer wijzen en roepen dat het een stel gestoorde terroristen zijn.

"Zie je wel dat we de muur en travel ban nodig hebben met dat gekke volk?"

Kinderspel

En daar zijn de eerste al
KhaledAbuToameh twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:43:01 Palestinians burn photos of TRUMP to protest embassy move to #Jerusalem. https://t.co/naCWrNECJL reageer retweet
Als ze besluiten een olieboycot in te stellen of basis van de VS te sluiten wordt het pas echt leuk en wie weet wordt de relatie met Iran er wel beter door.
pi_175515268
Trump is in ieder geval lekker aan het bouwen van zijn muur om Amerika heen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:03:50 #268
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175515286
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:58 schreef FlipjeHolland het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met haar e-mails?
Dit moet je aan Peter Strzok vragen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175515298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als ze besluiten een olieboycot in te stellen of basis van de VS te sluiten wordt het pas echt leuk en wie weet wordt de relatie met Iran er wel beter door.
Wie de pallestijnen? :')

De Saudi's willen Aramco op de NYSE, Kushner gaat dat regelen. In ruil daarvoor is hij een soort van duiveltje op de schouder van de toekomstige koning. Trump speelt 3D schaak terwijl de rest aan het kwartetten is.
pi_175515356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als ze besluiten een olieboycot in te stellen of basis van de VS te sluiten wordt het pas echt leuk en wie weet wordt de relatie met Iran er wel beter door.
De relatie met Iran? Beter worden? Door naar Jeruzalem te verkassen? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175515365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wie de pallestijnen? :')

De Saudi's willen Aramco op de NYSE, Kushner gaat dat regelen. In ruil daarvoor is hij een soort van duiveltje op de schouder van de toekomstige koning. Trump speelt 3D schaak terwijl de rest aan het kwartetten is.
Als Trump aan het schaken is ben ik bang dat hij binnen een paar zetten mat staat verder is de kans best groot dat hij inderdaad niet in staat is met anderen mee te spelen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:11:08 #272
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175515450
Zaken zoals deze zijn heel slecht voor het vertrouwen in een onpartijdige niet politiek gestuurd onderzoek van de special counsel en de DoJ.

SaraCarterDC twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:55:01 .@JudicialWatch releases emails obtained by FOIA of Justice Department officials, including one from Deputy Andrew… https://t.co/GCfbZ7wIC9 reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175515455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:58 schreef FlipjeHolland het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met haar e-mails?
Die zijn met een speciaal zuur gewassen om ze onherstelbaar te beschadigen, een peperduur proces dat bij vrijwel niemand bekend is. :o

meer: http://www.factcheck.org/2016/09/trump-pence-acid-wash-facts/
pi_175515546
De Nintex-analyses _O_ . Wat een inzicht toch altijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175515631
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:11 schreef dellipder het volgende:
Zaken zoals deze zijn heel slecht voor het vertrouwen in een onpartijdige niet politiek gestuurd onderzoek van de special counsel en de DoJ.

SaraCarterDC twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:55:01 .@JudicialWatch releases emails obtained by FOIA of Justice Department officials, including one from Deputy Andrew… https://t.co/GCfbZ7wIC9 reageer retweet
Nee die zijn juist goed voor het vertrouwen, er zijn blijkbaar mensen die niet meedoen met de politieke waan van de dag. Yates heeft ook terecht geweigerd die eerste versie van het inreisverbod te verdedigen, hij was onrechtmatig zoals ook door de rechters is geconstateerd.
pi_175515889
Trump is niet aan het schaken.

Hij had beloofd om de ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen, want dat voorstel doet het goed bij gristengekkies. Nu wil hij z'n belofte inlossen. Einde plan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175515967
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:11 schreef dellipder het volgende:
Zaken zoals deze zijn heel slecht voor het vertrouwen in een onpartijdige niet politiek gestuurd onderzoek van de special counsel en de DoJ.

SaraCarterDC twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 20:55:01 .@JudicialWatch releases emails obtained by FOIA of Justice Department officials, including one from Deputy Andrew… https://t.co/GCfbZ7wIC9 reageer retweet
Anders verdiep je je even in de rol van justitie. Dan hoef je jezelf ook niet meer voor lul te zetten met zulke posts.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 21:34:27 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175516063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:58 schreef FlipjeHolland het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met haar e-mails?
Die liggen in een pizzeria.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:34:37 #279
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175516069
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Anders verdiep je je even in de rol van justitie. Dan hoef je jezelf ook niet meer voor lul te zetten met zulke posts.
Wat heeft de DoJ mee te maken? Het gaat hier over de rol van Weismann.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:36:30 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175516127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is niet aan het schaken.

Hij had beloofd om de ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen, want dat voorstel doet het goed bij gristengekkies. Nu wil hij z'n belofte inlossen. Einde plan.
Overigens is er onder Clinton een wet aangenomen met overweldigende meerderheid om het verhuizen van de ambassade naar Jerusalem mogelijk te maken; de Jerusalem Embassy Act. Elke president zag wel in dat het daadwerkelijk ten uitvoer brengen ervan niet zo heel zinvol of verstandig is en heeft zoals opgenomen in de wet het daadwerkelijk verhuizen uitgesteld.
pi_175516377
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat heeft de DoJ mee te maken? Het gaat hier over de rol van Weismann.
Die Weismann die toen ook bij DoJ werkte?
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:46:52 #282
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175516445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die Weismann die toen ook bij DoJ werkte?
Enron Weismann. Zoek maar op!
Maar in de context van dat Twitterbericht dat ik zojuist inbracht gaat het over zijn rol als deputy van Robert Mueller.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:47:22 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175516460
Non-partisan Committee for a Responsible Federal Budget heeft de wijzigingen doorgerekend van de wijzigingen die op het laatste nippertje in het belastingplan zijn gekomen en komen nu weer flink hoger uit ...

Senate Tax Bill Could Ultimately Cost Up to $2 Trillion

Extra staatsschuld van bill vanuit committee (static): 1.45 biljoen
Extra staatsschuld van bill vanuit committee (dynamic): 1.05 biljoen
Extra staatsschuld van bill vanuit committee met rente (static): 1.75 biljoen
Extra staatsschuld van bill vanuit committee met rente (dynamic): 1.25 biljoen

Extra staatsschuld van bill zoals aangenomen (static): 2 biljoen
Extra staatsschuld van bill zoals aangenomen (dynamic): 1.6 biljoen
Extra staatsschuld van bill zoals aangenomen met rente (static): 2.3 biljoen
Extra staatsschuld van bill zoals aangenomen met rente (dynamic): 1.8 biljoen

pi_175516519
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Enron Weismann. Zoek maar op!
Maar in de context van dat Twitterbericht dat ik zojuist inbracht gaat het over zijn rol als deputy van Robert Mueller.
Dat hij toe al onpartijdig was en de kwestie's los van de persoon behandeld is toch alleen maar goed, het lijkt erop dat jij omdat men het voorgestelde beleid van Trump niet steunde denkt dat men ook persoonlijk tegen Trump en vooringenomen is.
pi_175516626
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Enron Weismann. Zoek maar op!
Maar in de context van dat Twitterbericht dat ik zojuist inbracht gaat het over zijn rol als deputy van Robert Mueller.
Nou, dat heeft is dus met justitie te maken.

Wat is nou het probleem?

Die travel ban was ongrondwettelijk. Dat schijnt Weismann ook gezegd te hebben ja. Wat ie nou het probleem? Als je dat niet begrijpt verwijs ik graag terug naar mijn vorige post: verdiep je eerst even in de rol van justitie.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:54:49 #286
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175516671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat hij toe al onpartijdig was en de kwestie's los van de persoon behandeld is toch alleen maar goed, het lijkt erop dat jij omdat men het voorgestelde beleid van Trump niet steunde denkt dat men ook persoonlijk tegen Trump en vooringenomen is.
Dit beperkt zich niet tot mijn opvatting, maar buiten dit is het slechts een enkel voorbeeld.
Hoe wil je de zaak Peter Strzok spinnen? Ben ik wel benieuwd naar. En ik heb eerder in een thread een lijstje samengesteld van onder andere de IRS en Loïs Lerner schandaal tot de James Comey zaak.
Ben ik ook benieuwd naar hoe jij dit gaat uitleggen dat dit een goede boost is van het publieke vertrouwen in de FBI en de DoJ.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175516701
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit beperkt zich niet tot mijn opvatting, maar buiten dit is het slechts een enkel voorbeeld.
Hoe wil je de zaak Peter Strzok spinnen? Ben ik wel benieuwd naar. En ik heb eerder in een thread een lijstje samengesteld van onder andere de IRS en Loïs Lerner schandaal tot de James Comey zaak.
Ben ik ook benieuwd naar hoe jij dit gaat uitleggen dat dit een goede boost is van het publieke vertrouwen in de FBI en de DoJ.
Strzok is eruit getrapt. Terecht ook.

(Moore wordt opgehemeld)

Ook de bewijslast die Mueller verzamelt gaat gewoon door een rechter getoetst worden he. Het is niet dat men wat briefjes met valse beschuldigingen onder de deur door kan schuiven en Oom Donald hangt.


En waarom verander je nu ineens van onderwerp?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_175516754
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit beperkt zich niet tot mijn opvatting, maar buiten dit is het slechts een enkel voorbeeld.
Hoe wil je de zaak Peter Strzok spinnen? Ben ik wel benieuwd naar. En ik heb eerder in een thread een lijstje samengesteld van onder andere de IRS en Loïs Lerner schandaal tot de James Comey zaak.
Ben ik ook benieuwd naar hoe jij dit gaat uitleggen dat dit een goede boost is van het publieke vertrouwen in de FBI en de DoJ.
Ik heb geen zin om nu weer wat anders te bespreken, ga nu eerst maar eens in op wat je hier postte. Het is de taak van deze mensen om objectief te kijken naar het onderwerp, los van de persoon en dat hebben deze mensen gedaan. De uitspraken van de rechters bevestigen hun opvattingen, Trump had beter naar hun moeten luisteren en zijn voorstel moeten aanpassen dat had tijd, geld en onrust gescheeld.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:00:27 #289
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175516818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om nu weer wat anders te bespreken, ga nu eerst maar eens in op wat je hier postte. Het is de taak van deze mensen om objectief te kijken naar het onderwerp, los van de persoon en dat hebben deze mensen gedaan. De uitspraken van de rechters bevestigen hun opvattingen, Trump had beter naar hun moeten luisteren en zijn voorstel moeten aanpassen dat had tijd, geld en onrust gescheeld.
Dit is nog steeds hetzelfde als het begin van de thread dat ging over het vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Anders lees gewoon alle berichten voordat je reageert!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:01:34 #290
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175516849
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou, dat heeft is dus met justitie te maken.

Wat is nou het probleem?

Die travel ban was ongrondwettelijk. Dat schijnt Weismann ook gezegd te hebben ja. Wat ie nou het probleem? Als je dat niet begrijpt verwijs ik graag terug naar mijn vorige post: verdiep je eerst even in de rol van justitie.
Weismann is de speciale aanklager van de special counsel. Alleen Rosenstein heeft oversight, maar voor de rest is het onderzoek onafhankelijk van de DoJ.
Het probleem heb ik al uiteengezet.
Ik verwijs naar een eerder beicht:

quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:10 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het punt is je ontgaan dat gemaakt werd dat er weinig vertrouwen meer is in de DoJ en de FBI (en special counse)l. Alsof er twee rechtssystemen bestaan en sommigen wegkomen met hetzelfde waar anderen verantwoordelijk worden gehouden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:04:44 #291
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175516925
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:56 schreef BlackLining het volgende:

(Moore wordt opgehemeld)

Wat heeft dit nu weer met de Russia collusion delusion en de special counsel te maken?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175516962
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is nog steeds hetzelfde als het begin van de thread dat ging over het vertrouwen in de FBI, de DoJ en de special counsel.
Anders lees gewoon alle berichten voordat je reageert!
Wat je postte was heel duidelijk.
quote:
Zaken zoals deze zijn heel slecht voor het vertrouwen in een onpartijdige niet politiek gestuurd onderzoek van de special counsel en de DoJ.
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet
Ik ben het duidelijk niet met je eens en heb daarbij de onderbouwing gegeven. Als je nu weer wegrent naar het volgende punt zonder aan te geven waarom jij gelijk hebt en ik ongelijk ben je volgens mij niet serieus aan het discussiëren.
Wat hebben die mensen volgens jou verkeerd gedaan waardoor het vertrouwen geschaad zou worden?
pi_175516978
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Weismann is de speciale aanklager van de special counsel. Alleen Rosenstein heeft oversight, maar voor de rest is het onderzoek onafhankelijk van de DoJ.
Het probleem heb ik al uiteengezet.
Ik verwijs naar een eerder beicht:

[..]

Waar heb je dat probleem dan uiteengezet? Je hebt hier een losse tweet zonder enige vorm van bronvermelding neergeflikkerd en weigert verder te verduidelijken wat je nu wilt zeggen. Zo schiet het natuurlijk niet op.


Toch jammer dat er hier geen weldenkende Trumpstemmers zitten. Discussiëren met de politieke tegenpool is belangrijk, maar hier wordt alleen wat in het wilde weg getoeterd


Ach ja. Een weldenkende Trumpstemmer is misschien wat veel gevraagd.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 22:08:18 #294
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175517023
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:06 schreef BlackLining het volgende:

Ach ja. Een weldenkende Trumpstemmer is misschien wat veel gevraagd.
Nogal een contradictie, ja :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:09:30 #295
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat je postte was heel duidelijk.

[..]

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet
Ik ben het duidelijk niet met je eens en heb daarbij de onderbouwing gegeven. Als je nu weer wegrent naar het volgende punt zonder aan te geven waarom jij gelijk hebt en ik ongelijk ben je volgens mij niet serieus aan het discussiëren.
Wat hebben die mensen volgens jou verkeerd gedaan waardoor het vertrouwen geschaad zou worden?
'Zaken' inderdaad en ik kwam met één Twitterbericht en één kwestie in het bericht dat je nu hier aanhaalt.
Ik refereerde dus ook aan alle vorige zaken die ik hierover heb aangetikt. Anders zou ik het wel op zichzelf staand hebben geformuleerd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:10:10 #296
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517072
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waar heb je dat probleem dan uiteengezet? Je hebt hier een losse tweet zonder enige vorm van bronvermelding neergeflikkerd en weigert verder te verduidelijken wat je nu wilt zeggen. Zo schiet het natuurlijk niet op.

Toch jammer dat er hier geen weldenkende Trumpstemmers zitten. Discussiëren met de politieke tegenpool is belangrijk, maar hier wordt alleen wat in het wilde weg getoeterd

Ach ja. Een weldenkende Trumpstemmer is misschien wat veel gevraagd.
Het begin van de thread begint niet bij de dat bericht.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 22:10:48 #297
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175517088
Zijn telefoon is afgepakt. Jammer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175517095
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Zaken' inderdaad en ik kwam met één Twitterbericht en één kwestie in het bericht dat je nu hier aanhaalt.
Ik refereerde dus ook aan alle vorige zaken die ik hierover heb aangetikt. Anders zou ik het wel op zichzelf staand hebben geformuleerd.
En weer niks concreets.

Een nothingburger, zou Nintex zeggen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:11:31 #299
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175517101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:10 schreef Ulx het volgende:
Zijn telefoon is afgepakt. Jammer. Sad!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:12:02 #300
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175517111
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En weer niks concreets.

Een nothingburger, zou Nintex zeggen.
De thread begint hier. Op dit bericht reageer ik; POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175517167
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

De thread begint hier. Op dit bericht reageer ik; POL / [AMV] Amerikaanse politiek #431 To Tweet Or Not To Tweet
Welke thread? Waar héb je het in fucksnaam over? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')