abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175258580
quote:
Tegenwoordig ligt van alles onder vuur, maar dat zelfs een onschuldig sprookje als Doornroosje niet meer door de beugel kan, zorgt voor veel ophef. Toch heeft een Britse moeder de school van haar zoontje gevraagd om de kinderen niet langer voor te lezen uit Doornroosje.

Sarah Hall, moeder van twee kinderen, stoort zich aan het ongevraagd kussen van de slapende Doornroosje door de prins in het verhaal. Dit omdat het gesprekken over ongewenste intimiteiten met kinderen kan ondermijnen, schrijft the Sun.

“Seksueel gedrag en toestemming daarvoor is een belangrijk onderdeel in het sprookje van Doornroosje”, aldus Sarah. Ze geeft toe er zelf nooit eerder bij te hebben stilgestaan, maar door de hele 'MeToo'-discussie zag ze ineens de subtiele verborgen boodschap in Doornroosje. Volgens haar helpt het een cultuur in stand houden waarin toestemming geven voor intimiteiten niet als belangrijk wordt gezien. “Het is een indicatie hoe diepgeworteld dit soort gedrag zit in onze samenleving”.

Het sprookje moet van haar in de ban op de basisschool, maar hoeft wat haar betreft niet helemaal in de ban te worden gedaan. In plaats daarvan zou het ‘als controversieel onderwerp besproken’ kunnen worden door oudere leerlingen en studenten. De school van Halls kinderen heeft nog niet gereageerd.

Overigens gaat het originele verhaal van Doornroosje een flinke stap verder. Daar lukt het de prins niet om de slapende prinses wakker te kussen, waarna hij haar meeneemt naar een bed, om daar de ‘vruchten der liefde’ te consumeren. Daardoor bevalt ze later van een tweeling, door wie ze uiteindelijk wakker wordt gemaakt.
https://eenvandaag.avrotr(...)s-seksueel-misbruik/

Dertig jaar geleden zouden we een dergelijke vrouw uitlachen en als ze daarna niet op zou krassen gedwongen op laten nemen in een psychiatrische kliniek. Het feit dat we dat nu niet doen geeft volgens mij aan dat wij als Westerse samenleving in verval raken. We weten geen hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden, gekwetst zijn is de norm en bij alles vraagt men om een verbod.

Ondertussen worden we overspoeld door asielzoekers, zitten we niet meer aan tafel bij het bespreken van grote geopolitieke problemen, verliezen we de slag om grondstoffen van China, hebben we wekelijks een aanslag en helpen we het klimaat om zeep.

Maar nee, zwarte piet en Doornroosje, dat zijn de werkelijke problemen van deze tijd.....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 23 november 2017 @ 13:36:05 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_175258621
Hans en Grietje ook maar verbieden dan.
Want de heks voelde echt niet Hans' vinger om te kijken of ie groot en dik genoeg was...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175258623
Doornroosje is al zo aangepast. In het originele verhaal was de prins er ook overheen gegaan en werd ze zwanger wakker.
pi_175258638
2017 is wel zo'n jaar waarin het 'normale' nieuws steeds meer begint aan te voelen als de voorpagina van De Speld ;(...
pi_175258650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Want de heks voelde echt niet Hans' vinger om te kijken of ie groot en dik genoeg was...
:o
  donderdag 23 november 2017 @ 13:41:14 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175258686
DIt moet een broodje aap verhaal zijn.... please...... -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_175258695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:41 schreef deedeetee het volgende:
helaas -O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_175258721
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:41 schreef deedeetee het volgende:
Alle Engelse tabloids staan er vol mee.
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over het al dan niet waar zijn van het verhaal.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175258738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat dacht je van Sneeuwwitje? Dacht jij dat ze gratis kost en inwoning kreeg van die 7 dwergen omdat ze het huisje zo schoon hield?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175258759
:')!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 23 november 2017 @ 13:49:21 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175258832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat dacht je van Sneeuwwitje? Dacht jij dat ze gratis kost en inwoning kreeg van die 7 dwergen omdat ze het huisje zo schoon hield?
En Assepoester was gewoon de huisslaaf van haar stiefmoeder.

En repelsteeltje was een pedofiel.
pi_175258904
Waart er een 1 of ander virus rond dat de hersenen aantast of zo? |:(
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175258914
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar nee, zwarte piet en Doornroosje, dat zijn de werkelijke problemen van deze tijd.....
Vergeet de racistische Efteling niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175258919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:54 schreef Montagui het volgende:
Ja, het #metoo-virus.
  donderdag 23 november 2017 @ 13:58:09 #16
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_175258974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:37 schreef Murdera het volgende:
Doornroosje is al zo aangepast. In het originele verhaal was de prins er ook overheen gegaan en werd ze zwanger wakker.
Inderdaad _O-
maar ze werd pas wakker toen der kind de naald uit haar vinger zoog zoiets :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 14:00:48 #17
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175259014
quote:
  donderdag 23 november 2017 @ 14:02:33 #18
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_175259039
De originele versie is inderdaad wel vrij fucked up eigenlijk, maar als je over die van Disney of een andere latere gaat zitten zeiken ben je echt volslagen van het padje. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_175259042
Overigens is een kus een teken van liefde en heeft niks met sex te maken. Ik kus zoveel mensen en ook dieren, mijn kat en mijn paard. En ook vreemde paarden.

Inderdaad, je denkt steeds vaker dat je De Speld leest. Soms vraag ik me ook af of andere planeten al bewoonbaar zijn en hoe je daar kunt komen...
pi_175259054
quote:
11s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En Assepoester was gewoon de huisslaaf van haar stiefmoeder.

En repelsteeltje was een pedofiel.
Het meest vuige sprookje is misschien wel “Bontepels”, incest, voyeurisme, noem maar op. En dat gewoon in een kindersprookje, gelukkig kent bijna niemand het nog.
“Het meisje met de zwavelstokjes” gaat over ernstige kinderverwaarlozing, dat moeten we niet willen romantiseren.
“De Tondeldoos” moet ook in de ban, daar wordt een slapende prinses ontvoerd en aangerand.
“De prinses en de zeven Ridders” zou ik ook willen nomineren om in de vergetelheid te raken. Wat doet zo’n prinses met 7 hitsige ridders in een bos?
“Zwaan kleef aan” is ook niet meer van deze tijd, daar wordt de prinses gewoon als een trofee weggegeven door haar vader, dat is geen beeld wat we onze kinderen mee moeten geven.
“Blauwbaard” moet ik daar nog iets aan toe voegen? Pure misogynie.
“De kleine zeemeermin” heeft ook een boodschap die niet toelaatbaar is: lichamelijke gunsten in ruil voor iets anders,dat moeten we onze dochters niet leren.
“De kikkerprins” pure bestialiteit.

Moet ik nog doorgaan? Weg met die sprookjes!
pi_175259067
Hoe zit dat met het bijbelverhaal en de Judas-kus?
De Prinses en de kikker (ook iets voor Marianne Thieme)?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175259070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens is een kus een teken van liefde en heeft niks met sex te maken. Ik kus zoveel mensen en ook dieren, mijn kat en mijn paard. En ook vreemde paarden.
Verkrachter!
pi_175259100
Goudlokje (de drie beren) promoot inbraak, diefstal, kraken en vandalisme.
are we infinite or am I alone
pi_175259143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:07 schreef crystal_meth het volgende:
Goudlokje (de drie beren) promoot inbraak, diefstal, kraken en vandalisme.
Goed punt! In de ban er mee.
pi_175259176
Religie, ook al zulke onzinsprookjes.
Weg ermee!
pi_175259177

Hahhaahhaahahahahhaahhahahahahahhahahahahahahahhahaahahaha
pi_175259214
Welk sprookje is dat ook alweer waarin een prinses een kikker of pad moet kussen zodat ie in een prins veranderd? Want dat moet ook maar meteen de deur uit als we toch bezig zijn, bestialiteit kan niet op school. Het zou in het uiterste geval nog uitgelegd kunnen worden als toadlicking en dat valt zelfs onder de opiumwet. #metoo *O*
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_175259243
En sneeuwwitje is trouwens een hoer, ook weg.
pi_175259282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:12 schreef Hathor het volgende:
Welk sprookje is dat ook alweer waarin een prinses een kikker of pad moet kussen zodat ie in een prins veranderd? Want dat moet ook maar meteen de deur uit als we toch bezig zijn, bestialiteit kan niet op school. Het zou in het uiterste geval nog uitgelegd kunnen worden als toadlicking en dat valt zelfs onder de opiumwet. #metoo *O*
de kikkerprins, die had ik al genomineerd.
pi_175259324
In mijn tijd leerden we nog op school over "Van den vos Reynaerde". Schandalig, daar komt zelfs verkrachting in voor! Dit bekende Nederlandse literaire werk moeten we maar snel vergeten.
  donderdag 23 november 2017 @ 14:18:44 #31
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175259361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:38 schreef Tocadisco het volgende:
2017 is wel zo'n jaar waarin het 'normale' nieuws steeds meer begint aan te voelen als de voorpagina van De Speld ;(...
Dit idd :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175259370
Ali Baba en de 40 rovers en dat sprookje van de dief van Bagdad maakt zich schuldig aan racial profiling, het impliceert indirect dat alle Arabieren dieven en rovers zijn. Weg ermee.
pi_175259423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:19 schreef Hathor het volgende:
Ali Baba en de 40 rovers en dat sprookje van de dief van Bagdad maakt zich schuldig aan racial profiling, het impliceert indirect dat alle Arabieren dieven en rovers zijn. Weg ermee.
Ho wacht even die Ali Baba was ook een Arabier maar dat was wel een goeie hoor
-nee-
pi_175259432
En laten we het maar helemaal niet hebben over Joodkapje.
pi_175259505
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja maar zijn broer die hem de maatbeker leent om zijn goud te tellen is jaloers en afgunstig. Ik zie daar toch een stigmatisering in want het zegt eigenlijk dat de meeste arabieren niet te vertrouwen zijn.
  donderdag 23 november 2017 @ 14:26:01 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_175259526
Gewoon vanaf nu superstreng zijn....

.... en je dan verbazen dat de mensheid er over 100+ jaar niet meer is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 23 november 2017 @ 14:26:05 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175259529
och jee een huismoeder die wat miept en men dondert al weer over elkaar heen van opwinding
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175259538
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar zijn broer die hem de maatbeker leent om zijn goud te tellen is jaloers en afgunstig. Ik zie daar toch een stigmatisering in want het zegt eigenlijk dat de meeste arabieren niet te vertrouwen zijn.
Precies, weg met dat racistische stigmatiserende huilverhaal.
pi_175260788
"Als ze vijftien is, klimt de prinses op een dag in de oude toren. In de torenkamer ziet ze een oude vrouw met een spintol die vlas zit te spinnen. De prinses weet niet wat een spintol is, en als ze hem wil pakken prikt ze zich. Ze valt op een bed en komt in een diepe slaap. Iedereen en alles in het kasteel treft hetzelfde lot, zelfs alle voorwerpen blijven stilstaan in de tijd."

Ze was pas 15, er is dus ook nog eens sprake van pedofilie. :o
pi_175260820
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:
"Als ze vijftien is, klimt de prinses op een dag in de oude toren. In de torenkamer ziet ze een oude vrouw met een spintol die vlas zit te spinnen. De prinses weet niet wat een spintol is, en als ze hem wil pakken prikt ze zich. Ze valt op een bed en komt in een diepe slaap. Iedereen en alles in het kasteel treft hetzelfde lot, zelfs alle voorwerpen blijven stilstaan in de tijd."

Hoho, efebofilie he
-nee-
pi_175260899
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het zij roofchinezen, die via het Internet werken
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_175260966
Mijn vriendin gaf me laatst ook een kus terwijl ik daar helemaal niet om gevraagd had. Waar kan ik terecht voor wat geslachtoffer?
Conscience do cost.
pi_175261004
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:22 schreef Braindead2000 het volgende:

Ze sliepen toch 100 jaar? Dan is al slapend meerderjarig geworden. Wat zeg ik, ze is inmiddels 115 geworden. Maar ze is visueel niks ouder geworden. Ik hoop dat hier passende jurisprudentie over is verschenen. Anders wordt het nog een zware dobber hoe we dit gerechtelijk moeten duiden?
pi_175261030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ze sliepen toch 100 jaar? Dan is al slapend meerderjarig geworden. Wat zeg ik, ze is inmiddels 115 geworden. Maar ze is visueel niks ouder geworden. Ik hoop dat hier passende jurisprudentie over is verschenen. Anders wordt het nog een zware dobber hoe we dit gerechtelijk moeten duiden?
De tijd stond stil dus ze was technisch nog steeds 15 toen de prins zijn tong in de mond van het weerloze schepsel plantte.
pi_175261148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:19 schreef Hathor het volgende:
Is dat niet waar dan ;)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_175261186
Sommige mensen :')

Ik ben bang voor wat er gebeurt als een klasgenootje een kusje geeft aan haar dochter.

Bam rechtszaak

[ Bericht 1% gewijzigd door Frozen-assassin op 23-11-2017 17:18:04 ]
pi_175261193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:34 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De tijd stond stil dus ze was technisch nog steeds 15 toen de prins zijn tong in de mond van het weerloze schepsel plantte.
Ik zie het helemaal voor me, in de rechtszaal:

De advocaat van de vrouw:

"Edelachtbare, mag ik u er op wijzen dat Doornroosje geconfronteerd werd met een dermate slaapapneu, dat zij in de periode van 100 jaar geenszins in ouderdom is gevorderd. We moeten dan ook derhalve haar minderjarigheid dewelke zij had aan het begin der slaapcessie ook met betrekking tot het einde handhaven.
Daarom wil ik gaarne verzoeken dat dit sprookje niet meer op onderwijsinstellingen wordt voorgelezen om de jeugd te vrijwaren van deze pedosexuele confrontaties."
pi_175261224
Mijn god :')
Zonder wrijving geen glans
pi_175261245
Had Doornroosje maar een hoofddoek moeten opdoen, de hoer :r
pi_175261278
Ik hoop dat de verschillende partijen zich met elkaar kunnen verzoenen.
Eh.... dat ze het eens worden, bedoel ik.
Oef.....
pi_175261293
pi_175261458
Disney kuisde destijds al de halve historie aan sprookjes.
pi_175261598
Doet me denken aan een artikeltje dat ik ooit geschreven heb:

ONZ / PVV boos op wijlen Annie M.G. Schmidt
pi_175261636
De prins had op zich nog veel ergere dingen kunnen doen. De beste man had gewoon erg veel discipline.
pi_175261825

Sneeuwwitje en de 7 dwergen zullen er ook wel aan moeten geloven op den duur..

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 24-11-2017 04:58:41 ]
  donderdag 23 november 2017 @ 16:28:38 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175261874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:54 schreef Montagui het volgende:
Het heet socialisme.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175262048
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dertig jaar geleden zouden we een dergelijke vrouw uitlachen en als ze daarna niet op zou krassen gedwongen op laten nemen in een psychiatrische kliniek. Het feit dat we dat nu niet doen geeft volgens mij aan dat wij als Westerse samenleving in verval raken. We weten geen hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden, gekwetst zijn is de norm en bij alles vraagt men om een verbod.

Ondertussen worden we overspoeld door asielzoekers, zitten we niet meer aan tafel bij het bespreken van grote geopolitieke problemen, verliezen we de slag om grondstoffen van China, hebben we wekelijks een aanslag en helpen we het klimaat om zeep.

Laat mama het originele verhaal maar eens lezen... Dat gaat over verkrachting in plaats van een kusje...
  donderdag 23 november 2017 @ 16:42:42 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175262103
quote:
Dertig jaar geleden zouden we een dergelijke vrouw uitlachen
En nu nog steeds, als ik het topic zo eens bekijk. Ik vind ook nergens terug dat de school gehoor zou geven aan deze bizarre oproep.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 23 november 2017 @ 16:55:12 #59
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175262317
Zoals Thierry Baudet al zei, we leven net als in de nadagen van het Romeinse Rijk. Mensen maken zich druk om totaal debiele onzin terwijl onze beschaving steeds verder onderuit glijdt en we langzaam maar zeker worden opgegeten door achterlijke barbaren die zich als gieren op een rottend karkas storten.

Het is echt heel deprimerend.
pi_175262362
Hallmeister twitterde op zondag 19-11-2017 om 12:01:40 Tell you what, while we are still seeing narratives like this in school, we are never going to change ingrained att… https://t.co/5igwMfprhV reageer retweet

:')
pi_175262437
Ondertussen spelen de kinderen met dit
pi_175262459
Weer een goed excuus voor allerlei mensen om heel kwaad te worden en te klagen over van alles en nogwat.

Het is de normaalste zaak van de wereld dat sprookjes worden aangepast aan de huidige moraal. Bijna alle sprookjes die we nu kennen zijn al totaal anders dan hun eerste versies. Als je de originelen van de gebroeders Grimm leest zijn ze bijna nooit geschikt voor kinderen. Het zou heel goed kunnen dat het ongewenst zoenen van de prinses langzaam minder normaal wordt gezien. Zoals er ook geen kindersprookjes meer zijn waarin prinsessen door dieren worden verkracht.
pi_175262535
Oh..en van alcohol is mevrouw ook niet vies..#metoo
en dan zeiken over Doornroosje _O-
  donderdag 23 november 2017 @ 17:11:55 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_175262641
Maar dat van die giftige appel is niet erg?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_175262671
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar dat van die giftige appel is niet erg?
Een poging tot moord met vergiftigd voedsel is minder ernstig dan een ongewenste kus. Dat blijkt maar weer.
  donderdag 23 november 2017 @ 17:37:25 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175263086
Wat een onzin weer
  donderdag 23 november 2017 @ 17:40:52 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175263144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:12 schreef Hathor het volgende:
De kikker kussen is de gecensureerde versie, in de oorspronkelijke versie werd de kikker tegen de muur gesmeten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 23 november 2017 @ 17:43:58 #68
45206 Pietverdriet
pi_175263188
Anyway, het trieste van deze tijd is vooral dat een totaal gekkie niet lokaal een school lastig valt, maar dat dit om een of andere reden wereldnieuws is.
Flikker toch op met dit soort nieuwsberichten, let gekkies be gekkies, waarom moet dit in het nieuws?
pi_175263600
Naar Engeland hoeven we dus ook niet te emigreren.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:31:37 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175263914
De sovjet-samenleving is nog steeds niet ver weg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175263947
Gejank allemaal..

Hypocriet ook trouwens, en daarom zal het nog een fraaie boel worden in de nabije toekomst, mensen zullen moeten gaan inzien wat voor soort we eigenlijk zijn. Zonder die blame game.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:33:40 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175263950
Een of andere moeder heeft een klacht en dat is nieuws? Bah.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 23 november 2017 @ 18:34:32 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175263960
In before zo'n achterlijk wijf verdient gewoon een stevige beurt.
pi_175263965
quote:
6s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:34 schreef Ringo het volgende:
In before zo'n achterlijk wijf verdient gewoon een stevige beurt.
Goed idee wel, ga jij dit keer?
  donderdag 23 november 2017 @ 18:35:41 #75
45206 Pietverdriet
pi_175263982
quote:
9s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Een of andere moeder heeft een klacht en dat is nieuws? Bah.
Dat bedoel ik, zeikwijf in Fishcunt on Fenn klaagt en het is wereldnieuws en men reageert hier als of de EU sprookjes verbied
pi_175264006
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  donderdag 23 november 2017 @ 18:36:51 #77
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175264012
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat bedoel ik, zeikwijf in Fishcunt on Fenn klaagt en het is wereldnieuws en men reageert hier als of de EU sprookjes verbied
Je hebt gelijk, dit is natuurlijk de schuld van :r Brussel :r.
pi_175264020
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het hele leven lijkt wel een sprookje, zo eentje die je eigenlijk niet aan je kinderen durft voor te lezen, Doornroosje is er niets bij, dat is de echte klacht!
pi_175264071
Het is 1 hypocriet zooitje dat eens goed in die magische spiegel moet gaan kijken voor men overal de moraalridder durft uit te hangen.

Spiegel, spiegel aan de wand, wie is het meest hypocriet in dit land!

Insert zelfbeeld.
pi_175265510
"Poesje miauw, kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou" >:)
pi_175265852
Er is vast een dik sprookjesboek op het hoofd van dat mens gevallen... anders verzin je dit soort onzin niet :').
pi_175265989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:10 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Hahhaahhaahahahahhaahhahahahahahhahahahahahahahhahaahahaha
Make it stoooooooooop!!!!!!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175266110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zoals Thierry Baudet al zei, we leven net als in de nadagen van het Romeinse Rijk. Mensen maken zich druk om totaal debiele onzin terwijl onze beschaving steeds verder onderuit glijdt en we langzaam maar zeker worden opgegeten door achterlijke barbaren die zich als gieren op een rottend karkas storten.

Het is echt heel deprimerend.
Daar is het Romeinse Rijk niet kapot aan gegaan.
pi_175267920
#Fakenews
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2017 @ 23:29:45 #85
88815 The_Emotion
98.3
pi_175270580
Ik word hier een beetje verdrietig van
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:15:47 #86
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175271401
quote:
3s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:26 schreef Re het volgende:
och jee een huismoeder die wat miept en men dondert al weer over elkaar heen van opwinding
Ik verbaas me eigenlijk dat Eenvandaag daar aandacht aan besteed. Ze zullen wel op de hype inspelen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2017 @ 00:24:42 #87
88815 The_Emotion
98.3
pi_175271493
En geen woord over het drugsgebruik van Alice in wonderland

Terwijl de schrijver van het verhaal, Lewis Carrol nogal een pervert was

[ Bericht 43% gewijzigd door The_Emotion op 24-11-2017 00:33:06 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_175271543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

pi_175273032
Pfff _O-
pi_175273055
quote:

[..]

Dertig jaar geleden zouden we een dergelijke vrouw uitlachen ...
Dat doe ik nu ook
pi_175273061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:47 schreef CafeRoker het volgende:
"Poesje miauw, kom eens gauw, ik heb lekkere melk voor jou" >:)
En dan hebben we nog de poppenkraam.

En Kortjakje die de hele week op haar rug ligt...

-edit-
Volgens mij gaat het niet lang meer duren voordat Baa, Baa, Black sheep ook weer voor schuimbekkende racismeroepers gaat zorgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Resistor op 24-11-2017 07:07:40 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 24 november 2017 @ 08:55:19 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175273894
Een Britse moeder vindt iets.
Het is wat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175273910
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:55 schreef Copycat het volgende:
Een Britse moeder vindt iets.
Het is wat.
Wereldnieuws!
pi_175274000
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Vergeet de racistische Efteling niet.
Papier hier!

Yeah, right!

Internet heeft mensen gereduceerd tot kwijlende één-overgebleven hersencel gedegradeerde wezentjes. Ook wel omgekeerde evolutie genoemd.
pi_175274179
Deze mevrouwtroll krijgt wel alle rechtse wappies op de kast. +1
  vrijdag 24 november 2017 @ 09:28:08 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175274364
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:17 schreef Nielsch het volgende:
Mooi he. Een fucking huisvrouw vindt iets.
pi_175274559
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi he. Een fucking huisvrouw vindt iets.
Daar mogen wij dan vervolgens toch ook wat van vinden?
pi_175274577
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:17 schreef Nielsch het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat roepen om een ban/verbod over alles wat je niet aanstaat typisch links is?
pi_175274748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Religie, ook al zulke onzinsprookjes.
Weg ermee!
Evolutie, ook al zulke onzinsprookjes.
Weg ermee!
pi_175274777
Tja....
Hoewel Nederland toch altijd wel nummer 1 zal blijven van de meest idiote discussies en problemen (zwarte piet, genderneutraliteit etc etc).
Gaan ze daar in GB nu proberen om ook wat plekjes te stijgen en NL van de troon te stoten op den duur?
pi_175275126
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:46 schreef bianconeri het volgende:
Tja....
Hoewel Nederland toch altijd wel nummer 1 zal blijven van de meest idiote discussies en problemen (zwarte piet, genderneutraliteit etc etc).
Gaan ze daar in GB nu proberen om ook wat plekjes te stijgen en NL van de troon te stoten op den duur?
De genderneutraliteit discussie hebben wij juist overgenomen. Nederland is echt niet nummer 1. Alleen de zwarte pietdiscussie is typisch Nederlands, maar het fenomeen is dat dan ook.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:23:36 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175276661
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Daar mogen wij dan vervolgens toch ook wat van vinden?
Tuurlijk mag dat. Het is imo alleen lachwekkend: een onbeduidend Brits huisvrouwtjes als autoriteit zien.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:39:01 #103
64831 2NutZ
pi_175276903
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Het is imo alleen lachwekkend: een onbeduidend Brits huisvrouwtjes als autoriteit zien.
Ik denk niet dat het zozeer een brits huisvrouwtje zien als autoriteit is maar meer hoe achterlijk ver sommige mensen gaan in deze shit.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:43:08 #104
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_175276958
Vreemd fenomeen toch altijd..

quote:
Britse moeder de school van haar zoontje gevraagd om de kinderen niet langer voor te lezen uit Doornroosje.
- Één persoon.
- Uit een ander land.
- Klaagt daar.

En hier hebben we al bijna een topic vol met hoe iedereen de weg kwijt is.. :')

Het hele bericht is amper nieuwswaardig in het thuisland, laat staan hier. Dus waarom geven we hier ook maar enige vorm van aandacht aan?
Robert Moog died for our synths
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:45:13 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175276995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:43 schreef Gehenna het volgende:

- Één persoon.
- Uit een ander land.
- Klaagt daar.

Het hele bericht is amper nieuwswaardig in het thuisland, laat staan hier. Dus waarom geven we hier ook maar enige vorm van aandacht aan?
Dat.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:45:58 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277005
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:39 schreef 2NutZ het volgende:

Ik denk niet dat het zozeer een brits huisvrouwtje zien als autoriteit is maar meer hoe achterlijk ver sommige mensen gaan in deze shit.
Een onbeduidend Brits huisvrouwtje. Wat boeit dat.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:47:35 #107
64831 2NutZ
pi_175277030
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een onbeduidend Brits huisvrouwtje. Wat boeit dat.
Hitler was ook eens een onbeduidend duits ventje.... je snapt zelf niet dat er een hele boel domme mensen zijn die dit klakkeloos kunnen overnemen en de meest achterlijke shit als waarheid zien?
Maar denk het niet inderdaad. Laat maar :)
Dit soort shit moet je gelijk hard de kop indrukken.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:48:16 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:

Hitler was ook eens een onbeduidend duits ventje....
:') 2
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:48:53 #109
64831 2NutZ
pi_175277052
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

:') 2
Oh je wil het niet zien, mag ook :)
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:49:44 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277072
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:48 schreef 2NutZ het volgende:

Oh je wil het niet zien, mag ook :)
Je vergelijking is net zo stupide als het gezeik van die ene Britse huisvrouw.
pi_175277074
Hitler _O_
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:50:31 #112
64831 2NutZ
pi_175277085
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat kan ik van jouw logica en intelligentie zeggen. Hebben we beide niks aan :)
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:52:53 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277107
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:50 schreef 2NutZ het volgende:

Dat kan ik van jouw logica en intelligentie zeggen. Hebben we beide niks aan :)
Vooral blijven janken om de mening van een Brits huisvrouwtje, dan. Dat is me een partij intelligent en logisch. Want Hitler.
pi_175277121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
In mijn tijd leerden we nog op school over "Van den vos Reynaerde". Schandalig, daar komt zelfs verkrachting in voor! Dit bekende Nederlandse literaire werk moeten we maar snel vergeten.
En de lion king propageert haat en discriminatie jegens hyena's. Die lui hebben het al zo moeilijk daar ze geen stage-plek kunnen vinden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175277136
quote:

[..]

- Één persoon.
- Uit een ander land.
- Klaagt daar.

"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:54:33 #116
64831 2NutZ
pi_175277139
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vooral blijven janken om de mening van een Brits huisvrouwtje, dan. Dat is me een partij intelligent en logisch. Want Hitler.
Vooral blijven janken om de mening van anderen, dan. Dat is me een partij intelligent en logisch.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:56:01 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277160
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:54 schreef 2NutZ het volgende:

Vooral blijven janken om de mening van anderen, dan. Dat is me een partij intelligent en logisch.
Janken?
Ik lach smakelijk om de hysterie. Die in Groot Brittannië en hier.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:01:02 #118
64831 2NutZ
pi_175277261
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Janken?
Echt? je komt heel gefrustreerd over anders met dit soort onderwerpen... heel geforceerd 'het maakt mij echt niet uit hoor ik lach om alles en iedereen'.

Toch zegt me dat er meer speelt bij je.

Maar dat is jouw probleem ook verder. Succes daarmee.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:03:47 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277314
Wederom smakelijk gelachen.
Misschien moet je solliciteren voor R&P-mod.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:07:09 #120
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175277371
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat.
Precies dat.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:07:47 #121
182233 thedeedster
pi_175277388
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Janken?
Hele draad vol ouwehoeren dat je het idioot vindt dat mensen hier zich zo druk over maken.

Dat noemen we dus ironie. 8-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_175277399
Dat mens ligt daar in coma door een appel. Hoe moet zij dan toestemming geven? :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_175277411
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

vrijdag 24 november 2017 @ 12:09:58 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175277430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:07 schreef thedeedster het volgende:
Hele draad vol ouwehoeren dat je het idioot vindt dat mensen hier zich zo druk over maken.

Tien, met deze erbij elf, posts. Het is wat.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:11:41 #125
182233 thedeedster
pi_175277462
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tien, met deze erbij elf, posts. Het is wat.
:D
  Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 12:12:16 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175277473
quote:

[..]

- Één persoon.
- Uit een ander land.
- Klaagt daar.

We leven in een duale angstcultuur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175277492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hitler was ook eens een onbeduidend duits ventje.... je snapt zelf niet dat er een hele boel domme mensen zijn die dit klakkeloos kunnen overnemen en de meest achterlijke shit als waarheid zien?
Maar denk het niet inderdaad. Laat maar :)
Dit soort shit moet je gelijk hard de kop indrukken.
Uitspreken dat je een sprookje graag ziet veranderen is volgens mij wel ff heel wat anders dan uitspreken dat je Joden wilt uitroeien.

Kan het verkeerd zien hoor, maar ik ben in de veronderstelling dat genocide wel wat erger is dan een sprookje afzeiken.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:14:57 #128
64831 2NutZ
pi_175277508
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

Uitspreken dat je een sprookje graag ziet veranderen is volgens mij wel ff heel wat anders dan uitspreken dat je Joden wilt uitroeien.

Kan het verkeerd zien hoor, maar ik ben in de veronderstelling dat genocide wel wat erger is dan een sprookje afzeiken.
Scherp, goed van je. Al was dat mijn punt niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:07 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ze post in meer van dat soort topics constant met dezelfde posts dat het haar allemaal niet uitmaakt en dat ze overal smakelijk om moet lachen...
Tja post dan gewoon niet als het je allemaal niet boeit idd :) maar het boeit haar wel daarom ook constant dat tegengeluid... wat prima is maar verschuil je dan niet zo lafjes achter je smileys en domme opmerkingen :) Siert haar niet.
pi_175277554
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Scherp, goed van je. Al was dat mijn punt niet.
Misschien moet je dan eens uitleggen waarom je Hitler erbij haalt in een topic over een onbeduidend Brits vrouwtje die iets roept over een sprookje.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:00 #130
64831 2NutZ
pi_175277578
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:18 schreef FYazz het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens uitleggen waarom je Hitler erbij haalt in een topic over een onbeduidend Brits vrouwtje die iets roept over een sprookje.
Voor jou en die paar andere dommen dan....
Een niets beduidend figuur, iemand die niets betekent kan heel hard schreeuwen en heel veel en dan plots volgen steeds meer die schreeuwlelijk, niet omdat ie een punt maakt maar omdat ie het vaak en hard schreeuwt en dat maakt bij domme schaapjes vaak indruk.
Heel typisch dat sommige mensen, de domme schaapjes, dat niet zien.
Jij kan je daar ook bij scharen merk ik nu. Zonde.
pi_175277774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Een niets beduidend figuur, iemand die niets betekent kan heel hard schreeuwen en heel veel en dan plots volgen steeds meer die schreeuwlelijk, niet omdat ie een punt maakt maar omdat ie het vaak en hard schreeuwt en dat maakt bij domme schaapjes vaak indruk.
Als je daadwerkelijk denkt dat je punt overkomt als je in de eerste zin je gesprekspartner wegzet als dom, dan denk ik dat jij zelf nog veel te leren hebt.

En als je daadwerkelijk denkt dat dit soort types die zeiken om een sprookje zich iets aantrekken van wat jij op een Nederlands forum schrijft, dan ben je erg naïef.

En als jij denkt dat je door een paar post op dit forum geen 'schaapje' bent maar een actievoerder of iemand die een kritisch tegengeluid laat horen, dan denk ik dat je je wat meer moet gaan verdiepen in hoe je echt een verschil kunt maken.
Dus doe niet alsof je zelf de intelligente bewuste reageerder bent. Je zit gewoon zinloos te discussiëren op FOK en er verandert niets door jouw reacties hier.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:35:03 #132
64831 2NutZ
pi_175277795
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:33 schreef FYazz het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk denkt dat je punt overkomt als je in de eerste zin je gesprekspartner wegzet als dom, dan denk ik dat jij zelf nog veel te leren hebt.

En als je daadwerkelijk denkt dat dit soort types die zeiken om een sprookje zich iets aantrekken van wat jij op een Nederlands forum schrijft, dan ben je erg naïef.

En als jij denkt dat je door een paar post op dit forum geen 'schaapje' bent maar een actievoerder of iemand die een kritisch tegengeluid laat horen, dan denk ik dat je je wat meer moet gaan verdiepen in hoe je echt een verschil kunt maken.
Dom, naïef, meer verdiepen in....
Prima woorden die je op jezelf kan toepassen alvorens anderen proberen een lezing te geven. Komt echt heel dom over. Succes daarmee.
pi_175277803
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat roepen om een ban/verbod over alles wat je niet aanstaat typisch links is?
Ik heb geen idee, hoezo?
pi_175277830
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dom, naïef, meer verdiepen in....
Prima woorden die je op jezelf kan toepassen alvorens anderen proberen een lezing te geven. Komt echt heel dom over. Succes daarmee.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze persoonlijke aanvallen?

Denk je echt dat er iets verandert door jouw reacties hier op FOK!?
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:38:01 #135
64831 2NutZ
pi_175277839
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze persoonlijke aanvallen?
Wees niet zo hypocriet joh en open je ogen gewoon eens.
pi_175277842
Al die sprookjes leren toch slechte moraal ? Je mag het huisje van een oud vrouwtje in het bos gewoon opeten, je mag een zeldzame bonestaak omhakken, stelen van een reus is prima en ok en hem doden als hij je betrapt ook etc etc.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_175277848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Papier hier!

Yeah, right!

Internet heeft mensen gereduceerd tot kwijlende één-overgebleven hersencel gedegradeerde wezentjes. Ook wel omgekeerde evolutie genoemd.
Daar ben jij wel een goed voorbeeld van inderdaad. :')
OT: :')
pi_175277889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wees niet zo hypocriet joh en open je ogen gewoon eens.
Die zijn open, anders had ik je reactie niet kunnen lezen...

Maar geef gewoon antwoord op de vraag.
Denk je werkelijk dat jouw reacties hier op FOK! het verschil maken?
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:40:58 #139
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175277893
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En jij doet nu niet precies hetzelfde? Als je maar hard genoeg schreeuwt en herhaalt dat iets onbeduidends een groot gevaar is (in jouw geval een Brits vrouwtje over doorneroosje), dan gaan andere schaapjes er ook in mee. Man, gebeurt hier constant op FOK! met betrekking tot alles wat een beetje links is, genderneutraal etc. en jij gaat het hebben over het gevaar van een huisvrouwtje?

Je moet je maar ergens door aangevallen voelen.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:42:37 #140
64831 2NutZ
pi_175277920
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:40 schreef Jerruh het volgende:

[..]

En jij doet nu niet precies hetzelfde? Als je maar hard genoeg schreeuwt en herhaalt dat iets onbeduidends een groot gevaar is (in jouw geval een Brits vrouwtje over doorneroosje), dan gaan andere schaapjes er ook in mee. Man, gebeurt hier constant op FOK! met betrekking tot alles wat een beetje links is, genderneutraal etc. en jij gaat het hebben over het gevaar van een huisvrouwtje?

Je moet je maar ergens door aangevallen voelen.
Eh nee, maar wel leuke poging :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:40 schreef FYazz het volgende:

[..]

Die zijn open, anders had ik je reactie niet kunnen lezen...

Maar geef gewoon antwoord op de vraag.
Denk je werkelijk dat jouw reacties hier op FOK! het verschil maken?
Grappig en schattig. Maar nee, anders zou niet zo dom doen en praten.
Denk jij nou echt dat jouw reacties verschil maken hier op FOK!

Zo kan je fok en elk forum wel opdoeken btw :)
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:43:56 #141
64831 2NutZ
pi_175277945
Nog een gezegde voor de dommies: Als er een schaap over de dam is volgen er meer.. Denk daar maar eens goed over na ;)

Lastig, maar probeer het :) succes jongens.
pi_175278022
Dat bericht van die huisvrouw is exemplarisch voor het extreem toegenomen racisme, discriminatie en seksisme gehuil van de afgelopen jaren.
pi_175278030
Iedereen is dom behalve ik. 8-)
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:48:36 #144
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175278038
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Nog een gezegde voor de dommies: Als er een schaap over de dam is volgen er meer.. Denk daar maar eens goed over na ;)

Lastig, maar probeer het :) succes jongens.
Niet doorhebben dat je zelf een van die schaapjes bent die momenteel moord en brand scheelt uit angst voor feministen, links, transgenders, LGBT'ers en alles waar hij geen weet van heeft. Ik denk dat Hitler meer met jou gemeen heeft dan met dat Britse vrouwtje, maar alas.

Kind weet niet wat ie zegt.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:49:17 #145
64831 2NutZ
pi_175278048
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Niet doorhebben dat je zelf een van die schaapjes bent die momenteel moord en brand scheelt uit angst voor feministen, links, transgenders, LGBT'ers en alles waar hij geen weet van heeft. Ik denk dat Hitler meer met jou gemeen heeft dan met dat Britse vrouwtje, maar alas.

Kind weet niet wat ie zegt.
Leuk dat pareren en omdraaien maar nee :)
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:50:17 #146
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175278064
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Leuk dat pareren en omdraaien maar nee :)
Schattig he!
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:50:57 #147
64831 2NutZ
pi_175278084
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Schattig he!
Ja en dommig.
pi_175278106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Eh nee, maar wel leuke poging :)

[..]

Grappig en schattig. Maar nee, anders zou niet zo dom doen en praten.
Denk jij nou echt dat jouw reacties verschil maken hier op FOK!

Zo kan je fok en elk forum wel opdoeken btw :)
Nee daar gaat het niet om. Jij geeft jezelf de kwalificatie van 'slim en kritisch' en beter dan anderen omdat je op dit forum ageert tegen de uitspraak van deze vrouw (want Hitler, weet je nog).
Dus ik vraag je of je daadwerkelijk denkt of je reacties hier het verschil maken (of dat het wellicht slimmer is om je standpunt te uiten op een plek waar er ook geluisterd wordt naar je...)
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:05 #149
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175278220
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja en dommig.
Girl bye... Fuera.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:31 #150
64831 2NutZ
pi_175278230
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nee daar gaat het niet om. Jij geeft jezelf de kwalificatie van 'slim en kritisch' en beter dan anderen omdat je op dit forum ageert tegen de uitspraak van deze vrouw (want Hitler, weet je nog).
Dus ik vraag je of je daadwerkelijk denkt of je reacties hier het verschil maken (of dat het wellicht slimmer is om je standpunt te uiten op een plek waar er ook geluisterd wordt naar je...)
Denk jij dat jouw uitspraken hier verschil maken? en zo nee waarom post je hier nog?
pi_175278308
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Denk jij dat jouw uitspraken hier verschil maken? en zo nee waarom post je hier nog?
Heb je niet door dat jij je eigenlijk net zo idioot gedraagt als die onbeduidende huisvrouw?
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:02:03 #152
64831 2NutZ
pi_175278319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je niet door dat jij je eigenlijk net zo idioot gedraagt als die onbeduidende huisvrouw?
pi_175278458
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En weer ontwijk je de vraag en geef je geen antwoord.

Ik beweer overigens nergens dat mijn posts wel het verschil maken en ik post nu hier om mijn vrije ochtend heerlijk nutteloos door te komen en omdat ik het zo schattig vind om te zien hoe vol je van jezelf bent en je anderen denkt te kunnen 'uitlullen' met hele slechte communicatiemethoden.

Maar goed, ik ga weer hard aan de slag en omdat het nooit goed is om met onenigheid uit elkaar te gaan wens ik je een hele fijne dag met jezelf op de schouder te kloppen. Als dat je gelukkig maakt ben ik ook tevreden.

Fijne dag iedereen.
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:10:31 #154
64831 2NutZ
pi_175278474
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:09 schreef FYazz het volgende:

[..]

En weer ontwijk je de vraag en geef je geen antwoord.

Ik beweer overigens nergens dat mijn posts wel het verschil maken en ik post nu hier om mijn vrije ochtend heerlijk nutteloos door te komen en omdat ik het zo schattig vind om te zien hoe vol je van jezelf bent en je anderen denkt te kunnen 'uitlullen' met hele slechte communicatiemethoden.

Maar goed, ik ga weer hard aan de slag en omdat het nooit goed is om met onenigheid uit elkaar te gaan wens ik je een hele fijne dag met jezelf op de schouder te kloppen. Als dat je gelukkig maakt ben ik ook tevreden.

Fijne dag iedereen.
Bedankt man :) ik duim voor je dat je groeit als persoon en dat je ook wijzer gaat worden.
Succes en fijne dag ook.
pi_175278504
Hoe zit het dan met Belle en het Beest? Ik weet niet wat over Belle heen gaat maar het is nog groter dan een bizon, beastiality _O-
pi_175278508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah het iedereen is gek behalve nutz argument :')

Maar jij loopt je nogal druk te maken over een uitspraak van een onbeduidend iemand uit een ander land, snap wel dat het lastig is om in te zien dat je je net zo idioot gedraagt als die huisvrouw maar ja 2 zijden van dezelfde munt enzo.
pi_175278510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bedankt man :) ik duim voor je dat je groeit als persoon en dat je ook wijzer gaat worden.
Succes en fijne dag ook.
Top, heel schattig dat je mij zoiets moois toewenst.
Heb ik je vandaag toch maar mooi geleerd dat je mensen ook positief kunt benaderen ;)
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:17:26 #158
64831 2NutZ
pi_175278553
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah het iedereen is gek behalve nutz argument :')

Maar jij loopt je nogal druk te maken over een uitspraak van een onbeduidend iemand uit een ander land, snap wel dat het lastig is om in te zien dat je je net zo idioot gedraagt als die huisvrouw maar ja 2 zijden van dezelfde munt enzo.
Altijd mooi, personen die denken wijs te doen en anderen op iets te wijzen maar zelf zo hypocriet als wat zijn, dit niet doorhebben en een ander idioot noemen. Heerlijk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:14 schreef FYazz het volgende:

[..]

Top, heel schattig dat je mij zoiets moois toewenst.
Heb ik je vandaag toch maar mooi geleerd dat je mensen ook positief kunt benaderen ;)
Dat wist ik al wel en pas ik toe op personen die dat verdienen.
Zo hebben we beiden dus niks nieuws geleerd ;)
pi_175278572
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Altijd mooi, personen die denken wijs te doen en anderen op iets te wijzen maar zelf zo hypocriet als wat zijn, dit niet doorhebben en een ander idioot noemen. Heerlijk.

Ah gelukkig ken je jezelf een beetje
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:19:45 #160
64831 2NutZ
pi_175278580
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah gelukkig ken je jezelf een beetje
haha vet goeie dit :D
pi_175278703
Als je elk klein buurtverhaaltje gaat uitlichten, zoals onze spektakelmedia graag doet, dan krijg je inderdaad de indruk dat iedereen Doornroosje wilt verbieden ivm seksueel misbruik.
pi_175279054
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, hoezo?
Omdat jij bepaalde meningen in deze discussie classificeert als rechts.
pi_175279075
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie ziet haar als autoriteit dan?
pi_175279380
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Omdat jij bepaalde meningen in deze discussie classificeert als rechts.
Naja het zijn vooral de rechtse wappies die zwaar beledigd op de kast springen. Is natuurlijk niet de hele rechterflank, alleen de extreme debieltjes.
pi_175279926
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Naja het zijn vooral de rechtse wappies die zwaar beledigd op de kast springen. Is natuurlijk niet de hele rechterflank, alleen de extreme debieltjes.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat van links tot rechts ieder weldenkend mens dit absurd vindt. Dat is niet links of rechts.
pi_175279940
Ik heb ook een hekel aan die debiele term "ongevraagde" kus.
Mag je pas echt iemand zoenen als diegene jou rechtstreeks vraagt: "Wil je me kussen?" :')
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:09:32 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175280523
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Wie ziet haar als autoriteit dan?
De TT alleen al doet vermoeden dat haar mening telt.
“Ban op Doornroosje”
Omdat een Britse huisvrouw het fenomeen sprookje niet helemaal begrijpt.
  vrijdag 24 november 2017 @ 22:55:58 #168
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175289860
Ik heb een keer een filmpje gezien waarin een slapende vrouw werd gebeft.

Dat was op xvideos dacht ik.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175290005
quote:
Dertig jaar geleden zouden we een dergelijke vrouw uitlachen en als ze daarna niet op zou krassen gedwongen op laten nemen in een psychiatrische kliniek. Het feit dat we dat nu niet doen geeft volgens mij aan dat wij als Westerse samenleving in verval raken. We weten geen hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden, gekwetst zijn is de norm en bij alles vraagt men om een verbod. Ondertussen worden we overspoeld door asielzoekers, zitten we niet meer aan tafel bij het bespreken van grote geopolitieke problemen, verliezen we de slag om grondstoffen van China, hebben we wekelijks een aanslag en helpen we het klimaat om zeep. Maar nee, zwarte piet en Doornroosje, dat zijn de werkelijke problemen van deze tijd.....
Goed punt. Zoveel achterlijkheid. Ik trek het niet meer eigenlijk.

Het blijkt wel dat we als mensheid compleet gefaald hebben. In alles.

Laat die meteoriet maar komen zou ik zeggen. Wie doet het licht uit?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175290078
quote:

[..]

Natuurlijk niet. Ze probeerde elk bedje uit terwijl die dwergen er in lagen en rekende daar 50 euro voor. :7
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:10:26 #171
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_175290156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ze probeerde elk bedje uit terwijl die dwergen er in lagen en rekende daar 50 euro voor. :7
Ik heb 'vroeger' wel eens zo'n Sneeuwwitje versie gezien, ja. :@ Zeer traumatiserend.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_175290202
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:10 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik heb 'vroeger' wel eens zo'n Sneeuwwitje versie gezien, ja. :@ Zeer traumatiserend.
Straks even op Pornhub kijken :D Ik herinner me dat ik als kind erg geschokt was toen ik in de Suske en Wiske-collectie van mijn oom boekjes aantrof waar Lambik wel erg vreemde dingen deed met Wiske _O-

:@
  vrijdag 24 november 2017 @ 23:14:06 #173
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_175290223
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Straks even op Pornhub kijken :D Ik herinner me dat ik als kind erg geschokt was toen ik in de Suske en Wiske-collectie van mijn oom boekjes aantrof waar Lambik wel erg vreemde dingen deed met Wiske _O-

:@
_O-
Dit was ook een beetje zo'n Suske en Wiske / Rooie oortjes gehalte. Volgens mij heette die website waar die zooi opstond 'knutselsmurf' :')
pi_175290812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:14 schreef Voszje het volgende:

[..]

_O-
Dit was ook een beetje zo'n Suske en Wiske / Rooie oortjes gehalte. Volgens mij heette die website waar die zooi opstond 'knutselsmurf' :')
Even gegoogled maar de site heeft het niet gered ;(
  zaterdag 25 november 2017 @ 00:02:00 #175
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_175291239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Even gegoogled maar de site heeft het niet gered ;(
Die goorlapperij zal wel niet meer bestaan, zomaar sprookjes ruïneren. :(
pi_175292120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:
Weer een goed excuus voor allerlei mensen om heel kwaad te worden en te klagen over van alles en nogwat.

Het is de normaalste zaak van de wereld dat sprookjes worden aangepast aan de huidige moraal. Bijna alle sprookjes die we nu kennen zijn al totaal anders dan hun eerste versies. Als je de originelen van de gebroeders Grimm leest zijn ze bijna nooit geschikt voor kinderen. Het zou heel goed kunnen dat het ongewenst zoenen van de prinses langzaam minder normaal wordt gezien. Zoals er ook geen kindersprookjes meer zijn waarin prinsessen door dieren worden verkracht.
Je vergeet alleen dat als dit aangepast wordt... Het hele verhaal verdwijnt. Dat is net zoiets als Superman in alleen z'n Clark Kent vorm: het hele kern idee van die verhalen gaat dan verloren.

Simpelweg verbieden dan maar? Is duidelijk een aanranding namelijk #metoo
  zaterdag 25 november 2017 @ 01:10:26 #177
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175292574
quote:

Mister vaginaboy is getriggerd.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175294045
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

De TT alleen al doet vermoeden dat haar mening telt.
“Ban op Doornroosje”
Omdat een Britse huisvrouw het fenomeen sprookje niet helemaal begrijpt.
Die titel is gewoon overgenomen van het artikel. Dus wie ziet haar als autoriteit? Ik niet kan ik je verklappen.
pi_175294674
Ook wanneer de dwergen achter de heks aanzitten zie als een poging tot groepsverkrachting.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_175307760
Het westen gaat ten onder. ;(
pi_175307911
quote:

Heb je een paar concrete voorbeelden?
I´m back.
pi_175308629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:38 schreef Tocadisco het volgende:
Oh, dit is geen 'normaal' nieuws hoor. Het is nieuws, omdat tientallen met elkaar vechtende nieuwsmedia het graag nieuws wilen maken zodat ze weer wat kijkers of lezers trekken.

Morgen krijgt ome Henk weer een platform met een of ander mallotige uitspraak/idee.

99% van de mensen vindt het onzin dat er over Doornroosje een punt wordt gemaakt, maar die ene % krijgt wel een platform en anderen denken ineens dat velen het met die persoon eens is.

Bekende probleem van media om aan twee standpunten evenveel zendtijd te verspillen. Dat kennen we nog wel van global warming. Of nog erger, aan marginale groepen buitenissig veel zendtijd verspillen. Wilders had een paar zetels, maar kreeg 90% van de aandacht en groeide naar 30.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175308707
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Oh, dit is geen 'normaal' nieuws hoor. Het is nieuws, omdat tientallen met elkaar vechtende nieuwsmedia het graag nieuws wilen maken zodat ze weer wat kijkers of lezers trekken.

Morgen krijgt ome Henk weer een platform met een of ander mallotige uitspraak/idee.
Ja, ik denk idd dat door de ontwikkeling van de informatie en communicatie technologie veel au fond onbeduidende hersenscheten van random individuen opgeblazen worden tot mega-proporties.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')