abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 12:12:16 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175277473
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:43 schreef Gehenna het volgende:
Vreemd fenomeen toch altijd..

[..]

- Één persoon.
- Uit een ander land.
- Klaagt daar.

En hier hebben we al bijna een topic vol met hoe iedereen de weg kwijt is.. :')

Het hele bericht is amper nieuwswaardig in het thuisland, laat staan hier. Dus waarom geven we hier ook maar enige vorm van aandacht aan?
We leven in een duale angstcultuur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175277492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hitler was ook eens een onbeduidend duits ventje.... je snapt zelf niet dat er een hele boel domme mensen zijn die dit klakkeloos kunnen overnemen en de meest achterlijke shit als waarheid zien?
Maar denk het niet inderdaad. Laat maar :)
Dit soort shit moet je gelijk hard de kop indrukken.
Uitspreken dat je een sprookje graag ziet veranderen is volgens mij wel ff heel wat anders dan uitspreken dat je Joden wilt uitroeien.

Kan het verkeerd zien hoor, maar ik ben in de veronderstelling dat genocide wel wat erger is dan een sprookje afzeiken.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:14:57 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175277508
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:13 schreef FYazz het volgende:

[..]

Uitspreken dat je een sprookje graag ziet veranderen is volgens mij wel ff heel wat anders dan uitspreken dat je Joden wilt uitroeien.

Kan het verkeerd zien hoor, maar ik ben in de veronderstelling dat genocide wel wat erger is dan een sprookje afzeiken.
Scherp, goed van je. Al was dat mijn punt niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:07 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Hele draad vol ouwehoeren dat je het idioot vindt dat mensen hier zich zo druk over maken.

Dat noemen we dus ironie. 8-)
Ze post in meer van dat soort topics constant met dezelfde posts dat het haar allemaal niet uitmaakt en dat ze overal smakelijk om moet lachen...
Tja post dan gewoon niet als het je allemaal niet boeit idd :) maar het boeit haar wel daarom ook constant dat tegengeluid... wat prima is maar verschuil je dan niet zo lafjes achter je smileys en domme opmerkingen :) Siert haar niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175277554
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Scherp, goed van je. Al was dat mijn punt niet.
Misschien moet je dan eens uitleggen waarom je Hitler erbij haalt in een topic over een onbeduidend Brits vrouwtje die iets roept over een sprookje.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:00 #130
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175277578
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:18 schreef FYazz het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens uitleggen waarom je Hitler erbij haalt in een topic over een onbeduidend Brits vrouwtje die iets roept over een sprookje.
Voor jou en die paar andere dommen dan....
Een niets beduidend figuur, iemand die niets betekent kan heel hard schreeuwen en heel veel en dan plots volgen steeds meer die schreeuwlelijk, niet omdat ie een punt maakt maar omdat ie het vaak en hard schreeuwt en dat maakt bij domme schaapjes vaak indruk.
Heel typisch dat sommige mensen, de domme schaapjes, dat niet zien.
Jij kan je daar ook bij scharen merk ik nu. Zonde.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175277774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Voor jou en die paar andere dommen dan....
Een niets beduidend figuur, iemand die niets betekent kan heel hard schreeuwen en heel veel en dan plots volgen steeds meer die schreeuwlelijk, niet omdat ie een punt maakt maar omdat ie het vaak en hard schreeuwt en dat maakt bij domme schaapjes vaak indruk.
Heel typisch dat sommige mensen, de domme schaapjes, dat niet zien.
Jij kan je daar ook bij scharen merk ik nu. Zonde.
Als je daadwerkelijk denkt dat je punt overkomt als je in de eerste zin je gesprekspartner wegzet als dom, dan denk ik dat jij zelf nog veel te leren hebt.

En als je daadwerkelijk denkt dat dit soort types die zeiken om een sprookje zich iets aantrekken van wat jij op een Nederlands forum schrijft, dan ben je erg naïef.

En als jij denkt dat je door een paar post op dit forum geen 'schaapje' bent maar een actievoerder of iemand die een kritisch tegengeluid laat horen, dan denk ik dat je je wat meer moet gaan verdiepen in hoe je echt een verschil kunt maken.
Dus doe niet alsof je zelf de intelligente bewuste reageerder bent. Je zit gewoon zinloos te discussiëren op FOK en er verandert niets door jouw reacties hier.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:35:03 #132
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175277795
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:33 schreef FYazz het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk denkt dat je punt overkomt als je in de eerste zin je gesprekspartner wegzet als dom, dan denk ik dat jij zelf nog veel te leren hebt.

En als je daadwerkelijk denkt dat dit soort types die zeiken om een sprookje zich iets aantrekken van wat jij op een Nederlands forum schrijft, dan ben je erg naïef.

En als jij denkt dat je door een paar post op dit forum geen 'schaapje' bent maar een actievoerder of iemand die een kritisch tegengeluid laat horen, dan denk ik dat je je wat meer moet gaan verdiepen in hoe je echt een verschil kunt maken.
Dom, naïef, meer verdiepen in....
Prima woorden die je op jezelf kan toepassen alvorens anderen proberen een lezing te geven. Komt echt heel dom over. Succes daarmee.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175277803
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat roepen om een ban/verbod over alles wat je niet aanstaat typisch links is?
Ik heb geen idee, hoezo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175277830
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dom, naïef, meer verdiepen in....
Prima woorden die je op jezelf kan toepassen alvorens anderen proberen een lezing te geven. Komt echt heel dom over. Succes daarmee.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze persoonlijke aanvallen?

Denk je echt dat er iets verandert door jouw reacties hier op FOK!?
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:38:01 #135
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175277839
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:37 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze persoonlijke aanvallen?
Wees niet zo hypocriet joh en open je ogen gewoon eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175277842
Al die sprookjes leren toch slechte moraal ? Je mag het huisje van een oud vrouwtje in het bos gewoon opeten, je mag een zeldzame bonestaak omhakken, stelen van een reus is prima en ok en hem doden als hij je betrapt ook etc etc.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_175277848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Papier hier!

Yeah, right!

Internet heeft mensen gereduceerd tot kwijlende één-overgebleven hersencel gedegradeerde wezentjes. Ook wel omgekeerde evolutie genoemd.
Daar ben jij wel een goed voorbeeld van inderdaad. :')
OT: :')
pi_175277889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wees niet zo hypocriet joh en open je ogen gewoon eens.
Die zijn open, anders had ik je reactie niet kunnen lezen...

Maar geef gewoon antwoord op de vraag.
Denk je werkelijk dat jouw reacties hier op FOK! het verschil maken?
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:40:58 #139
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175277893
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Voor jou en die paar andere dommen dan....
Een niets beduidend figuur, iemand die niets betekent kan heel hard schreeuwen en heel veel en dan plots volgen steeds meer die schreeuwlelijk, niet omdat ie een punt maakt maar omdat ie het vaak en hard schreeuwt en dat maakt bij domme schaapjes vaak indruk.
Heel typisch dat sommige mensen, de domme schaapjes, dat niet zien.
Jij kan je daar ook bij scharen merk ik nu. Zonde.
En jij doet nu niet precies hetzelfde? Als je maar hard genoeg schreeuwt en herhaalt dat iets onbeduidends een groot gevaar is (in jouw geval een Brits vrouwtje over doorneroosje), dan gaan andere schaapjes er ook in mee. Man, gebeurt hier constant op FOK! met betrekking tot alles wat een beetje links is, genderneutraal etc. en jij gaat het hebben over het gevaar van een huisvrouwtje?

Je moet je maar ergens door aangevallen voelen.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:42:37 #140
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175277920
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:40 schreef Jerruh het volgende:

[..]

En jij doet nu niet precies hetzelfde? Als je maar hard genoeg schreeuwt en herhaalt dat iets onbeduidends een groot gevaar is (in jouw geval een Brits vrouwtje over doorneroosje), dan gaan andere schaapjes er ook in mee. Man, gebeurt hier constant op FOK! met betrekking tot alles wat een beetje links is, genderneutraal etc. en jij gaat het hebben over het gevaar van een huisvrouwtje?

Je moet je maar ergens door aangevallen voelen.
Eh nee, maar wel leuke poging :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:40 schreef FYazz het volgende:

[..]

Die zijn open, anders had ik je reactie niet kunnen lezen...

Maar geef gewoon antwoord op de vraag.
Denk je werkelijk dat jouw reacties hier op FOK! het verschil maken?
Grappig en schattig. Maar nee, anders zou niet zo dom doen en praten.
Denk jij nou echt dat jouw reacties verschil maken hier op FOK!

Zo kan je fok en elk forum wel opdoeken btw :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:43:56 #141
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175277945
Nog een gezegde voor de dommies: Als er een schaap over de dam is volgen er meer.. Denk daar maar eens goed over na ;)

Lastig, maar probeer het :) succes jongens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175278022
Dat bericht van die huisvrouw is exemplarisch voor het extreem toegenomen racisme, discriminatie en seksisme gehuil van de afgelopen jaren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175278030
Iedereen is dom behalve ik. 8-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:48:36 #144
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175278038
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Nog een gezegde voor de dommies: Als er een schaap over de dam is volgen er meer.. Denk daar maar eens goed over na ;)

Lastig, maar probeer het :) succes jongens.
Niet doorhebben dat je zelf een van die schaapjes bent die momenteel moord en brand scheelt uit angst voor feministen, links, transgenders, LGBT'ers en alles waar hij geen weet van heeft. Ik denk dat Hitler meer met jou gemeen heeft dan met dat Britse vrouwtje, maar alas.

Kind weet niet wat ie zegt.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:49:17 #145
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175278048
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Niet doorhebben dat je zelf een van die schaapjes bent die momenteel moord en brand scheelt uit angst voor feministen, links, transgenders, LGBT'ers en alles waar hij geen weet van heeft. Ik denk dat Hitler meer met jou gemeen heeft dan met dat Britse vrouwtje, maar alas.

Kind weet niet wat ie zegt.
Leuk dat pareren en omdraaien maar nee :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:50:17 #146
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175278064
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Leuk dat pareren en omdraaien maar nee :)
Schattig he!
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:50:57 #147
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175278084
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Schattig he!
Ja en dommig.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175278106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Eh nee, maar wel leuke poging :)

[..]

Grappig en schattig. Maar nee, anders zou niet zo dom doen en praten.
Denk jij nou echt dat jouw reacties verschil maken hier op FOK!

Zo kan je fok en elk forum wel opdoeken btw :)
Nee daar gaat het niet om. Jij geeft jezelf de kwalificatie van 'slim en kritisch' en beter dan anderen omdat je op dit forum ageert tegen de uitspraak van deze vrouw (want Hitler, weet je nog).
Dus ik vraag je of je daadwerkelijk denkt of je reacties hier het verschil maken (of dat het wellicht slimmer is om je standpunt te uiten op een plek waar er ook geluisterd wordt naar je...)
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:05 #149
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175278220
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja en dommig.
Girl bye... Fuera.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 24 november 2017 @ 12:57:31 #150
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175278230
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nee daar gaat het niet om. Jij geeft jezelf de kwalificatie van 'slim en kritisch' en beter dan anderen omdat je op dit forum ageert tegen de uitspraak van deze vrouw (want Hitler, weet je nog).
Dus ik vraag je of je daadwerkelijk denkt of je reacties hier het verschil maken (of dat het wellicht slimmer is om je standpunt te uiten op een plek waar er ook geluisterd wordt naar je...)
Denk jij dat jouw uitspraken hier verschil maken? en zo nee waarom post je hier nog?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')