Het menu:quote:Op maandag 22 januari 2018 18:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad lekker uit. Vraag me af wat er in zit.
Kun je zelf kiezen, er is van alles mogelijk. Vlees, aardappel, groente, hartig, spicy, zoet, alles.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad lekker uit. Vraag me af wat er in zit.
quote:Op maandag 22 januari 2018 18:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Het menu:
http://www.pierogarnie.com/en/menu,3,menu-stary-mlyn-wroclaw.html
Ziet er goed uit. Ik zou waarschijnlijk voor vlees gaanquote:Op maandag 22 januari 2018 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je zelf kiezen, er is van alles mogelijk. Vlees, aardappel, groente, hartig, spicy, zoet, alles.
Je kon ook mixen, 9 stuks en zelf kiezen van welkequote:Op maandag 22 januari 2018 19:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
[..]
Ziet er goed uit. Ik zou waarschijnlijk voor vlees gaan
Denk het niet. Denk dat dat lijntje nog wel meer wegen kruist en dat er bij de grotere wegen wel bomen staan. Hier in Groesbeek staan ze ookquote:Op maandag 23 april 2018 18:49 schreef JDude het volgende:
Is dat de enige overweg waar het railverkeer de spoorbomen heeft?
Ja dat wist ik. In Nederland kun je bijna nergens meer met cash betalen in de bus, in Duitsland ALLEEN MAARquote:Op maandag 23 april 2018 18:34 schreef James1988 het volgende:
Wel alleen cash. Zoals zo vaak in Duitsland![]()
Okee wauw, dat is best mooiquote:
Oostenrijk is niet veel beter naar mijn ervaring. Zelfs bij grote ketens zoals een Subway in fucking Wenen... alleen cash.quote:Op maandag 23 april 2018 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. In Nederland kun je bijna nergens meer met cash betalen in de bus, in Duitsland ALLEEN MAAR![]()
![]()
En dat meisje achter de kassa van de kiosk zeker helemaal moeilijk doen omdat ze nooit zulke grote coupures krijgt?quote:Dus ik nog even een appel afgerekend met 50 euro bij de Kiosk omdat ik er niet vanuit ga dat die buschauf daarvan terugheeft #firstworldproblems #lastigmoeilijkallesditdat
Het zijn niet zulke jankers als in NL waar ze ¤50 al groot vindenquote:Op maandag 23 april 2018 19:51 schreef James1988 het volgende:
En dat meisje achter de kassa van de kiosk zeker helemaal moeilijk doen omdat ze nooit zulke grote coupures krijgt?
Was moeizaam ja.quote:Op maandag 23 april 2018 19:51 schreef James1988 het volgende:
En dat meisje achter de kassa van de kiosk zeker helemaal moeilijk doen omdat ze nooit zulke grote coupures krijgt?
Welquote:Op maandag 23 april 2018 20:05 schreef derLudolf het volgende:
Het zijn niet zulke jankers als in NL waar ze ¤50 al groot vinden
Dat is dus die schaker. Ik had wel een foto van hem gezien, maar toen ik hem in het echt zag schrok ik toch wel even. Hij is 63 maar ziet er heel broos uit. Ook bijna geen tand meer in zijn mond en zoquote:Op maandag 23 april 2018 20:08 schreef Molo het volgende:
Leuk verslag!
Is die man die tegenover je zit onder behandeling? Hij ziet er echt ernstig ziek uit
Damn, idd zeg... Kan me je gedachte erbij voorstellenquote:Op maandag 23 april 2018 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus die schaker. Ik had wel een foto van hem gezien, maar toen ik hem in het echt zag schrok ik toch wel even. Hij is 63 maar ziet er heel broos uit. Ook bijna geen tand meer in zijn mond en zoOm eerlijk te zijn, vgs mij is hij binnen 2 jaar dood. Ik wou hem een hand geven, kreeg heel voorzichtig 3 vingers aangereikt. Brr. Maar ja, hij bedoelt het goed en zo he. Maar het is niet zo dat ik hem nog vaker ga opzoeken of zo denk ik
Zo leuk vind ik schaken nou ook weer niet
![]()
Maar wie weet, ik wil wel nog steeds een keer terug naar Kleve om al die andere leuke dingen te zien. Is best te combineren met een avond schaken op de club en dan een hotelletje of zo. Maar inderdaad, dat moet dan niet nog jaren duren denk ik
Zo zijn er zoveel leuke plaatsen in Dldquote:Op maandag 23 april 2018 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Damn, idd zeg... Kan me je gedachte erbij voorstellen
Ik ben er eerder een keer geweest als shopper (de DM-drogist en Edeka![]()
), best grappig dat Kleve als je in de buurt bent.
Dichtbij en toch even echt in het buitenland
Klopt, maar je gaat niet even op zondagmiddag naar Tsjernobylquote:Op maandag 23 april 2018 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja er is zo veel leuk daar![]()
Maar ja, gelukkig hebben we de oorlog gewonnen: De wereld is groter dan Duitsland![]()
DAT had een lang verhaal kunnen wordenquote:Op maandag 23 april 2018 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar je gaat niet even op zondagmiddag naar Tsjernobyl
Nee, dat is iets te ver treinen voor een middagje.quote:Op maandag 23 april 2018 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar je gaat niet even op zondagmiddag naar Tsjernobyl
Ik vlieg ook weleens hoorquote:Op maandag 23 april 2018 21:03 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, dat is iets te ver treinen voor een middagje.
Wel een vet verhaalquote:Op maandag 23 april 2018 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT had een lang verhaal kunnen worden
Misschienquote:Op maandag 23 april 2018 22:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel een vet verhaalWil het graag eens zien.
quote:Op maandag 23 april 2018 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT had een lang verhaal kunnen worden
Ohaiquote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]de krim kan je nu ook wel vergeten...
Verder mooi verslagje van Schotland..![]()
Ja heb eigenlijk nu al weer zin om terug te gaanquote:
ow, we moesten wat zeggen ja..quote:
Vooral doenquote:Op maandag 4 juni 2018 01:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, we moesten wat zeggen ja..
tof
is wel een gebied waar ik nog naartoe wil gaan ;Y
ik lurk hier zo nog wel mee
Gelukkig zijn jullie niet in dat museum bij Hill 62 geweest? Die toeristenval.quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 4 juni 2018 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie niet in dat museum bij Hill 62 geweest? Die toeristenval.
Die stereoscopen waren wel de moeite inderdaad. Voor de rest zou de eigenaar de bezoekers geld moeten geven ipv innen.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar dat is idd één van de mindere musea (hoewel er destijds nog een lange tafel met stereoscopen stond waar je 3D foto's kon kijken, weet niet of dat nog zo is. Maar verder was het daar meer schroot stapelen dan een museum ja
Wel hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 18:22 schreef ArannaeCor het volgende:
Heb zelfs nooit gereageerd op die van Schotland. Die was ook zeker mooi, gebied waar ik nog niet ben geweest.
quote:
komt misschien ook beetje om serieuze aard van deze trip. Je verslagen zijn altijd interessant en vaak inspirerendquote:Op maandag 4 juni 2018 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is geen verplichting of zo hoorMaar wat feedback is altijd wel leuk natuurlijk
Nooit "leuk" of "grappig"?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
komt misschien ook beetje om serieuze aard van deze trip. Je verslagen zijn altijd interessant en vaak inspirerend
vaak idd ook , maar deze keer serieuze onderwerp dus dan krijg je wat minder lolbroekerige reacties denk ik. Maar vooral doooooooorgaaan dusquote:Op maandag 4 juni 2018 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit "leuk" of "grappig"?![]()
Maar dank je
Nja daar is het wel een beetje het seizoen voor nu hequote:Op maandag 4 juni 2018 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben nog steeds fan van de Wassertredbekken! Vind ik leuk
Ossuarium van Douaumont niet bezocht?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:51 schreef pipster het volgende:
Ben afgelopen winter vanuit Orval waar we een huisje hadden naar Verdun gereden. Was ook best interessant, maar ik vond Ieper en omgeving toch wel indrukwekkender.
Ja klopt. Vandaar ook dat ik alle ruimte had om de rit te filmenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Snoezig treintje , zat je er als enige in?
je ging gewoon stiekem de pub daar fotograferen...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtige rij gevels, uiterst links is nog net een groot monument te zien voor oorlogsslachtoffers in de beide wereldoorlogen. Ik weet even niet hoe het heet![]()
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
je ging gewoon stiekem de pub daar fotograferen...![]()
![]()
en het monument is the cenotaph
Vol tarief? Zal wel. Maar dat vind ik ook gruwelijk duurquote:Op zondag 10 juni 2018 15:09 schreef James1988 het volgende:
Leuk uitje
£ 33,80 voor een retourtje voor een rit van 1u45? Da's redelijk vergelijkbaar met wat NS hier vraagt.
Niet? Hoezo niet?quote:Op zondag 10 juni 2018 16:08 schreef Fogel het volgende:
Leuke snack weer fles
Dat geelblauwe ding kan helaas niet meer
Klopt. Advance-tickets zijn relatief goedkoop, maar beperkt verkrijgbaar.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
In de UK hebben ze volgens mij een systeem waarmee je goedkoper kan reizen als je heel vroeg boekt en buiten de spits kan blijven.
Please note we are no longer able to operate our normal tours due to Thames Water’s compulsory purchase of our slipway to build the next phase of the Thames Tunnel super sewer.quote:
Omdat de plek waar ze het water in gingen gesloten is door de gemeente.quote:
Net als in Nederland dus.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:21 schreef James1988 het volgende:
In het VK kan het soms ook nog interessant zijn om je tickets te splitten, want een spitsbeperking in een bepaald gebied telt meteen voor het hele ticket.
Wel geweest, alleen niet binnen helaas, het werd al laat dat we daar aankwamen. Maar eigenlijk ben ik altijd wel zwaar onder de indruk op dat soort plekken.Ook die plekken waar ooit dorpjes stonden zijn natuurlijk evengoed iets om wel stil van te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |