abonnement Unibet Coolblue
pi_174813933
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 08-11-2017 19:33:01 ]
pi_174814034
Kan niet meer dan hopen haha.

Niemand uitgezwaaid afgelopen topic? :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174814456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan niet meer dan hopen haha.

Niemand uitgezwaaid afgelopen topic? :{
Nee helaas niet. Maar ik zag wel mooie, langgehoopte streepjes in de andere reeks O+

Wij doen hier binnenkort een streepjesregen.
pi_174814624
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Camac het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Maar ik zag wel mooie, langgehoopte streepjes in de andere reeks O+

Wij doen hier binnenkort een streepjesregen.
Zag ik ze ook voorbij komen idd. Fijn om te lezen O+

Anyhow bedtijd oma is moe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174814769
Slaap lekker oma :W
  donderdag 2 november 2017 @ 08:40:08 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174818783
Ik zag ze ook, zo fijn!

En ik ga niet om de boel niet te jinxen een gratis box en triptrap afslaan. Voor mij is dat ook een stukje leren vertrouwen dat het goed komt ofzo. En zoals ik zei: ergens weet ik dat we het in huis hebben, maar mr. Tink heeft het zo weggezet dat ik niet weet waar en het ook niet zomaar tegenkom. Ik vermoed ergens op de vliering ofzo...

En mijn menstruatie zit er ook alweer bijna op. Bizar hoe snel dat gegaan is. Mijn angst om een week doodziek te zijn zoals vroeger is iig een beetje bedaard nu.

Vanaf maandag ga ik weer ovutesten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174818890
Moet ook iedereen voor zichzelf weten.

Mijn man gisteren opeens uit het niks. "Ja ik wil dan eigenlijk wel zo'n draagzak"

Toch grappig om te merken dat hij er ook echt mee bezig is in zijn hoofd O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 2 november 2017 @ 08:53:17 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174818947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet ook iedereen voor zichzelf weten.

Mijn man gisteren opeens uit het niks. "Ja ik wil dan eigenlijk wel zo'n draagzak"

Toch grappig om te merken dat hij er ook echt mee bezig is in zijn hoofd O+
O+

Mr. Tink heeft een soort van opruimwoede of nesteldrang ofzo. Hij is iig keihard bezig om het huis op orde te krijgen en als ik dan vraag wat hij aan het doen is, krijg ik een tekst als 'ja, straks is het raak en dan ben jij kotsmisselijk enzo en dan heb ik hier echt geen tijd meer voor'. O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174819313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

O+

Mr. Tink heeft een soort van opruimwoede of nesteldrang ofzo. Hij is iig keihard bezig om het huis op orde te krijgen en als ik dan vraag wat hij aan het doen is, krijg ik een tekst als 'ja, straks is het raak en dan ben jij kotsmisselijk enzo en dan heb ik hier echt geen tijd meer voor'. O+
Mijnes maakt alleen maar meer troep. Aannemer voor de bovenverdieping is nu langsgeweest en onze buurman (schilder) komt binnenkort binnen alle kozijnen, deuren en ander lelijk schilderwerk van vorige bewoners wegwerken :').
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 09:28:55 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174819431
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Eens, wij hebben ook helemaal niks in huis wat ook maar iets in de richting komt van een baby. Iets met niet kunnen, niet buiten de lijntjes kleuren, jinxxen. Klinkt misschien heel gek, maar voor mijn gevoel 'hoort' het nog niet of zo
Jinxen geloof ik niet zo in maar zou het te confronterend vinden om dat steeds te zien :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174819540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jinxen geloof ik niet zo in maar zou het te confronterend vinden om dat steeds te zien :X
Eens. Ik ben de eerste helft van dit jaar ook veel aan het haken geslagen voor mijn nichtje. Maar ik moet zeggen dat ik me er de laatste 2 maanden niet meer toe heb kunnen zetten om dat paar babyschoentjes af te maken, ik werd er gewoon verdrietig van. Denk dat dat ook wel een verschil is met als je al even aan het proberen bent.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 2 november 2017 @ 10:03:48 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174819937
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:36 schreef Kirb het volgende:

[..]

Eens. Ik ben de eerste helft van dit jaar ook veel aan het haken geslagen voor mijn nichtje. Maar ik moet zeggen dat ik me er de laatste 2 maanden niet meer toe heb kunnen zetten om dat paar babyschoentjes af te maken, ik werd er gewoon verdrietig van. Denk dat dat ook wel een verschil is met als je al even aan het proberen bent.
Weet niet of het verschil daarin zit, denk dat het gewoon per persoon verschilt welke aanpak het beste werkt. En dat is ook helemaal prima natuurlijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174821539
Kan ik hier iemand misschien een plezier doen met een kortingscode van zwanger en Kids? 15% korting op ovulatietesten en zwangerschapstesten. Is geldig toto 31 januari 2018
pi_174821586
Oehh dat vossendekentje gaat er hier ook komen!
Hartstikke leuk voor mijn peuter.
pi_174821597
Weet iemand trouwens hoe het met Debsterr gaat?
Haar heb ik al even niet gezien als ik me niet vergis?
pi_174822193
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:36 schreef Kirb het volgende:

[..]

Eens. Ik ben de eerste helft van dit jaar ook veel aan het haken geslagen voor mijn nichtje. Maar ik moet zeggen dat ik me er de laatste 2 maanden niet meer toe heb kunnen zetten om dat paar babyschoentjes af te maken, ik werd er gewoon verdrietig van. Denk dat dat ook wel een verschil is met als je al even aan het proberen bent.
Kan ik me voorstellen... Vooral als je al een hele tijd bezig bent, vind ik het een heel ander verhaal.
Hier hebben familie leden wel boxen/kinderstoeltjes/luiertas etc etc aan de kant gehouden; maar dit was vorig jaar al en die staan bij mn vriends ouders dus ik merk er niks van. Verder ook nog helemaal niet mee bezig want het kan zo raak zijn; maar het kan ook zo een half jaar duren (of langer). En als ik positief plas dan hebben we nog tijd zat om alles te halen/kopen/in orde te maken. Wij gaan ook nog eens verhuizen in april dus wie weet hoe we er dan voor staan ;) Dan wil ik mezelf niet helemaal overspoelen met baby-spul wat ik wellicht over een jaar niet eens meer 'hip/leuk' vind en we dan nog bezig zijn met proberen; dus nee die behoefte heb ik ook niet.

Hier is mijn vent er stiekem ook wel mee bezig. Zo heeft hij vanalles opgezocht over cyclus van de vrouw en zitten uitrekenen wanneer we het beste kunnen batsen _O- O+ Ik vind het wel enorm schattig aangezien ik nog niks met ovulatietesten doe (we kijken wel.. als ik over x aantal maanden nog niet zwanger ben gaan we ei-spotten).

Morgen weekendje Antwerpen (morgenavond concert Metallica) *O* Zin in *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174822398
Ik heb debsterr ook al even niet gezien MLB, ben ook benieuwd hoe het daar gaat. Ik hoop dat er weer een beetje rust in de tent is bij haar.

Priem heel veel plezier in Antwerpen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 2 november 2017 @ 12:20:55 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_174822424
Met jullie batsfrequentie heb je vast geen ovulatietesten nodig Priem *D
disclaimer
pi_174822466
Allemaal konijnen hier *)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 2 november 2017 @ 12:25:03 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174822481
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Allemaal konijnen hier *)
_O- _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174823010
quote:
12s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Met jullie batsfrequentie heb je vast geen ovulatietesten nodig Priem *D
Juisstemmmm :9 Vanmorgen was het ook weer gezellig mehehehe :+ :7 :@

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:19 schreef Kirb het volgende:
Ik heb debsterr ook al even niet gezien MLB, ben ook benieuwd hoe het daar gaat. Ik hoop dat er weer een beetje rust in de tent is bij haar.

Priem heel veel plezier in Antwerpen!
Thx; moet goed komen :D O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174837871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Allemaal konijnen hier *)
i wish!
Schudden voor gebruik
pi_174837882
Vandaag een mega zwaar ijzer ding
(Zo een oude handboor die op een werkbank staat..ik was die aan het verzetten en toen liet iets los waardoor ik daarna even lijkwit werd en de boel zag draaien :D) op mijn poot gestuiterd. Teen ontzettend gekneusd. Morgen naar de huisarts (ik had al een afspraak om te kijken waarom ik mij ruk voel de laatste weken. Symptomen die samen gaan met hogere bloeddruk :( en of dat niet van bijv magnesium tekort komt of erger..) kan ze gelijk mijn teen bewonderen :+
Mooi blauw O+ ik ben officieel een kneusje :')
Schudden voor gebruik
pi_174838537
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:52 schreef Stippelrientje het volgende:
Vandaag een mega zwaar ijzer ding
(Zo een oude handboor die op een werkbank staat..ik was die aan het verzetten en toen liet iets los waardoor ik daarna even lijkwit werd en de boel zag draaien :D) op mijn poot gestuiterd. Teen ontzettend gekneusd. Morgen naar de huisarts (ik had al een afspraak om te kijken waarom ik mij ruk voel de laatste weken. Symptomen die samen gaan met hogere bloeddruk :( en of dat niet van bijv magnesium tekort komt of erger..) kan ze gelijk mijn teen bewonderen :+
Mooi blauw O+ ik ben officieel een kneusje :')
Dat klinkt al gewoon pijnlijk. Succes bij de huisarts vandaag.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 november 2017 @ 07:23:14 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174838649
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 01:52 schreef Stippelrientje het volgende:
Vandaag een mega zwaar ijzer ding
(Zo een oude handboor die op een werkbank staat..ik was die aan het verzetten en toen liet iets los waardoor ik daarna even lijkwit werd en de boel zag draaien :D) op mijn poot gestuiterd. Teen ontzettend gekneusd. Morgen naar de huisarts (ik had al een afspraak om te kijken waarom ik mij ruk voel de laatste weken. Symptomen die samen gaan met hogere bloeddruk :( en of dat niet van bijv magnesium tekort komt of erger..) kan ze gelijk mijn teen bewonderen :+
Mooi blauw O+ ik ben officieel een kneusje :')
Auw...

Succes!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174838801
Stippel, Auw :X

Ik kwam deze net tegen _O-
pi_174838819
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 07:48 schreef Camac het volgende:
Stippel, Auw :X

Ik kwam deze net tegen _O-
[ afbeelding ]
Haha nou dan hoop ik dat ze deze maand een warme omhelzing hebben gehad. En zo niet dat ik snel ongesteld wordt want mijn borsten doen zeer en dat ligt niet lekker :')
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 november 2017 @ 08:20:27 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174839063
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 07:48 schreef Camac het volgende:
Stippel, Auw :X

Ik kwam deze net tegen _O-
[ afbeelding ]
_O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174839641
Ik heb hem in de OP gezet. :+
pi_174839840
Auwie stippel ;(
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 07:48 schreef Camac het volgende:
Stippel, Auw :X

Ik kwam deze net tegen _O-
[ afbeelding ]
:D

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:11 schreef Camac het volgende:
Ik heb hem in de OP gezet. :+
Misschien kun je die spoiler met multivitaminen er ook even uit halen. De foto's zijn al tig topics stuk.
pi_174839844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:11 schreef Camac het volgende:
Ik heb hem in de OP gezet. :+
Die van die multivitamine kan er misschien wel uit. Die plaatjes doen 't toch niet :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 november 2017 @ 09:30:13 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174839870
Over multivitaminen gesproken: die van davitamon zitten er net weer in. Voelde de afgelopen dagen toch raar, om multivitaminen om zwanger te worden/zijn/borstvoeding te geven terwijl je ongesteld bent...

Maar goed, nieuwe ronde: nieuwe kansen! Volgend weekend wordt het dus extra, extra gezellig. Zusjelief weet al dat ze chocoladebroodjes moet gaan scoren :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174840112
Multivitamineplaatje is eruit.

Tink, herkenbaar. Ik ben met de multivitamine begonnen tijdens mn laatste pilstrip, dat was ook raar.
pi_174843667
Waarom is dat raar? Je weet toch dat je vooral foliumzuur al vooraf binnen moet krijgen, dan klopt het toch gewoon?

Hier nog steeds niet ongesteld, maar ik ga twee dagen weg met mijn zus en ik wil zeker gewoon een wijntje! De test was toch negatief en ik heb ook geen enkel symptoom.
pi_174846946
Scratch that, Ik ben ongesteld *O* we gaan beginnen!
pi_174847025
Haha, veel plezier B.ertha!

Alleen in dit topic zitten mensen op een gegeven moment gewoon te wachten op ongesteldheid he :'). Hier ook overigens, ei niet goed benut dus laat het maar komen dan kunnen we weer door.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174847030
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Scratch that, Ik ben ongesteld *O* we gaan beginnen!
*O* *O* hopsakee
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174847236
Hopsikdoedelijee! *O*
Schudden voor gebruik
pi_174847342
Balen Bertha, geniet van je daagjes weg!

Ik slik sinds 2 weken een ‘mama multi’ met foliumzuur. Wel prijzig maar je weet niet wanneer het raak is dus beter maar beginnen..

Wachten op ongesteldheid sucks.. gelukkig bijna over nu! Nu weer even aan de groenten en fruit in plaats van chips, chocola en koekjes 😳
pi_174847622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:43 schreef noa11 het volgende:
Balen Bertha, geniet van je daagjes weg!

Ik slik sinds 2 weken een ‘mama multi’ met foliumzuur. Wel prijzig maar je weet niet wanneer het raak is dus beter maar beginnen..

Wachten op ongesteldheid sucks.. gelukkig bijna over nu! Nu weer even aan de groenten en fruit in plaats van chips, chocola en koekjes 😳
Ik slik die van de etos "zwanger worden" en die vallen wel mee qua prijs en hebben ook regelmatig een aanbieding.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 november 2017 @ 17:44:09 #41
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174848431
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik slik die van de etos "zwanger worden" en die vallen wel mee qua prijs en hebben ook regelmatig een aanbieding.
Die had ik eerst ook, maar die moeten twee keer per dag en toen de davitamon mama laatst 1+1-gratis was bij de etos en mijn eigenmerk op was, ben ik overgestapt. Die waren door de actie en dat je er twee keer zo lang mee doet, uiteindelijk net iets goedkoper :D en je mag ze blijven slikken als je zwanger bent. Dat mag met die van de etos niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174848858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die had ik eerst ook, maar die moeten twee keer per dag en toen de davitamon mama laatst 1+1-gratis was bij de etos en mijn eigenmerk op was, ben ik overgestapt. Die waren door de actie en dat je er twee keer zo lang mee doet, uiteindelijk net iets goedkoper :D en je mag ze blijven slikken als je zwanger bent. Dat mag met die van de etos niet.
Tot 12 weken staat op de verpakking. Maar ik zou ook overstappen als de een goedkoper is dan de andere. Kwam nu iedere keer mooi uit dat ze in de aanbieding waren haha. Heb nog anderhalf doosje staan dus kan er nog even mee door.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174849012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:27 schreef Feyre het volgende:
Haha, veel plezier B.ertha!

Alleen in dit topic zitten mensen op een gegeven moment gewoon te wachten op ongesteldheid he :'). Hier ook overigens, ei niet goed benut dus laat het maar komen dan kunnen we weer door.
Ironisch he :+
pi_174850437
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 07:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha nou dan hoop ik dat ze deze maand een warme omhelzing hebben gehad. En zo niet dat ik snel ongesteld wordt want mijn borsten doen zeer en dat ligt niet lekker :')
Spannend! Dat was mijn eerste symptoom, dus wie weet.

Ik meld me. Kwam er een paar dagen terug achter dat het hartje met 8 weken is gestopt met kloppen ( was 9 weken). Eergisteren tabletten gekregen om de miskraam op te wekken. Vandaag het dooierzakje en vruchtje gezien, dus het is op gang gekomen. Hopelijk snel naar de volgende ronde!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2017 19:34:10 ]
  vrijdag 3 november 2017 @ 19:45:40 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174850686
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?
KuikenGuppy
pi_174850742
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Spannend! Dat was mijn eerste symptoom, dus wie weet.

Ik meld me. Kwam er een paar dagen terug achter dat het hartje met 8 weken is gestopt met kloppen ( was 9 weken). Eergisteren tabletten gekregen om de miskraam op te wekken. Vandaag het dooierzakje en vruchtje gezien, dus het is op gang gekomen. Hopelijk snel naar de volgende ronde!
Is het niet verstandiger als je eerst wat meer aan je relatie gaat werken. Die klinkt nou niet echt stabiel :@

Ik heb wel vaker last van pijnlijke borsten na de eisprong dus dat hoeft helaas niks te zeggen.

Wel heel vervelend van je miskraam. Sterkte!

[ Bericht 4% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-11-2017 20:42:18 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174850979
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Burdie het volgende:
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?
+ ze wilde eerst helemaal geen kind... of ben ik nou de weg kwijt?
S. 2014
J. 2016
pi_174851095
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek :D
Gewoon iedere dag ff manlief meeslepen ;)
En de aanstaande 2,5 week geen wijn :D
pi_174851207
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Loj het volgende:
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek :D
Gewoon iedere dag ff manlief meeslepen ;)
En de aanstaande 2,5 week geen wijn :D
Veel batsplezier *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174851242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Scratch that, Ik ben ongesteld *O* we gaan beginnen!
Op zoek naar je ei! *O*
Noot noot.
pi_174851254
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Burdie het volgende:
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?
What the fuck...
Noot noot.
pi_174851280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Loj het volgende:
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek :D
Gewoon iedere dag ff manlief meeslepen ;)
En de aanstaande 2,5 week geen wijn :D
Veel plezier. :D
Noot noot.
pi_174851307
Heb een vraag trouwens...

Hoe zit het met vitamine D? Moet dat geslikt worden eigenlijk?

Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!
Noot noot.
pi_174852145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:27 schreef B.ertha het volgende:
Waarom is dat raar? Je weet toch dat je vooral foliumzuur al vooraf binnen moet krijgen, dan klopt het toch gewoon?

Hier nog steeds niet ongesteld, maar ik ga twee dagen weg met mijn zus en ik wil zeker gewoon een wijntje! De test was toch negatief en ik heb ook geen enkel symptoom.
Pil slikken staat voor mij ongeveer gelijk aan niet actief bezig zijn met kinderwens. Dus ineens je 'davitamon mama' in knalroze verpakking met nog net niet knipperende neonletters erop dagelijks gebruiken in combinatie met anticonceptiepil nog moeten slikken voelde wel even vreemd. Net zoals echt stoppen met de pil. Eerste maand heb ik iedere avond het gevoel gehad dat ik wat vergat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die had ik eerst ook, maar die moeten twee keer per dag en toen de davitamon mama laatst 1+1-gratis was bij de etos en mijn eigenmerk op was, ben ik overgestapt. Die waren door de actie en dat je er twee keer zo lang mee doet, uiteindelijk net iets goedkoper :D en je mag ze blijven slikken als je zwanger bent. Dat mag met die van de etos niet.
Ik heb nu ook een hele voorraad van de davitamon liggen :').
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een vraag trouwens...

Hoe zit het met vitamine D? Moet dat geslikt worden eigenlijk?

Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!
Hoi lurker :W Als je een multivitamine gebruikt die gericht is op zwangerschapswens/moederschap zit daar over het algemeen al meer vitamine D in dan normale multivitamine. Maar hoe het verder exact zit weet ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174852362
Iedereen succes met zoeken van ei :D

En Loj veel plezier hahaha.

Hier ondertussen op cyclusdag 167 en nog steeds geen menstruatie. Nu had ik woensdag een echte grieperige dag en gisteren en vandaag ging het een stuk beter, maar als ik aan warm eten dacht werd ik misselijk en ook was ik met vlagen misselijk.
Het lijkt me heel sterk dat dit van een zwangerschap is.. De laatste keer dat ik een test deed, was hij negatief. Dat was een maand geleden. En afgelopen maand hebben mijn man en ik weinig 'tijd voor elkaar gehad'. Maar om het uit te sluiten doe ik toch maar een test dit weekend.

Aanstaande dinsdag moeten we naar het ziekenhuis. Voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Ik ben heel benieuwd wat voor weg we dan in zullen gaan...
pi_174852457
Hè verdorie Dromertje. Zo heb je natuurlijk ook bijna geen kansen.

Erg benieuwd wat ze zeggen. Succes!
:)
pi_174854557
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is het niet verstandiger als je eerst wat meer aan je relatie gaat werken. Die klinkt nou niet echt stabiel :@

Ik heb wel vaker last van pijnlijke borsten na de eisprong dus dat hoeft helaas niks te zeggen.

Wel heel vervelend van je miskraam. Sterkte!
Die is inmiddels heel goed. Dankjewel. Ach ja, het lot. Op naar de volgende ronde. :D
pi_174854572
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Burdie het volgende:
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?
Uhh nee. Wijselijk je mond houden lijkt me verstandiger.
pi_174854663
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

+ ze wilde eerst helemaal geen kind... of ben ik nou de weg kwijt?
Nee, jij niet alleen in ieder geval, ik volg het ook niet 8)7

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhh nee. Wijselijk je mond houden lijkt me verstandiger.
Dat is dan misschien advies wat je zelf ook ter harte moet nemen; je wisselt zo vaak in wat je post over je relatie/zwanger willen worden etc. dat het niet te volgen is hoor. Je kunt mensen dan niet kwalijk nemen dat ze er vragen over stellen.
pi_174854715
Argh waarom heb ik op dit account geen ABO.
pi_174854890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Die is inmiddels heel goed. Dankjewel. Ach ja, het lot. Op naar de volgende ronde. :D
Tot het volgende probleem zich voordoet en je weer iets doodnormaals aan je vent niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij boos wordt.

Ik snap echt niet dat je bewust voor een kind wil kiezen in zo'n relatie. Maargoed ik snap ook niet dat je na 3 weken al trouwt met iemand dus misschien ligt daar het verschil. :?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174855417
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een vraag trouwens...

Hoe zit het met vitamine D? Moet dat geslikt worden eigenlijk?

Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!
Ben jij ook bezig? O+
pi_174855438
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tot het volgende probleem zich voordoet en je weer iets doodnormaals aan je vent niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij boos wordt.

Ik snap echt niet dat je bewust voor een kind wil kiezen in zo'n relatie. Maargoed ik snap ook niet dat je na 3 weken al trouwt met iemand dus misschien ligt daar het verschil. :?
Jij hoeft niks te snappen. Zolang ik het maar snap en wil.
pi_174855447
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee, jij niet alleen in ieder geval, ik volg het ook niet 8)7

[..]

Dat is dan misschien advies wat je zelf ook ter harte moet nemen; je wisselt zo vaak in wat je post over je relatie/zwanger willen worden etc. dat het niet te volgen is hoor. Je kunt mensen dan niet kwalijk nemen dat ze er vragen over stellen.
Uhu, zwangerschap was niet gepland. Maar goed, miskraam en nu wil ik het toch wel. Ben er klaar voor en hoop snel weer op een zwangerschap.
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:20:08 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174855534
Edit, laat ik de trol toch maar niet voeden.
KuikenGuppy
pi_174855610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:55 schreef Camac het volgende:

[..]

Pil slikken staat voor mij ongeveer gelijk aan niet actief bezig zijn met kinderwens. Dus ineens je 'davitamon mama' in knalroze verpakking met nog net niet knipperende neonletters erop dagelijks gebruiken in combinatie met anticonceptiepil nog moeten slikken voelde wel even vreemd. Net zoals echt stoppen met de pil. Eerste maand heb ik iedere avond het gevoel gehad dat ik wat vergat.

[..]

Ik heb nu ook een hele voorraad van de davitamon liggen :').

[..]

Hoi lurker :W Als je een multivitamine gebruikt die gericht is op zwangerschapswens/moederschap zit daar over het algemeen al meer vitamine D in dan normale multivitamine. Maar hoe het verder exact zit weet ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh zo :)
En gewoon doen. Echt. In het ergste geval ben je straks zwanger, nou en?!
pi_174855661
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:25 schreef B.ertha het volgende:

[..]

oh zo :)
En gewoon doen. Echt. In het ergste geval ben je straks zwanger, nou en?!
Net ook goed gesprek gehad met (8> erover. Eerst maar op vakantie, daarna maar eens een brief in elkaar zetten.
pi_174856180
Ik zou gewoon solliciteren. Niet je leven op hold zetten omdat je weleens zwanger zou kunnen zijn :)

Bijna vakantie *O* ik ben al op Texel
de hond is helemaal blij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174858074
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu, zwangerschap was niet gepland. Maar goed, miskraam en nu wil ik het toch wel. Ben er klaar voor en hoop snel weer op een zwangerschap.
Prima!

Ik kwam wel eens wat tegen in posts van jou en ik las daar volgens mij in dat jullie (nog) niet voor de Nederlandse wet getrouwd waren, maar wel van plan dat te doen. Feestje en datum regelen van start?
Maar ook dat jullie niet in hetzelfde land wonen of zijn? Jij in het oosten van Nederland en hij over de grens? Dat lijkt mij dan nog een extra uitdaging om weer zwanger te worden.

Ik hoop dat de communicatie bij jullie goed gaat lopen. Ook om stress en ed te verminderen. Gelukkige (getrouwde) basis is hard werken ;)

Succes!
Schudden voor gebruik
  zaterdag 4 november 2017 @ 08:53:04 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174859133
Over multivitaminen gesproken. Bij een ah is volgende week de davitamon 1+1 gratis :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174859394
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een vraag trouwens...

Hoe zit het met vitamine D? Moet dat geslikt worden eigenlijk?

Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!
Ik slik het erbij in de winter. En als je zwanger bent verbruik je inderdaad meer, dus dan is het ook verstandig. Let wel op de hoeveelheid, niet teveel nemen omdat je lijf het niet zo makkelijk kwijt raakt. En als je veel buiten komt of het is zomer kun je er over dubben of het dan wel nodig is.
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 4 november 2017 @ 11:05:57 #72
269689 crew  Viv
pi_174860306
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:46 schreef Camac het volgende:
Multivitamineplaatje is eruit.
Het multivitamineplaatje updaten en uploaden naar Imgur staat nog steeds op mijn to do-lijstje. :@
pi_174860320
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 02:55 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Prima!

Ik kwam wel eens wat tegen in posts van jou en ik las daar volgens mij in dat jullie (nog) niet voor de Nederlandse wet getrouwd waren, maar wel van plan dat te doen. Feestje en datum regelen van start?
Maar ook dat jullie niet in hetzelfde land wonen of zijn? Jij in het oosten van Nederland en hij over de grens? Dat lijkt mij dan nog een extra uitdaging om weer zwanger te worden.

Ik hoop dat de communicatie bij jullie goed gaat lopen. Ook om stress en ed te verminderen. Gelukkige (getrouwde) basis is hard werken ;)

Succes!
Klopt. Ben getrouwd volgens de Marokkaanse wet, maar dat is een kwestie van even legaliseren hier. Feestje weten we niet. Hij wil geen bruiloft en ik wou dat niet toen ik zwanger was, maar nu ik niet meer zwanger ben, kriebelt het wel... misschien dan toch een klein feestje in de zomer?

Probleem is dat hij in Italië zit momenteel en het dus een gedoe wordt om komende tijd zwanger te raken. Eerst maar weer eens een menstruatie krijgen, denk ik? Zit namelijk nog in mijn bloeding van de miskraam.

Dankjewel! Jij al lang bezig?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2017 11:08:39 ]
pi_174860711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:05 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het multivitamineplaatje updaten en uploaden naar Imgur staat nog steeds op mijn to do-lijstje. :@
Ach, de vaste posters hier hebben al een voorraad in huis liggen. Rustig aan ;)
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 13:46:39 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174862954
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nee, jij niet alleen in ieder geval, ik volg het ook niet 8)7

[..]

Dat is dan misschien advies wat je zelf ook ter harte moet nemen; je wisselt zo vaak in wat je post over je relatie/zwanger willen worden etc. dat het niet te volgen is hoor. Je kunt mensen dan niet kwalijk nemen dat ze er vragen over stellen.
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je zo reageert, jouw man heeft toch ook dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen? :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174863056
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je zo reageert, jouw man heeft toch ook dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen? :@
Godsamme zeg. Zelfs als lurker vind ik dit echt een grenzeloze kutopmerking :')
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 13:55:03 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174863078
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:53 schreef Jentin het volgende:

[..]

Godsamme zeg. Zelfs als lurker vind ik dit echt een grenzeloze kutopmerking :')
Het is in dezelfde lijn als de posts richting Maghrebijnse. Ik vind het juist vreemd dat iemand in dezelfde situatie een ander daarop terecht wijst :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174863161
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is in dezelfde lijn als de posts richting Maghrebijnse. Ik vind het juist vreemd dat iemand in dezelfde situatie een ander daarop terecht wijst :?
Ik weet niet of je de pohi van Maghrebijnse kent verder, maar het lijkt me stug dat er ooit iemand in de geschiedenis van de mensheid is geweest of zal komen die in 'dezelfde situatie' zit als zij.

Anyway, waar bemoei ik me verder mee. Succes met de strepen allemaal!
pi_174863195
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is in dezelfde lijn als de posts richting Maghrebijnse. Ik vind het juist vreemd dat iemand in dezelfde situatie een ander daarop terecht wijst :?
Hier ook een lurker, maar ben met jou in dezen hoor! Een klein akkefietje moet kunnen maar het is inderdaad een beetje pot verwijt de ketel over complexe/scheve relaties.
pi_174863196
Nou ben het wel een beetje met MaJo eens hoor. Het blijft een forum natuurlijk, en 't vrije internet en alles, dus je mag zeggen wat je wil. Toch zou ik het met 't oog op Sillie haar privéproblemen aan het begin van haar eerste zwangerschap laten.
Net als bij jou Sillie, weet je niet hoe het echt is als je in de situatie zit. Ik had toen ook wel duizend vraagtekens bij de hele situatie, en heb er toen gewoon mee gezwegen, want wat weet ik ervan, aan de andere kant van het land?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174863237
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:02 schreef Svane het volgende:

[..]

Hier ook een lurker, maar ben met jou in dezen hoor! Een klein akkefietje moet kunnen maar het is inderdaad een beetje pot verwijt de ketel over complexe/scheve relaties.
Nou ja, misschien kan sillie juist met haar achtergrond goed advies geven. Ik vind het wel een beetje vreemd.

Zoveel zegt ze trouwens helemaal niet. Dat ze het vreemd vindt. wie niet?
pi_174863263
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:53 schreef Jentin het volgende:

[..]

Godsamme zeg. Zelfs als lurker vind ik dit echt een grenzeloze kutopmerking :')
Niet zo snel op je teentjes getrapt voelen.

Alles kan en mag toch gezegd worden hier? Het blijft nog allemaal netjes beschaafd.
:)
pi_174863268
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nou ja, misschien kan sillie juist met haar achtergrond goed advies geven. Ik vind het wel een beetje vreemd.

Zoveel zegt ze trouwens helemaal niet. Dat ze het vreemd vindt. wie niet?
Nou dit. Het enige wat ik aangaf was dat het misschien handiger is als ze niet alles post als ze er geen opmerkingen over wil. Ik ben de laatste om te oordelen over de inhoud verder, dat doe ik ook niet. En laten we vooral mijn oude koeien uit de sloot halen, dat komt dit topic ten goede ^O^
pi_174863270
Zijn er al NODS in zicht??
:)
  zaterdag 4 november 2017 @ 14:08:25 #85
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174863275
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je zo reageert, jouw man heeft toch ook dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen? :@
Maar Sillie zegt toch ook niks daarover? Alleen dat de posts van Maghrebijnse nogal verwarrend zijn en ze het ene moment A zegt en het volgende moment compleet het tegenovergestelde. Het is idd niet vreemd dat mensen dan vragen gaan stellen.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_174863277
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou dit. Het enige wat ik aangaf was dat het misschien handiger is als ze niet alles post als ze er geen opmerkingen over wil. Ik ben de laatste om te oordelen over de inhoud verder, dat doe ik ook niet. En laten we vooral mijn oude koeien uit de sloot halen, dat komt dit topic ten goede ^O^
Oké mooi. Wat heeft je kerel gedaan? VERTEL.
:)
pi_174863291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:08 schreef Soof-87 het volgende:
Zijn er al NODS in zicht??
Afgaande van mijn eisprong woensdag *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174863294
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Afgaande van mijn eisprong woensdag *O*
Spannend. Dichtbij!
:)
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 14:26:12 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174863502
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:00 schreef Jentin het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de pohi van Maghrebijnse kent verder, maar het lijkt me stug dat er ooit iemand in de geschiedenis van de mensheid is geweest of zal komen die in 'dezelfde situatie' zit als zij.

Anyway, waar bemoei ik me verder mee. Succes met de strepen allemaal!
Ik ken haar pohi niet nee, maar wel die van sillie. En het klonk vergelijkbaar dus vandaar :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:02 schreef Svane het volgende:

[..]

Hier ook een lurker, maar ben met jou in dezen hoor! Een klein akkefietje moet kunnen maar het is inderdaad een beetje pot verwijt de ketel over complexe/scheve relaties.
En dat is dus precies mijn punt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:02 schreef pinquit het volgende:
Nou ben het wel een beetje met MaJo eens hoor. Het blijft een forum natuurlijk, en 't vrije internet en alles, dus je mag zeggen wat je wil. Toch zou ik het met 't oog op Sillie haar privéproblemen aan het begin van haar eerste zwangerschap laten.
Net als bij jou Sillie, weet je niet hoe het echt is als je in de situatie zit. Ik had toen ook wel duizend vraagtekens bij de hele situatie, en heb er toen gewoon mee gezwegen, want wat weet ik ervan, aan de andere kant van het land?
En ook dit :)

Verder hoop ik ook op strepen voor iedereen! *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174863550
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ken haar pohi niet nee, maar wel die van sillie. En het klonk vergelijkbaar dus vandaar :)

[..]

En dat is dus precies mijn punt.

[..]

En ook dit :)

Verder hoop ik ook op strepen voor iedereen! *O*
Zeg nogmaals; waar zie jij (of pinq of svane) een oordeel over inhoudelijk haar situatie? Ik reageer vooral op Maghrebijnse haar naar mijn idee kribbige reactie op opmerkingen van anderen. Dergelijke opmerkingen kan je verwachten als je wisselend post, dat zeg ik dus. Meer niet. Ik ben verder de laatste om over prive situaties te oordelen, de enige die dat er bijhaalt ben jij.
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 14:31:37 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174863565
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zeg nogmaals; waar zie jij (of pinq of svane) een oordeel over inhoudelijk haar situatie? Ik reageer vooral op Maghrebijnse haar naar mijn idee kribbige reactie op opmerkingen van anderen. Dergelijke opmerkingen kan je verwachten als je wisselend post, dat zeg ik dus. Meer niet. Ik ben verder de laatste om over prive situaties te oordelen, de enige die dat er bijhaalt ben jij.
Ik lees er eerlijk gezegd wel een soort van verwijt in ja, maar wellicht heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174863621
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik lees er eerlijk gezegd wel een soort van verwijt in ja, maar wellicht heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd.
Wat ik haar “verweet” (voor zover je het zo kunt noemen) is haar kribbige reactie op users die (logischerwijs) vragen hebben over haar posts. Meer dan dat staat er niet. En ik vind het dus wél vervelend dat je dan mijn situatie van 3 jaar terug weer aan moet halen. Dat was terecht geweest als ik ook opmerkingen had over M’s relatie/whatever, maar die heb ik dus niet. En ik zie ook niet hoe je dat in mijn bericht zou moeten kunnen lezen.
pi_174863643
En ondertussen lacht de trol in haar vuistje ):O
pi_174863923
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:07 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Niet zo snel op je teentjes getrapt voelen.

Alles kan en mag toch gezegd worden hier? Het blijft nog allemaal netjes beschaafd.
Mijn teentjes maken het goed, hoor. Ik had wellicht (nou, waarschijnlijk ;)) beter niks kunnen zeggen. Ik ben een betere lurker dan poster, zo blijkt :')

Sorry voor de knuppel in het hoenderhok, mensen. Soof heeft gelijk, beter gaat het hier over NODs en zulks.
pi_174863976
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:58 schreef Jentin het volgende:

[..]

Mijn teentjes maken het goed, hoor. Ik had wellicht (nou, waarschijnlijk ;)) beter niks kunnen zeggen. Ik ben een betere lurker dan poster, zo blijkt :')

Sorry voor de knuppel in het hoenderhok, mensen. Soof heeft gelijk, beter gaat het hier over NODs en zulks.
Blijf nu maar gewoon meeposten.
:)
pi_174864198
We kunnen de troll natuurlijk ook gewoon negeren hé. Ipv hier met elkaar overhoop te gaan liggen. Zullen we het nu gewoon weer over seks en andere vunzige dingen hebben *)
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:34:07 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_174864396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:38 schreef Missladybug het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Debsterr gaat?
Haar heb ik al even niet gezien als ik me niet vergis?
ja, ik. En het gaat even niet zo super. Daarom heb ik haar uit de OP gehaald. Misschien komt ze als ze er aan toe is nog wel haar verhaal doen maar voor nu post ze hier even niet meer mee.
disclaimer
pi_174864418
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zeg nogmaals; waar zie jij (of pinq of svane) een oordeel over inhoudelijk haar situatie? Ik reageer vooral op Maghrebijnse haar naar mijn idee kribbige reactie op opmerkingen van anderen. Dergelijke opmerkingen kan je verwachten als je wisselend post, dat zeg ik dus. Meer niet. Ik ben verder de laatste om over prive situaties te oordelen, de enige die dat er bijhaalt ben jij.
Whah, je hebt gelijk. Geen idee eigenlijk hoe ik het dan las. Beïnvloed door de rest vd berichten denk ik. Excuus! :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174864534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Loj het volgende:
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek :D
Gewoon iedere dag ff manlief meeslepen ;)
En de aanstaande 9 maanden geen wijn :D
Fixed! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_174864573
Vriend van mij heeft een eigen restaurant en die heeft serieus lekkere alcoholvrije wijn trouwens. Moet het merk nog eens aan hem vragen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174865053
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ik. En het gaat even niet zo super. Daarom heb ik haar uit de OP gehaald. Misschien komt ze als ze er aan toe is nog wel haar verhaal doen maar voor nu post ze hier even niet meer mee.
Aaah.. Debsterr, als je meeleest: Ik denk aan je :*
pi_174865496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:08 schreef Soof-87 het volgende:
Zijn er al NODS in zicht??
Ik ga morgen testen voor ik het vliegtuig in mag. Ranja met een parapluutje of wijn. NOD is officieel vrijdag pas.

Debsterr, als je dit leest, :*
pi_174865575
Vanmorgen op kraambezoek geweest en daarna bezoek aan schoonfamilie. Nu janken want wil ook zo graag kunnen vertellen dat er een babietje komt..! Emoties pff.. soms ben ik echt een klein kind. Ik wil iets en ik wil het nu!! Terwijl ik eigenlijk al 3 jaar wacht tot we nu dus eindelijk kunnen proberen. Maar nu het zover is is het geduld eigenlijk op. Zo lastig dat je niet kan inschatten hoe lang het duurt voor het raak is. Respect voor iedereen waarbij het langer duurt dan gehoopt 😘

Think-pink en Camac ik duim voor jullie!!
pi_174866286
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou dit. Het enige wat ik aangaf was dat het misschien handiger is als ze niet alles post als ze er geen opmerkingen over wil. Ik ben de laatste om te oordelen over de inhoud verder, dat doe ik ook niet. En laten we vooral mijn oude koeien uit de sloot halen, dat komt dit topic ten goede ^O^
Gewoon wijselijk je mond houden lijkt me verstandig. En, misschien gewoon even naar jezelf kijken? Ik beslis zelf wel wat ik wil. Heb jouw ongevraagde mening niet nodig.
pi_174866366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:09 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik ga morgen testen voor ik het vliegtuig in mag. Ranja met een parapluutje of wijn. NOD is officieel vrijdag pas.

Debsterr, als je dit leest, :*
Maar dan kan t toch nog alle kanten op? Morgen negatief maar toch zwanger..
S. 2014
J. 2016
pi_174866434
Debbster even een knuffel van deze kant :*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174866506
noa ik snap je wel hoor, als je eenmaal die knop omgezet hebt dan wíl je ook gewoon. Ik liep vandaag in de hema en vond mezelf al bij de babyafdeling, omg die de supersnoezige kleertjes. Ik wil weer een baby, nu ;) :P.
Overigens zag ik ook te gekke overdreven kerst oorbellen, waardoor ik mijn afdeling en mezelf al in superslechte kerstoutfit op de kerstborrel zag met een wijntje in de hand :’). Anderzijds wil ik dan natuurlijk geen wijntjes mogen drinken.

Thinkk als je het merk weet van die lekkere alcoholvrije wijntjes dan post je het wel even he? :Y :9.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174866542
Ah lieve debsterr ;(. Als je meeleest, ook van mij een hele dikke knuffel voor jou :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174866580
Debster! :*
Schudden voor gebruik
pi_174866591
Wat een gezelligheid O+
Schudden voor gebruik
pi_174866596
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:13 schreef Feyre het volgende:
noa ik snap je wel hoor, als je eenmaal die knop omgezet hebt dan wíl je ook gewoon. Ik liep vandaag in de hema en vond mezelf al bij de babyafdeling, omg die de supersnoezige kleertjes. Ik wil weer een baby, nu ;) :P.
Overigens zag ik ook te gekke overdreven kerst oorbellen, waardoor ik mijn afdeling en mezelf al in superslechte kerstoutfit op de kerstborrel zag met een wijntje in de hand :’). Anderzijds wil ik dan natuurlijk geen wijntjes mogen drinken.

Thinkk als je het merk weet van die lekkere alcoholvrije wijntjes dan post je het wel even he? :Y :9.
Ik zal hem eens appen. Weet alleen niet wanneer ik antwoord heb want het is zaterdag avobd haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174867226
Oh heeft geen haast voor mij (helaas :P). Maar op korte termijn mss handig voor camac en jezelf hopelijk, en anderen wiens NOD kortbij is :Y.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174867608
Komt wel goed. En anders ga ik binnenkort toch weer bij hem eten en dan kan ik altijd even kijken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174867648
Kom ik even voor mijn beurt, maaarrr je hebt van Light Live diverse soorten lekkere alcoholvrije wijnen. Wit, rood, Rose met bubbels.. Voor ieder wat wils O+

Op drankgigant.nl kun je sowieso een flinke selectie alcoholvrije wijnen vinden :) .
pi_174867759
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar dan kan t toch nog alle kanten op? Morgen negatief maar toch zwanger..
Het kan inderdaad nog alle kanten op, maar het geeft mij wat rust voordat ik op vakantie ga. De andere test zit al in mn toilettas :')
pi_174868559
Debbster ;( :* :* :* :* :* :*
Dit, dat, alles.
pi_174871008
Debb wat naar! Sterkte!

Loj Enjoy!

Dromertje hopelijk een positieve test en anders veel succes bij de gyn!

Hier veel steekjes in mijn bmm wat bij mij vaak een goed teken is! Spannend dus!
♥ J & S
pi_174871090
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:16 schreef klaprooss het volgende:
Debb wat naar! Sterkte!

Loj Enjoy!

Dromertje hopelijk een positieve test en anders veel succes bij de gyn!

Hier veel steekjes in mijn bmm wat bij mij vaak een goed teken is! Spannend dus!
Voel je dan echt steekjes in je vagina?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174871291
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Voel je dan echt steekjes in je vagina?
Ja in mijn baarmoedermond. Kan het niet zo goed uitleggen. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik het nog niet precies lokaliseren toen beschreef ik het als hoog in mijn vagina of baarmoedermond. Nu ik bevallen ben en weeen ken weet ik zeker dat het mijn baarmoedermond is.
♥ J & S
pi_174871603
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:26 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ja in mijn baarmoedermond. Kan het niet zo goed uitleggen. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik het nog niet precies lokaliseren toen beschreef ik het als hoog in mijn vagina of baarmoedermond. Nu ik bevallen ben en weeen ken weet ik zeker dat het mijn baarmoedermond is.
Dan hoop ik op goed nieuws voor je. Klinkt trouwens pijnlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174873167
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:16 schreef klaprooss het volgende:
Debb wat naar! Sterkte!

Loj Enjoy!

Dromertje hopelijk een positieve test en anders veel succes bij de gyn!

Hier veel steekjes in mijn bmm wat bij mij vaak een goed teken is! Spannend dus!
Dat heb ik ook vaak, bij mij betekent het niets. Hopelijk bij jou wel!
pi_174877034
Test vanmorgen bleef wit. Maar even kijken wat de rest van de week gaat brengen. :)
pi_174877216
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 06:20 schreef Camac het volgende:
Test vanmorgen bleef wit. Maar even kijken wat de rest van de week gaat brengen. :)
Ben benieuwd van de week. Heel veel plezier op vakantie!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174877448
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Fixed! :Y)
_O-
Heb hardop gelachen :D

Dinsdag zou ik pas echt m'n eitje vinden volgens de 3 cyclussen die ik heb gehad sinds m'n 18de :P


Deb :*

En spannend Klap!

Fijne vakantie Camac!
  zondag 5 november 2017 @ 08:44:38 #125
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174877478
Ik dronk gisteren een half wijntje en werd er intens beroerd van...en toen ging ik dit topic lezen _O-

En nu verder met ons huis opruimen. Hebben een extra kast gekocht en zijn druk bezig met ruimte maken. Ook als er nog even geen baby komt, is minder losse rondslingerende spullen fijn :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174877730
En zolang er geen baby is, deze gratisch tip: uitslapen wanneer het kan, nu kan het nog ;). Succes met opruimen. Was dit het weekend vd chocoladebroodjes trouwens? :P
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174877779
Uitslapen met onze hond.. Dat gaat niet gebeuren haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174884029
Eerst een dikke :* voor Debster

Loj veel plezier!!

Het uitslapen zal ik zeker gaan missen, mocht het ooit zo ver zijn :+

Ik ben hier ineens stik zenuwachtig over deze NOD. Ik verwacht m tussen vandaag en dinsdag en ik hou het ineens bijna niet meer. Gek hoe dat werkt, gister was er niks aan de hand. Ik durf nauwelijks te denken aan de tweede streep, maar toch gaan m'n gedachten er contant naar toe.

Disclaimer: lang verhaal:
Wat betreft het ziekenhuisbezoek 1,5 week geleden (volgens mij vroeg Kirb ernaar, super lief). Het was een goed gesprek, maar geen leuke uitslag. Conclusie is dat het ziekenhuis ons niet verder helpt met onderzoek, omdat ze er niet achter staan mij zwanger "te helpen worden/maken". De twijfels of mijn lichaam een zwangerschap aan kan zijn er altijd geweest, maar nu (2 jaar later!) is hun conclusie van niet! Testen heeft dus volgens het ziekenhuis geen nut, want ze zullen niks doen met de uitslag hiervan.
Ik ben vooral boos dat ze zolang hier omheen hebben gedraaid. Naar mijn idee had dit veel eerder bekend kunnen zijn/gecommuniceerd worden en aan de andere kant snap ik ook dat ze niet gelijk alle antwoorden hebben. Ze hebben wel wat steken laten vallen in communicatie met elkaar en naar mij/ons helaas. Besluit is nu dat we voor een second opinion naar een ander ziekenhuis gaan en ondertussen nadenken over andere stappen rond kinderen krijgen. Aangezien ze ons niet tegen kunnen houden om zelf aan de gang te gaan :') wacht ik dus nu nog wel op een tweede streep, maar hoor inmiddels denk meer thuis in het andere topic.
Aangezien een zwangerschap een veel hoger risico voor mijzelf zal zijn als mij tot nu toe verteld is/ik wilde geloven, maakt het alles nog spannender. Dus twijfels over behandeling in mijn hoofd (dan mag ik niet zwanger worden) en die kunnen weer leiden tot onvruchtbaarheid. Maar ik wil ook oud kunnen worden met dit lichaam en achter eventuele kinderen aan kunnen rennen. En een boel boosheid op mijn lichaam, maar wat else is new.
Manlief laat wel zijn sperma testen trouwens via de huisarts, omdat hij dat graag wilt weten. Dus dat hebben we ook nog lopen.
pi_174886879
Jee Fuchs, wat een verhaal! Ik ken niet je hele geschiedenis maar het is sowieso klote dat je niet geholpen wordt en ook dat ze daar twee jaar over hebben gedaan :( dan wacht je al zo lang en krijg je nog het deksel op je neus ;(
Als je het hebt over "andere stappen", wat bedoel je dan precies?

Ik ga extra hard duimen voor een streepje deze ronde!
pi_174888777
Pff fushs wat een gedoe zeg. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel je voorgeschiedenis weet maar ik snap niet dat ze 2 jaar wachten met dit vreselijke nieuws. Ik duim keihard voor 2 streepjes :)

Ondertussen heb ik weer flinke krampen. Nog geen rode vloed waargenomen maar ik begin er toch weer voor te vrezen :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174892539
Fuchs :o wat ontzettend waardeloos dat ze niet eerder hierover gecommuniceerd hebben, of iig hun vermoedens open op de tafel gelegd hebben. Dan komt zoiets ook als een mokerslag :N. Als ik het goed begrijp, kan een zwangerschap dus desastreuze gevolgen voor jezelf (en evt kind??) hebben? Wat heftig zeg..

Wat sta je ook voor een lastige keuze nu.. heel goed dat jullie voor een second opinion gaan, en dat jullie je gaan oriënteren op andere stappen. Hoe cru ook - en dit is makkelijk gezegd van buitenaf, dat besef ik me - maar mama worden kan ook zonder dat je jouw lichaam moet belasten. Geen ideaalplaatje, dat zeker, maar zoals je zelf zo treffend zegt: je wil ook oud worden en achter je kids aan kunnen rennen.. manman wat moeilijk dit ;(. Ook zoveel om te moeten verwerken weer. Hele, hele dikke knuffel voor jou en je man :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174893238
Even een dikke :* voor Debsterr, mocht je nog meelezen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174895802
Lief dat jullie zo meeleven :* Ook uit het andere topic :W

Stukje voorgeschiedenis: Ruim 2 jaar geleden, net na mijn miskraam met 10,5 week (juli 2015 en in dec 2014 een miskraam met 4,5 week) kreeg ik te horen dat mijn longen slechter werden en behandeling geadviseerd werd. Behandeling = 1 jaar niet zwanger mogen worden en mogelijk onvruchtbaarheid of verminderd. Gesprekken zijn toen geweest rond eitjes invriezen, mogelijkheid tot IVF na behandeling van mij en of mijn longen wel of niet een zwangerschap aan zouden kunnen. Er waren geen aantoonbare redenen om te zeggen dat dat niet zou kunnen, anders was ik nooit doorgegaan met zwanger proberen te worden. Longen zijn ook zo goed als stabiel gebleven in de afgelopen 2 jaar en ik heb nergens last van.
In de tussentijd ben ik nogmaals zwanger geweest (okt/nov 2016) waardoor ze alle tijd hebben gezegd "je bent vruchtbaar, dus we doen geen verder onderzoek". Wel ben ik daarna doorverwezen maar de miskraam poli, waar met geen woord gerept is over mijn ziekte en konden ze geen oorzaak vinden. Later door mijn behandelend arts werd er wel een link gelegd tussen mijn ziek zijn en de miskramen. Mede daardoor heb ik van de zomer gevraagd of de verschillende afdelingen/artsen met elkaar konden communiceren, want iedereen gaf mij verschillende uitleggen/signalen en adviezen. Dit is nu dus het resultaat daarvan en geeft andere inzichten.

Andere stappen zijn draagmoederschap of adoptie. Adoptie sta ik zeer voor open, een kindje een kans geven op een mooi bestaan O+ Draagmoederschap gaat heel erg tegen mijn gevoel in en voelt heel erg als falen van mijn eigen lichaam. Als dat de weg gaat zijn maar een kindje, dan heb ik er alles voor over, maar zal wel even slikken zijn.
Eerst maar een afwachten of ik nu zwanger ben, dat zou wat zijn :')
pi_174896003
Jeetje FR wat heftig allemaal!
Ik duim voor een zwangerschap al is dat nu natuurlijk na dit nieuws extra spannend allemaal!
Knuffels voor nu :*
♥ J & S
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 november 2017 @ 00:56:06 #135
269689 crew  Viv
pi_174896919
Fuchsie wat erg dat ze daar zo lang omheen hebben gedraaid. Ze zullen medisch-technisch vast goede argumenten hebben voor hun standpunt, maar zoiets als dit kun je toch niet maanden in het midden laten. :X Succes met je NOD deze week, hopelijk is het raak! :*
  maandag 6 november 2017 @ 09:39:59 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174898998
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 09:09 schreef Feyre het volgende:
En zolang er geen baby is, deze gratisch tip: uitslapen wanneer het kan, nu kan het nog ;). Succes met opruimen. Was dit het weekend vd chocoladebroodjes trouwens? :P
Haha, nee da's komend weekend. Ik begin vanmiddag weer met de ovulatietesten en dan hoop ik zondag een piek te zien.

Fuchs, wat een ontzettend naar verhaal. Heel veel sterkte en ik hoop op een tweede streep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik klop even af: vooralsnog doet mijn lijf redelijk normaal sinds ik geen medicatie meer gebruik. Wel ontzettend kut geslapen vannacht, dus vandaag is niet mijn beste dag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174899080
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fuchsie wat erg dat ze daar zo lang omheen hebben gedraaid. Ze zullen medisch-technisch vast goede argumenten hebben voor hun standpunt, maar zoiets als dit kun je toch niet maanden in het midden laten. :X Succes met je NOD deze week, hopelijk is het raak! :*
Dit..
:*
pi_174900134
Jeetje Fuchs wat een verhaal........... Wat een onzekerheid steeds ook en ik kan er soms niet goed bij dat zoiets zo lang moet duren -O- Heftig wel. Veel succes met je NOD ! :*

Verder negeer ik de vorige pagina maar even want dafuq did i just read... :')

Anyways: Ei-zoekers yay *O* Hier net een ontzettend gezellig weekendje Antwerpen gehad. Super optreden van Metallica afgelopen vrijdag en erg fijne B&B :+ Ondanks rot-weer toch leuke dingen gedaan en veel bezocht :D
Ik slik hier multi mama van new care. Wat prijzig maar zit zowat alle extra vitamines in die handig zijn; dus dat voelde eigenlijk 'goed' voor mij. Hier wordt ook multi papa geslikt door m'n vriend *;

En ik hoop ook non-alcohol wijn te kunnen halen voor kerst/nieuw ~:) En hopelijk meerderen met mij *) O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174900656
Ik heb een keer alcoholvrije wijn gehad (witte) en dat vond ik zó goor! Dus nu heb ik de oplossing dat ik thuis icetea green in een wijnglas drink (je ziet het verschil niet!) en anders altijd de bob ben. Tenminste, in de wachtweken :P
pi_174917696
Vrijdag nod.
Sinds gisteren misselijk en wat licht in mijn hoofd, een uur geleden een goed ontbijt gegeten en nu weer weeïg misselijk en hongerig. We gaan het zien!

Alcohol vrije wijn moet ik ook eens even bekijken, ik ben nooit een drinker geweest maar sinds kort drink ik bij mijn schoonouders 1 wijntje mee.

Priemgirl fijn dat het weekend geslaagd was :D

[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 07-11-2017 12:10:38 ]
♥ J & S
pi_174918005
Antwoord van die vriend gehad. Maar dat is alcohol arme wijn. Helaas zit 0,3 in.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:51:26 #142
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174919035
Da's dan wel weer het voordeel van niet drinken of meestal de bob zijn. Niemand vindt het raar als ik rijd of gewoon geen trek heb in een wijntje. Als het wel raak is, worden mensen dus niet meteen achterdochtig :D

En spannend klaprooss, Ik duim voor je :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174921735
Ja dat probleem ga ik hier wel hebben ja :') Bij elke foto/gelegenheid/whatever waar ik niet met alcohol in mijn handen sta; krijg ik al een boel 'BEN JE ZWANGER?????' blije guppen rondom mij.. Stel dat het zover is; zullen de meesten het zo door hebben... Zelfs als ik bob ben; zou ik gerust 1 wijntje/biertje pakken namelijk en daarna niet meer.. dus bij feest/kroegen geen alcohol is men wel erg achterdochtig hier _O-
Ohjah zit ik ook niet zo mee. Familie/vrienden/collega's weten ondertussen ook dat mijn spiraaltje er uit is; dus dan kijkt niemand er straks van op als ik eenmaal zwanger ben O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174922056
Knuffel voor Debster, wees lief voor jezelf *;

Fuchs ik wist niets van je longproblemen af. Wat idioot dat er nu pas een eenduidig advies is, na al die jaren. Ik hoop toch dat het deze ronde raak is voor je :*
pi_174923111
Same here Tink, dus ook weinig last van verder gelukkig haha. Alleen soms vind ik 1 of 2 wijntjes wel lekker..

Spannend klap!

Ik voel dat ik ongesteld ga worden, ben echt niet te genieten :’).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174924898
Jammer Feyre..

Spannend klaproos! Ga je zaterdag testen?
pi_174926178
Heeft iemand ervaring met de ebay klackstar ovulatietesten? Ik had gisteren ochtend om 11 uur een knaltest mag vandaag om 6 uur nog steeds een tweede streep die donkerder is dan de test streep.
We maken het deze week om de dag gezellig dus kunnen mijn ei niet missen. Maar kan deze alsnog bijv vrijdag pas springen?
pi_174926723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de ebay klackstar ovulatietesten? Ik had gisteren ochtend om 11 uur een knaltest mag vandaag om 6 uur nog steeds een tweede streep die donkerder is dan de test streep.
We maken het deze week om de dag gezellig dus kunnen mijn ei niet missen. Maar kan deze alsnog bijv vrijdag pas springen?
Hij springt vanaf de piek binnen 24-36 uur geloof ik :) maar wij gaan meestal gewoon wat langer door Just in case O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174927750
Het is een aardige rot situatie ja en verdiend niet de schoonheidsprijs, zoals het ziekenhuis zelf toegaf :') Vanochtend test gedaan en Omo wit, maar ook nog geen teken voor aanstaande menstruatie vooralsnog. Dus nog klein sprankje hoop dat de test te vroeg was. Dag 28 vandaag, vorige maand op dag 26 ongesteld, maar heb ook weleens cyclussen van 30 dagen.

Spannend klaproos, klinkt veelbelovend!

Ah balen Feyre!

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:51 schreef Tink89 het volgende:
Da's dan wel weer het voordeel van niet drinken of meestal de bob zijn. Niemand vindt het raar als ik rijd of gewoon geen trek heb in een wijntje. Als het wel raak is, worden mensen dus niet meteen achterdochtig :D
+1 en lust geen wijn, is echt heel handig ^O^
pi_174928005
Wat vervelend Fuchsia... Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen krijgt een deze dagen.

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor onze eerste afspraak bij de gynaecoloog en meteen was het duidelijk daar. Ik heb PCOS. Dat verklaart meteen mijn enige menstruatie in 11 maanden.

Ik heb nu Primolut voorgeschreven gekregen om ongesteld te worden aan daarna begin ik met Clomid. Op dag 21 van mijn cyclus moet ik bloedprikken en een belafspraak plannen met de gynaecoloog.

Nu ga ik me maar eens inlezen in deze medicijnen en ik hoop dat we op deze manier kans maken.
pi_174929171
Fuchsia, wat ik me nog afvroeg:
De manier van handelen verdient niet de schoonheidsprijs, maar de conclusie is toch voornamelijk dat jij beter niet zwanger kunt worden. Waarom hoop je dan toch dat je zwanger bent? Ik bedoel, ik begrijp heus wel dat de wens heel groot is. Maar tegelijkertijd is het een stevig signaal: jouw gezondheid kan dit niet aan. Zet je dan je kinderwens vóór je eigen gezondheid of ben je het oneens met de conclusie?
Als je dat wilt delen, uiteraard :)

En zolang jij hoopt, hoop ik met je mee ^O^
pi_174931276
Dromertje, óók al PCOS. Wat lopen toch veel dames hier mee te kampen. :{

:*
:)
pi_174932340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Fuchsia, wat ik me nog afvroeg:
De manier van handelen verdient niet de schoonheidsprijs, maar de conclusie is toch voornamelijk dat jij beter niet zwanger kunt worden. Waarom hoop je dan toch dat je zwanger bent? Ik bedoel, ik begrijp heus wel dat de wens heel groot is. Maar tegelijkertijd is het een stevig signaal: jouw gezondheid kan dit niet aan. Zet je dan je kinderwens vóór je eigen gezondheid of ben je het oneens met de conclusie?
Als je dat wilt delen, uiteraard :)

En zolang jij hoopt, hoop ik met je mee ^O^
Ik ben het niet geheel eens met het ziekenhuis momenteel. Ik ga niet voor niks voor een second opinion. Het is misschien niet verstandig, maar ik ben al meer dan 3 jaar actief een zwangerschap aan het nastreven en passief al 10 jaar denk ik, dus de knop is niet zo makkelijk om eerlijk gezegd. Nu zwanger zijn is misschien een moeilijke route, maar dat wordt (en was) het sowieso wel. Het nieuws kwam trouwens ook pas na mijn eisprong, dus ook al had ik niet meer gewild, was er niks meer aan te doen.
pi_174932361
Dromertje, wat fijn dat er duidelijkheid is na al die maanden wachten! Hoop dat je cyclus nu snel op gang komt met de medicatie! :*
pi_174932737
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:17 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ik ben het niet geheel eens met het ziekenhuis momenteel. Ik ga niet voor niks voor een second opinion. Het is misschien niet verstandig, maar ik ben al meer dan 3 jaar actief een zwangerschap aan het nastreven en passief al 10 jaar denk ik, dus de knop is niet zo makkelijk om eerlijk gezegd. Nu zwanger zijn is misschien een moeilijke route, maar dat wordt (en was) het sowieso wel. Het nieuws kwam trouwens ook pas na mijn eisprong, dus ook al had ik niet meer gewild, was er niks meer aan te doen.
Ah zo :) Dan begrijp ik je overwegingen. En ik snap zeker dat je niet zomaar ineens die knop omzet!
pi_174932783
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:30 schreef Dromertje23 het volgende:
Wat vervelend Fuchsia... Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen krijgt een deze dagen.

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor onze eerste afspraak bij de gynaecoloog en meteen was het duidelijk daar. Ik heb PCOS. Dat verklaart meteen mijn enige menstruatie in 11 maanden.

Ik heb nu Primolut voorgeschreven gekregen om ongesteld te worden aan daarna begin ik met Clomid. Op dag 21 van mijn cyclus moet ik bloedprikken en een belafspraak plannen met de gynaecoloog.

Nu ga ik me maar eens inlezen in deze medicijnen en ik hoop dat we op deze manier kans maken.
Hè, jij ook al :{ Wel fijn dat je nu iets kunt ondernemen. Gaan ze ook monitoren met echo's?
pi_174933662
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft :*

Hier ga ik over drie weken alweer afscheid nemen: mijn app zegt dat de kans op zwangerschap hoog is :')
Was het maar zo gemakkelijk ;)
pi_174933839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:09 schreef Loj het volgende:
Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft :*

Hier ga ik over drie weken alweer afscheid nemen: mijn app zegt dat de kans op zwangerschap hoog is :')
Was het maar zo gemakkelijk ;)
Zegt de mijne ook steeds. Maar als ik mijn lijf moet geloven hang ik morgen toch echt weer de rode vlag uit..

Stomme app..naja ik vind momenteel alles stom :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174934155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:32 schreef Soof-87 het volgende:
Dromertje, óók al PCOS. Wat lopen toch veel dames hier mee te kampen. :{

:*
Jaa helaas.. en dan te bedenken dat maar 5 tot 10% van de vrouwen dit heeft.
pi_174934197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:35 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Hè, jij ook al :{ Wel fijn dat je nu iets kunt ondernemen. Gaan ze ook monitoren met echo's?
Nee op dit moment niet. Moet wel bloedprikken op dag 21 van mijn cyclus om te kijken of ik een eisprong heb gehad.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:00:36 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174935873
Ah balen dromertje, maar aan de andere kant weet je nu wel wat er aan de hand is en kun je er iets aan doen.

Mijn vruchtbare dagen beginnen morgen volgens de app, zusje komt zaterdagochtend en die brengen we zondagavond weer naar huis, eisprong is wrs ma/di.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174936047
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:36 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Jaa helaas.. en dan te bedenken dat maar 5 tot 10% van de vrouwen dit heeft.
Ik begreep dat het percentage veel hoger ligt, maar dat sommige vrouwen er nooit achter komen. Omdat ze toch binnen het jaar zwanger raken (dat kan namelijk toch zonder hulp!) of omdat ze geen kinderwens hebben uiteraard.
1 op de 3 ofzo is de schatting :o
pi_174936068
Loj, zou toch mooi zijn als het zo werkt. Dat ie ineens zou zeggen: u bent over vier maanden zwanger. Lekker overzichtelijk! Kun je nog drie cycli lang alcohol drinken, sushi eten en vakantie boeken ^O^
pi_174936201
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij springt vanaf de piek binnen 24-36 uur geloof ik :) maar wij gaan meestal gewoon wat langer door Just in case O-)
ik heb nu voor de derde keer een knaltest :') 48 sinds de eerste. Ik snap het niet meer. Of eigenlijk wel, ik ben gewoon raar. Bij de eerste kwamen we er ook achter dat ik raar en laat ovuleer :')
pi_174936257
Wat balen Dromertje :* Maar wel heel verklaarbaar... Wordt het zaad van je man ook wel getest?
Bij mij was het met behulp van clomid in de zesde ronde raak. En ik denk dat het zelfs eerder raak had kunnen zijn als ik wat beter met m’n ovulatietesten had gewerkt (langer doortesten). Heel veel succes!!
Dit, dat, alles.
pi_174936277
Knuffel voor fuchsia en dromertje :*

Spanning voor klaproosss :s) een derde leukerd? O+

Loj hopelijk heb jij dé tip voor dé app :D
pi_174936294
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik heb nu voor de derde keer een knaltest :') 48 sinds de eerste. Ik snap het niet meer. Of eigenlijk wel, ik ben gewoon raar. Bij de eerste kwamen we er ook achter dat ik raar en laat ovuleer :')
September had ik ook 3 knal dagen. Raar hé
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174936308
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:30 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik begreep dat het percentage veel hoger ligt, maar dat sommige vrouwen er nooit achter komen. Omdat ze toch binnen het jaar zwanger raken (dat kan namelijk toch zonder hulp!) of omdat ze geen kinderwens hebben uiteraard.
1 op de 3 ofzo is de schatting :o
Oh das idd een stuk meer :o Want hier in het topic lees je er best wel vaak over ja.

Gewoon de hele maand batsen; moet het vast een keer raak zijn toch :9 O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174937518
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:30 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik begreep dat het percentage veel hoger ligt, maar dat sommige vrouwen er nooit achter komen. Omdat ze toch binnen het jaar zwanger raken (dat kan namelijk toch zonder hulp!) of omdat ze geen kinderwens hebben uiteraard.
1 op de 3 ofzo is de schatting :o
Okee ja zou kunnen hoor ! Dat wist ik niet. Je hoort het ieder geval wel steeds vaker.
pi_174937548
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:52 schreef Philomijn het volgende:
Wat balen Dromertje :* Maar wel heel verklaarbaar... Wordt het zaad van je man ook wel getest?
Bij mij was het met behulp van clomid in de zesde ronde raak. En ik denk dat het zelfs eerder raak had kunnen zijn als ik wat beter met m’n ovulatietesten had gewerkt (langer doortesten). Heel veel succes!!
Ja dat gaan we ook laten doen. Moeten er nog even voor bellen naar de huisarts want via de huisarts is het een stuk goedkoper dan via het ziekenhuis.
Ik hoop dat het bij ons ook gaat lukken met clomid! Ga denk ook gebruik maken van ovulatie testen. Welke heb jij gebruikt ?
pi_174938499
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:52 schreef Philomijn het volgende:
Wat balen Dromertje :* Maar wel heel verklaarbaar... Wordt het zaad van je man ook wel getest?
Bij mij was het met behulp van clomid in de zesde ronde raak. En ik denk dat het zelfs eerder raak had kunnen zijn als ik wat beter met m’n ovulatietesten had gewerkt (langer doortesten). Heel veel succes!!
Had jij monitoring? Want bij mij zeggen ze op de echo's te kunnen zien wanneer wij het gezellig moeten maken..

Edit: maar dankzij jouw verhaal ga ik wel gewoon plassticks gebruiken!
pi_174939767
Ze hebben 1 cyclus gemonitord om te kijken of de eerste dosis genoeg was (50 mg, als dat niet afdoende is, gaan ze ophogen en weer volgen door echo’s).

Toen bleek dat 50 mg bij mij voor een eisprong zorgde mochten we daarna zelf zoals elk ander stel aan de slag. De gyn wuifde het gebruik van ovutesten een beetje weg maar als ik de latste cyclus niet door was blijven testen had ik m’n ei denk ik weer gemist en waren we nog veel langer bezig geweest.

Ik heb de ovutesten van klackstar van ebay gebruikt Dromertje.

PriemGirl, die opmerking over de hele maand batsen doet een beetje pijn. Je bedoelt het vast niet zo, maar als je een cyclus van bijv 140 dagen hebt is het niet echt leuk meer in de zin van “we neuken wel even elke dag” oid. Daarbij kan het ook zijn dat je niet eens een eisprong hebt.
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 13:05:14 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174940380
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:31 schreef Philomijn het volgende:
Ze hebben 1 cyclus gemonitord om te kijken of de eerste dosis genoeg was (50 mg, als dat niet afdoende is, gaan ze ophogen en weer volgen door echo’s).

Toen bleek dat 50 mg bij mij voor een eisprong zorgde mochten we daarna zelf zoals elk ander stel aan de slag. De gyn wuifde het gebruik van ovutesten een beetje weg maar als ik de latste cyclus niet door was blijven testen had ik m’n ei denk ik weer gemist en waren we nog veel langer bezig geweest.

Ik heb de ovutesten van klackstar van ebay gebruikt Dromertje.

PriemGirl, die opmerking over de hele maand batsen doet een beetje pijn. Je bedoelt het vast niet zo, maar als je een cyclus van bijv 140 dagen hebt is het niet echt leuk meer in de zin van “we neuken wel even elke dag” oid. Daarbij kan het ook zijn dat je niet eens een eisprong hebt.
PriemGirl bedoelt het vast niet verkeerd maar ik interpreteer het precies zo :@ juist met pcos heb je die luxe niet.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 8 november 2017 @ 13:25:32 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174940779
Ik las haar post als antwoord op de driedagenknaltest van ThinkPink en niet als algemene opmerking, maar ik kan me wel voorstellen dat hij bij jullie wat anders aankomt :*

Ik heb het deze week ineens moeilijk met het gevoel dat ik een deadline heb..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 8 november 2017 @ 13:29:01 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174940829
Mijn zus heeft pcos en is al bijna vier! jaar bezig om zwanger te worden. De protocollen zijn niet je vriend als je het hebt. Zus begon eerst met pillen, dan met spuiten, dan met iui niet gestimuleerd en dan iui wel gestimuleerd. Paar keer een cyste ertussen en hup je bent zo jaren verder. Het helpt ook niet dat ze bij een streekziekenhuis lopen, ik vind ze weinig doortastend. Zo lang doorworstelen is toch onmenselijk. Binnenkort gaan ze met ivf beginnen. Maar ik begreep al wel dat ze er inmiddels zo ontzettend doorheen zitten. Hopelijk kunnen ze het nog even opbrengen. Je bent in feite nog `beter' af wanneer je bv geen eileiders hebt of slecht zaad, want dan is de behandeling meteen duidelijk. Pcos is zo onvoorspelbaar. Succes iedereen!
pi_174940904
Ik snap dat voor de lang-proberende/mensen met pcos e.d. dat het allemaal niet zo makkelijk gaat en natuurlijk bedoelde ik dat niet zo.

De opmerking was namelijk ook meer voor mezelf; de net-proberende (of hoe moet ik het noemen) die nog - net als ik - lekker in de fase zitten van 'yay onbeschermd batsen en hopelijk is het gauw raak'. Ik weet namelijk ook niet of ik een eisprong heb. Ik doe namelijk niet aan testen (en zo te horen ben ik zowat de enige hier, maar dat maakt niet uit; toch?) maar ik mag hopen dat ik hier ook gewoon lekker mag posten dat ik er (vooral nu we er bewust voor kiezen) nu nog meer plezier in heb en ik hoop dit gevoel nog even vast te houden en me hier niet meteen schuldig over hoef te voelen.

En ik vind het zeker wel sneu voor iedereen die al lang probeert en het niet van een leien dakje gaat.. Ik kan me ook echt niet inbeelden hoe (vreselijk) het moet voelen.. want niks lijkt me erger dan een enorme wens hebben en dat het niet zomaar lukt. En ja m'n hart breekt ook bij mensen in mijn omgeving waar het zoveel problemen geeft en ik wens ze niks anders toe dan ook zwanger te mogen worden. Maar hier is ook het andere topic voor dacht ik... Ik kan me voorstellen dat je daar wat meer steun hebt aan elkaar.

Dus sorry dan voor diegene waar het even verkeerd aan kwam.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 8 november 2017 @ 13:43:55 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174941046
Ik zie nu dat ik in het tweede streepje zit.. Past beter in het azwnzmg denk ik!
  woensdag 8 november 2017 @ 13:50:51 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_174941163
Het ging ook niet om mensen met pcos of vruchtbaarheidsproblemen. Dit is WOHTS en probeer nou eens niet alles zo op jezelf te betrekken. Er zijn zelden opmerkingen die op IEDEREEN van toepassing zijn.
disclaimer
pi_174941258
quote:
2s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap dat voor de lang-proberende/mensen met pcos e.d. dat het allemaal niet zo makkelijk gaat en natuurlijk bedoelde ik dat niet zo.

De opmerking was namelijk ook meer voor mezelf; de net-proberende (of hoe moet ik het noemen) die nog - net als ik - lekker in de fase zitten van 'yay onbeschermd batsen en hopelijk is het gauw raak'. Ik weet namelijk ook niet of ik een eisprong heb. Ik doe namelijk niet aan testen (en zo te horen ben ik zowat de enige hier, maar dat maakt niet uit; toch?) maar ik mag hopen dat ik hier ook gewoon lekker mag posten dat ik er (vooral nu we er bewust voor kiezen) nu nog meer plezier in heb en ik hoop dit gevoel nog even vast te houden en me hier niet meteen schuldig over hoef te voelen.

En ik vind het zeker wel sneu voor iedereen die al lang probeert en het niet van een leien dakje gaat.. Ik kan me ook echt niet inbeelden hoe (vreselijk) het moet voelen.. want niks lijkt me erger dan een enorme wens hebben en dat het niet zomaar lukt. En ja m'n hart breekt ook bij mensen in mijn omgeving waar het zoveel problemen geeft en ik wens ze niks anders toe dan ook zwanger te mogen worden. Maar hier is ook het andere topic voor dacht ik... Ik kan me voorstellen dat je daar wat meer steun hebt aan elkaar.

Dus sorry dan voor diegene waar het even verkeerd aan kwam.
Geniet vooral van die langlevedelolbats periode. Voelde de 1e periode puberaal ongehoorzaam zonder pil.
S. 2014
J. 2016
pi_174941295
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Geniet vooral van die langlevedelolbats periode. Voelde de 1e periode puberaal ongehoorzaam zonder pil.
O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174941355
Priemgirl; ik gebruik ook geen ovulatietesten hoor, dus je bent niet de enige!
  woensdag 8 november 2017 @ 14:03:48 #182
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174941375
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Geniet vooral van die langlevedelolbats periode. Voelde de 1e periode puberaal ongehoorzaam zonder pil.
Herkenbaar! O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174941378
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:31 schreef Philomijn het volgende:
Ze hebben 1 cyclus gemonitord om te kijken of de eerste dosis genoeg was (50 mg, als dat niet afdoende is, gaan ze ophogen en weer volgen door echo’s).

Toen bleek dat 50 mg bij mij voor een eisprong zorgde mochten we daarna zelf zoals elk ander stel aan de slag. De gyn wuifde het gebruik van ovutesten een beetje weg maar als ik de latste cyclus niet door was blijven testen had ik m’n ei denk ik weer gemist en waren we nog veel langer bezig geweest.

Ik heb de ovutesten van klackstar van ebay gebruikt Dromertje.

PriemGirl, die opmerking over de hele maand batsen doet een beetje pijn. Je bedoelt het vast niet zo, maar als je een cyclus van bijv 140 dagen hebt is het niet echt leuk meer in de zin van “we neuken wel even elke dag” oid. Daarbij kan het ook zijn dat je niet eens een eisprong hebt.
In wohts is het toch nog juist dat je vooral mag dromen en geen weet het van eventuele tegenslagen? En als je net gaat wohtsen dan is onbeperkt batsen ook gewoon nog heel tof en leuk en klef.

Voor alle vruchtbaarheids problemen is azwbnzmg toch? :@
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 14:10:06 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174941464
Het was in reactie op B.ertha die pcos heeft dus ik snap wel dat Philo het zo opvatte.

Ik vind het altijd zo vreemd dat alles hier gezegd mag worden maar dat wanneer iets verkeerd valt je dat eigenlijk niet mag zeggen. Voor beiden zou toch gewoon ruimte moeten zijn?

Priem ik ben ook pas na een half jaar begonnen met ovulatietesten. Eerst inderdaad lekker zelf proberen :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174941556
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Geniet vooral van die langlevedelolbats periode. Voelde de 1e periode puberaal ongehoorzaam zonder pil.
de meesten in het andere topic zullen het daar ook wel over eens zijn.

dat is ook iets waar ik het tijdens het rammelen met meerdere mensen over heb gehad. gaan we direct de medische molen in of proberen we het eerst zelf en zien daarna wel of die periode misschien nutteloos was? Eerst waren we van mening dat we liever direct wilden weten maar vrijwel iedereen in de medische molen zei probeer het eerst zelf (mits je de tijd hebt) want die eerste periode is zo leuk.
Ik weet natuurlijk niet hoe het had gevoelt als alles anders was gelopen maar de eerste maanden zijn behalve spannend ook zeker leuk O+ O-)
  woensdag 8 november 2017 @ 14:19:13 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_174941598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:10 schreef MaJo het volgende:
Het was in reactie op B.ertha die pcos heeft dus ik snap wel dat Philo het zo opvatte.

Ik vind het altijd zo vreemd dat alles hier gezegd mag worden maar dat wanneer iets verkeerd valt je dat eigenlijk niet mag zeggen. Voor beiden zou toch gewoon ruimte moeten zijn?

Priem ik ben ook pas na een half jaar begonnen met ovulatietesten. Eerst inderdaad lekker zelf proberen :9
je mag alles zeggen. Maar ik ga in het topic voor mensen bij wie het allemaal niét zo makkelijk lukt ook niet roepen dat je gewoon wat vaker moet neuken.
Het zou júist in dit topic wat laagdrempeliger moeten zijn en niet continu je woorden op een gouden schaaltje moeten leggen.
Maar dat zijn gewoon mijn 2 centen he.
disclaimer
pi_174941735
Oh het was ook niet mijn bedoeling om een hele shizzle aan te wakkeren :D Maar omdat PriemGirl B.ertha quootte leek het alsof het een advies aan haar was, snapt u mijn verwarring? :) :7

Verder zou ik zeeeeeker de hele maand batsen want feest. Ook als je PCOS hebt hahaha. :9
Dit, dat, alles.
pi_174941758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:02 schreef silliegirl het volgende:
Priemgirl; ik gebruik ook geen ovulatietesten hoor, dus je bent niet de enige!
:D Cool O+

quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:26 schreef Philomijn het volgende:
Oh het was ook niet mijn bedoeling om een hele shizzle aan te wakkeren :D Maar omdat PriemGirl B.ertha quootte leek het alsof het een advies aan haar was, snapt u mijn verwarring? :) :7
Euh nee puur dat ik het idd wel vaker lees hier op fok/oud. Batsen was een aparte opmerking n.a.v. de volgende posts met knaltests e.d. (en dus ook voor mezelf) :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174941770
Ik gebruik ovutestesten omdat ik na de bevalling een hyperactieve bekkenbodem heb en dat nogal pijn oplevert. Wordt aan gewerkt maar de hele maand batsen wordt 'm niet hier..
Er blijkt echter niets te zijn veranderd qua cyclus en vruchtbare periode dus deze maand was eenmalig met testen :s)
pi_174941784
Ik snap ‘m (nu) ;)
Dit, dat, alles.
  woensdag 8 november 2017 @ 14:32:43 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174941852
Ik gebruik ze om mijn cyclus te gaan snappen na 12 jaar pil en mirena. Als hij nu precies 28 dagen is (vorige keer 21 tussen verwijderen spiraal en menstruatie, maar wel een lutale fase van precies 14), ga ik die testen ook niet opnieuw bestellen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174941875
Oja ook echt niks mis met ovu-testen he ! Ik snap voor sommigen zeker wel de keuze om wél meteen te testen; maar ik heb niks *afkloppen* qua lichaamskwaaltjes en ga er daarom maar even vanuit dat ik een stabiel lichaam heb euh... naja.. haha wie weet! En we het lekker nog op de gok proberen :+

En hier staat ook gewoon 4 december al in mijn agenda om te gaan testen indien geen menstruatie; dus het niet bewust mee bezig zijn; is stiekem toch wel een beetje mee bezig zijn ;)

Goed O+ Of we even 2 streepjes willen plassen gauw; that would be great :7 *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174941899
Je kan wel een LH piek hebben maar dat wil nog niet zeggen dat je een eisprong hebt toch?

Ik hoop dat ik snel ongesteld ga worden. Want ik loop heel de dag tegen het randje aan om niet te janken. Echt vreselijk.

Ja of niet natuurlijk en dan morgen gewoon een knaller van een test maar dat geloof ik niet meer zo voor deze maand.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174942055
Helpt het nog als ik (als gequote persoon) echt totaal niet beledigd was? Ik dacht vooral "wacht maar als het wat langer duurt" :')
pi_174942305
Het lijkt mij echt vreselijk kut als je om wat voor reden dan ook minder makkelijk zwanger kan raken. En ik hoop dat ik daar nog even niet of nog lieve helemaal niet aan hoef te denken. Al schiet het weleens door mijn hoofd.

Maar is het juist daarom niet fijn dat we het hier gewoon lekker over het erop los batsen kunnen hebben? En in het andere topic niet zodat we elkaar ook niet onbedoeld voor het hoofd kunnen stoten. Want dat zou echt super jammer zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174944049
Batsen O+
pi_174944206
Ben benieuwd of ik vanavond of vannacht nog ongesteld ga worden. Anders morgen testen :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174944854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:16 schreef Elleska het volgende:

[..]

de meesten in het andere topic zullen het daar ook wel over eens zijn.

dat is ook iets waar ik het tijdens het rammelen met meerdere mensen over heb gehad. gaan we direct de medische molen in of proberen we het eerst zelf en zien daarna wel of die periode misschien nutteloos was? Eerst waren we van mening dat we liever direct wilden weten maar vrijwel iedereen in de medische molen zei probeer het eerst zelf (mits je de tijd hebt) want die eerste periode is zo leuk.
Ik weet natuurlijk niet hoe het had gevoelt als alles anders was gelopen maar de eerste maanden zijn behalve spannend ook zeker leuk O+ O-)
Zo hoop ik ook dat het ons gewoon gaat lukken. Ja, 1 eierstok met pco maar dat hoeft een zwangerschap niet in de weg te staan. Aangezien ik dat al ruim 5 jaar weet is het ook wat minder beladen.
Als het volgend jaar augustus nog niet raak is dan maar eens verder kijken.

Anyway, vrijdag nod. 8-) En de zon scheen vandaag lekker en de Etna was tof. En koud. En sneeuw. Morgen weer richting de kust, 20+ graden O+
pi_174945054
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:33 schreef Camac het volgende:

[..]

Zo hoop ik ook dat het ons gewoon gaat lukken. Ja, 1 eierstok met pco maar dat hoeft een zwangerschap niet in de weg te staan. Aangezien ik dat al ruim 5 jaar weet is het ook wat minder beladen.
Als het volgend jaar augustus nog niet raak is dan maar eens verder kijken.

Anyway, vrijdag nod. 8-) En de zon scheen vandaag lekker en de Etna was tof. En koud. En sneeuw. Morgen weer richting de kust, 20+ graden O+
Oh 20 graden heerlijk. Maar sneeuw is ook O+ veel plezier nog.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174945428
Kan mijn spoiler worden aangepast ?:

We gaan voor ons eerste kindje. Sinds januari 2017 ben ik gestopt met de pil en 7 november 2017 is pcos vastgesteld.
  woensdag 8 november 2017 @ 18:19:48 #201
208890 June.
Seriously?
pi_174945598
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je kan wel een LH piek hebben maar dat wil nog niet zeggen dat je een eisprong hebt toch?

Ik hoop dat ik snel ongesteld ga worden. Want ik loop heel de dag tegen het randje aan om niet te janken. Echt vreselijk.

Ja of niet natuurlijk en dan morgen gewoon een knaller van een test maar dat geloof ik niet meer zo voor deze maand.
Ja dat kan, maar als je een regelmatige cyclus hebt kun je er wel vanuit gaan dat je een bijna altijd een eisprong hebt.

En think pinkk spannend! Voel je iets bijzonders? Hier komende dagen ook weer aan de slag ~O> Tenminste, dat denk ik. Vorige cyclus was ineens kort, dus we'll see.

En terugkomend op Fuchsia, wat klote. Ze zullen er vast goede redenen voor gehad hebben, maar iets eerder vertellen was wel fijn geweest.. Komende dagen dus nog spannend, nog steeds geen bloed?
Shine bright like a diamond.
pi_174945608
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:06 schreef Dromertje23 het volgende:
Kan mijn spoiler worden aangepast ?:

We gaan voor ons eerste kindje. Sinds januari 2017 ben ik gestopt met de pil en 7 november 2017 is pcos vastgesteld.
SQ of een ander modje willen jullie dit doen, ik mag niet meer editten :*
pi_174945792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:19 schreef June. het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar als je een regelmatige cyclus hebt kun je er wel vanuit gaan dat je een bijna altijd een eisprong hebt.

En think pinkk spannend! Voel je iets bijzonders? Hier komende dagen ook weer aan de slag ~O> Tenminste, dat denk ik. Vorige cyclus was ineens kort, dus we'll see.

En terugkomend op Fuchsia, wat klote. Ze zullen er vast goede redenen voor gehad hebben, maar iets eerder vertellen was wel fijn geweest.. Komende dagen dus nog spannend, nog steeds geen bloed?
Enige wat ik voel is dat ik ongesteld moet worden. Buikpijn, rugpijn hele hatseflats haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 08-11-2017 18:49:07 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174946056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of ik vanavond of vannacht nog ongesteld ga worden. Anders morgen testen :o
Spannend!!

Ik baal hier zo erg. Vandaag meerdere huilbuien gehad. Verlies nog steeds bloed en bloedstolsels. De miskraam valt me zwaar. Het valt me zwaar dat meneer steeds in buitenland is en ik dus niet aan zwangerschap kan beginnen. Dat samen werd me teveel en dus meerdere malen gejankt.
pi_174946083
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Spannend!!

Ik baal hier zo erg. Vandaag meerdere huilbuien gehad. Verlies nog steeds bloed en bloedstolsels. De miskraam valt me zwaar. Het valt me zwaar dat meneer steeds in buitenland is en ik dus niet aan zwangerschap kan beginnen. Dat samen werd me teveel en dus meerdere malen gejankt.
Heb je een idee van wanneer hij vaker thuis gaat zijn? Als je er een beetje zicht op hebt wanneer de situatie verandert voel je je wellicht beter?
pi_174946180
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Heb je een idee van wanneer hij vaker thuis gaat zijn? Als je er een beetje zicht op hebt wanneer de situatie verandert voel je je wellicht beter?
Geen zicht op momenteel. En ik weet sowieso niet wanneer mijn eisprong nu is vanwege de miskraam. Baal echt, maar goed de huilbuien zullen ook wel komen door de hormonen nog. 14 november afspraak bij de gynaecoloog, hoop dat m'n baarmoeder schoon is en ik niet alsnog ene curretage moet. Vraag me trouwens af of ze met de inwendige echo kan zien hoe mijn cyclus is?
pi_174946552
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geen zicht op momenteel. En ik weet sowieso niet wanneer mijn eisprong nu is vanwege de miskraam. Baal echt, maar goed de huilbuien zullen ook wel komen door de hormonen nog. 14 november afspraak bij de gynaecoloog, hoop dat m'n baarmoeder schoon is en ik niet alsnog ene curretage moet. Vraag me trouwens af of ze met de inwendige echo kan zien hoe mijn cyclus is?
Volgens mij kijken ze dan onder meer naar de dikte van het baarmoederslijmvlies en naar de follikels in je eierstokken. Vroeg in de cyclus is het slijmvlies dun en zijn de follikels nog klein, dan laat een eisprong dus nog op zich wachten. Maar na een mk is dat misschien wat ingewikkelder?
pi_174947030
Ik heb de spoiler van dromertje aangepast
pi_174947296
Dromertje wat rot dat er PCOS geconstateerd is bij je :*. Maar fijn dat je in elk geval een diagnose hebt en gericht behandelplan nu. Hopelijk komen de streepjes daardoor snel!

Dames met NOD in aantocht spann0nd!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174947373
Dromertje wat rot van de PCOS. Hopelijk helpt een behandeling snel zodat je snel twee streepjes mag plassen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174952018
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:10 schreef Jentin het volgende:

[..]

Volgens mij kijken ze dan onder meer naar de dikte van het baarmoederslijmvlies en naar de follikels in je eierstokken. Vroeg in de cyclus is het slijmvlies dun en zijn de follikels nog klein, dan laat een eisprong dus nog op zich wachten. Maar na een mk is dat misschien wat ingewikkelder?
Ja, ik zal het volgende week eens vragen. Vragen kan altijd en ik hoop dat ze dan wat kan zien.
pi_174953930
Test was negatief. Dan nu graag die rode vlag...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174954469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Test was negatief. Dan nu graag die rode vlag...
Wat jammer 😞
Hopelijk zet het nu dan snel door...
pi_174954543
Jammer TP..
:*
pi_174954698
ook echt net ongesteld geworden.. Mijn lichaam heeft trolololol
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174954746
Blijft niet leuk TP..! Kerststrepen dan maar!!
pi_174954765
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:04 schreef noa11 het volgende:
Blijft niet leuk TP..! Kerststrepen dan maar!!
Eerst nog sinterklaas strepen hoor. Ik vind een augustus baby ook wel heel leuk haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 november 2017 @ 09:25:40 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174955002
Balen Think, ik duim voor sinterklaasstrepen voor jou en Texelstrepen voor mij. En anders kerststrepen voor ons allebei.

Al zou ik misschien liever niet in de hoogzomer hoogzwanger zijn, maar na al deze maanden wachten interesseert me dat helemaal niks meer :N
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174955005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:25 schreef Tink89 het volgende:
Balen Think, ik duim voor sinterklaasstrepen voor jou en Texelstrepen voor mij. En anders kerststrepen voor ons allebei.

Al zou ik misschien liever niet in de hoogzomer hoogzwanger zijn, maar na al deze maanden wachten interesseert me dat helemaal niks meer :N
Ik ga alleen december als uitgerekende maand overslaan :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 november 2017 @ 10:31:53 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174955836
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga alleen december als uitgerekende maand overslaan :)
Echt? Waarom dan?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174955878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Echt? Waarom dan?
Een vriendin van mij is 4 december jarig. Die baalde daar als kind echt van. En ik snap dat ergens ook wel met sinterklaas en kerst enzo. Het lijkt mij als kind namelijk ook helemaal niet leuk.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 november 2017 @ 10:39:14 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_174955958
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is 4 december jarig. Die baalde daar als kind echt van. En ik snap dat ergens ook wel met sinterklaas en kerst enzo. Het lijkt mij als kind namelijk ook helemaal niet leuk.
het alternatief is nooit bestaan hebben. Dus ach, wat is nou een datum ;)
disclaimer
pi_174955974
Nou, dat idd! Wat maakt die datum nou uit joh :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174955976
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is 4 december jarig. Die baalde daar als kind echt van. En ik snap dat ergens ook wel met sinterklaas en kerst enzo. Het lijkt mij als kind namelijk ook helemaal niet leuk.
Even een tegengeluid:
Ik ben tussen kerst en oud & nieuw jarig en mijn man midden in de zomervakantie. Hij vindt zijn verjaardag echt minder tof (allemaal mensen die nooit komen ivm vakantie) dan ik de mijne.
Dus.. Hoeft niet altijd zo te zijn. Maar wacht je dan ook 3 maanden? Want jan geeft ook risico van bevallen in december en eind nov kan ook altijd nog Sinterklaas worden ;)
pi_174955995
Het is maar een verjaardag.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 9 november 2017 @ 10:42:11 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_174956007
En mijn schoonzus is op eerste kerstdag jarig en moppert altijd dat niemand komt. Maar stiekem is het op haar verjaardag altijd véél drukker dan op mijn normale septemberverjaardag :P
disclaimer
pi_174956040
Mja mijn gedachten zijn misschien wel gekleurd door die vriendin. Maarja zal wel zien.

Ik persoonlijk vind augustus wel een leuke maand om geboren te worden eigenlijk
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174956041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn schoonzus is op eerste kerstdag jarig en moppert altijd dat niemand komt. Maar stiekem is het op haar verjaardag altijd véél drukker dan op mijn normale septemberverjaardag :P
September verjaardag boks
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 november 2017 @ 10:47:51 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174956096
Mij lijkt in de zomervakantie helemaal niks (al kun je dan wel leuke tuinfeestjes geven). Ik ben met mijn verjaardag in februari eigenlijk best blij. Als tiener vierde ik het tijdens carnaval en nu meestal ervoor en of erna. Enige nadeel is dat mensen vaak niet komen ivm optocht of kinderoptocht. Maar ach, die komen dan maar niet.

Hoe dan ook: ik wil het liefst gewoon zo snel mogelijk een baby. Op welke datum hij of zij dan ook geboren wordt :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174956702
Ik kan m'n verjaardag ook nooit vieren (24 december) omdat iedereen druk is met kerst.. Week er voor heb ik nog wel eens geprobeerd maar dat resulteerde in heel veel afmeldingen dus daar voelde ik me alleen maar rottiger door :') Dus ik heb het maar opgegeven.
Aan de andere kant ben ik wel altijd met mijn hele familie samen (want wij vieren kerst op 24 december) en als kind voelde ik me dan wel altijd heel populair met alle neefjes en nichtjes die dan ook langs kwamen en mij nog even apart een gelukkig verjaardag wensten O-)

Ah idd het is maar een datum. Zolang ik maar een vet cadeau krijg van mijn vriend mouwhahaha }) *) :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174956898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Even een tegengeluid:
Ik ben tussen kerst en oud & nieuw jarig en mijn man midden in de zomervakantie. Hij vindt zijn verjaardag echt minder tof (allemaal mensen die nooit komen ivm vakantie) dan ik de mijne.
Dus.. Hoeft niet altijd zo te zijn. Maar wacht je dan ook 3 maanden? Want jan geeft ook risico van bevallen in december en eind nov kan ook altijd nog Sinterklaas worden ;)
Precies dat! Of je krijgt een prematuurtje :+

Ik ben precies midden in de bouwvak jarig. Bij mij kwam nooit iemand en mijn kinderfeestje was vaak ver voor of na de echte verjaardag. Mijn vriend is op kerstavond jarig, hij viert het gewoon niet. Mijn broer op 2e kerstdag en dat werd gewoon prima bezocht. Ik ken sinterklaaskindjes en nieuwjaarsdagkindjes en ze zijn allemaal niet tevreden.

Ik zou me er lekker niks van aantrekken.
pi_174956917
Overigens mik ik zelf op een septemberbaby. Nog steeds niet zwanger dus ik ga gewoon gelijk krijgen over januari *O*
pi_174957173
Oja ik vergat de Sint streepjes!! Net zo leuk als kerst uiteraard!!
pi_174957327
Toen ik voor mijn dochter aan het proberen werd, mikte ik echt heel doelbewust op een uitgerekende datum in mei. Dat leek me zo'n mooie perfecte maand!
Het lukte, maar helaas ging ik overtijd en beviel op 4 juni, maar dat vond ik ook een prachtmaand.

Ik dacht hetzelfde kunstje nog wel een keer te flikken. Naief he? :') :@
  donderdag 9 november 2017 @ 12:03:07 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174957392
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja mijn gedachten zijn misschien wel gekleurd door die vriendin. Maarja zal wel zien.

Ik persoonlijk vind augustus wel een leuke maand om geboren te worden eigenlijk
Mijn zusje is van augustus en dat is later weer vervelend met een kinderfeestje of trakteren zei ze.. je voelt je dan totaal niet jarig op school. Dus voor elke maand is wel iets te verzinnen.
Ik ben van December, precies tussen sint en kerst in en heb het nooit erg gevonden al die bergen aan cadeaus. :D

Mijn dochter is van Oktober en altijd precies in het eerste weekend van de herfstvakantie jarig en dat is gewoon ideaal gemikt natuurlijk :P
En nu ik zo nadenk... ben dit keer uitgerekend in de Mei vakantie :')

Maar nu ga ik weer, ik hoor hier helemaal niet :D
pi_174957453
Als ik het zo lees kan ik beter geen kinderen nemen want iedere maand is kut _O-

Ik ben zelf van eind september en vond dat altijd wel fijn. Meestal ook prima weer buiten enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174957861
Mijn dochter is midden in de zomervakantie jarig en dat betekent geen verjaardagen op school en tzt feestjes na de vakantie... pas over een paar jaar kan ik je vertellen hoe ze dat vind. Mijn zoontje is in of rond de herfstvakantie jarig..
S. 2014
J. 2016
pi_174958493
Augustus, september, en oktober zijn weer lastig met het onderwijs en het verlengd kleuteren/over gaan/jonge leerlingen enz enz.. Kortom: het is ook nooit goed :p
Maar iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt en als je de luxe hebt dat je kan plannen: lekker doen toch ;) Zoals hier al eerder besproken moet je nog lekker genieten van het proberen en alle glitters, hartjes, toeters en bellen er omheen ;)
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 12:58:51 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174958584
Al beval ik op 1 januari, maakt me echt niets uit :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174958648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Test was negatief. Dan nu graag die rode vlag...
Verdomme. :{
:)
pi_174958652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ook echt net ongesteld geworden.. Mijn lichaam heeft trolololol
:(
:)
pi_174958684
Mijn God.

Wat boeit het nou wanneer je eventueel bevalt? Tering zeg.

Ook al beval ik op 29 februari, dat zou me nog aan de kont roesten.
:)
pi_174958753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:04 schreef Soof-87 het volgende:
Mijn God.

Wat boeit het nou wanneer je eventueel bevalt? Tering zeg.

Ook al beval ik op 29 februari, dat zou me nog aan de kont roesten.
Dat moet je toch ook lekker zelf weten. De discussie begon ermee dat ik twijfelde over december vanwege een vriendin van mij die dat altijd heel rot heeft gevonden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174958766
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn dochter is midden in de zomervakantie jarig en dat betekent geen verjaardagen op school en tzt feestjes na de vakantie... pas over een paar jaar kan ik je vertellen hoe ze dat vind. Mijn zoontje is in of rond de herfstvakantie jarig..
Verjaardag in/rond de zomer is trakteren in de laatste schoolweken, feestjes lekker buiten omdat mooi weer, bbq-en met vrienden als je wat ouder bent en vooral mooie lange zonnige avonden O+ ik heb er nooit een probleem mee gehad.
pi_174958768
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat moet je toch ook lekker zelf weten. De discussie begon ermee dat ik twijfelde over december vanwege een vriendin van mij die dat altijd heel rot heeft gevonden.
Zeker moet je het zelf weten.

Ik vind het echter een achterlijke denkwijze. :)
:)
pi_174958772
Sfeertje wordt er wel echt leuker op hier de laatste tijd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174958782
mag er in dit topic dan helemaal niets meer worden besproken?
waarom niet gewoon blij zijn voor anderen dat zij de 'luxe' hebben dat ze maanden kunnen/willen overslaan?

wij hebben ook bewust gewacht met starten totdat een mogelijke UD in december voorbij was omdat die maand al zo vol zit met feestdagen en verjaardagen. als we een jaar bezig waren geweest was dat een ander verhaal geweest maar bij de start hadden we die luxe nog.
pi_174958787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sfeertje wordt er wel echt leuker op hier de laatste tijd.
Een discussie of meningsverschil heeft niks met de sfeer te maken.
:)
pi_174958801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:09 schreef Elleska het volgende:
mag er in dit topic dan helemaal niets meer worden besproken?

Waar baseer je dat dan op?
:)
pi_174958815
op jou posten met: "mijn god" "tering" "aan de kont roesten" "achterlijk"
pi_174958825
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:12 schreef Elleska het volgende:
op jou posten met: "mijn god" "tering" "aan de kont roesten" "achterlijk"
Dit.. Discussie of meningsverschil helemaal prima hoor. Maar dat kan ook een beetje normaal.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174958881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:12 schreef Elleska het volgende:
op jou posten met: "mijn god" "tering" "aan de kont roesten" "achterlijk"
Ja plat hè.

Heerlijk.
:)
pi_174958888
Het zou me aan de billen roesten.
:)
pi_174958907
En tinkk-pinkk :* stomme rode derrie -O-.
pi_174958913
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:17 schreef Camac het volgende:
En tinkk-pinkk :* stomme rode derrie -O-.
Jij morgen gewoon streepjes plassen hé
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 9 november 2017 @ 13:34:10 #256
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174959221
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:16 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja plat hè.

Heerlijk.
Niet plat, gewoon kampertokkie en onaardig.
pi_174959794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:34 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Niet plat, gewoon kampertokkie en onaardig.
:D
:)
pi_174960013
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jij morgen gewoon streepjes plassen hé
Ik heb vannacht gedroomd over 30 positieve zwangerschapstesten ( :') ) maar ik vind het stom om zonder jou door te moeten :*
pi_174960068
quote:
17s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:27 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik heb vannacht gedroomd over 30 positieve zwangerschapstesten ( :') ) maar ik vind het stom om zonder jou door te moeten :*
30 testen maar ja :+ ik vind het ook stom hoor maarja wat moet dat moet. En jouw strepen zijn beter dan geen strepen toch :)

Ik had afgelopen maand ook over hele zachte baby slofjes gedroomd enzo. Was echt super teleurstellend de volgende ochtend _O-

Hoe smaakt de wijn en kaas?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174960800
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

30 testen maar ja :+ ik vind het ook stom hoor maarja wat moet dat moet. En jouw strepen zijn beter dan geen strepen toch :)

Ik had afgelopen maand ook over hele zachte baby slofjes gedroomd enzo. Was echt super teleurstellend de volgende ochtend _O-

Hoe smaakt de wijn en kaas?
Ja 30 maar :') Weet je hoeveel strepen dat zijn!

En inderdaad, 1 set strepen is beter dan geen. Maar het is leuker om tegelijk te knallen ;)

Wijn en kaas is heerlijk. Zit nu aan zo'n idiote 5gangenlunch. Ik explodeer zo nog.
pi_174960995
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:07 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja 30 maar :') Weet je hoeveel strepen dat zijn!

En inderdaad, 1 set strepen is beter dan geen. Maar het is leuker om tegelijk te knallen ;)

Wijn en kaas is heerlijk. Zit nu aan zo'n idiote 5gangenlunch. Ik explodeer zo nog.
60 strepen :+

Maak me maar jaloers met je 5 gangen lunch..

Ben benieuwd morgen zal voor je duimen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174961181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

60 strepen :+

Maak me maar jaloers met je 5 gangen lunch..

Ben benieuwd morgen zal voor je duimen.
Het is hier 20+ graden. Zal ik je daarmee jaloers maken? :P
pi_174961397
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:25 schreef Camac het volgende:

[..]

Het is hier 20+ graden. Zal ik je daarmee jaloers maken? :P
Welja kan er ook nog wel bij. Nog leuke dingen voor de boeg daar?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174961424
Ik duim ook voor je camac!
pi_174962080
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welja kan er ook nog wel bij. Nog leuke dingen voor de boeg daar?
Hahaha. We hebben gisteren de Etna bewonderd, morgen nog naar een schattig plaatsje en zaterdag weer naar huis.

Dankje MLB :* Hoe gaat het bij jou?
  donderdag 9 november 2017 @ 16:12:22 #266
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174962234
Camac, ik duim ook mee.

Hier begint de vruchtbare vijfdaagse vandaag en man is over een uurtje thuis })
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174962446
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:03 schreef Camac het volgende:

[..]

Hahaha. We hebben gisteren de Etna bewonderd, morgen nog naar een schattig plaatsje en zaterdag weer naar huis.

Dankje MLB :* Hoe gaat het bij jou?
De etna lijkt mij prachtig. Veel plezier nog en geniet er nog even van. En laat even wat weten als je die twee strepen geplast hebt. ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174962457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:12 schreef Tink89 het volgende:
Camac, ik duim ook mee.

Hier begint de vruchtbare vijfdaagse vandaag en man is over een uurtje thuis })
Als dat niet gezellig wordt :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174963265
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:17 schreef Camac het volgende:
En tinkk-pinkk :* stomme rode derrie -O-.
ik las serieus rode derriere. Vond het wel een creatieve bewoording voor reet roesten :D

Ik ga straks even tijd maken achter de laptop, bijlees posts op mobiel is niet te doen :')
pi_174963424
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik las serieus rode derriere. Vond het wel een creatieve bewoording voor reet roesten :D

Ik ga straks even tijd maken achter de laptop, bijlees posts op mobiel is niet te doen :')
Hahaha ja dat kan natuurlijk ook nog _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174964714
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik las serieus rode derriere. Vond het wel een creatieve bewoording voor reet roesten :D

Ik ga straks even tijd maken achter de laptop, bijlees posts op mobiel is niet te doen :')
Ik ben team 'derrière oxideren' :+

Ik vind het nu wel eng spannend. Mijn eerste cyclus was 32 dagen, de vorige 30 en ik zit nu op CD31 :X . Ik hoop dat jullie duimen werkt!
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 18:50:11 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174964814
Ach die verjaardagen is ook maar wat je er als ouders van maakt. Ik ben op 7 juli jarig, meestal in de zomervakantie. Als dat het geval was vierden we het 7 juni op school, dat heb je als kind echt niet door. Sterker nog, mijn moeder vertelde me het een paar jaar geleden pas :')

Aan de andere kant was mijn ex op 1 januari jarig, hij vond dat echt vreselijk.

Voor mij staat een gezond kindje op 1, verjaardag maakt me echt niet uit :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_174964822
Magische duimen hier hoor. Geeft wel goede hoop iig!

Oh man ik heb echt zo'n barstende koppijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174964946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:50 schreef MaJo het volgende:
Ach die verjaardagen is ook maar wat je er als ouders van maakt. Ik ben op 7 juli jarig, meestal in de zomervakantie. Als dat het geval was vierden we het 7 juni op school, dat heb je als kind echt niet door. Sterker nog, mijn moeder vertelde me het een paar jaar geleden pas :')

Aan de andere kant was mijn ex op 1 januari jarig, hij vond dat echt vreselijk.

Voor mij staat een gezond kindje op 1, verjaardag maakt me echt niet uit :)
Dat een gezond kindje op 1 staat is hopelijk niet iets wat ik erbij hoef te zeggen en al wordt zo'n kleine eerste kerstdag geboren, Jongen-meisje het maakt mij allemaal geen snars uit. Maar ik ben nogal een denker en die vriendin had mij nogal aan het denken gezet over december. Misschien dingen minder overdenken maarja zet dat maar eens uit ;)

Maargoed ook hier lees je dat iedereen het anders ervaart. We zullen het allemaal wel zien.

Mijn man is 10 juli jarig en die was vaak tijdens zomerkamp van scouting enzo jarig. Dat vond hij dan weer kei leuk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174965011
Mij maakt het niet uit wanneer een eventueel kindje jarig is. Heb wel momenten die me leuker lijken maar ga het er niet om plannen. Elke dag is welkom!

Camac ik duim! Tink, veel plezier 😉!
pi_174965715
Ik begrijp je wel hoor Think-Pinkk, je neemt ook bewust de keuze om de anticonceptie de deur uit te doen. Dan snap ik ook dat je liever in bepaalde maanden niet zwanger wilt zijn.

Maar aan de andere kant, als het langer duurt zal het allemaal een rotzorg zijn wanneer je gaat bevallen. In die situatie ben ik nu een beetje. In begin dacht ik ook zo, maar nu is het ronde 5 en maak ik me er niet meer druk om.
Shine bright like a diamond.
pi_174965889
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:28 schreef June. het volgende:
Ik begrijp je wel hoor Think-Pinkk, je neemt ook bewust de keuze om de anticonceptie de deur uit te doen. Dan snap ik ook dat je liever in bepaalde maanden niet zwanger wilt zijn.

Maar aan de andere kant, als het langer duurt zal het allemaal een rotzorg zijn wanneer je gaat bevallen. In die situatie ben ik nu een beetje. In begin dacht ik ook zo, maar nu is het ronde 5 en maak ik me er niet meer druk om.
Wij gaan nu ook naar ronde 5. Wanneer is je NOD?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174967688
Ik ben altijd eind zomervakantie jarig of de eerste schoolweek. Ik vond het heerlijk. Ik sta niet graag in de belangstelling en dus een goede reden om niet persee te hoeven trakteren.

Ik zelf zou nooit een maand overslaan. De kans dat je zwanger raakt en een uitgerekende datum hebt die precies in de ‘verkeerde’ maand valt is ook niet direct veel groter dan een normale maand. En dan nog de een zwangerschap die eindigt tussen de gemiddelde 37-42 weken, dan kan het zomaar zijn dat je heul niet in die maand bevalt. En anders pech :)

Maar goed, hier had ik een vage na afleestijd streep, die ochtend erna ongesteld. 4 dagen vroeger dan gepland dus op naar de volgende ronde!
♥ J & S
pi_174967826
Zaterdag m’n NOD.

Geen zin in. :{
:)
pi_174971060
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:40 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben altijd eind zomervakantie jarig of de eerste schoolweek. Ik vond het heerlijk. Ik sta niet graag in de belangstelling en dus een goede reden om niet persee te hoeven trakteren.

Ik zelf zou nooit een maand overslaan. De kans dat je zwanger raakt en een uitgerekende datum hebt die precies in de ‘verkeerde’ maand valt is ook niet direct veel groter dan een normale maand. En dan nog de een zwangerschap die eindigt tussen de gemiddelde 37-42 weken, dan kan het zomaar zijn dat je heul niet in die maand bevalt. En anders pech :)

Maar goed, hier had ik een vage na afleestijd streep, die ochtend erna ongesteld. 4 dagen vroeger dan gepland dus op naar de volgende ronde!
Wat jammer dat je toch ongesteld geworden bent. Op naar de volgende ronde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 10-11-2017 07:58:09 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 10 november 2017 @ 07:51:53 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174974187
Balen klaprooss, op naar de volgende ronde. Ik blijf duimen voor sint- en kerststreepjes voor ons allemaal.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174975566
Nope. Nu maar wachten tot de maandelijkse ellende begint.
pi_174975725
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:49 schreef Camac het volgende:
Nope. Nu maar wachten tot de maandelijkse ellende begint.
He verdorie.. -O- Sinterklaas streepjes dan maar?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174975942
Balen dames :*
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:40:13 #285
208890 June.
Seriously?
pi_174976414
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij gaan nu ook naar ronde 5. Wanneer is je NOD?
Eisprong is nog niet geweest, maar gok ergens komende dagen. Dus ergens 26 november.
Shine bright like a diamond.
pi_174976492
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:40 schreef June. het volgende:

[..]

Eisprong is nog niet geweest, maar gok ergens komende dagen. Dus ergens 26 november.
Spannend!

En sorry ik probeer het echt van iedereen bij te houden maar dat is best lastig haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174976653






M’n test. Als ik scheel kijk, zie ik serieus een streepje. Maar volgens mij is het streepje niet rozeachtig, meer grijzig? En dit is een kwartier na de test. Maar toch.... :o
:)
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:02:32 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_174976821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:53 schreef Soof-87 het volgende:
[ afbeelding ]



[ afbeelding ]

M’n test. Als ik scheel kijk, zie ik serieus een streepje. Maar volgens mij is het streepje niet rozeachtig, meer grijzig? En dit is een kwartier na de test. Maar toch.... :o
Ik zie m heel duidelijk. Het is veelbelovend!
disclaimer
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:03:07 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174976834
Een streep is een streep is een streep! :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:03:36 #290
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174976847
Maar buiten afleestijd dus?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174976918
(Ja beetje spannend wel. :o )

Ja echt buiten de afleestijd. Ging de vaatwasser nog even uitpakken en de prullenbak verschonen. :') Na drie tot vijf minuten moet je het aflezen.

Maar dit is echt wel na 15-20 minuten. :@
:)
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:09:12 #292
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174976942
Straks een nieuwe :D of, als je geduldiger bent, morgen :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174976974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:09 schreef pinquit het volgende:
Straks een nieuwe :D of, als je geduldiger bent, morgen :P
Ja doe morgenvroeg wel denk ik.
Misschien.
Of toch straks.
:)
pi_174977332
Ik zie hem ook en twee streepjes is een goed teken. Maar als je met 5 minuten niets zag, zou ik niet al te hard gaan hopen. Straks is het een indroogstreepje. Gewoon lekker (over)morgen een nieuwe test doen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:45:03 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174977594
Ik denk dat het eerder een indroogstreepje is dan een echt streepje, hij is grijs en niet roze toch? Maar aan de andere kant: een indroogstreep heb ik nog nooit geplast _O- Dus misschien is het toch wel goed nieuws. Morgenvroeg opnieuw testen dan maar!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174977643
Mijne bleef gisteren ook wit. Afwachten dan maar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174977754
Ik zie ‘m ook Soof! Mss even opnieuw plassen en ‘m dan in negatief zetten? Spannend! Ik duim voor je!
Dit, dat, alles.
pi_174977807
Ja, kan er geen roze kleurtje in ontdekken. Heb na vijf minuten niet gekeken, dus geen idee of er toen wat te zien was.

Doe ik volgende keer wel. :+
Indroogtrollstrepen zijn stom.
:)
pi_174977824
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:53 schreef Philomijn het volgende:
Ik zie ‘m ook Soof! Mss even opnieuw plassen en ‘m dan in negatief zetten? Spannend! Ik duim voor je!
Dankje! :)
:)
pi_174977875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijne bleef gisteren ook wit. Afwachten dan maar.
De tijd tussen een witte test en ongesteld worden is ook stom vind ik altijd. :{
:)
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 11:59:45 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174977900
Ik zie hem ook soof! Maar zou inderdaad nog een flinke slag om de arm houden. Ik heb ook wel eens een streep buiten de afleestijd gehad en dat was uiteindelijk ook niks. Streep is streep gaat in deze dus niet op.

Ik hoop natuurlijk dat het uiteindelijk gewoon wel een streep blijkt te zijn!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')