SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvilaurianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Whiteflower18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MissladybugOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: stippelrientjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dromertje23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VenusFlyTrapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CamacOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Thinkk-PinkkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FeyreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PriemGirlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tink89Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G![]()
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 08-11-2017 19:33:01 ]![]()
Kan niet meer dan hopen haha.
Niemand uitgezwaaid afgelopen topic?
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Nee helaas niet. Maar ik zag wel mooie, langgehoopte streepjes in de andere reeksquote:Op woensdag 1 november 2017 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan niet meer dan hopen haha.
Niemand uitgezwaaid afgelopen topic?
Wij doen hier binnenkort een streepjesregen.![]()
Zag ik ze ook voorbij komen idd. Fijn om te lezenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:22 schreef Camac het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar ik zag wel mooie, langgehoopte streepjes in de andere reeks
Wij doen hier binnenkort een streepjesregen.![]()
Anyhow bedtijd oma is moe.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik zag ze ook, zo fijn!
En ik ga niet om de boel niet te jinxen een gratis box en triptrap afslaan. Voor mij is dat ook een stukje leren vertrouwen dat het goed komt ofzo. En zoals ik zei: ergens weet ik dat we het in huis hebben, maar mr. Tink heeft het zo weggezet dat ik niet weet waar en het ook niet zomaar tegenkom. Ik vermoed ergens op de vliering ofzo...
En mijn menstruatie zit er ook alweer bijna op. Bizar hoe snel dat gegaan is. Mijn angst om een week doodziek te zijn zoals vroeger is iig een beetje bedaard nu.
Vanaf maandag ga ik weer ovutesten.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Moet ook iedereen voor zichzelf weten.
Mijn man gisteren opeens uit het niks. "Ja ik wil dan eigenlijk wel zo'n draagzak"
Toch grappig om te merken dat hij er ook echt mee bezig is in zijn hoofd
quote:Op donderdag 2 november 2017 08:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet ook iedereen voor zichzelf weten.
Mijn man gisteren opeens uit het niks. "Ja ik wil dan eigenlijk wel zo'n draagzak"
Toch grappig om te merken dat hij er ook echt mee bezig is in zijn hoofd![]()
Mr. Tink heeft een soort van opruimwoede of nesteldrang ofzo. Hij is iig keihard bezig om het huis op orde te krijgen en als ik dan vraag wat hij aan het doen is, krijg ik een tekst als 'ja, straks is het raak en dan ben jij kotsmisselijk enzo en dan heb ik hier echt geen tijd meer voor'.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Mijnes maakt alleen maar meer troep. Aannemer voor de bovenverdieping is nu langsgeweest en onze buurman (schilder) komt binnenkort binnen alle kozijnen, deuren en ander lelijk schilderwerk van vorige bewoners wegwerkenquote:Op donderdag 2 november 2017 08:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Mr. Tink heeft een soort van opruimwoede of nesteldrang ofzo. Hij is iig keihard bezig om het huis op orde te krijgen en als ik dan vraag wat hij aan het doen is, krijg ik een tekst als 'ja, straks is het raak en dan ben jij kotsmisselijk enzo en dan heb ik hier echt geen tijd meer voor'..
![]()
Jinxen geloof ik niet zo in maar zou het te confronterend vinden om dat steeds te zienquote:Op woensdag 1 november 2017 17:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Eens, wij hebben ook helemaal niks in huis wat ook maar iets in de richting komt van een baby. Iets met niet kunnen, niet buiten de lijntjes kleuren, jinxxen. Klinkt misschien heel gek, maar voor mijn gevoel 'hoort' het nog niet of zo
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Eens. Ik ben de eerste helft van dit jaar ook veel aan het haken geslagen voor mijn nichtje. Maar ik moet zeggen dat ik me er de laatste 2 maanden niet meer toe heb kunnen zetten om dat paar babyschoentjes af te maken, ik werd er gewoon verdrietig van. Denk dat dat ook wel een verschil is met als je al even aan het proberen bent.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jinxen geloof ik niet zo in maar zou het te confronterend vinden om dat steeds te zien[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Weet niet of het verschil daarin zit, denk dat het gewoon per persoon verschilt welke aanpak het beste werkt. En dat is ook helemaal prima natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:36 schreef Kirb het volgende:
[..]
Eens. Ik ben de eerste helft van dit jaar ook veel aan het haken geslagen voor mijn nichtje. Maar ik moet zeggen dat ik me er de laatste 2 maanden niet meer toe heb kunnen zetten om dat paar babyschoentjes af te maken, ik werd er gewoon verdrietig van. Denk dat dat ook wel een verschil is met als je al even aan het proberen bent.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Kan ik hier iemand misschien een plezier doen met een kortingscode van zwanger en Kids? 15% korting op ovulatietesten en zwangerschapstesten. Is geldig toto 31 januari 2018![]()
Weet iemand trouwens hoe het met Debsterr gaat?
Haar heb ik al even niet gezien als ik me niet vergis?![]()
Kan ik me voorstellen... Vooral als je al een hele tijd bezig bent, vind ik het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 2 november 2017 09:36 schreef Kirb het volgende:
[..]
Eens. Ik ben de eerste helft van dit jaar ook veel aan het haken geslagen voor mijn nichtje. Maar ik moet zeggen dat ik me er de laatste 2 maanden niet meer toe heb kunnen zetten om dat paar babyschoentjes af te maken, ik werd er gewoon verdrietig van. Denk dat dat ook wel een verschil is met als je al even aan het proberen bent.
Hier hebben familie leden wel boxen/kinderstoeltjes/luiertas etc etc aan de kant gehouden; maar dit was vorig jaar al en die staan bij mn vriends ouders dus ik merk er niks van. Verder ook nog helemaal niet mee bezig want het kan zo raak zijn; maar het kan ook zo een half jaar duren (of langer). En als ik positief plas dan hebben we nog tijd zat om alles te halen/kopen/in orde te maken. Wij gaan ook nog eens verhuizen in april dus wie weet hoe we er dan voor staanDan wil ik mezelf niet helemaal overspoelen met baby-spul wat ik wellicht over een jaar niet eens meer 'hip/leuk' vind en we dan nog bezig zijn met proberen; dus nee die behoefte heb ik ook niet.
Hier is mijn vent er stiekem ook wel mee bezig. Zo heeft hij vanalles opgezocht over cyclus van de vrouw en zitten uitrekenen wanneer we het beste kunnen batsen![]()
Ik vind het wel enorm schattig aangezien ik nog niks met ovulatietesten doe (we kijken wel.. als ik over x aantal maanden nog niet zwanger ben gaan we ei-spotten).
Morgen weekendje Antwerpen (morgenavond concert Metallica)Zin in
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik heb debsterr ook al even niet gezien MLB, ben ook benieuwd hoe het daar gaat. Ik hoop dat er weer een beetje rust in de tent is bij haar.
Priem heel veel plezier in Antwerpen![i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Juisstemmmmquote:Op donderdag 2 november 2017 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Met jullie batsfrequentie heb je vast geen ovulatietesten nodig PriemVanmorgen was het ook weer gezellig mehehehe
![]()
![]()
Thx; moet goed komenquote:Op donderdag 2 november 2017 12:19 schreef Kirb het volgende:
Ik heb debsterr ook al even niet gezien MLB, ben ook benieuwd hoe het daar gaat. Ik hoop dat er weer een beetje rust in de tent is bij haar.
Priem heel veel plezier in Antwerpen!![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Vandaag een mega zwaar ijzer ding
(Zo een oude handboor die op een werkbank staat..ik was die aan het verzetten en toen liet iets los waardoor ik daarna even lijkwit werd en de boel zag draaien) op mijn poot gestuiterd. Teen ontzettend gekneusd. Morgen naar de huisarts (ik had al een afspraak om te kijken waarom ik mij ruk voel de laatste weken. Symptomen die samen gaan met hogere bloeddruk
en of dat niet van bijv magnesium tekort komt of erger..) kan ze gelijk mijn teen bewonderen
![]()
Mooi blauwik ben officieel een kneusje
Schudden voor gebruik![]()
Dat klinkt al gewoon pijnlijk. Succes bij de huisarts vandaag.quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:52 schreef Stippelrientje het volgende:
(Zo een oude handboor die op een werkbank staat..ik was die aan het verzetten en toen liet iets los waardoor ik daarna even lijkwit werd en de boel zag draaien) op mijn poot gestuiterd. Teen ontzettend gekneusd. Morgen naar de huisarts (ik had al een afspraak om te kijken waarom ik mij ruk voel de laatste weken. Symptomen die samen gaan met hogere bloeddruk
en of dat niet van bijv magnesium tekort komt of erger..) kan ze gelijk mijn teen bewonderen
![]()
Auw...quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:52 schreef Stippelrientje het volgende:
![]()
![]()
Succes!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Haha nou dan hoop ik dat ze deze maand een warme omhelzing hebben gehad. En zo niet dat ik snel ongesteld wordt want mijn borsten doen zeer en dat ligt niet lekkerquote:Op vrijdag 3 november 2017 07:48 schreef Camac het volgende:
Stippel, Auw
Ik kwam deze net tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 november 2017 07:48 schreef Camac het volgende:
Stippel, Auw
[ afbeelding ]
Auwie stippelquote:Op vrijdag 3 november 2017 07:48 schreef Camac het volgende:
Stippel, Auw
[ afbeelding ]Misschien kun je die spoiler met multivitaminen er ook even uit halen. De foto's zijn al tig topics stuk.quote:![]()
Die van die multivitamine kan er misschien wel uit. Die plaatjes doen 't toch nietquote:
Over multivitaminen gesproken: die van davitamon zitten er net weer in. Voelde de afgelopen dagen toch raar, om multivitaminen om zwanger te worden/zijn/borstvoeding te geven terwijl je ongesteld bent...
Maar goed, nieuwe ronde: nieuwe kansen! Volgend weekend wordt het dus extra, extra gezellig. Zusjelief weet al dat ze chocoladebroodjes moet gaan scoren
Multivitamineplaatje is eruit.
Tink, herkenbaar. Ik ben met de multivitamine begonnen tijdens mn laatste pilstrip, dat was ook raar.![]()
Waarom is dat raar? Je weet toch dat je vooral foliumzuur al vooraf binnen moet krijgen, dan klopt het toch gewoon?
Hier nog steeds niet ongesteld, maar ik ga twee dagen weg met mijn zus en ik wil zeker gewoon een wijntje! De test was toch negatief en ik heb ook geen enkel symptoom.![]()
Haha, veel plezier B.ertha!
Alleen in dit topic zitten mensen op een gegeven moment gewoon te wachten op ongesteldheid he. Hier ook overigens, ei niet goed benut dus laat het maar komen dan kunnen we weer door.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Scratch that, Ik ben ongesteldwe gaan beginnen!
![]()
hopsakee
Balen Bertha, geniet van je daagjes weg!
Ik slik sinds 2 weken een ‘mama multi’ met foliumzuur. Wel prijzig maar je weet niet wanneer het raak is dus beter maar beginnen..
Wachten op ongesteldheid sucks.. gelukkig bijna over nu! Nu weer even aan de groenten en fruit in plaats van chips, chocola en koekjes 😳![]()
Ik slik die van de etos "zwanger worden" en die vallen wel mee qua prijs en hebben ook regelmatig een aanbieding.quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:43 schreef noa11 het volgende:
Balen Bertha, geniet van je daagjes weg!
Ik slik sinds 2 weken een ‘mama multi’ met foliumzuur. Wel prijzig maar je weet niet wanneer het raak is dus beter maar beginnen..
Wachten op ongesteldheid sucks.. gelukkig bijna over nu! Nu weer even aan de groenten en fruit in plaats van chips, chocola en koekjes 😳I solemnly swear i'm up to no good![]()
Die had ik eerst ook, maar die moeten twee keer per dag en toen de davitamon mama laatst 1+1-gratis was bij de etos en mijn eigenmerk op was, ben ik overgestapt. Die waren door de actie en dat je er twee keer zo lang mee doet, uiteindelijk net iets goedkoperquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik slik die van de etos "zwanger worden" en die vallen wel mee qua prijs en hebben ook regelmatig een aanbieding.en je mag ze blijven slikken als je zwanger bent. Dat mag met die van de etos niet.
Tot 12 weken staat op de verpakking. Maar ik zou ook overstappen als de een goedkoper is dan de andere. Kwam nu iedere keer mooi uit dat ze in de aanbieding waren haha. Heb nog anderhalf doosje staan dus kan er nog even mee door.quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook, maar die moeten twee keer per dag en toen de davitamon mama laatst 1+1-gratis was bij de etos en mijn eigenmerk op was, ben ik overgestapt. Die waren door de actie en dat je er twee keer zo lang mee doet, uiteindelijk net iets goedkoperen je mag ze blijven slikken als je zwanger bent. Dat mag met die van de etos niet.
Ironisch hequote:Op vrijdag 3 november 2017 16:27 schreef Feyre het volgende:
Haha, veel plezier B.ertha!
Alleen in dit topic zitten mensen op een gegeven moment gewoon te wachten op ongesteldheid he. Hier ook overigens, ei niet goed benut dus laat het maar komen dan kunnen we weer door.
![]()
![]()
Spannend! Dat was mijn eerste symptoom, dus wie weet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 07:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nou dan hoop ik dat ze deze maand een warme omhelzing hebben gehad. En zo niet dat ik snel ongesteld wordt want mijn borsten doen zeer en dat ligt niet lekker
Ik meld me. Kwam er een paar dagen terug achter dat het hartje met 8 weken is gestopt met kloppen ( was 9 weken). Eergisteren tabletten gekregen om de miskraam op te wekken. Vandaag het dooierzakje en vruchtje gezien, dus het is op gang gekomen. Hopelijk snel naar de volgende ronde!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2017 19:34:10 ]![]()
Is het niet verstandiger als je eerst wat meer aan je relatie gaat werken. Die klinkt nou niet echt stabielquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Spannend! Dat was mijn eerste symptoom, dus wie weet.
Ik meld me. Kwam er een paar dagen terug achter dat het hartje met 8 weken is gestopt met kloppen ( was 9 weken). Eergisteren tabletten gekregen om de miskraam op te wekken. Vandaag het dooierzakje en vruchtje gezien, dus het is op gang gekomen. Hopelijk snel naar de volgende ronde!
Ik heb wel vaker last van pijnlijke borsten na de eisprong dus dat hoeft helaas niks te zeggen.
Wel heel vervelend van je miskraam. Sterkte!
[ Bericht 4% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-11-2017 20:42:18 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
+ ze wilde eerst helemaal geen kind... of ben ik nou de weg kwijt?quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Burdie het volgende:
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?S. 2014
J. 2016![]()
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek
Gewoon iedere dag ff manlief meeslepen
En de aanstaande 2,5 week geen wijn![]()
![]()
Veel batsplezierquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Loj het volgende:
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek
En de aanstaande 2,5 week geen wijn
Op zoek naar je ei!quote:Op vrijdag 3 november 2017 16:22 schreef B.ertha het volgende:
Scratch that, Ik ben ongesteldwe gaan beginnen!
Noot noot.![]()
What the fuck...quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Burdie het volgende:
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?Noot noot.![]()
Veel plezier.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Loj het volgende:
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek
En de aanstaande 2,5 week geen wijn
Noot noot.![]()
Heb een vraag trouwens...
Hoe zit het met vitamine D? Moet dat geslikt worden eigenlijk?
Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!Noot noot.![]()
Pil slikken staat voor mij ongeveer gelijk aan niet actief bezig zijn met kinderwens. Dus ineens je 'davitamon mama' in knalroze verpakking met nog net niet knipperende neonletters erop dagelijks gebruiken in combinatie met anticonceptiepil nog moeten slikken voelde wel even vreemd. Net zoals echt stoppen met de pil. Eerste maand heb ik iedere avond het gevoel gehad dat ik wat vergat.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:27 schreef B.ertha het volgende:
Waarom is dat raar? Je weet toch dat je vooral foliumzuur al vooraf binnen moet krijgen, dan klopt het toch gewoon?
Hier nog steeds niet ongesteld, maar ik ga twee dagen weg met mijn zus en ik wil zeker gewoon een wijntje! De test was toch negatief en ik heb ook geen enkel symptoom.Ik heb nu ook een hele voorraad van de davitamon liggenquote:Op vrijdag 3 november 2017 17:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook, maar die moeten twee keer per dag en toen de davitamon mama laatst 1+1-gratis was bij de etos en mijn eigenmerk op was, ben ik overgestapt. Die waren door de actie en dat je er twee keer zo lang mee doet, uiteindelijk net iets goedkoperen je mag ze blijven slikken als je zwanger bent. Dat mag met die van de etos niet.
.
Hoi lurkerquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!Als je een multivitamine gebruikt die gericht is op zwangerschapswens/moederschap zit daar over het algemeen al meer vitamine D in dan normale multivitamine. Maar hoe het verder exact zit weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen succes met zoeken van ei
En Loj veel plezier hahaha.
Hier ondertussen op cyclusdag 167 en nog steeds geen menstruatie. Nu had ik woensdag een echte grieperige dag en gisteren en vandaag ging het een stuk beter, maar als ik aan warm eten dacht werd ik misselijk en ook was ik met vlagen misselijk.
Het lijkt me heel sterk dat dit van een zwangerschap is.. De laatste keer dat ik een test deed, was hij negatief. Dat was een maand geleden. En afgelopen maand hebben mijn man en ik weinig 'tijd voor elkaar gehad'. Maar om het uit te sluiten doe ik toch maar een test dit weekend.
Aanstaande dinsdag moeten we naar het ziekenhuis. Voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Ik ben heel benieuwd wat voor weg we dan in zullen gaan...![]()
Hè verdorie Dromertje. Zo heb je natuurlijk ook bijna geen kansen.
Erg benieuwd wat ze zeggen. Succes!:)![]()
Die is inmiddels heel goed. Dankjewel. Ach ja, het lot. Op naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger als je eerst wat meer aan je relatie gaat werken. Die klinkt nou niet echt stabiel
Ik heb wel vaker last van pijnlijke borsten na de eisprong dus dat hoeft helaas niks te zeggen.
Wel heel vervelend van je miskraam. Sterkte!![]()
![]()
Uhh nee. Wijselijk je mond houden lijkt me verstandiger.quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:45 schreef Burdie het volgende:
No offence, maar je bleef toch alleen nog maar bij je man omdat je zwanger was?![]()
Nee, jij niet alleen in ieder geval, ik volg het ook nietquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+ ze wilde eerst helemaal geen kind... of ben ik nou de weg kwijt?Dat is dan misschien advies wat je zelf ook ter harte moet nemen; je wisselt zo vaak in wat je post over je relatie/zwanger willen worden etc. dat het niet te volgen is hoor. Je kunt mensen dan niet kwalijk nemen dat ze er vragen over stellen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhh nee. Wijselijk je mond houden lijkt me verstandiger.![]()
Tot het volgende probleem zich voordoet en je weer iets doodnormaals aan je vent niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij boos wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die is inmiddels heel goed. Dankjewel. Ach ja, het lot. Op naar de volgende ronde.
Ik snap echt niet dat je bewust voor een kind wil kiezen in zo'n relatie. Maargoed ik snap ook niet dat je na 3 weken al trouwt met iemand dus misschien ligt daar het verschil.
Ben jij ook bezig?quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!![]()
![]()
Jij hoeft niks te snappen. Zolang ik het maar snap en wil.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tot het volgende probleem zich voordoet en je weer iets doodnormaals aan je vent niet durft te vragen omdat je bang bent dat hij boos wordt.
Ik snap echt niet dat je bewust voor een kind wil kiezen in zo'n relatie. Maargoed ik snap ook niet dat je na 3 weken al trouwt met iemand dus misschien ligt daar het verschil.![]()
Uhu, zwangerschap was niet gepland. Maar goed, miskraam en nu wil ik het toch wel. Ben er klaar voor en hoop snel weer op een zwangerschap.quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, jij niet alleen in ieder geval, ik volg het ook niet
[..]
Dat is dan misschien advies wat je zelf ook ter harte moet nemen; je wisselt zo vaak in wat je post over je relatie/zwanger willen worden etc. dat het niet te volgen is hoor. Je kunt mensen dan niet kwalijk nemen dat ze er vragen over stellen.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:55 schreef Camac het volgende:
[..]
Pil slikken staat voor mij ongeveer gelijk aan niet actief bezig zijn met kinderwens. Dus ineens je 'davitamon mama' in knalroze verpakking met nog net niet knipperende neonletters erop dagelijks gebruiken in combinatie met anticonceptiepil nog moeten slikken voelde wel even vreemd. Net zoals echt stoppen met de pil. Eerste maand heb ik iedere avond het gevoel gehad dat ik wat vergat.
[..]
Ik heb nu ook een hele voorraad van de davitamon liggen.
[..]
Hoi lurkerAls je een multivitamine gebruikt die gericht is op zwangerschapswens/moederschap zit daar over het algemeen al meer vitamine D in dan normale multivitamine. Maar hoe het verder exact zit weet ik niet.
oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon doen. Echt. In het ergste geval ben je straks zwanger, nou en?!![]()
Net ook goed gesprek gehad metquote:Op vrijdag 3 november 2017 23:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
oh zo
En gewoon doen. Echt. In het ergste geval ben je straks zwanger, nou en?!erover. Eerst maar op vakantie, daarna maar eens een brief in elkaar zetten.
![]()
Ik zou gewoon solliciteren. Niet je leven op hold zetten omdat je weleens zwanger zou kunnen zijn![]()
Bijna vakantieik ben al op Texel
de hond is helemaal blij.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Prima!quote:Op vrijdag 3 november 2017 23:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhu, zwangerschap was niet gepland. Maar goed, miskraam en nu wil ik het toch wel. Ben er klaar voor en hoop snel weer op een zwangerschap.
Ik kwam wel eens wat tegen in posts van jou en ik las daar volgens mij in dat jullie (nog) niet voor de Nederlandse wet getrouwd waren, maar wel van plan dat te doen. Feestje en datum regelen van start?
Maar ook dat jullie niet in hetzelfde land wonen of zijn? Jij in het oosten van Nederland en hij over de grens? Dat lijkt mij dan nog een extra uitdaging om weer zwanger te worden.
Ik hoop dat de communicatie bij jullie goed gaat lopen. Ook om stress en ed te verminderen. Gelukkige (getrouwde) basis is hard werken![]()
Succes!Schudden voor gebruik![]()
Over multivitaminen gesproken. Bij een ah is volgende week de davitamon 1+1 gratis
Ik slik het erbij in de winter. En als je zwanger bent verbruik je inderdaad meer, dus dan is het ook verstandig. Let wel op de hoeveelheid, niet teveel nemen omdat je lijf het niet zo makkelijk kwijt raakt. En als je veel buiten komt of het is zomer kun je er over dubben of het dan wel nodig is.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom ff uit de lurkstand. Hoi!Shine bright like a diamond.![]()
Het multivitamineplaatje updaten en uploaden naar Imgur staat nog steeds op mijn to do-lijstje.quote:![]()
![]()
Klopt. Ben getrouwd volgens de Marokkaanse wet, maar dat is een kwestie van even legaliseren hier. Feestje weten we niet. Hij wil geen bruiloft en ik wou dat niet toen ik zwanger was, maar nu ik niet meer zwanger ben, kriebelt het wel... misschien dan toch een klein feestje in de zomer?quote:Op zaterdag 4 november 2017 02:55 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Prima!
Ik kwam wel eens wat tegen in posts van jou en ik las daar volgens mij in dat jullie (nog) niet voor de Nederlandse wet getrouwd waren, maar wel van plan dat te doen. Feestje en datum regelen van start?
Maar ook dat jullie niet in hetzelfde land wonen of zijn? Jij in het oosten van Nederland en hij over de grens? Dat lijkt mij dan nog een extra uitdaging om weer zwanger te worden.
Ik hoop dat de communicatie bij jullie goed gaat lopen. Ook om stress en ed te verminderen. Gelukkige (getrouwde) basis is hard werken![]()
Succes!
Probleem is dat hij in Italië zit momenteel en het dus een gedoe wordt om komende tijd zwanger te raken. Eerst maar weer eens een menstruatie krijgen, denk ik? Zit namelijk nog in mijn bloeding van de miskraam.
Dankjewel! Jij al lang bezig?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2017 11:08:39 ]![]()
Ach, de vaste posters hier hebben al een voorraad in huis liggen. Rustig aanquote:Op zaterdag 4 november 2017 11:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het multivitamineplaatje updaten en uploaden naar Imgur staat nog steeds op mijn to do-lijstje.![]()
![]()
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je zo reageert, jouw man heeft toch ook dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, jij niet alleen in ieder geval, ik volg het ook niet
[..]
Dat is dan misschien advies wat je zelf ook ter harte moet nemen; je wisselt zo vaak in wat je post over je relatie/zwanger willen worden etc. dat het niet te volgen is hoor. Je kunt mensen dan niet kwalijk nemen dat ze er vragen over stellen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Godsamme zeg. Zelfs als lurker vind ik dit echt een grenzeloze kutopmerkingquote:Op zaterdag 4 november 2017 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je zo reageert, jouw man heeft toch ook dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen?![]()
![]()
Het is in dezelfde lijn als de posts richting Maghrebijnse. Ik vind het juist vreemd dat iemand in dezelfde situatie een ander daarop terecht wijstquote:Op zaterdag 4 november 2017 13:53 schreef Jentin het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Zelfs als lurker vind ik dit echt een grenzeloze kutopmerking
Ik weet niet of je de pohi van Maghrebijnse kent verder, maar het lijkt me stug dat er ooit iemand in de geschiedenis van de mensheid is geweest of zal komen die in 'dezelfde situatie' zit als zij.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is in dezelfde lijn als de posts richting Maghrebijnse. Ik vind het juist vreemd dat iemand in dezelfde situatie een ander daarop terecht wijst
Anyway, waar bemoei ik me verder mee. Succes met de strepen allemaal!![]()
Hier ook een lurker, maar ben met jou in dezen hoor! Een klein akkefietje moet kunnen maar het is inderdaad een beetje pot verwijt de ketel over complexe/scheve relaties.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is in dezelfde lijn als de posts richting Maghrebijnse. Ik vind het juist vreemd dat iemand in dezelfde situatie een ander daarop terecht wijst![]()
Nou ben het wel een beetje met MaJo eens hoor. Het blijft een forum natuurlijk, en 't vrije internet en alles, dus je mag zeggen wat je wil. Toch zou ik het met 't oog op Sillie haar privéproblemen aan het begin van haar eerste zwangerschap laten.
Net als bij jou Sillie, weet je niet hoe het echt is als je in de situatie zit. Ik had toen ook wel duizend vraagtekens bij de hele situatie, en heb er toen gewoon mee gezwegen, want wat weet ik ervan, aan de andere kant van het land?erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Nou ja, misschien kan sillie juist met haar achtergrond goed advies geven. Ik vind het wel een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Hier ook een lurker, maar ben met jou in dezen hoor! Een klein akkefietje moet kunnen maar het is inderdaad een beetje pot verwijt de ketel over complexe/scheve relaties.
Zoveel zegt ze trouwens helemaal niet. Dat ze het vreemd vindt. wie niet?![]()
Niet zo snel op je teentjes getrapt voelen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:53 schreef Jentin het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Zelfs als lurker vind ik dit echt een grenzeloze kutopmerking
Alles kan en mag toch gezegd worden hier? Het blijft nog allemaal netjes beschaafd.:)![]()
Nou dit. Het enige wat ik aangaf was dat het misschien handiger is als ze niet alles post als ze er geen opmerkingen over wil. Ik ben de laatste om te oordelen over de inhoud verder, dat doe ik ook niet. En laten we vooral mijn oude koeien uit de sloot halen, dat komt dit topic ten goedequote:Op zaterdag 4 november 2017 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, misschien kan sillie juist met haar achtergrond goed advies geven. Ik vind het wel een beetje vreemd.
Zoveel zegt ze trouwens helemaal niet. Dat ze het vreemd vindt. wie niet?![]()
![]()
Maar Sillie zegt toch ook niks daarover? Alleen dat de posts van Maghrebijnse nogal verwarrend zijn en ze het ene moment A zegt en het volgende moment compleet het tegenovergestelde. Het is idd niet vreemd dat mensen dan vragen gaan stellen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je zo reageert, jouw man heeft toch ook dingen gedaan die echt niet door de beugel kunnen?Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
Oké mooi. Wat heeft je kerel gedaan? VERTEL.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou dit. Het enige wat ik aangaf was dat het misschien handiger is als ze niet alles post als ze er geen opmerkingen over wil. Ik ben de laatste om te oordelen over de inhoud verder, dat doe ik ook niet. En laten we vooral mijn oude koeien uit de sloot halen, dat komt dit topic ten goede:)![]()
Spannend. Dichtbij!quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Afgaande van mijn eisprong woensdag:)![]()
Ik ken haar pohi niet nee, maar wel die van sillie. En het klonk vergelijkbaar dus vandaarquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:00 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de pohi van Maghrebijnse kent verder, maar het lijkt me stug dat er ooit iemand in de geschiedenis van de mensheid is geweest of zal komen die in 'dezelfde situatie' zit als zij.
Anyway, waar bemoei ik me verder mee. Succes met de strepen allemaal!En dat is dus precies mijn punt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:02 schreef Svane het volgende:
[..]
Hier ook een lurker, maar ben met jou in dezen hoor! Een klein akkefietje moet kunnen maar het is inderdaad een beetje pot verwijt de ketel over complexe/scheve relaties.En ook ditquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:02 schreef pinquit het volgende:
Nou ben het wel een beetje met MaJo eens hoor. Het blijft een forum natuurlijk, en 't vrije internet en alles, dus je mag zeggen wat je wil. Toch zou ik het met 't oog op Sillie haar privéproblemen aan het begin van haar eerste zwangerschap laten.
Net als bij jou Sillie, weet je niet hoe het echt is als je in de situatie zit. Ik had toen ook wel duizend vraagtekens bij de hele situatie, en heb er toen gewoon mee gezwegen, want wat weet ik ervan, aan de andere kant van het land?
Verder hoop ik ook op strepen voor iedereen!
Zeg nogmaals; waar zie jij (of pinq of svane) een oordeel over inhoudelijk haar situatie? Ik reageer vooral op Maghrebijnse haar naar mijn idee kribbige reactie op opmerkingen van anderen. Dergelijke opmerkingen kan je verwachten als je wisselend post, dat zeg ik dus. Meer niet. Ik ben verder de laatste om over prive situaties te oordelen, de enige die dat er bijhaalt ben jij.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken haar pohi niet nee, maar wel die van sillie. En het klonk vergelijkbaar dus vandaar
[..]
En dat is dus precies mijn punt.
[..]
En ook dit
Verder hoop ik ook op strepen voor iedereen!![]()
Ik lees er eerlijk gezegd wel een soort van verwijt in ja, maar wellicht heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zeg nogmaals; waar zie jij (of pinq of svane) een oordeel over inhoudelijk haar situatie? Ik reageer vooral op Maghrebijnse haar naar mijn idee kribbige reactie op opmerkingen van anderen. Dergelijke opmerkingen kan je verwachten als je wisselend post, dat zeg ik dus. Meer niet. Ik ben verder de laatste om over prive situaties te oordelen, de enige die dat er bijhaalt ben jij.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wat ik haar “verweet” (voor zover je het zo kunt noemen) is haar kribbige reactie op users die (logischerwijs) vragen hebben over haar posts. Meer dan dat staat er niet. En ik vind het dus wél vervelend dat je dan mijn situatie van 3 jaar terug weer aan moet halen. Dat was terecht geweest als ik ook opmerkingen had over M’s relatie/whatever, maar die heb ik dus niet. En ik zie ook niet hoe je dat in mijn bericht zou moeten kunnen lezen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees er eerlijk gezegd wel een soort van verwijt in ja, maar wellicht heb ik je bericht verkeerd geïnterpreteerd.![]()
Mijn teentjes maken het goed, hoor. Ik had wellicht (nou, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:07 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Niet zo snel op je teentjes getrapt voelen.
Alles kan en mag toch gezegd worden hier? Het blijft nog allemaal netjes beschaafd.) beter niks kunnen zeggen. Ik ben een betere lurker dan poster, zo blijkt
Sorry voor de knuppel in het hoenderhok, mensen. Soof heeft gelijk, beter gaat het hier over NODs en zulks.![]()
Blijf nu maar gewoon meeposten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:58 schreef Jentin het volgende:
[..]
Mijn teentjes maken het goed, hoor. Ik had wellicht (nou, waarschijnlijk) beter niks kunnen zeggen. Ik ben een betere lurker dan poster, zo blijkt
Sorry voor de knuppel in het hoenderhok, mensen. Soof heeft gelijk, beter gaat het hier over NODs en zulks.:)![]()
We kunnen de troll natuurlijk ook gewoon negeren hé. Ipv hier met elkaar overhoop te gaan liggen. Zullen we het nu gewoon weer over seks en andere vunzige dingen hebben
ja, ik. En het gaat even niet zo super. Daarom heb ik haar uit de OP gehaald. Misschien komt ze als ze er aan toe is nog wel haar verhaal doen maar voor nu post ze hier even niet meer mee.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:38 schreef Missladybug het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Debsterr gaat?
Haar heb ik al even niet gezien als ik me niet vergis?disclaimer![]()
Whah, je hebt gelijk. Geen idee eigenlijk hoe ik het dan las. Beïnvloed door de rest vd berichten denk ik. Excuus!quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zeg nogmaals; waar zie jij (of pinq of svane) een oordeel over inhoudelijk haar situatie? Ik reageer vooral op Maghrebijnse haar naar mijn idee kribbige reactie op opmerkingen van anderen. Dergelijke opmerkingen kan je verwachten als je wisselend post, dat zeg ik dus. Meer niet. Ik ben verder de laatste om over prive situaties te oordelen, de enige die dat er bijhaalt ben jij.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Fixed!quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:02 schreef Loj het volgende:
Goed, boeiend nieuws:
Ik zit in m'n batsweek
En de aanstaande 9 maanden geen wijn
S. 2014
J. 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: