quote:Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2017 12:07
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 16537
2. aloa / 13435
3. devzero / 10304
4. FlippingCoin / 9670
5. Martin_marvellous / 7403
6. noodgang / 5796
7. MichaelScott / 5545
8. Handleiding / 5442
9. Homijn / 5179
10. Hdero / 5025
11. _--_ / 4902
12. Stien_Struis / 4277
13. hemarookworst / 4131
14. Pharkus / 3543
15. CarltonBanks / 2839
16. Geerd / 2749
17. Pg_up / 2726
18. magnetronkoffie / 2628
19. mtchel112 / 1960
20. Borrelnootje00 / 1836
21. KoningPils / 1722
22. PrisTheShiz / 1444
23. Zolderkamer / 1428
24. Dr.Mikey / 1357
25. Mojo.jojo / 1246
26. scrupuleus / 1205
27. HerrFritz / 1044
28. sig000 / 1021
29. Tassendief / 1007
30. LurkJeRot / 899
31. Sparkle_Bunny / 801
32. murp / 709
33. Amoeba / 678
34. Fokker89 / 623
35. DKUp / 567
36. Poepoog / 495
37. Hexx. / 490
38. Cousin_Eddy / 444
39. jodelahity / 397
40. PartyHard / 360
41. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 342
42. Rodgrod / 323
43. wolfrolf / 289
44. PierreTT / 280
45. ijs_beer / 278
46. roosjeroosje1988 / 269
47. bondage / 268
48. Spriet4 / 259
49. komrad / 243
50. Halcon / 221
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2017 21:58 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Man man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man manMan man man
wat een drama
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Nam Nam Nam
De NAM dat is pas gevaarlijk! Vraag de Groningers maar.
Nee johquote:Op woensdag 1 november 2017 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Nam Nam Nam
De NAM dat is pas gevaarlijk! Vraag de Groningers maar.
Inb4 ninja edit.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze willen van mij afmaar he mijn IP loopt via 38 landen Jonguhhhh
De NAM is evil toch? Opgericht door geldwolf Shell?quote:
Als haags dit ziet gaat ie je noten en gaan de admins je bannen.quote:
Tsja.. maar willen ze daarom van je af?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze willen van mij afmaar he mijn IP loopt via 38 landen Jonguhhhh
Koninklijk Shellquote:Op woensdag 1 november 2017 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De NAM is evil toch? Opgericht door geldwolf Shell?
Ik mag nergens en nooit meer zeggen ; In voordat Haags hem dicht gooitquote:Op woensdag 1 november 2017 22:06 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Tsja.. maar willen ze daarom van je af?
Daarom onafhankenlijkheidsverklaring zo snel mogelijkquote:Op woensdag 1 november 2017 22:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
Groningerszo rijk als Rusland kunnen zijn maar helemaal leeg gepompt worden door Den Haag
Ga maar scheikunde doenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Daarom onafhankenlijkheidsverklaring zo snel mogelijk
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:08 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij gooit het toch dicht
Sorry ik ga al, groetjesquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef Mojo.jojo het volgende:
heel mijn post punt ratio naar de neuk omdat het hier zo gezellig is de laatste tijd
Jullie kunnen ook allebei gaan, ik let hier wel op verder!!quote:
zo rijk als Rusland? Dan moet Groningen idd goed leeggezogen worden door Den Haag om het welvaartsniveau van de gemiddelde Rus te krijgen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
Groningerszo rijk als Rusland kunnen zijn maar helemaal leeg gepompt worden door Den Haag
Is goed, jij bent echt een gezelligheids man.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook allebei gaan, ik let hier wel op verder!!![]()
Denk jij gemiddeld?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo rijk als Rusland? Dan moet Groningen idd goed leeggezogen worden door Den Haag om het welvaartsniveau van de gemiddelde Rus te krijgen.
Ga je nu echt weg?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:14 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Is goed, jij bent echt een gezelligheids man.
Doeidoeiii
Gelukkig maarrquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
_--_ is hier ook nog steeds, dus dat zal wel meevallen
Opletten doe je met je ogen en niet met je vingers dus goed plan, ik verwacht de komende uren geen berichten van je hierquote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook allebei gaan, ik let hier wel op verder!!![]()
Je had het over Rusland, ja dan denk ik aan Rusland in het geheel. En niet de elite van Rusland die gas en olie en weetikveelwatallemaal bezitquote:
Opletten kan ik zelf wel, heb ik jouw advies nie bij nodig!quote:Op woensdag 1 november 2017 22:16 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Opletten doe je met je ogen en niet met je vingers dus goed plan, ik verwacht de komende uren geen berichten van je hier
En wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb het onder controle. Slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With a Song in my heart and a smile on my face...
Хема копченая колбаса staat wel interessant niet?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had het over Rusland, ja dan denk ik aan Rusland in het geheel. En niet de elite van Rusland die gas en olie en weetikveelwatallemaal bezit
Zo onaardigquote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Opletten kan ik zelf wel, heb ik jouw advies nie bij nodig!
Maar voel je vrij om nu boos weg te lopen hé..
bijnaquote:Op woensdag 1 november 2017 22:24 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hoi..![]()
Ga maar lekker slapen jongen!
ik laat me niet wegjagenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Dacht toch dat ik zo'n beetje iedereen weggejaagd had, zucht..
Wat een mooie zuchtquote:Op woensdag 1 november 2017 22:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Dacht toch dat ik zo'n beetje iedereen weggejaagd had, zucht..
Tsja, al blijf je hier de hele nacht, zal er niet wakker van liggen iig..quote:
ik zelf ook nietquote:Op woensdag 1 november 2017 22:40 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Tsja, al blijf je hier de hele nacht, zal er niet wakker van liggen iig..
truste.quote:
Beter van je pikkie afblijven dan..quote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om de kleinste dingen als ik zit te leren
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:55 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Beter van je pikkie afblijven dan..
wel goede gedaanquote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om de kleinste dingen als ik zit te leren
I knowww..quote:Op woensdag 1 november 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
[..]_____________
Die was zeer goed 11/10
Is goedquote:Op woensdag 1 november 2017 23:20 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En dit onder anderen! Ja hoor..
twee uur geleden nog gepost.quote:
linkquote:Op woensdag 1 november 2017 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
twee uur geleden nog gepost.
quote:
Triest toch, ik ben blij dat ik hier iig geen complete dagtaak aan heb zoals sommigen.quote:
kan me niet echt boeien meerquote:Op woensdag 1 november 2017 23:43 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Wat zullen ze trots op je zijn meid.
nee alleen newbies lol.quote:
ajuus trustequote:Op woensdag 1 november 2017 23:48 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Tsja, en mij nog minder, slaapze!
neem een fokpauzequote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef _--_ het volgende:
5e in dagcijfers.
Niet tevreden met de hoeveelheid dat ik geleerd heb.![]()
![]()
Het werkt gewoon erg verslavendquote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
neem een fokpauze
minder afleidingje mist niks hoor
ja als vervanging van vervelingquote:
Iddquote:Op donderdag 2 november 2017 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als je maar geen spijt krijgt
dat zou zonde zijn
Hmmm ja herkenbaar wel.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef _--_ het volgende:
5e in dagcijfers.
Niet tevreden met de hoeveelheid dat ik geleerd heb.![]()
![]()
denk dat die is gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:11 schreef _--_ het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of Haags is gevraagd door de FA's om moderator te worden of zelf heeft gesoliciteerd.
Ook hallo.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dank u voor deze nieuwe morgen
Dank u voor deze nieuwe dag
Dank u dat ik met al mijn zorgen bij u komen mag
vanwaar deze dankbare binnenval?quote:
Gewoon zomaar.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vanwaar deze dankbare binnenval?
Goede dag achter de rug of is je pils goed koud?
En omdat er een nieuwe dag is aangebroken.quote:
moge het een mooie dag en een wel bekomen pisie worden.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En omdat er een nieuwe dag is aangebroken.
Maar mijn pils is wel goed koud, zoals altijd
Dank uquote:Op donderdag 2 november 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moge het een mooie dag en een wel bekomen pisie worden.
Pulpshowquote:
echt geweldig.quote:
Deze is ook prachtigquote:Op donderdag 2 november 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt geweldig.![]()
die reactie ook op het einde![]()
oh verkeerde supermarkt.![]()
![]()
rancuneus zegquote:Op donderdag 2 november 2017 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is ook prachtig
Wil ik stiekem ook een keertje doen bij een ah of JumboOmdat ik bij allebei gewerkt heb en tot de conclusie ben gekomen dat leidinggevenden bij supermarkt teringlijers zijn
quote:Op donderdag 2 november 2017 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is ook prachtig
Wil ik stiekem ook een keertje doen bij een ah of JumboOmdat ik bij allebei gewerkt heb en tot de conclusie ben gekomen dat leidinggevenden bij supermarkt teringlijers zijn
dit is pas goed pranken, niet wat die snotneusjes van nu doenquote:Op donderdag 2 november 2017 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
ze gaan ook zo fucking lang door gewoon.![]()
echt mooi zulke dingen.
echt hoor.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is pas goed pranken, niet wat die snotneusjes van nu doen
En een fuck you attitude.quote:
niet zo erg als jackass maar op andere manier schijt jaquote:
ja jackass kwam ik laatst ook weer filmpjes van tegen op YT, dat was ook echt geniaal af en toe.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet zo erg als jackass maar op andere schijt ja
wel next level crazy hoorquote:Op donderdag 2 november 2017 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jackass kwam ik laatst ook weer filmpjes van tegen op YT, dat was ook echt geniaal af en toe.
ja soms wel te ver ook, qua nasty dingen en zo; maar ze hadden ook dingen die echt humor zijn en zo dat is nog wel het mooiste.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel next level crazy hoor
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja soms wel te ver ook, qua nasty dingen en zo; maar ze hadden ook dingen die echt humor zijn en zo dat is nog wel het mooiste.
vind ik dan iig natuurlijk.quote:
ja kloptquote:Op donderdag 2 november 2017 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind ik dan iig natuurlijk.
vroeger was dat vaak op MTV.
ooo ja klopt die waren soms nog gekker, en die gingen ook allemaal rare drugs doen toch?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt
en ook dirty sanchez dat was pas nasty
jaquote:Op donderdag 2 november 2017 01:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ooo ja klopt die waren soms nog gekker, en die gingen ook allemaal rare drugs doen toch?
ik vraag mij echt af wat die gozers nu doen.quote:
de burger leefquote:Op donderdag 2 november 2017 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vraag mij echt af wat die gozers nu doen.
Ja zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de burger leef
huisje boompje beestje
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de burger leef
huisje boompje beestje
naja ieder zijn dingquote:Op donderdag 2 november 2017 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zou zo maar kunnen.
Hoop het voor ze.
wat is er.quote:
ja nou ja ik bedoel dan ook niet iedere dag 5 uur eten sleur shit.quote:
het kan veel erger.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja nou ja ik bedoel dan ook niet iedere dag 5 uur eten sleur shit.
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is er.
klinkt dat niet als een droom voor je?
ja daarom, leuk gezelschap en wat geld om te leven is al gauw goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het kan veel erger.
burger leef lekker rustig weinig stress structuurvastigheid
heb jij dat?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het kan veel erger.
burger leef lekker rustig weinig stress structuurvastigheid
Ja heeft ook z'n goede kantenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja daarom, leuk gezelschap en wat geld om te leven is al gauw goed.
mwah niet echt maar ik ben alleen dan is dat toch anders hequote:
ach ja je ziet vanzelf hoe het komt.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heeft ook z'n goede kanten
rebel leefquote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wat is de tegenhanger van de burgerleef dan?
ah ja, maar rebellie kan prima samen met een huisje boompje beestje.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rebel leefniet zoals het geijkte pad dus tegen de stroom in
maar ben niet zo conformistischquote:Op donderdag 2 november 2017 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach ja je ziet vanzelf hoe het komt.
Echte fokker dusquote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mwah niet echt maar ik ben alleen dan is dat toch anders hedan als je een lover hebt
ja maar het is toch ook niet conformistisch om te doen wat je wil?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar ben niet zo conformistisch
naja nee denk niet omdat het dan juist compromissen sluiten is (in dat leven/relatie)quote:Op donderdag 2 november 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah ja, maar rebellie kan prima samen met een huisje boompje beestje.
denk ik
Meh Guevara had ook een vrouw meen ik, kwestie van gelijkgestemden vinden.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
naja nee denk niet omdat het dan juist compromissen sluiten is (in dat leven/relatie)
dat is waarquote:Op donderdag 2 november 2017 01:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh Guevara had ook een vrouw meen ik, kwestie van gelijkgestemden vinden.
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar het is toch ook niet conformistisch om te doen wat je wil?
als je vrouw hebt is het toch niet gelijk burgerlijk? Hij zal vast geen saai vrouwtje hebben.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh Guevara had ook een vrouw meen ik, kwestie van gelijkgestemden vinden.
nee maar dat bedoel ik ook, het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je vrouw hebt is het toch niet gelijk burgerlijk? Hij zal vast geen saai vrouwtje hebben.
waarom?quote:
7.578.294.556quote:
tja was ff melodramatische modequote:
of als je 9-5 baantje hebt, dan zou je waarschijnlijk paar uurtjes geleden al in bed liggen om morgen lekker om 8u in de file of overvolle trein te zittenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mwah niet echt maar ik ben alleen dan is dat toch anders hedan als je een lover hebt
ja klopt. heel veel mensenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
7.578.294.556
Huidige Wereldbevolking
Nou je het is wat je zelf wilt natuurlijk, van al die mensen zijn er vast zat mensen die jou leuk vinden; maar het is wat je zelf zoek natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt. heel veel mensen
maarja dat zegt nog steeds niet dat het lukt ooit
hoeft niet perse, genoeg mensen die altijd slecht slapen of laat en als ze terug van werk zijn gaan ze slapenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of als je 9-5 baantje hebt, dan zou je waarschijnlijk paar uurtjes geleden al in bed liggen om morgen lekker om 8u in de file of overvolle trein te zitten
ligt ook aan je behoefte om echt een relatie te hebben.quote:
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou je het is wat je zelf wilt natuurlijk, van al die mensen zijn er vast zat mensen die jou leuk vinden; maar het is wat je zelf zoek natuurlijk.
Ach Haags heeft ook een vrouw, werk en kinderen.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of als je 9-5 baantje hebt, dan zou je waarschijnlijk paar uurtjes geleden al in bed liggen om morgen lekker om 8u in de file of overvolle trein te zitten
nou zo denk ik er ook een beetje over,quote:Op donderdag 2 november 2017 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja natuurlijkis ook zo
ik zoek niet, dat is al een foute instelling vind ik. Het overkomt je (cliché)
ja precies, ik heb daar ook niet echt behoefte aan momenteelquote:Op donderdag 2 november 2017 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt ook aan je behoefte om echt een relatie te hebben.
Nou die houdt al vroeg op met posten en rond etenstijd ook niet, zie die recordpoging van gisterenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach Haags heeft ook een vrouw, werk en kinderen.
Die slaapt het minst van ons allen denk ik wel eens.
Nu ook nog mod zelfs.
geen idee, ken hem verder niet zo goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou die houdt al vroeg op met posten en rond etenstijd ook niet, zie die recordpoging van gisterenDenk dat die vrij burgerlijk is. Ook al weet hij dat goed te combineren met veel posten
het moet iig van 2 kanten komen en dan heb je nog het verschil iemand leuk vinden of echt verliefd enzo...quote:Op donderdag 2 november 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou zo denk ik er ook een beetje over,
maar als dat nog erg lang gaat duren...
ik ook niet zo, heb misschien een soort bindingsangst ofzoquote:Op donderdag 2 november 2017 01:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies, ik heb daar ook niet echt behoefte aan momenteel
Hoe komt dat, slechte ervaringen of wat?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook niet zo, heb misschien een soort bindingsangst ofzo
anders is het ook maar zo saai.quote:
ach ja, komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het moet iig van 2 kanten komen en dan heb je nog het verschil iemand leuk vinden of echt verliefd enzo...
weet je nietquote:Op donderdag 2 november 2017 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach ja, komt allemaal wel goed.
Pfff geen idee. Ook nooit een relatie gehadquote:Op donderdag 2 november 2017 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe komt dat, slechte ervaringen of wat?
ik ook niet echt als ik zo nadenkquote:Op donderdag 2 november 2017 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pfff geen idee. Ook nooit een relatie gehad
zo niet, dan tochquote:
diepzinnig.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
De grootste openbaring is de stilte
heb je nog een plantje gekweekt trouwens?quote:
neequote:Op donderdag 2 november 2017 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je nog een plantje gekweekt trouwens?
Ah oké.quote:
owjeequote:Op donderdag 2 november 2017 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké.
Mijn avocado groeit echt super hard de laatste dagen, alleen een blaadje is aan het doodgaan.
Nou ik twijfel aan de oorzaak dat is het kutte, het kan of een zoutophoping of een beschadiging door een overvloed aan directe zon geweest zijn, en dat het nu erger wordt door de verwarming, dus even aankijken.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
owjee
is dat een slecht teken?
miss op een andere plek zettenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik twijfel aan de oorzaak dat is het kutte, het kan of een zoutophoping of een beschadiging door een overvloed aan directe zon geweest zijn, en dat het nu erger wordt door de verwarming, dus even aankijken.
Ja inderdaad, zet ze het liefst ook weer buiten maar eerst even de winter overbruggen.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss op een andere plek zetten
zeker, hij groeit ook super hard alleen dat ene blad baart zorgen.quote:
en hoe is het met je jan carlos?quote:
goedquote:Op donderdag 2 november 2017 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en hoe is het met je jan carlos?
ah mooi zo, goed om te horen.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goed
slaapt nu, nog steeds lief en een sloper
#ekteman
hahaha komt goed haags.quote:
waarom.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:20 schreef devzero het volgende:
Het is weer nacht en alleen borrelnootje en flip zijn er. Ik voel me wel een beetje een 3rd wiel nu
#metooquote:Op donderdag 2 november 2017 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik was nu alleen
#storyofmylife
echt? Of maak je grapje en ben je sarcastischquote:
Ik ben een beetje zat van de #metoo tag, ik zou em dus eigenlijk ook niet moeten gebruiken.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt? Of maak je grapje en ben je sarcastisch
ah... ohquote:Op donderdag 2 november 2017 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zat van de #metoo tag, ik zou em dus eigenlijk ook niet moeten gebruiken.
quote:Op donderdag 2 november 2017 02:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
was wel erg melodramatisch net ff normaal doen weer![]()
ik ga maar slaap lekker allen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |