wat is er.quote:
ja nou ja ik bedoel dan ook niet iedere dag 5 uur eten sleur shit.quote:
het kan veel erger.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja nou ja ik bedoel dan ook niet iedere dag 5 uur eten sleur shit.
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is er.
klinkt dat niet als een droom voor je?
ja daarom, leuk gezelschap en wat geld om te leven is al gauw goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het kan veel erger.
burger leef lekker rustig weinig stress structuurvastigheid
heb jij dat?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het kan veel erger.
burger leef lekker rustig weinig stress structuurvastigheid
Ja heeft ook z'n goede kantenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja daarom, leuk gezelschap en wat geld om te leven is al gauw goed.
mwah niet echt maar ik ben alleen dan is dat toch anders hequote:
ach ja je ziet vanzelf hoe het komt.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja heeft ook z'n goede kanten
rebel leefquote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wat is de tegenhanger van de burgerleef dan?
ah ja, maar rebellie kan prima samen met een huisje boompje beestje.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rebel leefniet zoals het geijkte pad dus tegen de stroom in
maar ben niet zo conformistischquote:Op donderdag 2 november 2017 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach ja je ziet vanzelf hoe het komt.
Echte fokker dusquote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mwah niet echt maar ik ben alleen dan is dat toch anders hedan als je een lover hebt
ja maar het is toch ook niet conformistisch om te doen wat je wil?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar ben niet zo conformistisch
naja nee denk niet omdat het dan juist compromissen sluiten is (in dat leven/relatie)quote:Op donderdag 2 november 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah ja, maar rebellie kan prima samen met een huisje boompje beestje.
denk ik
Meh Guevara had ook een vrouw meen ik, kwestie van gelijkgestemden vinden.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
naja nee denk niet omdat het dan juist compromissen sluiten is (in dat leven/relatie)
dat is waarquote:Op donderdag 2 november 2017 01:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh Guevara had ook een vrouw meen ik, kwestie van gelijkgestemden vinden.
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar het is toch ook niet conformistisch om te doen wat je wil?
als je vrouw hebt is het toch niet gelijk burgerlijk? Hij zal vast geen saai vrouwtje hebben.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh Guevara had ook een vrouw meen ik, kwestie van gelijkgestemden vinden.
nee maar dat bedoel ik ook, het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je vrouw hebt is het toch niet gelijk burgerlijk? Hij zal vast geen saai vrouwtje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |