quote:Op donderdag 2 november 2017 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is ook prachtig
Wil ik stiekem ook een keertje doen bij een ah of JumboOmdat ik bij allebei gewerkt heb en tot de conclusie ben gekomen dat leidinggevenden bij supermarkt teringlijers zijn
dit is pas goed pranken, niet wat die snotneusjes van nu doenquote:Op donderdag 2 november 2017 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
ze gaan ook zo fucking lang door gewoon.![]()
echt mooi zulke dingen.
echt hoor.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is pas goed pranken, niet wat die snotneusjes van nu doen
En een fuck you attitude.quote:
niet zo erg als jackass maar op andere manier schijt jaquote:
ja jackass kwam ik laatst ook weer filmpjes van tegen op YT, dat was ook echt geniaal af en toe.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet zo erg als jackass maar op andere schijt ja
wel next level crazy hoorquote:Op donderdag 2 november 2017 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jackass kwam ik laatst ook weer filmpjes van tegen op YT, dat was ook echt geniaal af en toe.
ja soms wel te ver ook, qua nasty dingen en zo; maar ze hadden ook dingen die echt humor zijn en zo dat is nog wel het mooiste.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel next level crazy hoor
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja soms wel te ver ook, qua nasty dingen en zo; maar ze hadden ook dingen die echt humor zijn en zo dat is nog wel het mooiste.
vind ik dan iig natuurlijk.quote:
ja kloptquote:Op donderdag 2 november 2017 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind ik dan iig natuurlijk.
vroeger was dat vaak op MTV.
ooo ja klopt die waren soms nog gekker, en die gingen ook allemaal rare drugs doen toch?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt
en ook dirty sanchez dat was pas nasty
jaquote:Op donderdag 2 november 2017 01:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ooo ja klopt die waren soms nog gekker, en die gingen ook allemaal rare drugs doen toch?
ik vraag mij echt af wat die gozers nu doen.quote:
de burger leefquote:Op donderdag 2 november 2017 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vraag mij echt af wat die gozers nu doen.
Ja zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de burger leef
huisje boompje beestje
quote:Op donderdag 2 november 2017 01:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de burger leef
huisje boompje beestje
naja ieder zijn dingquote:Op donderdag 2 november 2017 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zou zo maar kunnen.
Hoop het voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |