Het werkt gewoon erg verslavendquote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
neem een fokpauze
minder afleidingje mist niks hoor
ja als vervanging van vervelingquote:
Iddquote:Op donderdag 2 november 2017 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als je maar geen spijt krijgt
dat zou zonde zijn
Hmmm ja herkenbaar wel.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:05 schreef _--_ het volgende:
5e in dagcijfers.
Niet tevreden met de hoeveelheid dat ik geleerd heb.![]()
![]()
denk dat die is gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:11 schreef _--_ het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of Haags is gevraagd door de FA's om moderator te worden of zelf heeft gesoliciteerd.
Ook hallo.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
Dank u voor deze nieuwe morgen
Dank u voor deze nieuwe dag
Dank u dat ik met al mijn zorgen bij u komen mag
vanwaar deze dankbare binnenval?quote:
Gewoon zomaar.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vanwaar deze dankbare binnenval?
Goede dag achter de rug of is je pils goed koud?
En omdat er een nieuwe dag is aangebroken.quote:
moge het een mooie dag en een wel bekomen pisie worden.quote:Op donderdag 2 november 2017 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En omdat er een nieuwe dag is aangebroken.
Maar mijn pils is wel goed koud, zoals altijd
Dank uquote:Op donderdag 2 november 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moge het een mooie dag en een wel bekomen pisie worden.
Pulpshowquote:
echt geweldig.quote:
Deze is ook prachtigquote:Op donderdag 2 november 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt geweldig.![]()
die reactie ook op het einde![]()
oh verkeerde supermarkt.![]()
![]()
rancuneus zegquote:Op donderdag 2 november 2017 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze is ook prachtig
Wil ik stiekem ook een keertje doen bij een ah of JumboOmdat ik bij allebei gewerkt heb en tot de conclusie ben gekomen dat leidinggevenden bij supermarkt teringlijers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |