Pfff geen idee. Ook nooit een relatie gehadquote:Op donderdag 2 november 2017 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe komt dat, slechte ervaringen of wat?
ik ook niet echt als ik zo nadenkquote:Op donderdag 2 november 2017 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pfff geen idee. Ook nooit een relatie gehad
zo niet, dan tochquote:
diepzinnig.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
De grootste openbaring is de stilte
heb je nog een plantje gekweekt trouwens?quote:
neequote:Op donderdag 2 november 2017 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je nog een plantje gekweekt trouwens?
Ah oké.quote:
owjeequote:Op donderdag 2 november 2017 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké.
Mijn avocado groeit echt super hard de laatste dagen, alleen een blaadje is aan het doodgaan.
Nou ik twijfel aan de oorzaak dat is het kutte, het kan of een zoutophoping of een beschadiging door een overvloed aan directe zon geweest zijn, en dat het nu erger wordt door de verwarming, dus even aankijken.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
owjee
is dat een slecht teken?
miss op een andere plek zettenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik twijfel aan de oorzaak dat is het kutte, het kan of een zoutophoping of een beschadiging door een overvloed aan directe zon geweest zijn, en dat het nu erger wordt door de verwarming, dus even aankijken.
Ja inderdaad, zet ze het liefst ook weer buiten maar eerst even de winter overbruggen.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
miss op een andere plek zetten
zeker, hij groeit ook super hard alleen dat ene blad baart zorgen.quote:
en hoe is het met je jan carlos?quote:
goedquote:Op donderdag 2 november 2017 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en hoe is het met je jan carlos?
ah mooi zo, goed om te horen.quote:Op donderdag 2 november 2017 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goed
slaapt nu, nog steeds lief en een sloper
#ekteman
hahaha komt goed haags.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |