waarom?quote:
7.578.294.556quote:
tja was ff melodramatische modequote:
of als je 9-5 baantje hebt, dan zou je waarschijnlijk paar uurtjes geleden al in bed liggen om morgen lekker om 8u in de file of overvolle trein te zittenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mwah niet echt maar ik ben alleen dan is dat toch anders hedan als je een lover hebt
ja klopt. heel veel mensenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
7.578.294.556
Huidige Wereldbevolking
Nou je het is wat je zelf wilt natuurlijk, van al die mensen zijn er vast zat mensen die jou leuk vinden; maar het is wat je zelf zoek natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt. heel veel mensen
maarja dat zegt nog steeds niet dat het lukt ooit
hoeft niet perse, genoeg mensen die altijd slecht slapen of laat en als ze terug van werk zijn gaan ze slapenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of als je 9-5 baantje hebt, dan zou je waarschijnlijk paar uurtjes geleden al in bed liggen om morgen lekker om 8u in de file of overvolle trein te zitten
ligt ook aan je behoefte om echt een relatie te hebben.quote:
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou je het is wat je zelf wilt natuurlijk, van al die mensen zijn er vast zat mensen die jou leuk vinden; maar het is wat je zelf zoek natuurlijk.
Ach Haags heeft ook een vrouw, werk en kinderen.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of als je 9-5 baantje hebt, dan zou je waarschijnlijk paar uurtjes geleden al in bed liggen om morgen lekker om 8u in de file of overvolle trein te zitten
nou zo denk ik er ook een beetje over,quote:Op donderdag 2 november 2017 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja natuurlijkis ook zo
ik zoek niet, dat is al een foute instelling vind ik. Het overkomt je (cliché)
ja precies, ik heb daar ook niet echt behoefte aan momenteelquote:Op donderdag 2 november 2017 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt ook aan je behoefte om echt een relatie te hebben.
Nou die houdt al vroeg op met posten en rond etenstijd ook niet, zie die recordpoging van gisterenquote:Op donderdag 2 november 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach Haags heeft ook een vrouw, werk en kinderen.
Die slaapt het minst van ons allen denk ik wel eens.
Nu ook nog mod zelfs.
geen idee, ken hem verder niet zo goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou die houdt al vroeg op met posten en rond etenstijd ook niet, zie die recordpoging van gisterenDenk dat die vrij burgerlijk is. Ook al weet hij dat goed te combineren met veel posten
het moet iig van 2 kanten komen en dan heb je nog het verschil iemand leuk vinden of echt verliefd enzo...quote:Op donderdag 2 november 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou zo denk ik er ook een beetje over,
maar als dat nog erg lang gaat duren...
ik ook niet zo, heb misschien een soort bindingsangst ofzoquote:Op donderdag 2 november 2017 01:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies, ik heb daar ook niet echt behoefte aan momenteel
Hoe komt dat, slechte ervaringen of wat?quote:Op donderdag 2 november 2017 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook niet zo, heb misschien een soort bindingsangst ofzo
anders is het ook maar zo saai.quote:
ach ja, komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 2 november 2017 01:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het moet iig van 2 kanten komen en dan heb je nog het verschil iemand leuk vinden of echt verliefd enzo...
weet je nietquote:Op donderdag 2 november 2017 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach ja, komt allemaal wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |