Daarom onafhankenlijkheidsverklaring zo snel mogelijkquote:Op woensdag 1 november 2017 22:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
Groningerszo rijk als Rusland kunnen zijn maar helemaal leeg gepompt worden door Den Haag
Ga maar scheikunde doenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Daarom onafhankenlijkheidsverklaring zo snel mogelijk
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:08 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij gooit het toch dicht
Sorry ik ga al, groetjesquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef Mojo.jojo het volgende:
heel mijn post punt ratio naar de neuk omdat het hier zo gezellig is de laatste tijd
Jullie kunnen ook allebei gaan, ik let hier wel op verder!!quote:
zo rijk als Rusland? Dan moet Groningen idd goed leeggezogen worden door Den Haag om het welvaartsniveau van de gemiddelde Rus te krijgen.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:06 schreef Mojo.jojo het volgende:
Groningerszo rijk als Rusland kunnen zijn maar helemaal leeg gepompt worden door Den Haag
Is goed, jij bent echt een gezelligheids man.quote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook allebei gaan, ik let hier wel op verder!!![]()
Denk jij gemiddeld?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo rijk als Rusland? Dan moet Groningen idd goed leeggezogen worden door Den Haag om het welvaartsniveau van de gemiddelde Rus te krijgen.
Ga je nu echt weg?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:14 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Is goed, jij bent echt een gezelligheids man.
Doeidoeiii
Gelukkig maarrquote:Op woensdag 1 november 2017 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
_--_ is hier ook nog steeds, dus dat zal wel meevallen
Opletten doe je met je ogen en niet met je vingers dus goed plan, ik verwacht de komende uren geen berichten van je hierquote:Op woensdag 1 november 2017 22:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook allebei gaan, ik let hier wel op verder!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |