Opletten kan ik zelf wel, heb ik jouw advies nie bij nodig!quote:Op woensdag 1 november 2017 22:16 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Opletten doe je met je ogen en niet met je vingers dus goed plan, ik verwacht de komende uren geen berichten van je hier
En wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:17 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb het onder controle. Slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With a Song in my heart and a smile on my face...
Хема копченая колбаса staat wel interessant niet?quote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had het over Rusland, ja dan denk ik aan Rusland in het geheel. En niet de elite van Rusland die gas en olie en weetikveelwatallemaal bezit
Zo onaardigquote:Op woensdag 1 november 2017 22:19 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Opletten kan ik zelf wel, heb ik jouw advies nie bij nodig!
Maar voel je vrij om nu boos weg te lopen hé..
bijnaquote:Op woensdag 1 november 2017 22:24 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Hoi..![]()
Ga maar lekker slapen jongen!
ik laat me niet wegjagenquote:Op woensdag 1 november 2017 22:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Dacht toch dat ik zo'n beetje iedereen weggejaagd had, zucht..
Wat een mooie zuchtquote:Op woensdag 1 november 2017 22:32 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Dacht toch dat ik zo'n beetje iedereen weggejaagd had, zucht..
Tsja, al blijf je hier de hele nacht, zal er niet wakker van liggen iig..quote:
ik zelf ook nietquote:Op woensdag 1 november 2017 22:40 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Tsja, al blijf je hier de hele nacht, zal er niet wakker van liggen iig..
truste.quote:
Beter van je pikkie afblijven dan..quote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om de kleinste dingen als ik zit te leren
quote:Op woensdag 1 november 2017 22:55 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Beter van je pikkie afblijven dan..
wel goede gedaanquote:Op woensdag 1 november 2017 22:54 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om de kleinste dingen als ik zit te leren
I knowww..quote:Op woensdag 1 november 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
[..]_____________
Die was zeer goed 11/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |