abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:25:35 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174758830
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Kan ik u helpen?
ik zie het anders maar sluit me bij sasquatsch aan, wel genoeg zo :)
pi_174758861
quote:
Ik vind die beelden van deze meetings echt geweldig. Leuk dat ze zulke dingen nu ook online zetten.
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:27:30 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174758866
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat die nieuwe Renault spec betreft, ik vind dat Renault het wel erg braaf speelt door zowel RBR, Toro Rosso als hun eigen team één zo'n nieuwe motor ter beschikking te stellen. Die Toro Rosso motor hadden ze net zo goed achterin de auto van Sainz kunnen leggen. Te meer omdat ze met Toro Rosso in gevecht zijn in het constructeurskampioenschap. En dan krijgen ze nog de wind van voren van Red Bull. Het ontbreekt Renault een beetje aan winnaarsmentaliteit wat hun eigen fabrieksteam betreft. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, Enstone is toch wel een team met een mooie historie.
waarschijnlijk hebben ze contractuele verplichtingen hieromtrent
pi_174758875
quote:
Mooi. Aparte stijl van Hamilton wel met die koptelefoon.
pi_174758904
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat die nieuwe Renault spec betreft, ik vind dat Renault het wel erg braaf speelt door zowel RBR, Toro Rosso als hun eigen team één zo'n nieuwe motor ter beschikking te stellen. Die Toro Rosso motor hadden ze net zo goed achterin de auto van Sainz kunnen leggen. Te meer omdat ze met Toro Rosso in gevecht zijn in het constructeurskampioenschap. En dan krijgen ze nog de wind van voren van Red Bull. Het ontbreekt Renault een beetje aan winnaarsmentaliteit wat hun eigen fabrieksteam betreft. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, Enstone is toch wel een team met een mooie historie.
De reliability was toch ook compleet bagger? Prost heeft letterlijk z'n excuses gemaakt aan Max.

En Abiteboul net ook weer aan de rest:
https://www.motorsport.co(...)ve-in-mexico-972994/

Daarnaast is het nu gewoon fair om iedereen 1 motor te geven aangezien ze zelf nog niet goed genoeg zijn en tis gelijk win-win voor Renault, nu krijgen ze van 2 rivalen en hun eigen team data op de motor.
pi_174758922
quote:
2.43 dat gebaar van Vettel _O-

Weer een leuk inkijkje. Ik vind Charlie Whiting niet zo sterk overkomen.
pi_174758970
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik vind die beelden van deze meetings echt geweldig. Leuk dat ze zulke dingen nu ook online zetten.
Mooi voor de fans, maar ze moeten niet te scheutig worden met die beelden. Kan me voorstellen dat je een eerlijke vraag/mening voor jezelf gaat houden, wetende dat je misschien veel kritiek van fans gaat krijgen. Grosjean wordt nu bijvoorbeeld gezien als de klikspaan van de klas, terwijl hij de vertegenwoordiger van de coureurs is en dus vaker vragen moet stellen als men naar hem toekomt.
pi_174758992
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarschijnlijk hebben ze contractuele verplichtingen hieromtrent
Zou goed kunnen idd, maar dan is de vraag waarom ze zulke contracten aangegaan zijn en waarom ze hun eigen team blijkbaar geen prioriteit gegeven hebben wat dat betreft. Red Bull vond het zelfs nodig om de motoren te rebadgen tot Tag Heuer dus aan die successen heb je als Renault zijnde niet veel vanuit marketing perspectief.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 oktober 2017 @ 15:40:06 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174759133
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:30 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

De reliability was toch ook compleet bagger? Prost heeft letterlijk z'n excuses gemaakt aan Max.

En Abiteboul net ook weer aan de rest:
https://www.motorsport.co(...)ve-in-mexico-972994/

Daarnaast is het nu gewoon fair om iedereen 1 motor te geven aangezien ze zelf nog niet goed genoeg zijn en tis gelijk win-win voor Renault, nu krijgen ze van 2 rivalen en hun eigen team data op de motor.
Ze zijn blij dat die van Max heel is gebleven, want dat levert veel nuttige data op.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:40:58 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174759150
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zou goed kunnen idd, maar dan is de vraag waarom ze zulke contracten aangegaan zijn en waarom ze hun eigen team blijkbaar geen prioriteit gegeven hebben wat dat betreft. Red Bull vond het zelfs nodig om de motoren te rebadgen tot Tag Heuer dus aan die successen heb je als Renault zijnde niet veel vanuit marketing perspectief.
Is misschien ook de reden dat ze wel van Red Bull af willen na volgend jaar maar voorlopig zijn ze zelf niet snel genoeg
pi_174759359
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zou goed kunnen idd, maar dan is de vraag waarom ze zulke contracten aangegaan zijn en waarom ze hun eigen team blijkbaar geen prioriteit gegeven hebben wat dat betreft. Red Bull vond het zelfs nodig om de motoren te rebadgen tot Tag Heuer dus aan die successen heb je als Renault zijnde niet veel vanuit marketing perspectief.
Redbull heeft twee jaa geleden toen het echt bagger was er veel geld. En expertise ingestoken en dit toen afgedwongen.
zie email 27 oktober
pi_174759362
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:

[..]

Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
Hamilton had flinke schade aan de diffuser (hebben ze op Sky laten zien). En dat heeft weer een flinke impact op de downforce.
pi_174759613
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Vettel haalt Massa op de baan in, in de rechterbocht. Op het moment dat hij buiten de baan zit rijden ze nog naast elkaar.
Massa dwingt hem ook naar buiten, totaal niet te vergelijk met Verstappen vorige week.

Banden waren in Mexico overigens weer een aanfluiting. Echt tijd dat ze daar wat aan gaan doen, want deze race was gewoon een aanfluiting.
pi_174759954
Jack :')

  maandag 30 oktober 2017 @ 16:41:38 #65
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_174760291
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gejank in de marge.

Er is weer iemand die met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.

In bijna 100 jaar GP racen is er geen NL'er geweest die het zo goed doet en door het hele paddock gezien wordt als grootste talent. Wat statistisch bewezen wordt met vele 'jongste ooit' records. Die mag je wel met trots en egards behandelen.

Maar in calvinistisch NL kan dat niet natuurlijk.
Tevens, welke reden om kritisch te zijn, is er geweest het afgelopen weekend?

Dit soort mannetjes hadden recht van spreken gehad als ze er iets meer verstand van hadden gehad.
Heb je het stuk gelezen??

Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
Feyenoord!!! * Barça
pi_174760395
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Heb je het stuk gelezen??

Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
Echt hoor :|W
pi_174760449
https://speld.nl/2017/10/(...)-ik-van-mijn-moeder/

quote:
Toch wil Max Verstappen ook aandacht voor de rol van zijn vader in zijn opvoeding: “Natuurlijk, ik leef nu voor Formule 1. Maar mijn vader leert me dat ook andere dingen belangrijk zijn, zoals mensen verrot schelden op het internet.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:49:18 #68
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_174760460
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, vanwege Occam's Razor.

(en het feit dat ik het hele seizoen heb gekeken)
Wat bedoel je met Occam's Razor in deze context? Ik zou het op zich wel fijn vinden als je even uitlegt wat je nou bedoelt. Als je met wat concretere argumenten komt, kan ik tenminste in discussie gaan. Nu moet ik elke keer vragen om verduidelijking. Zou bijvoorbeeld ook handig zijn als je zegt wat je dan gezien hebt dit seizoen, waardoor je tot de conclusie komt dat de auto van Force India duidelijk beter is dan die van Williams.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:58:49 #69
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174760628
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Heb je het stuk gelezen??

Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
dag zegt ie toch ook niet
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:01:39 #70
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_174760681
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat die nieuwe Renault spec betreft, ik vind dat Renault het wel erg braaf speelt door zowel RBR, Toro Rosso als hun eigen team één zo'n nieuwe motor ter beschikking te stellen. Die Toro Rosso motor hadden ze net zo goed achterin de auto van Sainz kunnen leggen. Te meer omdat ze met Toro Rosso in gevecht zijn in het constructeurskampioenschap. En dan krijgen ze nog de wind van voren van Red Bull. Het ontbreekt Renault een beetje aan winnaarsmentaliteit wat hun eigen fabrieksteam betreft. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, Enstone is toch wel een team met een mooie historie.
Wellicht dat daar contractuele afspraken over zijn gemaakt?
De grote 'angst' van de Red Bull familie is natuurlijk dat ze pas in een later stadium updates ontvangen als het works-team, dus het zou me niets verbazen als daar waterdichte afspraken over zijn gemaakt.

edit: spuit 11... :7
pi_174760683
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hamilton had flinke schade aan de diffuser (hebben ze op Sky laten zien). En dat heeft weer een flinke impact op de downforce.
Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:03:57 #72
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_174760707
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:22 schreef SnowOokami het volgende:
Jack :')

[ afbeelding ]
Jack... :|W
pi_174760720
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:22 schreef SnowOokami het volgende:
Jack :')

[ afbeelding ]
Dat viel mij ook al op gisteren, ffs :')
Ja doei.
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:10:16 #74
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_174760786
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:22 schreef SnowOokami het volgende:
Jack :')

[ afbeelding ]
_O-
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:20:37 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174760916
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
scheelde volgens Ted ongeveer 1 tiende, dus had hij er alsnog doorheen moeten snijden inderdaad, uitrijden was blijkbaar belangrijker
pi_174761299
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Heb je het stuk gelezen??

Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
Dat is mijn punt ook.
Jack Plooij is Allard Kalf niet, ook waar. Dit is wel geklooi in de marge zo'n artikel. Op zo'n coureur mag je simpelweg trots zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174761332
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:30 schreef zoem het volgende:

[..]

2.43 dat gebaar van Vettel _O-

Weer een leuk inkijkje. Ik vind Charlie Whiting niet zo sterk overkomen.
deaueaud.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174761692
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

scheelde volgens Ted ongeveer 1 tiende, dus had hij er alsnog doorheen moeten snijden inderdaad, uitrijden was blijkbaar belangrijker
1 tiende lijkt me een heel ruimhartige schatting. Het is gewoon niet zo'n goede inhaler, hij heeft ook niet veel oefening gehad maar als het niet op Mercedes-vermogen en DRS of met van de baan duwen kan dan hij heeft hij er doorgaans heel veel rondjes voor nodig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:32:20 #79
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_174762178
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
In de videonabespreking van Kees vd Grind en Allard Kalff op de website van RTL wordt verwezen naar verhalen als dat de Mercedes niet echt gebouwd is op situaties met veel "dirty air". Geen idee of dat waar is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
pi_174762587
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

In de videonabespreking van Kees vd Grind en Allard Kalff op de website van RTL wordt verwezen naar verhalen als dat de Mercedes niet echt gebouwd is op situaties met veel "dirty air". Geen idee of dat waar is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Dat is toch al langer bekend en niet alleen iets van dit jaar dacht ik.

Om op Red Bull terug te komen en wellicht ook een open deur; ik denk dat het weer ook in het voordeel was van de Bulls. Zaterdag werd het in Q3 toch iets te warm met een blauwe lucht waardoor Max de banden niet helemaal lekker aan de praat kreeg. Zondag was het goed bewolkt en koeler, dus ging het een stuk beter.

Had tijdens de race wel wat heimwee (nu al) naar de inhaalraces van voorheen maar dit gaan we wat mij betreft hopelijk nog veel vaker zien.
pi_174762649
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
Omdat een diffuser minder gevoelig is voor vuile lucht. Als deze niet meer werkt wordt het heel lastig inhalen. Daarnaast is Saintz en de Renault ook niet heel langzaam, alleen daar terecht gekomen door omstandigheden.
.
pi_174762796
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:51 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Dat is toch al langer bekend en niet alleen iets van dit jaar dacht ik.

Om op Red Bull terug te komen en wellicht ook een open deur; ik denk dat het weer ook in het voordeel was van de Bulls. Zaterdag werd het in Q3 toch iets te warm met een blauwe lucht waardoor Max de banden niet helemaal lekker aan de praat kreeg. Zondag was het goed bewolkt en koeler, dus ging het een stuk beter.

Had tijdens de race wel wat heimwee (nu al) naar de inhaalraces van voorheen maar dit gaan we wat mij betreft hopelijk nog veel vaker zien.
Doen alsof RB nu opeens de snelste auto van het veld heeft en alle problemen achter de rug zijn lijkt me ook wel ietwat voorbarig. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 30-10-2017 19:13:28 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:09:05 #83
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_174762960
Hoeveel Renaults zijn er gefinisht? Nee, de problemen zijn nog niet achter de rug
Drop you like an ill, bad habit
pi_174763071
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Doen alsof RB nu opeens de snelste auto van het veld heeft en alle probleem achter de rug zijn lijkt me ook wel ietwat voorbarig. :P
Vergeet ook niet dat Mexico een high downforce baan is, daar doet de RB het meestal wel goed. Maar als je de laatste paar races bekijkt lijkt de wagen zeker on par met Mercedes en Ferrari. Nu de druk van het WK er ook af is kunnen we nog een paar spannende races verwachten hoop ik.
pi_174763134
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

In de videonabespreking van Kees vd Grind en Allard Kalff op de website van RTL wordt verwezen naar verhalen als dat de Mercedes niet echt gebouwd is op situaties met veel "dirty air". Geen idee of dat waar is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Niet elke auto hoeft er natuurlijk precies even veel last van te hebben, maar dat geldt wellicht ook voor de coureurs. Ik kan me namelijk niet van Rosberg of Bottas herinneren dat die er zo vaak over klagen, terwijl er natuurlijk geen enkele coureur is die graag ronden lang in een versnellingsbak zit. Het zou ook wel een beetje apart zijn dat Mercedes met een compleet nieuwe bredere auto met compleet nieuwe aerodynamica weer precies hetzelfde nadeel ten opzichte van de concurrentie zou hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:23:27 #86
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_174763287
Haha Jos in peptalk, Max heeft er al geen zin meer in
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:37:18 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174763650
Peptalk is erg pijnlijk
RED ONS HENNIEGOD
pi_174763787
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat Mexico een high downforce baan is, daar doet de RB het meestal wel goed. Maar als je de laatste paar races bekijkt lijkt de wagen zeker on par met Mercedes en Ferrari. Nu de druk van het WK er ook af is kunnen we nog een paar spannende races verwachten hoop ik.
Daarom, eerst maar eens zien wat de RB doet in Brazilië en Abu Dhabi. En dan hopen dat ze in de aanloop naar volgend seizoen kunnen bijblijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174763852
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hamilton had flinke schade aan de diffuser (hebben ze op Sky laten zien). En dat heeft weer een flinke impact op de downforce.
Op Ziggo hebben ze het daar geen enkel moment over gehad, denk dat ze het niet eens wisten :9
pi_174763885
Er een vraagje van een leek.

Klopt het dat de Mercedes "slecht" is in halen in vergelijking met de andere teams door andere keuzes qua aërodynamica?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_174764001
quote:
5s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:46 schreef ender_xenocide het volgende:
Er een vraagje van een leek.

Klopt het dat de Mercedes "slecht" is in halen in vergelijking met de andere teams door andere keuzes qua aërodynamica?
Het lijkt er wel op. Red Bull heeft dat in 2010-2013 ook vaak gehad. Heeft waarschijnlijk ook met de afstelling te maken. Als je weet/verwacht dat je vooraan kwalificeert, kun je andere keuzes maken.
pi_174764148
quote:
5s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:46 schreef ender_xenocide het volgende:
Er een vraagje van een leek.

Klopt het dat de Mercedes "slecht" is in halen in vergelijking met de andere teams door andere keuzes qua aërodynamica?
Ja de Mercedes is een hele lange auto en wat vlakker dan de Ferrari en Red Bull waardoor ze extra veel last hebben van vuile lucht.
pi_174764193
Die pre-race gridinterviews worden ook steeds pijnlijker. Zit je net in je laatste voorbespreking met je mechanic, komt tandarts Jack je vragen wat je gaat doen in de eerste bocht.
'Ligt er een beetje aan wat de rest doet'.
'Tweestop of toch één?'
'We gaan het zien'

Wanneer gaan ze door hebben bij ziggo dat die vraagjes nergens over gaan?
pi_174764355
Vettel en Commando remix _O- @ Peptalk
pi_174764435
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:03 schreef SnowOokami het volgende:
Vettel en Commando remix _O- @ Peptalk
Jos the boss al geweest?
pi_174764442
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Jos the boss al geweest?
Na de reclame.
  maandag 30 oktober 2017 @ 20:08:11 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_174764494
J d B is aan het woord.
Drop you like an ill, bad habit
pi_174764505
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:06 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Na de reclame.
Bedankt even kijken ^O^
pi_174764525
Wat een cringe bij peptalk :')

Als ze bij Ziggo het professioneler willen aanpakken moet het echt over een andere boeg.
  maandag 30 oktober 2017 @ 20:16:38 #100
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_174764916
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:08 schreef Justevo het volgende:
Wat een cringe bij peptalk :')

Als ze bij Ziggo het professioneler willen aanpakken moet het echt over een andere boeg.
Dat willen ze niet. Het moet voer voor het gepeupel zijn -> kijkcijfers. Beetje als VI, daar kijk je ook niet naar voor diepte analyses :P

/me kijkt sowieso niet naar VI en kijkt F1 via Sky :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')