abonnement Unibet Coolblue
pi_174761299
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Heb je het stuk gelezen??

Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
Dat is mijn punt ook.
Jack Plooij is Allard Kalf niet, ook waar. Dit is wel geklooi in de marge zo'n artikel. Op zo'n coureur mag je simpelweg trots zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174761332
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:30 schreef zoem het volgende:

[..]

2.43 dat gebaar van Vettel _O-

Weer een leuk inkijkje. Ik vind Charlie Whiting niet zo sterk overkomen.
deaueaud.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174761692
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

scheelde volgens Ted ongeveer 1 tiende, dus had hij er alsnog doorheen moeten snijden inderdaad, uitrijden was blijkbaar belangrijker
1 tiende lijkt me een heel ruimhartige schatting. Het is gewoon niet zo'n goede inhaler, hij heeft ook niet veel oefening gehad maar als het niet op Mercedes-vermogen en DRS of met van de baan duwen kan dan hij heeft hij er doorgaans heel veel rondjes voor nodig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:32:20 #79
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_174762178
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
In de videonabespreking van Kees vd Grind en Allard Kalff op de website van RTL wordt verwezen naar verhalen als dat de Mercedes niet echt gebouwd is op situaties met veel "dirty air". Geen idee of dat waar is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
pi_174762587
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

In de videonabespreking van Kees vd Grind en Allard Kalff op de website van RTL wordt verwezen naar verhalen als dat de Mercedes niet echt gebouwd is op situaties met veel "dirty air". Geen idee of dat waar is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Dat is toch al langer bekend en niet alleen iets van dit jaar dacht ik.

Om op Red Bull terug te komen en wellicht ook een open deur; ik denk dat het weer ook in het voordeel was van de Bulls. Zaterdag werd het in Q3 toch iets te warm met een blauwe lucht waardoor Max de banden niet helemaal lekker aan de praat kreeg. Zondag was het goed bewolkt en koeler, dus ging het een stuk beter.

Had tijdens de race wel wat heimwee (nu al) naar de inhaalraces van voorheen maar dit gaan we wat mij betreft hopelijk nog veel vaker zien.
pi_174762649
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
Omdat een diffuser minder gevoelig is voor vuile lucht. Als deze niet meer werkt wordt het heel lastig inhalen. Daarnaast is Saintz en de Renault ook niet heel langzaam, alleen daar terecht gekomen door omstandigheden.
.
pi_174762796
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:51 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Dat is toch al langer bekend en niet alleen iets van dit jaar dacht ik.

Om op Red Bull terug te komen en wellicht ook een open deur; ik denk dat het weer ook in het voordeel was van de Bulls. Zaterdag werd het in Q3 toch iets te warm met een blauwe lucht waardoor Max de banden niet helemaal lekker aan de praat kreeg. Zondag was het goed bewolkt en koeler, dus ging het een stuk beter.

Had tijdens de race wel wat heimwee (nu al) naar de inhaalraces van voorheen maar dit gaan we wat mij betreft hopelijk nog veel vaker zien.
Doen alsof RB nu opeens de snelste auto van het veld heeft en alle problemen achter de rug zijn lijkt me ook wel ietwat voorbarig. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 30-10-2017 19:13:28 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:09:05 #83
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_174762960
Hoeveel Renaults zijn er gefinisht? Nee, de problemen zijn nog niet achter de rug
Drop you like an ill, bad habit
pi_174763071
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Doen alsof RB nu opeens de snelste auto van het veld heeft en alle probleem achter de rug zijn lijkt me ook wel ietwat voorbarig. :P
Vergeet ook niet dat Mexico een high downforce baan is, daar doet de RB het meestal wel goed. Maar als je de laatste paar races bekijkt lijkt de wagen zeker on par met Mercedes en Ferrari. Nu de druk van het WK er ook af is kunnen we nog een paar spannende races verwachten hoop ik.
pi_174763134
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

In de videonabespreking van Kees vd Grind en Allard Kalff op de website van RTL wordt verwezen naar verhalen als dat de Mercedes niet echt gebouwd is op situaties met veel "dirty air". Geen idee of dat waar is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Niet elke auto hoeft er natuurlijk precies even veel last van te hebben, maar dat geldt wellicht ook voor de coureurs. Ik kan me namelijk niet van Rosberg of Bottas herinneren dat die er zo vaak over klagen, terwijl er natuurlijk geen enkele coureur is die graag ronden lang in een versnellingsbak zit. Het zou ook wel een beetje apart zijn dat Mercedes met een compleet nieuwe bredere auto met compleet nieuwe aerodynamica weer precies hetzelfde nadeel ten opzichte van de concurrentie zou hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:23:27 #86
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_174763287
Haha Jos in peptalk, Max heeft er al geen zin meer in
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:37:18 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174763650
Peptalk is erg pijnlijk
RED ONS HENNIEGOD
pi_174763787
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat Mexico een high downforce baan is, daar doet de RB het meestal wel goed. Maar als je de laatste paar races bekijkt lijkt de wagen zeker on par met Mercedes en Ferrari. Nu de druk van het WK er ook af is kunnen we nog een paar spannende races verwachten hoop ik.
Daarom, eerst maar eens zien wat de RB doet in Brazilië en Abu Dhabi. En dan hopen dat ze in de aanloop naar volgend seizoen kunnen bijblijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174763852
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hamilton had flinke schade aan de diffuser (hebben ze op Sky laten zien). En dat heeft weer een flinke impact op de downforce.
Op Ziggo hebben ze het daar geen enkel moment over gehad, denk dat ze het niet eens wisten :9
pi_174763885
Er een vraagje van een leek.

Klopt het dat de Mercedes "slecht" is in halen in vergelijking met de andere teams door andere keuzes qua aërodynamica?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_174764001
quote:
5s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:46 schreef ender_xenocide het volgende:
Er een vraagje van een leek.

Klopt het dat de Mercedes "slecht" is in halen in vergelijking met de andere teams door andere keuzes qua aërodynamica?
Het lijkt er wel op. Red Bull heeft dat in 2010-2013 ook vaak gehad. Heeft waarschijnlijk ook met de afstelling te maken. Als je weet/verwacht dat je vooraan kwalificeert, kun je andere keuzes maken.
in a crowd you lose humanity
pi_174764148
quote:
5s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:46 schreef ender_xenocide het volgende:
Er een vraagje van een leek.

Klopt het dat de Mercedes "slecht" is in halen in vergelijking met de andere teams door andere keuzes qua aërodynamica?
Ja de Mercedes is een hele lange auto en wat vlakker dan de Ferrari en Red Bull waardoor ze extra veel last hebben van vuile lucht.
pi_174764193
Die pre-race gridinterviews worden ook steeds pijnlijker. Zit je net in je laatste voorbespreking met je mechanic, komt tandarts Jack je vragen wat je gaat doen in de eerste bocht.
'Ligt er een beetje aan wat de rest doet'.
'Tweestop of toch één?'
'We gaan het zien'

Wanneer gaan ze door hebben bij ziggo dat die vraagjes nergens over gaan?
pi_174764355
Vettel en Commando remix _O- @ Peptalk
pi_174764435
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:03 schreef SnowOokami het volgende:
Vettel en Commando remix _O- @ Peptalk
Jos the boss al geweest?
pi_174764442
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Jos the boss al geweest?
Na de reclame.
  maandag 30 oktober 2017 @ 20:08:11 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_174764494
J d B is aan het woord.
Drop you like an ill, bad habit
pi_174764505
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:06 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Na de reclame.
Bedankt even kijken ^O^
pi_174764525
Wat een cringe bij peptalk :')

Als ze bij Ziggo het professioneler willen aanpakken moet het echt over een andere boeg.
  maandag 30 oktober 2017 @ 20:16:38 #100
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_174764916
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:08 schreef Justevo het volgende:
Wat een cringe bij peptalk :')

Als ze bij Ziggo het professioneler willen aanpakken moet het echt over een andere boeg.
Dat willen ze niet. Het moet voer voor het gepeupel zijn -> kijkcijfers. Beetje als VI, daar kijk je ook niet naar voor diepte analyses :P

/me kijkt sowieso niet naar VI en kijkt F1 via Sky :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')