Waaruit blijkt dat Williams een mindere auto heeft?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:03 schreef aesop het volgende:
Stroll legt Ocon vandaag wel het vuur aan de schenen in een mindere auto. Dat verwacht je niet.
Kijk het seizoen nog eens terug tot nu toe...quote:Op maandag 30 oktober 2017 05:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Williams een mindere auto heeft?
Hij bewijst het bijna elke racequote:
"Versteppen actually very lucky not to pickup the punctures. He took 2 front wings straight of, both of Mercedes and the Ferrari and got away with it obviously."quote:
Laat hem eerst maar eens wat meer races winnen voor we ons daar druk om maken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
Maken jullie je ook niet zorgen dat het vanaf nu alleen nog maar Max is de komende 10 jaar?
Beetje zo saai als toen Schumacher jarenlang alles won en alle races een optocht werden....die angst heb ik wel, dan is de lol er weer snel af.
Eerlijk is eerlijk, het pakt nu goed uit. Maar hij nam enorm veel risico bij dit actie. Hij doet weliswaar niets verkeerd, maar tjonge jonge, samengeknepen billetjes hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Versteppen actually very lucky not to pickup the punctures. He took 2 front wings straight of, both of Mercedes and the Ferrari and got away with it obviously."
Force India 175 punten, Williams 76 punten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 05:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Williams een mindere auto heeft?
Denk dat we Weltschmerz tot 25 maart 2018 niet meer gaan zien in F1.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maxgod
Zijn er al felicitaties van Weltschmerz?
Volgens mij waren het Vettel en Hamilton die hun eigen voorspoilers eraf hebben gereden. Ze hadden allebei de mogelijkheid om even te liften (zoals Max in Singapore deed, waardoor niet hij, maar Raikonnen Vettel raakte), maar namen zelf het risico.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het pakt nu goed uit. Maar hij nam enorm veel risico bij dit actie. Hij doet weliswaar niets verkeerd, maar tjonge jonge, samengeknepen billetjes hoor.
Het is wel altijd Max zijn schuld he. In de andere auto's zitten ook mensen met een stuur in hun handen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het pakt nu goed uit. Maar hij nam enorm veel risico bij dit actie. Hij doet weliswaar niets verkeerd, maar tjonge jonge, samengeknepen billetjes hoor.
En ook nog maar eens benadrukken dat hij nu wel binnen de track-limits bleefquote:Op maandag 30 oktober 2017 07:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Versteppen actually very lucky not to pickup the punctures. He took 2 front wings straight of, both of Mercedes and the Ferrari and got away with it obviously."
Die is veel te moe van al dat klikken op Vettel bij DotDquote:Op maandag 30 oktober 2017 07:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maxgod
Zijn er al felicitaties van Weltschmerz?
Zolang hij een Renaultmotor achterin heeft liggen zal het niet vanzelf gaan. Ik hoop dat ding volgend jaar gewoon betrouwbaar is, dan mag het een paar pk’s achter blijven, maar sien we Max eigen kracht de strijd aangaan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:56 schreef RamboDirk het volgende:
Maken jullie je ook niet zorgen dat het vanaf nu alleen nog maar Max is de komende 10 jaar?
Beetje zo saai als toen Schumacher jarenlang alles won en alle races een optocht werden....die angst heb ik wel, dan is de lol er weer snel af.
Gaat niet gebeuren, Weltschmerz zal vinden dat Max de titelkansen van Vettel om zeep heeft geholpen. Dat hij zich niet met de strijd tussen Vettel en Hamilton mag mengen. Max rijdt veel te wild en moet nog een hoop leren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:21 schreef BadderHaring het volgende:
Maxgod
Zijn er al felicitaties van Weltschmerz?
Dat is scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Force India 175 punten, Williams 76 punten.
Ik heb het niet over 'schuld'. Ik heb het over risicocalculatie. Ik zeg ook niet dat hij het anders had MOETEN doen. Ik zeg notabene LETTERLIJK dat hij niets verkeerd doet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is wel altijd Max zijn schuld he. In de andere auto's zitten ook mensen met een stuur in hun handen.
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is VET driver of the day geworden? Had dan Ocon gedaan.
We zullen het gaan zien hoop ikquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'schuld'. Ik heb het over risicocalculatie. Ik zeg ook niet dat hij het anders had MOETEN doen. Ik zeg notabene LETTERLIJK dat hij niets verkeerd doet.
Ik vraag me alleen af of hij dit soort risico's ook moet nemen als hij straks om WK-punten vecht.
Alleen voor degenen wiens verhaal het niet ondersteunt.quote:
P4, maar hij was het toch zelf schuld dat hij terug naar P19 moest? Uiteindelijk is hij van P1 naar P4 gegaan, dus een slechte race uiteindelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
En dan? Dan zien we dat Force India betere resultaten heeft behaald dan Williams. Maar waaruit blijkt dat dat door een veel betere auto komt? Force India heeft ook betere coureurs dan Williams. Ocon is beter dan de voorheen gepensioneerde Massa en Perez is beter dan rookie Stroll. En je kunt bij meerdere teams zien welk verschil de coureur maakt. Kijk maar naar Hulkenberg en Palmer of Kvyat en Sainz.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:31 schreef aesop het volgende:
[..]
Kijk het seizoen nog eens terug tot nu toe...
zit je hier nu ook al te kuttenquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over 'schuld'. Ik heb het over risicocalculatie. Ik zeg ook niet dat hij het anders had MOETEN doen. Ik zeg notabene LETTERLIJK dat hij niets verkeerd doet.
Ik vraag me alleen af of hij dit soort risico's ook moet nemen als hij straks om WK-punten vecht.
Beschuldig je me nu van hypocrisie?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen voor degenen wiens verhaal het niet ondersteunt.
Wow, dat is voor het eerst dat ik die huilebalk oprecht blij zie zijn voor Hamiltonquote:
Nee, ik maak jouw stelling belachelijk.quote:
Mwah in 2008 zal Britney best blij zijn geweest voor zn mattiequote:Op maandag 30 oktober 2017 08:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow, dat is voor het eerst dat ik die huilebalk oprecht blij zie zijn voor Hamilton
Wie is hammalton?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit je hier nu ook al te kutten
iedere idioot weet dat je zonder risicoos niets gaat winnen in deze sport
vettel en hammalton namen ook risico in de eerste bocht, die weten precies waarom het gaat
En Vettel niet (bij Massa) maar die krijgt geen straf.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
En ook nog maar eens benadrukken dat hij nu wel binnen de track-limits bleef
Eens en eens, maar je ziet Hamilton ook weinig DotDs krijgen als hij vooraan in cruise mode rijdtquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
P4, maar hij was het toch zelf schuld dat hij terug naar P19 moest? Uiteindelijk is hij van P1 naar P4 gegaan, dus een slechte race uiteindelijk.
Mercedes prima motoren maar als het om de aërodynamica gaat dan zijn ze het bij Mercedes niet al te best.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
Nee want dat was de schuld van Massa volgens sommigenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Vettel niet (bij Massa) maar die krijgt geen straf.
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraalquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens en eens, maar je ziet Hamilton ook weinig DotDs krijgen als hij vooraan in cruise mode rijdt
Tja, wie dan wel? Vettel is niet zo'n gekke keuze als dotd.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraal
Dan nog mag je niet buiten de baan inhalen. Maar Massa had alle recht om daar te rijden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want dat was de schuld van Massa volgens sommigen
Niet mee eens. Voor Vettel is het normaal om naar P4 te rijden met een Ferrari. Iets anders was gewoon slecht geweest. Voor Max om zo dominant op P1 te rijden niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraal
Die leek me overduidelijk, Massa stuurde zelfs op Vettel in. Was oprecht verbaasd dat Massa geen penalty kreeg voor forcing another driver off the trackquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want dat was de schuld van Massa volgens sommigen
Ik vond het echt gênant dat die twee elkaar niets gunden. Alleen jammer dat Hamilton nog steeds zo'n zuurpruim isquote:Op maandag 30 oktober 2017 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah in 2008 zal Britney best blij zijn geweest voor zn mattie
Misschien niet, maar de enige twee die hem bij zouden kunnen houden deden door die crash bij de start niet mee voorin.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voor Vettel is het normaal om naar P4 te rijden met een Ferrari. Iets anders was gewoon slecht geweest. Voor Max om zo dominant op P1 te rijden niet.
En ook nog eens t/m P5 inhalenquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had het ook niet moeten worden, al was die 20 seconden op Bottas en 50 op Raikkonen wel magistraal
Nit als je Vettel fan bentquote:Op maandag 30 oktober 2017 09:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog mag je niet buiten de baan inhalen. Maar Massa had alle recht om daar te rijden.
Mijn stelling dat je niet zomaar iets over de auto kunt zeggen op basis van de behaalde punten?quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, ik maak jouw stelling belachelijk.
Tijdens de uitleg van meneer Whiting van Max zijn straf van vorige week wrdt het beeld stiligezet op het moment dat Max buiten de baan rijdt. Kimi rijdt op dat moment ook dicht tegen de witte lijn aan, daar is gewoon geen plek meer voor nog een auto terwijl Max er wel vol naast zat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Die leek me overduidelijk, Massa stuurde zelfs op Vettel in. Was oprecht verbaasd dat Massa geen penalty kreeg voor forcing another driver off the track
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |