Ik vind die beelden van deze meetings echt geweldig. Leuk dat ze zulke dingen nu ook online zetten.quote:
waarschijnlijk hebben ze contractuele verplichtingen hieromtrentquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat die nieuwe Renault spec betreft, ik vind dat Renault het wel erg braaf speelt door zowel RBR, Toro Rosso als hun eigen team één zo'n nieuwe motor ter beschikking te stellen. Die Toro Rosso motor hadden ze net zo goed achterin de auto van Sainz kunnen leggen. Te meer omdat ze met Toro Rosso in gevecht zijn in het constructeurskampioenschap. En dan krijgen ze nog de wind van voren van Red Bull. Het ontbreekt Renault een beetje aan winnaarsmentaliteit wat hun eigen fabrieksteam betreft. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, Enstone is toch wel een team met een mooie historie.
Mooi. Aparte stijl van Hamilton wel met die koptelefoon.quote:
De reliability was toch ook compleet bagger? Prost heeft letterlijk z'n excuses gemaakt aan Max.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat die nieuwe Renault spec betreft, ik vind dat Renault het wel erg braaf speelt door zowel RBR, Toro Rosso als hun eigen team één zo'n nieuwe motor ter beschikking te stellen. Die Toro Rosso motor hadden ze net zo goed achterin de auto van Sainz kunnen leggen. Te meer omdat ze met Toro Rosso in gevecht zijn in het constructeurskampioenschap. En dan krijgen ze nog de wind van voren van Red Bull. Het ontbreekt Renault een beetje aan winnaarsmentaliteit wat hun eigen fabrieksteam betreft. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, Enstone is toch wel een team met een mooie historie.
2.43 dat gebaar van Vettelquote:
Mooi voor de fans, maar ze moeten niet te scheutig worden met die beelden. Kan me voorstellen dat je een eerlijke vraag/mening voor jezelf gaat houden, wetende dat je misschien veel kritiek van fans gaat krijgen. Grosjean wordt nu bijvoorbeeld gezien als de klikspaan van de klas, terwijl hij de vertegenwoordiger van de coureurs is en dus vaker vragen moet stellen als men naar hem toekomt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van deze meetings echt geweldig. Leuk dat ze zulke dingen nu ook online zetten.
Zou goed kunnen idd, maar dan is de vraag waarom ze zulke contracten aangegaan zijn en waarom ze hun eigen team blijkbaar geen prioriteit gegeven hebben wat dat betreft. Red Bull vond het zelfs nodig om de motoren te rebadgen tot Tag Heuer dus aan die successen heb je als Renault zijnde niet veel vanuit marketing perspectief.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben ze contractuele verplichtingen hieromtrent
Ze zijn blij dat die van Max heel is gebleven, want dat levert veel nuttige data op.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De reliability was toch ook compleet bagger? Prost heeft letterlijk z'n excuses gemaakt aan Max.
En Abiteboul net ook weer aan de rest:
https://www.motorsport.co(...)ve-in-mexico-972994/
Daarnaast is het nu gewoon fair om iedereen 1 motor te geven aangezien ze zelf nog niet goed genoeg zijn en tis gelijk win-win voor Renault, nu krijgen ze van 2 rivalen en hun eigen team data op de motor.
Is misschien ook de reden dat ze wel van Red Bull af willen na volgend jaar maar voorlopig zijn ze zelf niet snel genoegquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou goed kunnen idd, maar dan is de vraag waarom ze zulke contracten aangegaan zijn en waarom ze hun eigen team blijkbaar geen prioriteit gegeven hebben wat dat betreft. Red Bull vond het zelfs nodig om de motoren te rebadgen tot Tag Heuer dus aan die successen heb je als Renault zijnde niet veel vanuit marketing perspectief.
Redbull heeft twee jaa geleden toen het echt bagger was er veel geld. En expertise ingestoken en dit toen afgedwongen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zou goed kunnen idd, maar dan is de vraag waarom ze zulke contracten aangegaan zijn en waarom ze hun eigen team blijkbaar geen prioriteit gegeven hebben wat dat betreft. Red Bull vond het zelfs nodig om de motoren te rebadgen tot Tag Heuer dus aan die successen heb je als Renault zijnde niet veel vanuit marketing perspectief.
Hamilton had flinke schade aan de diffuser (hebben ze op Sky laten zien). En dat heeft weer een flinke impact op de downforce.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
Massa dwingt hem ook naar buiten, totaal niet te vergelijk met Verstappen vorige week.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vettel haalt Massa op de baan in, in de rechterbocht. Op het moment dat hij buiten de baan zit rijden ze nog naast elkaar.
Heb je het stuk gelezen??quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gejank in de marge.
Er is weer iemand die met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt.
In bijna 100 jaar GP racen is er geen NL'er geweest die het zo goed doet en door het hele paddock gezien wordt als grootste talent. Wat statistisch bewezen wordt met vele 'jongste ooit' records. Die mag je wel met trots en egards behandelen.
Maar in calvinistisch NL kan dat niet natuurlijk.
Tevens, welke reden om kritisch te zijn, is er geweest het afgelopen weekend?
Dit soort mannetjes hadden recht van spreken gehad als ze er iets meer verstand van hadden gehad.
Echt hoorquote:Op maandag 30 oktober 2017 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb je het stuk gelezen??
Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
quote:Toch wil Max Verstappen ook aandacht voor de rol van zijn vader in zijn opvoeding: “Natuurlijk, ik leef nu voor Formule 1. Maar mijn vader leert me dat ook andere dingen belangrijk zijn, zoals mensen verrot schelden op het internet.
Wat bedoel je met Occam's Razor in deze context? Ik zou het op zich wel fijn vinden als je even uitlegt wat je nou bedoelt. Als je met wat concretere argumenten komt, kan ik tenminste in discussie gaan. Nu moet ik elke keer vragen om verduidelijking. Zou bijvoorbeeld ook handig zijn als je zegt wat je dan gezien hebt dit seizoen, waardoor je tot de conclusie komt dat de auto van Force India duidelijk beter is dan die van Williams.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, vanwege Occam's Razor.
(en het feit dat ik het hele seizoen heb gekeken)
dag zegt ie toch ook nietquote:Op maandag 30 oktober 2017 16:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb je het stuk gelezen??
Hij pakt Jack Plooij aan vanwege diens noninterviews en kontlikkerij
Geen kwaad woord over Max
Wellicht dat daar contractuele afspraken over zijn gemaakt?quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat die nieuwe Renault spec betreft, ik vind dat Renault het wel erg braaf speelt door zowel RBR, Toro Rosso als hun eigen team één zo'n nieuwe motor ter beschikking te stellen. Die Toro Rosso motor hadden ze net zo goed achterin de auto van Sainz kunnen leggen. Te meer omdat ze met Toro Rosso in gevecht zijn in het constructeurskampioenschap. En dan krijgen ze nog de wind van voren van Red Bull. Het ontbreekt Renault een beetje aan winnaarsmentaliteit wat hun eigen fabrieksteam betreft. Hopelijk wordt het volgend jaar beter, Enstone is toch wel een team met een mooie historie.
Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hamilton had flinke schade aan de diffuser (hebben ze op Sky laten zien). En dat heeft weer een flinke impact op de downforce.
quote:
scheelde volgens Ted ongeveer 1 tiende, dus had hij er alsnog doorheen moeten snijden inderdaad, uitrijden was blijkbaar belangrijkerquote:Op maandag 30 oktober 2017 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sky heeft weer zijn best gedaan om een excuus te vinden, maar Hamilton ging gewoon veel sneller toen hij vrij baan had, om vervolgens te treuzelen met inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |