beetje meeliften op de populariteitquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Website van zure mensen die niet kunnen velen dat mensen die jonger zijn een prestatie neer zetten zo te zien. Wat een zure artikelen zeg
Laten we daarvan maken dat niet alle coureurs even goed zijn en we hebben opeens een andere mogelijkheid om te verklaren waarom FI meer punten heeft dan Williams. Daarom kun je bij het vergelijken van de auto's beter naar de auto's dan het scorebord kijken. Ik denk ook niet dat het raar is om te stellen dat Ocon waarschijnlijk beter is dan Massa en dat Perez beter is dan Stroll.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je zei het anders, maar inderdaad, die stelling.
[..]
Omdat niet alle teamgenoten even goed zijn. Lijkt me evident.
Dan was alleen Bottas niet gelapt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://www.motorsport.co(...)ed-f1-mexico-972875/
Dat was ook wel te horen aan die lach toen die gas terug moest nemenDenk dat het gat akelig groot was geworden als hij gewoon vol door mocht stampen.
Maar dat is niet de meest aannemelijke optie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:53 schreef Ugjerke het volgende:
Laten we daarvan maken dat niet alle coureurs even goed zijn en we hebben opeens een andere mogelijkheid om te verklaren waarom FI meer punten heeft dan Williams.
Moet je Sky horen over Hamilton, of RTL Duitsland over Vettel. Niet heel anders. Alleen die Plooij is een stuk verdriet die niet kan interviewen. Heeft niks met Max te maken, die kerel zal overal zo zijn omdat het die vent een tandarts is en niet een verslaggever.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:34 schreef papert het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-stevig-aangepakt/
Frank Heinen vat goed samen waar de verslaggeving van Ziggo de bocht uit vliegt.
Persoonlijk ben ik absoluut een liefhebber van Max als autocoureur. En vind ik niet dat hij aangepakt zou moeten worden. Maar die interviews zijn toch ergerlijk?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien dat meneer Heinen eerst eens uit kan leggen waarom Max überhaupt "aangepakt" zou moeten worden.
Ik lees het stuk ook zeker niet als kritiek op Max. Maar puur als kritiek op de interviews.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Moet je Sky horen over Hamilton, of RTL Duitsland over Vettel. Niet heel anders. Alleen die Plooij is een stuk verdriet die niet kan interviewen. Heeft niks met Max te maken, die kerel zal overal zo zijn omdat het die vent een tandarts is en niet een verslaggever.
Olav Mol probeert nog wel enigszins journalistiek te blijven, maar kom op. Die vent doet al tientallen jaren F1 en dan nu eindelijk een Nederlander die podiums pakt. Dan is het moeilijk 100% objectief te blijven.
het is er wisselvallig momenteelquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:58 schreef habitue het volgende:
Hopen op een regenrace volgende week met Max en Lewis op de eerste rij
Het is idd wel duidelijk dat meneer Plooij de school voor journalistiek nooit van binnen gezien heeft. Persoonlijk kijk ik dan ook liever naar RTL Duitsland. Sowieso ligt Anna Fleischhauer een stuk prettiger op het netvlies.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:02 schreef papert het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik absoluut een liefhebber van Max als autocoureur. En vind ik niet dat hij aangepakt zou moeten worden. Maar die interviews zijn toch ergerlijk?
Stel in ieder geval open vragen. Of vraag door. Waarom heeft Max vertrouwen in het team? Is dat ook anders geweest? Is de reden dat Max gevraagd werd iets rustiger aan te doen, dat de motor niet teveel belast zou worden, of puur risico op een uitglijder vermijden.
Enzovoorts.
Ook een terecht artikel naar mijn mening. Die korte interviews doen bij Ziggo toch niets nieuws. Max in langere interviews bij Ziggo, met Olav zijn wel altijd beter.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:02 schreef papert het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik absoluut een liefhebber van Max als autocoureur. En vind ik niet dat hij aangepakt zou moeten worden. Maar die interviews zijn toch ergerlijk?
Stel in ieder geval open vragen. Of vraag door. Waarom heeft Max vertrouwen in het team? Is dat ook anders geweest? Is de reden dat Max gevraagd werd iets rustiger aan te doen, dat de motor niet teveel belast zou worden, of puur risico op een uitglijder vermijden.
Enzovoorts.
Volgens mij heeft de gemiddelde kijker helemaal geen zin in een kritisch interview in zulke gevallen. Die willen dat hun euforie of verontwaardiging zich vertaalt op TV en dat doet Ziggo prima.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:02 schreef papert het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik absoluut een liefhebber van Max als autocoureur. En vind ik niet dat hij aangepakt zou moeten worden. Maar die interviews zijn toch ergerlijk?
Stel in ieder geval open vragen. Of vraag door. Waarom heeft Max vertrouwen in het team? Is dat ook anders geweest? Is de reden dat Max gevraagd werd iets rustiger aan te doen, dat de motor niet teveel belast zou worden, of puur risico op een uitglijder vermijden.
Enzovoorts.
SInds wanneer mag je iemand van een baan afdwingen als je naast elkaar rijdt?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat mag Massa omdat hij voor ligt. Dan nog mag Vettel hem niet buiten de baan voorbij.
[..]
Des te vreemder dat Vettel voor een zelfde actie geen penalty krijgt
van P1 naar P5 is wel slecht.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van 19 naar P5 rijden is niet echt slecht. Zeker niet met de WK achter je die van 20 naar 10 weet te komen.
Ik weet niet hoeveel de schade die Hamilton had hierop van invloed is, maar het is zeker opvallend dat de Mercedessen bloedsnel zijn als ze vooraan rijden, maar een Sainz inhalen duurt ellenlang.
Tijdens de race was er wel onboard beeld vanuit de auto van Massa. Hij verloor de controle een beetje en gleed daardoor naar buiten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
SInds wanneer mag je iemand van een baan afdwingen als je naast elkaar rijdt?
Ik vind echt dat je gelijk hebt als Vettel de bocht niet meer kon houden en op die manier buiten de baan terecht komt en er op die manier voorbij gaat. Maar ze zaten naast elkaar bij uitkomen bocht, Massa zat er misschien maar 10-20 cm voor (de banden zitten nog naast elkaar, zo weinig zit die ervoor), en dan dwingt Massa Vettel opeens met een stuurbeweging de baan af.
Ik heb de onboard beelden van Massa nog niet terug kunnen vinden, daar zag je het heel goed wat die deed. Maar wel de beelden van de uitzending, en daar zie je het ook al wel aardig. Waarbij de eerste reactie van de commentator overigens ook is dat die hem terug moet geven.
Wie is Frank Heinen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:34 schreef papert het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-stevig-aangepakt/
Frank Heinen vat goed samen waar de verslaggeving van Ziggo de bocht uit vliegt.
Precies en dat zal ook de reden zijn dat Vettel hiervoor geen straf kreegquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tijdens de race was er wel onboard beeld vanuit de auto van Massa. Hij verloor de controle een beetje en gleed daardoor naar buiten.
Weet ik, maar dat was volgens mij geen controle verliezen. Je ziet hem in de beelden ook niet glijden ofzo, gewoon bewust buiten de baan dwingenquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tijdens de race was er wel onboard beeld vanuit de auto van Massa. Hij verloor de controle een beetje en gleed daardoor naar buiten.
Ja, dat idee had ik ook meteen. Hij duwt Vettel er echt af.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:17 schreef Blik het volgende:
Weet ik, maar dat was volgens mij geen controle verliezen. Je ziet hem in de beelden ook niet glijden ofzo, gewoon bewust buiten de baan dwingen
Dan had ie er achter moeten blijven en de volgende ronde opnieuw moeten proberen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat was volgens mij geen controle verliezen. Je ziet hem in de beelden ook niet glijden ofzo, gewoon bewust buiten de baan dwingen
Maar goed, ook al was het onbewust. Lijkt me geen reden om Vettel een straf te geven als die moet uitwijken voor Massa die te weinig ruimte over laat
Nee man, hopelijk kan iemand de onboard beelden vinden. Was echt overduidelijk geen opzet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook meteen. Hij duwt Vettel er echt af.
Opzet of niet, in beide gevallen kan Vettel er weinig aan doen dat die eraf moet gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee man, hopelijk kan iemand de onboard beelden vinden. Was echt overduidelijk geen opzet.
Als je de onboard ziet zie je dat Massa dat dus echt niet expres doet. Dik overstuur moment.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook meteen. Hij duwt Vettel er echt af.
Of Massa moet gewoon stoppen. De actie op Max op Monza was ook al zo'n domme actie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:23 schreef nils7 het volgende:
Dan had ie er achter moeten blijven en de volgende ronde opnieuw moeten proberen.
Als hij overstuur zou hebben, breekt de achterkant uit. Is geen sprake van. En als hij onderstuur heeft (wat dan aannemelijker is) dan had hij gewoon moeten liften. Hoe dan ook, hij is een prutser.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:27 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Als je de onboard ziet zie je dat Massa dat dus echt niet expres doet. Dik overstuur moment.
ik vind het wel grappig dat hij van Williams voor Sao Paulo wil weten of ze met hem doorgaan, hij heeft vorig jaar toch al z'n afscheid gehadquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Of Massa moet gewoon stoppen. De actie op Max op Monza was ook al zo'n domme actie.
Dus jij vindt dat als Massa te laat remt, om die reden weer naast Vettel komt, bij het aanremmen, maar zich daardoor verremt en de bocht niet kan houden dat Vettel een overtreding begaat en de positie moet teruggeven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan had ie er achter moeten blijven en de volgende ronde opnieuw moeten proberen.
Max week ook uit voor Kimi en dat mocht niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat als Massa te laat remt, om die reden weer naast Vettel komt, bij het aanremmen, maar zich daardoor verremt en de bocht niet kan houden dat Vettel een overtreding begaat en de positie moet teruggeven.
Ik snap best dat Vettel niet geliefd is hier, maar hier deed Vettel toch echt weinig verkeerds
Heeft Jack Plooi ooit een goeie vraag aan een coureur gesteld, dan? Wat een hark is dat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:02 schreef papert het volgende:
Persoonlijk ben ik absoluut een liefhebber van Max als autocoureur. En vind ik niet dat hij aangepakt zou moeten worden. Maar die interviews zijn toch ergerlijk?
Stel in ieder geval open vragen. Of vraag door. Waarom heeft Max vertrouwen in het team? Is dat ook anders geweest? Is de reden dat Max gevraagd werd iets rustiger aan te doen, dat de motor niet teveel belast zou worden, of puur risico op een uitglijder vermijden.
Enzovoorts.
Dan vlieg je er op termijn wel uit. Zo'n 14e plek kan met een paar uitvallers opeens een puntje worden. Dat is dik geld voor een klein team.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als ik een Toro Rosso of Haas coureur was en ik rij normaal anoniem rondjes met af en toe een tiende plek als uitschieter, dan zou ik juist met alle macht gaan vechten met zo'n Vettel of Hamilton, want die kans krijg je vrijwel nooit en ook al weet je al van te voren dat je uiteindelijk verliest, je kunt er wel veel van leren (denk ik tenminste)
De enige uitzondering hierop is als de pitwall uit kan rekenen dat elke seconde telt ivm met pit stops en andere concurrenten, maar als een paar seconden niet veel uitmaakt, zeg ik: met hand en tand verdedigen! Vind de sponsor ook leuk.
Nee, hoor. Max was op zoek naar precies de goeie lijn binnendoor waarbij hij maximaal op het gas kon gaan. Ik zie hem nergens uitwijken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:32 schreef nils7 het volgende:
Max week ook uit voor Kimi en dat mocht niet.
Max had sowieso nog een hele hoop ruimte aan zijn linkerkant in Austin, Vettel kon geen kant op. Verder 2 totaal niet te vergelijken situaties. In extremis zou je zelfs kunnen zeggen dat Vettel er al voor zat voor de bocht, en dat Massa te laat remt. Vettel heeft de positie dus al voor de bocht te pakkenquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Max week ook uit voor Kimi en dat mocht niet.
Zijn plek teruggeven omdat hij buiten de baan inhaalde. Of gewoon van zijn gas afgaan, omdat Massa recht had op de racelijn.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:44 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ben geen Vettel fan, maar Vettel kon niets anders doen. Massa stuurde compleet op Vettel in. Toch nog iets anders dan de situatie Verstappen.
Wat een onzin, er is ook een regel dat er ruimte gegeven moet worden om te racen. En dat deed Massa sowieso niet. En omdat je 10 cm voorligt betekent het niet dat je opeens recht hebt op de racelijn en de andere de baan uit mag dwingenquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn plek teruggeven omdat hij buiten de baan inhaalde. Of gewoon van zijn gas afgaan, omdat Massa recht had op de racelijn.
Het was bewust, maar een bewuste noodzakelijke correctie om niet te spinnen (en wellicht helemaal totaal tegen Vettel aan te crashen. Dit is onderstuur (of overstuur, ik vergeet altijd het welke het is), in elk geval het was overmacht , Massa had onmogelijke meer naar binnen kunnen rijden, en moest dus wel richting Vettel, die vervolgens ook niet veel anders kan dan nog verder de baan uit gaanquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat was volgens mij geen controle verliezen. Je ziet hem in de beelden ook niet glijden ofzo, gewoon bewust buiten de baan dwingen
Maar goed, ook al was het onbewust. Lijkt me geen reden om Vettel een straf te geven als die moet uitwijken voor Massa die te weinig ruimte over laat
Simpel, als je ervoor ligt op de apex, heb je recht op de racelijn. De ander moet dan maar aan de kant.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
SInds wanneer mag je iemand van een baan afdwingen als je naast elkaar rijdt?
Ik vind echt dat je gelijk hebt als Vettel de bocht niet meer kon houden en op die manier buiten de baan terecht komt en er op die manier voorbij gaat. Maar ze zaten naast elkaar bij uitkomen bocht, Massa zat er misschien maar 10-20 cm voor (de banden zitten nog naast elkaar, zo weinig zit die ervoor), en dan dwingt Massa Vettel opeens met een stuurbeweging de baan af.
Ik heb de onboard beelden van Massa nog niet terug kunnen vinden, daar zag je het heel goed wat die deed. Maar wel de beelden van de uitzending, en daar zie je het ook al wel aardig. Waarbij de eerste reactie van de commentator overigens ook is dat die hem terug moet geven.
Ik zeg ook niet dat het kritiek op Max is. Ik bedoel meer dat als je Plooij bij een andere sport neerzet hij net zo debiel zal doen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef papert het volgende:
[..]
Ik lees het stuk ook zeker niet als kritiek op Max. Maar puur als kritiek op de interviews.
Prima als je dan aan de kant moet, maar Massa wijkt bewust danwel onbewust van de racelijn af om vervolgens Vettel de baan af te duwenquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Simpel, als je ervoor ligt op de apex, heb je recht op de racelijn. De ander moet dan maar aan de kant.
Vraag maar aan Hamilton. Het is zo ongeveer zijn handelsmerk als iemand hem buitenom wil inhalen. (of als hij aan de binnenkant inhaalt).
Idd dat denk ik ook, bizarre pace opeens.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan was alleen Bottas niet gelapt.
Jawel. Dat gebeurt regelmatig. (Hamilton staat er bekend om )quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat een onzin, er is ook een regel dat er ruimte gegeven moet worden om te racen. En dat deed Massa sowieso niet. En omdat je 10 cm voorligt betekent het niet dat je opeens recht hebt op de racelijn en de andere de baan uit mag dwingen
Het gaat er niet om of hij er wat aan kan doen. Het gaat er om dat diegene die op de apex voor ligt recht heeft op de racelijn. En dat was Massa. Dus Vettel had of moeten inhouden, of zijn plek teruggeven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Prima als je dan aan de kant moet, maar Massa wijkt bewust danwel onbewust van de racelijn af om vervolgens Vettel de baan af te duwen
Daar kan Vettel niks aan doen
Omdat je het niet eens bent met dat stukje dat je uit mn post geknipt hebt en waar je niet op reageert?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar dat is niet de meest aannemelijke optie.
Nee, vanwege Occam's Razor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
Omdat je het niet eens bent met dat stukje dat je uit mn post geknipt hebt en waar je niet op reageert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |