Ik krijg alles mee hier:-)quote:Op donderdag 9 november 2017 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mocht je het even hebben gemist daar op vakantie. Er was nieuws vandaag
quote:Op donderdag 9 november 2017 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kwamen om 05.50 uur vier brandweerwagens de straat in met de sirene op standje snoeihard en zwaailichten aan. En om 06.15 bij het weggaan ging de hele boel weer aan. De Griek (de grootste hond) schrok wel erg maar al m'n leed was vergeten toen het Waylon nieuws bekend werd. Toen had ik de neiging zelf gillend en met sirenes door de straat te gaan.
Is het een bijbaantje? Vaste baan?quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:57 schreef Nexum het volgende:
MIJN RUG is echt naar de klote (pardon my french)
Ik ben nu recentelijk vakkenvuller geworden en ik moet zoveel bukken en het is echt gewoon stom
En je hebt er net 1 werkdag op zitten?quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:57 schreef Nexum het volgende:
MIJN RUG is echt naar de klote (pardon my french)
Ik ben nu recentelijk vakkenvuller geworden en ik moet zoveel bukken en het is echt gewoon stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Met die Spaanse muziek ben ik het met je eens, veel beter dan die vertaalde troep die Spanje vaak stuurt.quote:Op zaterdag 11 november 2017 03:58 schreef ato het volgende:
Ik was vanavond uit en ik hoor de heerlijkste Spaanse muziek.
Waarom kunnen zij zoiets niet insturen? Latino, flamenco.
Beter dan de troep die zij instuurden afgelopen tijd.
Ik ben dronken en ik ga slapen
Ja, best wel, ja.quote:
Oh en btw, i LOVE his voice.quote:Op zaterdag 11 november 2017 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ondanks het wilde gejubel rond de deelname van Waylon aan het ESF,
(en ondanks Ato die mij probeerde af te leiden met fijne Spaanse muziek),
gooi ik er toch even een (niet zo) snelle "gewoon omdat het kan" in:
History Buffs.
Een van mijn favoriete YT kanalen.
History Buffs is een kanaal voor mensen die houden van historische films, maar die ook genoeg in onze geschiedenis geïnteresseerd zijn dat ze zich afvragen hoe accuraat die films nu eigenlijk zijn. Mensen zoals ik dus.![]()
Eerst even een kort voorbeeld van wat je van dit kanaal mag verwachten.
De meeste filmpjes zijn een stuk langer dat dit. Hij gaat ook niet alleen in op de film zelf (wat ze verkeerd hadden en wat niet), maar geeft vaak ook een hele uitleg over de daadwerkelijke geschiedenis van dat waar de film over zegt te gaan.
Hier een paar van mijn favoriete reviews:
Deze zijn wat langer:
In willekeurige volgorde:
al zijn de laatste twee mijn nr 2 en 1![]()
Dus mochten er nog meer ESFers zijn die, net zoals ik, ook een history buff zijn, neem hier eens een kijkje zou ik zeggen.
Go home.quote:
Dank! Ik heb mij geabonneerd!quote:Op zaterdag 11 november 2017 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus mochten er nog meer ESFers zijn die, net zoals ik, ook een history buff zijn, neem hier eens een kijkje zou ik zeggen.
But, i am at home when i'm here.quote:
You're welcome, hoop dat het bevalt.quote:
idd ff geleden, te lang imo.quote:Op zondag 12 november 2017 00:07 schreef ijs_beer het volgende:
Een middernachtscreativiteitsbui, dat was ff geleden.
Bijbaantje!quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:47 schreef ato het volgende:
[..]
Is het een bijbaantje? Vaste baan?
Het lijkt mij geen baan om het lang te gaan doen, als je nu al ast van je rug hebt.
OK.quote:Op zondag 12 november 2017 11:23 schreef Nexum het volgende:
[..]
Bijbaantje!
Nee het is een leuke baan hoor, leuke collega's ook. Maar het is ook sowieso niet iets wat ik voor de rest van m'n leven ga doen.![]()
Gaaf!quote:Op maandag 13 november 2017 10:32 schreef Em31 het volgende:
Toch leuk om te zien, twee songfestival deelnemers die beste Franse act en beste Belgische act bij de MTV Awards zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf inderdaad!quote:Op maandag 13 november 2017 10:32 schreef Em31 het volgende:
Toch leuk om te zien, twee songfestival deelnemers die beste Franse act en beste Belgische act bij de MTV Awards zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijk heb je. Slovenië is misschien wel het meest ondergewaardeerde land op het ESC dat er is.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:24 schreef Fred_B het volgende:
(De aankondiging is misschien wat aan de enthousiaste kant, maar Slovenië wordt door ESF-volgers altijd zo genegeerd, dat ze wel een beetje extra aandacht kunnen gebruiken).
Altijd goed om Slovenië te promoten. Maar het vorige topic was het nog het meest genoemde landquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:24 schreef Fred_B het volgende:
(De aankondiging is misschien wat aan de enthousiaste kant, maar Slovenië wordt door ESF-volgers altijd zo genegeerd, dat ze wel een beetje extra aandacht kunnen gebruiken).
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:31 schreef ijs_beer het volgende:
Maar in deze SC hebben we het er onlangs nog over gehad. Duidelijk wel weer dat hier de eckte eckte liefhebbers zitten dan.![]()
ESF-hipsters. Zodra het land populair wordt schuiven we door naar het volgende rampgeval. Macedonië ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd goed om Slovenië te promoten. Maar het vorige topic was het nog het meest genoemde land
[..]
[ afbeelding ]
De echte ESF liefhebbers hadden het land dit jaar allang en breed weer op het netvlies staan
Ik ga dit jaar thuisblijven voor het San Marinese nationale songfestival.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ESF-hipsters. Zodra het land populair wordt schuiven we door naar het volgende rampgeval. Macedonië ofzo.
Oh ik ook.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar thuisblijven voor het San Marinese nationale songfestival.
Sinds dat mens met die koptelefoon en dat rare stemmetje ook niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:24 schreef Fred_B het volgende:
Blijkt dat veel van die aanmeldingen gewoon trollen zijn achteraf, ben benieuwd wat er over blijft.quote:Op dinsdag 14 november 2017 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar thuisblijven voor het San Marinese nationale songfestival.
Dat je het nog probeert. Ik heb NWS allang verlaten, ik word er depressief van. Ik richt me wat discussies betreft liever op de fatsoenlijke users in POL. Voor een beetje ouwehoeren met lieve en leuke mensen kan ik dan weer in ESF terechtquote:Op woensdag 15 november 2017 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
Effe "ragen" tegen een paar van de achterlijke alt-right figuren in NWS. Voelt soms wel goed.![]()
Ik kom er maar heel af en toe, en dan discussieer daar dan ook een stuk harder dan gebruikelijk, beetje klieren bij die types. POL zitten inderdaad een stuk prettigere mensen.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je het nog probeert. Ik heb NWS allang verlaten, ik word er depressief van. Ik richt me wat discussies betreft liever op de fatsoenlijke users in POL. Voor een beetje ouwehoeren met lieve en leuke mensen kan ik dan weer in ESF terecht
Daar kan ik wel wat bij voorstellen. Zelf vind ik het veel te vermoeiend om met die idioten in discussie te gaan.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
Effe "ragen" tegen een paar van de achterlijke alt-right figuren in NWS. Voelt soms wel goed.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2017 07:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Blijkt dat veel van die aanmeldingen gewoon trollen zijn achteraf, ben benieuwd wat er over blijft.
In eerste instantie niet. Maar Netflix heeft toch nog een (heel) kort derde seizoen besteld om het af te kunnen ronden. Dus dat krijgen we gelukkig nog wel. Maar het blijft heel jammer dat de serie niet nog volledig verder kan gaan.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Eindelijk Sense8 af kunnen kijken, bazenserie. Maar het einde, dat kan toch niet. Dit moet toch nog een vervolg krijgen, toch?
quote:
Misschien dat Valentina er nog met een wildcard bijkomt en 73 liedjes instuurt.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Dan is het bijna hopen op dat Ralph Siegel inderdaad 30 liedjes heeft ingestuurd. Blijft er nog wat over.
Ladies and gentlemen, we present our 104 songs. 30 are created by Ralp Siegel, 73 are sung by Valentina Monetta and the last one is from Gordon.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat Valentina er nog met een wildcard bijkomt en 73 liedjes instuurt.
Klinkt als een topshow.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we present our 104 songs. 30 are created by Ralp Siegel, 73 are sung by Valentina Monetta. And the last one is from Gordon.
Ja, dan kan i.p.v. Epic Sax Guy 10 hour loop dat gewoon op repeat. Hoeven we nooit meer wat anders te kijkenquote:
zie post #133.quote:
Of nouja, ik maak dat topic voor spanje aan en vergeet dan te kijken.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
zie post #133.
En normaal gesproken kijk alleen de Spaanse voorronde en misschien nog een enkele aflevering melodifestivalen of de Duitse voorronde. Maar dit jongens, dit moet toch fantastisch wordne.![]()
Topshow.gif.quote:
honderddrieëndertig.quote:
Gezien de inzending van vorig jaar (nota bene met Valentina als ervaren rot) de uiteindelijke keuze was, verwacht ik mij toch een hoog bonte avond gevoel bij dat nationale songfestival daar. Eigenlijk vind ik dat Pierre Kartner de uiteindelijke inzending bekend moet maken.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
zie post #133.
En normaal gesproken kijk alleen de Spaanse voorronde en misschien nog een enkele aflevering melodifestivalen of de Duitse voorronde. Maar dit jongens, dit moet toch fantastisch wordne.![]()
quote:
Och 2010. Het gesprek van de dag bij elke koffieautomaat de volgende ochtend. Man man man, wat een kneuzenkermis was dat. Maar als het bij San Marino zoiets wordt is het extra leuk..quote:Op woensdag 15 november 2017 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien de inzending van vorig jaar (nota bene met Valentina als ervaren rot) de uiteindelijke keuze was, verwacht ik mij toch een hoog bonte avond gevoel bij dat nationale songfestival daar. Eigenlijk vind ik dat Pierre Kartner de uiteindelijke inzending bekend moet maken.
Ik had ook Cyan your drunk go home kunnen typen natuurlijkquote:
Het is nog steeds lachwekkend om terug te kijken die Pierre en Yolanthe.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och 2010. Het gesprek van de dag bij elke koffieautomaat de volgende ochtend. Man man man, wat een kneuzenkermis was dat. Maar als het bij San Marino zoiets wordt is het extra leuk..
Dat is het ook. Vooral dat ze mee blijven doen, ondanks dat ze negen van de tien keer kansloos onderin eindigen. Maar ja Maybe volgend jaar.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:58 schreef Momo... het volgende:
Het is wel wonderbaarlijk dat San Marino mee doet überhaupt, er wonen maar 30.000 man. Net zoals in een Nederlands dorp/stadje.
Beetje alsof je een programma zou maken als 'The voice of Katwijk'quote:Op woensdag 15 november 2017 22:58 schreef Momo... het volgende:
Het is wel wonderbaarlijk dat San Marino mee doet überhaupt, er wonen maar 30.000 man. Net zoals in een Nederlands dorp/stadje.
Dat klinkt heel erg als het 'bonte avond gevoel' waar ik het eerder over had.quote:Op woensdag 15 november 2017 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje alsof je een programma zou maken als 'The voice of Katwijk'
Katwijk got Talent.quote:Op woensdag 15 november 2017 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg als het 'bonte avond gevoel' waar ik het eerder over had.
quote:
Ik ben alleen echt nooit dronken.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had ook Cyan your drunk go home kunnen typen natuurlijk
Ik zelf ook nietquote:
Vergelijkbaar met Volendam zeg maar.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:58 schreef Momo... het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
Feestje! Na maanden heb ik eindelijk weer een baaaan.
Yesss Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 november 2017 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
*proest* dat varken.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:06 schreef Greys het volgende:
Cyan!!! WHOEHOEEEEEEEEEE!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Hoeraaaaaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:31 schreef Greys het volgende:
19 JANUARI NIEUW SEIZOEN FRANKIE EN GRACE!
Waarschijnlijk gaat m'n contract in op 1 december, en dan hangt het van m'n werkdagen af wanneer ik exact begin.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:14 schreef ato het volgende:
Wanneer start je met je nieuwe baan Cyan?
Gewoon doen. Wie kan er nou zonder Dolly?quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa! Zou dit al het seizoen met Dolly Parton gastrol worden?![]()
Waylon getuige dat promofilmpje.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Wie kan er nou zonder Dolly?
OK spannend..quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat m'n contract in op 1 december, en dan hangt het van m'n werkdagen af wanneer ik exact begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |