Ik mag er nog 2 weken van genieten, lieve Grazz..quote:Op woensdag 8 november 2017 01:04 schreef grazz het volgende:
Geniet er maar van ato! Hier begint het al heerlijk koud te worden. Laat koning winter maar komen
Lekker ato! veel plezier nog de komende wekenquote:Op dinsdag 7 november 2017 20:44 schreef ato het volgende:
Ik lig iedere dag op hetstrand van Gran Canaria.
Er worden regelmatig in een kiosk Eurovisie songfestival liedjes gedraaid, oa Italië en Moldavië 2017.
Of Israël 1978 en Spanje 1990.
Maar ook het vreselijk nummer van Rosa, Europe is living a celebration vreselijk lied was dat zeg.
Steek om kwart voor 6 iets in brand.quote:Op woensdag 8 november 2017 12:23 schreef Greys het volgende:
Ga voortaan lekker om vier uur in de middag met pensioen. Met je zes uur 's ochtends. Wordt gezellig morgenochtend.
#zuurpruim #komnietaanmijnnachtrust
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 november 2017 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Steek om kwart voor 6 iets in brand.
Dat slaat inderdaad nergens op, om zes uur 's ochtends een pokkeherrie maken omdat iemand met pensioen gaatquote:Op woensdag 8 november 2017 12:23 schreef Greys het volgende:
Ga voortaan lekker om vier uur in de middag met pensioen. Met je zes uur 's ochtends. Wordt gezellig morgenochtend.
#zuurpruim #komnietaanmijnnachtrust
[ afbeelding ]
Je kunt het hem ook 'per ongeluk' vertellen, aangezien hij het nog niet weet. Dan hoeven ze hem ook niet meer om zes uur te verrassen.quote:
Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Veel plezier nogquote:Op woensdag 8 november 2017 21:11 schreef ato het volgende:
Dank jullie wel, het is heerlijk hier.
Succes morgen Greys.
Oh zalig! Hou ons op de hoogte en geniet er lekker van.quote:Op woensdag 8 november 2017 03:04 schreef ato het volgende:
[..]
Ik mag er nog 2 weken van genieten, lieve Grazz..
Ik hoop vooral dat mijn honden zich niet helemaal de vinkentering schrikken met ineens die keiharde sirene terwijl ze slapen.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:26 schreef grazz het volgende:
Heerlijk ato! En eh....sterkte Greysik neem aan dat je nu al een aantal uren plat ligt om morgen te overleven
Maan en Jan Smit.quote:Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Fascination het volgende:
Jongens, er is blijkbaar een filmpje geüpload door songfestival.nl over de deelnemer van dit jaar. Vertel me wie, ik kan het niet kijken hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat was laat trouwensquote:Op donderdag 9 november 2017 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat mijn honden zich niet helemaal de vinkentering schrikken met ineens die keiharde sirene terwijl ze slapen.
Ik had het nog niet eens meegekregenquote:Op donderdag 9 november 2017 14:53 schreef Momo... het volgende:
Dit subforum was vandaag wel het gifje in de OP.
Uitstekende samenvatting ja.quote:Op donderdag 9 november 2017 14:53 schreef Momo... het volgende:
Dit subforum was vandaag wel het gifje in de OP.
Er kwamen om 05.50 uur vier brandweerwagens de straat in met de sirene op standje snoeihard en zwaailichten aan. En om 06.15 bij het weggaan ging de hele boel weer aan. De Griek (de grootste hond) schrok wel erg maar al m'n leed was vergeten toen het Waylon nieuws bekend werd. Toen had ik de neiging zelf gillend en met sirenes door de straat te gaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 14:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat was laat trouwensen niet bepaald fijn voor je honden, nee. Nog veel last van gehad? Volgens mij alweer vergeten door dat gehyper
Mocht je het even hebben gemist daar op vakantie. Er was nieuws vandaagquote:Op woensdag 8 november 2017 21:11 schreef ato het volgende:
Dank jullie wel, het is heerlijk hier.
Succes morgen Greys.
quote:Op donderdag 9 november 2017 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kwamen om 05.50 uur vier brandweerwagens de straat in met de sirene op standje snoeihard en zwaailichten aan. En om 06.15 bij het weggaan ging de hele boel weer aan. De Griek (de grootste hond) schrok wel erg maar al m'n leed was vergeten toen het Waylon nieuws bekend werd. Toen had ik de neiging zelf gillend en met sirenes door de straat te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |