Nu nog suikervrij voor de diabeteskinderen, en het is helemaal niet meer te eten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:31 schreef Jip141 het volgende:
Nu gaan ze te ver
https://www.ad.nl/gouda/g(...)nt-in-gouda~a4a9ae11
Suikervrij smaakt prima tegenwoordig in tegenstelling tot glutenvrijquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu nog suikervrij voor de diabeteskinderen, en het is helemaal niet meer te eten.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:34 schreef remlof het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
Geverfd, ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:37 schreef Kowloon het volgende:
Hij heeft ook wel de beste haarlijn van alle wereldleiders. En nog perfect zwart gekleurd ook.
Goed voor de stoelgang ook, die suikervervangers.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Suikervrij smaakt prima tegenwoordig in tegenstelling tot glutenvrij
Ja ja, doe maar alsof je nooit FOX News hebt gekeken.quote:
Sorry. Alle Chinese leiders zijn natuurlijk door de Partij gegeven met uitstekende genen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is propaganda van China-haters. Trap er niet in.
Alleen maltitol eigenlijk. Stevia heeft zelfs geen enkele invloed op je stoelgang.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed voor de stoelgang ook, die suikervervangers.
Ik zie daar eigenlijk alleen fragmentjes van via de late night shows.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja ja, doe maar alsof je nooit FOX News hebt gekeken.
En ook de Amerikaanse verkiezingen gemist? Deze mevrouw had leuke onderonsjes met Trump.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk alleen fragmentjes van via de late night shows.
Bill O’Reilly kent ze ook al erg goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En ook de Amerikaanse verkiezingen gemist? Deze mevrouw had leuke onderonsjes met Trump.
Bij die politiek gekleurde boeken heb je altijd mensen die het sowieso fantastisch vinden, ongeacht inhoud.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
Heb laatst nog een boek van Bill O’Reilly over WO2 gelezen trouwens, dat was echt om te huilen zo slecht en simplistisch.
Killing the Rising Sun: How America Vanquished World War II Japan (Bill O'Reilly's Killing Series)
Krijgt wel erg hoge ratings op Amazon, waarschijnlijk van niet al te belezen volk.
Dit was al genoeg voor Jan Roos om aangifte te doen tegen Jan Willem Duyvendak vanwege laster en smaad.quote:Maar die angst voor cultureel verlies komt toch érgens vandaan?
"Ik onderken de angst wel, ik vind hem alleen niet reëel. Wat dat betreft hoop ik mensen met dit boek ook gerust te stellen: Nederland 'islamiseert' niet, we zijn juist een enorm eensgezind progressief land. De ChristenUnie ging zelfs bij het COC langs voordat de kabinetsonderhandelingen begonnen. Het probleem is alleen dat het moderne Nederland nog maar zo kort bestaat, sinds de emancipatiebewegingen van de jaren zestig. Daarom is ons zelfbeeld als progressieve natie nog heel fragiel. We zijn een beetje buiten adem. Je ziet dat heel duidelijk bij iemand als Jan Roos, en bij Thierry Baudet eigenlijk ook. In eigen kring zeggen ze onaangename dingen over vrouwen en homo's. En als de Hema genderneutralere kleding wil verkopen, gaan ze helemaal los over de ondergang van onze cultuur. Maar eigenlijk zouden ze daar helemaal vóór moeten zijn. Ze wilden 'onze' cultuur toch juist verdedigen tegen wat zij zien als conservatieve indringers die vrouwen in boerkini het strand op sturen?"
x
Dus? Ik heb wel eens verhalen gehoord mien jung.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb m'n opvulvrouwtje hier niet bij de hand.
Inderdaad: https://www.bol.com/nl/p/breek-het-partijkartel/9200000072838073/quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bij die politiek gekleurde boeken heb je altijd mensen die het sowieso fantastisch vinden, ongeacht inhoud.
Een biertje/pils ook?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Suikervrij smaakt prima tegenwoordig in tegenstelling tot glutenvrij
Je kan ook wel zien dat een aantal Sjerriefans heeft zitten minnen bij een negatieve recensiequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad: https://www.bol.com/nl/p/breek-het-partijkartel/9200000072838073/
Das war einmal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel eens verhalen gehoord mien jung.
Nice. Ik zag de tweet langskomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit was al genoeg voor Jan Roos om aangifte te doen tegen Jan Willem Duyvendak vanwege laster en smaad.
Maar dan eerder wel tweeten:quote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 09:38:30UvA-lul en broer van terrorist Wijnand Duyvendak.. maar dit kan toch niet zomaar @trouw? reageer retweet
Ik heb de recensie van "hoog311 70+ jaar ALMERE" gemind aangezien ik de mening van bejaarde Flevolanders irrelevant acht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan ook wel zien dat een aantal Sjerriefans heeft zitten minnen bij een negatieve recensie
Hij is ook wel echt het voorbeeld van iemand die wel kan uitdelen, maar niet incasseren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dan eerder wel tweeten:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 09:38:30UvA-lul en broer van terrorist Wijnand Duyvendak.. maar dit kan toch niet zomaar @trouw? reageer retweet
Zie ook al helemaal voor me hoe hij zich de hele dag kwaad heeft laten en zitten maken om dat stuk in Trouw.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt het voorbeeld van iemand die wel kan uitdelen, maar niet incasseren.
Het artikel is ook gewoon heel onschuldig...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie ook al helemaal voor me hoe hij zich de hele dag kwaad heeft laten en zitten maken om dat stuk in Trouw.
Waar zou de laster/smaad dan in moeten liggen? Dat Roos een populist is, of dat hij in eigen kring wel eens iets onaardigs over vrouwen zegt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het artikel is ook gewoon heel onschuldig...
Iets kan toch alleen maar laster of smaad zijn als het niet waar is?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zou de laster/smaad dan in moeten liggen? Dat Roos een populist is, of dat hij in eigen kring wel eens iets onaardigs over vrouwen zegt?
Een van beide is waar, de ander niet. Dat is ook het verschil. Ezelsbruggetje: laster zijn leugens, smaad niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iets kan toch alleen maar laster of smaad zijn als het niet waar is?
Ah. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van beide is waar, de ander niet. Dat is ook het verschil. Ezelsbruggetje: laster zijn leugens, smaad niet.
Als je echt wil 'lachen' moet je eens op zijn fees- en joetjeoppagina kijken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die reacties ook onder de tweet van Roos over dat hij aangifte gaat doen. Zo treurig.
quote:PVV-leider Geert Wilders heeft ernstige zorgen en twijfels over de neutraliteit van de voorzitter van het gerechtshof, die nu zijn zaak behandelt in het ´minder-Marokkanen-proces´. Wilders heeft informatie dat de rechter, Jeanne Gaaskee, ook voorzitter is van de Stichting Gascaria en in die positie als jury in 2016 een prijs heeft toegekend aan een ,,linkse activiste´´ die zich via een collectief sterkt maakte voor vluchtelingen.
Dat is het al snel als het op de GBL aankomt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
Deze is trouwens ook behoorlijk-waardig:
[..]
Het wordt een vaste skit hè. Voor de vierde keer is Wilders voor de rechter en voor de vierde keer probeert hij de onpartijdigheid van de rechter in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter is het toch ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dit is er wel écht met de haren bijgesleept. Ik ken het verhaal niet meer, maar ik geloof dat hij bij de eerste keer nog wel een heel klein beetje een punt had. Dit gaat natuurlijk nergens meer over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het wordt een vaste skit hè. Voor de vierde keer is Wilders voor de rechter en voor de vierde keer probeert hij de onpartijdigheid van de rechter in twijfel te trekken.
Tjah, dat krijg je dus als de hele rechtelijke macht D66 lid is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het wordt een vaste skit hè. Voor de vierde keer is Wilders voor de rechter en voor de vierde keer probeert hij de onpartijdigheid van de rechter in twijfel te trekken.
Van de man die wederom met plezier in een nep-parlement plaatsneemt kun je alles verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch is het wel treurig dat Greet na een jaar of 10 nog geen enkele PVV-rechter in het zadel heeft weten te helpen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, dat krijg je dus als de hele rechtelijke macht D66 lid is.
Mwah. Maar goed, het is ook een vorm van indekken. Het is een opzetje om bij een veroordeling te zeggen dat die onterecht was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dit is er wel écht met de haren bijgesleept. Ik ken het verhaal niet meer, maar ik geloof dat hij bij de eerste keer nog wel een heel klein beetje een punt had. Dit gaat natuurlijk nergens meer over.
MINDER MINDER.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, dat krijg je dus als de hele rechtelijke macht D66 lid is.
Yup, maar ik ben dan weer geen student. Ik ben een werkloze Harmen zonder bijbelkringvriendjes.quote:
PVV-rechters bestaan wel degelijk:quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch is het wel treurig dat Greet na een jaar of 10 nog geen enkele PVV-rechter in het zadel heeft weten te helpen.
Reli-dwaas gespot.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dawkins is een mafklapper. Een soort atheïsten-Hitler.
Inb4 z'n slaafse volgelingen die hem gaan verdedigen.
Niks mis met het Volksgerichtshof.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:42 schreef Reya het volgende:
[..]
PVV-rechters bestaan wel degelijk:
[ afbeelding ]
https://www.trouw.nl/same(...)e-geworden~a572867c/quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:47 schreef remlof het volgende:
Over welk artikel van Trouw maakt Jan Boos zich zo roos?
Thanks, effe lezen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/same(...)e-geworden~a572867c/
Ach, Jan Roos is altijd boos, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het zegt ook wel genoeg dat niemand het stuk kan aanwijzen waar Roos zo boos om is.
Echt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, Jan Roos is altijd boos, natuurlijk
Blijkbaar heeft hij Tofik Dibi 'poot' en 'handtasje' genoemd. Misschien heeft Duyvendak het daarover?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:00 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Jan Roos onaangename dingen over homo's heeft gezegd. Afgezien daarvan ben ik het volledig met Duyvendak eens.
QED.quote:
Als dat zo is dan heeft Duyvendak gelijk en moet Jantje dat gewoon toegeven en stoppen met schuimbekken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij Tofik Dibi 'poot' en 'handtasje' genoemd. Misschien heeft Duyvendak het daarover?
Dan beledig je homo's en vrouwen tegelijk, moet je later niet verontwaardigd zijn dat mensen dat nog weten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij Tofik Dibi 'poot' en 'handtasje' genoemd. Misschien heeft Duyvendak het daarover?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan beledig je homo's en vrouwen tegelijk, moet je later niet verontwaardigd zijn dat mensen dat nog weten.
Vrijhijd van meninsuiting jjonguh!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ow ja, natuurlijk, en daar mag niemand wat van zeggen want deugen!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrijhijd van meninsuiting jjonguh!
die typisch genoeg altijd maar een kant op werkt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrijhijd van meninsuiting jjonguh!
Dat is omdat de links fascistische deugers deze altijd af willen pakken!!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
die typisch genoeg altijd maar een kant op werkt.
Lekker weertje voor de fiets, pom, succes!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:08 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, dat was weer een leuk dagje lachen om Pocors. Tijd om weer opt fietsje te gaan zitten.
Nooit naar Echte Jannen van Powned geluisterd zekerquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:00 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Jan Roos onaangename dingen over homo's heeft gezegd.
Mag lijen van niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit naar Echte Jannen van Powned geluisterd zeker
Op zich is dat lovenswaardig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Van alles waar rechtse kutpubers als jij om moeten lachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag lijen van niet.
Wat zei ie dan
Beschrijf je nu Powned of deze SC?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:08 schreef remlof het volgende:
Altijd heel denigrerend over vrouwen en homo’s.
Hypocriet misselijk ventje ben je ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Van alles waar rechtse kutpubers als jij om moeten lachen.
Altijd heel denigrerend over vrouwen en homo’s.
Ik ga alleen af op het beeld dat ik van je heb gevormd aan de hand van je posts op dit forum. Verder ken ik je immers niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hypocriet misselijk ventje ben je ook.
Volgens mij lachen we hier vrij dagelijks om grapjes over hommels, maar ik heb me hier nog nooit denigrerend uitgelaten over homos of vrouwen, bovendien heb ik Jan Roos altijd al een irritant eikeltje gevonden, maar vroeg me dus af wat hij dan zei.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op het beeld dat ik van je heb gevormd aan de hand van je posts op dit forum. Verder ken ik je immers niet.
Nee, ik luister inderdaad niet naar zulke bagger.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu moeten we wel in ogenschouw nemen dat de inhoud van die posts mogelijkerwijs een vertekend beeld schetst. Immers, op basis van enkel jouw fok-repertoire zou men ook geneigd zijn te stellen dat je een zure, boze, gefrustreerde, constant scheldende tokkie zou zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga alleen af op het beeld dat ik van je heb gevormd aan de hand van je posts op dit forum. Verder ken ik je immers niet.
Ik denk dat je als je mijn gehele FOK!-repertoire van zo’n 275.000 posts beschouwt je best een goed beeld van me krijgt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu moeten we wel in ogenschouw nemen dat de inhoud van die posts mogelijkerwijs een vertekend beeld schetst. Immers, op basis van enkel jouw fok-repertoire zou men ook geneigd zijn te stellen dat je een zure, boze, gefrustreerde, constant scheldende tokkie zou zijn.
En dat is natuurlijk ook niet zo.
Sums it up.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK!-repertoire van zo’n 275.000 posts
Waarschijnlijk heb ik hiervan nog serieus tegen de tien procent gelezen ook.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je als je mijn gehele FOK!-repertoire van zo’n 275.000 posts beschouwt je best een goed beeld van me krijgt.
Broflakes kunnen niet tegen vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit was al genoeg voor Jan Roos om aangifte te doen tegen Jan Willem Duyvendak vanwege laster en smaad.
Daarom.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik hiervan nog serieus tegen de tien procent gelezen ook.
Waarom zouden we dat moeten doen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
EU wil de zomertijd afschaffen![]()
Laten ze in godsnaam de wintertijd afschaffen, oftewel in de hele unie één tijdzone later gaan gebruiken.
Die huidige wintertijd is ook maar arbitrair. Voor de laatste oorlog had ongeveer elke streek in Europa z’n eigen tijd, de Duitsers hebben dat vrij rigoreus gelijk getrokken, uitgaande van de tijdzone van Berlijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat moeten doen?Laat de tijd gewoon zo veel mogelijk die van de zon zijn. De huidige wintertijd dus.
Klopt. Maar onze klok een uur verzetten helpt niet, dan lopen we ongeveer evenveel uit pas met de zon (maar dan de andere kant op). Zie:quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die huidige wintertijd is ook maar arbitrair. Voor de laatste oorlog had ongeveer elke streek in Europa z’n eigen tijd, de Duitsers hebben dat vrij rigoreus gelijk getrokken, uitgaande van de tijdzone van Berlijn.
Moet hij maar niet zo hypocriet zijn.quote:
Ik kan oprecht zo gauw geen grotere mongool bedenken uit Nederland dan Jan Roos.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zo hypocriet zijn.
Zorgt er ook voor dat je je horloge 3,5 uur moet verzetten als je de grens naar Afghanistan overloopt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
Heel China is één tijdzone. Gevolg: in het uiterste westen komt pas om 10 uur de zon op. Beetje het kind met het badwater weggooien als je de zomertijdwil afschaffen omdat bioritme, en dan dit ervoor in de plaats wil zetten.
Hebben ze goed bekeken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
Heel China is één tijdzone. Gevolg: in het uiterste westen komt pas om 10 uur de zon op. Beetje het kind met het badwater weggooien als je de zomertijdwil afschaffen omdat bioritme, en dan dit ervoor in de plaats wil zetten.
Ergens op de oceaan zelfs met 24 uur als je eroverheen vaart.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zorgt er ook voor dat je je horloge 3,5 uur moet verzetten als je de grens naar Afghanistan overloopt.
Als het tijdsverschil 24 uur is hoef je je horloge niet te verzetten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op een plekje ergens boven de oceaan zelfs met 24 uur als je eroverheen vaart.
Ja dat snapt mijn anus ook rain manquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het 24 uur is hoef je je horloge niet te verzetten.
Nou ja, de EU is zo’n groot en machtig blok dat ze best in haar geheel een tijdzone kan opschuiven. De omliggende landen passen zich dan vanzelf wel aan als ze er last van hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar onze klok een uur verzetten helpt niet, dan lopen we ongeveer evenveel uit pas met de zon (maar dan de andere kant op). Zie:
[ afbeelding ] (klik voor groot)
Om onze klok net zo ideaal te maken als in Oostenrijk moeten we eigenlijk een halfurige tijdzone maken maar dat is wel erg onpraktisch.
Een grote teringzooi inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:43 schreef Jip141 het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo lekker met de Brexit.
quote:
Zo wanhopig zijn ze inmiddels.quote:Hoe giftig de sfeer nu al is, bleek uit een brief die het Conservatieve kamerlid Chris-Heaton Harris naar diverse universiteiten had gestuurd met een verzoek om informatie over docenten die doceren over Europese aangelegenheden, in het bijzonder Brexit. Downing Street nam meteen afstand van het schrijven, dat is bestempeld als 'goedkoop McCarthyisme' en 'Leninisme'.
https://www.volkskrant.nl(...)geen-brexit~a4523266quote:De Duitse krant schreef dat May 'wanhopig', 'angstig' en 'gepijnigd' overkwam, en smeekte om hulp. Junckers rechterhand Martin Sellmayr, een Duitser, heeft ontkend het lek te zijn. Een half jaar geleden publiceerde deze krant ook al informatie over een May-Juncker diner, waarbij de Britse premier in een negatief daglicht werd gesteld.
Toch lijken me daar de breedtegraadsverschillen wat te groot. Het levert weer andere praktische problemen op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, de EU is zo’n groot en machtig blok dat ze best in haar geheel een tijdzone kan opschuiven. De omliggende landen passen zich dan vanzelf wel aan als ze er last van hebben.
En een uur later lijkt mij met de huidige, nauwelijks nog agrarische, samenleving beter dan het houden op CET.
Leuk artikel inderdaad. Mevrouw had zich het hoogtepunt van haar politieke carrière allicht anders voorgesteldquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)geen-brexit~a4523266
Hihi. Weet niet of we de Duitsers moeten geloven maar klinkt wel grappig.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:47 schreef Jip141 het volgende:
Lekker over tijdzones discussiëren. De werkelijkheid is altijd beter dan de parodie.
Je weet dat we al drie tijdzones hebben in de EU? Die houden we gewoon, maar we schuiven ze allemaal één zone naar het westen op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch lijken me daar de breedtegraadsverschillen wat te groot. Het levert weer andere praktische problemen op.
Oh, zo. Dan las ik je post verkeerd. Ik dacht dat je van de hele EU één tijdzone wilde maken, namelijk die van onze huidige zomertijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat we al drie tijdzones hebben in de EU? Die houden we gewoon, maar we schuiven ze allemaal één zone naar het westen op.
Nee, ik wil dat de hele EU van wat nu zomertijd is de normale tijd maakt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, zo. Dan las ik je post verkeerd. Ik dacht dat je van de hele EU één tijdzone wilde maken, namelijk die van onze huidige zomertijd.
quote:
Vraag me af wat een visser nou denkt als hij dit ziet, die net een week van 100 uur er op heeft zitten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:44 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Driekwart van studenten is uitgeput #2
Studentenlui volk
Jouw tijdzone? CET bedoel je?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:56 schreef Jip141 het volgende:
Ik heb vrijwel nooit negatieve gevoelens over de EU, maar van mijn tijdzone blijven ze af.
Die gasten moeten echt een keer aan PR denken daar.
Het volk zit hier niet op te wachten!quote:
Die denkt "hoog tijd voor een lijntje coke"quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me af wat een visser nou denkt als hij dit ziet, die net een week van 100 uur er op heeft zitten.
Meer studenten aan de drugs dan vissers.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die denkt "hoog tijd voor een lijntje coke"
"Het volk" weet niet eens of de klok een uur voor- of achteruitgaat aanstaande zondag om 03:00 uurquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het volk zit hier niet op te wachten!
Welnee, gewoon overal overheen blijven walsen. Uiteindelijk valt er niets meer te walsen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:56 schreef Jip141 het volgende:
Die gasten moeten echt een keer aan PR denken daar.
Er wordt niet gewalst, er wordt gewoon beleid uitgevoerd dat door de gekozen regeringen van de lidstaten gewenst is. Dat die regeringen dat thuis vaak anders uitleggen is niet de schuld van Brussel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Welnee, gewoon overal overheen blijven walsen. Uiteindelijk valt er niets meer te walsen.
Ben je weer bezig met nazi propaganda.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Er wordt niet gewalst, er wordt gewoon beleid uitgevoerd dat door de gekozen regeringen van de lidstaten gewenst is. Dat die regeringen dat thuis vaak anders uitleggen is niet de schuld van Brussel.
"Kunnen we nou korter of langer in de kroeg blijven?"quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
"Het volk" weet niet eens of de klok een uur voor- of achteruitgaat aanstaande zondag om 03:00 uur
"Deze keer hejje mazzel."quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
"Kunnen we nou korter of langer in de kroeg blijven?"
Eerst die Italio maffia baas van Mario Draghi abknallen. Scheelt een hoop (voor ons pensioen). Hij is echt de schoppen-aas van het gehele veldje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, ik zie het. De grootste problemen waar de EU mee te kampen heeft.
"Binnenkort weer vier maanden thuis zitten".quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me af wat een visser nou denkt als hij dit ziet, die net een week van 100 uur er op heeft zitten.
Jij bent de digitale variant van de gek op de hoek van de straat die met een bordje loopt te zwaaien waarop 'the end is nigh' staat te lezen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:11 schreef Drugshond het volgende:
Wel hear this. BRexit gaat tot een harde exit komen. Wie gaat het verschil van de 2 netto bijdrager ophoesten. Politiek zijn we in Europa niet 1. Nu niet en over 1000 jaar ook niet.
Nee, in mei pas. Wel eerder dan gepland.quote:
Toch nog wel een tijdje. Maar goed, einde is redelijk in zicht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, in mei pas. Wel eerder dan gepland.
Ach, overleef dat ook wel weer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch nog wel een tijdje. Maar goed, einde is redelijk in zicht.
Jezus leeft!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent de digitale variant van de gek op de hoek van de straat die met een bordje loopt te zwaaien waarop 'the end is nigh' staat te lezen.
Dan moet je serieus aan de bak.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, overleef dat ook wel weer.
Nu tenminste nog beetje rust aan de kop. Tel je zegeningen.
1 maandje per jaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Binnenkort weer vier maanden thuis zitten".
Geen idee. Zij steekt er in ieder geval een hoop energie in.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Denk je in mei de draad zo weer op te pakken met dat mokkeltje dan? Das wellicht nog wel een uitdaginkje.
Aan de andere kant, waarom niet.
Ouwe p.i.m.p.!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Zij steekt er in ieder geval een hoop energie in.
Zien wel hoe het loopt. Heb eerder zoiets meegemaakt en toen ontmoette ik iemand vlak voordat diegene terugkeerde.
Ghe, ontwijk de waarheid maar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent de digitale variant van de gek op de hoek van de straat die met een bordje loopt te zwaaien waarop 'the end is nigh' staat te lezen.
Als je genoeg zuipen doet kun je er voor altijd blijven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
"Kunnen we nou korter of langer in de kroeg blijven?"
In het Rijk van Xi hebben ze ook één tijdzone. Het is ook niet zo'n probleem. Nederland ligt nu bijv. eigenlijk ook buiten de tijdzone. Daarom ook de 9-tot-5-baan. Verder naar het oosten in onze tijdzone is een 8-tot-4-baan gebruikelijker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, ik zie het. De grootste problemen waar de EU mee te kampen heeft.
Oh, en één tijdzone van Ier tot Est lijkt me ook niet noodzakelijk een goed idee.
Leefde jij maar onder de onderste steen (van de waarheid). O wacht dat doe je al.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Drugshond is inderdaad een soort Arnol Kox. ook helemaal van het padje af.
Non succederà. Ma #siamotuttiannafrank.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:28 schreef skysherrif het volgende:
https://www.si.com/soccer(...)ocialflow_twitter_si
Beter wint vitesse daar in Rome.
Men mag het hopen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Doet me ergens aan denken: zou Japie al opgenomen zijn?
Was hij eigenlijk anders voor ik in deze sc kwam, of altijd wel zo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind Drugshond wel een vermakelijke dorpsgek. Hij zal zelf toch zeker ook wel doorhebben dat niemand hem serieus neemt?
Altijd al bijzonder al is hij wel vager geworden met de jaren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was hij eigenlijk anders voor ik in deze sc kwam, of altijd wel zo.
Eerst was het nog wel grappig. Gewoon wat incoherent gezwets van iemand die te vaak goedkope speed heeft lopen snuiven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind Drugshond wel een vermakelijke dorpsgek. Hij zal zelf toch zeker ook wel doorhebben dat niemand hem serieus neemt?
Hij is behoorlijk geradicaliseerd, vroeger was ie gewoon een grappige mafklapper, nu wil ie dat alles kapot gaat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand weet hoe hij was voor alle drugs, maar in deze SC ken ik hem niet anders. Heb wel eens geruchten gehoord dat hij heel vroeger op het forum nog wel begrijpelijke berichten uit z’n toetsenbord wist te krijgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zijn eeuwig durende onnavolgbare monoloog gaat tegenwoordig wel minder vaak over vakantiefoto’s uit Spanje en Polen en wat vaker over Draghi en z’n vriendjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst was het nog wel grappig. Gewoon wat incoherent gezwets van iemand die te vaak goedkope speed heeft lopen snuiven.
De laatste tijd wordt het echter hatelijk. Is in het kamp van de domrechtse NWS-wappies gaan zitten en dat is gewoon een vervelende club mensen.
Hij was zelfs mod in NWS toen het nog geen swamp was...niet dat je daar nu zo geestelijk stabiel voor moet zijn maar tochquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand weet hoe hij was voor alle drugs, maar in deze SC ken ik hem niet anders. Heb wel eens geruchten gehoord dat hij heel vroeger op het forum nog wel begrijpelijke berichten uit z’n toetsenbord wist te krijgen.
Hij heeft mij mijn eerste note gegeven.... toen ging het al mis.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand weet hoe hij was voor alle drugs, maar in deze SC ken ik hem niet anders. Heb wel eens geruchten gehoord dat hij heel vroeger op het forum nog wel begrijpelijke berichten uit z’n toetsenbord wist te krijgen.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft mij mijn eerste note gegeven.... toen ging het al mis.
Overigens voor iets wat hij toen verkeerd beoordeelde en nu zelf vele malen erger post.
Wacht maar tot hij gelijk heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij gelijk heeft.
Dan ben ik waarschijnlijk al 20 jaar dood en ik was van plan 106 te wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij gelijk heeft.
Link werkt nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://live.politie.nl/?(...)a2-b742-6f37e59ed550
Goed kapsel.
Alstu: https://www.politie.nl/ge(...)reweg-groningen.htmlquote:
Die knaap wordt wel snel gevonden, en anders komt 'ie zeker niet terug.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:18 schreef Disana het volgende:
Nope, nog nooit gezien. Was me met zo'n kapsel beslist opgevallen.
Ah, een knappertje, hoorquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Alstu: https://www.politie.nl/ge(...)reweg-groningen.html
In Volendam hoeven we hem niet te zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Alstu: https://www.politie.nl/ge(...)reweg-groningen.html
Vroegah. Toen je die kilo friet nog in een keer weg moest bunkeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:38 schreef Igen het volgende:
Ik heb diepvriespatat gekocht.
Er staat op geschreven, dat de patat in meerdere afzonderlijke porties geconsumeerd kan worden als je de zak nadien weer sluit en terug in de vriezer doet.
Wauw. Wat heden ten dage allemaal niet mogelijk is!
Vooruitgang, het staat voor niets. In mijn tijd had je dat soort nieuwerwetse fratsen niet!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:38 schreef Igen het volgende:
Ik heb diepvriespatat gekocht.
Er staat op geschreven, dat de patat in meerdere afzonderlijke porties geconsumeerd kan worden als je de zak nadien weer sluit en terug in de vriezer doet.
Wauw. Wat heden ten dage allemaal niet mogelijk is!
Vroeger kon je nog gewoon overal roken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vooruitgang, het staat voor niets. In mijn tijd had je dat soort nieuwerwetse fratsen niet!
Op kantoor, ja, gewoon aan mijn buro, dat was toch wel mooiquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog gewoon overal roken.
”Ineens”quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar komt dat gezeur over patat vs friet ineens vandaan?
Het zijn ook altijd weer dezelfde lui die het milieu verkloten.quote:The researchers have also calculated that the ten river systems with the highest plastic loads (eight of them are in Asia and two in Africa) - areas in which hundreds of millions of people live, in some cases - are responsible for around 90 percent of the global input of plastic into the sea.
http://www.ufz.de/index.php?en=36336&webc_pm=34/2017
De rest van de wereld?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd weer dezelfde lui die het milieu verkloten.
Wij niet inderdaad, dankzij onze goede vrinden van GL die noodzakelijke maatregelen hebben geopperd. Het zijn de usual suspects in Afrika en Azië.quote:
Nou ja, wij hebben al een paar jaartjes geleden het lozen van riolering op de rivier stop gezet, natuurlijk, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wij niet inderdaad, dankzij onze goede vrinden van GL die noodzakelijke maatregelen hebben geopperd. Het zijn de usual suspects in Afrika en Azië.
Onzin. Zolang Amsterdam nog niet autovrij is zal de klimaatapocalyps ons bereiken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wij niet inderdaad, dankzij onze goede vrinden van GL die noodzakelijke maatregelen hebben geopperd. Het zijn de usual suspects in Afrika en Azië.
Goed voor de lijn, GS, op het fietsje naar kantoorquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin. Zolang Amsterdam nog niet autovrij is zal de klimaatapocalyps ons bereiken.
Zonder Vespa ligt de vastgoedsector plat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goed voor de lijn, GS, op het fietsje naar kantoor
Dat word dan een electro Vespa, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder Vespa ligt de vastgoedsector plat.
GroenLinks is niet tevreden totdat iedereen met de bakfiets z'n woon-werkverkeer verricht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat word dan een electro Vespa, natuurlijk
Die obesitas curve moet natuurlijk verder naar beneden in Nederland, twee vliegen in een klap dusquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GroenLinks is niet tevreden totdat iedereen met de bakfiets z'n woon-werkverkeer verricht.
Allemaal van die vadsig-dikke kinderen in de bak, goed voor de workout van moeders.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die obesitas curve moet natuurlijk verder naar beneden in Nederland, twee vliegen in een klap dus
Precies, die kids laten we 4 uur lang rondrennen en mogen geen cola meerquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal van die vadsige kinderen in de bak, goed voor de workout van moeders.
Eens. Maar als eerste stap moeten we die tweetakt-krengen van de onderklasse verbieden. Dat zal enerzijds prachtige opinies in de Telegraaf opleveren maar vooral veel rust geven in de binnensteden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin. Zolang Amsterdam nog niet autovrij is zal de klimaatapocalyps ons bereiken.
Ah, rust, stilte, kalmte....en daarom ga ik in Midden Delfland wonen en niet in Amsterdamquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eens. Maar als eerste stap moeten we die tweetakt-krengen van de onderklasse verbieden. Dat zal enerzijds prachtige opinies in de Telegraaf op leveren maar vooral veel rust geven in de binnensteden.
Volgens mij is dat gewoon omdat je al bejaard bent.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, rust, stilte, kalmte....en daarom ga ik in Midden Delfland wonen en niet in Amsterdam
Jij hebt wel meer vreemde ideeenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon omdat je al bejaard bent.
Weldra zullen de VVD66-mensen merken dat hun Ubereats/Deliveroo-knaapjes er een uur over doen om een bak sushi van 50 euro af te leveren. Een storm van boze burgers zal deze maatregel terugdraaien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eens. Maar als eerste stap moeten we die tweetakt-krengen van de onderklasse verbieden. Dat zal enerzijds prachtige opinies in de Telegraaf opleveren maar vooral veel rust geven in de binnensteden.
Wel fijn, nooit hoeven te stoken vanwege de restwarmte van de glastuinbouw in 't Westland.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, rust, stilte, kalmte....en daarom ga ik in Midden Delfland wonen en niet in Amsterdam
Drama, drama. "Volks"oproer a la het palingoproerquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weldra zullen de VVD66-mensen merken dat hun Ubereats/Deliveroo-knaapjes er een uur over doen om een bak sushi van 50 euro af te leveren. Een storm van boze burgers zal deze maatregel terugdraaien.
Helaas, dat geluk is mij niet gegeven, we zitten net buiten dat gebied. Wij krijgen nog een antieke echte gas leiding.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel fijn, nooit hoeven te stoken vanwege de restwarmte van de glastuinbouw in 't Westland
Je weet maar nooit tot waar de kassen zijn opgerukt over een jaar of 20.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas, dat geluk is mij niet gegeven, we zitten net buiten dat gebied. Wij krijgen nog een antieke echte gas leiding.
Waar, waar, hoewel de lokale bevolking nogal militant is in het bestrijden van dat soort plannenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet maar nooit tot waar de kassen zijn opgerukt over een jaar of 20.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar, waar, hoewel de lokale bevolking nogal militant is in het bestrijden van dat soort plannen
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Drama, drama. "Volks"oproer a la het palingoproer
Dat valt wel mee. En ik moet er nog niet aan denken om buiten het centrum van een stad te wonen.quote:
Dan heb je ongeveer het laatste nieuw opgeleverde huis in Nederland dat nog wordt aangesloten op het gasnetquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas, dat geluk is mij niet gegeven, we zitten net buiten dat gebied. Wij krijgen nog een antieke echte gas leiding.
Zonder auto helemaal niet nee dat kan ik mij voorstellen is als een man zonder pik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. En ik moet er nog niet aan denken om buiten het centrum van een stad te wonen.
Je hebt helemaal gelijk Sjon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dan is het nog gesneden aardappel.
Des te minder er gas gaan gebruiken meer kosten, jij bent niet goed wijs man, aan wie moeten ze het dan nog kwijt?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer het laatste nieuw opgeleverde huis in Nederland dat nog wordt aangesloten op het gasnet
Reken dus wel op flink stijgende stookkosten zolang je dat gas nog gebruikt.
Zou je niet overwegen om die gasaansluiting helemaal niet te gaan gebruiken?
Is je penis geamputeerd? Shit Sjon, dat wist ik niet. Nu voel ik me gewoon schuldig dat ik af en toe lullig tegen je deedquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zonder auto helemaal niet nee dat kan ik mij voorstellen is als een man zonder pik.
Zo'n leiding aanleggen is niet gek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer het laatste nieuw opgeleverde huis in Nederland dat nog wordt aangesloten op het gasnet
De keuze tussen steeds duuder wordend gas en steeds goedkoper wordende elektriciteit jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n leiding aanleggen is niet gek.
Hebben eventuele toekomstige bewoners nog gewoon de keuze.
Nou ja, koken op een Boretti gasfornuis is wel lekkerquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De keuze tussen steeds duuder wordend gas en steeds goedkoper wordende elektriciteit ja
450¤ als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n leiding aanleggen is niet gek.
Hebben eventuele toekomstige bewoners nog gewoon de keuze.
Mwah, die elektrische scooters zijn prima te betalen door de gemiddelde snackbar, evt. een subsidie erop gooien indien nodig en de bourgeoisie is weer blij.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weldra zullen de VVD66-mensen merken dat hun Ubereats/Deliveroo-knaapjes er een uur over doen om een bak sushi van 50 euro af te leveren. Een storm van boze burgers zal deze maatregel terugdraaien.
Of we nemen een fietskoerier van Uber, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mwah, die elektrische scooters zijn prima te betalen door de gemiddelde snackbar, evt. een subsidie erop gooien indien nodig en de bourgeoisie is weer blij.
Denk niet dat je het verschil proeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, koken op een Boretti gasfornuis is wel lekker.
Ach, ligt aan de kok.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk niet dat je het verschil proeft.
Beetje lastig aangezien we een HR combi ketel hebbe en een gaskookplaatquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Siemens FTWquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, koken op een Boretti gasfornuis is wel lekker.
Een echte pro kookt natuurlijk nog gewoon op houtvuur en doet net alsof we ondertussen niets beters hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, ligt aan de kok.
Maar voor een beetje geoefende hobbykok is het wel prettiger koken dan zo'n billig elektrisch fornuisje.
Houtskool is voor de zomerquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Een echte pro kookt natuurlijk nog gewoon op houtvuur en doet net alsof we ondertussen niets beters hebben natuurlijk
Zo iemand die ook net doet alsof IPA lekker is.
Verkeerde keus dus inductie en warmtepomp had het moeten zijn, totdat iedereen het heeft zal het niet veel kosten!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje lastig aangezien we een HR combi ketel hebbe en een gaskookplaat
Beetje dom gekozen dan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje lastig aangezien we een HR combi ketel hebbe en een gaskookplaat
Verwarming/warm water was niet onze keuze, natuurlijk, gasfornuis wel, ik hou van op gas koken.quote:
Ach ja, waar niet? Hier zijn laatst weer supermarktplannen getorpedeerd door huillie-bewoners die vrachtwagens niet fijn vinden. Mag de failliete gemeente weer eens een braakliggend terrein accepteren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar, waar, hoewel de lokale bevolking nogal militant is in het bestrijden van dat soort plannen
Dat terein is toch zeker eerst naar een makelaar gegaan toch mag ik hopen, niet dat ze het bijna gratis krijgen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mag de failliete gemeente weer eens een braakliggend terrein accepteren.
Fritten?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die wou ik er eigenlijk net al ingooien.
Maar ik kook zelf nog steeds één à twee keer per week
Als ik alleen thuis ben neem ik de moeite ook niet maar als we allebei thuis zijn dan kook ik, gewoon gezelliger ook, vind ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe doe je dat andere dagen dan eigenlijk? Bij vrienden, in restaurants, thuis laten bezorgen, opwarmmaaltijden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Uitstekend. Houdt de prijzen van supermarktmeters hoog.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ach ja, waar niet? Hier zijn laatst weer supermarktplannen getorpedeerd door huillie-bewoners die vrachtwagens niet fijn vinden. Mag de failliete gemeente weer eens een braakliggend terrein accepteren.
Laten bezorgen, uit eten, een pizza in de (elektrische) oven of een koude maaltijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat andere dagen dan eigenlijk? Bij vrienden, in restaurants, thuis laten bezorgen, opwarmmaaltijden?
Komop Kaas niet getreurd die wisten nog niet dat de EU het meeste bestemmen doet toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:12 schreef Kaas- het volgende:
D66 is eigenlijk ook wel een beetje een kutpartij zeg.
Het is dat het verreweg de beste is in Nederland, maar anders?
Anders de toekomstige fusie tussen PvdA en GL.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:12 schreef Kaas- het volgende:
D66 is eigenlijk ook wel een beetje een kutpartij zeg.
Het is dat het verreweg de beste is in Nederland, maar anders?
Waarom kan men niet gewoon accepteren wat ze wordt opgelegd?quote:
Waarom zou een fusie van twee matige partijen tot een geweldige partij leiden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders de toekomstige fusie tussen PvdA en GL.
Vroeger was het nog zo dat als je "Inspraak!" riep dat iedereen zijn mond hield maar helaas...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Waarom kan men niet gewoon accepteren wat ze wordt opgelegd?
Vreselijke tijden leven we toch in.
Wel gelijk een grote partij, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou een fusie van twee matige partijen tot een geweldige partij leiden?
Dat is toch al haast, als ze er een keer zitten zijn ze haast niet weg te branden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
Waarom kan men niet gewoon accepteren wat ze wordt opgelegd?
Synergie, schaalvoordelen, etc.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
23 zetels bij elkaar op geteld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel gelijk een grote partij, natuurlijk
Omdat ze elkaar prima aanvullen. En ze dat homosensuele van D66 missen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, kiezers, he?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
23 zetels bij elkaar op geteld.
Niet weinig voor een enkele partij op zich, maar wel bijzonder weinig voor gematigd links in haar totaliteit zeg.
Nu ja. Maar ik zie zo’n groene, pro-Europese en sociaaldemocratische partij straks wel de grootste worden. Wel ten koste van D66 uiteraard.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
23 zetels bij elkaar op geteld.
Niet weinig voor een enkele partij op zich, maar wel bijzonder weinig voor gematigd links in haar totaliteit zeg.
D66 past gewoon goed in het tijdsbeeld.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Een fusie van GL en VVD zou geweldig zijn.
We noemen de nieuwe partij D66.
Denk helaas niet dat groen-progressief deze dagen een kans maakt tegen hurrhurr zwarte piet hurr buitenlanders.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu ja. Maar ik zie zo’n groene, pro-Europese en sociaaldemocratische partij straks wel de grootste worden. Wel ten koste van D66 uiteraard.
Da's de schuld van de D66 rechters, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk helaas niet dat groen-progressief deze dagen een kans maakt tegen hurrhurr zwarte piet hurr buitenlanders.
Komend jaar de grootste onderwijsbegroting uit de Nederlandse geschiedenisquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
D66 past gewoon goed in het tijdsbeeld.
Het huidige 2-stappenplan:
1. Beloof iedereen heel veel geld voor onderwijs. Studenten fan, docenten fan.
2. Beloof afgestudeerden dat ze een hoop geld zelf mogen houden, maar laat ze empathisch overkomen.
Deze dagen misschien niet, maar de komende dagen wellicht wel. De Zeitgeist verandert continu.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk helaas niet dat groen-progressief deze dagen een kans maakt tegen hurrhurr zwarte piet hurr buitenlanders.
Ho ho, je vergeet de grote recente fusie tussen Trots op Nederland en Democratisch Politiek Keerpunt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
Wel interessant is deze geschiedenis:
CU - fusie in 2001
GL - fusie in 1991
CDA - fusie in 1981
PvdA - fusie in 1946
Dus het is zeker weer tijd voor een fusie.
PVV en FvD zullen ook wel fuseren als Wilders weg is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
Wel interessant is deze geschiedenis:
CU - fusie in 2001
GL - fusie in 1991
CDA - fusie in 1981
PvdA - fusie in 1946
Dus het is zeker weer tijd voor een fusie.
In het geniep zijn ze dat misschien allang?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
PVV en FvD zullen ook wel fuseren als Wilders weg is.
En het grootste zorgbudget ooit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komend jaar de grootste onderwijsbegroting uit de Nederlandse geschiedenisD66-minister van onderwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |