abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174466693
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:29 schreef dellipder het volgende:
In dit verband nog een bericht van enkele dagen geleden.
Het lijkt hierbij dat de DoJ van Jeff Sessions voor de Special Councsel van Robert Mueller werkt. Met de nadruk op lijkt, want er is niet echt een aantoonbare verklaring dat Jeff Sessions DoJ advocaten opdracht heeft gegeven de memos openbaar te maken.

Ondanks dat James Comey heeft getuigt dat hij de memos op zo'n specifieke manier schreef om vertrouwelijke informatie eruit te houden stelt de regering dat de memos vertrouwelijke informatie bevatten.

Government lawyers ask judge to reject CNN's efforts to make Comey memos public
Wat is dit nu weer voor aantijging? Dellipder, je lijkt soort van intelligentie te hebben, maar je moet echt ophouden met conspiracy-shit te lezen hoor.
  Redactie Games dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:50:06 #132
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174466710
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Even terzijde, Mueller heeft niet The Special Council opgericht ofzo ( :') ), het is geen superheldenclubje.

Zijn titel is Special Counsel.

Probeer gewoon wat minder moeilijke woorden te gebruiken als je ze niet begrijpt, het leest zo vermoeiend.
Nou dat team dat hij om zich heen heeft verzameld zijn wel allemaal zwaargewichten in de juridische wereld.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174466732
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nou dat team dat hij om zich heen heeft verzameld zijn wel allemaal zwaargewichten in de juridische wereld.
Klopt, maar noem ze dan gewoon direct The Justice League.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:55:06 #134
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174466795
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:D!
pi_174466882
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat dit een linkse libtard echokamer is helaas ;(
En omdat het woord al ff niet gevallen is.

Nazis :)
pi_174467051
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zou zo maar eens kunnen. Ik zie wel overeenkomsten. Vooral wat betreft de tegenstander.

pi_174467065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zou zo maar eens kunnen. Ik zie wel overeenkomsten. Vooral wat betreft de tegenstander.

De Joker is oneindig veel intelligenter dan Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174467131
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Joker is oneindig veel intelligenter dan Trump.
En minder psychotisch.
pi_174467143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

En minder psychotisch.
En veel leuker!
pi_174467186
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:13 schreef HendrikV het volgende:

[..]

En veel leuker!
Dat is niet zo moeilijk. Trump heeft totaal geen humor.
pi_174467243
Trump, die zo onzeker is dat hij boze tweets gaat sturen als hij in de zeik wordt genomen door komieken.

Echt een leuke vent ja.
pi_174467345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
Trump, die zo onzeker is dat hij boze tweets gaat sturen als hij in de zeik wordt genomen door komieken.

Echt een leuke vent ja.
Kom Koos, dat zijn toch geen komieken?

Maar het schiet niet echt op hé, dat bewijs dat Trump wist van die vermeende Russische betrokkenheid. Ik denk dat het een langzame stille dood sterft. Leuk geprobeerd, maar gedoemd om te mislukken.

Trump geen humor? :?

Ik heb in jaren niet zo kunnen lachen om een Amerikaanse president.
pi_174467391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

Echt een leuke vent ja.
Ik vind hem echt zo'n ouwe zeur. Zo'n zeikerd die in zijn voortuin met gebalde vuist "WHYYYY I OUGHTA!!!!" staat te schreeuwen als er een voetbal per ongeluk tegen het hek wordt geschoten door wat spelende kinderen.

Je kunt hem natuurlijk daarom uitlachen. Maar het is geen humor.
pi_174467395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar het schiet niet echt op hé, dat bewijs dat Trump wist van die vermeende Russische betrokkenheid. Ik denk dat het een langzame stille dood sterft. Leuk geprobeerd, maar gedoemd om te mislukken.

uitlachen is natuurlijk wat anders dan dat de persoon zelf in kwestie humor heeft.
Ik heb Trump overigens eigenlijk bijna nooit zien lachen. Tis een beetje een verzuurd type
pi_174467425
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Oh, daar heb je wel gelijk in. Het presidentschap van Trump is als een aflevering van Jackass die al maanden aan de gang is.
pi_174467458
Ah, dat is waarom hij president van de VS is. Voor ons vermaak. Ik dacht dat het om uitvoering van beleid en politiek ging. My bad.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:35:12 #147
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174467534
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:59 schreef HendrikV het volgende:

[..]

En omdat het woord al ff niet gevallen is.

Nazis :)
Als je niet mee wil discussiëren kom hier dan gewoon niet. Dat matige getrol van je zit niemand hier op te wachten.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174467634
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:28 schreef koemleit het volgende:

[..]

uitlachen is natuurlijk wat anders dan dat de persoon zelf in kwestie humor heeft.
Ik heb Trump overigens eigenlijk bijna nooit zien lachen. Tis een beetje een verzuurd type
Onzin, deze gast zit vol humor.

Die eigengereidheid. Kijk, Trump zei dat hij de Amerikaanse politiek wilde opschudden en dat is precies wat hij doet.

Zoals het intrekken van die subsidies omtrent Obamacare. Dat is toch een meesterlijke zet? En de staten New York en Californië weer boos aan het stampvoeten en ze dreigen zelfs met rechtszaken. Dat is toch om te gillen? Hoe kun je dit geen humor noemen? _O-

Termen als little Rocket-man. Dit zal nog generaties later terugkomen in amusementen/actualiteiten programma's. Met Bush jr. deed men ook alsof de wereld verging. Terwijl die man gewoon goede humor had met zijn kleine priemende oogjes. Ik vergeet nooit meer toen hij moest bukken toen er een schoen naar zijn hoofd werd gegooid. Dat zijn onvergetelijke momenten.

Amerika boert economisch goed onder Trump. Uiteindelijk bepaald het gewicht van de portemonnee de stemming van de gemiddelde burger. De rest is irrelevante bijzaak.
pi_174467708
De burger ziet tot nu nog niks van het "goed boeren" onder Trump, whatever the fuck that may be. En dat jij je nu beroept op humor om die man te prijzen geeft al wel aan dat zelfs een delusional nutcase als jij geen argumenten meer hebt om zijn ronduit debiele gedrag te verdedigen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:45:10 #150
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174467734
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, daar heb je wel gelijk in. Het presidentschap van Trump is als een aflevering van Jackass die al maanden aan de gang is.
Ik had gister bedacht dat het meer een enorm slechte comedy is, The Nutty President.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:46:52 #151
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174467760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:39 schreef Elzies het volgende:
Zoals het intrekken van die subsidies omtrent Obamacare. Dat is toch een meesterlijke zet? En de staten New York en Californië weer boos aan het stampvoeten en ze dreigen zelfs met rechtszaken. Dat is toch om te gillen? Hoe kun je dit geen humor noemen? _O-
Ja, man. Chronisch zieken die straks hun medicijnen en behandelingen niet meer kunnen betalen en een dikke kans hebben om simpelweg dood te gaan. Hi-fucking-larisch.
Carpe Libertatem
pi_174467795
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, man. Chronisch zieken die straks hun medicijnen en behandelingen niet meer kunnen betalen en een dikke kans hebben om simpelweg dood te gaan. Hi-fucking-larisch.
Het is Elzies. Die troll heeft het empathisch vermogen van een pantoffeldiertje. Gewoon negeren.
  Redactie Games dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:50:16 #153
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174467824
Elzies heeft er dus blijkbaar geen problemen mee om letterlijk over lijken te gaan. Wat ben ik dan blij dat we dan een grondwet hebben die ons tegen dat soort figuren beschermen.
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:50:46 #154
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174467838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is Elzies. Die troll heeft het empathisch vermogen van een pantoffeldiertje. Gewoon negeren.
Weet ik, maar ik kon het nu even niet laten om te reageren.
Carpe Libertatem
pi_174467868
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 11:50 schreef Puddington het volgende:
Elzies heeft er dus blijkbaar geen problemen mee om letterlijk over lijken te gaan. Wat ben ik dan blij dat we dan een grondwet hebben die ons tegen dat soort figuren beschermen.
Elzies wil ook de persvrijheid aan banden leggen, omdat hij niet in staat is om echt van nepnieuws te onderscheiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')