dan doe ik het in januari/februariquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgend jaar dus niet meer doen.
Wanneer waren ook alweer die overstromingen bij jou?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
Wat een afschuwelijk weer! Eigenlijk sinds maandagavond al onafgebroken aan het regenen. Gisteren lokaal tot 130 mm gevallen, vandaag in het zuidoosten van het land zelfs tot 180 mm. Wat een drama! Het scheelt maar een paar graden of we hadden weer taferelen zoals exact drie jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal eerder in het voorjaar zijn. Overstromingen in het noorden zijn in de lente/vroege zomer, in het zuiden in de herfst/winter.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer waren ook alweer die overstromingen bij jou?
Sneeuwt het al bij jou?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
Wat een afschuwelijk weer! Eigenlijk sinds maandagavond al onafgebroken aan het regenen. Gisteren lokaal tot 130 mm gevallen, vandaag in het zuidoosten van het land zelfs tot 180 mm. Wat een drama! Het scheelt maar een paar graden of we hadden weer taferelen zoals exact drie jaar geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was exact drie jaar geleden. Nu enkel regen regen regen regenquote:
Beter dan sneeuw.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Was exact drie jaar geleden. Nu enkel regen regen regen regen
Gewoon warm-achtig zelfsquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:36 schreef Hexx. het volgende:
En veel wind. Maar niet echt winterkoud nog.
Dan waren er in ieder geval geen drie doden gevallen zoals gisteren het geval was.quote:
Nee joh. Sneeuw is gaaf.quote:
Zo erg?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan waren er in ieder geval geen drie doden gevallen zoals gisteren het geval was.
Lokaal tot 200mm in 24 uur. Een hoeveelheid die normaliter in drie / vier maanden valt.
[ afbeelding ]
Sneeuw is mooi, maar in veel gevallen toch een stuk gevaarlijker en viezer dan regen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij jullie ook zo lekker vandaag? (Half zon, 17 graden).
Hier is het warmerquote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
zeker nu. Over een paar dagen is de zon al even na vijven onderquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:36 schreef AQUILA. het volgende:
Prima weertje, 17 graden en af en toe zon die er door komt. Zo dadelijk maar eens even de herfstkleuren in het bos bekijken!
Inderdaad. Morgen wordt het hier ook redelijk zonnig volgens de voorspelling met een graadje of 14-15 in de middag. Nog even kijken of ik dan wat herfstplaatjes kan schieten, maandag lijkt trouwens ook redelijk zonnig te kunnen worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
zeker nu. Over een paar dagen is de zon al even na vijven onder
Niet heel veel zon gehad, maar lekkere temperatuur!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, heerlijk weer vandaag hier in Assen. Droog en zowaar de zon nog gezienquote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in het zuiden denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:25 schreef Djeez het volgende:
Waar is het voorspelde mooie weer voor vandaag? Hier in Assen regent het al de hele dag!
Ohquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:38 schreef hangtime het volgende:
Wat een wind deze maand, kan niet beter!!! Ook nog voornamelijk in de weekenden! Lekker kitesurfen hele dagen!
genoeg wind de komende dagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:38 schreef hangtime het volgende:
Wat een wind deze maand, kan niet beter!!! Ook nog voornamelijk in de weekenden! Lekker kitesurfen hele dagen!
Doe (nog) maar niet. 2- dec. - 6 jan. toegestaanquote:
januari en februari maar en dan een keer echt koud aub.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doe (nog) maar niet. 2- dec. - 6 jan. toegestaan
Mag best beginnen met kerst. Dan ben ik toch vrijquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:56 schreef aloa het volgende:
[..]
januari en februari maar en dan een keer echt koud aub.
Mooi scenario idd, alleen mag februari ook nog meedoen wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag best beginnen met kerst. Dan ben ik toch vrij. 50/60 cm sneeuw met dalende temperaturen en daarna 3 weken diepvries. Sneeuw voor iedereen en ijs na sneeuw met koude nachten door de sneeuw. Eindigen met elfstendentocht in de 2e week van januari en daarna langzaam naar de lente. Dat zou het meest ideale scenario zijn
Kom maar door, ook heerlijk voor de kinderenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag best beginnen met kerst. Dan ben ik toch vrij. 50/60 cm sneeuw met dalende temperaturen en daarna 3 weken diepvries. Sneeuw voor iedereen en ijs na sneeuw met koude nachten door de sneeuw. Eindigen met elfstendentocht in de 2e week van januari en daarna langzaam naar de lente. Dat zou het meest ideale scenario zijn
Dit ja. Wat een intense treurnis.quote:
Zolang de zon maar schijnt. Januari en februari zijn van die slepende donkere maanden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi scenario idd, alleen mag februari ook nog meedoen wat mij betreft
De donkerste maand (qua zon- en daglicht) is december, daarna komt januari op plek twee en november op plek drie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zolang de zon maar schijnt. Januari en februari zijn van die slepende donkere maanden.
Uiteraard. Groot hogedrukgebied met aanvoer uit het oosten en volop zon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zolang de zon maar schijnt. Januari en februari zijn van die slepende donkere maanden.
stroming komt straks uit het noorden, dan komt het vrij hoog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:54 schreef Elan het volgende:
Wow de sluizen in het Noorden zijn dicht ivm hoog water.
ging jouw sluis maar een keer dichtquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:54 schreef Elan het volgende:
Wow de sluizen in het Noorden zijn dicht ivm hoog water.
code rood in Duitsland.quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:01 schreef Igen het volgende:
Pittig weertje!
In Duitsland is in ongeveer dit hele gebied momenteel geen treinverkeer mogelijk door de storm:
[ afbeelding ]
Dat is een stevige wind zegquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:05 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.facebook.com/wadsakmarcus/videos/1470913076309592/
quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:59 schreef Stefanovich het volgende:
Poh wat een koude dag vandaag zeg. En de bomen hebben ook veel blaadjes verloren in de storm vannacht hier in twente..de winter is begonnen.
vond het wel mee vallen. Op enkel fel buitje na was het ook lekker zonnigquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:59 schreef Stefanovich het volgende:
Poh wat een koude dag vandaag zeg. En de bomen hebben ook veel blaadjes verloren in de storm vannacht hier in twente..de winter is begonnen.
Klopt, maar toen ik vanmiddag vanuit de stad om half 5 naar huis fietste stond er echt een snijdende wind en was het waterkoud...ik boek nog ff snel een reisje Sevilla denk ik (is het nog 26 graden)quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:24 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
vond het wel mee vallen. Op enkel fel buitje na was het ook lekker zonnig
Ik heb gisteren, na even op de fiets naar de winkel geweest te zijn, besloten dat het nu echt tijd is om mijn zomerjas in de kast te hangen en mijn winterjas er uit te halenquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:08 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik vanmiddag vanuit de stad om half 5 naar huis fietste stond er echt een snijdende wind en was het waterkoud...ik boek nog ff snel een reisje Sevilla denk ik (is het nog 26 graden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |