BRUGFIXING!quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede TT.
Wie wil van 35cm, 45 maken?
Fixed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede TT.
Wie wil van 3,5cm, 4,5 maken?
pluggennnnquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Oh Youp heeft een boekje geschreven. Nog meer geld opscheppen.
toch 28% winstquote:
kan ie ook straks geld stortenquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Oh Youp heeft een boekje geschreven. Nog meer geld opscheppen.
Kan gewoon met je smartphone hoor tegenwoordig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Het banksysteem in de VS is nog antiek, daar werken ze nog heel veel met cheques (ja die papieren dingen) , en ja daar voor moet je naar de bank toe, ook als je Oprah bent
Banken zijn sowieso antiek. Blockchains zijn banken 2.0quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Het banksysteem in de VS is nog antiek, daar werken ze nog heel veel met cheques (ja die papieren dingen) , en ja daar voor moet je naar de bank toe, ook als je Oprah bent
Ja klopt, al is dat misschien niet zo met die $2 miljoen van Oprahquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan gewoon met je smartphone hoor tegenwoordig.
Paar nulletjes erachter schrijven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:48 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja klopt, al is dat misschien niet zo met die $2 miljoen van Oprah
Ik ook, toch vrij groot nieuws zou je denken...quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het jammer dat Pauw Catalonië gewoon negeert.
Beter dan de NRC kopen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:51 schreef BobW het volgende:
Leuke columns, maar nu toch totaal niet interessant om columns van een jaar terug te lezen in dat boek?
Misschien juist wel, soort van terugblik; zal er wel de bijzondere dingen uitgekozen hebben denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:51 schreef BobW het volgende:
Leuke columns, maar nu toch totaal niet interessant om columns van een jaar terug te lezen in dat boek?
Precies, en ook al weken bezig. Maar nog helemaal niet behandeld.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook, toch vrij groot nieuws zou je denken...
Ja ik weet niet wat dat is, de NOS legt ook veel nadruk op de Catalanen die tegen de afsplitsing zijn heb ik het idee; misschien vinden ze het maar gezeik of zo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, en ook al weken bezig. Maar nog helemaal niet behandeld.
Hij heeft nog geen mooie vrouw gevonden om een nabespreking mee te houden op de woonboot.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, en ook al weken bezig. Maar nog helemaal niet behandeld.
De uitvinders van de Haka!quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Belangrijker is dat IJsland door is naar het WK.
Schotse fans deden het dan weer als eersten bij voetbalwedstrijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 01:02 schreef svann het volgende:
[..]
Nah, dat zijn hun tegenvoeters.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Haka
quote:Iceland Monitor vond in het voetbalmaffe land een aantal supporters die de achtergrond van de IJslandse 'haka' kennen. ,,In 2014, toen FC Stjarnan in de Europa League-voorronde tegen Internazionale speelde, deden de fans het voor het eerst", weet een fan. ,,Zij namen het over van het Schotse Motherwell. Onze fans vroegen of zij het tafereel van de Schotten mochten kopiëren en die vonden dat prima." Zie
Dat is het luchtige tussendoortje zeker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GODVERDOMME.
Tot morgen.
Misschien gaat hij onthullen wat hij met Anne F. heeft gedaan? In een vlog uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tot morgen.
waarom. alsof deze strijder van Erdogeit iets weet van de politiekquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tot morgen.
Pauw is wel een safe space hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Inb4 autistisch gekrijs van 3 linksmannen
Jesse in a nutshell.quote:
Het begint!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pauw is wel een safe space hoor.
Sinds zij een pleidooi zat te houden dat alleen maar kant-en-klaar maaltijden eten niets kwaad kan, neem ik haar niet serieus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hertzberger heeft geen hals, het is net of daar een dik stuk metworst haar hoofd boven haar romp houdt.
quote:
Jesse kan alleen roepen vanaf de zijlijn, concrete pannen en ideeën heeft die vleesgeworden scheet niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef richolio het volgende:
Jesse ga nog 100 jaar oppositie voeren anders
Of doe er wat aan
Maar neee
Al dat opgewarmde plastic in de magnetron.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sinds zij een pleidooi zat te houden dat alleen maar kant-en-klaar maaltijden eten niets kwaad kan, neem ik haar niet serieus.
Dat kan niet, want we hebben EU-richtlijnen wat betreft de btw.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Het lage BTW-tarief zou überhaupt al afgeschaft moeten worden
Bij mijn weten is het lage btw-tarief in die richtlijn een optie, geen verplichtingquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we hebben EU-richtlijnen wat betreft de btw.
Het rode gevaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:25 schreef Handleiding het volgende:
De walging in de ogen bij Jort als de SP aan het woord is
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer weer, met z'n "mensen". Echt een stopwoordje van hem. Let maar eens op hoe vaak hij het over "mensen" heeft.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het lage btw-tarief in die richtlijn een optie, geen verplichting
HET GAAT OM DE MENSEN.quote:
eens. ongeacht links of rechts overigens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die drie zelfvoldane koppetjes die daar koketteren met hun ingestudeerde argumentloze holle retoriek.
Dit is gewoon hoogstaande humor.
Die gaat met Ismael meequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou Hertzberger straks mee mogen op de woonboot?
Vind ik ook. CO2 CU plannen, de groenste voor de verkiezingen, zie je niet meer terug.quote:
Twee turken bij elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Haakneus en Haakneus.
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het lage btw-tarief in die richtlijn een optie, geen verplichting
Alle Marokkanen terug naar Istanboelquote:
bragghhgh (kotsgeluiden)quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Haakneus en Haakneus.
CO2 opvangen is inderdaad duur, als het moet met complexe moderne technische oplossing maar 'natuurlijke' oplossingen zoals het planten van bomen werkt ook gewoon.quote:
ff stoppen met de megastallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
CO2 opvangen is inderdaad duur, als het moet met complexe moderne technische oplossing maar 'natuurlijke' oplossingen zoals het planten van bomen werkt ook gewoon.
Marijnissen wordt klaargestoomd om het straks over te nemen. De rol van Roemer is uitgespeeld. Na de gemeenteraadsverkiezingen zal hij wel aftreden, gok ik.quote:
En het ging niet helemaal goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
CO2 opvangen is inderdaad duur, als het moet met complexe moderne technische oplossing maar 'natuurlijke' oplossingen zoals het planten van bomen werkt ook gewoon.
Hij zou ergens in 2017 aftreden, weet niet precies wanneer in het jaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef Oscar. het volgende:
Hoe kun je ABN leiden als je er 3 maanden niet bent?
eens, en GL heeft daarin goede teksten. Alleen Klaver is walgelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sowieso moeten we weer voorop lopen met dat CO2 gedoe, laat China er maar wat aan doen.
[ afbeelding ]
Snorretje laten staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die vieze soepbaard mag eraf Thierry.
Hoe bedoel je, het ging niet helemaal goed ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef richolio het volgende:
En het ging niet helemaal goed
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-afblazen-CO2-opslag
quote:WESTLAND - De groenten, bloemen en planten in de Westlandse kassen kunnen weer goed groeien, doordat tuinders weer koolstofdioxide geleverd krijgen. Het netwerk waarmee dat gebeurt, lag sinds begin deze maand plat. Shell heeft geregeld dat het allemaal weer werkt.
Bedrijven in Europoort sturen de overtollige CO2 via het netwerk naar de overkant via de Nieuwe Waterweg. Volgens mediapartner WOS onstonden de problemen na het failissement van chemiebedrijf Abengoa. Tot overmaat van ramp was Shell, de andere CO2-leverancier, op dat moment bezig met werkzaamheden aan het net.
Tuinders brengen CO2 in de lucht in de kassen, zodat gewassen sneller kunnen groeien. Koolstofdioxide wordt dus eigenlijk gebruikt als een soort bemesting.
Als het kabinet er isquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die vieze soepbaard mag eraf Thierry.
Ah ok. Had er hier ook slechte dingen van gehoordquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, het ging niet helemaal goed ?
Ze waren nog niet eens begonnen met CO2 injectie![]()
Na alle bangmakerij over CO2 zijn veel mensen vergeten dat plantjes groeien van CO2![]()
https://www.omroepwest.nl(...)toeren-na-CO2-tekort
[..]
kan ie zo getagteamed worden door Geer en Goorquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Mijn arme gepensioneerde vader met z'n sloep, 2 BMW motoren, nieuwe auto en afbetaalde huis huilt tranen met tuiten door dit regeerakkoord.
Wat voor'n motoren?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Mijn arme gepensioneerde vader met z'n sloep, 2 BMW motoren, nieuwe auto en afbetaalde huis huilt tranen met tuiten door dit regeerakkoord.
schaal 1 op 100quote:
Een 1200c en een 1600gt. Over twee weken ga ik mijn motorrijbewijs halenquote:
Die plannen in Barendrecht hebben de tekentafel nooit verlaten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:41 schreef richolio het volgende:
Ah ok. Had er hier ook slechte dingen van gehoord
Maar dan zullen we het zien
Nice, cruisers dus?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een 1200c en een 1600gt. Over twee weken ga ik mijn motorrijbewijs halen
Jij bent zo een die de stapel sollicitatieformulieren door tweeën deelt en dan een helft in de afvalbak gooit terwijl je luidkeels roept: "Mensen zonder geluk hebben we hier niet nodig."quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:45 schreef Oscar. het volgende:
Ik ga geen mensen aannemen als ze geen diploma's hebben maar wel 1 weekje iets gedaan hebben met ouderen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nice, cruisers dus?
Zelf net een Daytona gekocht, als ik over een week niet post ben ik dood.
Er is vast en zeker meer talent in Nederland die dit beter kunnen en het meer verdienen, maar deze jongen doet het op zich helemaal niet zo slecht nu vind ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze treitervlogger moet en zal slagen en is inmiddels een soort knuffeldier van linkse media geworden. Hij zal wel weer een leuke cent van de VARA vangen voor een paar minuten TV.
Gewoon een heel getalenteerde jongen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze treitervlogger moet en zal slagen en is inmiddels een soort knuffeldier van linkse media geworden. Hij zal wel weer een leuke cent van de VARA vangen voor een paar minuten TV.
Errug veel talent...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:48 schreef Heufd het volgende:
[..]
Gewoon een heel getalenteerde jongen.
Fancy, lekker comfortabel, niet echt mijn stijl maar ik ben ook maar een motor newbie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die twee
quote:This bike will kill you if you don't fear and respect the crêpe-thin margin of error between orgasmic adhesion and high-siding, ass-over ladder-piercings, though your principal's front lawn.
Denken in papierquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jij bent zo een die de stapel sollicitatieformulieren door tweeën deelt en dan een helft in de afvalbak gooit terwijl je luidkeels roept: "Mensen zonder geluk hebben we hier niet nodig."
Ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Denkt iemand serieus dat Nederland beter af zou zijn met deze 3 aan het roer?
Dat is een race monster, succes, als beginnende rijder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Fancy, lekker comfortabel, niet echt mijn stijl maar ik ben ook maar een motor newbie.
Zelf dit ding dus gekocht...
[ afbeelding ]
[..]
Hij post geen plaatjes, dus het zal wel weer eens niet waar zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is een race monster, succes, als beginnende rijder.
Nee Patrice is een gerenommeerd arts op het gebied van penis verlengingen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:51 schreef Achterhoker het volgende:
De TT heeft betrekking op de verlenging van de persoon Pauw zelf neem ik aan?
Op mijn 18de rijbewijs gehaald, 2 jaar rondgereden op een slap ding toen enkel incidenteel, beginner + dus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is een race monster, succes, als beginnende rijder.
Die heb ik al jaren geleden vergiftigd.quote:
waarom zitten Baudet en Wilders er niet bij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Denkt iemand serieus dat Nederland beter af zou zijn met deze 3 aan het roer?
Dan wordt AnneFleur boosquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:58 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
waarom zitten Baudet en Wilders er niet bij?
oh gemist, ik was al halverwege slaapkamerquote:
altijd terechtquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Partijkartel is bang voor Baudet.
Neequote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?
Alleen het laatste stuk gezien, het terugkijken waard?
Nee. Roemer, Klaver en Asscher hebben de hele uitzending gepraat, maar niks gezegd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?
Alleen het laatste stuk gezien, het terugkijken waard?
Ligt eraan of Anne Fleur en haar moordlustige vriendjes zich inhoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Denken jullie dat Baudet een raspoliticus wordt en 50+ jaar lang actief zal blijven in de politiek?
hij heeft niks anders toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Denken jullie dat Baudet een raspoliticus wordt en 50+ jaar lang actief zal blijven in de politiek?
heeft ook nooit wat anders gedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
hij heeft niks anders toch?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft wel geleerd i.t.t. Jesse Klaver
quote:"Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
Geestelijk afwezig hier, zoals altijd.quote:
Wafel en thee?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geestelijk afwezig hier, zoals altijd.
En dan weer klagen wanneer je trein stil staat zeker!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:26 schreef houdjemond het volgende:
Niet verkeerd bedoeld maar eh.. ga dan beste man?
Sowieso geen andere mensen ermee lastig vallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan weer klagen wanneer je trein stil staat zeker!
Zelfmoord plegen is ook niet makkelijk, zelfs niet voor suïcidale mensenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:26 schreef houdjemond het volgende:
Niet verkeerd bedoeld maar eh.. ga dan beste man?
RTquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:28 schreef KingRoland het volgende:
als hij wilt gaan dan laat hem gaan
waarom doen mensen moeilijk jezus zeg
Eensch, man is bij zijn volle verstand, geef maar spuitje.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Omdat gristenen in het kabinetquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Die genoot tenminste nog van het levenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
De andere Martin Kok is wel dood. Het leven is oneerlijk.
En andere mensen komen M.P tegen. Ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
bommeroniquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ik zat in bad, een beetje met het sop te spelen.quote:
Naast Jan Smit zou ik er ook als Martin bij zitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:30 schreef Oscar. het volgende:
Gaat jantje smit een einde maken aan zijn leven?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik zat in bad, een beetje met het sop te spelen.
[ afbeelding ]
Maar waarom zou ie dan wel dat poeder nemen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen is ook niet makkelijk, zelfs niet voor suïcidale mensen
Ik bedoel meer van een gebouw springen, voor een trein springen enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom zou ie dan wel dat poeder nemen?
Lijkt me niet heel sfeervol neequote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me een gezellige man om eens een avond mee door te zakken
Zelfdoders gaan naar Satan, om voor eeuwig op het spit geroosterd te worden.quote:
Neerslachtig makend gesprek ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me een gezellige man om eens een avond mee door te zakken
Zetten we een plaatje van Philip Glass op voor de sfeerquote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neerslachtig makend gesprek ja.
Ken ik niet denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zetten we een plaatje van Philip Glass op voor de sfeer
Petrus gaat gewoon met zijn tijd mee.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hij zal niet voorbij het voorportaal komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |