Dat kan niet, want we hebben EU-richtlijnen wat betreft de btw.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Het lage BTW-tarief zou überhaupt al afgeschaft moeten worden
Bij mijn weten is het lage btw-tarief in die richtlijn een optie, geen verplichtingquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we hebben EU-richtlijnen wat betreft de btw.
Het rode gevaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:25 schreef Handleiding het volgende:
De walging in de ogen bij Jort als de SP aan het woord is
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer weer, met z'n "mensen". Echt een stopwoordje van hem. Let maar eens op hoe vaak hij het over "mensen" heeft.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het lage btw-tarief in die richtlijn een optie, geen verplichting
HET GAAT OM DE MENSEN.quote:
eens. ongeacht links of rechts overigens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die drie zelfvoldane koppetjes die daar koketteren met hun ingestudeerde argumentloze holle retoriek.
Dit is gewoon hoogstaande humor.
Die gaat met Ismael meequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou Hertzberger straks mee mogen op de woonboot?
Vind ik ook. CO2 CU plannen, de groenste voor de verkiezingen, zie je niet meer terug.quote:
Twee turken bij elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Haakneus en Haakneus.
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het lage btw-tarief in die richtlijn een optie, geen verplichting
Alle Marokkanen terug naar Istanboelquote:
bragghhgh (kotsgeluiden)quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Haakneus en Haakneus.
CO2 opvangen is inderdaad duur, als het moet met complexe moderne technische oplossing maar 'natuurlijke' oplossingen zoals het planten van bomen werkt ook gewoon.quote:
ff stoppen met de megastallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
CO2 opvangen is inderdaad duur, als het moet met complexe moderne technische oplossing maar 'natuurlijke' oplossingen zoals het planten van bomen werkt ook gewoon.
Marijnissen wordt klaargestoomd om het straks over te nemen. De rol van Roemer is uitgespeeld. Na de gemeenteraadsverkiezingen zal hij wel aftreden, gok ik.quote:
En het ging niet helemaal goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
CO2 opvangen is inderdaad duur, als het moet met complexe moderne technische oplossing maar 'natuurlijke' oplossingen zoals het planten van bomen werkt ook gewoon.
Hij zou ergens in 2017 aftreden, weet niet precies wanneer in het jaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:37 schreef Oscar. het volgende:
Hoe kun je ABN leiden als je er 3 maanden niet bent?
eens, en GL heeft daarin goede teksten. Alleen Klaver is walgelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sowieso moeten we weer voorop lopen met dat CO2 gedoe, laat China er maar wat aan doen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |