BRUGFIXING!quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede TT.
Wie wil van 35cm, 45 maken?
Fixed.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede TT.
Wie wil van 3,5cm, 4,5 maken?
pluggennnnquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Oh Youp heeft een boekje geschreven. Nog meer geld opscheppen.
toch 28% winstquote:
kan ie ook straks geld stortenquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Oh Youp heeft een boekje geschreven. Nog meer geld opscheppen.
Kan gewoon met je smartphone hoor tegenwoordig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Het banksysteem in de VS is nog antiek, daar werken ze nog heel veel met cheques (ja die papieren dingen) , en ja daar voor moet je naar de bank toe, ook als je Oprah bent
Banken zijn sowieso antiek. Blockchains zijn banken 2.0quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
Het banksysteem in de VS is nog antiek, daar werken ze nog heel veel met cheques (ja die papieren dingen) , en ja daar voor moet je naar de bank toe, ook als je Oprah bent
Ja klopt, al is dat misschien niet zo met die $2 miljoen van Oprahquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kan gewoon met je smartphone hoor tegenwoordig.
Paar nulletjes erachter schrijven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:48 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja klopt, al is dat misschien niet zo met die $2 miljoen van Oprah
Ik ook, toch vrij groot nieuws zou je denken...quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het jammer dat Pauw Catalonië gewoon negeert.
Beter dan de NRC kopen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:51 schreef BobW het volgende:
Leuke columns, maar nu toch totaal niet interessant om columns van een jaar terug te lezen in dat boek?
Misschien juist wel, soort van terugblik; zal er wel de bijzondere dingen uitgekozen hebben denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:51 schreef BobW het volgende:
Leuke columns, maar nu toch totaal niet interessant om columns van een jaar terug te lezen in dat boek?
Precies, en ook al weken bezig. Maar nog helemaal niet behandeld.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook, toch vrij groot nieuws zou je denken...
Ja ik weet niet wat dat is, de NOS legt ook veel nadruk op de Catalanen die tegen de afsplitsing zijn heb ik het idee; misschien vinden ze het maar gezeik of zo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, en ook al weken bezig. Maar nog helemaal niet behandeld.
Hij heeft nog geen mooie vrouw gevonden om een nabespreking mee te houden op de woonboot.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, en ook al weken bezig. Maar nog helemaal niet behandeld.
De uitvinders van de Haka!quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Belangrijker is dat IJsland door is naar het WK.
Schotse fans deden het dan weer als eersten bij voetbalwedstrijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 01:02 schreef svann het volgende:
[..]
Nah, dat zijn hun tegenvoeters.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Haka
quote:Iceland Monitor vond in het voetbalmaffe land een aantal supporters die de achtergrond van de IJslandse 'haka' kennen. ,,In 2014, toen FC Stjarnan in de Europa League-voorronde tegen Internazionale speelde, deden de fans het voor het eerst", weet een fan. ,,Zij namen het over van het Schotse Motherwell. Onze fans vroegen of zij het tafereel van de Schotten mochten kopiëren en die vonden dat prima." Zie
Dat is het luchtige tussendoortje zeker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GODVERDOMME.
Tot morgen.
Misschien gaat hij onthullen wat hij met Anne F. heeft gedaan? In een vlog uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tot morgen.
waarom. alsof deze strijder van Erdogeit iets weet van de politiekquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tot morgen.
Pauw is wel een safe space hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Inb4 autistisch gekrijs van 3 linksmannen
Jesse in a nutshell.quote:
Het begint!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pauw is wel een safe space hoor.
Sinds zij een pleidooi zat te houden dat alleen maar kant-en-klaar maaltijden eten niets kwaad kan, neem ik haar niet serieus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hertzberger heeft geen hals, het is net of daar een dik stuk metworst haar hoofd boven haar romp houdt.
quote:
Jesse kan alleen roepen vanaf de zijlijn, concrete pannen en ideeën heeft die vleesgeworden scheet niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:21 schreef richolio het volgende:
Jesse ga nog 100 jaar oppositie voeren anders
Of doe er wat aan
Maar neee
Al dat opgewarmde plastic in de magnetron.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sinds zij een pleidooi zat te houden dat alleen maar kant-en-klaar maaltijden eten niets kwaad kan, neem ik haar niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |