Nice, cruisers dus?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een 1200c en een 1600gt. Over twee weken ga ik mijn motorrijbewijs halen
Jij bent zo een die de stapel sollicitatieformulieren door tweeën deelt en dan een helft in de afvalbak gooit terwijl je luidkeels roept: "Mensen zonder geluk hebben we hier niet nodig."quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:45 schreef Oscar. het volgende:
Ik ga geen mensen aannemen als ze geen diploma's hebben maar wel 1 weekje iets gedaan hebben met ouderen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nice, cruisers dus?
Zelf net een Daytona gekocht, als ik over een week niet post ben ik dood.
Er is vast en zeker meer talent in Nederland die dit beter kunnen en het meer verdienen, maar deze jongen doet het op zich helemaal niet zo slecht nu vind ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze treitervlogger moet en zal slagen en is inmiddels een soort knuffeldier van linkse media geworden. Hij zal wel weer een leuke cent van de VARA vangen voor een paar minuten TV.
Gewoon een heel getalenteerde jongen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Deze treitervlogger moet en zal slagen en is inmiddels een soort knuffeldier van linkse media geworden. Hij zal wel weer een leuke cent van de VARA vangen voor een paar minuten TV.
Errug veel talent...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:48 schreef Heufd het volgende:
[..]
Gewoon een heel getalenteerde jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |