SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VreetmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 21:28:40 ]![]()
Ah. Wel wafels dus, alleen geen stroopquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was lang geleden al tot fop Belg gedegradeerd.
Ik ben zo saai, ik vind die koekkruimels lekkerderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onder het mom van ik lust wel een warme stroopwafel, net als op de markt..
![]()
![]()
als ik mee doe, alles.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In Gouda gok ik?
Kokend hete suiker/stroop en Fok!kers.. wat kan er mis gaan.
BB wil je mij (ovb) zetten in de stroopwafelmeet![]()
Het wel bekende treinbier (Hosti-trademark).quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin in bier maar ik zit in de trein![]()
![]()
o dus jij bent de schuldige, ik word er n beetje hitsig vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
'Mijn" plaatje staat nog steeds in de OP![]()
![]()
Oké..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als ik mee doe, alles.
BB wil je mij (ovb) zetten in de stroopwafelmeet![]()
Alleen de bovenste had ik erin gezet hoor. Die andere was niet mijn idee, veel te ongepast.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o dus jij bent de schuldige, ik word er n beetje hitsig van![]()
![]()
Jullie mogen mij als opvulling ook wel bij de stroopwafelmeet zetten wrs kom ik uiteindelijk toch niet![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen even ergens biechten in een biechthokje. Al die zondige gedachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen de bovenste had ik erin gezet hoor. Die andere was niet mijn idee, veel te ongepast.![]()
ik ben niet insider genoeg on dit te begrijpen geloof ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het wel bekende treinbier (Hosti-trademark).![]()
ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet insider genoeg on dit te begrijpen geloof ik![]()
Uitstappen bij het volgende station en bier pakken,. duh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin in bier maar ik zit in de treinAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Begrijpelijk wel. Ga je ook gelijk namens mij, dan kan ik lekker binnen blijven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet morgen even ergens biechten in een biechthokje. Al die zondige gedachten.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Jullie mogen mij als opvulling ook wel bij de stroopwafelmeet zetten wrs kom ik uiteindelijk toch niet![]()
Tap tap tap![]()
Ja hoi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het wel bekende treinbier (Hosti-trademark).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dat zou hosti nooit tegenhouden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb zin in bier maar ik zit in de treinOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
zo werkt dat toch niet, en jij hebt toch helemaal geen zondige gedachten ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel. Ga je ook gelijk namens mij, dan kan ik lekker binnen blijven?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
'Mijn" plaatje staat nog steeds in de OP
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Paar keer per jaar wil dat wel eens gebeuren. Niets tegen te doen helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo werkt dat toch niet, en jij hebt toch helemaal geen zondige gedachten ?![]()
![]()
naah die skip ik..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
SC-FOREVER, en de letters in de klauwen van een adelaar..![]()
noes, jij als celibaatclubleiderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar keer per jaar wil dat wel eens gebeuren. Niets tegen te doen helaas.![]()
![]()
Zal geen plaatjes van glimmende broeken meer posten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar keer per jaar wil dat wel eens gebeuren. Niets tegen te doen helaas.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik hou er wel van mits het bedekt kan
Ik zie zoveel toffe tattoos maar ik denk dat ik meteen een tokkie word of dat ik te dik en te muurbloemig ben voor een tattoo of dat ik er op m'n 45e spijt van heb
Tap tap tap![]()
Ohquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, ik heb een fabeldiertje op mijn linkerschouderblad![]()
![]()
Waarom heb je die laten zetten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, ik heb een fabeldiertje op mijn linkerschouderblad![]()
Lieve toezegging zo net nog even voor de winter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal geen plaatjes van glimmende broeken meer posten.![]()
![]()
je bent echt niet meten tokkie. Ik ben dikker dan jou. En jij bent echt geen muurbloem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie zoveel toffe tattoos maar ik denk dat ik meteen een tokkie word of dat ik te dik en te muurbloemig ben voor een tattoo of dat ik er op m'n 45e spijt van heb![]()
Soms heb ik goede ideeënquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja als we eerste loon hebben van baantjes moeten ff plannen
Believe you can, and you will.![]()
Ik heb ooit overwogen het logo van mijn favoriete band op mijn mantit te laten zetten, maar toch maar vanaf gezien..![]()
nou en, misschien ben je dan wel al dood gewoon Yolo en gaan, ik ga wel meequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie zoveel toffe tattoos maar ik denk dat ik meteen een tokkie word of dat ik te dik en te muurbloemig ben voor een tattoo of dat ik er op m'n 45e spijt van heb![]()
Doe eens niet zo gekquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie zoveel toffe tattoos maar ik denk dat ik meteen een tokkie word of dat ik te dik en te muurbloemig ben voor een tattoo of dat ik er op m'n 45e spijt van heb
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je bent echt niet meten tokkie. Ik ben dikker dan jou. En jij bent echt geen muurbloem.
Maar dan kan ik nog niet kiezen
Tap tap tap![]()
omdat het iets was wat ik wilde hebben als herinnering aan mijn once in a liftetime paardquote:Maar het moest geen typisch paardenmeisjesding zijn.
![]()
Al had een zweep je natuurlijk voor het leven als dominatrix kunnen tekenen.. Gemiste kans..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
omdat het iets was wat ik wilde hebben als herinnering aan mijn once in a liftetime paardMaar het moest geen typisch paardenmeisjesding zijn.
![]()
Pas op 10% van de vertaling
Stomme slome kut was ik ook van de week. Had al klaar kunnen zijn.Tap tap tap![]()
Wat ben je aan het vertalen dat je pas op 10% zit?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Pas op 10% van de vertaling
Stomme slome kut was ik ook van de week. Had al klaar kunnen zijn.![]()
![]()
je moet ook niet ''kiezen'' iets moet wel een soort wauwfactor hebben (voor jou) anders moet je het niet doen. Zoek iets dat bij jou past.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan kan ik nog niet kiezen![]()
ik ben absoluut geen dominatrixtyp. Ben zeker wel een eigenwijs kreng maar niet op die manierquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Al had een zweep je natuurlijk voor het leven als dominatrix kunnen tekenen.. Gemiste kans..![]()
![]()
Jij bent vast lekker onderdanigquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben absoluut geen dominatrixtyp. Ben zeker wel een eigenwijs kreng maar niet op die manier
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent vast lekker onderdanighangende pootjes enz.
![]()
Wordt er weer het seizoen voor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lieve toezegging zo net nog even voor de winter.![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
Ugh ik ben zenuwachtig om morgen naar Amsterdam te gaanik heb er gewoon hoofdpijn van
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wordt er weer het seizoen voor.![]()
![]()
Heb vanmiddag 4 gaten met de betonboor van pap in mijn slaapkamer muur geboord volledig zelfstandig en op 1 lijn. #emancipatie![]()
![]()
wat is er morgen in amsterdam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:40 schreef Elvi het volgende:
Ugh ik ben zenuwachtig om morgen naar Amsterdam te gaanik heb er gewoon hoofdpijn van
![]()
Deze:quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik nog net weet wat preceis.![]()
![]()
Een spellekequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat ben je aan het vertalen dat je pas op 10% zit?Tap tap tap![]()
I'm a strong black woman and I don't need no man
Ik had vanmiddag even een moment van liefdesverdriet en ben met vijf vrienden naar het toilet van onze oude middelbare school gegaan..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:41 schreef Lot88 het volgende:
Heb vanmiddag 4 gaten met de betonboor van pap in mijn slaapkamer muur geboord volledig zelfstandig en op 1 lijn. #emancipatie
#Emancipatie..![]()
Ik heb elke maand wel iets met een wauw-factor. En dan moet ik nog een artist vinden die ik goed vind, maar die zitten allemaal in Rusland of Canada ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet ook niet ''kiezen'' iets moet wel een soort wauwfactor hebben (voor jou) anders moet je het niet doen. Zoek iets dat bij jou past.Tap tap tap![]()
Gewoon een paar biertjes drinken vooraf.. En even ejaculeren..quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 21:43:01 ]![]()
nah niet heel streng niet zwart en ik heb echt wel een man nodig voor n beetje sturingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
I'm a strong black woman and I don't need no man![]()
![]()
Ik ben een vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gewoon een paar biertjes drinken vooraf.. En even ejaculeren..![]()
Ik maak me druk om de dooie zooiquote:Daar krijg ik dan klamme handjes van. Wisselen we elkaar gewoon af.
Tap tap tap![]()
Jij zegt sturing, ik zeg pik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah niet heel streng niet zwart en ik heb echt wel een man nodig voor n beetje sturingAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Serieus, bang om naar de stad te gaan? Dat lijkt me echt kut. En das niet lullig bedoeld ofzo.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
I'm a strong black woman and I don't need no man![]()
![]()
HIER LINKS!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb echt wel een man nodig voor n beetje sturingA mind with a heart of it's own![]()
Nee, heb nu ook het spelleke zelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een leuk spelleke?
Of krijg je alleen de tekst en mag je niet vertalen tijdens het gamen?Tap tap tap![]()
nee nee. Sturing zodat ik niet altijd domme keuzes maak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij zegt sturing, ik zeg pik.![]()
Zal je nog eens uitnodigen voor een drankjequote:
Want mannen maken geen domme keuzes?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee nee. Sturing zodat ik niet altijd domme keuzes maak.![]()
![]()
Daar heb je geen man voor nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee nee. Sturing zodat ik niet altijd domme keuzes maak.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Doorgaans niet, nee..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want mannen maken geen domme keuzes?![]()
Oh ik niet zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me druk om de dooie zooiDaar krijg ik dan klamme handjes van. Wisselen we elkaar gewoon af.
Vorige keer had ik ook leuke verhalen dus vulde ik degene aan die de rondleiding gaf
Ik hou alleen niet van opgezette dieren.
We gaan wel dingen vasthouden he?ik sowieso wel, mag jij de foto maken
![]()
![]()
o jawel maar die kopen vaak minder impulsief zooi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want mannen maken geen domme keuzes?![]()
Dus als ik zit te gamen kan ik jouw vertalingen tegenkomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb nu ook het spelleke zelf.A mind with a heart of it's own![]()
Jawel, maar we maken ons er gewoon niet zo druk omquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want mannen maken geen domme keuzes?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Af en toe ben ik bang voor de mensen die hier posten
Ah, dit geloof ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar we maken ons er gewoon niet zo druk om.
![]()
Persoonsgegevens plaatsen, TR gemacht..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat doe jij nog hier eigenlijk koning?![]()
ok willem alex.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen, TR gemacht..![]()
Sowieso ben ik nogal paranoia over eventuele aanslagen enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:43 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, bang om naar de stad te gaan? Dat lijkt me echt kut. En das niet lullig bedoeld ofzo.Dus dat helpt ook niet mee.
En Amsterdam is wel next level druk en dat kan ik niet zo goed hebben sinds ik overspannen ben.
Én de treinreis is nu ook anders omdat ik een stuk met de bus moet ivm werkzaamheden.![]()
Nou ik niet, als ik iets lame vind is het vertaalde gamesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus als ik zit te gamen kan ik jouw vertalingen tegenkomen?.
Get woke, go broke!![]()
Heb je daar geen medicatie voor?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nogal paranoia over eventuele aanslagen enzoDus dat helpt ook niet mee.
En Amsterdam is wel next level druk en dat kan ik niet zo goed hebben sinds ik overspannen ben.
Én de treinreis is nu ook anders omdat ik een stuk met de bus moet ivm werkzaamheden.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal je nog eens uitnodigen voor een drankjeMag ik nog wel meegaan voor met name het onbeperkte schransen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
Af en toe ben ik bang voor de mensen die hier posten![]()
![]()
Daar zou ik me echt totaal niet druk om maken, die kans is zo enorm klein.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sowieso ben ik nogal paranoia over eventuele aanslagen enzoDus dat helpt ook niet mee.
Én de treinreis is nu ook anders omdat ik een stuk met de bus moet ivm werkzaamheden.
En idd, het is vaak erg druk, vooral op zondag, want half nederland komt naar Amsterdam, maar je kan de drukte best een beetje vermijden, maar dan moet je wel een beetje de weg weten.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik was net bij 'n kennis en die heeft thuis gewoon Kittens op sterk water staan en een mol, kikker, konijn, puppy dus ik hoef morgen niet eens meevriendin van haar werkt in die business dus ze heeft niet zelf dieren vermoord ofzo
![]()
![]()
Nee. Ik doe niet aan medicatie. Soms denk ik dat dat wel makkelijker zou zijn voor me, maar ik wil het gewoon echt niet. Ik reageerde al niet goed op de pil.quote:![]()
Lijkt me een leuk planquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Mag ik nog wel meegaan voor met name het onbeperkte schransen?
Moet zeggen dat ik eigenlijk altijd ook de Engelse ondertitels aan heb staan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik niet, als ik iets lame vind is het vertaalde games.
A mind with a heart of it's own![]()
Ja dat was vorig jaar lastigquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik niet zoVorige keer had ik ook leuke verhalen dus vulde ik degene aan die de rondleiding gaf
Ik hou alleen niet van opgezette dieren.
We gaan wel dingen vasthouden he?ik sowieso wel, mag jij de foto maken
Ik wilde geen ranzigheid op m'n nieuwe telefoon.
Tap tap tap![]()
Als je hem ooit op het Nederlands zet, misschien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus als ik zit te gamen kan ik jouw vertalingen tegenkomen?Tap tap tap![]()
Ik was toen zo vroeg dat ik de eerste was daar en toen vroeg ik 1 van hen om een foto te makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar lastigIk wilde geen ranzigheid op m'n nieuwe telefoon.
![]()
![]()
Ik vind dieren een iets ander niveau dan doorgesneden kinderhoofdjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was net bij 'n kennis en die heeft thuis gewoon Kittens op sterk water staan en een mol, kikker, konijn, puppy dus ik hoef morgen niet eens meevriendin van haar werkt in die business dus ze heeft niet zelf dieren vermoord ofzo
Tap tap tap![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Persoonsgegevens plaatsen, TR gemacht..![]()
![]()
nee dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben ik de enige die het oprecht vreemd vindt dat Elvi en Hosti nog niet gemeet hebben?![]()
Ja he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zag er idd wel lekker uit toen Allures dat voorstelde
Ander keertje. Eerst Woerden. Dan Bunnik.Tap tap tap![]()
Hij heeft allures nog als neukertje dus er is nog geen noodzaak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben ik de enige die het oprecht vreemd vindt dat Elvi en Hosti nog niet gemeet hebben?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
oh das alleen maar leuker! Ik heb wel een open gesneden hoofd tm schouders gezien van 'n oudere kerel bij bodyworldsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dieren een iets ander niveau dan doorgesneden kinderhoofdjes.![]()
Ben er denk ik eindelijk uit hoe ik mijn tv-hoekje wil maken. Maar een klusprojectje van maken voor als ik ziek thuis zit
A mind with a heart of it's own![]()
Tilburg is idd iets uit de route maar wel een goede 3e optie nogquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he?
Ander keertje. Eerst Woerden. Dan Bunnik.![]()
![]()
opengesneden mensen zijn niet goed voor mij maar als er dieren zijn dan krijg ik serieus paniekaanvallen![]()
![]()
voor mij niet uit de routequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tilburg is idd iets uit de route maar wel een goede 3e optie nog![]()
![]()
Ga je volgend jaar meequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh das alleen maar leuker! Ik heb wel een open gesneden hoofd tm schouders gezien van 'n oudere kerel bij bodyworlds
Tap tap tap![]()
He watquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:56 schreef Lot88 het volgende:
ik ga dutjes doen. Jullie steunen CL maar verder vanavond.Tap tap tap![]()
Om naar 11% te komen gok ik.quote:
En jij had toch een tijdje geleden oorbellen via AliExpress gekocht? Was dat wat?![]()
Nee is voor Elvi, kan ze alvast wat uitzoeken.quote:All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Heb ik ook alleen die zijn niet zo leuk. Maar heb wel n leuke vriend daar wonen waar ik sinds kort weer contact mee heb.quote:![]()
?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee is voor Elvi, kan ze alvast wat uitzoeken.
Denken dat die niet gewoon alles kiest![]()
![]()
precies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om naar 11% te komen gok ik.
En jij had toch een tijdje geleden oorbellen via AliExpress gekocht? Was dat wat?
en ik heb ook 2 paar oorbellen van ali en die zijn leuk en fijn.![]()
Ik ben meer van het vreten dan van het zuipen en dat was de drankkaartquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
?
Denken dat die niet gewoon alles kiest![]()
![]()
Maar gisteren heb je toch ook de eet kaart gehad of niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben meer van het vreten dan van het zuipen en dat was de drankkaartAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Oftewel; shoppen in Rotterdam en naar de Markthalquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen die zijn niet zo leuk. Maar heb wel n leuke vriend daar wonen waar ik sinds kort weer contact mee heb.
Nee die laatste vielen tegen. Niet qua materiaal ofzo, maar meer qua model. Heb er wel vaker gekocht en die bevielen wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om naar 11% te komen gok ik.
En jij had toch een tijdje geleden oorbellen via AliExpress gekocht? Was dat wat?
Op ebay zit ook een leuke verkoper, wel wat duurder maar die heeft echt leuke oorbellen.Tap tap tap![]()
Ja. Was dat van hetzelfde?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar gisteren heb je toch ook de eet kaart gehad of niet?
Want dan neem ik alles![]()
![]()
Ben ik te gierig voor. Op dit moment is 29cent eigenlijk al te veel. Het andere paar is gelukkig maar 24 centquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die laatste vielen tegen. Niet qua materiaal ofzo, maar meer qua model. Heb er wel vaker gekocht en die bevielen wel.
Op etsy zit ook een leuke verkoper, wel wat duurder maar die heeft echt leuke oorbellen.![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig naar jou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oftewel; shoppen in Rotterdam en naar de MarkthalHoe oud ben je?
Waar kom je vandaan.
#Creepmodus![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Was dat van hetzelfde?
Want dan neem ik alles![]()
Als je een piemel had, dan was het creepy, nu kan het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar jou.Hoe oud ben je?
Waar kom je vandaan.
#CreepmodusAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Misschien ben ik wel een man die zich voordoet als jong meisje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een piemel had, dan was het creepy, nu kan het.![]()
![]()
Rare foto's op je WA danquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een man die zich voordoet als jong meisje.
Uiteraard, er zijn geen vrouwen op FOK!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een man die zich voordoet als jong meisje.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dus toch een kloon van Faxie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een man die zich voordoet als jong meisje.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Godzijdank niet. Zou een kippenhok worden dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn geen vrouwen op FOK!![]()
Komt toch een beetje vreemd over dat je me WA foto's in de gaten houdt.quote:
Nooit catfish gekeken?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Zou een kippenhok worden dan.![]()
![]()
Idd, en zou het de hele tijd over kleding en oorbellen gaan etc, daar zit niemand op te wachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Zou een kippenhok worden dan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb vandaag weer extra kerstdecoratie gescoord. Een palletten kussen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en zou het de hele tijd over kleding en oorbellen gaan etc, daar zit niemand op te wachten natuurlijk.![]()
![]()
Ik had het over toen. Weet niet eens of je me niet geblokkeerd hebtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Komt toch een beetje vreemd over dat je me WA foto's in de gaten houdt.
Nooit catfish gekeken?![]()
Maar nee,
Owquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer extra kerstdecoratie gescoord. Een palletten kussen..
Ik pizza, slechte pizza, nooit meer Papa Johns iig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat weet ik zelf niet eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had het over toen. Weet niet eens of je me niet geblokkeerd hebt![]()
Maar nee,![]()
![]()
Dit zijn de betere posts.quote:Wat was er niet lekker aan? Ik had hier van de week een flyer in de brievenbus, had er nog nooit van gehoord en wist ook niet dat het een keten was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Ik pizza, slechte pizza, nooit meer Papa Johns iig.![]()
Klef, weinig topping, rare knoflooksaus. En de stuffed crust was ook niet echt geslaagd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit zijn de betere posts.
[..]
Wat was er niet lekker aan? Ik had hier van de week een flyer in de brievenbus, had er nog nooit van gehoord en wist ook niet dat het een keten was.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ohjaaa Yvie, weet je nog dat je zei dat je als vrouw een roze kerstboom af moet kunnen dwingen.![]()
Rival dacht gewoon dat ik die roze kerstballen bij hem in de kerstboom ging hangen. Dus ik helemaal verbaasd "neee dan wil ik toch iets wat we allebei mooi vinden". "Hoor je wel wat ik zeg?!?! Je mag roze kerstballen in mijn boom hangen".![]()
![]()
Stuffed crust klink sws niet lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klef, weinig topping, rare knoflooksaus. En de stuffed crust was ook niet echt geslaagd.![]()
![]()
Ik ben 26. En ik kom uit de Achterhoek. En nee, ik ben geen boerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar jou.Hoe oud ben je?
Waar kom je vandaan.
#Creepmodus
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Fripsel het volgende:
Ohjaaa Yvie, weet je nog dat je zei dat je als vrouw een roze kerstboom af moet kunnen dwingen.![]()
Rival dacht gewoon dat ik die roze kerstballen bij hem in de kerstboom ging hangen. Dus ik helemaal verbaasd "neee dan wil ik toch iets wat we allebei mooi vinden". "Hoor je wel wat ik zeg?!?! Je mag roze kerstballen in mijn boom hangen".![]()
![]()
ik dacht precies hetzelfde idd...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stuffed crust klink sws niet lekker
Laatste stukje trein![]()
![]()
Viel me ook tegen ja. Zit een soort kaas in de rand dus, maar dat was een beetje rubberachtig. Al met al behoorlijk tegenvallend. Was wel 30 euro voor 2 pizza'squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stuffed crust klink sws niet lekker.
Get woke, go broke!![]()
Ik kom uit Brabant dus ik mag niemand boer noemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ben 26. En ik kom uit de Achterhoek. En nee, ik ben geen boer![]()
![]()
Ik vind het wel wonderlijk wat ze allemaal doen. Gewoon eigenlijk een betere versie van een boer.quote:![]()
Joa! Stage bijna afgerond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. (heb ik het idee) Met jou ook alles okay?![]()
![]()
Haha, dit is een classic. Vervolgens wordt elke suggestie van wat hij vindt weggewoven en laat 'ie het maar aan jou over om er iets in te hangen, omdat het zoveel gezeik scheelt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Fripsel het volgende:
Wow Twiquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dit is een classic. Vervolgens wordt elke suggestie van wat hij vindt weggewoven en laat 'ie het maar aan jou over om er iets in te hangen, omdat het zoveel gezeik scheelt.
Lekker. En dan daarna? Laatste stukje school of klaar?quote:![]()
Godver twi, vertel niet al onze geheime moves.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dit is een classic. Vervolgens wordt elke suggestie van wat hij vindt weggewoven en laat 'ie het maar aan jou over om er iets in te hangen, omdat het zoveel gezeik scheelt.
Een Brabolanderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant dus ik mag niemand boer noemen.
Waarom niet? Is toch altijd fijn te zien. Die vrouwen die zeggen dat hun man niet zo is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver twi, vertel niet al onze geheime moves.![]()
Oh nee zo ben ik serieus niet. Als het maar geen boom is van bierflesjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dit is een classic. Vervolgens wordt elke suggestie van wat hij vindt weggewoven en laat 'ie het maar aan jou over om er iets in te hangen, omdat het zoveel gezeik scheelt.![]()
![]()
Straks trappen ze er niet meer in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch altijd fijn te zien. Die vrouwen die zeggen dat hun man niet zo is.
Vrouwen zijn net goudvissen man. Je kunt ze erop wijzen hoe ze zijn, morgen zijn ze het weer vergeten.quote:![]()
Morgen? 3 seconden later johquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net goudvissen man. Je kunt ze erop wijzen hoe ze zijn, morgen zijn ze het weer vergeten.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik ga wel mini BMW-tjes zoeken wanneer we ooit samen gaan wonen voor in de kerstboom. Om mijn tegendeel te bewijzen.![]()
Zou nog serieus cool zijn ook. Zo'n boom met van die klassieke autootjes.![]()
![]()
Scriptie etcquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow Twi
[..]
Lekker. En dan daarna? Laatste stukje school of klaar?![]()
![]()
Alleen op fok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze? Je bent vergeten dat je zelf ook een vrouw bent?Daar heb je ook wel weer een punt. Maar o wee als je een keer een verjaardag oid vergeet. Dan herinneren ze je er 40 jaar later nog aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net goudvissen man. Je kunt ze erop wijzen hoe ze zijn, morgen zijn ze het weer vergeten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die 3-serie een klassiek autootje noemen? Hahaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:27 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga wel mini BMW-tjes zoeken wanneer we ooit samen gaan wonen voor in de kerstboom. Om mijn tegendeel te bewijzen.![]()
Zoveel stereotypes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen op fok.
[..]
Daar heb je ook wel weer een punt. Maar o wee als je een keer een verjaardag oid vergeet. Dan herinneren ze je er 40 jaar later nog aan.Kan verdorie zelf niet eens een verjaardag onthouden.
![]()
Dat is wel een leuk ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:27 schreef Fripsel het volgende:
Ah. Daar hebben we ervaring mee hier. Wij kunnen je helpen met je scriptie-voortgangstrajectquote:![]()
![]()
Broodroostersquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Die 3-serie een klassiek autootje noemen? Haha
Wie zegt dat er geen oude modellen tussen mogen zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Die 3-serie een klassiek autootje noemen? Haha![]()
![]()
Thee met melk, gadver.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Die 3-serie een klassiek autootje noemen? Haha![]()
![]()
Bmw rijders zijn toch een beetje als die volkswagen rijders die hun golf gechiptuned hebben en dan een dragrace met een Lambo willen doen en er achter komen dat het toch niet niet is wat ze denken.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Theeaanslag op glazen? Die zie ik alleen in bekers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wonderlijk dat je dan ineens geen theeaanslag in je glas hebt. Magisch.![]()
In mijn pickwick theeglazen net zoveel/vaak als in een beker iig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Theeaanslag op glazen? Die zie ik alleen in bekers.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
Bmw rijders zijn toch een beetje als die volkswagen rijders die hun golf gechiptuned hebben en dan een dragrace met een Lambo willen doen en er achter komen dat het toch niet niet is wat ze denken.
![]()
![]()
Heb ik met bier geen last van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wonderlijk dat je dan ineens geen theeaanslag in je glas hebt. Magisch.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ja, kan wel. Ik vind theedrinkers maar raar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In mijn pickwick theeglazen net zoveel/vaak als in een beker iig.![]()
Dat heb ik nog nooit geprobeerd in mijn thee dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik met bier geen last van.![]()
![]()
Nee, hoe zou je van bier theeaanslag krijgen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik met bier geen last van..
Get woke, go broke!![]()
Ik heb het idee dat je minder snel thee aanslag ziet wanneer je de kom meteen uitspoelt na het drinken en met de hand afwast.![]()
![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd in mijn thee dus dat weet ik nietAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
De golf is een prima autotje, maar zo jammer dat het meteen een tokkiebak wordt als ze eraan gaan sleutelen.quote:
Wat schattig.quote:
Jij drinkt hele kommen thee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:38 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb het idee dat je minder snel thee aanslag ziet wanneer je de kom meteen uitspoelt na het drinken en met de hand afwast.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is echt zo hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:38 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb het idee dat je minder snel thee aanslag ziet wanneer je de kom meteen uitspoelt na het drinken en met de hand afwast.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb je daar een plaatje van?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon van die witte wondersponsjes gebruiken, zonder te schrobben alle thee aanslag weg.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Heb je daar een plaatje van?![]()
![]()
Ineens zin in een cocktailquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Thee, melk en rum. De eerste kop thee die mij aanspreekt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dit klinkt magisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Soms zit er van een week thee aanslag in een mok,met zo'n sponsje is het met één keer vegen weg.
Is jouw echte naam Mike? Want dan trap ik er niet in hoor.![]()
![]()
Je klinkt nu een beetje als zo'n tell sell verkoper.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Soms zit er van een week thee aanslag in een mok,met zo'n sponsje is het met één keer vegen weg.
Kruidvat heeft ze sowieso, albert heijn heeft ze met een witte en roze kant volgens mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verkopen ze die in de supermarkt?Dat ik die nooit gezien heb.
![]()
![]()
Heb je nog meer van die handigheidjes die het leven makkelijker maken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt magisch.
Is jouw echte naam Mike? Want dan trap ik er niet in hoor.Eeuwig zonde, man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje als zo'n tell sell verkoper.![]()
Wilde gesprekken zo op de zaterdagavond.
Get woke, go broke!![]()
Albert Heijn it is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kruidvat heeft ze sowieso, albert heijn heeft ze met een witte en roze kant volgens mij.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Godverdomme. Ik ga wat anders doen.![]()
WOndersponzen, shit.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:44 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
Teveel huisvrouwen in dit topic. Maar God zij dank gaat het niet over paarden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:44 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Of dekentjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Teveel huisvrouwen in dit topic. Maar God zij dank gaat het niet over paarden.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb van mijn 7e tot mijn 17e paardgereden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Teveel huisvrouwen in dit topic. Maar God zij dank gaat het niet over paarden.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met dekentjes. Ik zit er onder.![]()
![]()
Mijn liefde voor Harman bleek toch sterker te zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zonder pauze?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 7e tot mijn 17e paardgereden.![]()
![]()
Mijn beeld van je....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met dekentjes. Ik zit er onder.
Wat is daar mis mee? Gewoon knus. Pas al hij het ook koud gaat hebben is het mannelijke er wel een beetje afquote:![]()
Klonk vooral erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan was ik nu wereldberoemd geweest.![]()
Alsof mensen hier een goed beeld van me hebben. Mijn poezelige hoofdje en knuffelbare uiterlijk is een heel stuk aandoenlijker dan mijn diep verzuurde karakter.quote:![]()
Hmm ik zag vooral de voordelen. Je bent een extreem goede ruiter, want je wordt dus nooit uit het zadel geworpen. Je hebt extreem sterke spieren. Dik kun je ook niet worden.quote:![]()
Nou ik moet zeggen, afgelopen week 's ochtends vroeg had ik voor het eerst weer zo'n moment van "Wat de fuck man, winter is coming."quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon knus. Pas al hij het ook koud gaat hebben is het mannelijke er wel een beetje af![]()
Erg he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, afgelopen week 's ochtends vroeg had ik voor het eerst weer zo'n moment van "Wat de fuck man, winter is coming."![]()
![]()
Dat is nog op de grensquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, afgelopen week 's ochtends vroeg had ik voor het eerst weer zo'n moment van "Wat de fuck man, winter is coming."![]()
![]()
Correct.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil gok ik niet weten wie dat is.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Het valt me nog mee op het moment, gisteren nog tot 1:00 op het terras gezeten.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gaat toch automatisch, of heb je er nog zo eentje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
15,4 graden hier nu.
Vanaf aankomende week de kachel maar weer aan![]()
![]()
![]()
Precies die!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Gaat toch automatisch, of heb je er nog zo eentje?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat ding gaat niet boven de 14 graden voor het november is hierAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Vraag ik me af hoe je weet dat het 15,4 graden is. Ik zie je niet als zo'n nerdvrouwtje met een weatherstation in je kamer.quote:![]()
Jouw huis heeft dan ook muren van triplex.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
15,4 graden hier nu.
Vanaf aankomende week de kachel maar weer aan![]()
Klaagden de buren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Jouw huis heeft dan ook muren van triplex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |